PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pyöräseuran jäsenyys

STN
04.09.2017, 20.29
Kannattaako noihin pyöräseuroihin liittyä? Eihän jäsenmaksu ole kallista, mutta mitä hyötyä niistä saa? yleensä sivuilla sanotaan että saa alennuksia paikallisista liikkeista, mutta toisaalta paikalliset liikkeet ei tarjoa minulle sitä mitä etsin joten sekin menee hieman hakoteille ja veikkaan että tinkimällä ne pikkualennukset saa kuka tahansa. Ainoa mikä minua kiinnostaisi on nuo yhteislenkit. Mutta osaako kukaan kertoa mitään muuta etua niistä?

paaton
04.09.2017, 20.49
Jos ei funtsi pelkästään sitä omaa etua ja mahdollisia saunailtoja, niin yleensä seurat järjestävät ajokouluja, valmennusta sekä kisoja (myös) lapsille ja nuorille.
Lähes kaikki urheiluhan perustuu seuroihin, eli tuon toiminnan tukeminen on kyllä ääremmäisen järkevää.

STN
04.09.2017, 21.16
Jos ei funtsi pelkästään sitä omaa etua ja mahdollisia saunailtoja, niin yleensä seurat järjestävät ajokouluja, valmennusta sekä kisoja (myös) lapsille ja nuorille.
Lähes kaikki urheiluhan perustuu seuroihin, eli tuon toiminnan tukeminen on kyllä ääremmäisen järkevää.

Mä voin kyllä talkoisiin osallistua vaikka seurassa en jäsen olisikaan. (en tosin tiedä ottavatko ulkopuolisia talkoisiin). Toisaalta jäsenmaksut on yleensä pieniä joten ei se taloudellisestikkaan ole iso rasti.

Fat Boy
05.09.2017, 06.14
Oon kuulunu reilut 10v paikalliseen pyöräilyseuraan, joka ei mulle ihmeempiä tarjoa. Joskus jossain pikakurssilla tullu käytyä, yhteislenkeillä en koskaan, jokusen tempovedon ajanu. Jälkimmäisiin pääsee, vaikkei seuraan kuuluisikaan. Mutta, jäsrnmaksu on niim pieni, että maksan sen tukimielessä, tekeehän seura hyvää junnutoimintaa ja järkkää myös kisoja. Talkoot ei oo ajankäyttöön sattuneet.

Plussaksi voi laskea pari edullista ajopaitaa.

Aikomus on tukea seuraa jatkossakin.

MK16
05.09.2017, 08.07
^
Samoilla linjoilla edellisen kanssa. Liityin myös seuraan joku aika sitten. Harvoin edes pääsen yhteislenkeille ym, koska asun eri paikkakunnalla. Mutta ihan tukemismielessä mielelläni maksan jäsenmaksun, seura kuitenkin tekee hyvää juniorityötä ja järjestää pyörätapahtumia. Edulliset ja hyvälaatuiset ajovaatteet plussaa.

MacKonte
05.09.2017, 08.23
^^Sama täällä. Useamman vuoden seuran jäsenenä, osan olen tavannut, suurinta osaa en. Tekevät hyvää työtä pyöräilyn parissa ja vuosimaksu on hyvin kohtuullinen. Ajovaatteita en ole edes harkinnut, koska ovat maantielle liian tummasävyisiä. Alennukset...no, jos tuotteen alennettukin hinta kivijalkakaupassa on tuplat siitä, mitä tuttussa verkkokaupassa, ei noista alennuksista paljon kostu.

tommi2
05.09.2017, 10.27
en ole koskaan kuulunut pyöräseuraan ja tuskin liitynkään. 15 vuotta sitten oli lähellä, olin jo liittymässä, mutta kun huomautin yhdestä asiasta, joka ei mennyt lain mukaan, sain sellaisen vastauksen, että hylkäsin liittymishaaveet.