PDA

Näytä tavallinen näkymä : Miten luonnehtisit anoppiasi?

LJL
03.07.2017, 10.11
Tämä topic on otsikon mukaisesti omistettu anopin vapaalle luonnehtimiselle.

Itse luonnehtisin anoppiani maailman parhaaksi (mahdolliseksi) anopiksi: tulemme loistavasti toimeen, tekee/ostaa aina hyvää ruokaa (mm. aina laadukkaita makkaroita ja litratolkulla tropicana-tuoremehua jääkaapissa kun tullaan), on ammatiltaan lastentarhanopettaja ja huolehtii lapsista niin ettei hänen läsnäollessaan tarvitse itse tehdä mitään jos ei halua, on jäänyt osa-aikaeläkkeelle että on aikaa huolehtia lapsenlapsista. Kaikki todella arvostettavia asioita. On kylläkin alustavasti kovaääninen ja puhuu usein liikaa eikä ymmärrä monistakaan asioista mitään, mutta sellaisiahan naiset nyt yleensäkin ovat.

En vaihtaisi.

JackOja
03.07.2017, 10.21
...aina laadukkaita makkaroita...

Tarkoitatko leikkeleitä vaiko ns. ruokamakkaroita?

El-Carpaso
03.07.2017, 10.33
Aloitusviestistä saa vähän sellaisen kuvan, että LJL:n anoppi pitäisi tätä panttivankina ja pakottaisi kirjoittamaan ylistäviä foorumiviestejä...

LJL
03.07.2017, 10.34
Tarkoitatko leikkeleitä vaiko ns. ruokamakkaroita?

Mikä parasta, sekä että! Pirkanmaalla on paljon hyviä pieniä makkaranvalmistajia. Voi olla että niitä saisi pk-seudullakin jostain, muttei raaski ostaa. Hyvä että anoppi hommailee ja minä ruokailen (ja vakavasti läskiinnyn)

Gaastra
03.07.2017, 10.36
Onkohan meillä LJL:n kanssa sama anoppi??

Meillä myös anoppi on hiljattain eläkkeelle jäänyt lastentarhanopettaja ja muutoinkin luonnehdintasi osui lähes yksiin oman anoppini kanssa mitä lasten hoitamiseen & ruokapolitiikkaan tulee.

Peukku anopeille!

StantheMan
03.07.2017, 10.38
Kuollut.
.

Iglumies
03.07.2017, 10.40
Sillä on mukava tytär.

Pipo
03.07.2017, 11.14
Anopit eivät koskaan ole olleet ongelma. Heidän kanssaan olen aina tullut hyvin toimeen.
Mutta joidenkin tyttärien kanssa on saattanut joskus olla hankalampaa :)

CamoN
03.07.2017, 11.21
Niin tyhmä, ettei pelkää näyttää sitä myös muille. Tytärtä olen yrittänyt kouluttaa, toistaiseksi kohtalaisella tuloksella.

Katila
03.07.2017, 11.25
Kuollut.
.
Repesin.

LJL
03.07.2017, 11.30
Onkohan meillä LJL:n kanssa sama anoppi??

Toivottavasti ei :D

Peukku anopeille!

Ehdottomasti. Yleisesti ottaen anoppeja lähinnä solvataan, mikä voi toki olla aiheellistakin jos anoppi on hanurista, mutta kyllä hyvä anoppi on yksi nettoelämänlaadun lisäys.

nure
03.07.2017, 18.45
Kuin shampanja, kylmänä...