PDA

Näytä tavallinen näkymä : Ulkomainen pyöräilylehti.

Irocci
09.04.2017, 18.31
Mikä olis paras ulkomainen MTB-lehti?
Englannin kielinen ja saa tilattua Suomeen.

Aikoinaan tuli pariakin eri harrastuksen lehteä jenkeistä ja onhan niissä melkosen paljon asiaa verrattuna suomen vastaaviin, eikä hintakaan ollut ees paha.

Fillari-lehti just tilattu, mutta kun niin harvoin tulee niin loppuu iltalukeminen hyvin äkkiä, eikä muuta suomen kielistä pyöräily-lehteä taida olla.

tommi2
09.04.2017, 18.36
mun mielestä What Mountain Bike. hyvänä kakkosena sisarjulkaisu Mountain Bike UK. brittien mtb-genre on musta lähempänä härmää kuin esim. Kalifornian. tämä on siis mielipide.

Jani Mahonen
09.04.2017, 19.04
Enduro mag. Ilmainen ja jaellaan sähköisesti.

Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.

nure
09.04.2017, 21.25
MBi oli aikoinaan oma suosikki.

Pyhä Risti
09.04.2017, 21.39
mun mielestä What Mountain Bike. hyvänä kakkosena sisarjulkaisu Mountain Bike UK. brittien mtb-genre on musta lähempänä härmää kuin esim. Kalifornian. tämä on siis mielipide.

What Mountain Bike on mielestäni mennyt rankasti alaspäin jo pari vuotta.Steve Worlandin kuolema juoksutapahtumassa oli kova isku,miehen juttuja oli kiva lukea ja useampi pyörä/runko on ostettu lehden arvostelujen perusteella.Onneksi Guy vielä kirjoittelee juttujaan.Lehti on tullut minulle jo vuosia, ennen oli paljon tekstiä ja pienet kuvat ja nyt on toisinpäin...
Geometriat ja tarkat osaluettelot tarkkoine mittoineen ovat vaihtuneet aika summittaisiin tietoihin tuotteesta. Enemmänkin esittelyluenteisia kuin entisiä tarkkoja analyyseja tarjotaan nykyään.
Kivat MTB aiheiset piirrokset ovat jääneet pois...
Kyllä taitaa minun tilaus ainakin loppua sitten kun viimeinen maksettu lehti tulee.
Jos saksan kieli taipuu, siellä oli muistaakseni ainakin yksi hyvä lehti.

tommi2
09.04.2017, 21.54
^ totta puhut. en vaan ole parempaakaan löytänyt. en minäkään sitä enää tilaa. ehkä joskus taas.

J.Kottenberg
17.02.2018, 00.44
. hyvänä kakkosena sisarjulkaisu Mountain Bike UK. brittien mtb-genre on musta lähempänä härmää kuin esim. Kalifornian. tämä on siis mielipide.

Mitä kautta tuo Mountain Bike UK kannattaisi tilata?

vastaan itselleni:

Mountain Biking UK löytyi www.buysubscriptions.com (http://www.buysubscriptions.com) , eikä ollut kalliskaan.

Mountain Bike Action löytyi hi-torque.com , eikä sekään ollut kallis.