above_forum

Collapse

Tirreno-Adriatico 2017

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Googol
    Vakiovieras
    • 04/2010
    • 215

    #1

    Tirreno-Adriatico 2017

    52. Tirreno-Adriatico

    Etappi 1. Lido di Camaiore - Lido di Camaiore



    Etappi 2. Camaiore - Pomarance



    Etappi 3. Monterotondo Marittimo - Montalto di Castro



    Etappi 4. Montalto di Castro - Terminillo



    Etappi 5. Rieti - Fermo



    Etappi 6. Ascoli Piceno - Civitanova Marche



    Etappi 7. San Benedetto del Tronto - San Benedetto del Tronto



    Feltet.dk:n suosikit:

    ***** Nairo Quintana
    **** Thibaut Pinot, Tejay van Garderen
    *** Rohan Dennis, Bauke Mollema, Geraint Thomas, Primoz Roglic, Tom Dumoulin
    ** Adam Yates, Mikel Landa, Diego Rosa, Vincenzo Nibali, Fabio Aru, Michal Kwiatkowski, Rigoberto Uran
    * Rui Costa, Simon Spilak, Robert Gesink, Tim Wellens, Rafal Majka, Bob Jungels, Sebastien Reichenbach, Roman Kreuziger, Stephen Cummings, Michele Scarponi, Alexandre Geniez, Domenico Pozzovivo, Fabio Felline, Bart De Clercq
  • kauris
    Suurtietäjä
    • 06/2004
    • 7209

    #2
    7 etappia joista 2 aika-ajoa?

    Comment

    • kuovipolku

      #3
      Sehän se on ollut tapana vuodesta 2011 lähtien. Aloitetaan joukkueaika-ajolla ja päätetään henkilökohtaisella.

      Comment

      • PeeHoo
        Aktiivijäsen
        • 02/2006
        • 1480

        #4
        Ekan etapin TTT on enimmäkseen suoraa tietä, mutta jyrkkiä käännöksiä. Rannassa voi olla kova tuuli.
        http://www.dailymotion.com/video/x5e...nimetria_sport
        ___________________________
        Kare Eskola:
        PeeHoo ei taida ymmärtää kilpapyöräilyä.

        Comment

        • Munarello
          Aktiivijäsen
          • 09/2013
          • 1596

          #5
          Skyn ukkelilta lahosi etukiekko aika hurjan näköisesti!

          Comment

          • Köfte
            Palstajyrä
            • 10/2016
            • 4452

            #6
            Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
            Skyn ukkelilta lahosi etukiekko aika hurjan näköisesti!
            Ainekset oli pahempaankin, antoi ilmeisesti ennakkovaroituksia, kun himmasi ennen lopullista hajoamista.
            "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

            Comment

            • Köfte
              Palstajyrä
              • 10/2016
              • 4452

              #7
              Lyhyt videoklippi löytyi:

              "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

              Comment

              • zander
                Jäsen
                • 06/2010
                • 652

                #8
                Mikähän siihen Shimanon kiekkoon tuli? Valmistusvirhe? Ja hajosiko muillakin etukiekot: https://twitter.com/geraintthomas86/...04726366564353
                Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

                Comment

                • Köfte
                  Palstajyrä
                  • 10/2016
                  • 4452

                  #9
                  Thomasin mukaan : "Diego Rosa and Mikel Landa also suffered similar problems. Then we hit two holes, and three wheels just collapsed basically".

                  Shimano kieltäytyi kommenteista, tutkivat asiaa.

                  "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

                  Comment

                  • VesaP
                    Ei mikään tavis
                    • 10/2003
                    • 7935

                    #10
                    Pyöriikö tuon kaatuneen pyörän takakiekko yllättävän pitkään crashin jälkeen? Pyörintä loppuu vasta kun sälli nostaa pyörän pystyyn. Ja laittaako pyörän siksi tuolleen seisomaan maahan pystyyn ettei kiekko ala pyörii uudelleen? Magnetic wheel?

                    Comment

                    • CamoN
                      Palstajyrä
                      • 06/2008
                      • 3273

                      #11
                      Niitä kutsutaan ehjiksi laakereiksi.
                      "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

                      Comment

                      • paaton
                        Moottoriturpa
                        • 05/2015
                        • 17450

                        #12
                        Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
                        Niitä kutsutaan ehjiksi laakereiksi.
                        Pöh, kuskit on vaan koulutettu toimimaan oikein. Rengasta ei saa jarruttaa käsin, koska rengas ehtii lähteä pyörimään uudelleen, ennenkuin pyörän kääntää taas renkailleen

                        Comment

                        • PeeHoo
                          Aktiivijäsen
                          • 02/2006
                          • 1480

                          #13
                          Aika hyvälaatuinen tv-lähetys, kieli italiaa: https://www.firstonetv.eu/Live/Italy/Rai-Sport-1-27
                          ___________________________
                          Kare Eskola:
                          PeeHoo ei taida ymmärtää kilpapyöräilyä.

                          Comment

                          • Köfte
                            Palstajyrä
                            • 10/2016
                            • 4452

                            #14
                            Jaha. Saapa nähdä tuleeko koskaan selvyyttä asiaan.

                            "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

                            Comment

                            • CamoN
                              Palstajyrä
                              • 06/2008
                              • 3273

                              #15
                              Todella terävä tuo Saganin kirisilmä nykyään. Joko on oppinut paljon kärsivällisyyttä, tai sitten muut epäonnistuvat nykyään merkkauksessa joka on ollut menneillä kausilla ihan selviö.
                              "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

                              Comment

                              Working...