PDA

Näytä tavallinen näkymä : Facebook

Nalho
11.11.2016, 17.16
Joskus joutuu pakosta katsomaan tuolta naamakirjasta jotain juttua kun siitä ei muualla kerrota sen enempää kuin että lue facebookista. En ole moiseen teokseen liittynyt joten aina pätkähtää siihen tauluun se helvetin kirjautumisläpyskä jota sitten joutuu jatkuvasti siirtelemään. Muistaisin että täällä oli joskus ohjeet kuinka sen saa pois häiritsemästä, en vain löydä niitä. Kirjoittaahan sinne ei rekisteröitymättä voi, mutta se ei ole tarkoitukseni ainoastaan lukea. Joten voisiko joku viisas neuvoa kuinka moinen kirjautumissivun blokkaaminen onnistuu Safarissa.

hcfreak
11.11.2016, 18.12
Teet vaan tunnuksen. Eikait sitä oo pakko alkaa tuttavuutta tekemään. Nimenki voit keksiä

Läskimasa
11.11.2016, 18.16
Samaa ite tuskaillu. Enkä periaatteestakaan tee tunnusta kun oon tähänki asti pärjänny ilman.

Terho P
11.11.2016, 18.39
Facebook vie sielun vaikka tekisi tekaistun nimen! Fakta! itse menetin sieluni jo vuosia sitten turbottamisen alttarille,joten enää ei oo väliä

tempokisu
11.11.2016, 18.47
hömpömpömppää...feisbuukkia ei tarvitte jos ei tarvitte. Jos sieltä "joutuu jonkin asian katsomaan" - se asia on turha ollut jo alusta alkain.

hcfreak
11.11.2016, 18.49
Jooh itekki hävisin taistelun tossa kesällä ja liityin facebookkii. Niin monet firmat tiedottaa sitä kautta. Eka käytin tyhjällä tunnuksella mutta nyt pietän yhteyksiä tuttuihinki siel. Kännykkään sentään en ole asentanu.

arctic biker
11.11.2016, 18.57
Yks mun vanha kaveri tuumasi jotta on tuossa etunsa, kun asuinpaikka tms vaihtuu niin kiva kuulla ja vaihtaa kommenttia kuin huonosti sulla nyt menee.

hartsu
11.11.2016, 19.31
Adblock Plussa mulla on Chromessa ja toimii hyvin. Pitäisi pelittää myös Safarissa.
https://adblockplus.org/

Nalho
11.11.2016, 20.48
Kumma juttu, sillä mulla on Safarissa ja Chromessa AdBlock Plus asennettuna mutta silti se kirjautumisläpyskä tuppaa esiin. Tai mahdollisesti en osaa käyttää sitä blokkeria?

Mitä taas tulee tuohon kisun sanomiseen että "asia on turhaa" niin siitä olen tylysti eri mieltä. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi tämä: https://www.facebook.com/Retkiluistelurata-Saarikyl%C3%A4t-Tour-skating-Saarikyl%C3%A4t-174022412615906/
Olen tuolla käynyt luistelemassa vuosia. Tuolta sivulta saa tietoa radan kunnosta yms. ettei tarvitse kolmeakymmentä kilometriä ajaa katsomaan että voihan paska missä kunnossa baana on. Vastaavia tapauksia on pilvin pimein. Tietysti ne asiat näkyy sieltä sivuilta vaikka se lätkäkin siihen pompahtaa, mutta on alkanut ottaa pattiin sen jatkuva klikkailu. En minäkään siellä naamakirjojen sivuilla niin riemurinnoin vieraile että rekisteröityisin sinne paskaa jauhamaan ja peukuttelemaan, mutta sieltä asian vilkaisu sattuu olemaan monasti helpoin ratkaisu ja joskus jopa ainoa sellainen.

JMJP
11.11.2016, 21.20
Kylläh tuossa puolensa on. Tiedon jakamiseen varmasti yksi helpoimmista tavoista, ainakin jos vertaa nettisivujen tekemiseen ja ylläpitämiseen. Mahdollisuuksia vaikka mihin, kenenkään kaveripyyntöä ei ole pakko hyväksyä eikä tarvii peukuttaa ketään/mitään jos ei halua. Tosin eläähän ihmisiä ilman sähköä, polttomoottoria, etc, joten..

usko juntunen
11.11.2016, 22.32
Eipä työssä käyvällä ole aikaa seinäkirjoittteluun. Mun työpaikalla työaikana netissä roikkuminen=veispuukin päivitys on kielletty, mikä on hyvä asia. Nuoremmille, ja vahemmillekkin vastikään faseen liityneille se näkyy aiheuttavan vieroitusoireita. Ittellä ei moista kiusausta tule, kun olen firman ainut, jolla ei ole älykännyä. Kyllä tässä f-voorumissa on meikäläiselle veispuukkia ihan nokko, jos kaikkiin kyselyhin ja kalluppeihin kirjottelee:cool:

LJL
11.11.2016, 22.49
Koko maamme armahin harrastaa - naamakirjaa

https://youtu.be/1iZtLi7eoqo

paaton
11.11.2016, 22.53
Onhan se face vaan hyvä. Ryhmien, tapahtumien, kalenterin ja viestien kautta on tosi helppoa hoitaa erillaisten yhteisöjen tapahtumia.
Jos vaikkapa HelCX laittaa muutaman päivän varoajalla cyclokisan pystyyn, niin kaikki facen käyttäjät saavat siitä puhelimeensa ilmoituksen ja paikalla on reilusti kisaajia.

Monella nousee karvat pystyyn näistä omien asioiden jakamisesta, mutta ei sinne omalle seinälle ole mikään pakko kirjoitella yhtään mitään.
Melkoinein uuvatti saa olla, jos internetissä selvittelee omia avio-ongelmiaan. En ole itsekkään täyttänyt edes facen henkilökyselyä loppuun, enkä hyväksy vanhojen puolituttujen tai sukulaisten kaveripyyntöjä, joita kiinnoistaisi aivan simona mitä minä nykyään teen. Jos on asiaa niin tulkoot käymään tai soittakoot.

Jami2003
11.11.2016, 22.54
Huvittavaa moittia facebookia turhaksi tällä palstalla :)

Fb:hän on vain alusta jonka voi muokata millaiseksi itse haluaa. Itse seuraan pyöräilyporukat ja ko liikkeiden alennusmyynnit yms. Tänäänkin selvisi sieltä että huomenna paikkakunnan ensilumen latu avautuu.

paaton
11.11.2016, 23.03
Huvittavaa moittia facebookia turhaksi tällä palstalla :)

Fb:hän on vain alusta jonka voi muokata millaiseksi itse haluaa. Itse seuraan pyöräilyporukat ja ko liikkeiden alennusmyynnit yms. Tänäänkin selvisi sieltä että huomenna paikkakunnan ensilumen latu avautuu.

Jep :) Jostain syystä näitä liikkeiden mainoksia on paljon mukavampi lueskella facebookista, mitä muuten internettiä tai foorumeita selatessa.
Tosi monihan osaa käyttää facebookkia jo hyväksikin. Monelle aloittelevalle urheilijalle tuo on paras mahdollinen paikka kerätä näkyvyyttä ja tuoda itseään esille.

brilleaux
11.11.2016, 23.09
Itse loggauduin ulos facesta jokunen viikko sitten.
En koe menettäneeni yhtikäs mitään. Ja ei ole ollu ikävä.
Vaikka melko koukussa olinkin, myönnetään.

Nyt on loggauduttu ulos myös Connectista ja Stravasta. Garminin elämää ylläpitävä jumalrannetietokone myyty.
Sangen vapauttavaa.

Sopii mulle.

Sent from my iPhone using Tapatalk

LJL
11.11.2016, 23.31
Jos on kirjautunut ulos, niin sehän ei oo muuta kun kirjautuu uudestaan sisään. Itsekin aina työpäivän päätteeksi kirjaudun koneelta ulos ja seuraavana aamuna uudestaan sisään. Tilin lopettaminen sen sijaan on jo kova juttu. Niin tapahtuisi töissä esim. jos saisi potkut tahi kuolisi, paitsi Facebookin asiakkuus jatkuu tietenkin ikuisesti

Jami2003
11.11.2016, 23.38
Itse loggauduin ulos facesta jokunen viikko sitten.
En koe menettäneeni yhtikäs mitään. Ja ei ole ollu ikävä.
Vaikka melko koukussa olinkin, myönnetään.

Nyt on loggauduttu ulos myös Connectista ja Stravasta. Garminin elämää ylläpitävä jumalrannetietokone myyty.
Sangen vapauttavaa.

Sopii mulle.

Entäs tämä palsta. Ja jos ei niin miksi ne kahlitsee mutta tämä ei?

Munarello
11.11.2016, 23.40
Liittyyhän tämä jollain tavalla "pyöriin ja pyöräilyyn" liittyyhän?

JackOja
11.11.2016, 23.42
Liittyyhän tämä jollain tavalla "pyöriin ja pyöräilyyn" liittyyhän?
Vähänlaisesti.

brilleaux
11.11.2016, 23.44
Entäs tämä palsta. Ja jos ei niin miksi ne kahlitsee mutta tämä ei?

Annat siis ymmärtää että voisin hävitä täältäkin? Lähinnä suositeltavaa? [emoji3]

Onneks mulla on vapaus valita. [emoji6]

kaakku
11.11.2016, 23.54
Koko maamme armahin harrastaa - naamakirjaa
Tää on parempi:

https://www.youtube.com/watch?v=_X89rg2E_jE
:cool:

LJL
11.11.2016, 23.56
Vähänlaisesti.

Äärimmäisen suuressa vähäisyydeisyydessään kohtalaisen reipaahkosti välttäen pienimpiä ja suurimpia hairahduksia suuntaan tai toiseen. Kuten hollantilaiset sanoisivat, kom sii kom saa

Nalho
11.11.2016, 23.59
Sorppa, tuli väärään ryhmään kun en lukenut pienellä painettua ja tuo osaston nimi tuntui aiheeseen sopivalta. Joku edeskäypä voi siirtää passelimpaan ryhmään tai heivata kokonaan mäkeen.

Jami2003
12.11.2016, 00.01
Annat siis ymmärtää että voisin hävitä täältäkin? Lähinnä suositeltavaa? [emoji3]

Onneks mulla on vapaus valita. [emoji6]

Ei ollenkaan. Lähinnä kiinnostaa miksi toinen ahdistaa ja tämä ei :)

LJL
12.11.2016, 00.02
Tää on parempi:
https://www.youtube.com/watch?v=_X89rg2E_jE
:cool:

Tämä tuli kyllä vähemmän sydämestä kuin jopen loppukarjaisu

Munarello
12.11.2016, 00.10
Stand and Deliver!
https://www.youtube.com/watch?v=4B2a6l6wM2k

hartsu
12.11.2016, 00.19
Kumma juttu, sillä mulla on Safarissa ja Chromessa AdBlock Plus asennettuna mutta silti se kirjautumisläpyskä tuppaa esiin. Tai mahdollisesti en osaa käyttää sitä blokkeria?

Luultavasti et osaa, se blokkeri ei automaattisesti blokkaa sitä login screeniä. Pitää itse lisätä sinne oma filtteri, onnistuu ihan parilla hiiren klikkauksella.
https://www.youtube.com/watch?v=6Mdne86bELs

brilleaux
12.11.2016, 08.57
Jos on kirjautunut ulos, niin sehän ei oo muuta kun kirjautuu uudestaan sisään. Itsekin aina työpäivän päätteeksi kirjaudun koneelta ulos ja seuraavana aamuna uudestaan sisään. Tilin lopettaminen sen sijaan on jo kova juttu. Niin tapahtuisi töissä esim. jos saisi potkut tahi kuolisi, paitsi Facebookin asiakkuus jatkuu tietenkin ikuisesti
Tilin lopettaminen on ollut mielessä jo hetken. Mulle ihan kova juttu on se, että uloskirjautumisen jälkeen en ole kirjautunut sisään kertaakaan. :)
Tällä foorumilla tulee notkuttua koska sivuaa harrastusta. ;)

nure
12.11.2016, 13.07
Itse en pidä FB:tä mitenkään ärsyttävänä, kaverit voi valita samoin keskustelun aiheet... Jatkuvasti auki ja ei mitenkään turhaa koukuta...

Nassetäti
12.11.2016, 13.15
Tällä foorumilla tulee notkuttua koska sivuaa harrastusta. ;)

Whaat? Mikä se semmottinen harrastus oike onkaa?

brilleaux
12.11.2016, 15.10
Siinäpä sulle pähkinää.