PDA

Näytä tavallinen näkymä : Tunturi maastopyörä mallia "poliisi" ?

arpiies
29.06.2016, 16.09
Tere

Jussina pöllittiin pihalta vanha Tunturin sotaratsu, ikää voi olla jo melkein 20 vuotta eikä tiedossa ole runkonumeroa eikä mallia.

Kyselenkin nyt täällä tietoja rungon mallista jotta saan rikosilmoituksen täytettyä, kyseessä on siis Tunturin 2000 vaihteen kiiltomusta alu-maastopyörä jota poliisit on käyttänyt "virkapyöränä" pitkään, mallin ainoa tuntomerkki on kirjava TUNTURI-teksti viistoputkessa, mikähän malli mahtaa olla kyseessä?

Jos joku vaan osaa auttaa rungon mallin määrittämisessä niin kaikki apu on hyvin terve tullutta.

Omassa (pöllistyssä) versiossa kaikki teipit poistettu ja muutenkin kyseessä täysin eri pyörä täysin eri tason osilla, rungolla ei käytännössä mitään rahallista arvoa mutta osilla kyllä.

t:r

Juha Jokila
29.06.2016, 17.21
Ikävähennys menee rungon iän mukaan. Tuskin saat korvausta jos mainitset 20 vuotta ja Tunturi.

YocceT
29.06.2016, 19.22
Joo, tunnearvoja ja mielipahaa ei vakuutus korvaa.

YT
29.06.2016, 19.41
Poliisi ei edes yritä selvittää rikosta vaikka teet rikosilmoituksen. Ne lähettävät sitten aikanaan sinulle tiedon, että tutkinta päättynyt. Rikosilmoitus kannattaa kuitenkin tehdä, koska se menee tilastoihin selvittämättömänä rikoksena. Kun selvittämättömien rikosten määrä kasvaa, joutuu poliisi parantamaan toimintaansa.

tommi2
29.06.2016, 20.12
kyllä mä tiedän tyypin joka sai fillarinsa takaisin, kun poliisi oli löytänyt sen. kannattaa tehdä rikosilmoitus.

nure
29.06.2016, 21.34
Turussa poliisi ainakin ajoi Trekillä virka-ajot aikoinaan...

arpiies
29.06.2016, 21.35
Joo, ei tolla rungolla ole arvoa kun ehkä 30-50e mut osissa olikin kiinni se suurin summa. Ja mallikin todnäk löyty kayapo matrixx.

Pakko siit on ilmotus tehdä jos haluaa penniäkään vakuutuksesta saada tai et asiaa käsitellään yhtään missään, pihalla kun nuo varkauksia ehkäisevät aidat on nyt aika huonolla tolalla, portti kokoajan auki ja tontin raja-aidassa 10 metrin aukko, jes jes!

arpiies
29.06.2016, 21.38
Ja mäkun oon nähny juuri Turussa noita tunia liikenteessä mut saattaa olla et se oli sillon joskus aikoja sitten tuna ja nyt trekki.

Juha Jokila
29.06.2016, 22.24
Se on tietenkin itse eri ikäisistä osista kasattu kasattu custom-pyörä, ja sitten pyydettäessä jotain kuvaa tai kuitteja kokoonpanon osista todisteeksi. Tein tyttären pyörän osista itse laskelmat saksan nettikauppojen hinnoilla ja pyysiät nähdä kuitteja. Kaikista onneksi oli tallessa ja sain mitä pyysinkin. Toki alkuperäinen Cannondalekaan ei vielä ollut kuin vuoden pari vanha, mutta kevennysosat teki siitä huomattavasti originaalia arvokkaamman.

nure
30.06.2016, 15.27
90-luvulla ainakin oli Sinisalolla Trek alla virkavallan väreissä...