PDA

Näytä tavallinen näkymä : Rullilla polkeminen

antsa_m
26.05.2016, 09.20
Kuinka moni ajaa rullilla ja millasia aikajaksoja siinä kannatta polkasta. Kun olen jo yli kuuskymppinen ,mutta siltikin vielä tulee ajettuu. Nyt tuntuu,että nuo mäet on kyllä selvästi jyrkentyneet, ainakin minusta. Aikoinaa poljin rullilla ja onkohan aika kullannut muistoja,mutta ainakin silloin tuntu että rullilla ajo vahvisti lihaksia ihan eri tavalla kun tiellä ajo. Annoin viime kesänä oman maantiekiiturin yhdelle sukulaispojalle, kun ne minun vauhtiajot alkaa olemaan takana päin, sai nuorimies ihan oivan harjoittelupelin itselleen. Nyt minulla on käytössä vanha "retro Grecentti 92309 mallinen runko ja Nishikin gontinental. Ja ai niin on vielä yksi Bushwckerikin tuolla tallissa. Ne riittää kyllä minun ajoihin ihan hyvin. Ajelen lenkkejä40-60 km , eli miten kannattaisi hyödyntää rullilla ajamista esim sadepäivän oheisharjoitteluna. Ja muitakin hyviä vinkkejä ikämieskuskille saa kyllä antaa.

ps. parta on jo harmaa,mutta kammet kääntyy yhä.

antero

nure
26.05.2016, 15.26
Ymmärrän että talvella voi jopa rullilla ajaa mutta kesällä... Haloo, ikää tai ei niin tien päälle vaan, Suomen suvi muutenkin lyhyt.