Näytä tavallinen näkymä : Joustokeula huoltoon?
mtb&ski4ever
02.04.2016, 20.59
Moi. Mum maasturissa on kiinni Reba sl dual air ja se toimii ihan ok. Keula on vaan todella iäkäs..sarjanumeron perusteella ehkä-08, muut osat ja runko on tuoreemmat. Huoltohistoriasta keulan osalta ei ole mtn tietoa eli huoltoa se tarvii...mutta onko järkeä/saako siitä uudenveroisen jos vaihdattaa ne stefat ja öljyn? Kuinka paljon keulan ominaisuudet on kehittyneet tosta esihistoriallisesta keulasta ja onko vielä turvallinen käyttää? Ruostetta ei näy missään mutta voihan se olla jo sisältä finito...mitään vuotoja ei ihme kyllä ole ja joustaa ja palauttaa ok ja ilmatkin pysyy sisällä.saako vastaavaa uutta huollon hinnalla eli n 100-150 euroa...mikään ihmeellinenhän tuo keula ei ole ikinä ollutkaan vrm uutenakaan verrattuna kunnon maastokeulat jotka ei paina noin kauheasti ym...
Rockarin Duoal-Air keulojahan ei kait enää edes valmisteta,ja ne uudet joita markkinoilla on on hinnakkaita.Säädettävyydeltäänhän noi on monipuolisia,vaimennuspuolta vois ehkä patruunan vaihdolla päivittää.Sopivuudet ja hinnat saat selville huoltoliikkeestä.
Itse kyl huollattaisin tuon,tuolla hinnalla on hankala kevyempää/parempaa uutena löytää.
mtb&ski4ever
03.04.2016, 10.06
Ok! No hyvä kuulla, taidan sitten huoltaa tai huollattaa tosiaan mutta ajattelin että on tullu jotain parempaa mutta kai se on vielä ok kun patruunankin vaihtaa.Hiilikuitu olisi kevyempi mutta maksaa taas lisää tai Foxilta joku kiva keula, nehän on kovan luokan keppejä melk kaikki..juu ei noita tehä..sl on pre 2011 ja sen jlk rl. Mä olen säätänyt sen vaan niin että paineet omalle painolle ja palautusruuvi ns nopealle ajolle eikä muuta...kun vääntää sitä reboundia tiukemalle niin palatus kyl hidastuu mutta se alkaa ääntelemään melkosesti jo ;)
150€ ei sitten välttämättä huoltoon riitä. Jos huoltoja on laiminlyöty aikaisemmin niin tiedossa on luultavasti myös liukuholkkien vaihtoa ja hinta menee lähemmäs 300€ silloin.
mtb&ski4ever
03.04.2016, 11.50
Ok..no voi harmi, tuota en tullut ajatelleeksi mutta kiitos infosta! Olin siinä uskossa, että tämä olisi riittänyt :http://m.youtube.com/watch?v=W6Mm7r-Pc0g
plus se patruuna. Noi stefat ja litkut saa tilattua ja duunnissa olis hyvä vaihtaa jos haluan tehdä itse mutta holkkien saanti ja vaihto itse taitaa ollakkin vaikempaa jo...
Meiliä Fillariosaan tai puhelu;osaavat kertoa sulle osien ja töiden hinnan ja tietävät mitä tekevät.
HUMPUUKI
03.04.2016, 22.41
Minne kannattaisi täältä seinäjoelta viedä huoltoon tuo FOX:in talas haarukka vuotaa öljyä alapäästä lattialle. Tai kuka niitä pystyisi huoltamaan täälläpäin?
Oli RTechillä 2 vuotta sitten täyshuollossa ja ei ole kilometriäkään ajettu sen jälkeen niin ei luulisi mahdottomia tarvittavan tehdä.
Minne kannattaisi täältä seinäjoelta viedä huoltoon tuo FOX:in talas haarukka vuotaa öljyä alapäästä lattialle. Tai kuka niitä pystyisi huoltamaan täälläpäin?
Oli RTechillä 2 vuotta sitten täyshuollossa ja ei ole kilometriäkään ajettu sen jälkeen niin ei luulisi mahdottomia tarvittavan tehdä.
Käy kysyyn cyclistä onnistuuko
mtb&ski4ever
04.04.2016, 20.11
Mä soitin sinne ja sain ihan asiallista palvelua..sit mä soitin yhteen toiseen pk seudul huoltokeuloja tekevään lafkaan ja päästiin jo niin pitkälle että kuulemma ajan tod vanhanaikaisella rungolla kun myyjä kysy et mis rungos keulas on kiinni (2013)jossa geometria on surkea(elite 8,9) ja että uudet samalla merkillä(Trek)on paljon kehityneempiä..jaha..no jos nyt ei oteta vannekoon muutoksia huomioon niin tuskin saman merkin sisällä ihan kauheen suuria muutoksia on tapahtunut et pitä heittää 3 donaa tiskiin että voisin nauttia pyöräilystä..Pikkasen alkaa riepomaan kun myyjät kusettaa minkä kerkeää...toki kaikki kehittyy mut jotain rajaa...loppukommentti oli vaan no jos sillä tyydyt ja pystyt ajamaan niin mikäs siinä 😮😮😮😮😮😮😮
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.