PDA

Näytä tavallinen näkymä : KTM pyörät

V H
31.03.2016, 19.09
Moro!

Elikkäs nyt olen ostamassa uutta pyörää ja olen miettinyt näitä kahta
KTM Colorado 29" tai KTM Ultra Fun 27,5". kumpaa te suosittelisitte enemmän? Pituutta minulla on sen 171cm. Pyörä tulisi olemaan jokapäiväisessä käytössä ympäri vuoden. Niin asfaltti ajossa kuin maastopolku ajossa. Vai onko noita pyöriä parempia samassa hintaluokassa? Hintaa saa olla max.750€

harmis
31.03.2016, 20.14
Eihän tuohon hintaluokkaan mitään huippuvehkeitä saa. Olikos kyseessä kuitenkin chicago-malli kun ei tämä http://www.ktm-bikes.at/en/service/catalogues.html katalogi tunne coloradoa? 29" tietenkin jos asfalttiajoa on paljonkin mukana. Tosin olen itse kyllä tyytyväisenä ajellut 27,5 tielläkin. En tiedä mihin hintaan ne noita myy mutta jos alle 750e niin ihan samaa hintaluokkaa mitä muillakin merkeillä vastaavilla osilla. Kannattaa katsella käytettyjä. Oman ktm ultra 1964 ostin käytettynä sopuhintaan kun noilla on uutena on varsin suolainen hinta laatuunsa nähden.

orc biker
31.03.2016, 20.22
Radon Team 7.0 tai Grand Canyon 4.9. Tuolla hinnalla kannattaa olla aika tarkka, mitä ostaa. Nuo ovat ehdottomasti kaksi parasta osiltaan. Koko 16". Menee tosin hieman yli, mutta ei kannata reilun viiden kympin takana nyt tinkiä tästä tai myöhemmin harmittaa. Nuo maksavat itsensä takaisin.

V H
31.03.2016, 22.01
Kiitos vastauksista. Ja joo se oli tosiaankin Chicago eikä Colorado.