PDA

Näytä tavallinen näkymä : Onnittelut :)

Fjälle
08.12.2015, 21.38
AM-sedällä on tänään syntymäpäivä. Onnea :)
Pyörämiehelle alan musiikkia, luonnollisesti

https://m.youtube.com/watch?v=LTZyXlLhvxs

Ohiampuja
14.12.2015, 11.37
Fjälle ja AM-setä samassa viestissä, kaksi wanhaa Fillari legendaa. :)

tempokisu
14.12.2015, 14.33
...ei ole kunnia tuntea, mutta ehkä he ansaitsevat ihan Oman Topicin, muille kelpaa se ensimmäinen onnittelutopicci...

Highlander
14.12.2015, 14.45
...ei ole kunnia tuntea, mutta ehkä he ansaitsevat ihan Oman Topicin, muille kelpaa se ensimmäinen onnittelutopicci...
http://cdn.discogs.com/OvjVNiHnJNXZ2NVeQbu9BuQUVBQ=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():qualit y(96)/discogs-images/R-5980174-1407955287-9289.jpeg.jpg

LJL
14.12.2015, 15.06
"Minuun ei tartu edes postimerkki"

-Jukka Emil Vanaja kommentoi, miksi ebola ei tartu häneen

Fjälle
14.12.2015, 17.57
Sorry, en löytänyt.
Yritin poistaa...

Muuten Kisu; taisit minulle jonkun kommentin heittää taannoin Kauhajoen Ikuri- SM- kisojen lähtöpaikalla...
minulle jäi mieleen ;)

tempokisu
14.12.2015, 19.14
Sorry, en löytänyt.
Yritin poistaa...

Muuten Kisu; taisit minulle jonkun kommentin heittää taannoin Kauhajoen Ikuri- SM- kisojen lähtöpaikalla...
minulle jäi mieleen ;)

ok. asia selvä...mutta kun minäkin löysin sen onnittelutopicin...

Kauhajoen ISM kisat 2005 ( vai oliko se toi vuosi?? ).:D Piruvie kun olin ärtyneellä mielellä...tempossa; voitin omaa sarjaani noin 5min ja Raution Anneakin noin kaks ja puoli minuuttia. Ja Upaa 45 sekuntia, joten tempo meni todella hyvin. Tosin jotkut joutui ajaan vesisateessa, minä ehdin just maaliin ennen ukkoskuuroa ( ja ähäkutti, nauratti).
Maantieajossa satoi kaatamalla ja siittä mä en yhtään tykkää. ( lisäksi olin autoillut tempon jälkeen kotia ja melkein heti lähtö takas että hivenen väsytti...) Joten pois vaan äkkiä, ja vedin koko matkan kisasiskojen mukaan "eläimellisellä raivolla" ... Onneksi sillä kertaa työnteko myös palkittiin, voitin oman sarjani ja vain kaksi nuorempaa tyttöä kiri loppumetreillä ohitte.

En kyllä yhtään muista mitä mä sinulle juttelin, mutta olisiko ollut jotein ^ ärtynyttä mielialaa :rolleyes: Tietynlaiset harmitukset kyllä auttaa kisassa "grrrr mä näytän teille" mutta lenkit sujuu kyllä paremmin jos on rauhallinen tyyni mieliala.

Fjälle
14.12.2015, 20.06
Tempon alussa kun mulkaisit, katsoin parhaaksi hoitaa lähtöesittelyn lyhyen kaavan mukaan.
Kyllähän se sitten kulkikin. onnea näin jälkikäteen :)

tempokisu
14.12.2015, 21.34
:D:D joo kiitos ja anteeksi, mulla oli syyni. Aivan samanlainen tilanne ja lopputulos oli Kälviällä, samoin Rovaniemellä sain hyvin purkaa aggressiot just oikeeseen asiaan. Joten olihan niistä v-kokemuksista jotain hyötyäkin.