PDA

Näytä tavallinen näkymä : Intersport

Nalho
18.11.2015, 11.57
Annetaan nyt palautetta tästäkin puodista, eikä mitenkään positiivista. Katselin nettisivuilta että Craft:in tuulensuojaboxerit olivat sopivassa hinnassa 19,95 ja ohi kulkiessa poikkesin puotiin jossa moisissa oli hintalappu 29,90. Kun asiaa myyjälle taivastelin sanoi tämä että ne ovat Intersportin omia tarjouksia. Mitä helvetin omia tarjouksia? Ei siellä sivulla ollut mitään mainintaa että hinta ainoastaan netissä yms. Olen tähän asti ollut siinä autuaassa käsityksessä että maanlaajuisen puodin ilmoitukset koskevat kaikkia siihen kuuluvia liikkeitä, mutta näin ei nähtävästi ole?

Ehkä ketjuun kuuluva kauppias voi potkia aisan yli ja hinnoitella tuotteet haluamallaan tavalla? Mutta niin voi tehdä asiakaskin ja äänestää jaloillaan.

Dude
18.11.2015, 15.07
Intersportit on kauppiasvetoisia ja toimivat täysin erillään Intersportin verkkokaupasta, joka on siis itsenäinen firma.
Toki intersporteissa on välillä yhteiskamppiksia, mutta periaatteena on, että jokainen hinnoittelee tuotteensa itse. Olen huomannut usein, että kaikki Intersportit esim. ei ole näissä yksi tuote -25% kamppiksissa mukana.

Nalho
18.11.2015, 16.17
Saavat minun puolestani toimia yhdessä tai erikseen, eli kansanomaisemmin sanottuna: Pitäkää tunkkinne.

Dude
19.11.2015, 15.48
tossahan toi on:
2. Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälässä?
Tuotteiden hinnoissa voi olla eroja, mutta kampanjatuotteet ovat aina samanhintaisia verkkokaupassa ja Intersport-myymälöissä.

https://www.intersport.fi/fi/asiakaspalvelu/#nain-tilaat-verkkokaupasta

BONK
19.11.2015, 16.31
Intersportissa tosiaan ottaa päähän se, että tarjoukset on lähes poikkeuksetta (pl. tämä viikonlopun -25 %) ainoastaan svh:sta eli kun menet liikkeeseen ja katsot hintalappua niin logiikka on ihan pyllystä. Normihintalapussa on svh eli se fantasiahinta jolla ei kukaan tee ostoksia kuin pakon edessä. Päälle on lyöty oranssi alelappu, jossa -10..-20 %:a ja sittenkin vielä ollaan markkinahinnan ehdottomassa yläpäässä. Kun menet sitten hakemaan sitä tarjouksen -30 % tmv. juttua niin kassalla huomaatkin, että kas perhana - tämähän jäi vieläkin kalliimmaksi kuin muualla.

Ihan omaa hölmöyttään antoivat asiakkaat XXL:lle.

Nana
19.11.2015, 18.08
En ole kyllä koskaan hintoja netistä seurannut ennen Intersporttiin menoa, enkä pannut merkille minkänäköisiä hintalappuja tuotteissa on, mutta olen kyllä saanut poikkeuksellisen edullisesti kaikki pyöräilyvaatteeni sieltä. ja paljon, paljon laajemmalla kokovalikoimalla kuin esimerkiksi XXLstä.
mutta en tosiaan ole heidän alennuksiaan seuraillut, joten en osaa ottaa kantaa niihin, mutta kyllä sieltä edullisesti saa tuotteita.

Nalho
19.11.2015, 20.43
tossahan toi on:
2. Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälässä?
Tuotteiden hinnoissa voi olla eroja, mutta kampanjatuotteet ovat aina samanhintaisia verkkokaupassa ja Intersport-myymälöissä.

Minun tapauksessani kävi niin, että kirjoitin kuukkeliin Intersport Tampere ja valitsin sieltä lähimmän myymälän ja sieltä vaattet/miehet josta bongasin tuon tarjouksen. Siellä paikan päällä sitten huomasin että hinta ei ollutkaan se jota oletin. Jotenkin vain luulin että systeemi on yhtäläinen sen suuren suurta kokoa olevan myymälän kanssa jossa tuntuvat olevan hinnat samoja puodissa ja netti-ilmoituksissa. Onhan sielläkin toki hinnoissa eroavaisuuksia, mutta silloin sivulla mainitaan tuotteen kohdalla: Nettihinta!

https://www.intersport.fi/fi/asiakaspalvelu/#nain-tilaat-verkkokaupasta

Miitska
19.11.2015, 21.24
Intersportin valikoimat on mielestäni melko kattavat, eikä siellä myydä samanlaista bulkkikamaa kuin esim xxl:ssä.. Tietysti jokaisella liikkeellä, kun on eri omistaja, niin liikkeiden painotus eri osa-alueilla on vaihtelevaa.. Hinnat on kyllä pilvissä ainakin osassa tuotteista, mutta hintatietoisena kuluttajana varsin varteenotettava vaihtoehto ainakin käydä katsomassa josko löytäisi etsimänsä.

Ja nyt talven tietämillä suosittelen pk-seudulla Forumin kyseistä liikettä, mikäli tarvetta on talviurheiluvälineille. Eteenkin lumilautailukategoria on heillä hyvin edustettuna.

Nana
20.11.2015, 00.05
Joo, itse olen useimmiten käynyt Kluuvin Intersportissa ohikulkiessani. Siellä on osoittautunut oikein toimivaksi käydä silloin tällöin katsomassa onko sopivanhintaista tavaraa. Itse olen aina löytänyt etenkin vaatteita tosi hyvin. Varmasti normihintaisissa tuotteissa on kovinkin hinnakkaita, mutta ei ole itseä häirinnyt, kun aina on löytynyt hyviä tarjouksia.
Ei viitsi ihan kamalasti maksaa pyöräilyhousuista esim. kun nytkin hajosi kerralla lähes uudet housut porraslasku katastrofissa, kun tuli suunnitelmien vastaisesti laskettua ne takarenkaan päällä istuen.

TuH
20.11.2015, 00.51
Intersportin valikoimat on mielestäni melko kattavat, eikä siellä myydä samanlaista bulkkikamaa kuin esim xxl:ssä.. .

En tiedä minkä toimipisteen kattaviin valikoimiin oikein viittaat, mutta omat kokemukseni Intersporteista ovat räikeää ylihinnoittelua, yli-ylivuotisia cyclocrossareita ja basic-tason pyöräilylumppuja. XXL myy sälää, mutta myös ihan aitoa high-endiä, kuten Sidin kenkiä, Zippin kiekkoja, Lupinen valoja, Kaskin kypäriä ja Castellin ja Goren laatuvaatteita.

XXL:n hintataso venyy parhaimmillaan jopa selvästi alle Saksa-hintojen (hintojen jatkuva eläminen on tosin rasittavaa). Intersportin hinnat lähinnä vituttavat, kun tietää mitä saman tavaran pitäisi oikeasti maksaa.

Nana
20.11.2015, 01.10
Onhan Intersportissa Pearl Izumia, Enduraa ja Craftia ja mitä kaikkea esimerkiksi pyöräilyvaatteissa. Nämä mielestäni täysin vastaavia kuin Castelli, ainakin 2 ensinmainittua.
Nämä on paljolti makuasioita. Osa ei halua käyttää vaadittavaa aikaa hintojen seuraamiseen tai kaupassa/netissä ravaamiseen onnistuakseen ostamaan halvimmalla hinnalla isokokokaupasta, ehkä vielä todetakseen viimein "oikealla hetkellä" ostoksille mennessään, että tuotetta ei enää olekaan. Olen itseasiassa omat pyöräilyhousuni löytänyt halvemmalla Intersportista kuin XXLstä, varmasti osa on xxl:ssä taas halvempia.
Molemmista varmasti edullista löytää kun oikeaan aikaan on liikkeellä.
Pienikokoisille oikeastaan ainoa vaihtoehto näistä kahdesta (pyöräilyliikkeiden lisäksi siis) on Intersport, jos siis käyttää xs kokoa, puhumattakaan siitä pienemmistä, sillä XXL ei pidä xs kokoa valikoimissaan, vaikka se muualla on ns normikokoihin lukeutuva koko.

TuH
20.11.2015, 02.23
Onhan Intersportissa Pearl Izumia, Enduraa ja Craftia ja mitä kaikkea esimerkiksi pyöräilyvaatteissa. Nämä mielestäni täysin vastaavia kuin Castelli, ainakin 2 ensinmainittua.

Jos välttämättä haluaa maksaa Pearl Izumin Select/Elite-vaatteista PRO-sarjan hintoja tai shoppailla Craftin karvalakkikamppeita (Active/Performance) huippusarjan hintaan, niin kanna ihmeessä rahasi Intersportiin. Enduraan en muista ikinä törmänneeni Intersportissa - mikä liike sitä myy?

PI:n Selectit tai Craftin Activet eivät vastaa lähellekään mitään kokeilemaani Castellia.

Craftin base layerit myönnän poikkeukseksi, ne ovat kautta linjan tosi hyviä.

Nana
20.11.2015, 02.38
Minä muistelen nähneeni Enduraa tuolla Kluuvissa, en nyt vannomaan mene, mutta omalla mittapuulla Pearl Izumi, Castelli jne on ihan samaa shittiä, hyvälaatuista tavaraa.

ja siis olen, niinkuin sanoin, ostanut omat pyöräilyvaatteeni, niin Pearl izumit kuin Craftitkin, oikein mukavaan hintaan Intersportista. Ei niiden ovh välttämättä ole siellä halvin, mutta selvästikin niitä sieltä halvallakin saa, kun en ole todellakaan joutunut monia kertoja vierailemaan ja tarjouksia metsästämään, vaan poikennut vain katsomaan ja sovittelemaan ja yleensä aina on ollut hyviä tarjouksia.

TMo
20.11.2015, 10.14
Ei siellä kovin kattavasti ole laatutavaraa pyöräilyyn ja yleensä ovh on aika törkeä mutta se hyvä puoli on että tinkiäkin pystyy. Elite Amfib housut hain just, 169€ oli ovh kivijalassa (intersportin netissä 129€) ja 120€ hintaan ne kannoin ulos. Muutamaan viikkoon en niitä löytänyt mistään ulkomailta halvemmalla (siten että kokoja olis ollu). Myös PI:tä myyvät paikalliset kivijalat kävin läpi tinkimässä mutta sieltä naurettiin että "vai alennusta, nythän on näiden sesonki".

Dude
20.11.2015, 10.33
Myös Espossa Suomenojan Intersportissa on ihan hyvin ainakin fillarivaatteita. Olen ostanut ainakin Löffleriä, Pearl Izumia ja jotain Crafteja on myös kotiin kannettu. Hintalappuhinnat on mitä on, mutta usein kyllä myös alerekistä löytää noita (Viimeksi alkusyksystä ostin Pearl Izumin syys/talvihousut -50% ja tosta sitten vielä -25%, jäiköhän pitkille talvitrikoille hintaa jotain 65e). Ja yleensä on myös kaikkia kokoja. Intersportissa voi hyvin tinkiä ja käytännössä koskaan en ole maksanut suositushintaa ainakaan Suomenojalla. Ja vaimon kohdalla toi xs-kokojen saatavuus on ohjannut Intersportiin usein.

lansive
20.11.2015, 12.03
Myös Espossa Suomenojan Intersportissa on ihan hyvin ainakin fillarivaatteita. Olen ostanut ainakin Löffleriä, Pearl Izumia ja jotain Crafteja on myös kotiin kannettu.

Valikoimahan on kauppiaasta kiinni kuten myös hinnat. Juuri tuolta ole ostanut Löfflerin housut samaan hintaan kuin Saksasta, kun sattui kauppias itse olemaan osastolla. Muista paikoista ei ole mitään positiivista sanottavaa.

Nana
20.11.2015, 13.23
Tuosta karvalakkimerkistä tuli muuten mieleen, että lempparihousuni ovat juuri Craftia, tosi kivan näköiset ja erittäin laadukkaat housut, joissa risteävää vahvistussaumaa reiden ulkosivulla. En muista mikä mallin nimi on, mutta älyttömän hyvät pöksyt, joissa ihanan pehmeä ja joustava materiaali ja hyvin ovat kestäneet.
Suosittelen kyllä käymään eri Intersporteissa katsastamassa, sillä kaikkialla ei välttämättä samat valikoimat. Kluuvissa on aika mainiosti ollut ainakin kaikennäköistä ja joka kerta käydessäni osa alennuksissa.

TMo
20.11.2015, 15.13
Tuosta karvalakkimerkistä tuli muuten mieleen, että lempparihousuni ovat juuri Craftia, tosi kivan näköiset ja erittäin laadukkaat housut, joissa risteävää vahvistussaumaa reiden ulkosivulla. En muista mikä mallin nimi on, mutta älyttömän hyvät pöksyt, joissa ihanan pehmeä ja joustava materiaali ja hyvin ovat kestäneet.
Suosittelen kyllä käymään eri Intersporteissa katsastamassa, sillä kaikkialla ei välttämättä samat valikoimat. Kluuvissa on aika mainiosti ollut ainakin kaikennäköistä ja joka kerta käydessäni osa alennuksissa.
Tässä kannattaa tietty huomioida että pöksyjen laadun sijaan on eri vaatimuksia kuskien välillä. Satulakeskustelusta Nana luin että sinä et ymmärrä miten kukaan voi istua satulassa edes kahta tuntia. No - IMHO tunnin lenkit niin maastossa kuin maantiellä nyt pystyy ajamaan vaikka millä housuilla, vaikka pelkillä boksereilla joten housujen laatu (varsinkaan siis säämisköjen erot) ei niillä lenkeillä vielä hirveää eroa eri housujen välillä tuo.

paaton
20.11.2015, 15.36
Jep. 4h jälkeen huomaa vasta miten housujen pehmusteet toimii. Omista crafteissa pitkien toppaus on kohtuullinen ja lyhkäisten huono. Pehmeää ja paksua vanua. Puuduttaa takamuksen jo 2h jälkeen.

Nana
20.11.2015, 17.20
Tmo, en tiedä mihin keskusteluun viittaat. Siihenkö, jossa sanoin, että 6h yhtäjaksoinen istuminen missä tahansa penkissä on sulaa hulluutta kun voi välillä noustakin?
Minä ajan kyllä pitkiäkin pätkiä välillä, mutten satulassa läheskään kokoaikaa. Esim portaissa käyn satulassa vain pyörähtämässä, samoin poluilla poljen paljon putkelta, jäykkäperällä kun ajelen.

ja housujen materiaalilta vaatii paljon enemmän jatkuva liike satulaan ja pois, kuin tasainen satulassa istuminen, joten uskoisin, että jos housut kestävät sitä hyvin ne kestävät hyvin millaista vain ajoa.