Näytä tavallinen näkymä : Wheelsports.de
Nopeat vastaukset, nopeasti toimitettu ja jämäkästi pakattu scalpel tuli kotiovelle ehjänä. Eka kokemus oli, sen perusteella pystyn kyllä suosittelemaan 😊 Jos jollain on takuuasioiden sun muun toimivuuden suhteen kokemuksia niin kommentoikoon lisää
Ei ole takuu asioista kokemusta, onneksi :) Tilasin tuolta siskon pojalle Orbean 26 MX Team pyörän ja homma toimi kyllä todella hyvin. Hinta oli kohdillaan ja vaihtoivat vielä samaan hintaan ilma rockkarin jousi keulan tilalle. Nopeat vastaukset sähköpostilla ja toimitus oli myös nopea. Taisi pyörä tulla alle viikossa kotiin. Suosittelen lämpimästi tätä kauppaa.
Joo n. viikossa tuli, hinnassa oli tinkivaraa ja ilmainen rahti kaupan päälle
Ootteko käteisellä maksanut vai korttimaksuilla? Kovin on kyllä Frank nopea vastaamaan sähköpostiin, taisi alle tunnissa tulla vastaus.
Mä maksoin paypalillä. Sain sähköpostilla paypal tilin mihin siirtää rahat. Paypal tiliin mulla on liitetty luottokortti, joten maksu sujui siltä, mutta voihan paypaliin siirtää rahaakin. Ulkomaan maksuissa tuo paypal on kyllä kätevä, kun sieltä saa rahat takaisin ongelmatilanteissa.
Odottakaa
22.01.2016, 17.52
Tilasin Salsa Blackborow 2015 mallin tuolta. Aluksi olin ostamssa Blackborow 2016 vihreällä rungolla johon olisi siellä jo vaihdettu Bluton tilalle jäykkäkeula. Muuten hyvä mutta ei ollut M-kokoa saatavilla. Kaveri tarjosi, että ota se musta GX2, mutta sanoin, että en tykkää niin siitä väristä. Teki tarjouksen tuosta 2015 mallista (halvempi kuin tuolla sivuilla) ja tarjoutui jopa ostamaan sen kesällä takaisin ja vaihtamaan vihreeseen runkoon (josta kieltäydyin).
Maksoin etukäteen tilille (lasku tili s-postissa), paypal ei sopinut, koska olin saanut tiukkaakin tiukemman tarjouksen ja paypal:sta tulee heille kuluja. Laittoi pyörän postiin ennen kuin rahat olivat heidän tilillään.
Sähköposteista jäi hyvä kuva liikkeestä ja tästä Frank:stä, joka meilit kirjoitteli. Silke, jolta sain seurantakoodin lähetti aluksi väärän koodin jolloin rupesi hiukan jännittämään, että mitähän sieltä tulee vai tuleeko ollenkaan ;)
Odottakaa
01.10.2016, 10.04
Moi, laitetaas vielä kokemusta tuosta tilatusta Blackborowsta. Normi viikossa pyörä tuli, mutta se oli saanut osumaa kuljetuksessa. Rungossa noin euron kolikon kokoinen jälki, maalit poissa. Joku "tanko" mennyt paketista läpi eikä runkoa suojanneet "vaahtomuovit" olleet auttaneet. Nooh, postin kuskin kanssa sovittiin, että otan pyörän vastaan ja tehtiin vahinkoilmoitus. Ilmoitin wheelsportsille, että tällainen juttu on tapahtunut ja sovittiin jatkoista.
Pari viikkoa meni Postilla ja 19.2.2016 sain ilmoituksen, että he korvaavat mutta myyjäliikkeen pitää laittaa asia vireille ja korvaus haetaan sitä kautta ihan normaalien kansainvälisten sopimusten mukaan. Sain Postilta englanninkielisen päätöksen ja ei muuta kin se tuonne myyjäliikkeeseen josta lupasivat hoitaa asian eteenpäin.
23.2.2016 Wheelsports ilmoittaa kirjoittaneen DHL:lle
29.3.2016 kyselen ovatko unohtaneet asian ja kuittaavat 30.3.2016 eivät ole ja lupaavat palata asiaan heti kun saavat DHL:ltä lisää tietoa
19.6.2016 kyselen, että mikä mahtaa olla tilanne, kun aikaakin on jo mennyt tovi
20.7.2016 saan vastauksen tuohon 19.6 meiliin, että hänellä on minulle osa ja saan Salsa hangerin, mit vit? Kyselee osoitetta ja ennen kuin ehdin vastata ilmoittaa, että on lähettänyt ja seurantakoodin. Nooh, jotain siis tulossa. Case closed. No paskat, se seurantakoodi menee Ouluun ja ilmoitan, että ei tuo osa ainakaan mulle ole tulossa.
18.8.2016 Laitan taas meiliä ja tiedustelen tilannetta. 19.8. saan vastauksen, että DHL on niin hidas. Tohon hangar juttuun, en saanut ikinä mitään vastausta.
22.9.2016 Laitan taas meiliä, että mikä on tilanne.
1.10.2016 ei vieläkään vastausta...
Nooh, vasta 7kk mennyt yhden korvauksen hakemisessa. Että näin hyvin homma menee ;)
Odottakaa
22.10.2016, 18.54
Vihdoinkin tämä homma on selvä. Ilmoittivat, että korvaavat 100€ omasta taskusta jos se on ok, koska eivät ole vieläkään saaneet mitään päätöstä DHL:ltä. Sanoin, että sopii mutta voin ottaa käteisen sijaan tavaraakin joka kävi heille. Homma selvä ja ok mieli jäi, mutta kauanhan siinä meni ;)
Jami2003
22.10.2016, 20.39
Oot kohtuu pitkä mielinen :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.