PDA

Näytä tavallinen näkymä : Sports Tracker cheat

Mygg
30.08.2015, 14.53
Ollaan huomattu että eräs kaveri huijaa Sports Trackerissa. Hän pienentää harjoituksien kesto ja lisäilee kilometrejä harjoituksiin ennen synkronointia/julkaisua. Ollaan kavereitten kanssa muutama kerta huomautettu asiasta kommenteissa rivien välissä, mutta touhu näyttää jatkuvan. Noh, tämä ei ole kilpailu ja omapahan asiansa tuo on, mutta ihmettelen vaan että onko tämä yleistä, onko muille tullut vastaan? Sosiaalisen median paine tän vissiin aiheuttaa, kaiken pitää näyttää hyvältä.

rjrm
30.08.2015, 14.58
Jos sillä saa hyvän mielen niin siitå vaan . Halvempaa se on kuin lääkkeet.

Mygg
30.08.2015, 14.59
… huijaus käy ilmi kun liikuttaa hiiren harjoituksen nopeuskäyrän yllä, jolloin näkyy kunkin reittipisteen aika ja kilometrit, vaikka ne olisi muutettu käsin yhteenvedossa.

Fat Boy
30.08.2015, 15.10
Mulla taitaa olla enimmäkseen niin, että tracker huijaa mua vetäisten jonkun pätkän suoraksi linjaksi.. Mutta toisaalta, ompahan tullu alamäessä maks. Nopeudeksikin reilut 100km/h.. Maastossa ja kapealla polulla..

mutanaama
30.08.2015, 15.43
Ihan normivauhti.

rjrm
30.08.2015, 15.45
Miten ketään yleensä kiinnostaa ettå josko joku toinen huijaa?

YocceT
30.08.2015, 16.08
Sports Tracker huijasi minua ja väitti, että hiihdin 1360 kilometrin tuntinopeudella. Voitelu kohdallaan.

NikHa
30.08.2015, 16.09
Mietaa tokas joskus aikoinaan testituloksiin, että talvella kello kertoo kuka on kuka ja muulla ei ole väliä. Vähän sama tässä? Jos näytönhaluja riittää niin viivalle vaan. Kaikki muu on paskapuhetta.

Leewi
30.08.2015, 16.40
Jeesus Kristus miten hirvittävää. Tuon täytyy olla laitonta.

StantheMan
30.08.2015, 17.35
Mullakin Sports Trackerissa on näkyvissä ajoja, joita en ole edes ajanut. Ne ovat ennalta suunniteltuja reittejä, joita olen ajatellut joskus ajaa, mutta ne ovat jääneet sitten ajamatta. Pahoittelen asiaa. Mutta kuten sanottua "huijaus on lahja itselle".

pturunen
30.08.2015, 17.43
Mulla taitaa olla enimmäkseen niin, että tracker huijaa mua vetäisten jonkun pätkän suoraksi linjaksi.. Mutta toisaalta, ompahan tullu alamäessä maks. Nopeudeksikin reilut 100km/h.. Maastossa ja kapealla polulla..

Johtuu Suomen laadukkaasta 3G-verkosta, joka tuntuu hukkaavan yhteyden tuon tuostakin jopa Keskuspuistossa.

latuman
30.08.2015, 17.43
Polarista kun oksentaa datat endomondoon, huippunopeus näyttä aina reilusti yli satasta. Jossain on vikaa. Tämä huippunopeus ei näy sitten aikajanalla kuitenkaan, että en minä tiedä.

IncBuff
30.08.2015, 17.44
Ollaan huomattu että eräs kaveri huijaa Sports Trackerissa. Hän pienentää harjoituksien kesto ja lisäilee kilometrejä harjoituksiin ennen synkronointia/julkaisua. Ollaan kavereitten kanssa muutama kerta huomautettu asiasta kommenteissa rivien välissä, mutta touhu näyttää jatkuvan. Noh, tämä ei ole kilpailu ja omapahan asiansa tuo on, mutta ihmettelen vaan että onko tämä yleistä, onko muille tullut vastaan? Sosiaalisen median paine tän vissiin aiheuttaa, kaiken pitää näyttää hyvältä.
Ei ole, mutta olenkin vaan hyvien tyyppien sports tracker kaveri. Huonot tyypit voi poistaa kavereista.

JackOja
30.08.2015, 18.06
Ollaan huomattu että eräs kaveri huijaa Sports Trackerissa....

Sen tyypin voi hakata. Ei saa huijata.

mpk
30.08.2015, 18.17
Huijaa varmaan pasianssissakin

MRa
30.08.2015, 18.47

Reps - LOL

akvavitix
30.08.2015, 19.00
Täystipahdus! :D

Minä säädän silloin tällöin aikaa, kun tarkka ajanotto on Ambit3:ssa. Trackeriin tulee nimittäin lyhyet pyöräntalutukset lenkkien alkuun ja loppuun, joten varmaan keskimäärin n. puoli minuuttia lähtee trackerin ajasta. Sen sijaan omenapuhelimessa tracker tuntuu antavan kuljetun matkan tosi tarkasti. Sillä osa-alueella Ambit3 vastaavasti antaa tasoitusta.

Smo
30.08.2015, 19.59
Mulla ei ole Sports Tracker erehtynyt vielä kertaakaan

LJL
30.08.2015, 22.08

Kunnon elämäntapahuijari huijaa paitsi sportstrackerissä ja pasianssissa, myös lotossa. Sekä lisäksi banaaneja punnitessa ottaa reilun kaupan banaaneja, mutta painaa rainbow-banaanien numeroa

marco1
30.08.2015, 22.23
Johtuu Suomen laadukkaasta 3G-verkosta, joka tuntuu hukkaavan yhteyden tuon tuostakin jopa Keskuspuistossa.

Tässä kirjoittaja ei nyt ole ihan ymmärtänyt miten tämä härveli toimii.