PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mistä maastopyöriä vuokralle?

Suomen Latu / PyöräPolku
19.04.2015, 10.59
Saako Hgistä/pääkaupunkiseudulta mistään vuokrattua maastopyöriä? Googletus ei tuo tulosta.
Akuutti tarve olisi 6.5., jolloin pidämme maastokokouksen Keskuspuistossa, ja parille kaupungin suunnittelijalle tarvittaisiin pyörä alle, jotta saisivat oikean kuvan siitä, mistä maastopyöräilypoluissa on kyse.

Hissitolppa
19.04.2015, 11.22
Pyöräliikkeestä testipyörä?

Rautapelto
20.04.2015, 06.45
Chebicistä Järvenpäästä on ainakin aiemmin saanut.

Suomen Latu / PyöräPolku
20.04.2015, 13.20
Pyöräliikkeet on kyllä ok vaihtoehto yksittäistapauksessa, mutta näinköhän antavat 2-3 pyörää kerralla, kun ei ole tarkoituskaan ostaa pyörää (enkä aio huijata ehkä ostavani). Hyvä on jos antaa.
Eikö koko pk-seudulla oikeasti ole vuokrattavissa maastopyöriä?

VesaP
20.04.2015, 13.34
Google löysi tämmöisen linkin:

http://www.pyoraillensuomessa.fi/fi/node/86

Ainakin tuossa on muutama vuokrauslinkkikin?

IhanSamuliVaan
20.04.2015, 16.13
Bicycleanilla (http://www.bicycleanhelsinki.com/) taitaa olla myös maastopyöriä?

Hissitolppa
20.04.2015, 16.53
Kysymällähän se selviää onnistuuko pyöräliikkeistä testifillarin vuokraaminen. Ei siinä tarvitse mistään ostosuunnitelmista alkaa puhumaan vuokrauksen ollessa kyseessä.

Rautapelto
21.04.2015, 07.07
Pyöräliikkeet on kyllä ok vaihtoehto yksittäistapauksessa, mutta näinköhän antavat 2-3 pyörää kerralla, kun ei ole tarkoituskaan ostaa pyörää (enkä aio huijata ehkä ostavani). Hyvä on jos antaa.
Chebicistä on vuokrattu yli kymmentä pyörää kerralla, kannattaa kysäistä.

Smo
21.04.2015, 09.26
Greenbike vuokrasi fillareita ennen muttei enää mutta siellä olisi käytetty täpäri kaupan joten sitä voisi kysäistä vuokralle .. mäkin voin vuokrata mun fillarin :)

Fillarihemmo
21.04.2015, 11.39
Chebiciltä kysyin maastopyörien vuokrausta keväällä 2015, ei kuulemma ollut. Hybridejä/retkipyöriä on.

sakuvaan
21.04.2015, 14.28

Eipä ole ei.

zipo
21.04.2015, 15.48
parille kaupungin suunnittelijalle tarvittaisiin pyörä alle, jotta saisivat oikean kuvan siitä, mistä maastopyöräilypoluissa on kyse.
Onhan teillä itselläkin myynnissä läskifillarit edullisesti.Siitä vaan fillarit käyttöön,kyllä kirjanpitäjä niille sopivan momentin vähennyksiin löytää.
Halvempaa ja helpompaa kuin vuokraaminen.
Samalla saadan näkemystä miten siellä hurjastellaan polut piloille ja kuinka latuläski toimii.

orc biker
21.04.2015, 21.28
Nettiin ilmoitusta. Luulisi, että yksityishenkilöiltä voisi saada kohtuullista korvausta vastaan.

JackOja
22.04.2015, 07.57
...Luulisi, että yksityishenkilöiltä voisi saada kohtuullista korvausta vastaan.

Joo aivan totta, minultakinhan löytyisi vuokralle kolme maastopyörää. Sanotaan nyt vaikka á 600€/vrk. Lisäksi maksettava pyörän käyvän arvon suuruinen panttimaksu, joka palautetaan jos fillari on lähtötasoa vastaavassa kunnossa palautettaessa.

L-kokoisia, n. 612-620mm ETT ja Crank Brothersin lukkopolkimet. Yhdet flätit löytyy jostain laatikon pohjalta tarvittaessa. Yhteydenotot yyveellä.

VesaP
22.04.2015, 08.23
Olisi selvästi markkinarako jollekin bisnesmiehelle perustaa Hesaan hyvä fillarivuokraamo! Hybridit, mummikset, kilpurit ja maasturit saman katon alta kaikille! Eikä maksa paljoo kun kaikista noista sen vähintään viittä eri kokoa ja jokaista kokoa sen 10 kpl ehkä ettei heti lopu kesken. No bisnes maksaa, sit voi vaan odotella ja kääriä julmetut vuokrafyffet takataskuun kun kauppa (=vuokraus) käy kuin tyhjää vain!

okahkonen
22.04.2015, 08.25
Minä lainaan pyörän hyvään käyttöön jos Suomen Latu oikeasti ajaa pyöräilijän asiaa.

marmar
22.04.2015, 10.01
Minä lainaan pyörän hyvään käyttöön jos Suomen Latu oikeasti ajaa pyöräilijän asiaa.

Aika monella on varmaan useampi pyörä, joten onnistuisko malli, että toinen pyörä lainaksi ja itse toisella lenkkikaveriksi turisemaan asiasta?

noniinno
22.04.2015, 16.05
Itse en kalustoani lainaa enkä vuokraa ja kirjoittamaton sääntö estää minua edes kysymästä toisten pyöriä lainaksi.

okahkonen
23.04.2015, 11.57
Itse en kalustoani lainaa enkä vuokraa ja kirjoittamaton sääntö estää minua edes kysymästä toisten pyöriä lainaksi.

Kiva kun kerroit :eek:

noniinno
23.04.2015, 17.15
Kiva kun kerroit 😇