PDA

Näytä tavallinen näkymä : Hybridi-pyörä hakusesa

Sahalaita
20.03.2015, 19.25
Terve, kevät kovaa vauhtia menee eteenpäin ja fillarikuume on iskenyt, moneen vuoteen en ole fillaria omistanut ja nyt olis polte ostaa uusi fillari.
Hybridi-pyörä olisi tarkoitus hommata ja nyt niitä tässä olen hetken jo katsellut, mutta tietoa ei oikeen ole. XXL liikkeellä olisi tarjolla tälläinen merida http://www.xxl.fi/pyoraily/pyorat/hybridipyorat/merida-crossway-tahoe-gent-15-miesten-hybridipyora/p/1109233_1_style jota olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona kun helposti olisi saatavilla, myös Konan dew plus on yksi vaihtoehto ollut, mutta saatavuudesta ei ole tietoa. Budjetti on max. 700€ ja asuinpaikkana Tampere

pepper
20.03.2015, 23.27
http://www.sportax.fi/product/73/norco-ccx-3ttp://www.sportax.fi/product/70/norco-indie-2

Tuola sportaxissa kannattaa käydä katsomassa, norcon cc:nkin näytti saavan alessa tohon budjettiin...

Presti-1
21.03.2015, 08.32
Konaa myy Tampereella http://www.pyorahuoltomm.fi/

nure
21.03.2015, 09.21
Unohda Meridan pomppukeppi ja tuota pepperin suosittamaa vain 61cm:n rungolla varustettu tarjolla. Kona kyllä hyvä vaihtoehto hinta/laatusuhteessa.

JKK
21.03.2015, 10.58
Näissä on helppo antaa ainoa oikea neuvo. Osta se mikä eniten itseäsi miellyttää.

dragnaz
21.03.2015, 13.25
Käy koeajolla ja jos tuntuu hyvältä ostat pois. Niin minä tein.

Sahalaita
21.03.2015, 16.51
Kiitoksia tiedoista, pitääpi käydä kattomassa tuolla pyörähuolto m&m:n liikkeessä kun näyttää vielä konan loput 2014 mallit olevan alennuksessa.

kpyora
21.03.2015, 22.27
On hyvä ensin selvitellä, mhin käyttöön pyörä tulee, ennen kuin tekee lopullisen päätöksen. Pääosa hybrideinä myytävistä huonoista trekkingpyöristä ei oikein kelpaa mihinkään.

Hyvä yksinkertainen nyrkkisääntö on, että maastoon maastopyörä ja asfaltille maantiepyörä. Sillä pääsee jo aika pitkälle. Sellaista pyörää, joka kelpaisi kaikkeen, ei ole olemassakaan.

Koeajo olisi hyvä neuvo, jos sama pyörä olisi mukava niin lyhyillä kuin pitkilläkin matkoilla. Tässäkin käyttötarkoituksen mukaan, eli jos on tarkoitus ajaa vain lyhyitä pyrähdyksiä, niin silloin kokemattomankin pyöräilijän koeajosta ollee hyötyä.

leppalam
11.05.2015, 08.56
Hyvä yksinkertainen nyrkkisääntö on, että maastoon maastopyörä ja asfaltille maantiepyörä. Sillä pääsee jo aika pitkälle. Sellaista pyörää, joka kelpaisi kaikkeen, ei ole olemassakaan.
.

Jos meinaa kuitenkin esim kuljetella lapsia tarakalla, hybridi tai mummomankeli lienee sopivia siihen käyttötarkoitukseen. Kyllä hybridillä oma paikkansa on. Ainoastaan maastopyörän ja maantiepyörän kanssa sitä kuitenkin kaipaa tavallista kullkuneuvoa, jonka kanssa ei tarvita trikoita.

Herkko6
14.05.2015, 12.41
Vesisadekin voi yllättää, jolloin viimeistään ymmärtää lokasuojakiinnikkeiden merkityksen. Kunnolliset lokasuojat ovat ihan toista kuin pikakiinnitteiset hätäavut.

via
14.05.2015, 21.07
On hyvä ensin selvitellä, mhin käyttöön pyörä tulee, ennen kuin tekee lopullisen päätöksen. Pääosa hybrideinä myytävistä huonoista trekkingpyöristä ei oikein kelpaa mihinkään.

kyllä minä olen selvinnyt yhdellä ja samalla niin metsässä, maantiellä kuin pitemmillä retkelläkin kamoineen - retkikäyttöön tosin laitan nykyään kärryn perään - aikaa en ole kylläkään ajanut enää n 30 vuoteen