PDA

Näytä tavallinen näkymä : MAXX Jagamoasta fatbike

jaamo
19.12.2014, 22.14
Värisyttävän fatbike -kuumeen kourissa törmäsin tällaiseen ilmestykseen: Maxx Jagamoasta. Kyseessä on Saksalainen merkki, joka tarjoaa "yksilöllisiä fillareita". Käytännössä palikat ja rungon värin voi valita tietystä valikoimasta.

Lisää infoa löytyy täältä:
http://maxx.de/en/bikes/fatbikes/bikes.php?name=JAGAMOASTA&id=142

Ja speksiä täältä:
http://maxx.de/konfigurator/konfigurator.php?rad_id=142&klasse=101&lang=_e

Netistä löytyy aika vähän kokemuksia tuosta fillarista. Mitäs mieltä raati on palikoista ja onko merkistä kokemuksia? Lupaavat toimittaa Suomeen 65:llä eurolla ja ainakin asiakaspalvelu vastailee sähköposteihin hyvinkin nopeasti.

Ps. Taustaa sen verran, että olen kaksimetrinen ja hakusessa on isohko xxl/23" runko. Suurimmalla osalla valmistajista tuntuu olevan valikoimissa kuitenkin vain lasten kokoja. Surly Moonlander ja Jagamoasta ovat ainoita joilta löytyisi hyvänkokoinen runko.

arctic biker
20.12.2014, 10.16
Itsellä ei mitään kokemusta mutta saksan printtilehtien kautta on mielikuva aivan hyvämaineisesta firmasta. Tavallisemmissa pyörissä einiinhirveen keveitä.

Itse samassa asemassa tilaisin huoletta. Miten Maxxin fatbike vertaantuu muihin
niin siitä en tietenkään osaa sanoa mitään.

Kemizti
20.12.2014, 12.01
Kannattaa kysäistä MAXX-Läskien hintoja Jari-Matilta Kangasalta.. www.movego.fi

jaamo
20.12.2014, 18.52
Helpoksihan asian tekee se, että valinnanvaraa on niin vähän :)

Kiitos Kemizti vinkistä!

arctic biker
20.12.2014, 19.10
Aika yllättäen näillä pienemmilläkin Saksan maan merkeillä on Suomessa jälleenmyyjä, ihan hyvä asiahan se on. Mun ja Terun häätyy laittaa firma pystyyn kun noihin Poisonin pyöriin ollaan tykästytty. Mulla jo toinen.

jaamo
20.12.2014, 19.42
Joo. Valikoima vaan nettiin sitten. Se on nykyaikaa :)

arctic biker
20.12.2014, 20.08
Joo. Valikoima vaan nettiin sitten. Se on nykyaikaa :)
Johan ne Poisonin pyörät on firman sivuilla, enää tarvii. Me vaan Terun kanssa kehutaan ja kerätään provikat pois.

Oulunjulli
20.12.2014, 23.29
Oi, siellähän oli raw finish tyrkyllä ja ilman logoja. Tuo olis mulle heikko paikka, jos ei jo paksua olisi.
Mulla on On Onen Scandal tuommosena "raw finishinä" ja joku siinä miellyttää pahasti. Liekkö miten/milloin lupaavat toimitusta?

jaamo
21.12.2014, 03.22
Pyörän "valmistus" vie 10 päivää ja shippaus Suomeen viis päivää. Pitäs tulla kotiovelle.

kampiapina
23.12.2014, 19.06
Tilasin nyt sit tällaisen. Katellaan mitä paketista paljastuu.

Liikuva shikaani
23.12.2014, 21.25
Kivasti pääsee yksilöimään pyöräänsä tilaus vaiheessa, tykkään!

Poy
23.12.2014, 22.07
Kivasti pääsee yksilöimään pyöräänsä tilaus vaiheessa, tykkään!
Väriä valitessa kannattaa varmaan näytön tai selaimen värit kalibroida, jottei tule yllätyksiä pyörän värissä.