PDA

Näytä tavallinen näkymä : #nostrava 20-21.9.2014

asb
20.09.2014, 08.10
Tuli mieleen, että joku vatipää on tehnyt Strava segmentin baanalle. Eli tää on relevantti Stadissakin.

http://bikesnobnyc.blogspot.fi/2014/09/sorry-we-have-important-things-to.html

El-Carpaso
20.09.2014, 08.49
Ja ylipäänsä ettei leviä enempää. On suomessa jonkin verran noita mulkkuja mutta omien havaintojen perusteella vähemmistössä maantieteilijöistä.

Onneks ei oo maastossa tullu vastaan. Tosin suomen maastot ei taida olla hirveän stravasallivia koska kurjat juuret

Pasi Ahopelto
20.09.2014, 09.29
Eikö Stravassa voi merkata jonkun pätkän, esimerkiksi baanan. vaaralliseksi ja siten pyytää sen poistoa?

Fat Man Sam
20.09.2014, 11.19
Ja ylipäänsä ettei leviä enempää. On suomessa jonkin verran noita mulkkuja mutta omien havaintojen perusteella vähemmistössä maantieteilijöistä.

Onneks ei oo maastossa tullu vastaan. Tosin suomen maastot ei taida olla hirveän stravasallivia koska kurjat juuret

What? Joko mä olen tyhmä, tai sitten en vain ymmärrä tätä jälkimmäistä pointtia? Eli Strava segmenttien tekeminen maastoon on hanurista, koska Strava? Musta palvelu on hauska ja kyllä mä olen askarrellut segmenttejä usein käyttämilleni haastaville pätkille niin metsässä kuin maantiellä.

Alkuperäiseen viestiin kommentoidakseni, niin onhan se käsittämätöntä perseilyä luoda segmenttejä vilkkaasti liikennöidyille KLV:lle. Juuri tästä nimenomaisesta syystä palvelussa on tuo toiminnallisuus, jolla tietyn segmentin voi liputtaa vaaralliseksi.

kolistelija
20.09.2014, 11.24
Ei se strava, eikä ne segmentit tai niiden tekijät ole syyllisiä mihinkään. Jokainen liikenteessä sekoileva idiootti on ihan itse vastuussa tekemisistään.

El-Carpaso
20.09.2014, 13.11
What? Joko mä olen tyhmä, tai sitten en vain ymmärrä tätä jälkimmäistä pointtia? Eli Strava segmenttien tekeminen maastoon on hanurista, koska Strava? Musta palvelu on hauska ja kyllä mä olen askarrellut segmenttejä usein käyttämilleni haastaville pätkille niin metsässä kuin maantiellä.

Alkuperäiseen viestiin kommentoidakseni, niin onhan se käsittämätöntä perseilyä luoda segmenttejä vilkkaasti liikennöidyille KLV:lle. Juuri tästä nimenomaisesta syystä palvelussa on tuo toiminnallisuus, jolla tietyn segmentin voi liputtaa vaaralliseksi.

Strava segmentit metsässä on hanurista jos ne vaikuttaa ympärillä kulkeviin. Ilmeisesti jenkeissä näkee näistä alamäkeä tykittäviä "STRAVAA!" karjuvia pellejä tämän tästä. Yleisesti suomessa tämänkaltaiset ilmiöt eivät leviä hirveämmin tai ainakaan läheskään samassa mittakaavassa kuin jenkeissä. Kuitenkin mä koen huolestuttavaksi jos vastaan tulee punaista näkeviä maastoilijoita joita pitäis jotenki erityisesti väistää koska on ennätysveto päällä... Emmä kuitenkaan siellä metsässä vielä niin vakaa ole.
Kun ottaa huomioon, että suomessa en ainakaan itse ole kohdannut "virallista" maastoiluetikettiä niin miten esmes toimitaan tilanteessa jossa stravailija tulee alamäkeen ko vastaantulija puurtaa juurakkohelvettiä ylöspäin?

Eikä siinä mitään, saahan metsässä ajaa kovaa, ajan määkin. Mutta jos täytyy hetkikin pohtia kannattaako hiljentää/varoa/pysähtyä kokonaan kohtaamistilanteessa koska ajanotto niin päin helvettiähän sen meni heti siinä.
Starva ei itsessään varmasti ole paha juttu, mutta kilpailunhaluisessa ihmistyypissä saattaa aiheuttaa varomattomuutta ja välinpitämättömyyttä, kuten rapakon takana on havaittu.

IncBuff
20.09.2014, 13.16
Ei se strava, eikä ne segmentit tai niiden tekijät ole syyllisiä mihinkään. Jokainen liikenteessä sekoileva idiootti on ihan itse vastuussa tekemisistään.
Jep. En tiedä kumpi on tyhmempi. Se joka tekee johonkin baanalle segmentin vai se joka yrittää rikkoa sen kärkiajan.

leecher
26.09.2014, 21.17
Strava on tuonut ihan uuden ulottuvuuden pyöräilyyn. Kisailua kisojen ulkopuolella. Liputtaa vaan vaaralliset segut pois niin muutoinhan tuo ihan mahtava juttu. Jotkut haluaa ajella rauhassa ja toiset tykittää oksu kurkussa. Vapaa valinta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samuli-1
28.09.2014, 13.01
Jos on Stravailu kesken ja oot häiriöks muille, ni silti olet huomaavainen ja ajat vaikka segmentin tarvittaessa uudestaan. Eikö se nyt oo ihan normaalia käytöstä teillä, poluilla ja kaikessa liikenteessä jos ei suljetulla kisaradalla aja?

Sent from my iPhone using Tapatalk