PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pikaista lenkkiseuraa Helsingistä?

Utelias turisti
05.08.2014, 16.35
Kokeillaanpa tätä. Ehtisikö ja uskaltaisiko joku ajattaa tänä iltana (n. klo 19 ->) tai huomisaamuna (paluu viimeistään puoli 9) jonkun sightseeing-lenkin (hameessa tai bibseissä) Helsingissä? Olen aika vaaraton. Asustan tämän yön Siltasaaressa.

Utelias turisti
05.08.2014, 19.00
Eikö kukaan?

Grandi66
05.08.2014, 22.24
Käytetään tätä säiettä vähän hyödyksi.

Olen tulossa TdH ajoihin ja tartis osaavaa opasta reittien suhteen (asunut noin 20 vuotta sitten pääkaupunki seudulla) paikat ja tiet on näemmä päässy muuttumaan vuosien varrella. Tarkoitus olis ajella 29.8 perjantaina ja 30.8 lauantaina jonkinlaista lenkuraa.

Majoitus paikka on joko Viikki tai Tapanila, varmistuu kuun puolen välin jälkeen.

Tulen tosin jo keskiviikkona, mutta keskiviikko ja torstai on varattu ystäville ja yhdelle ystävälle jonka olen viimeeksi nähnyt 18 vuotta sitten.

En pahoita mieltä jos ei löydy opasta, sitten harrastetaan eksy ja löydä menoa.

Reflector
06.08.2014, 11.17
Käytetään tätä säiettä vähän hyödyksi.

Majoitus paikka on joko Viikki tai Tapanila, varmistuu kuun puolen välin jälkeen.

Saattaisin mahdollisesti lähteä oppaaksi, majapaikkas olis kumpainenkin vain vähän matkan päässä ettei tarttis kaukaa poimia kyytiin. Eli jos ei työkeikkaa väkisin pukkaa päälle ja mun ei niin luja vauhti riittää.

Grandi66
06.08.2014, 14.13
Olis kiva, tarkoitus ei ole ajaa täysillä vaan pyöritellä pikkulimpulla korkeella kadenssilla ja hitaalla vauhdilla ehkä, mut kuisteski herkistellä TdH varten.

Reflector
06.08.2014, 14.31
Sehän käypi mutta hametta en laita, hame kun muotipoliisin mukaan kävis vaan läskillä ja silloin vauhti putois sitäkin pienemmäks ;)

Utelias turisti
23.04.2015, 14.53
Kokeillaanpa tätä taas. Tällä kertaa haussa on sightseeing-lenkkiseuraa huomisaamulle (24.4.). Lähtö keskustasta tarpeeksi aikaisin ja paluu viimeistään klo 8:30. Lähteekö joku?