PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pyöräilijäsinkut

jcool
18.04.2014, 21.46
Pitemmittä puheitta...kivat naiset, jotka ajelette Oulussa, privalla viestiä ja lähdetään lenkille :-) Ei tarvi kaahailla, ajellaan Oulun näköalareitit. Mitähän tästäkin tulee, bannia varmaan... :-)

Highlander
18.04.2014, 22.34
Tuskin tästä bannia tulee...Liitiä ymmärtää kyllä kevätpörriäisiä. Laita ihmeessä kuva itsestäsi spandexeissa aloituspostaukseen niin johan Oulun eukoilla sukat pyörii jaloissa!

Sent from my iPad using Tapatalk

jcool
18.04.2014, 22.38
Tuskin tästä bannia tulee...Liitiä ymmärtää kyllä kevätpörriäisiä. Laita ihmeessä kuva itsestäsi spandexeissa aloituspostaukseen niin johan Oulun eukoilla sukat pyörii jaloissa!

Sent from my iPad using Tapatalk

Jep, privana sitten.

Munarello
18.04.2014, 23.00
Muistakaa, että ekoilla treffeillä ei koskaan anneta. http://www.youtube.com/watch?v=i2IBWpCJAUU :D

Joenranta
19.04.2014, 12.08
Muutama vuosi sitten suunniteltiin ja toteutettiin pyörämatka Uumajasta Tornioon ja sieltä Kemiin ja Ouluun jne. Kun pyöräkaverilleni lausuin vähän epäilyäni Tornion seudusta, hän mainosti sitä aluetta kertoen, että siellä ajaa naisia polkupyörällä pienissä mustissa bikineissä. Hän korosti sitä, että se on näky, joka voittaa kedon kukkaset.

Tank Driver
19.04.2014, 17.23
Mä en ole Oulusta enkä vapaa enkä nainen enkä kiva. Muuten käyn kuvaukseen, joten antaa tulla privaa vain.

Oulunjulli
19.04.2014, 22.10
Mää oon sentään Oulusta (hyvä kärpät, ensi kaudella kuuntelen koko erän radiosta), ja vain siltä osin herra Tankkia paremmin mielikuvaukseen soveltuvampi. Mutta missä täällä on näköalareittejä?
Joutsensillalta näkee toki pyörä-suvalan katon.

YT
19.04.2014, 22.16
Minä ajan lenkit mielummin yksin, mutta kotiintullessa saisi olla ruoka pöydässä ja sauna lämpiämässä. Ja jos likaiset ajokamat siirtyisi lattialta pesun kautta kaappiin, niin sekin olisi plussaa.

Fjälle
19.04.2014, 23.20
Naisimmeisille tiedoksi.

Täällä olisi tämmöönen nätti, tanakka& hanakka mieshenkilö vapailla markkinoilla.
Vähän ujonpuoleinen tosin olen, mutta kun annatte hivenen aikaa, niin kyllä minä sitten uskallan sanan jos toisenkin kanssanne jutella.
Olisihan se mukava yhdessä ajoasentoja vertailla :)

sunny
21.04.2014, 11.55
Pyörä naulaan ja menoksi. http://www.youtube.com/watch?v=48xtV-h-_YM

Auli77
04.05.2014, 22.08
ouluun on kyllä vähän pitkä matka. mut kyllä mullekin saa laittaa ruuat valmiiksi, kun tuun väsyneenä ja jopa lumisateen yllättämänä kotiin. enkä muuten jaksa mitään pään aukomista siitä, että olohuoneessa on pyörä =) että joko lähetään?

janne kuivakangas
04.05.2014, 22.19
Reilu 300 välimatkaa 😭 ..

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Auli77
04.05.2014, 22.34
näääh, eihän se nyt tosimiehelle oo matka ei mikään :D

elasto
05.05.2014, 06.07
Minä voin hoidella mielelläni nämä etelän naiset.

janne kuivakangas
05.05.2014, 09.29
Juu (hammasta purren)😊

sakuvaan
05.05.2014, 09.45
Elasto selkeesti putsas pöydän.

kolistelija
05.05.2014, 09.57
Semmonen toi elasto aina on ollu. Se vaan tulee ja sanoo aivan älyttömiä juttuja, mutta sellaisella auktoriteetilla ettei voi väittää vastaan.

Ollaan me loput etelän miehet vaan hiljaa... :/

Ohiampuja
05.05.2014, 10.02
Saas nähdä tuleeko tästä yhtä hulvaton ketju kuin tästä edeltäjästään. Tämän kanssa sai nauraa eräänkin kerran. :)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?41289-Onko-tullut-pyöräpiireistä-pariskuntia (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?41289-Onko-tullut-pyöräpiireistä-pariskuntia)

Barefoot
05.05.2014, 10.08
Saas nähdä tuleeko tästä yhtä hulvaton ketju kuin tästä edeltäjästään. Tämän kanssa sai nauraa eräänkin kerran. :)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?41289-Onko-tullut-pyöräpiireistä-pariskuntia (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?41289-Onko-tullut-pyöräpiireistä-pariskuntia)

Joteskin muistan tuon ketjun....Huonostihan siinä meikäläiselle kävi, suhteessa ollaan oltu jokunen vuosi :rolleyes:

Hannem
05.05.2014, 10.21

Jostain syystä muistan kans tämän... Nyt muutaman vuoden vanhempana ja viisaampana, vapaana. Ei oo edes lenkkiseuraksi kun ajan niin hiljaa saati kumppaniksi kun oon niin vaikee, todennut itseni täysin parisuhdekelvottomaksi yksilöksi. Mutta kuitenkin "I believe in miracles" :D

Ohiampuja
05.05.2014, 11.47
Joteskin muistan tuon ketjun....Huonostihan siinä meikäläiselle kävi, suhteessa ollaan oltu jokunen vuosi :rolleyes:
Parisuhteessa ollaan juu, ei kuitenkaan foorumin avituksella. Yhden pyöräilijäkaverin häistä löytyi seuraa minullekin. :)

Mikakoo
05.05.2014, 12.16
Onko ne pyöräilijäsinkut niitä "Sinkuloita" joista täällä paljon puhutaan? (ehöehö, vitsi vitsi)

Hääppönen
05.05.2014, 13.15
Ei kannata leikkiä tulella. :cool: Pyöräilyä(kin) harrastavan naisen kanssa parisuhteessa. Ainakin vielä eilen, tänään ei olla nähty. :D

mk
05.05.2014, 13.23
Jostain syystä muistan kans tämän... Nyt muutaman vuoden vanhempana ja viisaampana, vapaana. Ei oo edes lenkkiseuraksi kun ajan niin hiljaa saati kumppaniksi kun oon niin vaikee, todennut itseni täysin parisuhdekelvottomaksi yksilöksi. Mutta kuitenkin "I believe in miracles" :D

muistan kyllä paremmin kuin hyvin tuon ketjun :D (ja selvyyden välttämiseks, tää nykynen seurustelukumppani ei ole topicin tuomaa vaan ihan jotain muuta) :O Nyt pyöräilyä harrastamattoman neitosen kanssa onnellista parisuhdetta jo hyvän aikaa :) Vieläkun kumppania ei haittaa yhtään lenkkeilyn määrä (ainakaan toistaiseksi) vaan keksii siksi aikaa ihan omaakin tekemistä :p Hyvä vaan kun pääsee issekseen tuulettaan päätä tien päälle taikka maastoon ..

Hannem
05.05.2014, 13.28
Kiva kun monella on käynyt tuuri :)

Ei täs mitään kiirusta, kerkiihän sitä eläkkeellä hätyytellä vaareja päivätansseissa.
Muutenkin ihana taistelupari 5- ja 7.v pitää kiireisenä sekä toimivat hyvänä jarruna parisuhteen muodostamiselle kun harva mies sitä tällaiseen kelkkaan tahtoisi hypätä vakavammalla mielellä ;)

elasto
05.05.2014, 16.23
Noh, ei ole ainakaan vielä postilaatikko tulvinut yksityisviesteillä naisilta. Täällä kuitenkin olisi tarjolla tällainen sinkkumies, jolla kilometrejäkin mittarissa vielä sen verran vähän, että kaikki pelit ja vehkeet toimii. Ei muuta kun viestiä tulemaan vaan jos siltä tuntuu.

harmis
05.05.2014, 16.27
Mulle kelpaisi kanssa pyöräilevä tahi muuten kuntoileva nainen ja mikäli olis keskiuusmaalaisia niin kimppakiv... eiku lenkit onnistuu paremmin. Ulkonäöllä ei väliä mutta ruma ei saa olla.

J T K
05.05.2014, 17.22
En oo ronkeli. Enkä enää edes nuori. Enkä rikaskaan. Eikä mua ole katsottu vuosikausiin syvälle silmiin ku valkotakit. Mutta makea kaveri oon o/

Auli77
05.05.2014, 17.25
sen verran mullakin noi rattaat vielä pyörii yläkerrassa, että kiva ois joo löytää kaveri polkemisen ja kaiken muun kivan merkeissä. mutta kaikki takana olevat kilometrit jo vähän näkyy, ei niinkään rungossa, vaan siinä, että minkätahansa kypäränkäyttäjän matkaan en lähde.

IncBuff
05.05.2014, 17.38
Nythän tällä foorumilla alkaa olla kaikki. Muun internetin voi sulkea.

Halloo halloo
05.05.2014, 17.48
Vaadin määritelmää ilmaukselle: Kaiken muun kivan merkeissä.

jaakko.k
05.05.2014, 17.51
kyllä tänne mahtuisi vielä yhden naaraan pyörä :p

elasto
05.05.2014, 18.00
Jätkät hei, varokaa ettei rupee Jopo keulimaan.

YT
05.05.2014, 18.03
No tuleeko niitä vastauksia vai pitääkö ruveta itse tiskaamaan?

Polun tukko
05.05.2014, 18.08

:D

haedon
05.05.2014, 18.55
sen verran mullakin noi rattaat vielä pyörii yläkerrassa, että kiva ois joo löytää kaveri polkemisen ja kaiken muun kivan merkeissä...
Siellä on viikon päästä härkämarkkinathttp://hypykisat.fi/. Ei muuta kuin eturivistä valkkaamaan paras pois*.

*Hups, nyt taisi osallistujien määrä tuplaantua ja eturivin paikoista tapellaan verissä päin...

Barefoot
05.05.2014, 19.16
Siellä on viikon päästä härkämarkkinathttp://hypykisat.fi/. Ei muuta kuin eturivistä valkkaamaan paras pois*.

*Hups, nyt taisi osallistujien määrä tuplaantua ja eturivin paikoista tapellaan verissä päin...

Nonnii, Kiitti! Nyt saa toiset sit "korvamerkitä" omaan uroonsa :mad:

Hannem
05.05.2014, 19.18
Justiin meinasinkin kysäistä että mistähän ne vapailla markkinoilla olevat urhot tunnistaa ettei tuu mitää joukkotappelua???

IncBuff
05.05.2014, 19.19
Niillä on viimeisen päälle puunattu pyörä alla.

kolistelija
05.05.2014, 19.20
Tiskaaminen, hikisten ajokamojen pyykkääminen, ruuan laitto niin että pöperö on pöydässä lenkiltä tullessa... en mä oikein muuta kivaa keksi. Voiko pyöräilijän puolisona tehdä jotain muuta? :o

Tai nojoo, jos ketjun rasvaaminen ja pyörän pesu onnistuu niin se olisi hyvä. Voisi keskittyä muihin asioihin sillon kun en ole lenkillä.

Salaliittoteoria
05.05.2014, 19.21
Tarina kertoo, että eräs nuori mies kävi aikanaan pyörällä Sallasta Kuusamossa riijjuureissulla joka viikonloppu.
Eihän siinä mitään, mutta kun tämä tapahtui aikana jolloin oli kuusi päiväinen työviikko, tiet tehty sorasta ja pyörät raudasta. Pakko todeta, että kiimalla on kyllä suoritusta parantava vaikutus. Sitä tarina ei kerro, kykenikö urho tuon polkemisen päälle enää mihinkään muuhun.

Tuon perustella ja nykyolosuhteissa, varsinkin jos molemmat osallistuvat myös pyöräilyyn, niin juuri mikään välimatka ei muodostu esteeksi yhteiselle harrastukselle.

haedon
05.05.2014, 19.23
Jos sovitaan joku pukukoodi sinkuille niin ei mee liian vaikeeksi.

Edit: Just viimesimmän tiedon mukaan järjestäjät epäilevät että kaikki halukkaat eivät välttämättä mahdu kisapaikalle, ellei tietty tule pyörällä:eek:.

Barefoot
05.05.2014, 19.28

No mulle on ainakin sanottu, että minun kans on niin kiva mennä metsään kun oon niin hyvä hyttyssyötti.
Pian on taas se aika kun kelpaan metsiin mukaan.

J T K
05.05.2014, 19.33
[QUOTE=Salaliittoteoria;2206654]Tarina kertoo, että eräs nuori mies kävi aikanaan pyörällä Sallasta Kuusamossa riijjuureissulla joka viikonloppu.
Eihän siinä mitään, mutta kun tämä tapahtui aikana jolloin oli kuusi päiväinen työviikko, tiet tehty sorasta ja pyörät raudasta. Pakko todeta, että kiimalla on kyllä suoritusta parantava vaikutus.[/QUOTE ]
Puute on ollut kyllä kova. Tai tarve päästä Naruskasta edes asteen lauhempaan.

IncBuff
05.05.2014, 19.36
Se on ihan hyvä että on sieltä Sallasta muualle lähtenyt riiaamaan.

arctic biker
05.05.2014, 20.37
Tahi käy näin:

Kun seurojentalolla tanssittiin,
Ja haitari haikeesti soi.
Oli tyttäret pyntätty retonkiin,
Ja kuukin kuin keltainen voi,
Niin pyysin mie korreinta suatolle piästä,
Tämä vastaa: "Voi tokkiinsa jalkojas siästä.
Niin pitkä matka, niin pitkä matka on suatolle Suhmuraan."

Niin Suhmuran Santra se yöhön män,
Minä silimäyksen perrääsä loin.
Tok' toiste jo ymmärsin enemmän
Ja pyörän mie matkassain toin.
Mut Santra ei tullut, hän pysyttel poissa,
Kai Suhmuran puolessa äitinsä koissa.
Kun pitkä matka, kun pitkä matka oli suatolle Suhmuraan.

Mut oihan se Mantakin Mulosta
Niin sorree jo tok' sortiltaan.
Ei kiellellyt suatolle tulosta
Ei pyörtänyt kot'portiltaan.
Vaan pyörällä poski ol' poskea vasten.
Mulon Manta nyt mulla on äitinä lasten,

Nyt Mantalle mattoja puistelen
Ja lapsia liekuttelen.
Myös Suhmuran Santraa mie muistelen
Ja iäneti näin uattelen:
No pithän tok' arvata, se siitä tulloo,
Kun lähteekin pyörällä suatolle Mulloon,
Ja pitkä matka, ja pitkä matka on suatolle Suhmuraan.

Valitettavasti Esa Pakarinen ei kerro mistä kaukaa oli tansseissa.

lansive
05.05.2014, 21.18

Meinaatko, että reipas satulassa istuminen kaikista *sonneista* - :eek: härkiä?

Auli77
05.05.2014, 21.24
voi ei, mä oon nauranu ihan vedet silmissä :D

se on hienoo, jos mies tykkää sitä ruokaa laitella ja pyörät huoltaa. mutta kai sitä on muutakin elämää kuin pyöräily.. ups, sanoinkohan liikaa.

eipä olis yhtään paha semmonen sinkkujen pyöräporukka. =)

sunny
05.05.2014, 21.25
Eikös se muu internjet ole vain polku, joka johtaa tänne? Pyöräsussujen profiileja katsotaan ahkerasti, kun tulee vain Database erroria :).

http://www.youtube.com/watch?v=_5xJvxfN1V0

janne kuivakangas
05.05.2014, 21.57
^^😄

Jake_Kona
05.05.2014, 22.12
Eihän siitä sinkkujen pyöräporukasta mitään tuu. 15 äijää ja kun 1 nainen eksyy porukkalenkille niin kaikki äijät vaan seurailee imussa ja toivoo hartaasti jyrkkiä mäkiä reitin varrelle. "Ai ku se polkee putkelta. Hitaammin. Hitaammin"
Nm. Varattu;)

Sade77
06.05.2014, 13.31
Mä olen vissiin ajanut koko ajan niin lujaa, että ei ole kukaan saanut vielä kiinni :) Tai vaihtoehtoisesti niin hitaasti, että kaikki miehet on vetäneet ohi sekä oikealta että vasemmalta.

crcm
06.05.2014, 13.40
Tässähän pitää alkaa harkita pärstän laittamista avattareen. Josta tulikin mielen, että pitäisi olla pyöräilijoiden Tinder. :cool: Jos sinkut sinkuloi niin täällä on tällä hetkellä kolme sinkulaa.

Highlander
06.05.2014, 13.49
sen verran mullakin noi rattaat vielä pyörii yläkerrassa, että kiva ois joo löytää kaveri polkemisen ja kaiken muun kivan merkeissä. mutta kaikki takana olevat kilometrit jo vähän näkyy, ei niinkään rungossa, vaan siinä, että minkätahansa kypäränkäyttäjän matkaan en lähde.
Tuolta ketjusta http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?49781-Kypärättömät löytyy varmaan ilman kypärääkin?

Highlander
06.05.2014, 13.53
Eihän siitä sinkkujen pyöräporukasta mitään tuu. 15 äijää ja kun 1 nainen eksyy porukkalenkille niin kaikki äijät vaan seurailee imussa ja toivoo hartaasti jyrkkiä mäkiä reitin varrelle. "Ai ku se polkee putkelta. Hitaammin. Hitaammin"
Nm. Varattu;)
Eikös tämä kuvaa ihan normaalia yhteislenkkiä? siis lähinnä osanottajien sukupuolijakauman mukaan. Kuka sitä nyt kenenkään p*rsettä sinne lähtee tuijotteleen kun sitä voi kotonakin tehdä 24/7. Pyöriähän siellä lähinnä ihastellaan :cool:

Hannem
06.05.2014, 14.02
Tätä helpompi tapa http://bikeyface.com/2012/02/09/how-to-date-a-cyclist/ on vaan rohkeasti järkätä kevät/kesäkirmailu kimppalenkin muodossa.
Tietysti alalajien mukaan ettei esim. maantiepyöräilyn nimeen vannovaa sinkkuleidiä viedä eheroon taharoon metsäpoluille.

Paitsi kun kaikille täytyy antaa mahdollisuus niin parempi vaihtoehto voisi olla tapaaminen hyvän ruuan merkeissä, ei kukaan jää sitten yksin sinne metsään tai maantienlaitaan onnettomana.

janne kuivakangas
06.05.2014, 15.54
Juu pyöriä hyvinkin😆

Auli77
06.05.2014, 17.00
joo ei tässä mitenkään pinnallisia olla, mut jos ei oo kiintee perse ja kiiltävät ketjut, niin ei mitään toivoo :o

marko.k
06.05.2014, 17.05
Niillä on viimeisen päälle puunattu pyörä alla.

Sen takia ajankin (lähes) aina paskasella pyörällä ;)

Hannem
06.05.2014, 17.14
joo ei tässä mitenkään pinnallisia olla, mut jos ei oo kiintee perse ja kiiltävät ketjut, niin ei mitään toivoo :o

Sen takia täs lähinnä yritän edistää muiden asiaa kun itellä ei oo enää mitään toivoa :D

kolistelija
06.05.2014, 17.19
Kiiltävät ketjut saattavat myös olla merkki tarkasta pyöräilijäpuolisosta joka ei päästä vaimoaan lenkilla ilman puhtaita ketjuja. Vähän kuin sormus nimettömässä...

On se kai mahdollista että tuolla jossain on nainen joka on valmiiksi täysin sääntöjen mukainen vomp, mutta valitettava totuus taitaa olla että siellä on joku kaiken tuon täydellisyyden takana.

Reflector
06.05.2014, 17.22
Onhan noita perseitä aina kiva katella :D , onneks kun niin hittaasti ajaa ettei paljoa muuta näy kun ohikiitäviä perseitä jos ei mummo/ukkopyöriä lasketa, ne saa katella mun olematonta takalistoa jota juuri ja juuri perseeksi voi sanoa. Näyttää sekin varmaan vielä pienemmältä läskin selässä mutta ehkä se siitä vielä kehittyy kun tarpeeks polkee. Pienessä perseessä on kuitenkin se hyvä puoli että pyörä näkyy paremmin. Sinkkuuskin onkin jo niin tuttua juttua että sitä voisi sanoa jo mukavuusalueeksi josta ei ehkä ihan noin vain houkutella suhremaailman koukeroihin. Vaan käviskös sitten niin että kun ketjuja tarpeeksi hinkkaa kiiltäviksi, että sieltä pössähtää pyöränhenki jolta voi toivoa sitten sellaista pyöräilevää urhoa kohdalle jonka kanssa olisi niin mukavaa ettei huomaiskaan lipsahtaneensa pois mukavuusalueelta.

Auli77
07.05.2014, 15.44
ajatelkaa, että meinasin ihan oikeesti kertoa tänne, että lähden huomenna lenkille ja seuraksi saa tulla, mutta naimisiin ei mennä. sehän olis voinu olla vaikka hauskaa ja olis saattanu jopa tutustua johonkin. huh huh.. äkkiä kotiin tarkistamaan lääkitys

Risto Koivunen
07.05.2014, 15.58
Aiheen aloittajalle ilmeisesti löytyi heti alkuunsa sen verran runsaasti lenkkiseuraa, kun ei ole kokenut tarpeelliseksi enempiä mainostaa itseään tässä ketjussa.

PS: muistakaa sitten mainita niissä seuranhaku-ilmoituksissa, onko pyörässänne Campagnolon, SRAMin vai Shimanon osat. Tämä voi säästää ikäviltä pettymyksiltä myöhemmin.

Smo
07.05.2014, 16.35
Pukukoodi myös ilmoituksiin ettei tule pettymyksiä.

Auli77
07.05.2014, 17.02
Pukukoodi myös ilmoituksiin ettei tule pettymyksiä.

hmm.. mitä ne eri vaihtoehdot on?

arctic biker
07.05.2014, 17.17
Tarkoittaakohan Smo että tyvär on sitten täysin pinkissä ajo-asussa?

arctic biker
07.05.2014, 17.21
Campagnolon, SRAMin vai Shimanon osat. Tämä voi säästää ikäviltä pettymyksiltä myöhemmin.
Ristolla kokemusta? Näin ikämiessinkkuna voin mainostaa että Sramit ynnä Shimanot on kyllä hanskassa eikä tuo pohjoisen Heidikään ole valitellut mun Campan asennustaidoista, mitä ny vaihdevaijerin nipukkaa piti pikkasen viilailla...

Grandi66
07.05.2014, 17.46
Täälläkö seuranhaku palsta on? No tandemissa on ohjastajan paikka vapaana, shimanot on ja päivittyy uudempaan kesällä. Kuha ensin lunastaa tyttärelle annetun lupauksen reisusta Viroon. Reissua pukkaa, ensi vuonna meen pyreneille. Onks mukaan lähtiöitä.

Pyörällä ja autolla
07.05.2014, 17.57
Täällä olisi tarjolla Espoosta ikämiessinkku 53 V jolla pysyy paistinpannu kädessä ( kokinkoulutus ). Siivous ja pyykinpesu ei myöskään tuota ongelmia ja pyöränhuolto hoituu myös. Kolmatta kertaa en naimisiin mene joten sitä ei tarvitse pelätä että kosimaan rupeaisin ja saman katon alle en ole heti muuttamassa. Vanhimmat lapset on jo omillaan ja kaksi nuorempaa jotka käy mun luona säännöllisesti on 15 ja 9 v. Myös kissa ( Manx cymric rodultaan ) kuuluu talouteen.

Hannem
07.05.2014, 18.19
Mulla pukkaa mtb-reissua heinäkuussa Norjaan ja ajokaveri puuttuu, anyone??? Tai ei tarvi edes ajella mun kanssa mutta matkaseura ois kiva.
Tai jos joku sattumoisin on menossa Tromssan suuntaan 6.7 tai 7.7 niin vois viritellä kimppakyytiä.
SRAM:ia ja Shimanoa osat, ajovaatetus mitä sattuu, kypärä ei kiristä päätä.

arctic biker
07.05.2014, 18.37
Johan tossa mutta kiristää toi ekonomia. Hauskaa reisssua Hannem! Sinänsä kyllä tuttuja seutuja.

Reflector
07.05.2014, 19.12
Pukukoodi tilanteen mukaan, jos ei ole tilannetajua niin huumorintajulla mennään...

Grandi66
07.05.2014, 20.03
Rymistelen metsässä, maatiellä ja soratiellä, pukukoodi pyöräkohtaisesti.

Hannem
07.05.2014, 20.44
Low budget reissuhan se meikälikalla, ilmainen majoitus pelastaa tilanteen (joka tarjolla myös mahdolliselle seuralaiselle).
Mainittakoon se vielä että sukupuolella ei väliä kun ihan vaan reissukaveri haussa 35.v leidille :)

usko juntunen
07.05.2014, 20.58
Tahi käy näin:

Kun seurojentalolla tanssittiin,
Ja haitari haikeesti soi.
Oli tyttäret pyntätty retonkiin,
Ja kuukin kuin keltainen voi,
Niin pyysin mie korreinta suatolle piästä,
Tämä vastaa: "Voi tokkiinsa jalkojas siästä.
Niin pitkä matka, niin pitkä matka on suatolle Suhmuraan."

Niin Suhmuran Santra se yöhön män,
Minä silimäyksen perrääsä loin.
Tok' toiste jo ymmärsin enemmän
Ja pyörän mie matkassain toin.
Mut Santra ei tullut, hän pysyttel poissa,
Kai Suhmuran puolessa äitinsä koissa.

Mut oihan se Mantakin Mulosta
Niin sorree jo tok' sortiltaan.
Ei kiellellyt suatolle tulosta
Ei pyörtänyt kot'portiltaan.
Vaan pyörällä poski ol' poskea vasten.
Mulon Manta nyt mulla on äitinä lasten,

Nyt Mantalle mattoja puistelen
Ja lapsia liekuttelen.
Myös Suhmuran Santraa mie muistelen
Ja iäneti näin uattelen:
No pithän tok' arvata, se siitä tulloo,
Kun lähteekin pyörällä suatolle Mulloon,
Ja pitkä matka, ja pitkä matka on suatolle Suhmuraan.

Valitettavasti Esa Pakarinen ei kerro mistä kaukaa oli tansseissa.
Suattaa käyvä myös näin. Saattoreisulla ei passaa sitä fillaria jättää hetkeksikään silmistään... https://www.youtube.com/watch?v=KJywDl5N9B8 (https://www.youtube.com/watch?v=KJywDl5N9B8)

elasto
07.05.2014, 21.10
Mulla pukkaa mtb-reissua heinäkuussa Norjaan ja ajokaveri puuttuu, anyone??? Tai ei tarvi edes ajella mun kanssa mutta matkaseura ois kiva.
Tai jos joku sattumoisin on menossa Tromssan suuntaan 6.7 tai 7.7 niin vois viritellä kimppakyytiä.

Täähän rupee vaikuttamaan kiinnostavalta.

Grandi66
07.05.2014, 21.13
Ei voi muuta ku toivottaa Hannem ille turvallista reissua. Oma loma palaa melko heti koulujen päättymisen jälkeen (2 viikkoa).

Oulunjulli
07.05.2014, 21.27
Tässä yhteydessä haluan huomauttaa muodostuville uusille parisuhteille, että jo ne yhtenevät tuulipuvut iskee imelyydellään, saati samanmerkkiset pyörät.

Erityisesti jos ihanalla neidillä on Trek, Specialized tai Cannondale, on mielestäni vähintäänkin toivottavaa, että herrasmies vaihtaa merkkiä mikäli se on sama, ennen suhteen virallistamista. Sen sijaan Cubea, Radonia tai Canyonia mielestäni saa olla samassa taloudessa lukemattomia, erityisesti jos autokatoksessa on VAG konsernin sniiduilijoille suunnattu nelipyöräinen.

Reflector
07.05.2014, 21.53
Ei kai sitä nyt vielä tässä vaiheessa noin vakavia asioita miettimään jotta sopiiko pyörät ja vehkeet yhteen vai ei. Enemmän huolestuttaa kun olen huomannut että jo omat pyörät tuntuvat lisääntyvän, ensin oli vain yksi ja nyt niitä on kolme + kauppamummis ja sen lisäksi kaikenmaailman renkaita ja nippeliä ja päivitys suunnitelmia...miten käy jos lyöttäytyy yhteen toisen pyöräilijän kanssa, siinähän pitäisi olla ihan oma huone pyörille ja...

Auli77
07.05.2014, 21.56
hannem, mä lähtisin kans kaveriksi, jos kaikki nää sinkut ei olis jo vieneet paikkoja. mutta seuraavan kerran sitten seuraavalla kerralla. ja ihmissuhdetöitä on vähän hankala tehdä etänä. :o

Hääppönen
07.05.2014, 22.02
Tässä yhteydessä haluan huomauttaa muodostuville uusille parisuhteille, että jo ne yhtenevät tuulipuvut iskee imelyydellään, saati samanmerkkiset pyörät.

Erityisesti jos ihanalla neidillä on Trek, Specialized tai Cannondale, on mielestäni vähintäänkin toivottavaa, että herrasmies vaihtaa merkkiä mikäli se on sama, ennen suhteen virallistamista. Sen sijaan Cubea, Radonia tai Canyonia mielestäni saa olla samassa taloudessa lukemattomia, erityisesti jos autokatoksessa on VAG konsernin sniiduilijoille suunnattu nelipyöräinen.
Tuolla asenteella kannattanee jatkaa yöpyöräilyä yksin paikallisella "Säijän lenkillä". :cool:

Hääppönen
07.05.2014, 22.03
Ei kai sitä nyt vielä tässä vaiheessa noin vakavia asioita miettimään jotta sopiiko pyörät ja vehkeet yhteen vai ei. Enemmän huolestuttaa kun olen huomannut että jo omat pyörät tuntuvat lisääntyvän, ensin oli vain yksi ja nyt niitä on kolme + kauppamummis ja sen lisäksi kaikenmaailman renkaita ja nippeliä ja päivitys suunnitelmia...miten käy jos lyöttäytyy yhteen toisen pyöräilijän kanssa, siinähän pitäisi olla ihan oma huone pyörille ja...
Näin se menee. Ei huono juttu. :)

elasto
07.05.2014, 22.25
Mulla on autotalli pelkästään fillareille, sillä ratkastu sekin juttu.

Sanna04
07.05.2014, 22.26
Enemmän huolestuttaa kun olen huomannut että jo omat pyörät tuntuvat lisääntyvän, ensin oli vain yksi ja nyt niitä on kolme + kauppamummis ja sen lisäksi kaikenmaailman renkaita ja nippeliä ja päivitys suunnitelmia...miten käy jos lyöttäytyy yhteen toisen pyöräilijän kanssa, siinähän pitäisi olla ihan oma huone pyörille ja...

Mulla oli ensin maantiepyörä. Ja toki vuosia vanha työmatkahybridi. Niin ja tutulta lainassa oleva vanha Olmo. Sitten tapahtui kaikenlaista, ja muutin toisen pyöräilijän kanssa saman katon alle. Hetken päästä huomasin, että maastopyörä, jota sain lainata, siirtyikin osamaksulla omistukseeni. Kohta mulla oli vuoden joustoluotto ja tallissa kuitucrossari. Porukoilta piti sosialisoida vanha Nopsa Kombi autotalliin ja puunata se kesäpyöräksi. Sitten tuli seuran pyörähuutokauppa, josta tarttui mukaan vanha Bianchi, melkein ajokunnossa. Tempopyörästäkin haaveilin, joten tuli hankittua liian iso Cuben runko. Yksi tuttu puhui, että on laittamassa vanhaa maantiepyörää kaatopaikalle, kun sitä meni taka-akseli. Siinä vaiheessa kun mainittiin Bianchi niin minä huutoäänestyksessä ehdin ensin tarjoutumaan viemään raadon pois. Ja nyt keväällä kun oikeasti piti se tempopyörä saada, niin olohuoneen nurkassa seisoo uutuuttaan kiiltelevä Fuji D6. Nopeasti laskettuna toimivia pyöriä siis kuusi, yksi lainapyörä, kaksi toimimatonta maantiepyörää ja yksi runko.

Ja jos ketä kiinnostaa, niin sillä toisella puoliskolla on maantie, maasto, crossari, hybridi, Jopo, nyt ilmeisesti enää yksi tai kaksi ratarunkoa sekä tavallaan tuo Cuben mulle liian iso runko, kun lupasi lunastaa sen pois. Ja ei, autotalliin ei oikein enää mahdu ja tällä hetkellä sisällä on yksi pyörä ja yksi runko. Muualla vielä kaksi projektia.

Että joo, isompi talo ja talli ois kiva..

Sanna04
07.05.2014, 22.28
Mulla on autotalli pelkästään fillareille, sillä ratkastu sekin juttu.

Tässä talossa ei auto ole varmaan ikinä autotallissa ollutkaan.

izmo
07.05.2014, 22.31
Tuolla asenteella kannattanee jatkaa yöpyöräilyä yksin paikallisella "Säijän lenkillä". :cool:

:cool::rolleyes:

elasto
07.05.2014, 22.36
Tässä talossa ei auto ole varmaan ikinä autotallissa ollutkaan.

Mulla ei ole edes autoa, pelkkä talli. :D

Hannem
07.05.2014, 22.48
Ei voi muuta ku toivottaa Hannem ille turvallista reissua.

Kiitos! No tuosta turvallisuudesta työkaverit tuntuvat olevan kovin huolissaan, itse en edes ajatellut asiaa kun yksikseen tottunut haahuilemaan siellä sun täällä.

Smo
08.05.2014, 00.25
Rymistelen metsässä, maatiellä ja soratiellä, pukukoodi pyöräkohtaisesti.

Eilen sukkiksissa metsässä, joskus farkuilla kylille .. onhan sitä alastikkin menty :rolleyes:

Smo
08.05.2014, 00.29

Millä meinasit tuonne mennä, tulee vähän matkaa? Romumaasturi hajoais varmaan alle tuolla ...

Grandi66
08.05.2014, 05.52
Hannem, toivotan aina turvallista matkaa tai kulkekaa onnellanne, siis en koskaan "hyvää matkaa". Taidan olla taikauskoinen, eräs toivotti h... m...aa ja ensin hajos auton tankki, sitten kumi, sitten retkikeitin, teltta, käynti lasaretissa muutama tikki. Kotio ku pääs ni auto joutu remppaan. Tuli muuten reissulle hintaa.

Hannem
08.05.2014, 06.30
Millä meinasit tuonne mennä, tulee vähän matkaa? Romumaasturi hajoais varmaan alle tuolla ...

Juna+bussi- yhdistelmä tällä hetkellä ajatuksena. Ettei mee ihan off topic- jutusteluksi niin yv:tä voi laittaa tota reissua koskien :)

terppa-78
08.05.2014, 21.23
Kyllä mäkin voisin ilahtua naispuoleisesta ajokaverista, nyt Lahden liepeillä olen ihan itsekseni vaan polkenut... Mites se menikään... Laita yv:tä ja kuva pyörästäsi liitteeksi :)

No ei vaa, fillarilla ei niin väliä eikä trikoisiin tarvitse pukeutua ja mulle on ihan sama mikä osasarja on kiinni ja jos ketjut on kurassa niin ei anneta sen haitata, tai jos se jotenkin rassaa niin vihjaat asiasta ja saatan ne putsata :o Mä ajan tuommoisella: http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=25&t=3031#p45432 jos näet kylillä niin saa tulla muutenkin juttelemaan.

jcool
09.05.2014, 20.31
Heh, tää säie elää omaa elämäänsä, kiva lukaista läpi. Pitäisköhän muuttaa niin, että ilmoittaa paikan ja kellon ajan. Sitten vaan ajelee odottamaan ilmaantuuko ketään paikan päälle :-) Eroais ainakin ajoporukoiden vastaavasta, kun haetaankin vaan sitä "oikeaa" ajokumppania. Jollakin vois onnistaa, niin täältä olis kiva lukaista miten kävi :-) Olispa lämpimämpi keli, ajelisin Jumpruun yhdelle :-)

Justiina
09.05.2014, 22.46

Niinpä! Kun me kaksi silloista Ridley-kuskia - samaa malliakin olivat vielä - menimme yhteen niin kyllähän sitä alkuhuumassa oli vaan niin ihkua samiksina pööräillä. Ällösöpösti värikoodauskin oli yhtenäistä linjaa, mutta se kai sen rakkaudenkin roihautti. Sittemmin minä luovuin omasta ridlistäni ja myöhemmin mieskin omastaan, mutta lopulta löimme varaosamme yksiin ja suhde kukoistaa - siitä kai se eksponentiaalisesti kasvanut fillarilukukin kertoo....

LJL
10.05.2014, 01.20
Huh huh. Viikon olin poissa foorumilta ja täällä on tämmöstä. Kuten IncBuff osuvasti kiteytti, muun netin voikin nyt sulkea

Grandi66
10.05.2014, 08.53
Yks ehdokas tulee näyttää pyöräänsä tänään. Saas nähdä miten käy, ku kiireinen tuntuu olevan työelämässä.

Auli77
11.05.2014, 16.37
Yks ehdokas tulee näyttää pyöräänsä tänään. Saas nähdä miten käy

mä en ainakaan utelias ole, mutta kerro heti kaikki miten kävi.

Jenkka
11.05.2014, 20.44
Mitä mulle neuvoksi, kun muuten urheiluhullu naisystävä hyljeksii uutta cc pyöräänsä? On kuulemma tylsä laji...juoksee kyllä lenkillä 10 m mua edellä..eli saaks täällä samalla myös pyöräilyyn liittyvät parisuhdevinkitkin?

Grandi66
11.05.2014, 21.04
Auli77. Nooh pyörä on hieno, mutta uuden pyörän hankintaa suunniteltii ja uuden etukiekon rakentamisesta tehtiin päätös. Tänään kävi hakee pyöräilee ja herrasmiehenä toimin tuulen halkojana. Saatoin ihan kotio asti. Tulee sisään ihan ku tulis kotiin. Vakavaa????

Sent from my 20324 using Tapatalk

kalppinokka
11.05.2014, 22.39

No pahus! Nyt vasta luin tätä ja HyPykisat meni jo eilen. Olin kyllä mukana ja vielä ihmeteltiinkin, että aika vähänpä on naisia. Vaan eipäs heti tullut mieleen että markkinatilanne olisi pitänyt hyödyntää, niitä miehenpuolia kun näytti vastaavasti olevan hiukan enemmän. No ensi vuonna sitten udella focuksella mukana (jos/kun silloinkin edelleen sinkkuna).
Jos osaisin, laittaisin tänne kuvan siitä (mtb-lähdön) eturivistä! Näkisitten ketkä sen verissäpäin tappelun voitti ;-) todistemateriaalia siis on!

Antza44
11.05.2014, 23.21
Mitä mulle neuvoksi, kun muuten urheiluhullu naisystävä hyljeksii uutta cc pyöräänsä? On kuulemma tylsä laji...juoksee kyllä lenkillä 10 m mua edellä..eli saaks täällä samalla myös pyöräilyyn liittyvät parisuhdevinkitkin?cc on out Läski, sen olla pitää. Sillä, kun ajattaa jonkun kunnon kivikko, juurakko polkujen kautta johonkin pehmeään kangasmetsään ja sieltä suonkautta hymyssä suin saunaan ihmettelemään, että mitä tuli tehtyä, niin uskoisin tylsyyden olevan mennyttä.;)

bisping
12.05.2014, 20.22
HEI NAISET, OTTAKAA YHTEYTTÄ! Ethän ole lihava. Paitsi, jos olet lihava niin olethan ihan kunnolla lihava, että sinusta saa hyvän peesin. Tosin, jos olet ihan järettömän lihava niin sitten ei tee mieli peesailla tai en tiiä.

e. Jos vatsaasi jää yläputken vaijereista kahvoilta ajaessa jäljet niin älä ota yhteyttä minuun vaan lääkäriin.

Jenkka
12.05.2014, 22.55
cc on out Läski, sen olla pitää. Sillä, kun ajattaa jonkun kunnon kivikko, juurakko polkujen kautta johonkin pehmeään kangasmetsään ja sieltä suonkautta hymyssä suin saunaan ihmettelemään, että mitä tuli tehtyä, niin uskoisin tylsyyden olevan mennyttä.;)

Tiesin, että oon niin out, mitä varustepuoleen tulee..pihasauna kylläkin on tässä läskipyöräilymaastojen ytimessä....ja tälläinen lievästi homeelle kellarista tuoksahtava 50 luvun retro (lue purku) talo..eli joka naisen unelmakoti yhteiseksi pesäksi. Jostain kumman syystä haluaa vaan asua omassa asunnossaan- pitäiskö siis houkutella muuttamaan tolla fat bike ansalla?

Hääppönen
13.05.2014, 08.34
^Aina kannattaa yrittää! Surullisia, yrittämisen jättäneitä tapauksia löytyy täältä palstaltakin. Ja runsas joukko onnistuneen yrityksen jäljiltä. :):cool:

Grandi66
13.05.2014, 08.44
Ei muuta ku koukkuja jokeen, kyll joku ansa laukee.

Auli77
13.05.2014, 16.23
ATulee sisään ihan ku tulis kotiin. Vakavaa????

tosi hienoo :)

mutta hei, kesähän on täynnä vaikka mitä pyöräilytapahtumia. nyt vaan mietitään ne parhaat syötit.

terppa-78
13.05.2014, 17.10
mutta hei, kesähän on täynnä vaikka mitä pyöräilytapahtumia. nyt vaan mietitään ne parhaat syötit, joilla kalastellaan kaikkea kivaa, kuten ruuan vääntämistä, pyykkäystä ja pyörän huoltoa, sekä tietysti kunnon polkemista.

Mä olen nojapyörineni Lahden kevätpyöräilyssä 17.5 http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?51185-Lahden-kev%E4tpy%F6r%E4ily-la-17-5 saa tulla vaikka vaivihkaa kahtomaan millainen hiihtäjä on kyseessä.

"Töissä" siellä olen eli ihanien kanssapolkijoiden vokottelun jätän toiseen kertaan :) Pidän tapahtuman ajan nojapyörien kokeilupistettä ja jos kuitenkin tarjoan kuponkia johon saa kirjoittaa nimensä ja yhteystietonsa niin se on vetoomus Arktiksen suojelemisen puolesta enkä tule käyttämään yhteystietoja yksityisiin tarkoituksiin :)

Jopoman
13.05.2014, 17.15
...sekä tietysti kunnon polkemista.

Jos ei tällä mene privaboksi tukkoon, kannattaa vaihtaa foorumia;)

Hannem
13.05.2014, 17.33

Niin jos siltä kaikelta rungon hinkkaamiselta ja ketjujen kiillottamiselta kerkiivät

Grandi66
13.05.2014, 20.14
No joha teillä jutut on. Hää uhkasi raahata miut metsään vaeltamaan tässä kesän mittaan. Pitänee vaivihkaa kysästä voisinko ajaa Krampuksella, tosin voi olla että jätän väliin, siis pyörä jää kotiin. En siis jätä vaeltamista väliin jos kerran toinen niin haluu raahata. Tosin ei enään harrasta maastopyöräilyä, käyny onnettomuus josta vielä kärsitään, siis en minä, vaikka miullekin kaikkee sattuu ja tapahtuu. *katsoo onks vakuutukset kunnossa ja sairasvakuutuskortti mukana* Pitänee vielä tarkistaa lähi lasaretit et onks miun tiedot noin niiku kätevästi saatavilla. Kesä tulee ja jotain tapahtuu kuitenki.

Hannem
13.05.2014, 20.24
Nonnih, hyvä että jollain on äksöniä!
Luin ensin että "pitänee vielä tarkistaa lähi kalsarit....", kiitos ja anteeks.

Grandi66
13.05.2014, 20.57
Onkos Hannemilla vedet silmissä nauramisesta? Vai tuliko vaan lukihäiriö?

Hannem
13.05.2014, 21.05
Pari valvottua yötä + rillit jäi duuniin niin vähän sumeeta on :D

Grandi66
13.05.2014, 21.23
Ei kato pidä kiirehtiä liikaa tai vastapuoli ajaa karkuu. Pitää kuunnella herkällä korvalla (onneks on kuulolaitteet) mitä toinen sanoo ja millä sävyllä. Siis mahtava tyyppi, heittää jo herjaa niin omista ku meikän puutteista. Niin teen myös mie, jos ei osaa itselleen nauraa ni ei ole sinut itsensä kanssa.

Auli77
13.05.2014, 21.38

no mä nyt oon oikeesti savolainen - kun pidän suun kiinni, meen ihan ihmisestä.

terpalle hyvää kevätpyöräilyä :) harmi, että velvollisuudet estää tulemasta

Jäpikkä
17.05.2014, 19.47
Hei täällä olis 25v pojankloppi sinkkuna Turussa, jos vaikka löytyisi pyöräily seuraa. Käyn usein ruissalossa ja naantalissa näin kesäisin. :) kuvan saa pyytämällä.

Auli77
20.07.2014, 14.03
Joko täällä aletaan ensi kesäksi häitä puuhata, kun hiljeni koko ketju??

Grandi66
20.07.2014, 14.06
Mitää häitä tässä helteessä tartte.

Polun tukko
20.07.2014, 14.07
Voin tulla kaasoksi. Eiks kaasoilla yleensä käy häissä flaksi?

Shimaani
20.07.2014, 14.07
Joko täällä aletaan ensi kesäksi häitä puuhata, kun hiljeni koko ketju??Eiku kaik on polokemassa :)

Auli77
20.07.2014, 14.08
Höh, miksi täällä ei ole hellettä??

Polun tukko
20.07.2014, 14.35
Eiku kaik on polokemassa :)
Kuin tulpatonta mopoo?

Henley
25.07.2014, 22.57
Foorumin sinkkujen cruising Aidalle ja päiväkahvit?

LJL
25.07.2014, 23.05
^ Jos ei lykästä pyöräilijöiden kanssa, voi siirtyä saumattomasti viekoittelemaan ohi ratsastavia heppalhmisiä

kolistelija
25.07.2014, 23.15
^ Jos ei lykästä pyöräilijöiden kanssa, voi siirtyä saumattomasti viekoittelemaan ohi ratsastavia heppalhmisiä
Harrastajien sukupuolijakaumaa miettiessä tulee mieleen että tämä voisi olla ihan järkevää...

LJL
25.07.2014, 23.30
Sielujen sympatia voi syntyä myös esim. siitä, että molemmissa lajeissa homma perustuu siihen että pidetään harrastusvälinettä jalkojen välissä, eikä anneta sen heittää selästään, sekä käytetään kypärää

Henley
25.07.2014, 23.37
Sielujen sympatia voi syntyä myös esim. siitä, että molemmissa lajeissa homma perustuu siihen että pidetään harrastusvälinettä jalkojen välissä, eikä anneta sen heittää selästään, sekä käytetään kypärää

Tämä kaikki saattaa myös mahdollisesti syntyvän ihmissuhteen edetessä olla pelkkää plussaa. Kypärästä en ole ihan varma.

Trike-Man
26.07.2014, 09.28
Kokeneena (kohta 4v. häistä) harrastajana voin kertoa,että kypärää KANNATTAA käyttää myös aviovuoteessa! ;-)

bahco
26.07.2014, 20.40
^Varmasti. Lapsoset nuo rääkypäät ja teinit vielä kaameemmat, kun eivät hiffaa mitään. Teineyden jälkilöylöyä elävä työkaveri tuossa ollut (joku 20). Käsipaperimoskat on pöntössä ja mitään käsitystä mistään loogisten asioiden yhteydestä, vaan huitoo vain kuin joku 15:vee.

I don't like that, jos pitää "komentaa ja ohjata kokoajan". Onneksi välipomo huomasi käsipaperian moskan pöntössä ja käski kaverin nostamaan ne sieltä roskikseen, kun eivät menneet vetämällä alas. Pari kertaa olen sille lämmennyt "saarnaamaan". Dääm alan olemaan siis vanha opettava uros. :p