PDA

Näytä tavallinen näkymä : X-Fusion?

brilleaux
31.03.2014, 19.11
Jäykkäperäiseen tuli istutettua X-Fusion Velvet RL keula, ja toiminta tuntuisi ensikokemusten perusteella olevan sitä luokkaa että ajattelinkin tiedustella mahdollisia kokemuksia merkin järeämmistä pumpuista enskakäytössä?

Siis mieluusti ihan omakohtaisia kokemuksia/suosituksia 160mm joustavasta keulasta korvaamaan Foxin 36 Float R:ää.
Vai onko kenties kannatusta tuunauttaa Fox fillariosassa?

Foxissa nyt ei suuremmin moitetta, mutta "sukeltelu/löysyys" saisi olla enemmän hallinnassa. Varsinkin juurakkojumpassa.
Käsittääkseni lääkkeet tuohon löytyy tosiaan Fillariosasta(kin)?

ellmeri
31.03.2014, 20.04
Kävin torstaina tai perjantaina fillariosassa ja Ajomies/Eppu oli paikalla ja tarjosi keulantunetusta mun Venguanceen,on niin vähän vielä ajettu että saa mennä syksylle.
Kyllä ne keulan kuin keulan siellä laittelevat ja jos on toiveita niin varmaan järjestyy ja tulee hyvä.

Jaquel´s
20.04.2014, 11.29
Mulla Vengeance jousella ja ei moitteita. Parempi ku edellinen ilma Foxin Floatti.

Sent from my iPad using Tapatalk

ellmeri
20.04.2014, 14.34
PMT-sedän jousella olevaa olen testannu! Luoja miten on herkkä,itsellä ilma ja ei oo niin herkkä mutta ei sekään huono ole!:cool:

ssuoar
06.05.2014, 08.23
Mistä porukka on x-fusionsa ostanut? Fillariosa vai onko jossain Euroopassa ollut merkittävästi halvemmalla? Vengeance hlr harkinnassa notta saa laittaa linkkiä jos on moisen nähnyt hyvässä halvennuksessa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ellmeri
06.05.2014, 10.00
Mä ostin Fillariosasta,osta sen kautta niin saat siitä sellaisen kun tykkäät/tai osaat vaatia eli että kaikki on kohdallaan omille mieltymyksille.

MarkoKoo
20.09.2014, 11.10
Onko kellään kokemuksia X-Fusion Trace RL2 keulasta