PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pyöräilijä kaupassa

assari
20.03.2014, 16.32
http://kuvaton.com/k/yQEm.jpg

En tiedä mistä syystä menen melkein aina Siwaan jos satun käymään kaupassa pyöräretken aikana.

Ehkä siksi, että siellä ei ole valtavia ruuhkia, kassaneidit ovat yleensä kauniita, valikoimat vähintään hyvät ja tunnelma kuin kirkonkylien pikkukaupoissa eli viihtyisä.

LJL
20.03.2014, 16.35
Tyyppi juo kaliaa. Meneekö hihnalla oleva satsi ihan yhdessä pyöräretkessä?

Jake_Kona
20.03.2014, 16.35
Unohdit HK-plöön ja Nortit ;)

assari
20.03.2014, 16.46
Tyyppi juo kaliaa. Meneekö hihnalla oleva satsi ihan yhdessä pyöräretkessä?

Kyllä olut maistuu allekirjoittaneelle, mutta kohtuudella eikä talvella tule sitä vedettyä pyöräretken aikana ollenkaan.

Unohdit HK-plöön ja Nortit ;)

Makkara on melko tarkaan pelkkää jauhoa ja pyörämiehet eivät savuttele.

HC Andersen
20.03.2014, 18.06
http://kuvaton.com/k/yQEm.jpg

En tiedä mistä syystä menen melkein aina Siwaan jos satun käymään kaupassa pyöräretken aikana.

Ehkä siksi, että siellä ei ole valtavia ruuhkia, kassaneidit ovat yleensä kauniita, valikoimat vähintään hyvät ja tunnelma kuin kirkonkylien pikkukaupoissa eli viihtyisä.

Ja tällä kertaa kävit K-marketissa...

Tank Driver
20.03.2014, 18.37
Tasan savuttelevat.

haedon
20.03.2014, 18.40
Mä luulin assaria vähän nuoremmaksi:seko:.

Tänään kävin Siwassa. Oli jonoa kassalla, joten kaupassa käynti kesti jopa viisi minuuttia.

Matti S.
20.03.2014, 18.52
Ostoksina jatkettu sixpack ja 2012 tiekartta. Siwaan?

Lähde
20.03.2014, 19.06
Täytyy vissiin lähteä siwaan eiku k-markettiin, rupes heti tekemään mieli makkaraa, norttia ja kyytipojaksi olutta...

izmo
20.03.2014, 19.47
Meinasin kerran kaataa koko hyllyn Camelbäkillä Sivassa kun ne käytävät on puoli metriä leveet ja tämmönen isokokonen pyöräilijä ei meinannut mahtua hyllyn väliin repun kanssa:cool:

assari
21.03.2014, 00.45
Tasan savuttelevat.

Aika harvoin jos koskaan näkee pyöräilijän harrastavan tupakoinnin polttoa pyörän selässä.

Mä luulin assaria vähän nuoremmaksi:seko:.

Tänään kävin Siwassa. Oli jonoa kassalla, joten kaupassa käynti kesti jopa viisi minuuttia.

Olen nuorehko, mutta vanhan näköinen.

Jos olit viisi minuuttia kaupassa ja tuona aikana ehdit valita ostoksesi ja maksaa ne niin silloin voidaan sanoa, että palvelu pelaa ja ruuhka ei voinut olla samaa luokkaa kuin Lid:issä jossa on aamusta iltaan porukkaa hamstraamassa ulkomaalaista ruokaa.

Meinasin kerran kaataa koko hyllyn Camelbäkillä Sivassa kun ne käytävät on puoli metriä leveet ja tämmönen isokokonen pyöräilijä ei meinannut mahtua hyllyn väliin repun kanssa:cool:

Olisi ollut hyvä homma jos olisit saanut kaadetuksi kaupan hyllyn.

Olisi kaupan omistaja varmasti muistanut sinut.

Itse en jätä asioita puolitiehen.

Menin kerran divariin ja-vaikka olenkin hoikka-onnistuin rikkomaan yhden hyllyn ja siinä olevat lehdet kaatuivat erään naisen päälle.

http://kuvaton.com/k/QEh.jpghttp://kuvaton.com/k/yQEh.jpg

mnph
21.03.2014, 01.52
Tuota noin... Tämä kassaneiti tuossa liikkuvassa kuvassa: sivupotkun palautus kaipaa hieman korjaamista, mutta muuten näyttää melko hyvältä. :)

tempokisu
21.03.2014, 12.23
^^ Minun mielestäni vanhemman miehen ostokset on jo tuolla hihnan perällä ( näkyy pieni punasävyinen paketti) ja mies maksaa, nuo kaljat on seuraavan ( kuvaa ottaneen asiakkaan) ostoksia.

Itse käyn useimmiten pyörällä kaupassa, vakiokaupassani mutta muuallakin. Siwassa on aika huono valikoima ( joskus käynyt) ja kalliimpaa kun vakikaupassani.
En kyllä ota valokuvia kaupassa.

assari
21.03.2014, 14.15
Tämä kassaneiti tuossa liikkuvassa kuvassa: sivupotkun palautus kaipaa hieman korjaamista, mutta muuten näyttää melko hyvältä. :)

"Aivan, mutta ei voida olettaa että amatööri osaisi suorittaa aidon karatepotkun"

(assari)

Itse käyn useimmiten pyörällä kaupassa, vakiokaupassani mutta muuallakin. Siwassa on aika huono valikoima ( joskus käynyt) ja kalliimpaa kun vakikaupassani.
En kyllä ota valokuvia kaupassa.

"Mitä sellaista muissa kaupoissa on mitä Siwassa ei ole?"

(assari)

TuplaO
21.03.2014, 14.22
Aika harvoin jos koskaan näkee pyöräilijän harrastavan tupakoinnin polttoa pyörän selässä.

Poroksi vaan tupakointi, sanon minä.

Jake_Kona
21.03.2014, 15.11
"Mitä sellaista muissa kaupoissa on mitä Siwassa ei ole?"

(assari)

Isommissa kaupoissa on tietysti enemmän tuoretta lihaa. Siwassa ei löytynyt edes karjalanpaistilihoja.

nure
21.03.2014, 15.18
Siwa on syvältä, ainoastaan epätoivoisesti sunnuntai-aamuna lisää olutta ja norttia hakevia, surkee valikoima ja ei ainakaan aikuisen kokoiselle tehty hyllynvälit.

assari
21.03.2014, 15.28
Siwassa ei löytynyt edes karjalanpaistilihoja.

Asiakkaiden kuuluu antaa palautetta kauppiaalle jos jotain puuttuu...tästä tulee mieleen että eihän fillareihin erikoistuneista liikkeistä välttämättä löydy edes napaharjoja mikä tietysti on häpeä kun kyseessä niin yksinkertainen ja melko tarpeellinen väline.

Siwa on syvältä, ainoastaan epätoivoisesti sunnuntai-aamuna lisää olutta ja norttia hakevia, surkee valikoima ja ei ainakaan aikuisen kokoiselle tehty hyllynvälit.

En ole itse törmännyt tuollaiseen Siwa-kauppaan, mutta ilmeisesti niitä on monenlaisia ja pieneen liiketilaan ei saa väljästi mahdutetuksi pakollistakaan valikoimaan.

Steni
21.03.2014, 15.47
"Mitä sellaista muissa kaupoissa on mitä Siwassa ei ole?"(assari)

Asiakkaita

Fjälle
21.03.2014, 15.48
Napaharjoja ?
Vähän kuin ripsienkiharrin...

VesaP
21.03.2014, 15.49
löydy edes napaharjoja mikä tietysti on häpeä kun kyseessä niin yksinkertainen ja melko tarpeellinen väline.

Mikä harja? Olen aikamonta vuotta leikkinyt fillareiden kanssa, ja pessytkin niitä muutaman kerran, mutta kertaakaan en ole kuullut mistään napaharjasta... Vai onko kyseessä joku harja millä assari putsaa napanöyhtänsä mahastaan? :seko:

Ja asiaan liittyen, ainakin paikallinen Siwa on semmoinen räkälä että sinne ei eksy kuin pahimman hädän edessä, kun kertakaikkiaan mikään muu paikka ei ole auki ja on pakko saada jotain pientä, esim maitopurkki. Tämmöinen tilanne tulee eteen noin 1x/pari vuotta tms.

Tank Driver
21.03.2014, 15.57
Napaharja = vatsan alueen karvoitus.

assari
21.03.2014, 16.03
Asiakkaita

Pakko olla asiakkaita koska muuten Suomessa ei olisi viittä sataa (500) Siwa-myymälää.

Napaharjoja ?
Vähän kuin ripsienkiharrin...

Mikä harja? Olen aikamonta vuotta leikkinyt fillareiden kanssa, ja pessytkin niitä muutaman kerran, mutta kertaakaan en ole kuullut mistään napaharjasta... Vai onko kyseessä joku harja millä assari putsaa napanöyhtänsä mahastaan? :seko:

Ja asiaan liittyen, ainakin paikallinen Siwa on semmoinen räkälä että sinne ei eksy kuin pahimman hädän edessä, kun kertakaikkiaan mikään muu paikka ei ole auki ja on pakko saada jotain pientä, esim maitopurkki. Tämmöinen tilanne tulee eteen noin 1x/pari vuotta tms.

http://kuvaton.com/k/yQcL.jpg

Jos liikehuoneisto on epäsiisti niin asiakkaiden kuuluu valittaa Siwan pääkonttoriin.

Risto Koivunen
21.03.2014, 16.06
Mikä harja? Olen aikamonta vuotta leikkinyt fillareiden kanssa, ja pessytkin niitä muutaman kerran, mutta kertaakaan en ole kuullut mistään napaharjasta...

Napaharja on käsittääkseni sellainen värikäs pulloharjan näköinen härpätin, joka väännetään löysästi rinkulalle pyörän navan ulkopuolelle. Ajettaessa se sitten pyörii ja pyyhkii pölyjä pois navan reunalta.

Ei välttämättä kannata kokeilla oman napanöyhdän poistamiseen.

VesaP
21.03.2014, 16.09
Ai tuommonen. Ostan heti kun Campagnolo alkaa myydä sitä Super Record leimoilla varustettuna! (kuhan se on Powertap compatible sit)

brilleaux
21.03.2014, 16.13
Itse käyn useimmiten pyörällä kaupassa, vakiokaupassani mutta muuallakin.

Mä jätän pyörän kaupan ulkopuolelle parkkiin.
http://www.drodd.com/images10/funny-gifs14.gif

Pastu
21.03.2014, 16.33
^meitsi lähtee näppiskauppaan.

BadM
22.03.2014, 03.42
Hyvä Assari!
Täällä on vastanneet Sulle kaikki palstan "älyköt"! Sori heidän puolestaan.
Itse roikkuvat täällä yötä päivää kommentteineen, jotka pääosin suunsoittoa ja tuntuu et ent. koulukiusaajia.
Oli nytkin joukossa muutama a s i a l l i n en kommentti, hyvä näin! Oikeat Pyöräasiantuntijat eivät kommentoineet, kiitos heille.
Vain pyöriinsä rakastuneet hörhöt kommentoivat, hyi hyi.

Steni
22.03.2014, 08.04
On kyllä hienoa, että näiden fillarifoorumin kirjoitusten perusteella pystyy päättelemään,
kuka on koulukiusaaja.

vema60
22.03.2014, 09.57
On kyllä hienoa, että näiden fillarifoorumin kirjoitusten perusteella pystyy päättelemään,
kuka on koulukiusaaja.
Totta....Minäkään mielestäni ollut mikään koulukiusaaja, mutta luokkakokouksessa 35v koulu päättymisen jälkeen, yks tyttö ( nyt jo nainen ) sanoi, että olin sitä vetänyt hiuksista fyssan tunnilla.

assari
22.03.2014, 13.59
Hyvä Assari!
Täällä on vastanneet Sulle kaikki palstan "älyköt"! Sori heidän puolestaan.
Itse roikkuvat täällä yötä päivää kommentteineen, jotka pääosin suunsoittoa ja tuntuu et ent. koulukiusaajia.
Oli nytkin joukossa muutama a s i a l l i n en kommentti, hyvä näin! Oikeat Pyöräasiantuntijat eivät kommentoineet, kiitos heille.
Vain pyöriinsä rakastuneet hörhöt kommentoivat, hyi hyi.

Kiitos, nyt sitten tiedän että eräät heistä eivät ole kiinnostuneita polkupyöristä eivätkä polkupyöriin liittyvästä kulttuurista.

He ovat siis koulukiusaajia ja yrittävät nyt päteä netissä.

Mutta olen itse pienen ihmisen asialla ja pystyn pitämään puoleni sekä netissä että polkupyöräreiteillä että väärän kohteen valitsivat tällä kertaa X:/

sunny
22.03.2014, 14.38
Tuollaisia kouluttautumattomia kiusaajia kuuluu vedellä ryskyrivalla pitkin persausta. Kun Assarikin on jo tuollainen wanhempi herrasmies, niin hatunnosto hänen työlleen ja seniorien oikeuksien puolustamiselle. Lippis on myös oikein hieno ja tyyliin sopiva. Tuollaisen pitkälipan kanssa tuuli vain suhisee, kun antaa mennä vaan niin kuin kuuluukin.

Jake_Kona
22.03.2014, 14.56
Oliko sarkasmia? Laittaa hymiön niin Ymarta parenpi :)
No jos ei niin kaupan kassa-kuvassa esiintyy täysin syyttömät kassaneiti ja asiakas. assari on kai kuvaajana.
Ja eikös kauppa ole yksityispaikka jossa kuvaamiseen pitää olla lupa. Ja varsinkin jos julkaisee kuvia netissä.

sunny
22.03.2014, 15.15
http://fc07.deviantart.net/fs17/f/2007/199/7/9/OBJECTION_by_CoolBlueX.gif

Väitteeseen sisältyy oletus, josta ei ole aihetodistetta. Vaadittaisiin kuva, jossa assari esiintyy kuvaajan seurassa. Vasta tällöin voitaisiin varmuudella todeta, ettei assari ole kuvaaja. Toisaalta, jos väitetty asiakas ja assari ovat samassa kuvassa, niin kuka sitten on kuvaaja ja onko assari tällöin siis myyjä? Kirkastetaan vielä mieliin kuvan otsikko "Pyöräilijä kaupassa", joka johtaa loogisen olettamaan siitä, että väitetty pyöräilijä esiintyy kuvassa. Assari voi siis täysin mahdollisesti olla kuvaaja, eikä siis esiinny kuvassa, sitä ei ole suljettu pois. Aiemmin on jo ollut evidenssiä, että kauppa ei ole väitetyn brändin kauppa, vaan eri. Lopulta voidaan olla varmoja vain siitä, että kuva ja sen otsikointi on harhaanjohtava.

assari
22.03.2014, 19.12
http://fc07.deviantart.net/fs17/f/2007/199/7/9/OBJECTION_by_CoolBlueX.gif

Väitteeseen sisältyy oletus, josta ei ole aihetodistetta. Vaadittaisiin kuva, jossa assari esiintyy kuvaajan seurassa. Vasta tällöin voitaisiin varmuudella todeta, ettei assari ole kuvaaja. Toisaalta, jos väitetty asiakas ja assari ovat samassa kuvassa, niin kuka sitten on kuvaaja ja onko assari tällöin siis myyjä? Kirkastetaan vielä mieliin kuvan otsikko "Pyöräilijä kaupassa", joka johtaa loogisen olettamaan siitä, että väitetty pyöräilijä esiintyy kuvassa.

Kuva on löydetty netistä eli en ole kuvaaja tai esiintyjä.

sunny
22.03.2014, 21.33
Tämähän oli hauska M.O.T. :D. Kiitos selvennyksestä.

latuman
23.03.2014, 13.30
itse tuon pyörän kauppaan sisään ja kaadan mennessäni hyllyiltä tavaraa ja jos joku tulee säksättään niin kysyn vaan "tajuuksä paljon tää pyörä maksaa" ja kopottelen lukkokengillä kassalle.

assari
23.03.2014, 18.17
itse tuon pyörän kauppaan sisään ja kaadan mennessäni hyllyiltä tavaraa ja jos joku tulee säksättään niin kysyn vaan "tajuuksä paljon tää pyörä maksaa" ja kopottelen lukkokengillä kassalle.

Tuo voi olla tarua, mutta tämä on tositapahtuma;

päästin kerran ilmat pihalle Siwan kassalla.

Jake_Kona
23.03.2014, 19.04
Vaikuttaa jo lahjakkaalta trollaukselta. Kuvakin huttua, mitään ei kerro itsestään tai pyöräilystään. Kuitenkin haukkuu ja vähättelee muiden tekemisiä sekä löytää heti kaveria mahdollisista alter-egoistaan. Poimii kuvia netistä uusist ja vanhoista pyöristä jotka eivät ole hänen. Uskottavuus 0,1