PDA

Näytä tavallinen näkymä : Oulun polkupyöräilijät ry

ironass
08.03.2014, 08.52
Onko kokemuksia?

Onko liian aatteellinen yhdistys?

Itse olen vasta rapia 50 vuotias ja poljen vuodessa sellaiset 6 000 kilometriä. En kuulu porukkaan,
jonka rauhallinen matkavauhti on 26 kilometriä tunnissa, vaan poljen lunkisti jotain 21-24 kilometriä tunnissa.

Olen kaipaillut näillä lakeuksilla porukkaa, joka ymmärtää fillaroinnin samalla tavalla kuin minä. Oliskos
toi oikea jengi minulle?

Mielipiteitänne haluaisin kuulla.

tvain
08.03.2014, 12.57
No enpä tunne juuri Oulun meininkiä, mutta eikös nämä uudet polkupyöräilijäyhdistykset (Turku, Tampere, Oulu) keskity nimenomaan siihen lunkisti ajamiseen kaupungissa ja vielä liikennevälineenä paikasta toiseen eikä minään liikunnallisena urheilusuorituksena. Matkavauhtia ei siis paljoa katsella. Pitkäänhän Hepo Helsingistä oli ainoa kuka ajoi pyöräilijöiden asemaa liikennepoliittisesti.

ironass
08.03.2014, 18.43
Haluan kahta asiaa:

-lunkkia porukka-ajoja
-pyöräilyä vaikka viikon tai kaksi tai vuoden kerrallaan

IncBuff
08.03.2014, 20.13
Ei kai nuo järjestä mitään porukka-ajoja paitsi jotain aatteellisia liikenteen häiriköinti retkiä. Miksi ne niitä nyt kutsuukaan?

Petteri Ellilä
11.03.2014, 10.28
Tiistain hitaat?

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?15571-Sunnuntain-yhteislenkit-Oulussa&p=2177660#post2177660

Kiovan Dynamo
11.03.2014, 15.43
Miksi arvailla, kun google kertoo?

---
Yhdistyksen tarkoituksena on ajaa pyöräilijöiden etua, edistää ja kehittää liikennekulttuuria sekä pyöräilykulttuuria Oulun seudulla, innostaa kansalaisia terveelliseen elämäntapaan sekä samalla tehdä kaupunkikulttuuria pyöräily-ystävällisemmäksi.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys voi:
- antaa kannanottoja ja julkilausumia,
- tarjota neuvontaa ja koulutusta,
- harjoittaa tiedotus- ja julkaisutoimintaa sekä
- järjestää pyöräretkiä ja -lenkkejä sekä tapahtumia, tilaisuuksia, teemaviikkoja ja iltamia sekä muita samantapaisia tilaisuuksia.

Toiminnan rahoittamiseksi yhdistys voi järjestää myyjäisiä, arpajaisia, kilpailuja, illanviettoja sekä vastaanottaa avustuksia, lahjoituksia ja testamentteja. Yhdistyksen virallinen kieli on suomi.
---

http://oupo.fi/yhdistys/saannot/