PDA

Näytä tavallinen näkymä : MT-Bike Joensuu

1999mizo
04.03.2014, 19.27
http://www.mtbike.fi/

Kellään kokemuksia kaupasta? Miten laaja valikoima? Joensuun paras pyöräkauppa?

nure
04.03.2014, 20.46
Olikos välillä konkurssissa? Aikoinaan ostin jotain Goldtechin HiFiä...

[AMC]Hornet
05.03.2014, 09.37
on kokemusta hyvä on, samoin ET-Sport ja pyöräkellari

Lennu
05.03.2014, 21.45
Komppaan Hornetia. MT-Bikeltä olen ostanut useammankin pyörän ja ET-sportsilta yhden. Molemmilta varusteita ja osia sekä Joensuun Pyöräkellarista kulutusosia. Kaikissa asiallinen ja asiantunteva palvelu (tai no ET-sportsin Jukalla taisi olla vähän kiire sinkulan kasauksessa, mutta sainpahan harrastaa muutaman aluslevyn ja ruuvin verran:D).

maantienässä
06.03.2014, 17.06
tuohon konkkajuttuun ei kukaan paikallinen ole uskaltanut vastata ?

okahkonen
06.03.2014, 17.25
Joensuun paras pyöräkauppa?

Olin viime syksynä vaihtanut maasturiin ketjut, ja lenkille lähtiessä huomasin että liian myöhään => eikun uutta pakkaa ostamaan. MT-Biken oli reitin varrella, ja pakka löytyi kyllä, mutta ei työkaluja sen vaihtoon.
=> Jos on kaupungin paras pyöräkauppa, olen syvästi pahoillani kaikkien joensuulaisten pyöräilyihmisten puolesta.

ottojussi
06.03.2014, 18.21
tuohon konkkajuttuun ei kukaan paikallinen ole uskaltanut vastata ?

Se johtunee siitä, että konkurssi taitaa olla viime vuostuhannelle kuuluvia tapahtumia ja kuka nyt niin vanhoja muistelee.

Olin viime syksynä vaihtanut maasturiin ketjut, ja lenkille lähtiessä huomasin että liian myöhään => eikun uutta pakkaa ostamaan. MT-Biken oli reitin varrella, ja pakka löytyi kyllä, mutta ei työkaluja sen vaihtoon.
=> Jos on kaupungin paras pyöräkauppa, olen syvästi pahoillani kaikkien joensuulaisten pyöräilyihmisten puolesta.

Tuo työkalujen puuttuminen sopis kyllä paremmin korttelin verran etelämpänä sijaitsevaan kaupaan, mutta voihan se olla, että Mt-Bikestäkin on ollut juuri kyseiset työkalut hukassa.

Minun kokemukset Mt-Bikestä on hiukan vaihtelevia. Pyöränkorjaukseen ja huoltoon on löytynyt kaikessa mahdollisessa apu, mutta muutaman vuoden ajan on saanut tyhjin käsin lähteä kaupasta, kun on jotain osia yrittänyt käydä ostamassa. On tainnut toiminta enemmän suuntautua pois harrastajista peruspyöräilijän suuntaan. Vielä 10 vuotta sitten löyty Mt-Bikestä ihan asiallinen joustokeula maastopyörään samaan hintaan, mitä niitä silloin sai Saksasta.

Ja tottahan se on, että jos pyöräilyharrastus on päässyt etenemään vähän pidemmälle, ei joensuulaiset pyöräkaupat oikein palvele harrastuksessa syntyviä tarpeita. Ainakaan näin maastopyöräilijän silmin katsottuna.