PDA

Näytä tavallinen näkymä : Järvisen pyörä ja urheilu, Lahti

Kampinalle
25.02.2014, 09.27
Avataan ketju tällekin. Haulla löytyi muutama maininta, jotka eivät olleet kauhean mairittelevia ja itselläkin ensikäynti viime vuonna ei kauheati vakuuttanut. Nyt siellä on töissä pyöräpuolen asiantuntija ja sitä kautta kauppa on tehnyt päijäthämäläisen pyöräilykulttuuriteon: Cannondalea saa nyt Lahdesta! Kilpailutin neljä pyöräliikettä ympäri Suomea ja Järvisellä tein eilen kaupat CAADX 105:sta. Edullisin paketti haluammillani tilpehööreillä ja hyvä palvelu. Nyt vielä odotan, että pyörä tulee Suomeen ja laitetaan ajokuntoon.

tommi2
25.02.2014, 12.54
hyvä jos on muuttunut meininki. pari "historiallista kertomusta":

kävin siellä joskus 10 -12 vuotta sitten (okei, on aikaa, mutta silti) kysäisemässä ikkunassa olleen täysjouston hintaa.. myyjä ei sitä kertonut usean kysymyksenkään jälkeen vaan näytti minulle 20" runkokoolla olevaa jäykkäperää (olen 172 pitkä) jossa oli stx-rc vaihtaja (noita ei vissiin uusissa pyörissä ole ollut vähään aikaan.. ei edes tuolla aikavälillä) ja yritti myydä sitä.

pari vuotta sitten kävin kysymässä spacereita ohjainkannattimen alle. myyjä sanoi "ei ole kun pari täällä avattuna..".. näytin juuri silmään osunutta pussia hyllyssä mutisten "mitäs nämä ovat".. jolloin myyjä sanoi "missäs sun pyöräs on?". tähän kohteliaasti vastasin "ulkona, mutta nämä tulevat eri pyörään, ostan 2 pussia", johon myyjä totesi "ei niitä saa laittaa noin paljon". suostui kuitenkin myymään.

tiedä vaikka tuosta tulisi suosikkiliike nyt. Lahden Polkupyörähuoltoa pidin parhaimpana, kuitenkin toiminnan laajentuessa hyvät diilit omistajan kanssa katosivat, kun taas Leppäsen Pyörä nosti osakkeitaan. se on vaan vähän sivussa ja kalliskin.

netti ja Biltema ovat henk.koht. syrjäyttäneet paikalliset kivijalat. mutta täytyy käydä katsomassa uusi myyjä ja tarjonta Järvisessä! loppujen lopuksi hyvä myyjä, hyvä valikoima ja edes "osa + postikulut + hypistely ja paikallistukilisä"-hinnat tekevät ostokokemuksen.

onko tämä myyjä tuttu jostain muusta liikkeestä? täällä meinaan samat naamat näkyvät aika monessakin puljussa...

Kampinalle
25.02.2014, 13.14
Olen melko tuore päijäthämäläinen ja vielä tuoreempi fillaristi, etten osaa sanoa, onko ollut Lahden liikkeissä. Muistaakseni mainitsi olleensa Pääkaupunkiseudulla Cannondalen parissa töissä.

HMK
25.02.2014, 13.28
Yhteystiedoissa (http://www.jarvisenpyora.fi/tilausohjeet.html) näkyy nimi Jari Virtanen.

Yksi saman niminen on ollut aiemmin Leppäsellä ja sen jälkeen Lahden polkupyörähuollossa.

tommi2
25.02.2014, 13.40
no joo... ehkä se mikä liike on milloinkin paras, riippuukin tosta että missä liikkeessä mikäkin myyjä on tänä vuonna :P ? hetkinen... googlettemalla jari näyttää siltä mieheltä joka piti aleksin pyörää ja on ollut bike planetissakin? jos näin on, niin kyllä tietää fillareista ihan hyvin ja on tarjonnut ihan ookoo asiakaspalveluakin.

okahkonen
25.02.2014, 13.50
Eiks Jari Virtanen ollut viime vuoden Velosportissa? Erittäin asiallinen kaveri.

Kampinalle
25.02.2014, 14.01
Tuo herra lienee kyseessä ja samaa mieltä asiallisuudesta ja asiantuntemuksesta. Ainakin mulle kokonaispaketti tuolta tuli halvemmaksi kun pyörän ja siihen tulevien lisäjuttujen tilaaminen nettikaupasta ja sitten asennuskulut, kun itse ei oikein hallitse....

Kampinalle
27.03.2014, 19.07
No niin, pyörä saatu tänään ajoon Järviseltä. Ei kyllä minkäänlaista huomautettavaa koko hommassa, alusta loppuun hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua sekä neuvoja.

tommi2
27.03.2014, 19.10
onkos järvisessä joku hirveä 70vuotisalennusmyynti, jos on niin kuinka suuri ja koska? kuulin juorua, en tiedä pitääkö paikaansa.

Kampinalle
27.03.2014, 19.30
Tarkemmin en tiedä, mutta huhtikuun alkupuolella on käsittääkseni jonkinlainen juhlaviikko ja tarjouksia.

Jeesu
27.03.2014, 23.20
Tällainen lappu löytyi taskusta:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73663194/kuva.JPG

aki53bmx
07.04.2014, 09.59
Laittakaahan infoa jos käytte päivällä pyörähtämässä onko mitään hyviä tarjouksia.

Ite saatan just ja just keretä töiden jälkeen paikan päälle.

Kampinalle
07.04.2014, 13.10
Lounasaikaan oli väkeä sen verran, etten tarjouksia katellut. Hernekeitto ja pullakahvit olivat kyllä oikein hyvät.

tommi2
07.04.2014, 14.38
lehdessä ainakin kohtuu surkeet tarjoukset. mä olen ittelleni uskotellut että mainokseen laitetaan parhaat...

aki53bmx
07.04.2014, 22.06
No tulihan käytyä. Liekö pitkä päivä uuvuttanut myyjät, oli aika vaisua toimintaa.

En siis ole itsekään varmaan yli viiteen vuoteen käynyt, ja tän päiväsen kokemuksen perusteella tulen jatkossakin käyttämään Lahden Polkupyörähuollon palveluita. Ainakin näin täysin maastokuskina liike ei tarjonnut mulle mitään.

Eläkeläisiä tuntui olevan ja viihtyvän ja hyvä näin! Kunnioitan 70-vuotiasta liikettä ja toivotaan että jatkossakin juhlivat isoja vuosia.