PDA

Näytä tavallinen näkymä : Bestbikes.fi

CwA
18.02.2014, 14.14
URL http://www.bestbikes.fi

Emilia sport nimisen Tamperelaisen kivijalkamyymälän verkkokauppa.

Toimittavat pyörät matkahuollolla ajovalmiina 15€ hintaan, 25€ jos haluaa kotiovelle, siis pyörät säädettyinä kuten kivijalasta ostaessa, säädät penkin ja lähdet ajamaan.

Hinnat silti ihan ok tasoa mielestäni.

Toimitusnopeus aika kiva, perjantaina aamulla tilasin ja maantaina iltapäivällä ajoin jo pyörällä, tänne takahikiälle kaikessa toimituksessa on yleensä yksi lisäpäivä, jyväskylässä asuva olisi saanut mahdollisesti samana päivänä pyörän ajoon, kun bussirahti on aika nopea.

Grugi
18.02.2014, 15.00
Jokseenkin suppea valikoima, varsinkin tarvikkeista ja varusteita.

CwA
18.02.2014, 15.09
Jokseenkin suppea valikoima, varsinkin tarvikkeista ja varusteita.

Juu, ehkä palaute tuonne toisi parannusta tilanteeseen?

samilpr
26.02.2014, 09.55
Ostin vuosi sitten heiltä pyörän jossa mt2 jarrut. hävittää kylmällä nestettä. eivät ole ikinä kuulleet moisesta vaikka täällä koko foorumi täynnä
asiasta tietoa?? Innolla odottelen heiltä vastausta sähköpostiin..

samilpr
11.03.2014, 23.08
Takuuasian hoito kävi nopeasti ja palvelu todella asiallista!!!

Sent from my GT-I8750 using Tapatalk

Serpico
16.05.2015, 00.57
..........

Serpico
22.05.2015, 10.33
Ei voi kuin suositella kyseistä liikettä. Nopea toimitus ja ennen kaikkia eivät myy ei oota kuten erään nelikirjaimisen nimeltä mainitsemattoman pohjoisamerikkalaisen merkin edustaja. Olin jo luopunut toivosta, että saisin haluamani pyörän koska pyöräkeskus aikaisemmin ilmoitti, että suurinta kokoa eivät enään saa täksi vuodeksi. Monessa muussakin paikassa tuntui olevan sama juttu, että isoin koko oli loppunut. Olin jo niin masentunut, että meinasin sortua erääseen nimeltä mainitsemattomaan nelikirjaimiseen pohjoisamerikkalaiseen merkkiin vaikka en pidä yhdestäkään heidän pyörä mallistaan. Erityisesti minua masensi se, että joutuisin laittamaan vielä ylimääräistä rahaa pyörään, koska pohjoisamerikkalaiset valmistajat jättävät järjestään pyöristään pois monia tärkeitä asioita kuten lokasuojat ja seisonta tuet jne, jne. Onneksi löysin Bestbikes:n netin syövereistä ja sain vihdoinkin suurimman koon haluamastani pyörästä. Masennukseni häipyi samantien kuin pieru saharaan. Ylä peukkua vaan Bestbikesille.
:)

VesaP
22.05.2015, 11.32
pohjoisamerikkalaiset valmistajat jättävät järjestään pyöristään pois monia tärkeitä asioita kuten lokasuojat ja seisonta tuet jne, jne.
:)

Hmmm... Jos tuo lokasuojien ja seisontatukien poissaolo on huonon pyöräkaupan merkki niin aika monta harrastefillareita myyvää kauppaa voi sitten luokitella huonoiksi. :D Melkein jopa kääntäisin asian toisinpäin, jos rivissä on kaupassa kauheasti lokasuojallisia ja seisontajalkasia pyöriä, kiertäisin moisen liikkeen kaukaa jos olisi asiaa liikkeeseen harrastuspyörämielessä.

Edit: Itsellä on mm italialainen pyörä jossa ei ollut defaulttina lokasuojia eikä seisontatukea. :( Paskan möivät siinäkin liikkeessä näköjään.

Serpico
22.05.2015, 11.51
Hmmm... Jos tuo lokasuojien ja seisontatukien poissaolo on huonon pyöräkaupan merkki niin aika monta harrastefillareita myyvää kauppaa voi sitten luokitella huonoiksi. :D Melkein jopa kääntäisin asian toisinpäin, jos rivissä on kaupassa kauheasti lokasuojallisia ja seisontajalkasia pyöriä, kiertäisi moisen liikkeen kaukaa jos olisi asiaa liikkeeseen harrastuspyörämielessä.

Maantie fillarit on asia erikseen ja ne ei kiinnosta mua tipan tippaa. Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan Hybridit ja kyllä se on huonon valmistajan merkki kun näistä joita joskus jopa luokitellaan kaupunki pyörä kategoriaan puuttuu nuo mainitsemani oleelliset asiat. Eikös ole muuten metka juttu, että ei pohjoisamerikkalaiset valmistajat yleensä järjestään taas laittavat pyöriinsä* (*Hybridit) valmiiksi lokasuojat ja seisontatuen. Muutamia mainitakseni: Helkama, Tunturi, Nishiki sekä Crescent, Rossano jos se nyt edes enään tekee uusia malleja, mutta silloin kuin teki vielä niin järjestään hybrideissä heilläkin lokasuojat on valmiina osto hetkellä ja seisonta tuki myös. Se on kiva mennä töihin tai vaikka kaverin luokse kun on sateisen päivän jäljiltä selkä mudassa kun ei ole laitettu tehtaalla lokasuojia vaan sun pitää erikseen maksaa niistä mikä on kyllä mun listalla iso miinus. En muutenkaan ymmärrä miksi niitä ei voi vakiona olla noissa pohjoisamerikkalaisissa fillareissa koska silloin kun ne on pyörässä niin se on vaan niin paljon paremman näköinenkin kuin ilman.

Minä kierrän kaukaa ne hybridit joista puuttuu nuo asiat jotka pitäisi olla ilman mitään muttia vakiona pyörissä ja tässä puhutaan edelleen hybrideistä joita minä suosin maasto fillarit ja maantie fillarit sitten erikseen. Jokaisella on näistä omat mielipiteet kai mullakin saa olla omani vaikka se kuinka poikkeaisi palstan massasta.

Serpico
25.05.2015, 22.03
^Mielipiteesi poikkeaa ihan koko massasta, vaikka toki silti saat sitä mieltä olla. Asia sattuu vain nyt olemaan niin, että yllätävän iso osa ihmisistä ei halua hybridiinsä jalkaa.

Paskapuhetta tuo, että poikkeaa koko massasta. Palstan massasta voi poiketa ihan vapaasti, mutta todellisuus on vähän toista kun katselen omaa kaveri piiriäni, missä Hybridit on erittäin suosittuja sama koskee työpaikkaani jossa on populaa jonkin verran ja pyöriä siis myös. En kyllä ole kertaakaan nähnyt työpaikallanikaan hybridiä jossa ei olisi lokasuojia ja seisontatukea. Kyllä yllättävän iso osa ihmisistä vaan haluaa hybridiinsä lokasuojat ja seisontatuen siitä ei pääse mihinkään. Viimeksi tänäänkin tuli käyttöä lokasuojille kun koko päivän on satanut vettä jota tuntuu tulevan tällä hetkellä joka toinen päivä ja seisontatuelle tuli käyttöä taas kauppareissulla kuten aina.

SammyB
26.05.2015, 08.05
Offtopic jatkuu.

Tein työpaikallani (~16000 oppilaan ja 2600 työntekijän korkeakoulu. Loistavan suuri osa kulkee pyörällä) havainnointeja asiasta. Meillä torppien pihat pursuaa pyöriä joka lähtöön ja hankalampi oli löytää sellainen fillari, jossa jalkaa ei olisi ollut, tahi lokasuojia.
Maastöpyörät olivat oikeastaan ainoita ja osassa niissäkin oli koipi, sekä kurasuojat.

Serpico
27.05.2015, 23.32
Otas nyt ihan rauhallisesti. Käyttäessäni sanaa "massa" en tarkoittanut foorumilaisia, tämä tietoosi. Ja otantasi koskee työpaikkaasi ja ystäviäsi? Jos et sattumoisin työskentele SammyB:n olosuhteita vastaavassa työpaikassa niin otantasi on pieni.

Mähän olen rauhallinen koko ajan ollut. Se, että kiuhuisin täällä näppäimistön takana kun joku on eri mieltä kanssani on harha luuloa siihen vaaditaan hieman enemmän kuin palstavittuilut. Mitä työpaikkaani tulee niin työntekijöitä on kansainvälisesti yli 120000 ja vaikka suurin osa tuosta työvoimasta onkin kansainvälistä niin kyllä meillä voluumia silti riittää täälläkin vaikka enemmistö liikkuukin omalla autolla. Joo kyllä tiesin ilman sanomattasikaan, että massa:lla tarkoitit muuta kuin foorumilaisia. Mä olen silti sitä mieltä mitä olen ollut alussakin eli tietyissä pyörä tyypeissä* (*City/Hybridi) kyllä oletan tulevan vakiona lokasuojat sekä seisontatuen ja vieläpä olisi suositeltavaa, että löytyisi runkolukkokin valmiina. Runkolukon puuttumisesta tulee miinusta itseltäni Tunturille, mutta ovat sentään poranneet reiät valmiiksi runkolukolle niin ei tarvi nippusiteillä kiinnittää. Eurooppalaisissa merkeissä tosiaan tulee nuo mukana jostain syystä juuri pohjoisamerikkalaisissa on tilanne toisin päin järjestään. Tähän perään laitetaan vielä, että tämäkin siis on IMO = In My Opinion.