above_forum

Collapse

Seinäjoki go go!

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Gekko
    • 06/2026

    #1

    Seinäjoki go go!

    Seinäjoen ketju pitää tehdä uudelleen kun on vanha jo ylipitkä.
  • Vema

    #2
    Alkujaan tämän lähetti Gekko Katso viesti
    Seinäjoen ketju pitää tehdä uudelleen kun on vanha jo ylipitkä.
    Pakko yrittää, vaikka ei ole edes asiaa....

    Comment

    • JVi

      #3
      Kaikilla Seinäjokisilla on salaharjoittelukausi päällä!

      Comment

      • Gekko

        #4
        Eikä mikään sala...

        Comment

        • jmv1

          #5
          Täällä ollaan jo aivan älyttömässä kunnossa

          Comment

          • Gekko

            #6
            Alkujaan tämän lähetti jmv1 Katso viesti
            Täällä ollaan jo aivan älyttömässä kunnossa
            Uskotaan!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            • Vema

              #7
              ASENTO ! ! ! Tahdissa mars, perässä seuratkaa!

              Comment

              • jmv1

                #8
                Harmi jämi84 samana päivänä

                Comment

                • Vema

                  #9
                  Alkujaan tämän lähetti jmv1 Katso viesti
                  Harmi jämi84 samana päivänä
                  Minkä takia lähteä kiertämään Kyrkkäriä, jos on toisena vaihtoehtona mara reitti????

                  Comment

                  • jmv1

                    #10
                    Tuli lähdettyä triplaan toki hiihto jää nyt väliin

                    Comment

                    • Vema

                      #11
                      Ymmärsin olla lähtemättä "tuplaan" ja käyn muutenkin Jämillä ajelemassa 2-4 kertaa kesässä. Ei oikein enää ole tarvetta lähteä kilvanajoon niille kankaille...

                      Comment

                      • juippi

                        #12
                        morjesta spp-56:sen kammenpyörittäjät juippi korkkas maantiefillarikauden parituntia pk,vauhtia :-)
                        eihän siinä mitään ihmeelistä muuta kun ajankohta viimevuonna kyllä hiihdettiin vielä tähänaikaan,,,

                        Comment

                        • Gekko

                          #13
                          Nyt on kyllä hiihtäjillä menny kausi reisille!😟


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment

                          • villef
                            Vakiovieras
                            • 03/2003
                            • 288

                            #14
                            Joo, oikeestaan harmittaa niitten puolesta jotka kesän ja syksyn reenannu talvea varten ja käyny lapin vamistavilla leirellä sekä uusinu kalustoa.. Tuossa tammikuussa tuli yhdellä mettäautotiellä vastaan rullasuksittelia 3cm sohjokerroksessa, en ollu kade..

                            Niin, viime viikolla 3h lenkki +8 asteessa, ei ehkä sittekään harmitakkaan

                            Comment

                            • jmv1

                              #15
                              Alkujaan tämän lähetti juippi Katso viesti
                              morjesta spp-56:sen kammenpyörittäjät juippi korkkas maantiefillarikauden parituntia pk,vauhtia :-)
                              eihän siinä mitään ihmeelistä muuta kun ajankohta viimevuonna kyllä hiihdettiin vielä tähänaikaan,,,
                              jaa ei sitten enää spinninkiä

                              Comment

                              Working...