PDA

Näytä tavallinen näkymä : www.bikester.fi kokemuksia?

IlkkaP
26.12.2013, 11.14
Onkohan tästä nettiliikkeestä kokemuksia? http://www.bikester.fi/

Miten toimii toimitukset, asiakaspalvelu ja mahdolliset takuuasiat?

Maantiepyörän tilaaminen tuolta on käynyt mielessä.

Kemizti
26.12.2013, 11.31
Kallista ainakin näytti olevan, kun muutaman "pistokokeen" tein ja vertasin b-c / b-d hintoihin..

Rautaperse
18.03.2014, 22.37
Potkupyörän tilasin sivuilta. Ostin soittokellon ja droppi-tangon lisäksi, jotta postikulut tulisivat ilmaiseksi. Potkupyörä lähti UPS:n kyydillä ja muut roippeet DHLExpressin kyydissä Suomeen. Viidessä arkipäivässä molempia yritettiin toimittaa kotiin. Tänään UPS sai toimitettua potkupyörän töihin ja posti kiikutti saapumisilmoituksen DHL:n paketista. Varsin toimivalta putiikilta näyttää. Tosin monessa tuotteessa Kemitzin jo mainitsema kallius rajoittaa.

Ulkorengas
19.03.2014, 07.16
Minunkin tapauksessani oli kallis, eikä firma suostunut tinkaamaan hinnoista yhtään.

alteregoni
21.03.2014, 00.20
Taitaa olla Votec heidän "Radoninsa"...?

N.N.
07.05.2014, 10.49
Tilasin bibsit la 3.5., tiistaina ip tilaus käsiteltiin, tavara liikahti Stuttgardista Hannoveriin. Sieltä DHL:llä toivon mukaan pian.

hoocee
08.05.2014, 14.57
Tilasin eilen Evocin repun, tilaus käsiteltiin 10min lähettämisen jälkeen. Tänään näyttäisi olevan lähteneen Hannoverista Vantaalle. Toivottavasti pian kotona.

N.N.
08.05.2014, 23.34
Tilasin bibsit la 3.5., tiistaina ip tilaus käsiteltiin, tavara liikahti Stuttgardista Hannoveriin. Sieltä DHL:llä toivon mukaan pian.
Torstaina klo 19 jälkeen saapunut DHL:n Turun-toimipisteeseen. Nyt jännään, ehtiikö huomiseksi Helsinkiin, niin saisin vkonlopuksi.

kaakeli
09.05.2014, 13.07
Perjantai-illalla n. 21 tilasin pyörän ja muuta pikku sälää. Lauantai aamupäivällä tuli sähköposti jossa dhl:n seurantanumero. Maanantaina sitten tuli ups:n (jolla pyörät lähetetään), ja tänään aamulla fillari tuli kotiovelle. DHL:n paketti makaa ainakin seurannan mukaan vielä Turun postissa.
UPS:ltä nopeaa toimintaa, ja samaa voi sanoa myös itse Bikesteristä. Sais viel se toinen paketti tulla niin pääsee kaatuilemaan ekoilla lukkopolkimilla :D

N.N.
09.05.2014, 13.31
Torstaina klo 19 jälkeen saapunut DHL:n Turun-toimipisteeseen. Nyt jännään, ehtiikö huomiseksi Helsinkiin, niin saisin vkonlopuksi.

Tänään paketti toimistolla puolen päivän aikaan. Eli tilaus lauantaina ip, toimitus perjantaina klo 12.

hoocee
12.05.2014, 12.21
Tilasin eilen Evocin repun, tilaus käsiteltiin 10min lähettämisen jälkeen. Tänään näyttäisi olevan lähteneen Hannoverista Vantaalle. Toivottavasti pian kotona.

Tänään DHL:n kuski toi paketin, kaikki näyttäisi olevan niin kuin pitää. Suosittelen!

perminna
19.05.2014, 20.18
Laitoin viikonloppuna tilaukseen parit shortsit Bikesterin kaupasta ilmaisen (ja lupausten mukaan helpon) palautuksen vuoksi. Paketti on asiakastilin mukaan lähetetty, mutta en ole saanut siitä toimitusvahvistusta sähköpostitse. Näin ollen en ole myöskään saanut seurantakoodia, vaikka kaupan sivujen mukaan tilaukset toimitetaan paketteina = pitäisi olla seurattavissa. Pitänee kysellä aspasta, onko seurantakoodia saatavilla.

ASu
27.05.2014, 09.03
Täälät myös suositus bikesterille. Tilasin mm. stemmin, ketjut, pakan, ja kahvat. Kaikki tuli nopeasti ja hinnat olivat kilpailukykyiset. Tilaukseen sai -10€ alennuksen ja ilman toimituskuluja.

perminna
27.05.2014, 15.53
Tilasin pari viikkoa sitten kolmet shortsit Bikesterista sovitettavaksi. Hintaluokka oli sama kuin muuallakin Malojan housujen kohdalla. Tilauspäätökseen vaikutti Bikesterin ilmaiset postikulut ja ilmainen palautus. Lähetys tapahtui muutamassa päivässä ja toimitusaika oli 3-4 päivää (DHL Express/Suomessa Itella Next Day Business tjsp). Seurantakoodin sain toimitusvahvistuksen mukana.

Eilen lähetin tilatuista shortseista kahdet takaisin asiakaspalautuksella. Mielenkiinnolla odotan, miten nopeasti tavara palautuu Saksaan. Tavarat tilasin Klarnan laskulla, joten rahaa heidän ei tarvitse palauttaa, vaan maksan vain pitämäni pöksyt.

8_pallo
22.06.2014, 20.31
Tilaus tehty 5.6 ja lähetys oli perillä 13.6... Toimitus DHL -> itella... +++++Nettisivut suomeksi, +++++ei ollut lähetyskuluja, +++++Useampi maksu vaihtoehto, esim voi maksaa laskulla ja näytti olevan reilusti maksuaikaa tuossa... Ja ainakin hinta oli sama esim CRC
Endura Hummvee Pyöräilyshortsit Miehet 3/4 camot 69€

Keijo Leppänen
24.06.2014, 19.24
tilaus 20.6 ja perillä 24.6, ei mitään huonoa sanottavaa...

Jake_Kona
13.09.2014, 12.47
Kokemusta on monista nettikaupoista ja nyt tämä on kyllä surkeimmasta päästä mitä tulee tavaran nimityksiin suomeksi ja tuotteen kuvauksiin. Puutteelliset nimitykset ja olemattomat tuotekuvaukset. Ei ole kallis, mutta mitä hyötyä on liian pienistä tuotteista joilla en tee mitään.
http://www.bikester.fi/tarvikkeet/neopreenisuoja/271126.html
http://www.bikester.fi/lizard-skins-standardi-ketjun-runkosuojat-226096.html
En viitsi palauttaa. Enempi harmittaa miksi ei voi kunnolla hoitaa tuotekuvauksia kun kerran nettikauppaa käy.
Hyvän kypärän sain edukkaasti. Kiitos siitä. Ja muuta positiivista oli nopeaakin toimitus. En siis etukäteen tiennyt, että kyseiset tuotteet lähtevät liikkeelle ulkomaan varastosta, vaikka luvataan seuraavana päivänä lähettää lähtee paketti oikeasti liikkeelle vasta sitä seuraavana päivänä. Su tilaus ja to päivällä paketti kotiovella ilman mutinoita ja postikonttorilla ramppaamisia.
Mitäkö opin tästä. Ottaa itse selvää jokaisen tuotteen kohdalta valmistajan omilta sivuilta mitä kokoja on ja mitä ominaisuuksia tuote sisältää ennenkuin tilailee mitään. Onhan sekin kai osa harrastusta ;)

Carppa
19.09.2014, 09.33
Ostin keskiviikkona 27.8. Campan Record kahvat koska hinta oli mielestäni edullinen ja tuotetiedoissa luki että vain 1 tuote varastossa. Toimitusaika oli mielestäni kohtuullinen kun kahvat tuli maantaina 1.9. ja toimituskuluja ei ollut. Vähän epäilytti että hinta on alhaalla muka viimeisen kappaleen takia, mutta kun tilausvahvistuksen saatuani etsin kahvoja sieltä niin eipä enää löytynyt. Aikaisemmin maaliskuussa ostin sieltä Park Tooli korjaustelineen ja sekin tuli nopeasti (tilaus pe ja kotona ti). En ole muuten löytänyt ko. kahvoja enää tuohon hintaan mistään vaikka olen tilannut monista saksalaista ja brittiläisistä verkkokaupoista.

JaSaar
27.09.2014, 21.52
Tilasin torstaina ja tiistaina paketti perillä. Liukkaasti tuli ja tyytyväine toimitukseen. Osa kallista, osa ihan kilpailukykyisellä hinnalla.

Southpaw
04.12.2014, 10.26
Tilasin hyvällä alennuksella sinkulan Bikesteristä. Sopi tuote-esittelyn mukaan juuri spekseihini eli piti tulla 28 mm renkailla sekä sopia maksimissaan 32 mm renkaat + lokarit. Todellisuudessa tuli 23 mm slikseillä ja 28 mm ei edes mahdu pyörimään etuharukassa. Lokareita ei saa Tektron jarrujen takia kumpaankaan päähän. Googlailin samaa zygeä muista nettikaupoista ja näyttää siltä, että Bikesterin ammattilaiset ovat kääntäneet lauseen " The steel fork, with 32mm track rake" muotoon sopii 32 mm renkaat lokareilla:seko:.

No onneksi ainakin teoriassa palautuksen pitäisi olla helppoa eli UPS tulee hakemaan järkyttävän kokoisen laatikon kotoani eikä kustannuksia minulle pitäisi syntyä. Tuosta UPSista ja sen seurantajärjestelmistä voisi myöskin avautua, mutta menköön johonkin toiseen lankaan.

patric
14.01.2015, 22.33
Olen 4-5 kertaa tilaillut bikesteristä edullisesti renkaita sisäkumeja yms.. pian lähtee taas yksi tilaus. Kerran oli kuljetuksessa hävinnyt paketit. Uudet lähetettiin samointein liikkeelle. Kokemukseni ovat siis todella positiivisiä. rahtikin ilmainen kun 99e ylittyy ja sehän tässä rakkaassa harrastuksessa ylittyy ;)

kassu_
01.02.2015, 15.44
Housut ja kirkkaat ajolasit tilattu..lauantaina tilaus, torstaina kusti polki kotiovelle. Hintaluokka noissa samaa kuin muualla, toimitus riittävän ripeää omaan makuun. :)

Serpico
09.06.2015, 17.26
..........

Nana
17.06.2015, 14.05
Olen odotellut karkkilähetystä (CB Candyt) sunnuntaista ja kun tracking lakkasi jo reilu vrk sitten antamasta mitään tietoa soitin ensin Bikesteriin, ei vastata, sitten DHL:lle josta minulle kerrottiin, että polkimet on laitettu maalähetyksenä, eli hitainta mahdollista tietä rekan kyydissä tulemaan ja niitä voi odotella aikaisintaan juhannuksen jälkeen tänne Suomeen. Kunnon kusetusta antaa ymmärtää, että täältä tilatessa saisi nopeasti.

Ja reklaa on laitettu

Henri_Eronen
17.06.2015, 14.36
Olen odotellut karkkilähetystä (CB Candyt) sunnuntaista ja kun tracking lakkasi jo reilu vrk sitten antamasta mitään tietoa soitin ensin Bikesteriin, ei vastata, sitten DHL:lle josta minulle kerrottiin, että polkimet on laitettu maalähetyksenä, eli hitainta mahdollista tietä rekan kyydissä tulemaan ja niitä voi odotella aikaisintaan juhannuksen jälkeen tänne Suomeen. Kunnon kusetusta antaa ymmärtää, että täältä tilatessa saisi nopeasti.

Ja reklaa on laitettu
Osa DHL paketeista tosiaan menee itellajakelulla, eli suomenpäässä voi varata sen viikon :)

Nana
17.06.2015, 14.50
^
Tässä tapauksessa saa varata viikon ennen kuin ne edes pääsevät Suomeen. Ne ovat nyt DHLn rekan kyydissä ties missä. Ihan huijausta tämmöinen. Ei voi mielivaltaisesti lähetellä osaa lentoteitse ja osaa jopolla, kyllä se pitää olla kaikille sama, poislukien erikoiskuljetukset ja lisämaksut.

Nana
17.06.2015, 17.41
Noniin, ainoa vastaus mitä sain palautteeseeni tästä toimittamisesta on "Hei varastossa saatavilla olevien tuotteiden toimitusaika on 5-10 arkipäivää." Eli käsittääkseni pidempi kuin muilla, useimmat taitavat saada 3-6 vrk:ssa.
Hmm, siis kaupassa on tuotteet keskimääräisesti aina kalliimpia kuin muualla ja vielä hitaampi toimitus. Miksi ihmeessä tuolta kannattaisi mitään tilata?
jos hinnat ovat korkeammat, pitäisi toimituksen olla todella nopea, jotta kannattaisi ostaa, mutta tässä tapauksessa se on kaikkea muuta.

rautajalka
03.07.2015, 21.08
Maastofillarin tuolta tilasin. Toimitus oli kiitettävän nopea. Myöhään su iltana tilaus sisään ja to iltapäivällä upsin kuriiri toi pyörän kotiovelle. Hinnoista en nyt osaa sen paremmin sanoa, mutta uutiskirjeen tilaaja sai loppusummasta 10e alennusta.

Jami2003
05.07.2015, 19.43
Bikesterissä on toisinaan pyöriä erittäin hyvässä alennuksessa. Tilasin oman cykloni sieltä. Ja tuli todella nopeasti. Mitään komponentteja sieltä ei ole viitsinyt tilata koska hinta.

makimies
27.08.2015, 17.40
^
Tässä tapauksessa saa varata viikon ennen kuin ne edes pääsevät Suomeen. Ne ovat nyt DHLn rekan kyydissä ties missä. Ihan huijausta tämmöinen. Ei voi mielivaltaisesti lähetellä osaa lentoteitse ja osaa jopolla, kyllä se pitää olla kaikille sama, poislukien erikoiskuljetukset ja lisämaksut.

Juum, menin muuten bikesterin kanssa halpaan tilatessani heiltä gripit. Luulin että liike on suomalainen :O

puppy
27.08.2015, 21.22
^eikö tuo alla olla tapa monessa verkkokaupassa, olevinaan .fi pääte ja suomeksi tekstit mutta Saksasta tjms. se koko homma pyärii...

Nana
13.09.2015, 12.29
^^ Joo, he Saksassa toimivat, mutta palvelunro on kai ihan Suomessa toimiva ja saa siis suomenkielistä asiakaspalvelua. Olen pari krt soittanut sinne ja ihan hyvin pelannut.

Bikesteristä on tullut tavarat nopeasti. Pari kertaa lyhyen ajan sisään olen tilannut ja eka tuli parissa päivässä, toinen 4:ssä päivässä, eli selvästi alle viikon molemmat.

rautajalka
13.09.2015, 15.34
Uusimman tilaukseni kanssa kävi siten, että tilaukseni pääartikkeli olikin päässyt loppumaan ( vaikka sitä tilaushetkellä nettisivujen mukaan oli vielä joitain kpl varastossa ). Minua infottiin asiasta s.postilla, johon vastasinkin välittömästi ja kerroin peruvani lopputilauksen. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska loput tuotteista oli jo keräilyssä. Eli nyt nämä tilauksen täytemateriaalit kuitenkin lähetetään minulle, mutta saan halutessani palauttaa ne maksutta. Pidän kuitenkin tavarat, on ne ihan tarpeellisia, mutta kuitenkin sellaisia mitä ei juuri tule pelkästään mistään tilattua, vaan juuri isompien tilausten kylkiäisinä.

Nana
25.09.2015, 15.48
Oon itse nyt täältä tilaillut kaiken, mitä ei tule lähiliikkeistä ostettua. Ihan kohtuuajassa tullut tavarat. Itseasiassa se ensimmäinenkin lähetys, vaikka tulikin rekalla, tuli lopulta kohtuuajassa, se rekka oli kai hajonnut tms. ja vaikutti ensin siltä, että kestäisi kauan tulla, mutta taisivat viikon sisään tulla nekin.
En tiedä millä ovat tulleet nämä edelliset, mutta alta viikon, muutaman päivän max kestänyt niin ei valittamista.

Nana
01.10.2015, 22.57
Jälleen tuli alle viikossa viimeinen satsi, molemmat tuotteet oli pakattu samaan lähetykseen ja pakkaus kunnossa, isolla kuplamuovilla vielä suojattuna laatikossa. Kyllä ihan toimivalta vaikuttaa tuo Bikesterin toimitus, ainakin tänne Helsinkiin.

Nana
12.10.2015, 14.07
Eiks täältä tosiaan porukka tilaile, vai eikö ne vaan kirjoittele tänne?
Jos Beedeissä ja B Componentseissa on suht korkeat postituskulut niin tuleehan toi varmaan samanhintaiseksi, jopa halvemmaksi joitain tuotteita tilata täältä tai jostain muualta.

Pe laittoivat ekan kerran laskun ennen kuin oli lähetys laitettu matkaan. Otin kuitenkin yhteyttä Klarnaan ja sanoin, että koska lähetys ei ehtinyt perjantain kuljetuksiin (tilaus edellisyönä) eräpvää pitää siirtää myös. Onnistuihan se ja eräpvä on nyt pari vkoa myöhemmin.

mla
12.10.2015, 14.36
Monta kertaa olen täältä tilannut. Tavaraa on välillä hyvissä alennuksissa vaikka perushinnat onkin hieman korkeahkot moneen muuhun kauppaan verrattuna.
Bash Guardin nyt tilasin kun näköjään sille on läskissä tarvetta. Hinta oli ihan ok - paikallisissa liikkeissä ei ollut hyllyssä tuota ja tilausaika olisi ollut pidempi kuin täältä toimitus.

Nana
12.10.2015, 21.32
Ok, itse olen todennut Bikesterin kans varsin hyväksi vaihtoehdoksi. Tuotteet ovat joka kerta tulleet nopeasti, nytkin, vaikkei samana päivänä lähtenytkään, seuranta näyttää, että tänään on saapunut lähetys Suomeen, eli huomenna pääsee noutamaan.
Ihan kohtuullisia tarjouksia ollut HDsta yms ja muistakin renkaista ja kun postit ei ole kymmentä euroa voi loppuhinta olla jopa sama kuin noissa halvimmissa, mutta ainakin varmasti nopsalla toimituksella.

Suburban
13.10.2015, 02.32
Pari kertaa olen tilannut ja ei voi kun kehua. Kohtuu hinnat, lähettävät nopeasti, ilmoitukset sähköpostiin, hyvä seuranta (Post Nord) ja tuosta lähikaupasta (Siwa) saa hakea :cool:

Nana
19.11.2015, 14.42
Huomautin jokin aika sitten renkaasta puhelimitse tiedustellessani, että Schwalben renkaisiin ei ole merkitty tarpeellisia tietoja, kuten snakeskin. Asia luvattiin viedä eteenpäin ja iloiseksi yllätyksekseni seuraavalla kerralla näin snakeskin merkinnät renkaassa. Hieno homma.

MarkoM
21.11.2015, 10.30
Tein ensimmäisen tilauksen ko nettikaupasta viime su 15.11. Maanantaina tuli jo tilausvahvistus sekä että tuoteet on toimituksessa. Seurannan mukaan nyt "junnaa" vaan Suomessa terminaalissa ?

Mitä kautta tuo tulee yleensäkin? Posti, Matkahuolto vai joku kuriiri? Tilaus on pieni, vain muutama ketju, takapakka, yksi rengas ja muutama työkalu.

Lähetin asiakaspalveluun jo su viestiä kun tilauksen kanssa oli vähän ongelmia. Ko viestiin ei ole lainkaan vastattu. Mainospostia sieltä kyllä nyt tulee melkein joka toinen päivä :mad:

11/20/2015 9:19 AM
Terminal, Finland
The shipment item is under transportation

11/19/2015 10:46 PM
Terminal, Finland

11/19/2015 3:18 PM
Terminal, Finland

11/17/2015 11:05 AM
Lübeck, Germany
The shipment item has been picked-up for transportation

11/16/2015 7:13 PM
internetstores GmbH, Sweden
The electronic shipping instructions have been received

Nana
21.11.2015, 10.48
Eihän tuo ole viikkoa ollut vielä matkalla. Minulle on kyllä joka kerta jo tullut alle tässä ajassa, mutta tarkoitan, että ei tämä nyt vielä pitkään ole ollut reissussa tai Suomessa.
Minulla on menneet Suomen terminaaliin ja sieltä lähikauppaan jolloin ilmoitus minulle, että saa hakea.

ja veikkaisin, että tänään saat ilmoitukset, että ovat noudettavissa. Eikun, koska nyt lauantai, saat sen varmaan maanantaina. Vähän outoa, etteivät saaneet Suomessa terminaalista vrk:ssa eteenpäin, mutta ehkä siellä on ruuhkaa.

unknown
21.11.2015, 12.30
Lisätään omat kokemukset tältä viikolta. Tilaus bikesteriin, kun heillä sattui olemaan juuri se kehä jota tarvitsin.

- Tilausvaihe suht helppo ja nopea. Tilasin maanantaina.
- Perjantaina oli paketti jo lähipostissa
- Tuottteet pakkaa ilmeisesti jokin robotti, sain kolme pakettia/lähetystä vaikka tavarat olisi mahtunut helposti yhteen laatikkoon

Tilasin laadukkaan 27.5" kehän, paketissa oli kuitenkin halvin mahdollinen 29" kehä. Eli ei ihan nappiin mennyt! Soitin aspaan:
- Asiakaspalvelu on suomeksi, jos linjasta pääsee läpi. Välillä tuuttasi varattua ja ei yhdistänyt suomi numeroon. Lopulta 20min jälkeen pääsin läpi.
- Haluamaani kehää heillä ei ollut. Aspa halusi halvan kehän takaisin. Aspan tietämys pyöristä oli pyöreä nolla. Palautuslapun sain onneksi häneltä helposti
- Tuote piti lähettää takaisin, jossa ei nyt mitään järkeä sillä kehä jonka sain oli arvoltaan n. 15€. Postit saksaan on varmaa samaa luokkaa. Hieman harmitti tuhlata omaa aikaa kehän roudaukseen takaisin

Sitä tilaamaani kehää en tule saamaan, sillä sitä ei ole todellisuudessa varastossa. Kysyin voisiko sen korvata vastaavalla, hieman kallimmalla kehällä, jota oli heillä varastossa. Vastaus oli että ei koska kallimpi kehä maksaa tuplat heillä, muualla se on toki edullisempi.
- Lupasivat rahat takaisin, kun paketti palautuu heille

Sain hyvityksesi ilmaiset postit seuraavasta tilauksesta ja 10% alennuksen. No ei paljoa lohduta, sillä tarvitsemaani kehää heillä ei ole. Sitä kallimpaa kehää saa useasta saksalaisesta firmasta parikymppia halvemmalla. Sitä kehää jonka tilasin on muualla ihan varastossa ja hinta on myös kohdillaan. Eli en kyllä ole lähiaikoina täältä tilaamasta. Joitakin hyviä tarjouksia on, mutta muuten hinnat on huomattavasti kalliimat vrt. bike-components bike-discount.

Muuten tilaus oli ok. Tilauksen olisi toki voinut tarkistaa joku ihminen, niin tätäkään virhettä ei olisi päässyt käymään. Kehä oli ilmeisesti lipsahtanut väärään laatikkoon. Mainospostia tuntuu myös tulevan reilusti. Suosittelen jos tiedät mitä teet. Omat ajelut jäi tältä viikonlopulta ajamatta, kun en saanut kovasti tarvitsemaani kehää. Seuraavalla kerralla tilaan kyllä kaupasta joka toimittaa tuotteet saksalaisella tarkkuudella- ehkä vähän hitaammin, mutta eipä ole koskaan ollut moista virhettä tilauksessa. Ja usea muu liike antaa myös hintatakuun, jota bikester ei tietääkseni tarjoa.

Nana
21.11.2015, 13.39
Tähän on kyllä pakko sanoa, että moni kauppa veloittaa toimituskuluissa tuon lisähinnan. Joku 10e toimituskulu on ihan huomattava lisä tuotteen hintaan. Itse katson aina lopullista summaa, jonka joudun maksamaan, en sitä mistä veloitetaan mitäkin, sillä ei se rahatilanteeseeni vaikuta.
Itse olen myös saanut joka kerta samassa paketissa kaksikin tuotetta, tosin tämä varmasti riippuu myös tuotteista. Jotkut on järkevämpi varmuuden vuoksi pakata erikseen, mutta en näe tässä ongelmaa jos ne kuitenkin perille tulevat. Omat on aina olleet hyvin pakattuja.
ja tästä palautuksesta. Minun mielestäni Bikesterin lähetyksissä tulee palautuspaperit mukana ja ne voi myös tulostaa milloin vain netistä.

Jamma
09.01.2016, 15.39
Tilasin Bikesteristä 23.12.2015 uuden työmatkapyörän talveksi ja samalla vähän tilpehööriä ja kilkuttimia, kuten raparit, valot, heijastimia, jne.
Laitoin lähetyksen lisätietoihin, että toivon lähetyksen saapuvan aikaisintaan 30.12. koska olin joulureissulla sukulaisten luona.

Kilkkeet ja tilpehöörit saapuivat loistavasti ja täsmällisesti pyydettynä ajankohtana lähisiwan noutopisteeseen, mutta itse fillaria ei vielä näkynyt.

Odottelin rauhassa pari päivää pyörää saapuvaksi ja seurasin Postnordin lähetyskoodilla fillarin likkeitä. Lähetysseurannan mukaan pyörä oli saapunut Tampereen Matkahuoltoon ja oli sieltä noudettavissa, mutta Matkahuollolta ei tullut minulle mitään viestiä paketin saapumisesta, joten otin yhteyttä Matkahuoltoon ja kyselin paketin perään. Sieltä kertoivat, että paketti on vedetty takaisin ja sitä ollaan rahtaamassa kohti Helsinkiä ja Postnordin jakelukeskusta.
Soitanpa sitten Postnordin asiakaspalveluun kysyäkseni mistä on kyse. Sieltä pahoittelivat, että paketti on väärässä jakeluketjussa, eikä sen pitäisi edes olla Matkahuollossa, vaan tulla sovitusti minulle kotiinkuljetuksena. Ilmoittivat, että menee pari päivää ja fillari on ovella. Tämä vielä meni ihan inhimillisen erehdyksen piikkiin, eikä ottanut sen suuremmin hermoon. Laitoin kuitenkin viestin asiasta Bikesterin aspaan, jotta onpahan sitten informoitu lähettäjääkin. Sieltä tuli pian vastaus, että ovat yhteyksissä Postnordiin ja tekevät voitavansa asian suhteen.

Juuri kuten luvattua, puhelimeni piippasi parin päivän kuluttua ja odotin innolla, että kyseessä on ilmoitus paketin saapumisajankohdasta. Arvasin oikein, mutta lopputulos ei ollut ihan sitä mitä piti. Paketti oli taas Matkahuollossa ja pitäisi sieltä noutaa. Soitin siis Postnordin asiakaspalveluun ja kerroin, että paketti on taas Matkahuollossa ja yhä väärässä jakeluketjussa. Lupasivat hoitaa homman hetimmiten ja ilmoittaa henkilökohtaisesti kun lähetys on selvitelty ja tulossa kotiovelleni. Käsitin tässä vaiheessa, että joku kuriiripalvelu käy noutamassa paketin Matkahuollosta ja kiikuttaa sen siitä eteenpäin.

Oletukseni osoittautui täysin vääräksi. Parin päivän päästä tulee taas viesti Matkahuollolta, että paketti olisi noudettavissa. Hetki sen jälkeen saan myös puhelun Matkahuollon asiakaspalvelusta ja he pyytelevät anteeksi, että lähettivät tuon edellisen viestin, sillä Postnord on juuri ehtinyt tekemään takaisinvedon tuosta lähetyksestä. Ihmetellään siinä hetki paketin outoa kohtaloa ja mystisesti toistuvaa virhettä, jossa sama laatikko vaan löytyy joka kerta Matkahuollosta, vaikkei sen pitäisi olla siellä alunperinkään.
Toisin sanoen tuo Matkahuollon asiakaspalvelija soitti vain pyytääkseen anteeksi Postnordin virhettä ja ilmoittaakseen paketin takaisinvedosta, jotten tee turhaa reissua noutamaan lähetystä, jota he eivät voi minulle enää luovuttaa.

Sama puhelu taas Postnordin aspaan ja samat tarinat luultavasti samalle tyypille.
Ei pienintäkään pahoittelua toistuvan virheen johdosta.
Sen sijaan syyttelivät lähettäjää, joka on heidän mielestään luultavasti syypää tähän. Ihmettelenpä vaan, kuinka se voi enää olla lähettäjän vika, kun Postnord on kuitenkin saanut lähetyksen kuskattua Ruotsista Helsinkiin ja puolet lähetetyista tavaroista on jo saapunut vastaanottajalle. Tällä kertaa valistunut arvaus paketin saapumisesta oli perjantai 8.1. tai aivan viimeistään heti maanantaina. Nyt on jo lauantai ja pyöräilysää mitä mahtavin. Pakkasta öpaut 15 astetta, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, eikä tuuli puhalla nimeksikään. Vaan tässäpä puran turhautumistani, koska ei perjantaina postikustia näkynyt, joten toivotaan maanantain olevan vihdoinkin se päivä, jolloin fillari löytää tiensä perille. Jos homma ei maanantaina ratkea, en enää oikein tiedä mitä tässä pitäisi vielä tehdä.

Puhelinkeskustelumme aikana pyysin myös ystävällisesti Postnordilta tarkkaa selvitystä siitä, miksi näin on päässyt käymään ja kuinka samaa virhettä voidaan toistaa monta kertaa. Tähän pyyntööni en saanut oikeastaan minkäänlaista vastausta ja kävi selväksi, ettei asiakaspalvelija aikonutkaan tuota selvitystä toteuttaa. Teen siis selvityspyynnön Bikesterin kautta kunhan paketti joskus saapuu perille. Luultavasti Bikesterin selvityspyynnöllä on heille maksavana asiakkaana enemmän painoarvoa, kuin vastaanottavan asiakkaan turhanpäiväisillä toiveilla.

Sanottakoon vielä tarkennuksen vuoksi, että Bikester on mielestäni toiminut ihan hyvin ja asiallisesti. Tällä hetkellä Postnord on se taho, jonka toiminta tökkii tosi vahvasti.

-J-

Jamma
20.01.2016, 13.08
Homma etenee, mutta mihin suuntaan?

Polkupyörää ei vieläkään näy eikä kuulu.
Soitin Bikesterin asiakaspalveluun viime maanantaina 11.1.2016, jolloin he lupasivat lähettää minulle kokonaan uuden fillarin, koska Postnord oli kaiketi kadottanut ekan paketin. Silloin luvattiin pyhästi, että pyörä saapuu tällä kertaa ajallaan ja oikeaan osoitteeseen. Asiakaspalvelija myös hyvitti 10% pyörän hinnasta takaisin tililleni, joka toki auttaa hieman tähän ahdistukseen.

No pyörä on edelleen teillä tietymättömillä ja sopimuksen mukainen saapumisaika on jälleen ylitetty. Lähetyksen seurantatunnuksien mukaan pyörä ei ole vielä ilmeisesti edes saapunut Suomeen. Bikesteriltä tuli kyllä spostia, että lähetys on laitettu liikkeelle heti silloin maanantaina, mutta tiedot paketin liikkeistä katkeavat tasan siihen.

Olen tänään yrittänyt tavoitella puhelimitse Bikesterin asiakaspalvelua, mutta nyt numeroon ei edes saada yhteyttä.

Edit:
Laitoin spostia asiakaspalveluun ja pyysin heitä ottamaan yhteyttä. Puhelu tuli melkein samantien ja pahoittelivat puhelinongelmaa ja selvittelevät miksi numeroon ei saada yhteyttä.
Asiakaspalvelija oli itsekin varsin kummissaan miksi pyörä ei vieläkään ole saapunut. Hän tutki pyörän matkatietoja ja kaiken hänen saamansa tiedon mukaan pyörän pitäisi olla jo Suomessa, mutta jostain syystä lähetystä ei ilmeisesti ole skannattu, eli lähetystietoja ei voi seurata.

Tällä kertaa pyörän hinnasta napsahtaa 20% hyvityksenä ja taas ujutetaan uutta matoa koukkuun, eli hän laittoi kolmannen fillarin lähetykseen.

Katsotaanpa taas miten homma etenee. Onneksi asiakaspalvelu sentään toimii asiallisesti kunhan sinne saa yhteyden.

Hyvänä puolena tästä rumbasta voinee vielä mainita sen, että hinta on kutistunut jo 30% alkuperäisestä.

-J-

Jamma
22.01.2016, 22.18
Kuukauden odottelu on nyt ohi. Tänään se pyörä vihdoin saapui!

Pitkästä odottelusta ja kaikesta säätämisestä huolimatta nyt on hymy herkässä. Koeajo on suoritettu ja kaikki toimii niinkuin pitääkin.

-J-

Nana
22.01.2016, 22.32
No hyvä homma, kepeitä kilometrejä uudella pyörällä! Eikös nuo pyörälähetykset kestä joistain paikoista välillä hyvinkin kauan? Tosin silloin lienee etukäteen tiedossa, että tulee kestämään. Hyvä jos sait vielä alennuksiakin siitä.

Kommuutteri
23.01.2016, 07.33
Bikester ei ole pyörälogistiikan supersuorittaja. Pienempi tavara likkuu normaalihkosti, mutta esimerkiksi mun Kona, jossa meni runko maalivian takia vaihtoon, seikkaili kolme kuukautta jossain päin Eurooppaa ennen kuin palasi kotiin. Tosin palasikin uutta vastaavana ja tarkasti koottuna.

Sent from my iPad using Tapatalk

Nana
23.01.2016, 18.55
Normaalista poikkeavaa on minun osaltani ollut kuljetuksissa vain nopeus, kaikki on tullut todella nopeasti ja kaikin puolin sujuvasti ja tracking toimii aina. Nyt, kun odottelen CRCn lähetystä jonka liikkeistä ei nyt reilun viikonkaan päästä ole oikein mitään tietoa en voi kuin kehua Bikesteriä. CRCn tracking ei vieläkään näytä kuin että tuotteesta on lähetetty tieto kuljetukseen, mutta ei ole tietoa edes maasta, tosin eilen viimeksi katsoin. Bikesteriltä olisi ollut jo perillä jonkin aikaa.

Jamma
24.01.2016, 22.16
Sanotaan nyt vielä, että Bikester kyllä hoiti hommansa ihan jeesjees. Postnord tässä taisi olla se suurin hidaste ja mutka matkassa. Pienet paketit tuli ihan ajallaan, mutta suuremman kanssa olikin sitten jos jonkinlaista ongelmaa. Tässä viikonlopun aikaan laitoin vielä nastarenkaat tilaukseen. Katsotaan minkälaisella aikataululla ne saapuvat.

-J-

Nana
25.01.2016, 15.32
Juu, tajusin mä. Kommentoin lähinnä tuota Kommuutterin mainitsemaa pienen tavaran "normaalihkoa" liikkumista omalta osaltani, kun olen vain pientavaraa tilaillut ja ne ovat tulleet aina tosi näppärästi.
Tottakai pitää kaikenkokoisten tulla, en tiedä mitä sähläävät toimittajat pyörien kanssa.

TERU
25.01.2016, 16.45
Normaalista poikkeavaa on minun osaltani ollut kuljetuksissa vain nopeus, kaikki on tullut todella nopeasti ja kaikin puolin sujuvasti ja tracking toimii aina. Nyt, kun odottelen CRCn lähetystä jonka liikkeistä ei nyt reilun viikonkaan päästä ole oikein mitään tietoa en voi kuin kehua Bikesteriä. CRCn tracking ei vieläkään näytä kuin että tuotteesta on lähetetty tieto kuljetukseen, mutta ei ole tietoa edes maasta, tosin eilen viimeksi katsoin. Bikesteriltä olisi ollut jo perillä jonkin aikaa.

CRC on ruvennut lipsumaan, tai heidän kuljetussysteeminsä, tiedottamisessa tavaran kulusta, se vaan tulla pölähtää aikanaan lähipostinoutopisteeseen. Briteistä joskus vienyt komekin viikkoa, tosin PlanetX toimittajana.

Nana
25.01.2016, 19.17
^
Näköjään joo. Edelleenkään ei näy edes tarkemmassa erittelyssä kuin, että jonnekin Norway Postiin (miksi Norjaan?) oli tullut vasta tieto lähetetystä paketista. Mitään muuta tietoa en ole koko aikana saanut, eikä paketti ole vieläkään perillä.

macci
25.01.2016, 20.10
offtopic: kannattaisko nää CRC kommentit & kokemukset kirjoittaa tonne CRC ketjuun?

Jamma
26.01.2016, 12.29
Nyt näitä alkaa vähitellen ilmaantumaan.
Äsken kävi Postnordin lähetti ovella tarjoamassa pyöräpakettia
Jouduin kieltäytymään ja pyysin palauttamaan lähettäjälle. :)

Lakuduunaa
24.05.2016, 20.38
Kiitos ja kumarrus tälle yritykselle. 18.5 tilaus sisään ja 24.5 tavarat käsissä.

tumppi776
07.06.2016, 14.51
Tilailin sekalaista settiä ja sotkivat rengas määrät. "Vararengas"-tyyppiä tuli 2kpl ja "ajo"-tyyppiä 1kpl - kun piti olla toistepäin. Katotaan miten hoitavat asian kuntoon.

tumppi776
09.06.2016, 11.37
Nyt tuli vastaus. 2pv meni. Korjasivat laskun ja saan toisen vararenkaan (jota en tilannutkaan) sitten kaupanpäällisiksi.

Marco_m
09.06.2016, 11.57
Fillarin tilasin viime vuonna, ei moittimista, siinähän se tuli matkahuollolla missä muukin.

zeppo
16.06.2016, 18.54
Tilasin runkolaukun viime kuun loppupuolella - lähetys lähti kolme työpäivää tilauksen jälkeen ja odotettu saapuminen 6.6. No 6.6 katsoin kun seurantakoodi ei ollut edennyt, pistin sähköpostia johon ei vastattu ollenkaan. Soittamalla selvisi että lähetys on kadonnut. Kehotettiin odottamaan. Odottelin ja laitoin viestiä uudestaan ja rahat tilauksesta palautui 10.6. Tänään oli postiin tullut paketti jonka hain ja sehän oli juuri tämä lähetys. Sanoin että laittakaa suoraan takaisin mutta postineidin puhelinsoittelukierroksen jälkeen totesi ettei pysty palauttamaan vaan minun pitää hoitaa asiakirjat palautusta varten, eli minulle paketti kouraan ja selvittämään asiaa. Nyt sain Bikesterista sähköpostia jossa liitteenä palautukseen tarvittavat asiakirjat. Eikun lähipäivinä postiin ja laukku takaisin.

Saman laukun löysin heti rahapalautuspäivänä Ebay:stä jonka sitten tilasin ja on tulossa Englannista - halvemmaksi tuli kuin Bikesterin laukku.

En enää ko firman palveluja käytä.

Irocci
16.06.2016, 21.34
Perjantai 3.6 tilaus 2 renkaasta ja 3 sisuria.
10.6 oli noudettavissa paikallisesta MH.sta, joten ei valittamista.

Irocci
29.06.2016, 10.23
To 16.6 tilaus sisään ja ma 27.6 oli iso paketti noudettavissa. Olis tullu jo pe 24.6, mutta sattu olemaan juhannus ja pyhäpäivä.
Ei siis valittamista toiminnasta vieläkään.

Ainut jotta Postnordin seuranta on vähän kökkö. Kannattaakin heti, kun paketti suomen kamaralla käyttää matkahuollon seurantaa. Mutta nämähän ei ole lähettäjän vikoja.

hartsu
05.12.2016, 20.19
Ensimmäistä kertaa tuli tilattua tästä puljusta.

24.11 tilattu, paketti kotikaupungissa 29.11. Sitten ei olekaan mitään tapahtunut.
Postnordilla kun on tämä erittäin ärsyttävä systeemi että paketti toimitetaan noutopisteeseen jonka jälkeen lähetetään kirje että paketin voi noutaa. Siinä menee äkkiä viikko ylimääräistä aikaa vaikka paketti on koko ajan kilometrin päässä valmiina vartomassa.

Bikester pyytää tilauksen yhteydessä ilmoittamaan puhelinnumeron kuljetusliikettä varten mutta kuljetusliike ei sitten viitsi lähettää tekstiviestiä että paketin voi noutaa noutopisteestä. Luulisi sen olevan paljon helpompaa ja halvempaakin kuin kirjeen lähettäminen.

hcfreak
05.12.2016, 20.27
Ensimmäistä kertaa tuli tilattua tästä puljusta.

24.11 tilattu, paketti kotikaupungissa 29.11. Sitten ei olekaan mitään tapahtunut.

Käyhän matkahuollosta kysäsemäs löytyykö paketti. Tarkista eka matkahuollon seurannasta missä toimipisteessä se o.
Ettei vaan lähe takasi jos vaikka puhelinnumero jääny paketista pois :)

SammyB
06.12.2016, 09.09
Meillä päin Postnordin paketit täytyy hakea niiden omasta terminaalista. Kyllä ne käy ovella koettamassa, mutta toki ihan normi työaikana. Soittoa sieltä on turhaa odotella, oma aktiivisuus palkitaan. :)

hartsu
06.12.2016, 14.06
Bikesterin toimitusehdoissa mainitaan jakelusta että "PostNord toimittaa tilauksesi lähimpään pakettien noutopisteeseesi. Polkupyörät ja isommat tilaukset toimitetaan kotiovelle asti."

Katsoin PostNordin sivuilta jakelupisteet osoitteen perusteella. Sen mukaan paketti tulee R-kioskiin, K-markettiin, Tokmanniin tai Valintataloon.
Eli eivät pienempiä paketteja jaa kotiin asti vaan randomisti johonkin lähimmistä noutopisteistä.

Paketin tila PostNordin seurannassa: 2016-11-29 18:24 Lähetyksen toimitus on aloitettu
Ja matkahuollon seurannassa: 29.11.2016, 18:24 Matkalla noutopisteeseen

Eli kyllä sen varmaan tällä viikolla saa hakea jostain. Eikä ole sinänsä mitään kiirettä, kunhan vaan ihmettelen tuota jakelusysteemiä.

Nicco
06.12.2016, 14.12
Mulla bikester ja postnord toimitti lähetyksen oikeaan kaupunkiin parissa päivässä. Matkahuollolla menikin sitten viikko saada se muutaman kilsan matka oikeaan noutopisteeseen. Pari kertaa soittelin matkahuollon asiakaspalveluun ennen kun paketti löytyi ja osui oikeaan osoitteeseen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

hcfreak
06.12.2016, 15.03
Eli kyllä sen varmaan tällä viikolla saa hakea jostain. Eikä ole sinänsä mitään kiirettä, kunhan vaan ihmettelen tuota jakelusysteemiä.

Vuorokaudessa ois pitäny siirtyä noutopisteeseen. Hukanneet jonnekki.

hartsu
08.12.2016, 20.56
Eilen oli paketti ilmestynyt K-kauppaan. Mitään tekstiviestiä ei vieläkään tullut vaikka seuranta väitti että sellainen on eilen lähetetty.

Pekkaki
13.12.2016, 18.24
Tilasin viimeviikolla säädettävän stemmin, tänään 5pv tilauksesta tuli tekstari saapuneesta paketista Matkahuollosta ja odottaa noutoa.. Helsingin Kampin Matkahuollon noutopisteessä.
Mä asun Vantaan Ylästössä.
Soitin Matkahuoltoon ja lähettäjä speksannut tuon Kampin noutopisteen, jonne mulla matkaa linnuntietä yli 15km.
Toimittavat nyt kuitenkin lähikauppaan alle kilsan päähän parissa päivässä kun vähän rähisin..

Sent from my A0001 using Tapatalk

Breakbeat
13.12.2016, 22.46
Kellään kokemuksia tavaran ja rahojen palauttamisen osalta? Tavara lähti takas karvan alle kaksi viikkoa eikä mitään ole vielä kuulunut/ näkynyt tilillä.

casanova
18.12.2016, 00.12
Kellään kokemuksia tavaran ja rahojen palauttamisen osalta? Tavara lähti takas karvan alle kaksi viikkoa eikä mitään ole vielä kuulunut/ näkynyt tilillä.
Saitko rahasi?

Kokeilin palautusta ehkä reilu kuukausi sitten. En nyt enää tarkkoja päivämääriä muista, mutta parissa viikossa sain ainakin Klarnan ilmoituksen palautuvista rahoista. Voi ehkä riippua myös maksutavasta. Tuolla kertaa otin vahingossa laskulle enkä luottokortille.

Sent using Tapatalk.

The flying Chocobo
23.12.2016, 10.34
Minulla homma toimi jälleen hyvin. 15.12. meni tilaus sisään ja 20.12. oli Postnord/Matkahuollon paketti noudettavissa niin kuin lähetyksen seurannassa luvattiin kun tavara oli saapunut rahtarille. Viesti tuli kännykkään. Ainoa harmi oli noutopaikka joka oli naapurikaupunginosan ärrä ja se ei ihan sen pisteen ydinbusinekselta tuntunut tuo postitoiminta. Toisaalta homma pelasi kuitenkin ihan hyvin ja tavara löysi tiensä perille kohtuuajassa

Breakbeat
23.12.2016, 17.56
Saitko rahasi?

Kokeilin palautusta ehkä reilu kuukausi sitten. En nyt enää tarkkoja päivämääriä muista, mutta parissa viikossa sain ainakin Klarnan ilmoituksen palautuvista rahoista. Voi ehkä riippua myös maksutavasta. Tuolla kertaa otin vahingossa laskulle enkä luottokortille.

Sent using Tapatalk.

Jes rahnat palautuivat eilen tilille. Melko hidasta puuhaa, mutta ei tässä ollut kyse isoista summista niin eipä haitannut. Jokatapauksessa tyytyväinen olen.

hcfreak
04.05.2017, 12.53
Tuli vahingossa tilattua tuplat bikesteristä nettisivun sekoilun takia. Luulin toista peruuntuneeksi ku tunnuksella lukee niin mutta se tais olla se eka yritys ku ostoskori tyhjeni kesken tilauksen. Eikä siitä tullu vahvistustakaan. Toinen yritys sitte ei tallentunu tunnukselle ollenkaan mutta saivat sen kuiten. Eli tunnuksella luki vain yksi peruuntunut :)
Tilasin sitte uudestaan ja eiköhän sieltä heti perään tullu että se edellinen on lähetetty.
Ja eihän tuohon suomen asiakaspalveluun saa yhteyttä. "teknisiä ongelmia" sanoo puhelin että vois perua ylimääräsen ennenku lähettävät. Sähköpostin toki pistin mutta veikkaan että ne tekniset ongelmat on se että siellä ei ole ketään palvelemassa.

hcfreak
10.05.2017, 14.06
Mites tuo ilmainen palautus toimii? Sisällä olevassa lappusessa lukee että ilmainen toimis vain UPS:n kautta. Mutta eihän täällä semmosta ole.

Pexxi
10.05.2017, 14.24
Mites tuo ilmainen palautus toimii? Sisällä olevassa lappusessa lukee että ilmainen toimis vain UPS:n kautta. Mutta eihän täällä semmosta ole.Eiköhän niillä ole joku alihankkija siellä.

Kihti
14.06.2017, 14.06
Tilasin viikonloppuna tavaraa bikesterista. Lasku tuli klarnalta muttei mitään tilausvahvistusta tjms. Ei seurantakoodia myöskään. Onko teille tullut sähköpostissa muuta kuin lasku? Ei kyllä huvita maksaa jos tavaraakaan ei ole tulossa. Kyseistä tuotetta ei edes enään näy olevan koko verkkokaupassa.

hcfreak
14.06.2017, 14.14
tilausvahvistus tulee heti tilauksen jälkeen. Lasku tulee ku paketti on lähetetty. Seurantakoodi tulee sitte meleko heti perään. Vai menikö se toisinpäi. Lasku tulee klarnalta niin oiskohan bikesterin mailit menny roskapostiin?

Kihti
14.06.2017, 15.01
tilausvahvistus tulee heti tilauksen jälkeen. Lasku tulee ku paketti on lähetetty. Seurantakoodi tulee sitte meleko heti perään. Vai menikö se toisinpäi. Lasku tulee klarnalta niin oiskohan bikesterin mailit menny roskapostiin?
Siellähän se roskapostissa oli. Kiitos vinkistä!

Tuke88
14.06.2017, 16.55
En voi kyllä mitenkään kehua kyseisen lafkan palvelua. Tilasin jarrulevyjä ja tilausvahvistuksen jälkeen ei saapunut informaatiota että tuotteita olisi lähetetty vaikka toimituksen lupaavat seuraavana päivänä. Kolmantena päivänä otin yhteyttä kun ei ollut mitään kuulunut ja sitten vaivautuivat kertomaan ettei niitä kamoja nyt meillä varastossa olekkaan. Sitten tarjottiin 10% alennuskuponki hyvitykseksi ja rahat palautuisivat viikon kahden sisään. Nyt verkkokauppassa on jo nostettu kyseisten tuotteiden hintaa niin että jos uudestaan tilaa samat tuotteen niin 10% alennuksen kanssa tulee kalliimmaksi kuin alkuperäisellä tilauksella. Asiakaspalvelun toimintakin tuntui melkoisen tylyltä, mutta jos jotain hyvää haluaa sanoa niin vastaus tuli kyllä melko nopeasti.

Voisin sanoa että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisestä putiikista mitään tilaan. Melko paljon tullut tilattua tavaraa ulkomailta ja tämä oli kyllä pohjanoteeraus.

hcfreak
14.06.2017, 20.40
Itellä nyt on ton klarnan takia tullu käytettyä paljon. Ku köyhänä pakko saaha jotain heti :) Suomalaisista putiikeista ei oikeen löydy vastaavaa valikoimaa ja edulliseen hintaan. Viimekerralla nyt nettisivu sekoili ku ostoskori tyhjeni kesken tilauksen. Meni kuiten perille vaikka luulin toisin. Tai jotai sinnepäin. Tuli sit erehdyksissä tehtyä tuplatilaus.
Palautus onneksi oli helppo ja ilmanen niin anteeksi annettakoon.

Eipä tarvi odottaa palautuvia rahojakaan ku käyttää klarnaa. Ei tule edes laskutuslisää.

Kihti
16.06.2017, 12.29
Tilasin viikonloppuna tavaraa bikesterista. Lasku tuli klarnalta muttei mitään tilausvahvistusta tjms. Ei seurantakoodia myöskään. Onko teille tullut sähköpostissa muuta kuin lasku? Ei kyllä huvita maksaa jos tavaraakaan ei ole tulossa. Kyseistä tuotetta ei edes enään näy olevan koko verkkokaupassa.
Tänään tuli kamat perille eli alle viikossa tilauksesta. Turhaa ulinaa meikäläisen osalta.

mla
17.06.2017, 14.30
Hidastunut on jostain syytä postnordin toiminta. 7.6. tilattu ja lähetetty. Silti tavara ei näy edes Suomessa MH:lla vielä.

Aiemmin on tullut paljon nopeammin tavarat tuolta. Muutoin niin kiirus, mutta ainoa paikka jossa oli surlyn kevyitä fat sisureita myynnissä tällä hetkellä :)

Pekkaki
20.06.2017, 21.11
Tänään yritin 2h päästä puhelimella bikesterin asiakaspalveluun, kerran joku jopa vastasi ja sanoi 'Haloo' sekä sulki puhelimen.
Mailiakin laitoin.. ei vastausta ja taidan tehdä ostokseni jossain muualla.

Sent from my A0001 using Tapatalk

hcfreak
20.06.2017, 21.32
Heh se suomalainen asiakaspalvelu taitaa olla aika on-off. Tais olla ryyppäämäs. Ku sais ees jonku kiinni vaikka saksan päästä jos tuo suomalainen ei vastaa muttaku ei tarjota mahdollisuutta

oppes
29.06.2017, 14.52
Heh se suomalainen asiakaspalvelu taitaa olla aika on-off. Tais olla ryyppäämäs. Ku sais ees jonku kiinni vaikka saksan päästä jos tuo suomalainen ei vastaa muttaku ei tarjota mahdollisuutta

En tiedä asiakaspalvelun toiminnasta, kun en sitä ole tarvinnut. Kolme kertaa tilannut (juuri tuon Klarna-laskumaksuvaihtoehdon vuoksi) ja joka kerta tilaus on tullut alle viikossa kellontarkasti. Juuri kuten verkkokaupasta odottaa/toivoo! Eli toistaiseksi ei muuta kuin positiivisia kokemuksia. Tietty kolme kertaa ei nyt vielä varmaan mikään tilastollinen totuus ole. Moni muu verkkokauppa on kuitenkin mennyt ban-listalle ensimmäisen tilauksen jälkeen.

dtw
03.07.2017, 13.34
Minulla kaksi tilausta: toinen tuli viikossa ja toinen kahdessa viikossa. Jälkimmäisessä oli jotain häikkää, kun Matkahuollon lähetys tuntui kadonneen vähäksi aikaa: lähetyksen seurantakoodilla ei hakupalvelussa muutamaan päivään enää löytynyt lähetystä. Sitten se taas alkoi näkyä ja lähetys tuli perille. Näyttäisi siltä, että hävisi Turussa, varmaankin satamassa, ja löytyi sitten uudelleen.

Asiakaspalvelua hyödynsin lähettämällä englanninkielistä sähköpostia. Vastaus tuli muistaakseni seuraavana päivänä ja oli asiallinen. Tarjosivat tuotteen uudelleen lähetystä, jos katoaa kokonaan (mutta ei sitten tarvinnut).

hcfreak
06.10.2017, 20.34
Postnord on julkassu mobiilisovelluksen jolla voi näppärästi seurata bikesterin lähetyksien kulkua. Löytyy automaattisesti kuha lisää puhelinnumeron/sähköpostin.

SoliDude
06.02.2018, 20.29
Ei valittamista. Tilattu 1.2 ja noudettu paikallisesta Matkahuollon pisteestä 6.2.

Mnederst
06.02.2018, 22.24
Itselläni ihan hyviä kokemuksia tilaamisesta, puhelimella sai myös asiakaspalvelun kiinni. Mutta hinnat ovat nousseet niin paljon, että ei tuolta kannata enää paljon mitään tilata. Usein löytyy googlettamalla jopa Suomesta edullisempi vaihtoehto.

N-Man
27.02.2018, 12.43
Valitettavasti näin. Kannattaa ostaa enää tarjoustuotteita. Harmi sinänsä koska on muuten ihan toimiva kauppa.

Kongeli
22.04.2018, 21.42
Tilasin äskön tuolta renkaat ja muuta pientä, kaikki sujui hyvin maksuun asti, maksun jälkeen sivu pomppas takaisin ostokoriin ja tuli teksi "virhe, tilaus epäonnistui" tms.
Mitään tilausvahvistuksia ei tullut, rahat tietenkin lähti tililtä.

Onko muilla käynyt noin?

hcfreak
23.04.2018, 01.59
Tilasin äskön tuolta renkaat ja muuta pientä, kaikki sujui hyvin maksuun asti, maksun jälkeen sivu pomppas takaisin ostokoriin ja tuli teksi "virhe, tilaus epäonnistui" tms.
Mitään tilausvahvistuksia ei tullut, rahat tietenkin lähti tililtä.

Onko muilla käynyt noin?

Kylläjoo ja tein toisen tilauksen perään. Oli klarnalla niin en ees tienny oliko velotettu vai ei. Sieltä sit lähti 2 tilausta. Suosittelen odotteleen paripäivää. Tulee sähköpostia ku käsitelty

Kongeli
23.04.2018, 18.54
Oikeassa olit, juuri tuli tilausvahvistus ja seurantanumero mailiin.
Toivottavasti sais jo vapuksi uudet renkaat alle.

FAntti
13.05.2018, 15.33
Tuli tuolta maasturin renkaat tilattua. Hintoja kun vertailin suomen hintoihin niin aika samoissa mennään. En vaan suomesta löytäny oikealla koolla ja leveydellä olevia niin piti tuolta tilata. Kannattaa katsoa esim xxl sivut ennenkuin tilaa.

tseik
01.06.2018, 10.35
Tyttären fillaritilauksen kanssa kävi niin, että tänne tuli Ranskaan tilattu pyörä tilausvahvistuksineen päivineen ja tilaamani pyörä taas päätyi Ranskaan. Asian selvittely sinänsä sujui suht jouhevasti asiakaspalvelun kanssa, mutta parin viikon viiveen se toi oikean pyörän saantiin.

MikkoJKL
23.09.2018, 17.15
Itsellä kanssa äsken kävi niin että rahat lähti tililtä ja mitään vahvistusta ei näy. Kiekot tilasin tai ainakin maksoin..

hcfreak
23.09.2018, 18.05
^Kelaile viestejä takasipäin. Tapahtuu toisinaan. Saat viestin ku tilaus on käsitelty (olettaen ettei mene roskapostiin)

callahan
23.09.2018, 19.48
Pelkkää hyvää sanottavaa, kattava valikoima ainakin. Hinta? Jos se itselle on sopiva niin silloinhan se on ok, joku ylhäällä sanoi kalliiksi ja suomesta löytää usein halvemmalla vastaavan, näin saattaa olla mutta jos vastaava ei ole ihan just niin silloin kantsii tilata ja vaikka maksais postimaksunkin ei tuo paljoa ole. Palautuksetkin mulla onnistuneet hyvin, toki rahoja saa hiven ventata eli ihan perseaukisille liike ei ole.

stumpe
23.09.2018, 20.50
Shimano me3 kengät 37e, vitosen postit. Sain spostiin -10e kupongin. Muissa nettikaupoissa oli noin 70-80e.

Viikossa tuli, kaikki ok.

Crimson
25.09.2018, 10.03
Eka kokemukseni Bikesterista oli varsin positiivinen. Cube Acid -sähkömaasturi oli niin hyvässä tarjouksessa, että päätin tarttua kiinni. Tein tilauksen perjantaina 14.09.2018 klo 11:19. Pyörän lisäksi laitoin ostoskoriin lokarit, seisontatuen ja soittokellon. Lauantaina 15.9. klo 11:15 lisätarvikkeet olivat Lyypekissä, maanantaina 17.9. klo 22:58 Turussa ja keskiviikkona 19.9. klo 15:43 Matkahuollon asiamiespisteessä noudettavissa. Varsin nopea toimitus siis ja seuranta toimi Postnordin sovelluksella hienosti.
Itse pyörällä sen sijaan kesti hieman kauemmin. Maanantaina 17.9. klo 21:43 pyörä rekisteröitiin Lyypekissä, Vantaalle se saapui torstaina 20.9 klo 02:38. Sieltä matka jatkui aamulla klo 09:43 eteenpäin ja saapui Jyväskylään perjantaina 21.9. klo 09:23. Sain klo 9:30 tekstarilla ilmoituksen toimitusajasta, mutta valitettavasti se ei jostain syystä onnistunut ennen viikonloppua, vaan aikaisintaan maanantaille 24.9. 2018 klo 8-16 välisenä aikana. Postnordin sovelluksesta olisi voinut valita myös myöhäisempiä toimitusaikoja, mutta kaikki olivat virka-aikaan. Sovelluksesta kuitenkin sai laittaa valtakirja, jotta lähetys voidaan käydä jättämässä, vaikka kukaan ei ole ottamassa sitä vastaan. Laitoin kuriirille sovelluksen kautta terveisiä että mielellään klo 15 jälkeen ja pyörä kannattaa jättää takapihalle siten ettei se näy kadulle. Pyörä toimitettiin klo 13:59 ja se oli piilosalla turvallisesti.
Kaiken kaikkiaan toimitus sujui melko sukkelasti ja seuranta toimi hyvin. Toki ajohalut olivat kovat ja olisin toivonut pyörän toimitusta jo perjantaina kun se oli melkein naapurissa. Kuriirille ei kuitenkaan ollut mitään tarkempia yhteystietoja, jotta asiaa olisi voinut tiedustella. Joka tapauksessa näin ensimmäisen isomman tilauksen perusteella Bikesterista jäi hyvinkin positiivinen kuva!

Pulimonni
03.12.2018, 22.00
Ihan hyvin on toiminut Bikester, pieniä ostoksia olen tehnyt aika ajoin. Viimeksi tilasin kiekot, mutta meni palautukseen, kun suurin osa adaptereista puuttui, eikä niitä löytynyt. Samat kiekot toisesta, adapterit tulivat, mutta olivat vääriä :) onneksi sain sovittua hinnanalennuksen ja tilasin adapterit Suomesta.

nokku
11.12.2018, 18.30
Pieniä tilauksia silloin tällöin. Hyvät valikoimat ja hinnat ok, taitaa jatkuvasti olla joku -10e tilaustarjous voimassa.

Mr_W
04.01.2019, 17.18
Bikester toimi ilman valittamista. Keskiö, jarrupalat, rissat ja sisäkumi tulivat perille alle viikossa. Tilasin perjantaina, perillä lähipostissa ensi viikon torstaina.

Postikulut yllättävän pienet eli tässä omassa tilauksessani 5 euroa (verrattuna vaikka Bike24:n 15 euroa).

Maurizio09
07.01.2019, 13.06
Itse hankin tässä noin kuukausi sitten ensimmäisen aikuisiän pyöräni (Hybridi) ko. sivustolta. Tilaus tuli vieläpä samalla viikolla kuin tilasin, vaikkakin oli pientä vääntöä kuljetusliikkeen kanssa toimutusaikataulusta.

Toisinsanoen tämä kauppa antoi lähtölaukauksen uudelle harrastukselle :D

Mikkomoe
17.01.2019, 21.19
Bikester on hyvä verkkokauppa, joka kerta olen saanut haluamani. Kerran vaan lähti rahat mutta tilaukseen tuli kesken häiriö. Sitten sähköpostissa kyselin ja rahat tuli jo illalla tai seuraavana päivänä takaisin. Oli verkkoyhteys ongelmia silloin. Ei mitään hätää, tilasin uudestaan ja sitten onnistui.

Vivve
18.02.2019, 23.01
Postikulut yllättävän pienet eli tässä omassa tilauksessani 5 euroa (verrattuna vaikka Bike24:n 15 euroa).

Koska toimituskulut on sisällytetty tuotteiden hintoihin.

Lakuduunaa
10.04.2019, 21.40
Viime torstaina tilaus sisään ja tänään paketti perillä. Hyvin toimi postnord/matkahuollon kuljetus.

hcfreak
03.05.2019, 09.30
Odottavan aika on pitkä. 30pv tilasin fillarin mutta vielä ei ole käsitelty. Toivottavasti ei loppunu ku oli vain 1kpl varastossa :/

kuovipolku
03.05.2019, 15.11
30pv?! Tarkoitatko 30 pvää sitten? Ei voi olla! 30. pvä? No, olihan eilinen 2.5. melko varmasti jo arkinen työpäivä:cool:

hcfreak
03.05.2019, 19.07
No 30.4 tietty. Noh lähti se sieltä onneksi matkaan.

hcfreak
07.05.2019, 14.24
Kyllä se postnord kuiten yllättävän nopea on sittekku paketin sille saapi. Tänään kävin noutamassa. Rahti liikkuu viikonloputki. Toisin ku postilla. En jaksanu ootella että tuovat huomenna joten pirautin että haen.

carlyzakin
18.05.2019, 18.37
I was going to buy a bicycle online. My friend suggests this site to me. He bought a bicycle from them. He told me they sent the bike so fast. Sometimes they get a discount on the bike. his general experience is too good.

I review customer reviews. The customer is satisfied with his product. Counting on road bike frame size. Planning to buy a bicycle from them. Thanks for the thread here bikester.fi

What this bike size calculator is (https://www.bikejar.com/bike-sizing-calculator/) .

sinse
22.05.2019, 12.37
Verkkopankkimaksuissa ei näköjään ole Handelsbankenia.