PDA

Näytä tavallinen näkymä : Aliexpress.com



Mikael partti
24.08.2013, 23.05
Tilasin itse tuolta sky paidan ja sortsit. Kyselen vaan et onko jollai muulla mitää kokemust tuosta kaupasta

jaksu
25.08.2013, 00.02
Eiköhän tuotteet ole aitoja piraatteja. Esimerkiksi Assos varoittaa ko. puljusta nettisivuillaan. Kaupan toimivuudesta muuten ei ole tietoa, mutta tuo aitous seikka on mielestäni syytä tiedostaa.

Mikael partti
25.08.2013, 12.09
Joo no mä nyt katson mitä sieltä tulee. Olen kyllä kuullut myös positiivista palautetta sivustosta

J.S
25.08.2013, 20.10
ystävä tilas "laatu" kuiturungon, johon tuli halkeemia(ylläri) 1kk käytön jälkeen. Pyysivät kuvia 1. yhteydenoton jälkeen, mutta sen jälkeen lopettivat yhteydenpidon.

Itse en tilaa mitään kyseisestä puljusta, enkä voi suositella muillekkaan..

Pekka L
25.08.2013, 21.53
Kauppa, pulju... on hiukan käsitteet hukassa. Kyse on kauppapaikasta, jossa on tuhansia myyjiä.
Vähän kuin kutsuisi markkinoita kaupaksi.
Noh, paljoa tuolta ei ole tullut tavaraa tilattua, mutta viime viikolla tuon kautta tuli 150m rulla valokuitua ja tavara oli just sitä mitä piti ja ko. kauppiaan palvelu ykkösluokkaa.:)

Mikael partti
30.08.2013, 22.35
Nyt se pakkaus tuli eikä ollu mitää vikaa. Elikkä nytten kyllä voin suositella sivustoa kaikille.

Matti S.
30.08.2013, 23.09
Elikkä nytten tilasin alin tyhjäksi...

Electronics, fashion, home, garden, toys, sport, blaa. Basaari siis

PJM
29.01.2014, 15.57
Pyörään tilasin valot, joka on kyllä hinta-/laatusuhteeltaan erinomainen. Valotehoa riittää ihan tolkuttomasti ja akkukin kestää parin tunnin työmatkan molempiin suuntiin (suurinpiirtein puolet matkasta ajelen heikompi teho päällä). Toimitus oli nopea ja hinta tosiaankin kohdallaan. Mukana oli otsapanta, joka on kyllä suunniteltu lähinnä lapsen päähän, ei meinaa säädöt riittää.

Markku Liitiä
29.01.2014, 17.09
Siis Aliexpressissä on tyrkyllä suunnilleen kaikkea kiinanroipetta mitä kuvitella saattaa. Ei ole kovin hedelmällistä pistää tänne viestejä satunnaisten valojen erinomaisuudesta. Vrt. "Ostin tänään yhdestä kaupasta leipää. Oli muuten hemmetin hyvän makuista. Suosittelen muillekin!"

erkkk
29.01.2014, 18.03
Kaikki brändikama on väärennettyä, mutta jos tuon ja mahdolliset takuu tai toimitusongelmat tiedostaa niin saattaa löytää jotain ostamisen arvoista. Noita useamman eri myyjän kauppapaikkoja on muitakin, esim ebay.com.

Läskimasa
21.10.2016, 10.21
Eipä tee mieli tilata ensimmäisenä tuolta, ainakin myyjä valkattava tarkkaan. 2 kertaa tullu tavaraa, joista eka meni ok. Viimeks tuli tosi nopeeta DHL:llä parissa päivässä (ilmainen rahti), toinen tilttas jo parissa viikossa, mut just oli menny 15 päivän aika "open dispute" umpeen. Myyjä vastaili jotain alkuun, mut sitten ei mitään. Palauteprosentti hällä 94,1%. Pitää kattoo jatkossa että on sataa hipova. Ebayssä paljon vastuuntuntoisempia myyjiä.

bucinebikers
22.10.2016, 09.56
Eipä tee mieli tilata ensimmäisenä tuolta, ainakin myyjä valkattava tarkkaan. 2 kertaa tullu tavaraa, joista eka meni ok. Viimeks tuli tosi nopeeta DHL:llä parissa päivässä (ilmainen rahti), toinen tilttas jo parissa viikossa, mut just oli menny 15 päivän aika "open dispute" umpeen. Myyjä vastaili jotain alkuun, mut sitten ei mitään. Palauteprosentti hällä 94,1%. Pitää kattoo jatkossa että on sataa hipova. Ebayssä paljon vastuuntuntoisempia myyjiä.

Itse tilannut moninaista kamaa reilussa kolmessa vuodessa 132 kertaa, jokainen tilaus tullut perille eli 100% toimitus eri toimittajilta.

Sambolo
22.10.2016, 12.37
Joo kyllä se palaute pitää olla aika lähellä sataa että iteltä lähtee tilaus, koskee myös ebayta, alista en ole vielä edes tilannut kun en oikeestaan sieltä löytäny mitää parempaa/halvempaa kuin ebaysta. Toimitusajathan nyt voi helposti olla kk pitusia ja siihen olen aina varautunutkin, aina on kuitenkin tavara tullut ebayssa.