PDA

Näytä tavallinen näkymä : Idän Iso Mtb Luuppi - Reittitiedustelu

Pemker
02.07.2013, 16.18
Hei kaikki itäisen pääkaupunki-alueen maastopyöräilijät,

Olen hellepäissäni suunnittelemassa pidempää reittiä, joka yhdistäisi monta mukavaa lenkki-aluetta. Alku- ja loppupää on aika selvää pässinlihaa, mutta ehdotuksia otan mielelläni vastaan niistäkin.

Reitti olisi seuraavanlainen. Arabianranta – Viikki – Hallainvuori – Kivikko – Jakomäki – Hakunila – Fazerila – (jostain kohtaa Sotungintien yli ja sukellus Sipoonkorpeen, josta kohti Landbota, joka taas on tuttua seutua) – Stora Dammen – Mustavuori – Vuosaari (Uutela & Rastila)- Puotila – Myllypuro – Viikki – Arabianranta ja Ravintola Olotila!

Lähinnä nuo Fazerilat ja Sipoo/Vuosaari siirtymät ovat epävarmoja polunlöytämisen suhteen.
Uskoisin, että tuon ympyrän voisi vetäistä aika pienillä tiellä-ajoilla.

Kiitos ja kumarrus
//P

Marsusram
02.07.2013, 19.16
MTBCF:n 4K reitistä voi olla apuja:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?42682-MTBCF-4K-retkiajo-20-8-2011
Kaikki reitit on tehty aktiivisen tiedustelun avulla, joten ei kuin scouttaamaan uusia polkuja.

Pemker
02.07.2013, 19.50
Kiitos tuosta linkistä! Hienon lenkin olette vetäneet. Täytynee tosiaan seurata teidän jälkeä Sotungintietä pohjoiseen ja sitten scouttailla eteenpäin sinne isompaan metsään ja alas Landbon suuntaan. Hyviä olivat nuo taukopaikka-vinkit. Kannattanee suunnitella huolella nekin:)

//P

Pemker
09.07.2013, 19.39
Mtb-urani pisin soolo-lenkki takana. Olihan tuossa aika paljon matkaa hidastavaa ketunlenkkiä ja kartanlukua, mutta nytpähän tiedään mistä mennä! Uusiakin idiksiä tuli roppakaupalla... Nestevajausta oli sen verran, että kävin vanhempieni luona Vuosaaressa Mehukatilla. Sen jälkeen vedin aikamoisen suoraan takaisin lähtöpisteeseen. Oikeastaan olisi voinut keskittyä niihin S-korven upeisiin polkuihin ja tehdä loppusiirtymän metrolla;)

http://www.runtastic.com/en/users/peter-keranen/sport-sessions/92162012

kmw
09.07.2013, 22.25
^linkki herjaa notta: "You are not allowed to see the map". ???

Pemker
13.07.2013, 01.04
Itse voin sen näköjään katsoa, siinä Lite-appsissa ei ole minkäänlaisia yksityisyyden/julkisuuden -säätöjä. Vaatiikohan sovellus rekisteröinnin? Valitan.
Ai niin. Lisäscouttaamisen ansiosta olen tainnut "löytää" noin 30 kilsan luupin upeassa Sipoonkorvessa:)

Lare
09.08.2013, 21.32
Jos Sipoonkorvessa kyntäminen kiinnostaa niin tässä mun tämänpäivänreitti (http://www.sports-tracker.com/#/workout/ErkkiPeelo/j0ue3liktutuv0dl). Bisan puolen jätin väliin. Samoin Landbon ja kasan muita polkuja. Lindamormossenin itäpuolen reitti on kohtuullisen pientä/hidasta polkua, mutta hyvää metsää.

Marsusram
09.08.2013, 23.57
Kiinnostaahan tuo, joitakin uusia oivalluksia tulee aina.

Lindamormossenin itäpuolen reitti on kohtuullisen pientä/hidasta polkua, mutta hyvää metsää.
Siinä välissäkin on yksi entinen ratsupolku. Syherön paikkeilla liittyy kuvan kalliolle menevään polkuun.
Sitä ei tänä vuonna olla oikein ehditty perata. Kerran käytiin ja jäi silloin kesken.
Landbon takaa on useampi kerta menty ja kaivettu kadonnut polku esiin.