PDA

Näytä tavallinen näkymä : Styrkeprøven 2014

Giant 67
26.06.2013, 21.35
Aloitetaan nyt jo hyvissä ajoin tämmöinen ketju kun lähden itse ainakin hakemaan revanssia. Muutoksia itsellä tähän vuoteen ainakin työmatkafillarointi läpi talven ja PALJON enemmän treeniä.

Mitä luulette, jos haluaa käyttää aikaa max 30 tuntia onko järkevämpi lähteä matkaan klo 00:00 vai vasta aamulla?

mkpaa
26.06.2013, 22.22
Miten meni viimeksi?

Riippuu mielestäni täysin siitä pystyykö lepäämään päivällä vai ei. Itse lähtisin mielummin keskiyöllä ja nukkuisin pitkälle iltapäivään.

Giant 67
26.06.2013, 22.42
Miten meni viimeksi?

Riippuu mielestäni täysin siitä pystyykö lepäämään päivällä vai ei. Itse lähtisin mielummin keskiyöllä ja nukkuisin pitkälle iltapäivään.

Lähdin tänä vuonna matkaan klo 00:00 ja joskus klo 16 tuli seinä vastaan väsymyksen muodossa liian nopean alkuvauhdin takia. Kun rupesin meittimään jatkoa, niin pohdin että sillä hetkellä mahdottomalta tuntuva 20 km/h keskarilla tulisi jo toka yö vastaan ja maaliin tulo olisi klo 04 ja sekin vauhti tuntui mahdottomalta. Se oli se seikka miksi keskeytin ja en jatkanut matkaa Osloon. Varmaan jos pää olisi kestänyt niin olisi ollut saumoja Osloon, en kuitenkaan usko niin. Eli lähdin liikkeelle sillä periaatteella, että en nuku matkalla.

Olisiko siis järkevää vetää unet jossain vaiheessa vai yrittää vetää yhteen putkeen? Aikaahan tossa olisi unillekin. Hyvät neuvot olisi kyllä tarpeen kun ensi vuonna toi on pakko vetää läpi. Uskoisin että voisin vetää päivälläkin pienet painajaiset ainakin kun on väsyneenä.

mkpaa
26.06.2013, 23.06
Riippuu.. Itse ajoin matkan 24 tuntiin. Styrkeproven on hyvissä (useimmissa) olosuhteissa niin lyhyt, että sen aikana ei välttämättä tarvitse nukkua.

Nukkuminen on tuollaisella matkalla lähinnä mukavuuskysymys. Styrkessä ne fasiliteetit ei muistaakseni kovin kummoisia ollut, että mielummin ajaa vaan koko matkan suoraan ja pitää pakottavat nukkumistauot tarpeen mukaan.

Väsymyksessä kannattaa muistaa, että pyörä kulkee väsyneenäkin, joskaan ei niin nopeasti. Se on sitten henkistä kanttia viitsiikö istua satulassa pari tuntia hiljalleen rullaillen.

anttipietila
27.06.2013, 10.43
Aamulähtö. Yhden yön yli valvominen ja ajaminen huomattavasti helpompaa kuin kahden yön.

mkpaa
27.06.2013, 12.35
Aloitus riippuu tosiaan unirytmistä. Aamulähtö tarkoittaa yleensä omalla kohdalla, että unta on takana liian vähän...

Steely
29.06.2013, 15.43
Ajattelin aamulähtöä 20-24 h tavoitteella.
Se edellyttää toki hyvää kuntoa ja onhan tässä taas vuosi aikaa treenata.
Tänä vuonna Vätternrundan meni 11 tuntiin.
Styrkeen 2014 yritän taktiikalla, että lopullisen päätöksen osallistumisesta
teen vasta ao. Viikolla jolloin menettää vain lentojen hinnan.
Siis en halua lähteä jatkuvaan sateeseen,kylmään.

Jos on samaan 20-24 h aamulla lähtijöitä, niin olisi kiva ajaa samassa porukassa.

Giant 67
01.02.2014, 17.52
Ilmoittautuminen hoidettu kaverin ja mun osalta klo 24:00 lähtöön eli ollaan messissä vahvasti. Kaikki muu elämä tähtää vain Styrkeen tästä eteenpäin puolison ymmärryksellä ja tuella.

Alkutreeneinä Styrkeä varten (ja skandinavialoppettia varten) vedetään Pirkka ja Vänern Runt.

Jos haluaa maksaa halvemman hinnan niin voi ilmoittautua 15.2.2014 asti.
www.styrkeproven.no (http://www.styrkeproven.no)

Kiva jos saadaan lisää suomalaisia mukaan!

okahkonen
01.02.2014, 22.43
Onnea matkaan kundit! Itse olen haaveillut Styrkestä vuosia, mutta vielä en ole rohjennut. Olisi kiva kuulla jo etukäteen kuinka treenaaminen sujuu, ja tottakai kokemukset sitten itse suorituksen jälkeen.

mkpaa
01.02.2014, 22.47
Styrke on aika mukava tapahtuma. Siitä alkoi kiinnostus pitkien matkojen ajamiseen. :)

Jalgratas
02.02.2014, 09.02
Viime vuoden Styrkeproven (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?47146-Styrkeprøven-2013)-ketjussa oli raporttia kaatosateessa ajetusta reitistä. Itse julistin kaikille uusinnasta kysyjille, etten enää koskaan lähde Styrkeä ajamaan, mutta viime aikoina olen muutaman kerran ajatellut, että mitä jos sittenkin vielä joskus... Olihan se jollain kieroutuneella tavalla hauskaakin.

Näin jälkikäteen ajateltuna oli itselleni yllätys, miten rankkaa noin pitkän matkan ajaminen on pääkopalle, toki fyysisestikin rankkaa on. Huonot sääolot, voimien loppuminen, hiertymät ym. vastoinkäymiset rassaavat myös psyykkisesti, mutta hyvä ajoseura ja rento asenne jeesaavat Osloon. Giantille tsemppiä uuteen yritykseen, ja toivon tietenkin kuivaa ja lämmintä kesää Norjaan!

jaakko.k
04.02.2014, 19.08
mukana ollaan dåmbas-oslo

Kane
11.02.2014, 15.56
Ilmoittauduttiin tänään Trondheim - Oslo välille.

Aamulähtö, omalla autolla liikkeelle ja oma huoltoauto on tulossa mukaan. Parasta tässä vaiheessa on että on selkeä tavoite kesää varten.

Steely
04.05.2014, 19.24
Ilmoittauduttu Trondheim-Oslo ajoon 09:52 lähtöajalla 20-24 h tavoitteella.
Reppu selkään jossa sopivasti erilaista vaatetta. Jalkojen pito kuivana on tärkeää.

Hebe
04.05.2014, 19.37
Muista kädet, kohta tärkeämmät kuin jalat. ts. vaihtohanskat varuiksi mukaan.

Giant 67
14.06.2014, 15.42
Kaverilla ja mulla treenit ovat menneet hyvin ja ollaan pysytty terveinä, kilsoja alla ennen Styrkeä molemmilla vähintäin 4500. Hyvillä mielin lähdetään polkemaan ja pääkin on varmaan messissä. Maaliin mennään vaikka väkisin, tänä vuonna keskeyttäminen ei ole vaihtoehto.

Steely
19.06.2014, 10.49
Sääennuste la 28.6 päivälle Trondheimiin näyttää nyt hyvältä.
Poutaista, suht. lämmintä ja pientä myötätuulta.
Säätilat tuolla rannikolla voivat muuttua nopeastikin, mutta toivottavasti tämä
ennuste toteutuu.

Giant 67
19.06.2014, 16.56
Tommonen tieto löytyi Styrken tuoreesta lehdestä: "Support cars/motorcycles are not permitted 2014." Viime vuonna surkeassa kelissä huoltoautosta oli kyllä apua kun ei tarvinnut kuskata kaikkia varusteita mukana.
http://www.styrkeproven.no/files/pahjul/2014/pahjul-0314-web.pdf

Hyvältä näyttää sääennuste tosiaan nyt, toivottavasti pitää paikkansa.

Meneekö kukaan muu foorumilainen osallistuja järjestäjien junakyydillä Oslosta Trondheimiin?

Steely
20.06.2014, 11.56
Minä menen järjestäjien junakyydillä pe-aamuna Oslo-Trondheim eli otin sen matka ja hotellipaketin. Laittakaa privaviestiä mistä numerosta teidät silloin tavoittaa.
Omat huoltoautot on tosiaan sallittu vain kilpaporukoille. Sivuilla ei taidettu kertoa minkälainen on rangaistus. Kiinnijäämisen voi välttää kun sopii tapaamisen reitin ulkopuolelle.

Jos nykyinen sääennuste toteutuu, niin huoltoautolle ei pitäisi olla tarvetta.

Steely
21.06.2014, 12.01
Tavaroiden kuljetus järjestäjien toimesta Trondheim-Oslo:
Tavarat pitää tuoda lähtöalueelle (Mungegata) pe 21-22 ja/tai la 06-10.
Rica Nivedelen hotellista niitä ei haeta, joka on huono järjestely eli
nyt pyörälaukkua ja toista laukkua joutuu itse roudaamaan kahdessa
erässä lähtöalueelle ellei tilaa jotain tilataksia ym.
Jos muita on tässä hotellissa niin voisimme tilata kimpassa taksin pe-iltaan klo 21, jolla
menisivät ainakin pyörälaukut. Toinen laukku menee olalla la-aamuna kun ajaa
filolla lähtöpaikalle.

Kane
29.06.2014, 20.51
Vuoden 2014 Styrkepröven ajettiin erinomaisessa säässä (ainakin la aamun lähtöjen osalta). Reitti oli upea ja maisemat jätti lähes sanattomaksi. Ehkä olisi voinut harjoitella pikkuisen enemmän sillä pohjalla oli tältä vuodelta suunnilleen saman verran kilometrejä kuin itse tapahtumassa (540 km).

kuovipolku
30.06.2014, 09.04
Koska Pyöräpummi ei ole linjoilla, täytynee minun raportoida hieman norjalaisen median kertomaa:

"Tegnestiftmannen" oli taas liikkeellä eli reitille oli levitetty nastoja jo kolmantena vuotena peräkkäin. Ensimmäisessä paikassa viitisenkymmentä pyöräilijää joutui renkaanvaihtohommiin, mutta toisessa Punaisen Ristin vapaaehtoiset ehtivät siivota nastat pois tieltä. Poliisi kertoi epäillyn nastanlevittäjän auton rekisterinumeron olevan tiedossa.

Tapahtumaan osallistunut pyöräilijä törmäsi suojatietä ylittäneeseen 13-vuotiaaseen tyttöön. Tyttö kaatui muttei loukkaantunut pahasti. Pyöräilijä ei pysähtynyt vaan jatkoi matkaansa. Poliisi ja kilpailunjärjestäjät toivoivat tapauksen nähneiden ja erityisesti k.o. pyöräilijän ilmoittautuvan.

Tänäkin vuonna järjestäjät joutuivat toteamaan että 7000 pyöräilijän joukosta löytyi myös niitä jotka yrittivät oikaista. Sairaalahoitoa vaativista onnettomuuksista oli tiedossa vain kaksi tapausta, joista toisessa kaksi pyöräilijää oli osunut toisiinsa.

Steely
30.06.2014, 17.25
Ensimmäinen (mutta ei viimeinen) Styrke meni hyvin tanskalaisessa porukassa vuorovedolla.
Aikaa kului vajaat 21 H. Taukoja pidettiin noin tunnin verran.
Mahtaakohan missään muualla maailmassa olla sellaista hulppeaa alamäkilaskua kuin tällä reitillä Dompås-Lillehammer
välillä eli yli 100 km pelkkää alamäkeä.
Reitti on tämän johdosta varsin palkitseva, koska ensimmäisen 170 km aikana on reilu 2 km nousukilometriä ja sen
jälkeen vauhdikas 2 km lasku Dompås taukopaikalle. Eli kun tuon 170 Km jaksaa niin jaksaa varmasti 360 km Lillehammeriin asti.
Sitten onkin loppuveryttelyä 540 km maaliin :-)

Kane
30.06.2014, 18.01
Koska Pyöräpummi ei ole linjoilla, täytynee minun raportoida hieman norjalaisen median kertomaa:

"Tegnestiftmannen" oli taas liikkeellä eli reitille oli levitetty nastoja jo kolmantena vuotena peräkkäin. Ensimmäisessä paikassa viitisenkymmentä pyöräilijää joutui renkaanvaihtohommiin, mutta toisessa Punaisen Ristin vapaaehtoiset ehtivät siivota nastat pois tieltä. Poliisi kertoi epäillyn nastanlevittäjän auton rekisterinumeron olevan tiedossa.

Tapahtumaan osallistunut pyöräilijä törmäsi suojatietä ylittäneeseen 13-vuotiaaseen tyttöön. Tyttö kaatui muttei loukkaantunut pahasti. Pyöräilijä ei pysähtynyt vaan jatkoi matkaansa. Poliisi ja kilpailunjärjestäjät toivoivat tapauksen nähneiden ja erityisesti k.o. pyöräilijän ilmoittautuvan.

Tänäkin vuonna järjestäjät joutuivat toteamaan että 7000 pyöräilijän joukosta löytyi myös niitä jotka yrittivät oikaista. Sairaalahoitoa vaativista onnettomuuksista oli tiedossa vain kaksi tapausta, joista toisessa kaksi pyöräilijää oli osunut toisiinsa.
En epäilytkään Kuovipolun siteeraamia uutisia mutta kysyin asiaa paikalliselta joka totesi samaa kerrotun uutisissa.

Giant 67
01.07.2014, 11.54
Styrke meni kaverin kanssa läpi vajaaseen 33 tuntiin. Mitään aikaa ei alun perin tavoiteltu vaan maaliin pääsy oli ainoa tavoite joten ollaan todella tyytyväisiä. Varsin vaiherikas ajosta tuli ja monenlaisia tunnetiloja tuli koettua aivan laidasta laitaan. Kunto kesti ihan hyvin mutta henkisellä tasolla kisa oli erittäin hankala meille molemmille.

Alun ekalla kuudellakympillä oltiin ehkä puolet ajasta eri porukoissa, mutta muuten koko loppureissu painettiin menemään kahdestaan taistellen vastatuulta vastaan. Vastatuuli olikin hankaloittamassa ajoa koko ajan paitsi muutamaa tuntia ekana yönä ja lopun ehkä noin kolmea tuntia.

Mukana varusteina repussa ja itsellä päällä olivat lyhyt paita, irtohihat, pitkähihainen lämpimämpi paita, tuuliliivi, kevyt tuulitakki ja sadetakki seka alakertaan pitkät housut, lyhyet housut ja irtolahkeet. Lisäksi mukana olivat vaihtosukat, kolmet eri paksuiset hanskat ja lämmittäviä tuubihuiveja päähän ja kesäiset kengänpäälliset.

Lähdimme liikkeelle klo 22 Trondheimista noin 13 asteen aurinkoisessa säässä suuret odotukset mielessä. Yöksi oli luvassa noin kahdeksan astetta joten varustauduin siihen että pärjäisin vuorilla hyvin jos lämpötila laskisi viiteen asteeseen. Kuitenkin kun pääsimme noin 60 kilsan kohdalle alkoi sää kylmentyä nopeasti ja piti pistää päälle koko paitakirjo. Kun lämpötila laski laskemistaan nekään eivät pitäneet riittävän lämpimänä joten laitoin pakosti päälle hengittämättömän sadetakin. Pienelläkin tauolla rupesi niilläkin heti palelemaan ja kun sitten paineli vähän haipakampaa vauhtia mäkeä ylös lämmetekseen niin hiki kasteli kaikki tekniset vaatteet kun kosteus ei päässyt pois. Lämpötila laski lopulta kahteen pakkasasteeseen ja oli pakko tehdä päätös että laitan kahdet housut ja irtolahkeet jalkaan ja menen seuraavat ainakin 16 tuntia Dombåsiin asti märillä paidoilla ja yritän pysyä mahdollisimman lämpimänä kunnes sää lämpenee alemmilla korkeuksilla ja saan paitoja kuivattua itseni päällä ajossa. Lämpötila oli niin kylmä että käytännössä koko 16 tuntia Dombåsiin paleli hitosti. Lisäksi jo ekana yönä alkoi tapahtua paljon melkein nukahtamisia tankoon. Lopulta aamusella päästiin tutisevana Dovrefjellin ylängölle vuori selätettynä ja päästiin laskemaan alas Dombåsin varikolle.

Mieliala oli aika maassa Dombåsissa mutta kun aurinko alkoi pilkistellä ja oltiin tankattu kunnolla lähdettiin matkaan Lillehammeria kohti. Reitti oli pääosin loivaa alamäkea ekojen vauhdikkaiden laskujen jälkeen ja sainkin paitoja vaihtelemalla kaikki lopulta kuiviksi. Mieliala nousi alun ongelmien selätyksen jälkeen pilviin ja siitä eteenpäin ei ollut mitään epäilystä pääsystä maaliin.

Samoin kuin viime vuonna Kvittfjellin (315 km) kohdalla iski totaalinen energianpuute. Pidettiin pikainen palaveri ja sovittiin että mennään hitaammin jonkin aikaa että saadaan kroppa taas toimimaan ja energiataso paremmaksi. Aikaa oli kuitenkin maaliin pääsyyn riittävästi vaikka joutuisimme polkemaan paljon hitaamminkin. Kuitenkin jo 360 kilsan kohdalla Lillehammerin nurkilla alkoi paukkuja taas löytyä molemmilta ja pystyimme polkemaan vaivatta 30 km/h keskaria mutta mietimme energiavajeen pelkoa taas ja päätimme ottaa rauhallisemmin.

Fillarointi menikin hyvin pitkään mutta sitten alkoi ilmaantua ongelmia univajeen ja rasituksen yhdistelmän takia. Uusi toinen uneton yö oli edessä ja jo illalla aloin näkemään harhanäköjä ja hallusinaatioita. Rivi postilaatikoita näytti kahdella istuvalta naiselta ja kaksi puuta tien laidassa olivat selviä hirviä jotka liikkuivat. Minne vaan katsoi niin näki kaikkea odottamatonta, olin näkeväni pimeässä pusikossa kissan mutta kun katsoin tarkemmin niin siellä oli monta kissaa ja tiikeri niiden seurassa ja luntakin näkyi koko ajan joka paikassa vaikka oltiin jo lähellä merenpinan tasoa. Tajusin etteivät ne voi olla todellisia näkyjä ja samalla ne huvittivat mutta pelottivat. Aika hurjaa joka tapauksessa kun en ollut moista ennen kokenut.

Lillehammerin jälkeen sirryttiin polkemaan pitkiä pätkiä valaitsematonta tietä pimeässä pilvisessä yössä reitillä jossa toisella puolella tietä oli korkea kallio ja toisella puolella metsää. Meillä oli sellaiset valot joilla meidät nähdään tiellä mutta emme itse näe mitään, samoja järjestäjätkin myivät starttipaikalla. Järjestäjät olivat voineet ilmoittaa että hyvin valaiseville valoille on pakollista tarvetta. Oli sitten pakko polkea väsyneenä pimeitä teitä pitkin ilman että oli varma missä tie meni. Samaan aikaan kun piti skarpata missä tie menee samat hallusinaatiot jatkuivat mitä moninaisimpina. Kun katsoin taaksepäin näin itseäni seuraavan auton tai kanssapöyräilijän mutta hetken päästä siellä ollutkaan ketään, kaikenlaisia elukoitakin vilisteli puskissa. Kuitenkin mielsin kaikki ihmismielen ja väsymyksen kepposiksi ja pääsin jatkamaan matkaa eteenpäin skarpaten pysyäkseni tiellä.

Lopulta kun aamu alkoi valkenemaan oli matkaa vain noin 90 kilsaa jäljellä, maaliin oli päätetty mennä ja siitä ei tingittäisi. Univaje oli siinä vaiheessa jo senlainen että kroppa käski mennä nukkumaan ja aivot komppasivat. Joutui tekemään jonkun verran töitä että sai itsensä liikeelle mutta tavoitteesta ei tingittäisi. Tarve nukkumiselle oli todella suuri mutta edellisen yön melkein tankoon nukahtamisia ei tullut kuin pari. Loppureitillä oli paljon mäkiä eli koko ajan mentiin ylös tai alas. Kun päästiin 40 kilsaan maalista lakoi olla satavarmaa että homma hoituisi. Koko polkeminen oli siinä vaiheessa kuitenkin aivan pakkopullaa ja mittaria katsoi puolen kilsan välein ja se ei oikein tuntunut menemään eteenpäin.

Viimeisellä ruokinnalla kysyin kisajärjestäjän edustajalta viimeisitä kahdesta mäestä johon hän tokaisi että ne ovat ihan helppoja ja niiden jälkeen on pelkkää alamäkeä maaliin. Ensimmäistä mäkeä noustiin kolmisensataa metria jonka jälkeen näytti että se loppuisi. Se oli turhaa toivoa kun nurkana takan näkyi heti jatkoa mäelle. Sama toistui monta kertaa ja töitä sai tehdä ihan kunnolla. Toinen mäki oli 500km polkenelle lähes yhtä helvetillinen Östra Åker Vein moottoritien mäki. Nurkan takana näkyi taas täälläkin lisää nousua. Tuli mieleen että reitin suunnittelijat olivat masokistisella tavalla laittaneet pari ikävää sakkolenkkiä aivan loppuun maksimoidakseen fillaroijien kärsimyksen.

Mäkien jälkeen oli fiilis korkealla ja maaliin mentiinkin aika haipakkaa vauhtia hyvällä fiiliksellä. Mitallit saatiin kaulaan ja suihkun jälkeen lähdettiin hotellin aamiaiselle. Aamiaispaikka oli täynnä nuoria joilla oli Idols tarrat ja numerot rinnuksilla ja esiintymislaulua kuului jostain. Tilanne tuntui kovin epätodelliselta ja lähiaikojen pään kepposet panivat miettimään oliko tilanne oikeasti totta. Näkyi niitä ehdokkaita vielä illallakin joten kai se on pakko uskoa että Idols karsinnat olivat totta. :)

Kaikin puolin Styrke oli hyvä ja opettavainen reissu. Sai tietää itsestään monia uusia asioita ja sai jonkinlaista kuvaa siitä mihin ihmiskeho voi venyä kun on pakko tai tarve vaatii. Henkisesti ja fyysisesti tuollainen oli ainakin minulle tyhjentävä, menee varmaan jonkun aikaa että tästä toipuu. Järjestäjille suuri kiitos hyvästä hoivasta. Neljä kertaa kun oltiin pysähdytty tien viereen vaihtamaan vaatteita tms. kisäjärjestäjien auto tuli kyselemään onko kaikki ok ja tarvitsemmeko apua. Poliisikin oli hyvin messissä kun pari kertaa meidän kaksikolle suljettiin risteys prätkäpoliisen toimesta. Samat poliisit pysäyttivät meidät vaarallisesti ohittaneen auton ja äänekkäästi käskivät mennä seuraavaan risteykseen sakotettavaksi etteivät ole kisan tiellä. Tarjoilut olivat Suomen tapahtumiin verrattuna erinomaiset ja vaihtelevat. Huolloilla tuli varsinkin loppupäässä henkilökunta varmistamaan että oli kunnossa kaikin puolin ja olimme saaneet tarpeeksi ruokaa, ehkä se oli norjalaista vieraanvaraisuutta. Lisäksi oli kannustavaa kun lähes kaikki liikenteenpysättäjät ja risteyvahdit melkein poikkeuksetta kannustivat fillaroijia innokkaasti.

Kaikin puolin Styrkestä jäi erittäin hyvä fiilis ja se oli unohtumaton reissu. Ettäkö uudestaan.........

JiiH
01.07.2014, 13.13
Onnittelut kaikille Styrken selättäneille, ja kiitos erityisesti Giant67:lle hienosta raportista. Minä ajoin tuon vuonna 2011 ja tähän asti olen ajatellut että hyvä että tuli ajettua, mutta toista kertaa en edes harkitse. Kummasti noista energiavajehallusinaatioista lukiessa alkoi hiipiä mieleen ajatus, että jospa kuitenkin ensi kesänä taas...

ReLe
01.07.2014, 15.45
Hieno raportti giant 67. Olen joskus hölmönä miettinyt tähän osalistumista. Kova suoritus ja lisäbonusta siitä, että ette ajaneet missään massaryhmässä tätä läpi. Itse olen enemmän solo/duo suoritteita arvostavaa tyyppiä. Erityisen kovaksi tuon tekee käytetty aika. Monelle pelkkä tuon ajan valvominenkin on mahdotonta. Nuo hallusinaatiokokemukset kuulostavat samoilta, mitä RAAM kuskit ovat raportoineet.

Giant 67
01.07.2014, 16.59
Kiitos kommenteista JiiH ja ReLe! Olihan toi aikamoinen reissu!

PatilZ
02.07.2014, 08.58
*upea kuvaus*

Olen sanaton. Respect.

Jalgratas
02.07.2014, 12.31
Kiitos kommenteista JiiH ja ReLe! Olihan toi aikamoinen reissu!

Hienoa että pääsitte maaliin, hurjan kova suoritus! Reitti on kyllä loppuvaiheissaan Osloa lähestyttäessä tosiaan aika ikävä, kun periaatteessa tietää pääsevänsä maaliin, mutta sitten tulee vielä niitä pitkiä nousuja vielä eteen, meinaa henkinen selkäranka katketa. Ehkä siinä nimenomaan sitä styrkeä proovataan. Onnittelut!

Giant 67
02.07.2014, 17.18
Hienoa että pääsitte maaliin, hurjan kova suoritus! Reitti on kyllä loppuvaiheissaan Osloa lähestyttäessä tosiaan aika ikävä, kun periaatteessa tietää pääsevänsä maaliin, mutta sitten tulee vielä niitä pitkiä nousuja vielä eteen, meinaa henkinen selkäranka katketa. Ehkä siinä nimenomaan sitä styrkeä proovataan. Onnittelut!

Kiitos PatilZ ja Jalgratas!

Steely
03.07.2014, 09.32
Perjantain lähtijöillä (mm. Giant 67) oli huono tuuri tuon alhaisen yölämpötilan johdosta.
La-lähdöissä lämpötilat yöllä (la-su) olivat paljon korkeammat eikä kylmyydestä ollut haittaa.

Matkustamiset tässä kisassa ovat hankalia, koska lähtö ja maali ovat eri paikoissa.
Menen seur. kerralla tn. omalla autolla Trondheimiin ja ajon jälkeen junalla fillarin kanssa takaisin (Oslo-Trondheim).
Tapasin erään kaverin Oslon lentoasemalla paluumatkalla ja hän on käyttänyt menetelmää, että Oslosta on lentoja Trondheimin
liepeillä olevalle lentokentälle.

Oslon lentoasema oli ihan tukossa paluumatkalla ja henkilökunta siellä stressaantuneita ja suorastaaan vihaisia kuin heilät jotain kysyi.

Ilmoittautuminen 2015 Styrkeen alkaa 1.9 ja perustanemme silloin uuden keskustelun "Styrkeprovan 2015".

Giant 67
03.07.2014, 20.40
Kun on ajatellut reissua muutaman päivän oli kyllä niin helvetillinen koitos että 2015 jää väliin. Ehkä joku Styrke tulee vedettyä vielä joskus mutta ei 2015. Kunnioitusta Steelylle kovasta suorituksesta ja tsemppiä 2015 suoritukseen, jäi semmonen kuva että Steely hoitaa senkin :)

Panu Savolainen
13.08.2014, 14.37
Sattumalta osui silmiini tuo giantin kirjoitus. Ikimuistoinen kärsimysnäytelmä vuodelta 2013 palautui mieleeni juttua lukiessani. Todella iloista lukea että sait sitten korvaavan kokemuksen tänä vuonna. Ajettiin siis yhdessä viime vuonna jolloin olit pakotettu keskeyttämään. Todella kovapäinen olet kun lähdit survomaan tänä vuonna uudelleen. Arvostan kovasti sisukkuuttasi. Terveisiä kanssakärsijältä vuodelta 2013. Terkkuja myös jalgrattaalle.:)

Giant 67
13.08.2014, 15.14
Sattumalta osui silmiini tuo giantin kirjoitus. Ikimuistoinen kärsimysnäytelmä vuodelta 2013 palautui mieleeni juttua lukiessani. Todella iloista lukea että sait sitten korvaavan kokemuksen tänä vuonna. Ajettiin siis yhdessä viime vuonna jolloin olit pakotettu keskeyttämään. Todella kovapäinen olet kun lähdit survomaan tänä vuonna uudelleen. Arvostan kovasti sisukkuuttasi. Terveisiä kanssakärsijältä vuodelta 2013. Terkkuja myös jalgrattaalle.:)

Kiitos Panu ja terkkuja sinnekin! Oli aikamoinen keikka viimevuotinenkin Styrke.