PDA

Näytä tavallinen näkymä : http://www.commencal-store.co.uk/

mar13
10.06.2013, 20.08
Onko kokemuksia? http://www.commencal-store.co.uk/
Uskallanko tilata pyörän tuolta?

troh
11.06.2013, 08.09
Olen tilannut tuolta vaihtajankorvakkeita ja joitain Commencalin pikkuosia. Toimitus on ollut nopea, eikä toiminnassa ollut niiltä osin mitään moitteen sijaa. Pyörän ostin kivijalkaliikkeestä.

Jukahia
13.06.2013, 13.47
Moi, kaupasta on postit fillarille luokkaa 85-95 € på Suomi. Oon kysynyt fillarista tarjousta s.postilla ks. kaupasta, jolloin lupasivat postikulut ilmaseksi, niinkuin alennuksena. Eli Fillarin hinta olisi tuolloin ollut kotiin toimitettuna sama kuin kaupassa, mutta kyseessä ei ollut mikään -46% alefillari... Nythän ois tuo Metan AM 29 LTD 2012 aika sutjakkaan -46% alennukseen...http://www.commencal-store.co.uk/PBSCProduct.asp?ItmID=10125770 http://www.commencal-store.co.uk/PBSCProduct.asp?ItmID=10125770

Timbbe
13.06.2013, 14.12
Pikkusälää olen itekin tilannut ja hyvin on tullut perille. Voi suositella.

mar13
13.06.2013, 16.27
Tuollaisen ajattelin tilata: http://www.commencal-store.co.uk/PBSCProduct.asp?ItmID=12159832
Postikulut ovat 78€, tuskinpa saan tingittyä niitä pois :)

Raakahanu
13.06.2013, 19.25
Tilasin viime syksynä talvipyöräksi saman mallin, mutta keltaisena. 449 oli hinta silloin ja postit 62 euroa. Vähän päälle viikko taisi mennä rahdissa, kotiovelle.

mar13
14.06.2013, 20.32
Pyörä tilattu ja postikulut olivat 65€ :)

Miki-
08.07.2013, 19.36
Tilasin pyörän viime torstaina ja sähköpostiin tuli tilausvahvistus. Tilaus tällähetkellä edelleen "Order Being Processed." Tuleeko tuolta vielä erillinen lähetysvahvistus?

mar13
09.07.2013, 18.55
Ei tule, itselläni kesti n. puolitoista viikkoa tulla.

tommi2
09.07.2013, 19.13
hitusen off-topic, mutta paljon sun uptown painaa?

Miki-
10.07.2013, 10.23
Laitoin sähköpostia kauppaan ja vastaus oli, että pyörä oli lähtenyt heiltä 5 pv. perjantaina ja saapunut 6pv lauantaina Suomeen. Kuulemma toimitus pitäisi olla viimeistään tänään keskiviikkona.

Harmittaa kun ei ole mitään seurantakoodia heillä. Ei uskalla oikeen lähteä nyt mihinkään pidemmälle, mutta toisaalta tuntuu tuo toimitusaika vähän uskomattoman nopealle...

mar13
10.07.2013, 15.03
Koko M painaa n.15kg, et aika painavahan tuo on.

FoMoCo
10.07.2013, 16.17
Laitoin sähköpostia kauppaan ja vastaus oli, että pyörä oli lähtenyt heiltä 5 pv. perjantaina ja saapunut 6pv lauantaina Suomeen. Kuulemma toimitus pitäisi olla viimeistään tänään keskiviikkona.

Harmittaa kun ei ole mitään seurantakoodia heillä. Ei uskalla oikeen lähteä nyt mihinkään pidemmälle, mutta toisaalta tuntuu tuo toimitusaika vähän uskomattoman nopealle...

Pyytämällä saat myös seurantakoodin. Ainakin minä sain. Jos muistan oikein niin Itella hoitaa Suomen pään.

snowfake
25.08.2014, 17.35
Aikasta vikkelää oli. Tilasin viime viikon torstaina aamukahdeksalta, tänään maanantaina oli Fedexin lähetti tuonut joskus kolmen neljän aikoihin pyörän kotiin.

Edit: no melkein onnistu. Lokarit puuttuivat pyörästä...

Dude
25.08.2014, 20.32
Kesäkuun alussa tilasin itselle Meta AM29:n ja pojalle jäykkiksen. Toimitus tuli reilussa viikossa. Huono puoli oli, että sain kaksi Metaa... No toisen olisi pitänyt mennä jonnekin ruotsiin (laatikossa oli osoitetiedot). Pojan jäykkis oli tietty ruotsissa. No pari viikkoa meni, että sain oikean pyörän. No eipä tossa mitään, sattuuhan noita. Vika saattoi olla kuriirifirmassakin.

Ostin Metan outlet -puolelta ja siellä oli mainittu, että vaikka myydään käytettynä (messuyksilö) siinä on vain kosmeettisia vauriota ja se on huolella läpikäyty yms.

No jossain välissä oli etujarrulevy vääntynyt ja hissitolppa Reverb toimi nihkeästi. Laittelin mailia ja sain nopeasti vastauksen, että laittavat mulle jonkun paidan hyvitykseksi toisen fillarin viivästyksestä ja uuden jarrulevyn. No reverbinkin kohdalla oli vain kyse siitä, että siellä oli painetta n.100psi, kun ohjeen mukaan tulee olla 250psi. Kun kyseessä oli mulle eka hissitolppa, enhän tollaistakaan tiennyt (Pyörän mukana ei tullut ensimmäistäkään ohjekirjaa tai lappusta).

No eikun lenkille. Ekalla lenkillä putosi vaihtajankorvakkeen mutteri. Konstruktiosta johtuen en edes huomannut putoamista, vaan sattumalta myöhemmin samalla polulla ajanut kaveri sen löysi. Onneksi mutterissa lukee Commencal... Kotona ihmettelin, kun takajarrusatulasta oli maalia lähtenyt, niin sehän oli aivan löysällä. Silloin päätin tarkastaa kaikki pultit koko fillarista ja mm. Useampi linkkujen mutteri oli aivan muuta kuin mitä pitäisi (kaikki momentit lukevat linkuissa). Ketjujen epäsymmetrinen pikalinkku oli laitettu väärinpäin, kammet olivat todella löysällä ja reverbin letkunohjain oli asennettu väärinpäin. Mailasin näistä ja kehoitin heitä jatkossa tarkastamaan myymänsä pyörät vähän tarkemmin... Samalla pyysin vielä lähettämään jarrupalat ja uuden korvakkeen mutterin. Lupasivat lähettää ensi tilassa.

Samalla reklamoin pojan jäykkiksen jarruista, jotka olivat vuotaneet (joku tyyppivika, tilasin edellisvuonna samanlaisen pyörän pienemmällä rungolla ja siinä oli sama vika ja sain uudet jarrut. Foorumilla on muitakin, joilla ollut sama juttu). No ensin vaativat, että lähetän vialliset jarrut sinne, mutta koska jarruilla voi kuitenkin ajaa sanoin, etten mielellään lähetä niitä, ennenkuin uudet jarrut on mulla käsissä). Sain melko pian mailia, että paketti lähtee pian ja seurantanumero tulee mailitse. Eipä näkynyt.

Arvatkaa, onko mulla noi kamat vieläkään? No oli heinäkuusta viisi viikkoa lomalla ja pääosin reissun päällä, eli en edes kauheasti osia kaipaillut. Kuitenkin tossa kolmisen viikkoa sitten aloin toden teolla ihmettelemään, missä osat viipyvät. Useaan mailiin ei kukaan vastannut ja soitinkin tonne lafkaan ja sain mun kanssa kesäkuussa mailailleen henkilön kiinni. Sanoi, että paketti on lähetetty ja tulee pian. No meni kaksi viikkoa ja pakettia ei kuulunut. Laitoin kolmeen kertaan mailia viime viikolla (viimeinen maili kaikkiin mailiosoitteisiin, jotka löysin) ja vihdoin tuli vastaus, että paketti lähtee seuraavana päivänä(?). Saas nähdä. Ei siis ole vielä saapunut. Ainakin reklamaatioiden hoito tökkii pahemman kerran.

Juttelin tossa toissa viikolla Ranskassa kaverin kanssa, joka oli ollut tähän vuoteen asti neljä vuotta marketing managerina Commencalilla (kyllästyi kuulemma Commencalin toimintaan ja otti loparit) ja se sanoi, että toiminta on just tollaista reklamaatioiden kanssa. Siellä on vissiin yksi henkilö, joka hoitaa kaikki rekkulat ja se on täysin ylikuormitettu töiden kanssa.

Eli summa summarum, tuotteet on hyviä, mutta toivottavasti ei tartte reklamoida...

snowfake
23.10.2014, 22.26
Joo-o, edelleen oottelen lokareita pyörääni. Ois pitäny tilata joltain oikealta pyörämerkiltä, kuten Canyonilta :)

Edellinen maili 6.10.: "We just received the neon yellow one, you will receive your's soon now."

Niitä odotellessa.