PDA

Näytä tavallinen näkymä : Montako Fillarifoorumilaista tunnistat asiayhteydestä irroitettuna?

JackOja
07.11.2012, 09.58
Montako Fillarifoorumin rekisteröitynyttä jäsentä tunnistat kun henkilö on irroitettu asiayhteydestä. Siis tilanteessa, jossa ei voida mitenkään päätellä henkilön pyöräilyharrastusta?
Siviilit päällä, ei ajokamoja. Ei pyöräilyaiheista vaatetusta. Ei fillarikaupoissa. Ei urheiluvälineliikkeiden pyörätarvikeosastolla. Ei fillaritatuoituja henkilöitä :)

Ajoporukoissakin voi "tunnistaa" henkilön fillarin avulla ajolasit päässä jne, mutta entäs normaalissa katuvilinässä tai sienimetsässä tjsp?

Tässä kyselyssä ei tarvitse varsinaisesti "tuntea", mutta tunnistaa ulkonäöltä.

Tuon "Kuka ajoi silloin siellä?"-topicin innoittamana tuli mieleen laittaa tälläinen gallup kun siellä aina itketään perään "olitko foorumilainen?" Jonkun pitäisi ehkä alkaa tekemään Fillarifoorumi -ajopaitoja?

Markku Liitiä
07.11.2012, 10.12
Ellmeri, Ilosen Samu, A.M, Fjälle, Zetor, Hans Opinion, Janne Lehti, Turusen Tuomas, Anssi, JJT, T.M., Antti Kuitto, Mr. Hyde jne. jne.

Jos oikein pinnistäisin, mahtaisinko keksiä yli 50? Vastasin nyt kuitenkin varovaisesti 20-50.

ellmeri
07.11.2012, 10.20
20-30 helposti mutta kun oikeen pinnistää niin 60.

pötkö
07.11.2012, 10.34
Kyllä aika paljon tunnistan voorumilaisia. tai varmasti ainakin 2

tempokisu
07.11.2012, 10.45
Sori, en tunnista ketään jos tuutte vastaan jossain, siittä kun olen Ilosen Samunkin nähnyt, siittä on aikaa eli en tunnista jos sattuisin näkeen. Vaikka olisi ajovaatteet yllä, ainoastaan tunnistan "Kaupin Kanuunat"-paidan, mutta käyttäjä??
Eka mä aattelin ennen kun luin ensimmäisen postauksen, että tarkoittaa tunnistaako foorumilaisen pelkän postauksen perusteella, ilman nimeä tai nimimerkkiä.

Jake_Kona
07.11.2012, 10.49
Pari-5. Enemmänkin olisi tuttuja foorumilla. En vaan tiedä heidän nikkejään. Eivät varmaan ole aktiivisina käyttäjinä?
Ilkeä mennä utelemaankaan.

mutanaama
07.11.2012, 10.51
Kaipa noita sen 20-50 tunnistaa.

tommi2
07.11.2012, 10.55
en taida tuntea ketään henkilökohtaisesti, mutta nää julkkikset tunnistan kuvien perusteella. luulisin?

lansive
07.11.2012, 11.21
Foorumilaisia tunnen varmaan sen 20 henkeä, ehkä vähän päälle. Sellaisia vain ulkonäöltä tunnistettavia ei oikeastaan ole.

Paitsi yksi... olen nähnyt tempokisun ihan elävänä toissa vuonna kesällä! Ajokamat päällä ja Colnago/Ferrarilla liikenteessä, sillä muuten en kyllä olisi tunnistanut, joten topikin aiheeseen ei sinänsä sovi. Että heippa vaan sinne Pirkkalaan. Ihan kyllä esittäydyinkin ja kerroin oikean nimeni ja nimimerkkini.

tempokisu
07.11.2012, 11.43
Foorumilaisia tunnen varmaan sen 20 henkeä, ehkä vähän päälle. Sellaisia vain ulkonäöltä tunnistettavia ei oikeastaan ole.

Paitsi yksi... olen nähnyt tempokisun ihan elävänä toissa vuonna kesällä! Ajokamat päällä ja Colnago/Ferrarilla liikenteessä, sillä muuten en kyllä olisi tunnistanut, joten topikin aiheeseen ei sinänsä sovi. Että heippa vaan sinne Pirkkalaan. Ihan kyllä esittäydyinkin ja kerroin oikean nimeni ja nimimerkkini.

Joo terve! muistan kyllä, toivottavasti se Kärppälän Rustholli löytyi.
Mut on moni tunnistanut juuri Ferrarin perusteella, mm. Jari Sarasvuo! Ja parempi niin että tunnistaa fillarin, ehdottomasti :rolleyes: se on myös mitä mainioin keskustelunherättäjä.

kuovipolku
07.11.2012, 12.11
Tjaa...mahtaisinkohan tuntea ainuttakaan? Enhän minä ole tuntea tuttuja porukkalenkkiläisiäkään kun ne ovat ottaneet kypärän pois päästä!

Oatmeal Stout
07.11.2012, 12.13
Minä en tunnusta.

J. Conrad
07.11.2012, 12.31
Mut on moni tunnistanut juuri Ferrarin perusteella, mm. Jari Sarasvuo!

Nyt mua alkoi pelottamaan. Käykö Jari Sarasvuo fillarifoorumilla... Jussi Parviainen voisi...

Topicciin. 1, Oatmeal Stoutin tunnen, nuori, tumma, nopea.

samooja
07.11.2012, 13.02
Olen tuntematon ja tunnistamaton henkilö. Ulkoiselta olemukselta pystyn tunnistamaan muutaman henkilön. Mutta en voi kuvailla heidän sielunsa mekanismia.

tempokisu
07.11.2012, 13.27
Nyt mua alkoi pelottamaan. Käykö Jari Sarasvuo fillarifoorumilla... Jussi-Pekka Parviainen voisi...

.

No, ehkä ei, tai mistä sen tietää :p ... Mutta lukee FILLARI-lehteä! Siittä oli lukenu ja honannu kuvat, ja tunnisti pyörätiellä fillarin, ite autolla ( tarkkaan siis katseli!!) . Kuulemma "pakko pysäyttää" ja vaihtaa pari sanaa. :) mustalla mersulla oli ite liikkeellä.
Tota toista mainitsemaasi ukkoa en tunne edes nimeltä.

Katila
07.11.2012, 14.16
Höpisijät (en ihan kaikkia) ja kentlemannit (en niitäkään ihan kaikkia, se kun on venyvä käsite) ja muutaman muun lenkkimeiningeistä jne. Arvioinkohan mä määrän kuitenkin alakanttiin?

EePee
07.11.2012, 15.31
Ainoastaan muutama on tässä vuosien varrella tutuksi tullut, aktiivisista siis. Johtunee siitä, että on itse niin passiivinen käymään missään, edes yhteislenkeillä nykyään.. Voorumilaisen käsite on hieman hankala, kun kysymys oli näin päin. Eli en laske kunnon voorumilaisiksi niitä, jotka käyvät vain lueskelemassa ja milläs niistä lukua pitää muutenkaan.. Joskus käynyt niin, että hyvinkin tuntemani henkilö, kollega tms. kommentoi livenä, että kun kirjoitit silloin sitä ja tätä. Jaa...

Oksanen
07.11.2012, 15.48
Nolla.....

Highlander
07.11.2012, 15.56
Ihan kyllä esittäydyinkin ja kerroin oikean nimeni ja nimimerkkini.
Tuota kannattaa harkita riippuen siitä mitä tänne on postaillut. Miten se menikään...pyörästään mies tunnetaan :D

izmo
07.11.2012, 16.13
tässä ois hyvää ajankulua työpäivänä alkaa laskeen ketä tuntee ja ketä ei:cool:

pinna
07.11.2012, 16.31
niitä on niin monta.

Esa S
07.11.2012, 16.32
tässä ois hyvää ajankulua työpäivänä alkaa laskeen ketä tuntee ja ketä ei:cool:

Luulisin, että aika moni Kanuunoista voisi tuohon yli 50 kategoriaan kuulua, izmo nyt ainakin, ei tarvinne edes laskea ;)

Vai onko niin, että kaikki tuntee izmon, mutta ...

kolistelija
07.11.2012, 16.34
Kyllähän sitä ainakin muutaman tunnistaisin. Oon kyllä joskus miettinyt että tunnistaisinkohan pötkön ilman essua muutoin kuin Movemberin aikaan...

tempokisu
07.11.2012, 16.57
Vai onko niin, että kaikki tuntee izmon, mutta ...

!! minä en tunne, vaikka kovasti toivoisin että näkisin josku livenä! Eli izmo, sä tunnistat mun varmana jo pipan perusteella, niin jos joskus ajat kiinni ilmoittele!

Mihail
07.11.2012, 17.17
Asiaa kun hetken pohti niin uskalsi valehtelematta vastata 11-20. Tosin en usko että mua tunnistaa kaikki noi, mutta toivottavasti edes joku muistaa.

Fjälle
07.11.2012, 17.22
Muutaman saatan tuntea...:)

Pekka L
07.11.2012, 18.00
Kyllä se tuo +50 on...

rjrm
07.11.2012, 19.46
Tunnistan eilolman, Fuugan ja ....ehkäpä ne toistaiseksi oli siinä.

nure
07.11.2012, 19.59
Muutaman hyvin ja jotkut moikkailee...

PMT
07.11.2012, 20.03
kyllähän noita tuttuja taitaa olla reilu 30, tutustuuhan sitä ihmisiin kun liikkuu paljon erilaisissa tapahtumissa ja on harrastanut muutakin kuin polkupyöräilyä, joskus vaan ihmetyttää kuinka samoja lajeja harrastaneet ovat vanhempina ruvenneet pyör4äilemään.

IncBuff
07.11.2012, 21.05
3-4, mutta ne ei tunnista minua

tempokisu
07.11.2012, 21.23
ja kumpi vaihtoehto on parempi - sä et tunnista ketään mutta kaikki tuntee sun. Vai tunnet kaikki sua ei tunne kukaan?

E.T.
07.11.2012, 21.57
Izmon tunnistan jo pitemmän matkan päästä ja luulen että sen kaikki tuntee. Korkeintaan kymmenkunta muuta tapausta tunnistaisin varmuudella siviilissä missä tahansa. Joitakin on saanut vähän miettiä. Ei tamperelaisia pari. Tempokisua en ole koskaan nähnyt missään, en tunnistaisi. Oman kuvauksensa mukaan pieni ja tavallisen näköinen, noita on monta. Ajaa silloin tällöin kirkuvan värisellä Colnagolla. Pyörääkin on vauhdissa vaikea tunnistaa. No, eipä tule muutenkaan kovin tarkasti ihmisiä katseltua, monesti joku tuttu tulee vastaan ja vasta kohdalla älyää kuka se on....:)

Inhimillistä on että moni yliarvioi pahasti oman tunnettavuutensa, varsinkin pyörällä liikkuvaa henkilöa on paha tunnistaa. Sitten ihmetellään jälkeenpäin miksei lapa noussut....:p

Suomessahan ei ole kukaan julkisuuteen "päässyt" pyöräilemällä.

tipsu
07.11.2012, 21.57
Parikymmentä on varmasti hyvin lähellä totuutta, enpäs ollut tätäkään koskaan miettinyt aiemmin.

via
07.11.2012, 22.02
ja kumpi vaihtoehto on parempi - sä et tunnista ketään mutta kaikki tuntee sun. Vai tunnet kaikki sua ei tunne kukaan?

duunissasi Hämpillä kerran vuosia sitten, en usko että tunnistaisin silti muualla

izmo
07.11.2012, 22.43
!! minä en tunne, vaikka kovasti toivoisin että näkisin josku livenä! Eli izmo, sä tunnistat mun varmana jo pipan perusteella, niin jos joskus ajat kiinni ilmoittele!

oon mä moikannut mutta oot kääntänyt vaan pään:cool:

------------------------------------------------------------

mutta itte apinakin tuntee varmaan viisikymmentä:seko:

jäsenlistaa selatessa huomaa että kyllä 50 tulee täyteen äkkiä...

Matti S.
07.11.2012, 22.49
Miten sitä voi tuntea muita kun ei tunne itseäänsäkään... Vaimo on joskus pahalla päällä ollessaan sanonut ettei hän tuollaisen miehen kanssa naimisiin mennyt... ...haloo pahvi, kuka sä oot? Näin käy tosi harvoin, onneksi.

Ps. Tunnen kaksi. Ja tunnistan myös.

vema60
08.11.2012, 00.17
Ainakin yhen pitkäpartaisen tunnistaisin ilman kypärää ja on niitä muutama muukin. Alle 20 kuitenkin.

Oatmeal Stout
08.11.2012, 11.31
Topicciin. 1, Oatmeal Stoutin tunnen, nuori, tumma, nopea.
Hetkonen, minäkin taidan tuntea tuon.

p bonk
08.11.2012, 14.47
Höpisijät ja gentelmanneja ja joitain muita satunnaistuttuja.

HeliT
08.11.2012, 14.57
muutamaan vaan, ajan miehen kanssa ja muuten elän netissä :)

ellmeri
08.11.2012, 15.02
muutamaan vaan, ajan miehen kanssa ja muuten elän netissä :)

Onko se(hän):rolleyes: niin mustasukkainen ettei voi tutustua muihin polkia kawereihin.:D

A.M.®
08.11.2012, 15.15
Kyllä kai koko fillarifoorumin olemassaoloajalta kymmenittäin

tempokisu
08.11.2012, 15.40
izmo! älä nyt tommosta laita, ihan varmana morjenstan jos kuulen moron tai näen että joku morjenstaa!
Ja en voi tuntea jos et kerro kuka oot! en osaa mitenkään muuten yhdistää vastaantullutta pyöräilijää, hei toi on izmo! enkä nyt muutenkaan tunne juuri ketään.

Ai, olen saanu kirjoitustensa perusteella käsityksen että Outmeal on vähintäänkin ikämies, kummiskii vanhempi herrasmies, joku kuuskymppinen. Sori. :rolleyes:

tmile
08.11.2012, 16.14
enkä nyt muutenkaan tunne juuri ketään.

Huomenna cyclolla Kulmasarvikselle (Hatanpäänkatu 1) klo. 18:00, niin näet ainakin 40. Siitä poljetaan Pirkkalan suuntaan...

Taisin bongata myös tempokisun joskus elokuussa savontiellä? Vilahti nopeasti kun ajoin moottoripyörällä, mutta punainen colnago ja spiderman-trikoot? Tai ainakin sellaiset sinipunaiset. :)

HeliT
08.11.2012, 16.32
Onko se(hän):rolleyes: niin mustasukkainen ettei voi tutustua muihin polkia kawereihin.:D
Ei kun mä oon epäsosiaalinen :). Ei vaan, kovin moni kavereista ei aja pyörällä kuin työmatkoja.

tempokisu
08.11.2012, 16.46
Huomenna cyclolla Kulmasarvikselle (Hatanpäänkatu 1) klo. 18:00, niin näet ainakin 40. Siitä poljetaan Pirkkalan suuntaan...

Taisin bongata myös tempokisun joskus elokuussa savontiellä? Vilahti nopeasti kun ajoin moottoripyörällä, mutta punainen colnago ja spiderman-trikoot? Tai ainakin sellaiset sinipunaiset. :)

Kyllä mä varmaan foorumilaisia olenkin NÄHNYT esimerkiksi joskus kun ajelin Lempäälässä niin vastaan tulee iso porukka Kanuunoita. En vaan tunnista!
Pari kanuunakuulaa sai mun kerran kiinni Lempäälässä ajoin sitä Ristimäen Siunauskappelin kautta menevää sivutietä, ilmeisesti pitkämatkalaisia, onnitteli mua siittä taannoisesta 711km lenkistä.
Kanuunat vois paitoihinsa painatuttaa vaikka foorumi-nimensä? Mä olen suunnitelllut että leikkaan heijastinkankaasta kirjaimet "tempokisu" mun turvaliivin selkämykseen.
Tai kisu.

joo, noi on mun tuntomerkit, ehkä mä vielä elokuussa jaksoin ( hitaasti!) ajaa sieltä lenkkiä ( savontien lisälenkki valkeakoskelle mennessä, kääntö kun asfaltti loppuu)
Spaider-paita on mun lempparipaita.

Aha, jos te lähdette kuudelta, ehdin juuri alta poies kotiin...

izmo
08.11.2012, 23.19
Ajelen huomenna aamu kuudelta Birkalan läpi jos näkyis tuttuja:cool:

tempokisu
09.11.2012, 06.26
^ vaikka pupuja. Mä en pääse liikenteeseen kun vasta puol kasi, ei millään vaikka kovasti oon yrittäny jo seitsemältä. Ehtisi ajaa senverta että päivän yhteiskilsat olisi 60.

izmo
09.11.2012, 08.27
En sitten herännyt kello viisi vaan ajoin tasan kello seitsemän 1 km lenkin:seko:

keski-ikäinen
09.11.2012, 09.31
No en ketään ikinä missään...

Fuuga
09.11.2012, 09.58
Tunnistan eilolman, Fuugan ja ....ehkäpä ne toistaiseksi oli siinä.

Piiri pieni pyörii :p. rjrm:n lisäksi pari naamaria kyllä.

/73 de fuuga

tempokisu
09.11.2012, 10.49
En sitten herännyt kello viisi vaan ajoin tasan kello seitsemän 1 km lenkin:seko:

sori, oli kamalan huono olo niin aattelin jos ajan vaan pienen kierroksen, lähdin vähä vajaa kaheksan ja kiersin teollisuusalueen kautta, eli 15km lisälenkki. Ja kamalan kylmä, on näpit ja varpaat ihan jäässä!!
Mutta joku selkeesti "oikea" pyöräilijä tuli vastaan , vihreänvärikäs ajotakki ja valkoset lapaset, kyllä mä moikkasin! :)

lynxlynx
11.12.2012, 01.13
Broidi, gentlemannit, Tiimin pojat, Iikoolaiset ja naiset ny tulee pongattua suht helposti, tunkista tai sen puolikkaasta puhumattakaan, Hepo lenkkiläisistä useimmat tuntee apinan, mut apina ei juuri ketään.

Smo
11.12.2012, 02.24
En oo ollu lenkillä yhdenkään foorumilaisen kanssa mutta tohon 11-20 menee.

WiTo
06.10.2014, 10.12
Tunnistaisin 3 kappaletta, joiden kanssa olen jutellu ostotilanteessa tai lenkillä.