PDA

Näytä tavallinen näkymä : Turvallinen tilapäissäilytys keskustassa

Deriv
22.05.2012, 09.15
Saako Helsingin keskustassa fillarin säilöön lukkojen taakse tai vartioinnin alaiseksi?

Baanan yhteydessä avataan pyöräkeskus kamppiin, jossa tällainen mahdollisuus tulee kait olemaan, mutta onko sellaisia olemassa jo nyt?

Tarkoitus olisi pyöriä keskustassa kokonainen päivä ja pitäisi jättää fillari jonnekin siksi aikaa. En kuitenkaan halua koko päivää murehtia onko se vielä siellä jossakin päivän lopussa.

Mihin itse jättäisitte?

Mannavelli
22.05.2012, 09.22
Vie Kaartin poliisilaitoksen eteen Punanotkonkadulle. Varmaan se siitäkin voi lähteä. Liian neuroottinen ei kannata olla, jos saa runkolukittua ja fillari ei liian houkuteleva.

ppikkupe
22.05.2012, 09.33
Saako Helsingin keskustassa fillarin säilöön lukkojen taakse tai vartioinnin alaiseksi?

Rautatieaseman alakerran matkatavarasäilytyksessä ottivat vielä viime kesänä pyörän sermin taakse.

VesaP
22.05.2012, 09.33
Mihin itse jättäisitte?

Kotiin sisälle lukittujen ovien taakse.

Sori, mut kun kerta kysyit niin vastasin.

kivimaa
22.05.2012, 20.06
Tulet semmoisella romiska fillarilla ja sitten naamioit sen jo kertaan varastetuksi. Eli satula ja tolppa veke, kumeista ilmat. Linnunpaskaa tankoihin. Tanko vinoon. Polkimiin koiranp*kaa.

Deriv
22.05.2012, 21.04
Pitänee selvittää toi steissin säilytys.

En millään rämiskällä ole menossa usean kymmenen kilsan matkaa. Pitää tällanen matkailu olla mahdollista fillarillakin.

SNy
22.05.2012, 21.47
Pasilan aseman kupeessa oon joskus sivusilmällä pannut merkille jotain isoja lukittavia kaappeja pyörän säilytystä varten. Osaiskohan joku paikallinen kertoa näistä tarkemmin? Tai että löytyykö vastaavia lähempää keskustaa.

Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2

Marsusram
24.05.2012, 08.36
Baanan yhteydessä avataan pyöräkeskus kamppiin, jossa tällainen mahdollisuus tulee kait olemaan, mutta onko sellaisia olemassa jo nyt?

Tämänpäiväisestä hesarista sai sen käsityksen että tämä mahdollisuus on vesitetty Narinkkatorilla. Tulee vain pyöräparkki, jota saatetaan seurata sivusilmällä.
http://www.hs.fi/digilehti/kaupunki/Kampin+py%C3%B6r%C3%A4keskukseen+ei+tulekaan+kontt eja/a1337739578162

ahma
24.05.2012, 08.55
Itse jätän aina kesäaikaan jonkun kansoitetun terassin eteen - ihmiset tuijottaa siidereiden äärestä ja rosmo ei voi tietää olenko yksi heistä...

kivimaa
24.05.2012, 09.08
No kysypä voitko parkkeerata pyöräsi vaikka Forumin parkkihalliin, ja sitten lainaat sieltä parkkimaksua vastaan Helkaman. http://www.forump.com/lainaapyora/
En ihan varmaksi väitä, mutta jonkinmoinen kameravalvonta noissa halleissa lienee. Ja ainakin Forumin hallissa on se vaksin koppi. Luulisi, ettei sen edessä ruveta sahaamaan lukkoja tai irroittelemaan osia.
Soita ja kysy ainakin.

Mä ainakin selvittäisin ton, jos en vois tota Romiskaa jostain syystä käyttää ja jostain syystä kävely tai julkiset ei kelpais.