PDA

Näytä tavallinen näkymä : Boikotoi nyt

Sivut : 1 [2]

ilmora
02.12.2017, 11.53
Minulla on ollut jo pidempään boikotissa Arabian ja Finlaysonin tuotteet. Molempien brändi kuoli minulle samalla hetkellä, kun tehdassalien valot sammuivat. Sen verran joustan boikotissa, että alennuksessa voin Finlaysonin lakanat/ Arabian lautaset ostaa, jos hinta on samalla tasolla kuin bulkki turkkilainen lakana tai kiinalainen bulkkilautanen. Toivottavasti Fiskars ei tälle listalle joudu koskaan. Kevyttä hintalisää olen aina ollut valmis maksamaan made in finland-tuoteesta, jos laatu on ollut verrannollinen tai jopa parempi kuin ulkomainen vaihtoehto.

Samalla linjalla tuon Arabian kanssa. Tai no ostan Arabiani vanhana, Suomessa valmistettuna jos ostan, ja viimeisimmät lautaset ostin uusina Sokkarista pari vuotta sitten, kun näin niissä lukevan 'Made in Finland'. Taisi olla Helsingin tehtaan viimeistä tuotantoa. Mieluummin sitä useampaa suomalaista työllistäisi kuin pelkkää ylikallista suunnittelu- ja markkinointiosastoa, joka ei edes ole luonut kauheasti mitään uutta viime aikoina, vaan ratsastaa vanhalla maineellaan.

KotooTöihin
02.12.2017, 14.54
Tällä hetkellä voisin boikotoida autoilua. 850€ laitoin auton kytkimeen ja mekaanikko kerto että vaihdelaatikossa on laakerivika

JiiPee
02.12.2017, 18.27
Muuttamista. Inhoon koko hommaa plääh

fiber
24.02.2018, 09.45
Giro, Bell ja Camelbak ovat Vista Outdoorsin tavaramerkkejä. Se puolestaan on suuri ammusvalmistaja ja NRA:n tukija.

Floridan kouluampuminen ja siitä seurannut keskustelu sai monilla mitan täyttymään, kun ratkaisuksi ehdotettiin (taas kerran) opettajille aseita. Myös fillaripuolella nähdään vaikuttamisen mahdollisuuksia: https://www.bikebiz.com/news/anti-gun-bike-brand-boycott Kuluttajaboikoteilla näyttää myös tulevan tulosta: http://www.bbc.com/news/business-43173753

veke
24.02.2018, 20.12
Giro, Bell ja Camelbak ovat Vista Outdoorsin tavaramerkkejä. Se puolestaan on suuri ammusvalmistaja ja NRA:n tukija.

Floridan kouluampuminen ja siitä seurannut keskustelu sai monilla mitan täyttymään, kun ratkaisuksi ehdotettiin (taas kerran) opettajille aseita. Myös fillaripuolella nähdään vaikuttamisen mahdollisuuksia: https://www.bikebiz.com/news/anti-gun-bike-brand-boycott Kuluttajaboikoteilla näyttää myös tulevan tulosta: http://www.bbc.com/news/business-43173753

Kunnes tulee vastapalloon linjan toiselta puolelta. Ja palataan ruotuun...
Mites se Kärkkäisen vastainen boikotointi on toiminut - niinq noin pitkässä juoksussa ...?

arctic biker
24.02.2018, 20.15
Mites se Kärkkäisen vastainen boikotointi on toiminut - niinq noin pitkässä juoksussa ...?

Ainakin omalla kohdalla erittäin hyvin olen Kärkkäisen kanssa onnistunut, ynnä perhe ja muu lähipiiri. Fiberi kertoo jotta myös mun ykköskypärä Giro Savant, hmm. Enpä enää osta, tosin kolmeneljä vuotta kun seuraavaa tarviin.

Köfte
24.02.2018, 20.20
Ah Shit! Nuorisolla 2X Bell, vanhuksilla 2X Giro, kun sopivat päihin.
Seuraavat pottakaupat menevät uusiin puihin; taas saa säätää, prkl...

YT
24.02.2018, 20.28
^Peitä logot nykyisistä. 90-luvulla Camelbak boikotissa raksittiin ommellut logot repuista irti ja lähetettiin pääkonttoriin. Takaisinpäin tuli anteeksipyyntökirje ja lupaus parantaa tapoja.

Köfte
24.02.2018, 20.37
^ OK, ei tosin helpota seuraavia hankintoja.

Radonx
24.02.2018, 20.51
Vois ostaa Bellin kypäriä ja tukea NRA:ta, ja ostaa Kärkkäiseltä jotain ihan vaan sen takia kun maailmanparantajat koittavat kiusata muita ja tuhota työpaikkoja.

Petteri Ellilä
24.02.2018, 21.00
Gigantti. Missään en ole saanut niin /c:stä olevaa asiakaspalvelua (siis: ei palvelua) pitkiin aikoihin.

Smo
24.02.2018, 21.15
*klip* sen takia kun maailmanparantajat koittavat kiusata muita ja tuhota työpaikkoja.

Samaan aikaan kun Trump-fanaatikot ja riistokapitalistit tuhoo maapallon ja maailmanparantajien lapsenlapset tai lapsetkaan vanhoina ei voi enää pyöräillä täällä.

pätkä
24.02.2018, 23.07
Kärkkäiseltä ostamani SSD-levy olikin pelkkä SS-levy:seko:.

fiber
24.02.2018, 23.29
Vois ostaa Bellin kypäriä ja tukea NRA:ta, ja ostaa Kärkkäiseltä jotain ihan vaan sen takia kun maailmanparantajat koittavat kiusata muita ja tuhota työpaikkoja.
Teepä se, jos sinua häiritsee, että toisilla on pyrkimyksenä parantaa maailmaa. Tuliko huono omatunto vai miksi rupesi v*tuttamaan vaikkei viestini koskenut sinua ollenkaan? Tuskinpa sinun tai Bellin työntekijöiden leipä on NRA:n tukemisesta kiinni.

fiber
24.02.2018, 23.31
Suht hyvin (https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005510764.html), tässä vaiheessa juoksua :)

Köfte
24.02.2018, 23.37
^ Kunhan Sipiläläisetkin vielä äänestäisivät pikkubusseillaan.
Näillä main se tosin sataisi äss-ryhmän laariin.

bici74
25.02.2018, 00.23
Huiuiui, mulla on Bellin potta. Ruoskinpa itseni hengiltä kunhan kerkeän. Anteex.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Köfte
25.02.2018, 00.48
^^17 raatoa harjoituksissa? Minkähän alan harkkareissa?
Ai niin, fake news tietty! Muuttavat asian mustasta harmaaksi.

usko juntunen
23.03.2019, 21.33
Jassoo, taitaa päästä XXl tälle "kunnialistalle" Oletin, että edes Pohjoismaissa oisi edes jonkinlainen ihmisarvo tavan duunareilla.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006045333.html

XXl juttu: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006038600.html

Jami2003
23.03.2019, 21.40
Dna. Yrittivät päivittää pojan liittymää "rutiini päivityksellä jossa enemmän puheaikaa jne..." sitten jossai viime metreillä tuli ilmi että sopimus muuttuu myös määräaikaiseksi aina vuodeksi kerrallaan. Joo kiitos ei.

tempokisu
24.03.2019, 13.41
^ no nehän ottaa sieltä yhteyttä ennen sopimuksen päättymistä että jatketaanko...."jatketaan" näin mä olen ainakin tehny, mutta ei ole dna enää.

Mä boikotoin kaikkia vaaleja, luultavasti tulevaisuudessa myös presidentinvaaleja. Kun en tunne ketään ehdokkaista missään vaaleissa, en halua näistä ketään minnekään valituksi...

tommi2
24.03.2019, 13.43
^Vähän sama ideologia vaaleissa, tosin jos tulee joku ehdokas, jonka katson olevan hyvä, äänestän tottakai. Ei siis periaate, vain puute aidosti muista erottuvista ehdokkaista (hyvässä mielessä).

lansive
25.03.2019, 16.27
^Vähän sama ideologia vaaleissa, tosin jos tulee joku ehdokas, jonka katson olevan hyvä, äänestän tottakai. Ei siis periaate, vain puute aidosti muista erottuvista ehdokkaista (hyvässä mielessä).

EI-äänen antaminen on listavaalissa helppoa. Tietysti jos uskoo äänestämättä jättämisen olevan sama asia, niin eipä siinä mitään. Pölhöpopulistiset liikeet kiittävät sinua valinnastasi.

tempokisu
25.03.2019, 16.36
^ no se suurin syy on mennä sinne vaalipaikalle, hävettää mennä kun siellä rivi jotain ihmisiä seuraa silmä kovana.
Höh joku pirun tutkimuskin just tehtiin että pienituloiset ( esimerkiksi tarjoilijat ja siivoojat) käy vähempi äänestämässä kun taas isotuloiset ja esimerkkiammattina tietysti lääkärit, käy ahkerasti äänestämässä äänestysprosentti on yli 90.
Entäs köyhä lääkäri? kumpaan ryhmään mun pitäisi kuulua.....no tietysti ei-äänestäviin, sitä vaan köyhät tuntee että ei meidän asioista kukaan välitä niin ei mekään välitetä teidän vaaleistanne.

Acunus
25.03.2019, 17.08
- kaikkia sivustoja
- voitelurekkoja
- urheilulähetysten asiantuntijoita

OKS
25.03.2019, 17.50
- urheilulähetysten asiantuntijoita

+1

Lukija5
25.03.2019, 18.22
Samaan aikaan kun Trump-fanaatikot ja riistokapitalistit tuhoo maapallon ja maailmanparantajien lapsenlapset tai lapsetkaan vanhoina ei voi enää pyöräillä täällä.

Juuh maailmanparantajat ovat muita pyhempiä ihmisiä, hyväsignaloinnila se maailma parantuu. Samalla pistävät ihmiset ahdingosta ahdingoon hienoilla ideoillaan ja samalla syyttävät vastapuolta ja dehumanisoivat nämä.

Neuvostoliitossa oli ja Venezuelassa on hyvä pyöräillä.

pulmark
27.03.2019, 02.12
Ämyrokkia Hämeenlinnassa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006048560.html?fbclid=IwAR0N0u7KH0oJejbCpPBlxy te6UyXUFKf99gm07ehUAwpNWXsNkNMz0xpZ7E

Rock on jälleen vaarallista kun Peitsamon aikaisemmin sovittu esiintyminen peruttiin hänen mielipiteiden vuoksi. Olen aina ajatellut että taide (musiikki, elokuvat, teatteri, maalaukset yms.) mukaanlukien urheilu olisi politikoinnista suhteellisen vapaata aluetta. Varsinkin rock- ja popmusiikkia olen pitänyt elokuvien ja teatterin ohella eräänlaisena "viimeisenä linnakkeena" johon politikointi ei ulotu vaan ilmaisunvapaus kukkii. Rockin ja politikoinnin sekoittamisesta en usko ikinä mitään hyvää seuraavan. Pitäkää tunkkinne.

Kari Peitsamon Skootteri - On Pakko Vatkaa

https://www.youtube.com/watch?v=wQkrcx37Mns

PS. 40v sitten 1978 Suomeen saapumassa ollut Sex Pistols kiellettiin epäämällä työluvat. Bändi tosin hajosi ennenkuin se ehti saapua Suomeen. Paluuta menneisyyteen.

OJ
27.03.2019, 02.24
Ai taide politikoinnista vapaata? Kaikkea sitä kuulee ja taidanpa boikotoida tätä ajatusta.

Nyt sai tuntematon festari paljon näkyvyyttä.

Jami2003
27.03.2019, 13.26
Olen ollut Kari Petsamo boikotissa koko hänen uran ajan.

LJL
27.03.2019, 14.31
Perseitä, perseitä, perseitä on hieno kappale

tempokisu
02.04.2019, 16.27
Voi vitsit että sitä oli nuorena ollakseen ja muka ollakseen. Harmittelin että juoksukisoja ei silloin televisioitu, ja olin tosi innokas kun kysyttiin haastatteluun ja pariin ( typerään) telkkariohjelmaan.
Onneksi niitä kisoja ei televisioitu, olisivat nyt jossain juutuubissa kaiken kansan naurettavina. Telkkariohjelmat oli typeriä, leikattiin pois ne kohdat joita ite pidin tärkeinä. Toimittajille oli tosi vaikeeta ymmärtää haastateltavan vastauksia.
Onneksi ei enää kysytä, mutta en todellakaan menisi enää yhteenkään haastatteluun.

Enkä ole vieläkään katsonut sitä Fillari-lehteä jossa se mun haastattelu ja kuvat on. Enkä liiemmin Seuran juttua. Boikotoin omien haastattelujeni lukemista, ja erityisesti kuvien katsomista varmaan lopun elämäni.

assari
02.04.2019, 17.59
Pikaruokapaikkoja jotka ovat ulkomaalaisten omistuksessa.

Ellei suomalainen tue suomalaista yrittäjää ei sitä kukaan muukaan tee.

assari
02.04.2019, 18.00
Olen ollut Kari Petsamo boikotissa koko hänen uran ajan.

Niin, onhan se järkevää boikotoida miestä joka puolustaa suomalaisia.

assari
02.04.2019, 18.14
Ämyrokkia Hämeenlinnassa.

PS. 40v sitten 1978 Suomeen saapumassa ollut Sex Pistols kiellettiin epäämällä työluvat. Bändi tosin hajosi ennenkuin se ehti saapua Suomeen. Paluuta menneisyyteen.

Ämyrock-festivaalien järjestäjien pidemmän aikavälin suunnitelma on estää suomalaisen musiikin esittäminen ja korvata se arabi ja afromusiikilla.

Lastensuojeluliitto ja Helsingin Sanomat onnistuivat estämään Sex Pistolsin Suomen keikat.

Jami2003
02.04.2019, 21.55
Niin, onhan se järkevää boikotoida miestä joka puolustaa suomalaisia.Boikottini ei kyllä liity mitenkään Peistamon mielipiteisiin vaan hänen musiikkiin. Boikotoin myös lukuisia muita kotimaisia ja ulkomaisia artisteja, koska en tykkää heidän musiikistaan.