PDA

Näytä tavallinen näkymä : Noloja tilanteita

Jopo Juoppo
09.12.2011, 21.51
Kävin hakemassa rouvalle alusasun, tis…Rintaliivit ja pikkuhousut. Synttärilahjaksi, satanen(!).
Alan erikoismyymälässä yhdessä myyjän kanssa sitten ihmeteltiin erilaisia vermeitä ja vaihtoehtoja, joita todellakin ON! *huh…*

Mittasuhteiden kanssa pulmia, en tajunnut selvittää asiaa ennakkoon.
Esitin asiani hieman toisin, ihan tavalliset PushUp ja se jakaus vaan mukavasti framille, se riittää.
Myyjän sitten selitti paljon asioita (en tiennyt), jotta pelkästään annetuilla spkseillä ei asia etene. *WHAT AN IDIOT!!*

Myyjä pelasti kuitenkin silmin nähden nolon tilanteen ryhtymällä itse poseeraamaan ja opastamaan oikeiden asioiden ja mittojen määrittämiseksi. Jotta isompi vai pienempi, sieltä vai täältä jne. Voi luoja, että nolotti.
Enhän minä osannut selittää kuin jotain tyyliin ”EN NYT OIKEEN TIIÄ” tai "JOO ON NE”. Jotkin vermeet sain sitten lopulta hätäpäissäni ostetuksi (no joo, hienot tuli, sellaiset, sydänyön siniset!). Jäi kyllä joku ihme pervo olo, grrr...!

Koko oli kuin olikin ihan passeli ja näin Joulun alla pipariakin! Luulen että Rouva arvostaa paljonkin "urheaa" ostosuoritustani ja saatan hyötyä sitä myöhemmin jotenkin, en tiedä. En viitsinyt kertoa Rouvalle tuosta ostotapahtumasta ihan kaikkia nyansseja.

Tissiliivien hankkimista luonnehtisin myös siten, jotta siinä saa lahjan myös itse. :o

Mutta, ensi vuonna samaan putiikkiin, ehdottomasti!

EePee
10.12.2011, 01.50
jaa tähän malliin? :)

http://www.youtube.com/watch?v=bmqacriJ-O0

juu, on vähän noloja tilanteita, mutta ammattitaitoinen myyjä osaa auttaa loiventamaan nolotusta

mutanaama
10.12.2011, 02.28
@ jopo
Jaahas, ja herra kertoo siiten mikä liike.

Jopo Juoppo
10.12.2011, 17.13
jaa tähän malliin? :) http://www.youtube.com/watch?v=bmqacriJ-O0 juu, on vähän noloja tilanteita, mutta ammattitaitoinen myyjä osaa auttaa loiventamaan nolotusta
Toihan on sen putiikin valvontakamera ja minä...??
Mitä helv... miten ihmeessä tallenne on täällä??? :mad:

Se eka kerta on aina hieman hankalin http://www.youtube.com/watch?v=h7g43rXTedQ

Jii1978
10.12.2011, 18.45
Vaimolle alusvaatteita ostaessa pitää juurikin pitää mielessä se, että lahjaa ollaan ostamassa itselle. Kätevintä on hankkia riittävän suuruinen lahjakortti ja evästää rouvaa hankkimaan rahalla niin vähän kangasta kuin mahdollista.

Pekka L
10.12.2011, 19.37
Ei, kyllä ne hepenet ostetaan ihan oman maun mukaan.
Tokalla kerralla sit viimeistään tietää käydä etukäteen urkkimassa oikean koon.

Vinkki: rintsikoita kun voi yleensä pitää parikin päivää, niin osta mätsääviä kalsareita kahdet ja oot kingi vaimos mielestä.
(mutta jos vaimo pärjää pari päivää samoilla kalsareilla, niin osanotot sitten vaan...)

Jopo Juoppo
10.12.2011, 20.53
@ jopo
Jaahas, ja herra kertoo siiten mikä liike.

Älä unta nää! Jotta koko tämä mullilauma sinne sormet ojossa ja kuola poskella??
Ei, tätä mun afääriä ei nyt vaan pilata!

Fjälle
11.12.2011, 21.14
Itsensä munaaminen on yllättävän helppoa...kaveri kertoi :(

Hyötypolkija
11.12.2011, 23.52
Valmistelin tossa koko illan huomisia työjuttuja ja sain juuri valmiiksi. Oli tarkoitus käydä vielä istuskelusession jälkeen ulkona saamassa veret liikkeelle, mutta miten mä kehtaan enää...
Ai kuinnii? No kun sillä samalla minuutilla kuulosti päättyvän BB, että mitä ne naapurit nyt aattelee, jos heti sen jälkeen työnnän nokkani ulos... Nolointa, mitä keski-ikäistyvälle heteromiehelle voi käydä.

tempokisu
12.12.2011, 00.30
Hyötypolkija, nolous on katsojan silmissä. Nolo-nolottaa jos ylipäätään tietää että joku "BB" loppui just telkkarista. Tassu ylös kuka tietää? ensinnä mikä on BB ja milloin se tulee, mistä??

No niin. Se siis siittä.

Mutta toi "mies nolona alusvaateostoksilla" on pelkkä myytti. Myyjät on iloisia kun saavat neuvoa! ja siittä että mies tulee ja ostaa naiselleen alusasua. Hieno juttu :cool: sanotaanko että "äijää"
Kyllä iteäkin nolottaa rintsikkaostoksilla, ja pikkariostoksilla. Kun ei vaan löydy sopivaa! :mad: siis kaikkien liivien ne olkaimet on jotain ihme venyviä nirunaruja, jotka ei vastusta painovoimaa ollenkaan.
Ei hyvä.
Samoin ne pikkarit, en mä mitään naruja tai jotain tankoja halua.
Voin sanoa, nolottaa tiskillä! Ostan kerralla enempi ettei tarvii kun harvoin nolotella.

Kerronpa mieltä keventääkseni muutaman muunkin tilanteen.
Opiskeluajoilta. Toinen esittää potilasta ja toinen on lääkäri. Mä olin se potilas, ja mulla oli muka jotain vatsavaivoja. No sitten tämä lääkäriä esittävä alkoi kysellä kaikkea kuukautisista ja kierrosta, ja kun mulla ei ole koskaan ollut ns. normaaleja juttuja, niin olin ihan ???? että mitä tähän pitäisi nyt vastata. Itsetuntoa ei ollut niin paljo että olisin reippaasti kertonut että eipä ole kuukautisia ollut kaheksaan vuoteen...siittähän sitä olisi saatu oikein kiva potilastapaus. Olin vaan nolona. Tämä tuokio vielä videoitiin. ( vajoaa maan alle)

Opiskeluaikoihin mahtui kyllä paljon noloja tilanteita.
En suostunut jossain pikkujouluissa meneen saunaan. Enkä vaihtaman vaatteita jonkun poikaopiskelijan kanssa ( mun menee rikki! millä mä sitten meen kotiin)
Nolotti kun pyysin yhtä poikaa vuosijuhlaan, mutta hänellähän oli jo oma tyttöystävä...aha, joo kiva..
Olin menossa kysymään jotain opetushoitajalta, kuulin oven takaa kuului että "mitä me sen Iisakkilan kanssa tehdään on niin vaikea tapaus..." joo kiva mennä senjälkeen kyseleen, enkä mä tietenkään rohjennut ottaa sitä asiaa puheeksi, että niin mistä oli kyse?
Harjoittelupaikassa nolotti kun joku ( varmaan sokee) potilas tiedusteli että "onko rouva raskaana" ?? siis minulta, mä olin semmoinen alle 40kiloinen ruippu.
Puhumattakaan siittä tenttikymysyksestä kun piti "selosta mitä tapahtuu yhdynnässä" voi apua!

**
Usein potilaat kokee jokun tietyn asian noloksi, kun pitää naiselta kysyä. Ovat sitten helpottuneena kuitenkin tuumineet että "eihän tämä vaikeaa ollutkaan...". Se on aina hyvä kuulla. Joskus kysytään kyllä "oudompia" asioita, mutta minä en suostu nolostumaan, sanon vaan että jaa-a, en tiedä tms. ( asia ei ole varsinaisesti lääketieteen asia).

Sanna04
12.12.2011, 19.06
Wow, teilläpä on helppoja tapauksia puolisoina jos niille menee liivit tuosta vaan kun kaupasta hakee "oikean koon"! Itse en tiedä mitään vaikeampaa, kuin ostaa a) sopivat rintaliivit ja b) istuvat ja hyvännäköiset farkut. Kumpiakaan en ostaisi sokkona nettikaupasta, ja tuntuu lähes säännöltä, että henkarissa hyvännäköinen ei sovi päälle taas lainkaan. Tiedä sitten onko vika minussa vai vaatekappaleissa, mutta mulle ei ainakaan kannata tuommoisia lahjoiksi ostella..

HiMa
12.12.2011, 19.21
Meillä on täällä erittäin hyvin palveleva naisten alusvaateliike. Siellä on kanta-asiakasrekisteri, jonne myyjä kirjottaa mitä on ostanut, merkki, malli ja koko. Myyjä pystyy katsomaan noiden aiempien ostosten perusteella millaset liivit käyttäjälle sopii. Värivalinta on yleensä se vaikein tehtävä...

HeliT
12.12.2011, 19.40
Wow, teilläpä on helppoja tapauksia puolisoina jos niille menee liivit tuosta vaan kun kaupasta hakee "oikean koon"! Itse en tiedä mitään vaikeampaa, kuin ostaa a) sopivat rintaliivit ja b) istuvat ja hyvännäköiset farkut. Kumpiakaan en ostaisi sokkona nettikaupasta, ja tuntuu lähes säännöltä, että henkarissa hyvännäköinen ei sovi päälle taas lainkaan. Tiedä sitten onko vika minussa vai vaatekappaleissa, mutta mulle ei ainakaan kannata tuommoisia lahjoiksi ostella..
+1 Minussa on ainakin samoja vikoja :). Sekään ei vielä riitä, että ne rintsikat tuntuvat kaupassa OK:lle, soljet ja tyttömäiset pitsit hiertävät kuitenkin. Sloggit ja (tutun merkkiset) urheilurintsikat eivät varmaan ole kaikkien mielestä kovin romanttisia lahjoja, mutta niitä on (itsekin) helpompi hankkia.

tempokisu
12.12.2011, 20.37
:o mua helpottaa äärettömästi että en ole liivi-farkkuosto-ongelmieni kanssa yksin.
Mutta helpottaa sekin että asun ja oleilen yksin, niin eipä niitä aluvaatteita kukaan näe.

mutanaama
12.12.2011, 21.46
Mäkin vedän välillä kommandona, shortseissakin ilma kiertää mukavammin.:cool:

tempokisu
13.12.2011, 00.08
Mäkin vedän välillä kommandona, shortseissakin ilma kiertää mukavammin.:cool:

Niin siis kenen muun lisäksi? Viestisi oli mun viestin perässä, mutta kyllä mulla on vaatetta päällä aina. Usein jopa vielä lämpökerraston pitkikset.
Aluvaatteita ei kukaan kattele, tarkoittaa että voi olla tavalliset mustat.

nolo lisäys: tosin nyt tuon "kommandon" merkitys meni arvalla.....en mä tiedä tämmöisistä jutuista. Enkä muuten välitäkään tietää.

artzi
13.12.2011, 00.14
Näin vanhana BB tuo mieleen sen BB:n jolla on DD ja kelpaa Marianne-kuviin ja tykkää elukoista... ;)

tempokisu
13.12.2011, 01.01
Joo, kysykää vaan ensin kohteelta se kuppikoko.
Kuvakulmilla, vaatteilla ja vaikka käsien asennolla voidaan muokata paljon, mutta tuossa lienee ihan rehellinen totuus. Ehkä C-koko? tai B. Riippuu ympärysmitasta sekin sitten, sillä 75C vastaa 80B ja näin..... DD on näin hoikalla luonnoton. Ja näyttää ihan normaalikokoiset rinnat tuossa kuvassa. Vyötäröthän oli tuolloin hoikempaa mallia kun nykyisin, joten rintojen osio korostuu enemmän.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQeewluLF16KhzrBAJ4YBc1iV8pXOdNQ pdMLrFHMIF1-c_QHkZd

Hannem
13.12.2011, 10.27

Veit sanat suustani!

Kisu, ei naista pitäisi nolottaa alusvaateostoksilla. Onhan niitä painijanselkä rintaliivejä joiden olkaimet pysyy paikallaan + kun et kerran niin alusvaatteiden ulkonäöstä välitä niin isompaa rintavarustustahan luulisi kunnon urheilutopin- tai liivien tukevan. Tästä asiasta ei tosin itsellä ole kokemusta :D

Sorry offtopic...

VesaP
13.12.2011, 10.38
Miehet, muistakaa: "Diamonds are girls best friends!"

Ei tarvii miettiä kuppikokoja. Jos haluaa tuohon kaveriksi jotain pehmeää niin antaa sylillisen kukkia mukaan tasapainoittamaan sitä samettivuorellista pientä laatikkoa jonka sisällä on jotain kiiltävää...

Disclaimer: Itse TIETYSTI tiedän oman vaimoni tarkat mitat.

Oatmeal Stout
13.12.2011, 10.49
Disclaimer: Itse TIETYSTI tiedän oman vaimoni tarkat mitat.
Päivittäiset mittaukset ja näköispatsaan tekoko, jotta myös alle millimetrin ja millilitran muutokset pysyvät hallinnassa?

tempokisu
13.12.2011, 11.33
Veit sanat suustani!

Kisu, ei naista pitäisi nolottaa alusvaateostoksilla. Onhan niitä painijanselkä rintaliivejä joiden olkaimet pysyy paikallaan + kun et kerran niin alusvaatteiden ulkonäöstä välitä niin isompaa rintavarustustahan luulisi kunnon urheilutopin- tai liivien tukevan. Tästä asiasta ei tosin itsellä ole kokemusta :D

Sorry offtopic...

No kyllähän ne olkaimet pysyy paikallaan, mutta jos vaan löytyisi joku merkki jossa osa olkaimia on ei-venyvää materiaalia, kuten Gossardissa, joissa siis puolet ei venyvää ja takana säätö-osassa venyvää. Nämä koko-venyvät eivät tue ollenkaan, ne "kupit" valuu koko ajan alemmas, kun olkain joustaa ja vääjäämättä myös venyy.

Kuka sanoi etten välitä alusvaatteiden ulkonäöstä? ( olipa pahasti sanottu tuo...) Mä sanoin ettei niitä onneksi kukaan katsele. Ja alusvaatteisiin kuuluu myös ne nimettömät, joita lähinnä tässä olin tarkoittanut..........:o En mä nudeja osta ( tai mikä lie beige tai hienosti champagne) mutta en myöskään epäkäytännöllisiä hörselöjä, mutta mun useimmissa on pitsinen osuus kankaan päällä. Siis perusperiaatehan on se, että kun TIETÄÄ että on nätit alusvaatteet, on lähtökohtaisesti parempi olo :p
Urheiluliivit - YÖK! ne on sitäpaitsi kamalan kiristävät ja hankaa, ja löysistä ei ole hyötyä. Ja kun tietää että semmoiset on alla - niin sittenhän se vasta nolottaa koko olemus! En käytä edes lenkkeillessä, vaan mustia siviilikäytöstä poistettuja Gossardeja :p ei pitäisi vai? miksi ei.

Mitä nyt pakosta tulee nähtyä ihmisten rintavarustusta ainakin liivien sitä takalappua, niin olen korkeintaan keskikoko-rintainen. Juurikin tuo edellä mainitsemani koko, tosin se riippuu liivimerkistäkin. Joistain malleista menee 75B ihan hyvin. Mistä on peräisin se käsitys että mä olen joku isorintainen? lähtökohta jos on ei rintoja lain, ja olen kuitenkin aika pienikokoinen, niin ei siihen laiteta kun koko normal.

Hannem
13.12.2011, 11.40
Urheiluliivit - YÖK! ne on sitäpaitsi kamalan kiristävät ja hankaa, ja löysistä ei ole hyötyä. Ja kun tietää että semmoiset on alla - niin sittenhän se vasta nolottaa koko olemus! En käytä edes lenkkeillessä, vaan mustia siviilikäytöstä poistettuja Gossardeja :p ei pitäisi vai? miksi ei.

Urheiluliivit on aika kauheita, mutta topit on mukavia, siis meikäläisen näkökulmasta. Ja lenkillähän saa jokainen pitää ihan mitä haluaa :)
Ei oo heleppoa tämä naisen elämä.

tipsu
13.12.2011, 14.39
En minäkään ilahtuisi mistään liivilahjasta. Liiveissä melkein sopiva on nimittäin yhtä kuin ei sopiva. Ja vaikka koko olisi oikein, niin jotkut liivit tekevät rinnoista hassun näköiset paidan alla. Osaan itse ostaa vain yhtä tiettyä merkkiä aina saman koon (mallikin lähes sama), muuten se koko voi olla ihan mitä tahansa. Minulla on kavereita, joiden rinnat ovat tietystä erikoisliikkeestä liivejä hankittaessa kokoa D, vaikka ihan oikeasti ovat kyllä lähempänä kokoa B. Ei siis liiveistä kokoa kurkkaamallakaan voi olla varma, että se koko pätee enää eri kaupassa. Varmaan joku psykologinen juttu tuo kokojen muuntelu kaupan malleille, sama kuin Tukholmassa katselin vaatekaupassa housuja, ja totesin S-koon näyttävän melko suurelta. No, se olikin sitten oikeasti S+, joku isojen tyttöjen malli, oikeaa kokoa 44 tjsp, ehkä jollekulle tulee sitten parempi mieli sanoa käyttävänsä kokoa S+ kuin 44. Vaatelahjat, joiden tulee istua, on todella hankalaa ostaa ilman sovitusta.

Halloo halloo
13.12.2011, 14.51
Mihin unohtui lahjakortti alusvaatekauppaan?

Highlander
13.12.2011, 15.18
Ei kai se nyt niin turhaan tarkkaa ole...:rolleyes: tuolta halvalla one size fits for all ja jää rahaa kaljoitteluun :D

http://www.kaalimato.com/catalog/Alusasusetit_c_139.html

Niksipirkka...kätevä mies tekee myös itse. Vanhoista läpinäkyvistä suihkuverhoista syntyy mitä fantastisimpia luomuksia latexin ystäville :seko:

Tärkeintähän on itse ajatus :p

haedon
13.12.2011, 15.26
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQeewluLF16KhzrBAJ4YBc1iV8pXOdNQ pdMLrFHMIF1-c_QHkZd
Ai tuoltako se Tempomisu näyttää?:D. Mä luulin että sä oot vähän vanhempi ja hampaaton....ainakin sun juttujen mukaan;)

tempokisu
13.12.2011, 15.42
Oijoi kun näyttäisinkin!! en mä sitten täällä itkisi...

Totuus on nimittäin juuri se mitä olet mun juttujeni perusteella päätellyt. Ei etuhampaita, mutta leukaluun rakenne on semmoinen kummallinen että nauraessa hampaat tai hampaattomuus ei näy. En osaa hymyillä sillee että hampaisto näkyy, kun olen Luojan virhepainos ( en ole kenelläkään muulla havainnut samaa "ongelmaa" tai tässä tapauksessa luojanlykkyä).
Olen vanha, ja tummat lyhyet hiukset. Niin ja ruma.

Tuo kuva oli siis artzin postaukseen "BB" vastaus.

Hei mutta pyydän, älkää nyt viitsikö leikilläkään lisätä tätä ruman ulkonäön aiheuttamaa tuskaa. Oon kärsinyt rumuudesta ihan koko ikäni, mutta nyt asia ei enää sinänsä vaivaa kun terveysongelmat ovat olleet isompia ja kun en enää mitään mies-ystävääkään haikaile. Pääsee lenkille ja on töitä ja suhteellisen terve, siinä on aika paljon siinäkin.

Mutta jos pitäisi listata jotain hartaimmat toiveet, niin kyllä olla nätti on siinä listalla.

artzi
13.12.2011, 16.39
No niiih... perustakaa ny vielä ketju "Rintaliivien kokojen vertailu, kuva mukaan! HUOM, vain tytöille"... niin eiköhän se ole alta aikayksikön foorumin top 5 listalla... :D

haedon
13.12.2011, 16.51
...Hei mutta pyydän, älkää nyt viitsikö leikilläkään lisätä tätä ruman ulkonäön aiheuttamaa tuskaa....
Elä kato ota niin tosissaan miedän juttuja, ei me oikeesti immeisiä ulkonäön mukaan arvioida;). Ja kauneushan on muutenkin katsojan silmässä. Just tossa viikonloppuna katottiin saunabileissä tyttöjen kuvia.......ööö ei siis mitään sellaisia.......ainakaan kovin tuhmia.......tai enhän mä edes tiedä mikä on tuhma kuva, kun en niitä kattele......niin kyllähän jokaisella oli ihan oma mielipide että mikä näyttää kauniilta.

tempokisu
13.12.2011, 17.17
eh...heh.
Kai näistä mun raapusteluista voi päätellä jotain :p
Tässä iässä ulkonäkö- ja vastaaviin asioihin on pakko suhtautua huumorilla, riittävällä itseironialla.

Semmoista asiaa jolle ei voi itse mitään, ei kansii surra. Ja kuka ei haluaisi olla kaunis? kansii olla kuitenkin vain oma itsensä, sen olen tässä vuosien saatossa oppinut, aina parempi se.

cuppis
13.12.2011, 17.18
Joo ei viittittäis puhua yksityisasioista, joten siirtykäämme keskustelemaan ihmisten ulkonäöstä :)

Hannem
13.12.2011, 17.30
Niksipirkka...kätevä NAINEN tekee myös itse. Vanhoista läpinäkyvistä suihkuverhoista syntyy mitä fantastisimpia luomuksia latexin ystäville :seko:

Päivän paras idea! *rupeaa askartelemaan*

Voin sitten tulla tänne kertomaan miten noloa oli kun esittelin luomukseni miehelle :D

tempokisu
13.12.2011, 17.58
Joo ei viittittäis puhua yksityisasioista, joten siirtykäämme keskustelemaan ihmisten ulkonäöstä :)

Älä nyt ärsytä, tai siis innosta....
:rolleyes:

Jopotuinen
02.12.2018, 16.08
Muistin oikein.
Olis täällä tämmönen serkun aloittama mokailulanka jo vuodelta 2007

pete+
02.12.2018, 16.49
Muistin oikein.
Olis täällä tämmönen serkun aloittama mokailulanka jo vuodelta 2007

Joo löysin sen kyllä, mutta sen aihepiiri tuntui jotenkin menneen vähän muuhun suuntaan.:D

MäkiHiiri
02.12.2018, 17.37
Hupsu ketju, hih. Onneksi saan tasaseen mieheltäni rukkasia.

Jopotuinen
16.02.2019, 12.25
Huomasin Visalaskulla epämääräisen hotellivarauksen Amsterdamista, enkä muistanut siellä hetkeen käyneeni.

Olin jo tehnyt reklamaation luottoyhtiölle lähettämistä vaille valmiiksi, kun tulin maininneeksi asiasta Rouvalle. Hän tiesi minun maksaneeni Espanjan kämpän ko. ajankohtana.
Bookingin laskussa Amsterdam hämäsi, joka lienee heidän konttorinsa paikka. Espanjan maksamisen olin taas tyystin unohtanut, luulin Rouvan hommailleen sen.

Että vähältä piti tällä kertaa, muta ei se olisi ollut eka kerta. :o