PDA

Näytä tavallinen näkymä : Helsingin parhaat mtb-kaupat?

Starfury
16.08.2011, 11.12
Oon tulossa Helsinkiin perjantaina ja tarkoitus katsoa vähän täysjousto xc-pyörää sieltä samalla. Mitkä on parhaat liikkeet joista pyörää etsiä?

Itse olin aatellut Hi5Bikes:ia, Mountain Bike Shoppia ja Lauttasaaren Pyörähuoltoa.
Missä muualla kantsii käydä? Tuskin nyt kovin montaa paikkaa ehdin kiertää, mutta tuollainen n.3-4 kauppaa vois olla ok setti.

KODE
16.08.2011, 11.49
Oon tulossa Helsinkiin perjantaina ja tarkoitus katsoa vähän täysjousto xc-pyörää sieltä samalla. Mitkä on parhaat liikkeet joista pyörää etsiä?

Itse olin aatellut Hi5Bikes:ia, Mountain Bike Shoppia ja Lauttasaaren Pyörähuoltoa.
Missä muualla kantsii käydä? Tuskin nyt kovin montaa paikkaa ehdin kiertää, mutta tuollainen n.3-4 kauppaa vois olla ok setti.

Suosittelen Mountain Bike Shop. Sieltä löytyy Trek ja Spessu..

drop
16.08.2011, 12.01
Tuossahan noita onkin. Kauppaveljillä oli ainakin ennen Konaa, Fillariosalla voisi olla Orangea tai Radonia.

Mr.Auer
16.08.2011, 12.14
Tuossahan noita onkin. Kauppaveljillä oli ainakin ennen Konaa, Fillariosalla voisi olla Orangea tai Radonia.

Tällä hetkellä siellä on joitain Konia jäljellä (ainakin Kulaa ja Kula deluxea eli jäykkäperäsiä), ja pääasiassa Spessua, joista löytyy täpäreitäkin. Näkys olevan tarjouksiakin lopuista täpäreistä.

Larussa myös Pyörähuolto.com, jos siellä Larun pyörässä käy niin kannattaa samalla poiketa .comissa.

VPR
16.08.2011, 12.51
Eikös Larun Pyörä ollut ennen Lauttasaaren Pyörä & Urheilu?

JackOja
17.08.2011, 09.04
Eikös Larun Pyörä ollut ennen Lauttasaaren Pyörä & Urheilu?

Lauttasaaren Pyörä & Asiakaspalvelu! Nykyään asiat on paremmin :)

Best Brakes on siinä ihan pyörähuolto.comin mtb-shopin melkeinnaapurissa jos Lauttasaareen tulee tsekkaamaan noi kaks muutakin. Mistä muistuukin mieleen, että olihan se hienoa aikaa kun Foxcomp oli vielä täällä saarella...

Bike Company Töölössä ja Itiksen System1 puuttuu luetelluista...

Vieläkös BikePlaneteissa myydään pyöriä? Kukaan ei puljusta ainakaan puhu mitään...

Starfury
17.08.2011, 09.54
Best Brakes on siinä ihan pyörähuolto.comin mtb-shopin melkeinnaapurissa jos Lauttasaareen tulee tsekkaamaan noi kaks muutakin. Mistä muistuukin mieleen, että olihan se hienoa aikaa kun Foxcomp oli vielä täällä saarella...

No noi Lauttasaaren liikkeet ainakin vois tsekata, kun muutenkin oon Lauttasaareen tulossa. Pitää kattoa jos tonne Hi5bikes:iin jaksaisi myös körötellä.
Mitkä nyt oikeestaan ovat parhaat liikkeet valikoimaltaan? Lähinnä Spessua oon miettiny merkkinä. Commencalin Meta 55:set kiinnostais ja, mutta miksi en jollain muullakin vois ajella :)

Niin ja tuossa mun alkuperäsessä aloitusviestissä oon nyt sekoittanu Lauttasaaren Pyörän ja Pyörähuolto.Com:in. Nimenomaan Pyörähuolto.Com:issa näytti olevan aika pal hyvää kamaa kaupan.

Jos vaikka tuollaisen toisi tuliaisena turkuun -> http://www.pyorahuolto.com/show.php?type=maasto&id=436 (http://www.pyorahuolto.com/show.php?type=maasto&id=436)

S.T.T
22.08.2011, 19.41
Suosittelen Mountain Bike Shop. Sieltä löytyy Trek ja Spessu..

Suosittelen myöskin.

Juskola
22.04.2012, 14.50
Jatketaan Mountain Bike Shopilla. Olen ostanut sieltä kokonaisuudessaan kolme pyörää, ja palvelu on aina ollut erinomaista ja asiantuntevaa. Oli kyseessä sitten pyörän, varusteiden tai varaosien osto tai huolto. Laadukkaita pyöriä ja lisävarusteita on poikkeuksellisen paljon hyllyssä. Liikkeessä oli jopa joitakin 29''jä edelleen. Itse bongasin ainakin muutaman Trekin Superfly Al Eliten ja ylivuotisen HiFin + pari jotain kalliimpaa Spessua.

Eilen, siis lauantaina!, ottivat poikani (4v) pyörän tarkastelun alle, kun pyörässä oli keskiössä häikkää. Laakerihan sieltä oli mennyt aivan päreiksi, ja nyt täytyy metsästää sellainen jostain. Hienointa on, että pyörä pääsi viikonloppuna työn alle, vaikka heillä ei ole mitään virallista viikonloppuhuoltoa, eikä pyörä ollut edes heiltä ostettu. Ikävintä on, että pojan pyörä on alle vuoden vanha, mutta en löydä takuukuittia mistään.

Taidan ostaa pojalle uuden 20'' pyörän Mountain Bike Shopista. Katsotaan ylettyykö hän ajamaan sillä. Sitten päästään jo neljään pyörään. Ajattelin myös itselleni jotain halpaa dh/bike park/enduro-vispilää (Demo I tai SX trail houkuttelisi vaikka Enduro olisi takuulla järkevin), enkä taida muualta edes katsoa. Hyvä palvelu maksaa itsensä takaisin.

-Erittäin tyytyväinen asiakas vuodesta 2009