PDA

Näytä tavallinen näkymä : EI VOI KESTÄÄ - vertaistukiryhmä

Barefoot
30.06.2011, 17.39
Nyt ahdistaa jo niin rankasti saksasta tilatun fillarin viivästyminen että tarvitaan vertaistukea.

Keskiviikkona sain UPS:n seurantanron ja sitä ahkerasti vähintäänkin tunnin välein klikkailleena (okei, nukun n.6h yössä joten sen verran klikkailutaukoa/vrk tosin näinä odotuksen aikoina unenmäärä on vähentynyt). Tämä odotus on RAASTAVAA!!!

Tänä aamuna seuranta kertoi tylysti että aiottu toimituspäivä pe 1.7. onkin siirtynyt ma 4.7. :eek: ja mikä vielä karmeampaa iltapäivän klikkaus nro 57 kertoi että aiottu toimitus on vieläkin siirtynyt ti 5.7. EI VOI KESTÄÄ !!!!

Nyt tarvitaan pikaisesti Vertaistukea samantapaisiin tilanteisiin joutuneilta. Otin jo upouuden takalokasuojan kainalooni päikkäreille mennessäni ja nukuinkin hyvin ja levollisesti sen avulla :) Mutta tämä siis tapahtui jo muistaakseni toissapäivänä :eek::eek: Auttakaa. Miten olette itse selvinneet tilanteesta? Vai onko minulla peräti tällä hetkelläkin kohtalontovereita??

*hyperventiloi*

ps. Myös eri nettikaupasta tilatut polkimetkin ovat vielä tulossa (lue MYÖHÄSSÄ) Pari kertaa postista tullutkin tällä viikolla lähetysnro ja toiveikkaana olen vauhdilla fillaroinut noutamaan polkimia. Eih, toisella kertaa paketti oli joltain mikäliepilipalifirmalta joku naamarasvanäytepurnukka (antakaa mun pitää ryppyni ja selluliittini) ja toisella kertaa tuli hobbyhållin paketti (olin jo unohtanut tämän tilaukseni) - sisälsi lakania yms ensi viikonlopun hääparille. Huoh, ei siis polkimia. Tosin fillarin kasaamisen suorittava osapuoli on Tahkolla, mut silti.....EI VOI KESTÄÄ :eek::eek::eek:

TaitettaVille
30.06.2011, 17.44
UPS on sitten nopea, toisin kuin heidän suomalaiset yhteistyökumppaninsa. Tuote lähti Portlandista ja saapui Vantaalle 4 päivässä ja sitten kesti puolitoista viikkoa, että "Schenker vai mikä se on" sai toimitettua Hyvinkäälle.

Barefoot
30.06.2011, 17.47
UPS on sitten nopea, toisin kuin heidän suomalaiset yhteistyökumppaninsa. Tuote lähti Portlandista ja saapui Vantaalle 4 päivässä ja sitten kesti puolitoista viikkoa, että "Schenker vai mikä se on" sai toimitettua Hyvinkäälle.

Kiitos, tämä ei auttanut oloani yhtään :D Tosin edellisen tai siis nykyisen fillarin kuskasi ripeästi UPS muutamassa päivässä, ei voi kuin kehua heitä... mut miks just nyt sit hidastellaan ??? ;)

Akke
30.06.2011, 17.50
Munullakin on sama ongelma. Tilasin pyöräliikkeestä cresentin jo kesäkuun alussa mutta sanoivat että se tulee tällä viikolle tai ensi viikolla mutta nyt näyttää pahasti siltä että se tulee vasta heinäkuun lopussa. MITEN YHDEN PYÖRÄN TOIMITUS KESTÄÄ NÄIN KAUAN!?

TaitettaVille
30.06.2011, 17.52
Voi anteeksi Barefoot, mutta minun kokemushan oli Fedin Exstä eikä UPSsista. UPSillahan on omat pakut Suomessa.

Risto Koivunen
30.06.2011, 17.53
Kuullostaa erittäin vakavalta pyöränpuutostaudilta (lat. Velotus Defectus), johon ainoa varmasti toimiva ratkaisu on uuden fillarin saaminen. Kannattaa kuitenkin huomata, että parantuminen voi olla vain väliaikaista, ja saattaa puhjeta uudelleen 2-5 vuoden sisällä, jolloin taas tarvitaan täydellinen hoitokuuri.

Onneksi pyörä on kuitenkin jo tulossa, eli vaivalle on jo varma parannus tiedossa ja voidaan keskittyä pelkästään oireiden lievittämiseen.

Barefoot
30.06.2011, 17.55
No huh, minä jo luulin joutuneeni jonkun "Salaliiton" uhriksi. Juu, Fedex joutuu turvautumaan suomalaisiin yhteistyökumppaneihin. UPS:n kuskit soittelevat hyvissä ajoin ja sopivat mihin aikaan voi tuoda...Sitä soittoa odotellessa :D

Barefoot
30.06.2011, 17.57
Munullakin on sama ongelma. Tilasin pyöräliikkeestä cresentin jo kesäkuun alussa mutta sanoivat että se tulee tällä viikolle tai ensi viikolla mutta nyt näyttää pahasti siltä että se tulee vasta heinäkuun lopussa. MITEN YHDEN PYÖRÄN TOIMITUS KESTÄÄ NÄIN KAUAN!?

Tilasitko suomalaisesta pyöräliikkeestä ? Tuosta viivästyksestä täytyy saada jo jotain pientä kivaa fillarisälää lohdukkeeksi. Alat soittelemaan JOKA PÄIVÄ monta kertaa ko. liikkeeseen niin eiköhän se Cresent sieltä ala valmistumaan :D

Risto Koivunen
30.06.2011, 18.08
Tässä olisi muutamia vaihtoehtoja, joilla voisi yrittää lieventää oireita.

- Pukeudu ainoastaan pyöräilyvaatteisiin, myös nukkuessasi.
- Käy tunnin välein jääkylmässä suihkussa.
- Lähde mukaan Korson Kaiun tai Pahojen Setien maastopyörälenkille. Varaa mukaan riittävästi ensiaputarpeita.
- Katso Eurosportilta Ranskan ympäripyöräilyä. Jos omassa telkussa ei näy, niin suuntaa vaikka Helsingin rautatieaseman lähistöllä sijaitseviin urheiluhenkisiin pubeihin. Tarvittaessa heitä jalkapallohuligaanit yms. pihalle että saat rauhassa ihailla tätä huippuunsa doopattujen urhojen mittelöä.
- Nukkumaan mennessäsi laita tyynyn alle käyttämättömiä sisäkumeja (mitä useampia, sitä parempi, mutta puolisen tusinaa pitäisi riittää).

Jos mikään muu ei tunnu auttavan, niin aina voi suunnata G-klubin saunalle kokeilemaan perinteikästä kilju-kuuria, joka saa tiettävästi unohtumaan monet vaivat (ja paljon muutakin).

kolistelija
30.06.2011, 18.16
Suosittelen siirtymistä suoraan Riston viimeiseen ehdotukseen. Kunhan muistat riittävän palautumisajan ennen fillarin saapumista. Kiljusaunakuurin aikana myös Tourin tuijottelu on sallittua (jopa toivottua) ja sen voi (ainakin ennen onnistui) näppärästi yhdistää tuohon Helsingin keskustan urheiluhenkisessä pubissa käyntiin.

Jos kuuri pitkittyy onnistunee myös toimituksen siirtäminen suoraan kyseiseen urheilupubiin. Mikäs sen parempaa kuin saada uusi konkeli suoraan kiljusaunaan?

Akke
30.06.2011, 19.01
Tilasitko suomalaisesta pyöräliikkeestä ? Tuosta viivästyksestä täytyy saada jo jotain pientä kivaa fillarisälää lohdukkeeksi. Alat soittelemaan JOKA PÄIVÄ monta kertaa ko. liikkeeseen niin eiköhän se Cresent sieltä ala valmistumaan :D

Tilasin. Kyllä mää saan siitä alennusta ja olen melkein joka päivä sinne soitellu missä se pyörä viipyy;)
Mutta on vielä toivoa että se tulee ensi viikolle. Muka sanoivat syyksi että on jotakin lomia tehtaalla!

Hannem
30.06.2011, 19.15
No pitäiskö lähteä hukuttamaan suru alkoholipitoisiin juomiin terassille? Mulla olis vapaata :)

Barefoot
30.06.2011, 19.26
Arvasin oikein, että täältä saa tarvitsemaansa tukea. Kiitos :D

Voikohan tuota kiljua vaihtaa missään tapauksessa esimerkiksi kaljaan (ei kotikaljaan) kun multa menee pakki sekaisin sekä kiljusta että muista urheilujuomista. Voin myös juoda lonkeroa, mikäli olut ei käy.

Siitä helsinkiläisestä urheiluhenkisestä juottolasta häviää ne viimeisetkin jalkapallohuligaanit kun hoipun sinne haisevissa fillarikamoissani, varsinkin jos olen kuitenkin päätynyt juomaan sitä kiljua muutaman vuorokauden putken :eek: Täytyykin pysyä sen verran tajuissaan, että voi antaa UPS:n kuskille uudet koordinaatit...jos nyt enää muistaa tilanneensa koko pyörää :D

Akke - ei ihan mene kyllä läpi tuo "tehtaalla on lomia" - ei tuon kokoisen fillarivalmistajan ollessa kyseessä. Ettei vaan oli pyöräliikkeellä finanssiongelmia tavarantoimittajan kanssa...ei ois eka kerta. Mene ja tiedä, voihan se olla että Cresentin tehtaalta on kaikki fillarinkasaajat matkalla kiljunjuontiin :D

Barefoot
30.06.2011, 19.27
Hannem, ystäväiseni! Tuo oli kyllä ehdottomasti PARAS hoitokeino tähän vaivaan. Joko huomenna suunnataan vai lauantainako vai pitääkö sitä varmuuden vuoksi molempina päivinä :D

Hannem
30.06.2011, 20.22
Hannem, ystäväiseni! Tuo oli kyllä ehdottomasti PARAS hoitokeino tähän vaivaan. Joko huomenna suunnataan vai lauantainako vai pitääkö sitä varmuuden vuoksi molempina päivinä :D

Kaikki käy! Pitäähän tätä ryydytystä lieventää jollakin. Mä niin ymmärrän sun tuskan!

Oon tässä kans vähän fillareita katellu, pitäiskö varmuuden vuoksi jo nyt tilata että ehtii ens kesäksi tulla perille????

Akke
30.06.2011, 20.22
Haistan juu palaneen käryä mutta odotellaan toivokkaina ja välillä odotellaan epätoivoisina.

Barefoot
30.06.2011, 22.01
Akke, lisää kuumottavaa, jatkuvaa, piinaavaa ja erittäin useasti toistuvaa painostusta pyöräliikkeeseen. Ei vaan voi kestää noin kauan :D

Tai toisaalta, pyydät vaan koko ajan alennusta ja kas, sinähän saat kohta Cresentin melkein ilmaiseksi :cool:

Shimaani
30.06.2011, 22.53
...Lähde mukaan Korson Kaiun tai Pahojen Setien maastopyörälenkille. Varaa mukaan riittävästi ensiaputarpeita....
Nononono,
setälenkillä on (sattuneesta syystä) aina sen verran askartelutarvikkeita mukana että saahaan paikattua ja lastoitettua ja rakennettua fillarin perään purilaat että saahaan yliyrittäjä lähimmälle Medi-Helin pysäkille. :)

Asiaan:
odottavan aika on aina pitkä mutta kyllä se fillari sieltä tulla putkahtaa. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif
Isohkoon nokkospuskaan kaatuminen ja siellä kieriskely vie ajatukset muuutamaksi aikaa pois pakettiseurannasta.

Risto Koivunen
30.06.2011, 22.53
Akke, lisää kuumottavaa, jatkuvaa, piinaavaa ja erittäin useasti toistuvaa painostusta pyöräliikkeeseen.

Siteeratakseni saksalaista kirjailijaa Friedrich Nietzscheä: "Jos olet menossa pyöräkauppaan, älä unohda ottaa ruoskaa mukaan".

[Mahdolliset liitteenä olleet kuvat sensuroitu espanjalaisen inkvisition toimesta.]

J T K
30.06.2011, 23.22
Ei se auta nyt kun (taino okei, jos Hannemin kanssa meette nauttimaan ns. vilvoittavia vesiä niin hyväksytään) vetästä sisäkumi Juice-tyyliin otsapannaksi, ajokuteet mallia helle päälle, ajokengät jalkaan ja silmäluomien väliin 11-piikkinen hammasratas. Siitä keskeltä sitten sihtaat postiluukusta ulos 24h niin kyllä se ajankulu siitä nopeutuu..

p.s. itsellä meni keväällä totaalisesti hermot vastaavassa tilanteessa. Vieläkin ahdistuu kun lukee moisesta rääkkäyksestä. Minun kohdalla kun on kyse vielä elänirääkkäyksestä..

VPR
30.06.2011, 23.27
"Jos olet menossa pyöräkauppaan, älä unohda ottaa ruoskaa mukaan".
Multa saa lainaan tämmösen:
http://indyville.fi/kuvat/gear/gear_ruoska_vaaka.jpg

Risto Koivunen
30.06.2011, 23.37
Monelta foorumilaiselta voisi löytyä myös tällainen ruoska lainaksi:

http://www.cambriabike.com/Images/product/park_sr-1_chain_whip.jpg

tunkkireisi
01.07.2011, 00.23
Nyt ahdistaa jo niin rankasti saksasta tilatun fillarin viivästyminen että tarvitaan vertaistukea.

Keskiviikkona sain UPS:n seurantanron ja sitä ahkerasti vähintäänkin tunnin välein klikkailleena (okei, nukun n.6h yössä joten sen verran klikkailutaukoa/vrk tosin näinä odotuksen aikoina unenmäärä on vähentynyt). Tämä odotus on RAASTAVAA!!!

Tänä aamuna seuranta kertoi tylysti että aiottu toimituspäivä pe 1.7. onkin siirtynyt ma 4.7. :eek: ja mikä vielä karmeampaa iltapäivän klikkaus nro 57 kertoi että aiottu toimitus on vieläkin siirtynyt ti 5.7. EI VOI KESTÄÄ !!!!

Nyt tarvitaan pikaisesti Vertaistukea samantapaisiin tilanteisiin joutuneilta. Otin jo upouuden takalokasuojan kainalooni päikkäreille mennessäni ja nukuinkin hyvin ja levollisesti sen avulla :) Mutta tämä siis tapahtui jo muistaakseni toissapäivänä :eek::eek: Auttakaa. Miten olette itse selvinneet tilanteesta? Vai onko minulla peräti tällä hetkelläkin kohtalontovereita??

*hyperventiloi*

ps. Myös eri nettikaupasta tilatut polkimetkin ovat vielä tulossa (lue MYÖHÄSSÄ) Pari kertaa postista tullutkin tällä viikolla lähetysnro ja toiveikkaana olen vauhdilla fillaroinut noutamaan polkimia. Eih, toisella kertaa paketti oli joltain mikäliepilipalifirmalta joku naamarasvanäytepurnukka (antakaa mun pitää ryppyni ja selluliittini) ja toisella kertaa tuli hobbyhållin paketti (olin jo unohtanut tämän tilaukseni) - sisälsi lakania yms ensi viikonlopun hääparille. Huoh, ei siis polkimia. Tosin fillarin kasaamisen suorittava osapuoli on Tahkolla, mut silti.....EI VOI KESTÄÄ :eek::eek::eek:

12.5 CRC huomasi saaneensa palautuksena cyclocrossarin rungon jossa oli mainitsemani selkeä puute.

Eivät ole vielä lähettäneet takaisin mitään.

Ajattelin tässä soitella k.o. fimaan josko ennen syksyä kuuluisi jotakin siitä korvaavasta rungosta. Sen verran toki jo kertoivat pari viikkoa sitten että vikaa tosiaan oli. Aikoivat laittaa korvaavaa tulemaan jahka ehtivät.

Että kestäähän tuo näemmä toisinaan. Jos syyskuuhun menee niin varmaan jo suutun. Ei tässä sentään ikuisuuksia jaksa odotella.

Akke
01.07.2011, 07.19
Kyllä mää ensi viikon jälkeen lähden kyllä vaikka ruoskan kanssa sinne liikkeeseen että se on tultava se pyörä.

VesaP
01.07.2011, 09.39
En jaksa lukea kaikkea tästä ketjusta mutta lyhyesti:

VIINA AUTTAA!!! *kuningashymiö tähän*

tipsu
01.07.2011, 10.14
Multa saa lainaan tämmösen:
http://indyville.fi/kuvat/gear/gear_ruoska_vaaka.jpg

Ja mihinkäs käyttöön tuo on hankittu, koristeeksiko vai Indiana Jonesiksi naamioitumiseen:D?

VPR
01.07.2011, 10.30
Jälkimmäiseen. :D

J T K
01.07.2011, 10.54
En jaksa lukea kaikkea tästä ketjusta mutta lyhyesti:

VIINA AUTTAA!!! *kuningashymiö tähän*

http://youtu.be/ymqgkwfqiHI

kaakku
01.07.2011, 14.56
Vähän samaa vikaa täällä. Runko tilattu muutama viikko sitten ja tämän viikon alussa tuli tieto ettei tulekkaan silloin kun luvattiin eli 15.7. Uutta toimitusaikaa ei tiedetä.. Tekis mieli lähettää valmistajalle viestiä ja kysyä että saavatko toimitettuja runkoja Eurooppaan vai mitä?!?

Onneksi on tuo nykyinen pyörä käyttökunnossa joten hätä ei ole niin paha..

Risto Koivunen
01.07.2011, 15.06
Ja mihinkäs käyttöön tuo on hankittu, koristeeksiko vai Indiana Jonesiksi naamioitumiseen:D?

Eivätkös kaikki tervehenkiset miehet harrasta vähintään kerran kesässä Indyksi pukeutumista? :seko:

http://gigazine.jp/img/2009/07/27/wf2009_s_fire_cosplay/wf2009_s_fire_cosplay07.jpg

http://bartman905.files.wordpress.com/2009/08/wonderfest070.jpg

Barefoot
01.07.2011, 19.23
Auh, kyllä tää joutuu nyt sortumaan VIINANJUONTIIN.

Jaksaa sitten huomenna hyvin treenanneena jatkamaan sitä Hannem:n kanssa terasseilla. Aika monta yötä joutuu tuon lokasuojan kanssa vielä nukkumaan :D

Shimaani
01.07.2011, 19.55
Eikuvviinin.:) Tää ryystää juuri nyt tuota (http://alko.fi/tuotteet/fi/599427)eikä yhtään harmita että paketti on jossain matkalla.

Hannem
01.07.2011, 20.00
Treeni huomista terassikeikkaa varten aloitettu, maalisutikin viuhuu kohta varmaan vinhaa vauhtia muutaman siiderin siivittämänä.

En tiedä onks se hyvä vai huono kun löysin viimeinkin kaupasta juontikelpoista siideriä... Ostin vaan liian vähän.

Barefoot
01.07.2011, 20.29
Yritän suoriutua Karjalan Terva-oluesta, mutta on niin hidasta juotavaa (pahaa) että siirrytään seuraavaksi viinIn juontiin, punaista luomua Chilestä http://www.alko.fi/tuotteet/fi/489107 (http://www.alko.fi/tuotteet/fi/489107)

Tällä menolla aamuyöksi suunniteltu fillarilenkki jää tekemättä :D

Mitäs sidukkaa Hannem löysit ? Vielähän sä ehdit polkaista lähikauppaan hakemaan lisää sidukkaa maalaamistalkoisiin. Minä taidan alkaa pesemään fillaria, kyllä VALKOINEN on sitten hyvä väri. Viinissä.

Barefoot
03.07.2011, 11.18
No pitäiskö lähteä hukuttamaan suru alkoholipitoisiin juomiin terassille? Mulla olis vapaata :)

Kiitos Hannem - eilinen ilta oli vertaistukea parhaimmillaan :D
Kyllähän sitä muutaman kerran tuli vilkuiltua ohikulkevia fillarin taluttajia (harvempi fillaroi jostain syystä) ja huolestuttua kun ensimmäisenä zoomaa fillarin speksit. Toista se oli nuorempana :D

Hannem
03.07.2011, 12.36
Tuollainen vertaistuki-iltama on ihan selvästi paikallaan ku oikeen ahistaa ;)

Justiin tässä mietin, että ainakin Bianchia ja Focusta tuli bongattua ja joku sinkulakin siinä vilahti, kuskeista ei mitään havaintoja eikä siitä oliko niillä paita päällä vai ei :D Lieneekö tässä syytä hakeutua hoitoon...

Ja toivottavasti sun piina päättyy pikapuoliin ja se iso paketti saapuu. Pääset nautiskelemaan poluille :)

Risto Koivunen
03.07.2011, 19.03
Kyllähän sitä muutaman kerran tuli vilkuiltua ohikulkevia fillarin taluttajia (harvempi fillaroi jostain syystä) ja huolestuttua kun ensimmäisenä zoomaa fillarin speksit. Toista se oli nuorempana

Hyvä että ovat prioriteetit ovat kypsymisen myötä asettuneet kohdilleen! :)

Grandi66
03.07.2011, 19.16
Lohdutuksen sana, mulla on lasit kaksi kuukautta myöhässä. Odotellan rauhassa.

Risto Koivunen
03.07.2011, 19.36
Se on kauheata kun ei ole laseja, joutuu juomaan suoraan pullosta.

Vai silmälasejako tarkoitit?

Grandi66
03.07.2011, 21.47
Ihan silmälaseja. Onneks on vielä vanhat varalla vaikka on jo miljoonalla mutkalla ja metalli rupee olee ihan taipusaa tavaraa.

Akke
05.07.2011, 12.53
Tässä kävi nyt näin: Peruin tilaukseni Cresentistä koska olisi mennyt syksyyn! Ostin toisesta liikkeestä Focus Cypress 2.0. On kyllä hyvä pyörä ja sai halvemmalla kun Crescentin! Nyt eikun maastoon :)

Sanna04
06.07.2011, 06.03
Jos olen saanut eilen iltapäivällä liikkeestä (suomalainen) tiedon, että pyöräsi on nyt matkalla ja Matkahuollon koodin, joka näytti pyörän luovutetuksi klo 13 jotain ja "lähtenyt liikkeelle" klo 16, niin onko se lähtenyt (bussilla) silloin sieltä Vaasasta kohti minua ja mahdollisesti tänään sen jo sais Matkahuollosta pois..? Sen verran hapokas oli eilinen lenkki vanhalla maastohybridillä, että vähän niin kun odottaa että sais kunnon pyörän alle ja vauhdit sen mukaisiksi.

Barefoot
06.07.2011, 11.06
Tässä kävi nyt näin: Peruin tilaukseni Cresentistä koska olisi mennyt syksyyn! Ostin toisesta liikkeestä Focus Cypress 2.0. On kyllä hyvä pyörä ja sai halvemmalla kun Crescentin! Nyt eikun maastoon :)

Hieno homma, Onnittelut hyvästä ratkaisusta. Mitäs Cresentiä myynyt liike sanoi selitykseksi miksi toimitus siirtyi vielä noin paljon???

Ups kantoi iiiiiison paketin minulle ma ip :):):)

Akke
06.07.2011, 12.20
Eivät sanoneet mitään selitystä.

Grandi66
06.07.2011, 14.14
jeeeee lasit on saapunut

Prinsessa
10.07.2011, 10.06
Saksan tilaus yleensä toimitus n.3pvä. Nyt viikko jo tilauksesta ja ma lupasivat toimittaa meille vasta paketin :eek:
Taitaa Saksan päässäkin olla kesähessut töissä ja helle pehmittänyt kovimmankin ahkeroijan.

Mä HALUAN ne uudet renkaat :rolleyes:

Herra Kurppa
10.07.2011, 14.55
Onko posti huonontanut "palveluaan", vai onko vain paikallista iteljoonia laiskottanut? Ennenhän ulkomaan paketit ovat automaattisesti toimitettu suoraan kotiin, nyt Wigglen paketista ilmaantui vaan päivän myöhässä lappu postilaatikkoon jossa kerrottiin että: "Sori pakettisi ei mahtunut postilaatikkoosi, tule hakemaan se meiltä".. Ovelle tuota pakettia ei edes yritetty toimittaa, olin kotona kun postinjakaja kiersi. Ja tuo korttikin tosiaan päivän myöhässä, 7.7. luki toimituspäiväksi siinä ja kortti oli laatikossa 8.7. Ärsyttävää.

Jani73
10.07.2011, 15.36
"Sori pakettisi ei mahtunut postilaatikkoosi, tule hakemaan se meiltä".. Ovelle tuota pakettia ei edes yritetty toimittaa, olin kotona kun postinjakaja kiersi.

Mulla sattui kerran ihan vastaavalla tavalla. Heti kun sain tuon käteeni, avasin oven ja postinkantaja oli rapussa kännykkä korvalla ja kun näytin tuota kynällä täytettyä lappua, niin se vaan nyökkäs ei-ei. Mä vähän epäilen että postin "kantaja" oli jättänyt sen paketin tuonne pihalla olevaan lukolliseen säilöön, vai miten ne niiden kanssa toimii. Eniten noissa mahtumattomissa paketeissa rassaa se, että ne saa pääpostista vasta joskus 17.00 jälkeen, eikä aina silloinkaan.
Mutta mitä muuta postin palvelulta voikaan odottaa.

Risto Koivunen
10.07.2011, 16.59
Taitaa Saksan päässäkin olla kesähessut töissä ja helle pehmittänyt kovimmankin ahkeroijan.

Käsittääkseni Saksassa elokuu on suosituin lomakuukausi. Sen sijaan voi hyvin olla, että tilauksia puskee tällä hetkellä sisään ovista, ikkunoista ja verkkokaupasta aika tahtiin, kun pyöräilykausi on oikein kunnolla päällä.

[Itse olen viisastunut sen verran, että hankin viime talvena varastoon hieman runsaammin kaikkea kuluvaa osaa, ettei kesällä tarvitse tuskailla saatavuuden tai toimitusaikojen kanssa.]

timoe
10.07.2011, 17.23
Onko posti huonontanut "palveluaan", vai onko vain paikallista iteljoonia laiskottanut? Ennenhän ulkomaan paketit ovat automaattisesti toimitettu suoraan kotiin, nyt Wigglen paketista ilmaantui vaan päivän myöhässä lappu postilaatikkoon jossa kerrottiin että: "Sori pakettisi ei mahtunut postilaatikkoosi, tule hakemaan se meiltä".. Ovelle tuota pakettia ei edes yritetty toimittaa, olin kotona kun postinjakaja kiersi. Ja tuo korttikin tosiaan päivän myöhässä, 7.7. luki toimituspäiväksi siinä ja kortti oli laatikossa 8.7. Ärsyttävää.

Postikin on tehostanut toimintaansa...meilläpäin joku rastafari jakaa ihan miten sattuu, eli harva se viikko tulee naapureiden postia , siis useiden eri naapureiden, pientaloalueella. Paikallisessa marketissa, joka postin virkaa toimittaa, kerrottiin että moni muukin, kuin minä, on havainnut saman.

ps wigglen paketin sensijaan toi itellan pakettiautolla kohtelias nuorimies aivan ovelle autollansa juuri viime viikolla.

PS sästäkää alkuperäyspakkaukset, kun olin hettänyt kenkälaatikon pois, ei Wiggle enää huoli käyttämättömiä lenkkareita vaihtoon ilman laatikkoa...

Shimaani
10.07.2011, 21.27
Täällä Uantaalla posti on parantanut palveluaan reilusti - kun olin torstaina maantienlaidassa oli herra GLS yrittänyt jakaa kotiin englanninpakettia mutta bokserit ei avanneet ovea. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif Hain sen paketin sit lauvantaina kun perjantaina innosta litteänä unohdin saatuani aamusta piletit Rammstainin keikalle... :o

Barefoot
21.07.2011, 20.55
Vielä viikko kesäloman alkuun :eek: Eikä ole edes mitään paketteja maailmalta tulossa, vois ees niitä odotella....sen kesäloman lisäksi :D

Risto Koivunen
21.07.2011, 21.49
Eikä ole edes mitään paketteja maailmalta tulossa, vois ees niitä odotella....

Ei muuta kuin luottokortti esiin ja vaikkapa tuollainen tilaukseen, niin on taas jotakin odoteltavaa:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=58018

Barefoot
21.07.2011, 22.59
Ei muuta kuin luottokortti esiin ja vaikkapa tuollainen tilaukseen, niin on taas jotakin odoteltavaa:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=58018

On se Nätti :D Luottokortti piilotettu, no can do.

Hannem
21.07.2011, 23.43
Ihan tylsää tääläkin kun ei mitään paketteja tulossa mistään. Montakohan vuotta joudun odottaa ennenku se joku v*tun postipaskalähetti tuo isossa paketissa tälläsen:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=56723

Korppu
22.07.2011, 07.58
asdfdafsdafsadf... fillari ensihuoltoon, joka kestää arvioidusti VIIKON!.. *ahdistus*

LJL
04.03.2018, 19.46
Tämä oli hieno ketju!! Nostetaan se sen kunniaksi ylös ja voi jatkaa muuallakin samassa hengessä.

travelleroftime
04.03.2018, 20.24
Paras lääke on unohtaa murheet, ja kappas tavarat saapuikin. Jes !

TERU
05.03.2018, 07.55
Tämä oli hieno ketju!! Nostetaan se sen kunniaksi ylös ja voi jatkaa muuallakin samassa hengessä.
Tämä oli tarpeellinen nosto, hienoimpia mitä me täällä olemme saaneet aikaan!
Emme me mitään tarvitse palstan ylläpitäjältä, hus hus poois!!!

PikkuPatleetti
05.03.2018, 08.06
Myhy myhy, oletteko ikinä kokeneet myötätuntoeivoikestää? Kaverini pyörätilauksesta on jo viikko eikä hän vieläkään ole saanut lähetystunnuksia käsiinsä?! En tajua miten hän sietää tilanteen, sillä itse olisin jo soitellut useaan otteeseen pyörän perään ja laittanut ainakin sata s.postia. Oma lehmä tässä tietysti on ojassa, että päästäisiin vihdoinkin kahdestaan kokeilemaan maastoilua, mutta en vain ymmärrä miten hän voi kestää tilanteen noin tyynenä?

kauris
05.03.2018, 10.53
Minä tilasin pyörän viime viikolla ja odotin sen tulevan toukokuun alussa, kuten nettisivuilla ilmoitettiin. Huhtikuun alku olisi ollut omasta puolesta kivempi. No sitten tuli melko pian perään viesti, että toimitus onkin nyt ns heti ja sitten vielä uusi viesti perjantaina, että pyörä on jo matkalla. Eihän tässä muuta kuin että mua pelottaa sen saapuminen, kun en ole uskaltanut kertoa vaimolle tilanneeni neljännen pyörän itselleni. En todellakaan ole mennyt katsomaan seurannasta missä paketti viilettää, vaan yritän vain unohtaa asian. Perjantaina toin töistä tullessani vaimolle pyytämättä ja yllättäen leikkokukkakimpun. Kun hän kysyi mistäs moinen sanoin, että joskus sitä ovesta vaan tulee pyytämättä ja yllättäen tuomisia.
En usko, että auttaa tähän luultavasti tällä viikolla tulevaan seuraavaan yllätykseen mutta jotain piti koittaa. Ahdistaa hieman. Lisänä tässä on se, että syksyllä puhuin ääneen uuden pyörän ostosta, kun oli yksi sopiva kiikarissa, mutta sain täystyrmäyksen. Nyt sitten tilasin normaalin kaavan mukaan eli kertomatta.
Kaverini, jolta hain vertaistukea, lohdutti sinänsä hyvin, että teon saattaa silti saada helpommin anteeksi jälkikäteen kuin luvan pyörän ostoon etukäteen.

69Hz
05.03.2018, 11.24
Olen joskus kuullut liiketoiminnassa sanonnan: "Don't ask permission, ask forgiveness"

Smo
05.03.2018, 11.29
Extra X Largesta tilasin pe Suomenojan putiikkiin noudettavaksi Diadora Winter Bibsit kun hinta oli 40€, olisin toki voinut mennä sinne putiikkiin sovittamaan ja ostaa sieltä. Ajattelin että ne tulis sieltä putiikin sisäisesti kun näyttää weppiputiikkikin että olisi kaupassa saatavilla mutta nyt tuli ilmoitus että tänään on paketti lähetetty Örebrosta Ruotsista tuonnen Suomenojan kauppaan jossa niitä pitäisi olla myös hyllyssä.

Onkohan muuten mistään kotoisin nuo?

bici74
05.03.2018, 11.34
Olen joskus kuullut liiketoiminnassa sanonnan: "Don't ask permission, ask forgiveness"Tätä taktiikkaa on käytetty usein, vaihtelevalla menestyksellä.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk