PDA

Näytä tavallinen näkymä : Leppäsen Pyörä, Lahti

Pirkka
05.04.2011, 23.13
Laitanpa pystyyn vanhana lahtelaisena oman topicin tälle lahtelaiselle pyöräliikkeelle ja -huollolle. Tähän mahtuu kokemuksia ja ajatuksia tästä liikkeestä. Osoite on Karjalankatu 2, Lahti. Web: http://www.leppasenpyora.fi/

Jani R.
06.04.2011, 09.59
Leppäsestä saa ainakin Sidin kenkiä, mikä on iso plussa.

J T K
06.04.2011, 12.24
Sepon ja Bäcklundin Jaanan kanssa on tehty kauppaa ja palvelu on ollut enemmän kuin kohdillaan. Toimitukset ovat ällistyttävän nopeita tänne susirajalle asti.

tommi2
10.07.2012, 15.15
Olen jonkun vuoden käyttänyt melkein vaan nettikauppoja, joten mielipiteeni lahden kaupoista saikin päivitystä, kun taas niissä olen asioinut. Leppäsen pyörä oli 2000 luvun vaihteessa mielestäni yksi huonoimmista, nyt lahden paras. Ansaitsee kehut.

efut
10.07.2012, 15.43
Vaikka itsekkin olen aika paljon siirtynyt nettikauppojen asiakkaaksi niin pitää kyllä edelleen pitää hyvien kivijalkakauppojen puolta. MC Kramppi tuhosi reilu viikko sitten perjantaina Tahkon loppulaskussa jarrupaloja useammastakin maastopyörästä. Rinteen juurella puhelu Lahteen ja illalla päästiin jo asentamaan uusia jarrupaloja pyöriin ja seuraavana aamuna oli jarrut taas kunnossa kun kisa alkoi.
Tänään kävin sitten maksamassa jarrupalat. Ei olisi nettikaupat tuohon pystyneet.

Keijo Leppänen
10.07.2012, 20.43
onko tietoa sidin kenkien valikoimasta/hintatasosta,(nettisivuilla ei ainakaan mikään erikoinen).

zort
10.07.2012, 21.57
onko tietoa sidin kenkien valikoimasta/hintatasosta,(nettisivuilla ei ainakaan mikään erikoinen).
Otappa Keijo huomenna puhelin käteen ja soita pääkallonpaikalle, eiköhän sieltä kysymykseesi vastaa kaimasi Seppo :)

manhattan
05.01.2013, 19.48
Olen jonkun vuoden käyttänyt melkein vaan nettikauppoja, joten mielipiteeni lahden kaupoista saikin päivitystä, kun taas niissä olen asioinut. Leppäsen pyörä oli 2000 luvun vaihteessa mielestäni yksi huonoimmista, nyt lahden paras. Ansaitsee kehut.

Minulle tuli toisenlainen mielikuva. Sovittiin Pelago Bristolin kaupoista, hintaa myöten. Kauppias halusi vain varmistaa, että runkoja on saatavilla ja lupasi soittaa seuraavana päivänä. Soittoa ei ole kuulunut, vaikk aikaa on kulunut jo puolitoista kuukautta. Nimenikin jätin kauppaan, joten mahdollista olisi ilmoittaa sekin, että runkoja ei mahdollisesti voida toimittaa tai on jokin muu syy sitten. Onneksi kauppoja sentään on muuallakin.

Kampinalle
10.05.2014, 19.11
Valitettavasti Leppäsen pyörä oli perjantain Kauppalehden protestilistalla aika isolla summalla. Ja huhuja ongelmista on kuulunut aiemminkin. Toivottavasti selviää, jokainen liike Lahdessa(kin) on tarpeen.

Kampinalle
16.10.2015, 14.19
Leppäsen pyörä laittoi lapun luukulle.

http://www.ess.fi/uutiset/talous/2015/10/16/pyoraliikkeen-polku-paattyi-yli-70-vuoden-jalkeen---nain-yrittaja-kiitti-asiakkaita