PDA

Näytä tavallinen näkymä : Känni ideat

St0neyNut1
25.03.2011, 19.21
Eli mitä känni idioottia olet tehnyt, tai mitä känni fiksua on tullut tehtyä.

Itse aloitan jokunen viikko sitten tupareissa kännissä sammunut kaveri rupesi oksentamaan sammumisensa jälkeen(nukkui sillonkin). Noh nostin jätkän pystyyn istualteen, että ei tukehdu nukkuessaan :) Itse toki sain hyvän annoksen puoli sulanutta ruokaa päälleni, mutta ei ainakaan tukehtunut jätkä yrjöönsä ;)

Vieläkin fiilis, että vähintään pelastin sen hengen ainakin :D

Eli Suomalaiset itsensä nesteyttäjät mitäs kaikkea Suomessa on kännätessä sattunut?

syklopaatti
25.03.2011, 19.29
Kokeilin miten nopeeta saan bannit tänne. Vittuilin ihmisille ja häiriköin. :o
Sit innostuin postaamaan vielä purkkivideoita. Tulihan siitä viikko. Aika vähän itseasiassa. Noh nyt minä oon parantanunut.:cool:

St0neyNut1
25.03.2011, 19.43
Kokeilin miten nopeeta saan bannit tänne. Vittuilin ihmisille ja häiriköin. :o
Sit innostuin postaamaan vielä purkkivideoita. Tulihan siitä viikko. Aika vähän itseasiassa. Noh nyt minä oon parantanunut.:cool:

Eli pitikö hakemalla hakea hanskaa päin naamaa vai :D :D

syklopaatti
25.03.2011, 19.47
Eli pitikö hakemalla hakea hanskaa päin naamaa vai :D :D
Jep. Pahoittelut nurelle ,iglulle ja kaikille muillekin jotka kerkes sen videon katsoa.

BONK
25.03.2011, 20.24
Jep. Pahoittelut nurelle ,iglulle ja kaikille muillekin jotka kerkes sen videon katsoa.

Kun mies & purkki -videon erehtyy näkemään, niin ei uskalla moneen päivään istua mihinkään ilman, että tarkastaa ettei vaan vahingossakaan ole purkkia alla.

Jopo Juoppo
25.03.2011, 20.27
Kun mies & purkki -videon erehtyy näkemään, niin ei uskalla moneen päivään istua mihinkään ilman, että tarkastaa ettei vaan vahingossakaan ole purkkia alla.

:seko::seko::seko::seko::seko:

Nyt ei puhuta kiljupänikästä?

BONK on saanut uuden pään! Onnea!

mutanaama
25.03.2011, 20.56
Mää saan alkkomahoolista satunnaisesti hassuja persoonallisuusmuutoksia, joihin kuuluu riidan haastaminen, paskan puhuminen l. suoranainen valehtelu ja tietysti tuttuun tapaan taksijonotaistelu. Uhoomista unohtamatta. Tankin kiitos, olen vanhemmalla iällä oppinut sammumaan..

Shimaani
25.03.2011, 21.09
Mää ostin itteltäni salaa pitkäjoustojäykkäperän raamin. :o

HC Andersen
25.03.2011, 21.22
Mää ostin itteltäni salaa pitkäjoustojäykkäperän raamin. :o

Halpaa kuin saippuaa, yksi tuttu sähkömies huomasi MP messujen jälkeisenä aamuna että oli hänellä oli taskussaan Moto Guzzin kauppakirja, eikä hän muistanut asiasta mitään.

Tank Driver
25.03.2011, 21.39
Itse syljen lasiin.

mutanaama
25.03.2011, 21.42
Itse syljen lasiin.

Hyi helvett*. Yäks...

HC Andersen
25.03.2011, 21.45
Halpaa kuin saippuaa, yksi tuttu sähkömies huomasi MP messujen jälkeisenä aamuna että oli hänellä oli taskussaan Moto Guzzin kauppakirja, eikä hän muistanut asiasta mitään.

Ja lisätään tarinaan vielä että hän oli hyvin hämillään omasta valinnastaan, hän kun oli enemmän japsikyykkäri miehiä:D

Kuntoilija
25.03.2011, 22.09
Ja lisätään tarinaan vielä että hän oli hyvin hämillään omasta valinnastaan, hän kun oli enemmän japsikyykkäri miehiä:D

Asiaan saattaa olla vaikuttanut se, että "myyntimies" tai ainakin myyntiapulainen on ollut hemaiseva pörröpää.

Tissit kunnolla pramilla ja promillet kohdillaan, niin saattaa yhdelle jos toiselle onnistua vaikka Vartiotornin myynti.

timoe
25.03.2011, 22.10
sähköposteja entisille hoidoille. vastaukset olleet ERITTÄIN kylmäkiskoisia

BONK
25.03.2011, 22.11
:seko::seko::seko::seko::seko:

Nyt ei puhuta kiljupänikästä?

BONK on saanut uuden pään! Onnea!

Ei puhuta tosiaankaan kiljupänikästä, vaan lasisesta hillopurkista... Hyi... Pää on sama vanha, pieni sisältö vaan näkyy nyt paremmin :eek:

BONK
25.03.2011, 22.22
Nuorena miehenä silloisen tyttöystävän ja tuttavien kanssa vietettiin vappua. Sellaista valkkarilipitystä, you know. Retkukaverit olivat suunnitelleet kunnon rypemistä jo pitkään ja houkuttelivat jatkuvasti mukaan, mutten tohtinut suostua. Asia kuitenkin vaivasi koko ajan ja lopulta hermo petti. Sanoin morsiokandidaatille ja vieraille, että lähden käymään kioskilla hakemassa limpparia ja kas kummaa, kohta olin taksissa... Reissu kesti kolmatta päivää ja yksityiskohtien julkaisemisesta tulisi taattua foorumibanaania, joten todettakoon että oli varsin monipuolinen kokemuspotpuri. Lasipurkkeja ei sentään ollut, jos nyt jotain positiivista haluaa poimia.

Hääppönen
25.03.2011, 22.47
Nuorena miehenä silloisen tyttöystävän ja tuttavien kanssa vietettiin vappua. Sellaista valkkarilipitystä, you know. Retkukaverit olivat suunnitelleet kunnon rypemistä jo pitkään ja houkuttelivat jatkuvasti mukaan, mutten tohtinut suostua. Asia kuitenkin vaivasi koko ajan ja lopulta hermo petti. Sanoin morsiokandidaatille ja vieraille, että lähden käymään kioskilla hakemassa limpparia ja kas kummaa, kohta olin taksissa... Reissu kesti kolmatta päivää ja yksityiskohtien julkaisemisesta tulisi taattua foorumibanaania, joten todettakoon että oli varsin monipuolinen kokemuspotpuri. Lasipurkkeja ei sentään ollut, jos nyt jotain positiivista haluaa poimia.
Tuttua kauraa. En viitsi esitellä kaikkia tekemiäni ,tai vähintään suunnittelemiani, känni-idoita. Posaisin topiikin :) .

syklopaatti
25.03.2011, 22.56
Alkaa taas känni hiipimään.:eek:

mutanaama
25.03.2011, 22.57
Onneks on huomenna ajopäivä, jää tää ryyppiminen pariin lasiin, johon toi saa*anan tankki ei kyllä tule syljeksimään. Hush poish...

Jazman
25.03.2011, 23.24
Mä oon tehny paljon musaa kännissä, kun jotenki paras inspis iskee muutaman bissen ja terävän jälkeen. Siihen en tosin ota kantaa onko se sit hyvä vai huono asia.

Mut vaikka harvoin sekoilen muuten kännissä, niin aina välillä sitä huomaa ihan uusia persoonallisuuksia itsestäään, joista useimmat on hyvin yllytyshulluja. Se on sit sellanen let's go-meininki päällä. Ja taas saa miettiä onko se sit hyvä vai huono asia.

Jousi
25.03.2011, 23.40
Mä komppaan muutamia, jotka eivät sen kummemmin kommentoi känniääliöilyjään. Senverran paljon on tullu jurrissa useemman kerran spedeiltyä, että oikeen hävettää. Toivottavasti ikä on tehny tehtävänsä ja nykyään on (edes vähän) järkeä päässä ...

M.S
25.03.2011, 23.54
Nykyään se on onneksi enemmän sellaista veikeää kujeilua ryyppyreissun hengessä (http://wiki.nerd.fi/images/8/87/Ryyppyreissuvirkistaa.jpg) vanhojen kavereiden kanssa.... 3 viikkoa enää tämän vuoden ekaan perinteiseen mökkiviikonloppuun ;)

Kuparinen
26.03.2011, 00.08
Tuli kerran pikkupierussa asenneltua sähköjä. Laittoman puolikiinteän jatkojohdon asentaminen tietysti käy niin päin että ensin asennetaan johdon päähän pistoke. Sitten pitää saada tarkka mitta, eli ensiksi tökätään pistoke seinään, kiinnitetään piuha muutamalla johtokiinnikkeellä pitkin seiniä ja kalusteita ja katsotaan tarkka paikka laitteelle. Ja siitä sitten johto saksilla poikki...

Haluaako joku ostaa ison sveitsilinkkarin, josta puuttuu sakset? Vasemman käden sormien ja kämmenselän ihossa on outoja sinisiä pilkkuja ja oikean käden peukalossa ja etusormessa on pienet kuoppamaiset arvet. :(

Esko
26.03.2011, 00.47
Eipä ole tullut kännissä spedeiltyä, eikä suuremmin kännissä oltuakaan. Joten viitataan sitten muiden spedeilyihin.

Lukioaikaan en vielä viunaksista mitään tiennyt, mutta yhteen tapahtumaan piti tietenkin ottaa osaa kun muutkin ottivat. Sitä varten oli saatu oma aamuun asti käytössä oleva oleskelutila naapurikylän keskustasta. Pääosa porukasta oli enemmän tai vähemmän umpitunnelissa. Jos oikein muistan, itse lähinnä juttelin 1-2 muun selvän kaverin kanssa ja minulla oli tylsää. Kun kemut alkoivat olla finaalissa ja porukka väsähtänyt, itse suuntasin kotia nukkumaan. Valitettavasti? Sitä ei voi tietää. Mutta jossain vaiheessa yötä yksi luokkakavereista oli lähtenyt pihalle ja paleltui kuoliaaksi lumihankeen.

Smo
26.03.2011, 07.24
Mä en ehkä viitti vastata. Menis internetti rikki. Sanotaan nyt että on tullut herättyä italiassa, ruotsinlaivalla ja poliisiasemalla kun olis kotona luullu olevansa. Ja sit kaikkee paljon jännempää. Niinku kaataa puita mökillä päissään moottorisahalla liukkaat sukset jalassa. Mutta ei täällä viitti kaikkia asioita huudella.

Grandi66
26.03.2011, 07.35
Paikallisen maatilan isännän känniosto: 2 motoa pihalla ja käteisellä ostettu ja ei mitään tietoa mitä tehty.

Itse känni törkeilyä, lista on ihan liian pitkä tähän luettavaksi laitettava. Esim naisten paidan kaula-aukon venytys yms. yleisellä paikalla. Paljon yleistä pahennusta aiheuttaen. Kaikista on jonkin asteinen todistus jossain päin maailmaa. Känni idis mikä seon?

Smo
26.03.2011, 08.53
Paikallisen maatilan isännän känniosto: 2 motoa pihalla ja käteisellä ostettu ja ei mitään tietoa mitä tehty.

Itse känni törkeilyä, lista on ihan liian pitkä tähän luettavaksi laitettava. Esim naisten paidan kaula-aukon venytys yms. yleisellä paikalla. Paljon yleistä pahennusta aiheuttaen. Kaikista on jonkin asteinen todistus jossain päin maailmaa. Känni idis mikä seon?

Onko ne motot niitä metsäkoneita? Ei saa liikaa puita kaataa. Naisten kaula-aukot nyt on ihan normikamaa, ei siitä tarvi häpeillä.

nure
26.03.2011, 09.22
Ostin 10000 markan rungon aikoinaan.. Oli silloinen puoliso iloinen...

Jopo Juoppo
26.03.2011, 09.33
* nips Esim naisten paidan kaula-aukon venytys yms. yleisellä paikalla. * nips

Mut tossahan on taasen yksi alkoholin hyötykäyttökohde lisää.
Kyllä sitä tuon tuosta tekisi mieli kurkistella sinne puseron sisään, mutta kun selvistä päin sitä ei oikein kehtoo...

Jopo Juoppo
26.03.2011, 09.47
Mä komppaan muutamia, jotka eivät sen kummemmin kommentoi känniääliöilyjään. Senverran paljon on tullu jurrissa useemman kerran spedeiltyä, että oikeen hävettää. Toivottavasti ikä on tehny tehtävänsä ja nykyään on (edes vähän) järkeä päässä ...

Joo, mulla ikä tehny ainakin sillee, ettei toilailut enää hävetä, muru on ottanut hoitaakseen sen puolen... ja palautteen annon.
Se on kehitellyt pienen kokoelman erilaisia "ei ylistäviä" hokemia, joita sitten jäkättää, kunnes väsyy ja sortuu sääli/sovintoseksiin. :D

Smo
26.03.2011, 09.50
Meinaaks tää nyt kaapata Gentlemän klubin? Siellä ne ideat on.

BONK
26.03.2011, 10.07
Joo, mulla ikä tehny ainakin sillee, ettei toilailut enää hävetä, muru on ottanut hoitaakseen sen puolen... ja palautteen annon.
Se on kehitellyt pienen kokoelman erilaisia "ei ylistäviä" hokemia, joita sitten jäkättää, kunnes väsyy ja sortuu sääli/sovintoseksiin. :D

Meillä vaimo on jättänyt tuon jäkätyksenkin jo pois, kun on huomannut sen lähinnä yllyttävän aina vaan pöhkömpiin juttuihin. Nykyisin suhtautuu toilailuihini ilmeisesti pääosin säälin sekaisin tuntein (heikkolahjaiselle kun ei kannata olla vihainen) ja olenpa joskus nähnyt hänen hymyilevänkin.

Grandi66
26.03.2011, 22.13
Onko ne motot niitä metsäkoneita? Ei saa liikaa puita kaataa. Naisten kaula-aukot nyt on ihan normikamaa, ei siitä tarvi häpeillä.

Joo motot on niitä metsäkoneita. Isännän tokasu pitäähä joka pojalla moto olla pihalla.

Se on kato kivaa kurkata siitä kaula-aukosta sisälle "mitäs täällä on?" siin on kaks vaihtoehtoo joko tulee avokas/nyrkki/äkänen poikaystävä tai hihitystä. Ja eile mulle riitti yks kalja ja tarjoilu loppu. Kumma juttu. En edes riehunu, ainakaa pahasti.

St0neyNut1
27.05.2011, 18.36
Nonnii :) En edes kerenny kotoa mihinkään kun naapuri tuli valittamaan mökästä ;) Muut nyt lähen liikenteeseen joten ei tartte senkään enää kiukustua ;)

Eli hyvät kännit kaikille :D

Liraren
28.05.2011, 19.40
Mää yritin kaverin polttareissa puun kautta takaperin volttia. Lopputulos levynä selälleen kenttään ja eiku ylös ja meno jatkuu. Nyt lähen jatkaan känniä.

mpesu
28.05.2011, 23.09
Eipä ole tullut kännissä spedeiltyä...

Oon spedeilly kännissä ja pahat muistot saattaa vielä vuosikymmenen takaakin aiheuttaa äkkiarvaamatta homermaisen douh-tunteen. Eikä ne muistot mitään kovin pahoja edes ole, normikamaa kait. Liiallista itsekritiikkiä, kenties, mutta lopetin silti kännäilyn kokonaan.

Itse syljen lasiin.

Tähän suuntaan ajaudun, huomasin että saunakaljatkin on oikeastaan ihan turhia. Niilläkin säästyneillä rahoilla saa pyörään osia.

mutanaama
29.05.2011, 09.50
"Douh" aaah, tuo ihana elämisen ja muistojen ryöppy, joka kerralla kietoo hetken häpeän viittaan.

No, enpä sylje lasiin vieläkään.

kontio
29.05.2011, 10.00
Tähän suuntaan ajaudun, huomasin että saunakaljatkin on oikeastaan ihan turhia. Niilläkin säästyneillä rahoilla saa pyörään osia.

Totta, mutta mä näen asian siten että baarissa hilluminen se vasta kallista on, punaviinipullo tai pari olutta on varsin edullista silloin tällöin.

Huippuketju, pitänee oikein selailla läpi mitä ihmiset on saaneet aikaiseksi :) (omaa kortta kekoon ei oikein pysty kantamaan, olen aika rauhallinen persoona vähän (tai paljon) ottaneenakin)

msr
29.05.2011, 13.26
(omaa kortta kekoon ei oikein pysty kantamaan, olen aika rauhallinen persoona vähän (tai paljon) ottaneenakin)

Tapaus laturinjohto on ihan normaalia toimintaa vai onko vaan muistissa yleensä aamulla aukkoja? :rolleyes:

kontio
29.05.2011, 15.38
aukkojahan voi olla joskus harvoin mutta ei se vaarallista ole...
tyhmimmät ideat saa yleensä ihan selvinpäin,kuten Taivalpirtin ladulla pimeässä hiihtäessä itsesuojeluvaisto on aika vähäistä. tai sen on pakko olla, että pääsee eteenpäin :D

mpesu
29.05.2011, 16.37
"Douh" aaah, tuo ihana elämisen ja muistojen ryöppy, joka kerralla kietoo hetken häpeän viittaan.

:D. Sinähän se melkonen sanallisen ilmaisun seppä olet.

xtrainer80
30.05.2011, 20.34
Opiskelukämpän hajoittaminen oli melkoinen känni-idea, ja remontin maksaminen täysimääräisesti (kesätienesteistä) oli paskamaista. Ei uskoisi kuinka paljon esim. koko lattian muovimaton uusiminen voi maksaa. Puhumattakaan ovista ja seinistä.

Mutta itse riehuin, kannoin vastuun ja valmistuinkin vielä ihan hyvin arvosanoin (vaikka opettajatkin vuoron perään kävivät tuhoa ihmettelemässä). En silti tekisi uudestaan, jos saisin valita.

John McCurve
31.05.2011, 11.37
24 vuotta sitten kun heräsin putkasta niin konstaapeli kysyi, että " mitä varten sinä yritit polttaa sen kaupan?" Olin juossut aika vauhtia karkuun ja pollareiilla oli perimätiedon mukaan kova työ saada mies kiinni. Ihmetelinkin aamulla tavaroita kerätessäni puolimetrisiä takkatikkuja. Samalla reissulla oli myös eräs paikallinen, mutta tuttu portsari "hieman hieronut" päänahkaani. Tämäkin selvisi seuraavana iltana.

I have to admit that I was very, very drunk.

pinna
31.05.2011, 12.55
Alkoholin liiallinen nauttimen johtaa edellämainittuihin tekoihin
jotka ovat vaaraksi muille että huonoa esimerkkiä nuorisolle.

KHP
11.01.2017, 04.51
Raputanssi toimii aina, olenhan itseki kuin rapu

Fjälle
11.01.2017, 20.28
Mielenkiintoinen sivu. Hyviä tarinoita.
En ole onneksi koskaan tupeksinut; minä kun en nauti ollenkaan mallasurheilujuomia... muistaakseni ;)

OJ
12.01.2017, 20.00
Jollain ihmeella on homma pysynyt suhteellisen hanskassa. Ei taida olla rahina- ja itsetuhogeenit kovin vallitsevassa roolissa. Tai no joo...sen sijaan etta ylittaisi Kaisanimenlahden Pitkalistaa kavellen on tullut uitua lahden yli matkalla baarista jatkobileisiin. Myos Elaintarhanlahti oli aikoinaan houkutteleva aamuoinen uimapaikka.

Fjälle
12.01.2017, 22.34
"Älä hosu ! Kyllä sä siellä selviät !"...muistaakseni.

JiiPee
13.01.2017, 08.55
Elämäni eka etelänmatka kaverin kanssa Kosin saarelle pikihommista saaduilla rahoilla. Ekana iltana täydet blexit, toisin sanoen "full sazenit", bailattiin baareissa ah niin ihqut neon väriset vyölaukut heiluen. Jossain vaiheessa iltaa päätin uida yhden baarin uima-altaassa, kaikki releet päällä tietty. Minut oli ohjattu kadulle, pois julkisista tiloista. Tämän jälkeen hataria muistikuvia raakojen kananmunien syönnistä, pimpsukan epätoivoisesta vonkaamisesta Ruotsattarilta....kun simmut seuraavan kerran avautuivat, aamuauringon ensisäteiden lämmittäessä juhlimisesta särkevää kehoani, istuin aurinkotuolissa jossain laitakaupungin yksityisasunnon pihassa, kaukana hotellilta. Kurkistin vyölaukkuun....jahas, kaikki rahat oli kadonneet? Nokkelana kaverina olin ottanut koko matkakassani vyölaukkuun, pitää sitä massia olla jos kerran naisiin lähdetään... Oukkidoukki, eikun sandaalia toisen eteen ja kaveria etsimään. Onneks kaverin visa pelasti loppumatkan, suutakin kuivasi ja oli aika kehno olo. Ihana paikka tuo Kos!

Köfte
13.01.2017, 09.52
90-luvulla baarista nyysityn(!?) viskipullon kanssa aamuöinen keksintö ylittää Oulujoki
Erkkolan sillan ala/sisäpuolta pitkin sateessa kastumisen välttämiseksi. Palkit ja hyllyt
oli huonosti siivottu vaatteista päätellen.

JiiPee
13.01.2017, 10.00
Tapaus parveke. Elettiin aikaa jolloin club-A rotsit ja neonvärit loistivat laskettelurinteiden terasseilla, Europe soitti Final Countdownia ja tukkakin kasvoi päässä. Kova meno siis.
Matkamme suuntautui tunnettuun laskettelukohteeseen Euroopassa, meitä oli neljä nuorta miestä Itä-Helsingistä.
Jo tavaksi muodostunut sekoilu baareissa sai jälleen kerran yliotteen, kuljeskelimme kylällä baarista toiseen poukkoillen, humalluimme elämästä.
Aamuyön tunteina hoipertelimme takaisin majataloomme, vain huomataksemme että isäntäpariskunta oli lukinnut pääoven. Hetken tuumattuamme, joku meistä kehitti häkellyttävän nerokkaan idean: Hei, sähän J**** voisit pitkänä kaverina kiivetä tonne partsille....
Minähän pitkänä poikana kiipesin. Ainut harmillinen homma muuten niin loistavassa ideassa oli, että kiipesin innosta puhkuen kolmannen kerroksen parvekkeelle.....kun meidän partsi oli kakkosessa....

Huojuessani parvekkeella, ylpeänä onnistuneesta suorituksesta, kämppään syttyi yllättäen valo ja parvekkeen oven avasi aamutakkiin sonnustautunut keski-ikäinen rouva, kasvoillaan hölmistynyt ilme.
Hän kysyi minulta kiivastuneena jotain mystisellä ulkomaan kielellä, otaksuin että Saksa???....sopersin sorryä ja excusemiitä, siirsin rouvan hellästi mutta päättäväisesti sivummalle ja marssin sisään. Vuoteesta päätään nosti rouvan mies jolle nyökkäsin arvokkaasti ja sanoin gutten night.
Painelin rappukäytävään ja päästin juhlimisesta jo voipuneet toverini majatalon lämpöön.

Aamulla kömmimme alakerran saliin aamupalalle, jossa rouva puolisoineen jo olikin nauttimassa herkullista aamusenpalloo. Istuimme viereiseen pöytään ja vaihdoimme rouvan kanssa pitkän ja ymmärtäväisen kohteliaan katseen. "Gutten taag", tuumasin rouvalle ja katselin silmät himosta kiiluen herkuista notkuvaa aamiaispöytää.
Hassuja tapauksia sitä sattuu kun matkailee.

Köfte
13.01.2017, 12.36
Autotopicin päristimen (vieläkin naurattaa) avustuksella:
Tuolloin vielä kotona asunut pikkuveli oli aamuyön kähmässä asentanut isäukon Audiin
pakoputkipillin. No Äijäpä aamulla autoon&töihin, autosta ja ukosta pihan täydeltä pahaa
ääntä. Syyllinen oli kuulemma ollut helppo löytää käkätyksen perusteella.

JackOja
13.01.2017, 12.54
Mä oon ottanut nuorena kännissa lisää viinaa. Huono idea.

slow
13.01.2017, 20.42
Lienemmekö joskus nuorna olleet samassa kännissä Hra Ojan kanssa? Kokemus on kovin samankaltainen.

Smo
13.01.2017, 21.32
Mulla on ennen ollut kanssa tuollaisia lisää juomisen ideoita aika paljonkin

Teininä oltiin saarissa Espoon edustalla juhannusta viettämässä ja keksittiin jos lähtis kaverin pienellä kilpaveneellä Hankoon.. kävin sitten kotona meidän veneellä ottamassa pikatorkut mutten onneksi herännytkään torkuilta .. kaveri ootteli sovitun saaren nurkalla aamuyöstä mua :rolleyes: .. olis kyllä ollut ihan ajokunnossa

http://www.norrkullaloppet.fi/tg-cup/news/Newsletter052014_files/3.jpg

Jouko_T
13.01.2017, 21.56
Mä oon ottanut nuorena kännissa lisää viinaa.

Kiinalaiset tiivistivät tämän näin:
"Mies menee kapakkaan. Ensin mies ottaa ryypyn. Sitten ryyppy ottaa ryypyn. Lopulta ryyppy ottaa miehen."

Joka ei tuota ole kokenut, on elämässään jäänyt paljosta paitsi ...
Paitsi ...

Jopotuinen
14.01.2017, 08.55
Onhan tuota tullut toilailtua yhtä sun toista, paljonkin. Enimmäkseen toilailut lähinnä sellaista pienimuotoista yleistä hilpeyttä aiheuttanutta epäonnista ja harmitonta puuhastelua. No, ehkä joskus jotain pahennustakin.

Laitetaan tähän vaikka tämmöinen täysin harmiton, jota joskus vieläkin naureskelevat:

Pyrin erääseen ravintolaan paljasjaloin, mutta asiahan arvaten pysähtyi ahdasmieliseen portsariin, jonka mielestä kengät olla pitää.
Laahustin ravintolaa vastapäätä olleen autoni peräluukulle ja kaivelin sieltä kengät, vaapuin takaisin ja heilutin niitä iloisena kädessä - nyt on kengät!
Ei tullut pääsyä sinä iltana, ei edes kengät jalassa.

Jopotuinen
14.01.2017, 10.12
http://hs.mediadelivery.io/img/1920/2a33767373624f9199161436e267f1cf.jpg

bici74
14.01.2017, 11.46
Pyrin erääseen ravintolaan paljasjaloin, mutta asiahan arvaten pysähtyi ahdasmieliseen portsariin, jonka mielestä kengät olla pitää.
Laahustin ravintolaa vastapäätä olleen autoni peräluukulle ja kaivelin sieltä kengät, vaapuin takaisin ja heilutin niitä iloisena kädessä - nyt on kengät!
Ei tullut pääsyä sinä iltana, ei edes kengät jalassa.

Samankaltainen kokemus täällä: portsari käännytti ovelta, ei kuulemma asiaa sisään lenkkitossuissa. Poistuimme paikalta ja hetken kuluttua taas ovella...tällä kertaa ohjeistuksen mukaan ilman lenkkareita eli paljain jaloin. Ei portsarin huumorintaju riittänyt ja tuli illan toinen käännytys.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Concorde
14.01.2017, 13.53
^ vastaava tilanne, ei lenkkareissa sisään , Tampereelta joskus 80-90-lukujen taitteesta. Varmistettiin pokelta, että pitääkö nahkakengät olla koko ajan jalassa sisällä ja saako lenkkarit ottaa narikkaan, johon poke sanoi, että kunhan tästä mun ohi meette nahkakengillä, niin muusta en välitä. Sitten bongattiin puolituttu kaveri samasta jonosta ja mentiin kaikki sen kengillä sisään siten, että yksi sisään, kengät ulos, toinen sisään, kengät ulos ja vielä kolmas sisään. Sisällä sitten tossut jalkaan ja däänsfloorille :D

Köfte
14.01.2017, 21.55
Ei idea, mutta asenne... Nyt jo kuollut isäni 1. avioeron jälkeen (meitä on 3 sisarusta, eri avioliitot, samat vanhemmat)
Kyproksen kriisin aikoihin 70-luvulla lähti Rhodokselle irtiottoreissulle. Mukaan lähti eräs kollega, joka on edelleenkin elossa & arvostustakin nauttiva arkkitehtuurin edustaja. Eksyivät sitten kännissä kuokkimaan paikallisiin häihin, joihin sitten tuli kuokkimaan myös jenkkisotilaita siviilivetimissä. Yleinen hässäkkä, poliisi ja sotilaspoliisi paikalle, häiriöporukka autoilla satamaan,
rannikkovartioston kyytiin ja merelle... Känniset ääliöt nostellaan laskusiltaa pitkin isompaan paattiin ja kannelle puhutteluun.Siinäpä sitten "vapaudesta" humaltueet suomituristit havainnoivat olevansa U.S.S.lentotukialuksella. Kapparit yllättäen huomasivat
asiaankuulumattomat haahuilijat ja toisetkin samasta "retkueesta" (pari muutakin oli haavittu mukaan). Reippailla niska-perse-otteilla isoilla ja nopeilla gummipaateilla takaisin rantaan; hyvien jatkojen toivotukset ja ei-niin-ystävälliset-ei-nähdä-enään-hyvästit.
Samainen parivaljakko kunnostautui jo 60-luvulla pyrkimällä excursiolla Eiffel-torniin ulkokautta... 1. tasanteella olikin vastaanottokomitea
valmiustilassa.

-VsQ-
14.01.2017, 22.18
Ei mitään erikoisia känni oivalluksia oo tullu harrasteltua, paitsi kerran oksennettua perheellisen kaverin ulkovaatelaatikkoon. Pahaolo pääsi yllättään muutaman Ouzon jälkeen.

Tänään tuorein känni-idea oli tulla foorumille pitkähkön tauon jälkeen - totally worth it!

Jopotuinen
15.01.2017, 08.32
Tää on jo hiottu timantti, kuka tunnustautuu? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005044850.html