PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kerava-Rovaniemi oma tehty chopperilla 15 vuotiaana !

ChopperBoY
28.01.2011, 17.43
Moi ! Minä ajon polje OMA tehty Chopperi Pyörällä Keravalta-Rovaniemeen !

Minulla on omat Facebook sivut , tarvii tykkäykset niissä !

**Tarvii Sponsoreita**

Ja Sponsoreita !Minulle ei tarvii sponsoreista yhtää rahaa ! Vaan tarvii että ne päästi minut Helsingin Messukeskukseen , hyviä osia mun Chopperille , autanut löydä halpan Asuntovaunun Kesäksi 2011 ! Ja että voisin käydä Studioon ! Koska teen omia lauluja ja haluaisin kokeilla laitta levyn !

**Matka**

Matkaa Kestää joku 1,5 viikkoa , On pakkoo ajamaan chopperilla melkein 120km joka päivää tai enemmän ! Matka Keravalta-Rovaniemeen 900km !!!
Ja Asuntovaunussa on vähintäin 3 henkiklöä ! Ja sillä missä voin nukkuu yöksi siellä ! ja aamusta heti jatkamaan matkaa !

**Milloin Aloitan Polkea ? **

Aloitan parhaalla päivällä jossain Kesäkuussa jos on hyvin lämmin kuukaus ! Mutta ainakin Kesällä 2011 ! Seen aikaan minulle tarvii löydä sponsoreita ja uusia osia chopperille !

** YhteysTiedot **

Olen 14 vuotias poika ! kuka rakenti oma Chopperi pyörä oma projektilla !
Jos teitä kiinostaisii tai haluatte jotenkin auttaa ! kirjoittakaa minun Sähköpostille ! Siellä minä heti vastan !

Sähköposti: artjom914@europe.com
MSN : Artjom914live.ru

**Netti Sivut ** PAINATKAA TYKKÄÄ LINKKEIHIN !

http://www.facebook.com/pages/Chopper-Boy-Chopper-Poika/119394164786673#!/pages/Chopper-Boy-Chopper-Poika/119394164786673

http://www.facebook.com/pages/If-50000-peoples-Like-this-I-will-drive-from-Kerava-Rovaniemi-by-bicycle/163954393627449

** Kuvat **

http://www.abload.de/img/chopperboyreadyfinlandftv1.jpg (http://www.abload.de/image.php?img=chopperboyreadyfinlandftv1.jpg)

http://www.abload.de/img/image1657t0o.jpg (http://www.abload.de/image.php?img=image1657t0o.jpg)

izmo
28.01.2011, 22.21
Ohan tossa haastetta ajaa 120 km päivässä mutta reilu saturainen ei oo kaikille edes kunnon lenkki:):rolleyes:

Risto Koivunen
28.01.2011, 22.35
Näistä Facebook-tempauksista en oikein perusta, mutta täytyy kyllä nostaa peukkua tuosta pyörän rakentamisesta itse.

Vasara45
28.01.2011, 23.26
Ohan tossa haastetta ajaa 120 km päivässä mutta reilu saturainen ei oo kaikille edes kunnon lenkki:):rolleyes:
Oikein kirjoittaminen on vaativampi suoritus

xtrainer80
28.01.2011, 23.31
Onnea matkaan! Hienon pyörän oot ainakin rakentanut. :)

di luca
28.01.2011, 23.46
Tiiän, että niuhotusta, mutta opettele poju suomen kieli ensin ja sen kirjoittaminen. :rolleyes: Olet menossa Rovaniemelle et niemeen yms...

ChopperBoY
28.01.2011, 23.57
Tiiän, että niuhotusta, mutta opettele poju suomen kieli ensin ja sen kirjoittaminen. :rolleyes: Olet menossa Rovaniemelle et niemeen yms...

No mitä voi tehdä ? Asun Suomessa vaan 1 vuos

ChopperBoY
28.01.2011, 23.58

Joo ! :) kiitos paljon :) Kyl on aika paljon viellä sen kaa tekemista

xtrainer80
29.01.2011, 00.02

Todellakin turhaa niuhotusta, kyllä tuosta tekstistä pitäisi kenen tahansa tajuta että suomi ei ole kirjoittajan äidinkieli. Mutta jos ei osaa sujuvasti suomea niin turha kirjoitella foorumille?

E: modet voisi varmaan yhdistää yhteislenkeissä olevan ketjun tähän

izmo
29.01.2011, 00.15

hieno pyörä... mutta itte en tota valjastais pitkälle matkalle:)

kmw
29.01.2011, 00.24

Samaa mieltä. Jos tsopperiin ripustais vaan karvanopat ja coolisti kruisailisi sillä Keravan pimuja tiirailemassa (disco-orhi peililasit pitää olla) ja retkelle sitten jotakin tarkoituksenmukaisempaa alle.

Peukku hienosta rakennusprokkiksesta.

Risto Koivunen
29.01.2011, 00.28

Siihen nähden tuo ei ole mitenkään huonosti kirjoitettua. Jatka vaan, käyttämällä se kielitaito nopeimmin karttuu.

Kyllä se pyörä kulkee, vaikka oikeinkirjoitus ei olisikaan ihan täydellistä.

di luca
29.01.2011, 00.48
Anteeksi sitten ihan ok. Ja tsemppiä oma-aloitteisuudelle!:)

ChopperBoY
29.01.2011, 00.50
Siihen nähden tuo ei ole mitenkään huonosti kirjoitettua. Jatka vaan, käyttämällä se kielitaito nopeimmin karttuu.

Kyllä se pyörä kulkee, vaikka oikeinkirjoitus ei olisikaan ihan täydellistä.

Hahaa ! :) Kiitos paljon ! Kyllä mä voin puhua suomee aika mahtavasti ! :D mutta kirjoittaa jotkuja isoja lauseja tai jokun esim . Tehdä kirjoitelman jostain ! Eli voit laittaa mulle suoraan 4 :D:D ! kyllä mun Chopperi kulkee ! Olin 4 päivää koettanut sitä ! ilman kerjukiristintä , normalista ohjaus tankoa ja ilman hyviä osia :)

ChopperBoY
29.01.2011, 00.50
Anteeksi sitten ihan ok. Ja tsemppiä oma-aloitteisuudelle!:)

Kiitos teilleki

Esaak
29.01.2011, 12.24

Ei kovin moni muukaan, mutta haastetta retkellä on varmasti enemmän itse tehdyllä Chopperilla kuin retkipyörällä tehtynä.

Ei muuta kuin onnea yritykseen! Toteutuessaan kunnioitettava suoritus.

izmo
30.01.2011, 00.32
Ei kovin moni muukaan, mutta haastetta retkellä on varmasti enemmän itse tehdyllä Chopperilla kuin retkipyörällä tehtynä.

Ei muuta kuin onnea yritykseen! Toteutuessaan kunnioitettava suoritus.

Aloin miettiin tätä ja haastetta on tosiaan kun epäilen että chopperilla ei keskivauhti oo 15km /h enenpää ja 120 km matkaan menee kymmenen tuntii taukojen kanssa ja mikä siinä ajellessa yksi päivä... mutta chopperboyn kannata vielä heittää pyyhettä kehään vaan tien päälle:)

Pekka L
30.01.2011, 10.31
Marraskuun alussa näkyy aloitetun ja 76 tykkää... kiire tulee ennen kesää jos 49924 tarvitaan vielä. En oo rekisteröitynyt naamakirjaan eli jäi multakin tykkäämättä.
Onnea kuitenkin projektiin ja ehdotan, että polje siitä huolimatta:)

ChopperBoY
30.01.2011, 11.24
Aloin miettiin tätä ja haastetta on tosiaan kun epäilen että chopperilla ei keskivauhti oo 15km /h enenpää ja 120 km matkaan menee kymmenen tuntii taukojen kanssa ja mikä siinä ajellessa yksi päivä... mutta chopperboyn kannata vielä heittää pyyhettä kehään vaan tien päälle:)

kyllä minä ajattelin polkea kymmenen tuntia max päivässä mutta varmasti keskimäinen vauhti minulla tule joku 25km/h ylämäkeen on kyllä aika vaikea polkea ! :D Mutta alamäken voin mennä vauhdilla joku 80km/h !

ChopperBoY
30.01.2011, 11.26
Marraskuun alussa näkyy aloitetun ja 76 tykkää... kiire tulee ennen kesää jos 49924 tarvitaan vielä. En oo rekisteröitynyt naamakirjaan eli jäi multakin tykkäämättä.
Onnea kuitenkin projektiin ja ehdotan, että polje siitä huolimatta:)

Joo kyllä se on yhellä sivulla 76 tykkäyksiä ! minulla on niitä moneissa eri sivuissa ! ja kaiki yhteensä on jo laskettu yli 5000 tykkäyksii ! Voisin kyllä saada paljon enemmän että mainoksia tuli kaikille käyttäille ! Mutta en halua maksaa 90e kuukaudessa ;(

izmo
30.01.2011, 11.30
kyllä minä ajattelin polkea kymmenen tuntia max päivässä mutta varmasti keskimäinen vauhti minulla tule joku 25km/h ylämäkeen on kyllä aika vaikea polkea ! :D Mutta alamäken voin mennä vauhdilla joku 80km/h !

No joo... kyllä 25km/h vauhdilla matka taittuu...:rolleyes:

(itte on uskaltais laskee tolla Lukonmäkeen kahdeksaakymmppiä:D)

ChopperBoY
30.01.2011, 12.45
No joo... kyllä 25km/h vauhdilla matka taittuu...:rolleyes:

(itte on uskaltais laskee tolla Lukonmäkeen kahdeksaakymmppiä:D)

:D:D:D ! :D No voisin sanoa että olin jo ajanut pyörällä , takarengas oli tyhja ja ohjaus tango oli pieni ja ketjut ei ollu kiristetty ! Sain ajaman sillä 30km/h ! Jos kaiki on kunolla voisin kokeilla maximii 40km/H :D:D:D

Mulla on oma maastopyörä CUBE Analog , ja se on huippunopea ! Käytän sitä talvella ja treenan , ajaan sillä talvella 45km/h normallisti aika mukava talvella ajaa ! :D

BadRobot
30.01.2011, 13.44
Rakentelu on mukavaa ja opettavaa, mutta ei tuolla ajeta 120 km /pvä.

ChopperBoY
30.01.2011, 14.46
Rakentelu on mukavaa ja opettavaa, mutta ei tuolla ajeta 120 km /pvä.

Siltti teen kesällä semoiseja treeneja itselenne ;) :D

Olin koettanut samalla urheilu laittella ja meni

5min- 2km
10min- 4km
60min- 24km

S.T.T
30.01.2011, 18.23
Painoin sitten sitä tykkää nappia. En kyllä itse edes harkitsi ajaa chopperilla tuota matkaa, vaikka onhan tuo hieno peli.

ChopperBoY
30.01.2011, 19.01
Painoin sitten sitä tykkää nappia. En kyllä itse edes harkitsi ajaa chopperilla tuota matkaa, vaikka onhan tuo hieno peli.

Joo :) Kiitos , minun pyörä painaa yli 35 kg. normaalisit yleensä pyörät painavat 10kg mutta mun on vähän erillainen kuin muut !

Markku Liitiä
31.01.2011, 10.26
Yhdistetty yhteislenkeissä ja pyörämatkailussa olleet samaa asiaa koskevat aiheet. Jos keskustelu näyttää vähän sekavalta, syy löytyy tällä kertaa aiheiden yhdistämisestä.

Toivottavasti Chopperboyn reissu Keravalta Rovaniemelle toteutuu!

di luca
31.01.2011, 15.47
Käytän sitä talvella ja treenan , ajaan sillä talvella 45km/h normallisti aika mukava talvella ajaa ! :D

Ihan tosi? Maantieammattilaiset ajaa porukassa tuommosilla keskareilla kesällä!? Siis keski- vai huippunopeus?

brewster
31.01.2011, 17.33
Valvoja taisi ottaa aiemman kommenttini poies. Kyllä tähän nyt on sanottava että taitaa olla kyse virtuaalisesta tavoitteesta. Toi fillari ei edes kestäisi tuon matkan rasitteita. Ihan hauska juttu silti.

ChopperBoY
31.01.2011, 18.39
Ihan tosi? Maantieammattilaiset ajaa porukassa tuommosilla keskareilla kesällä!? Siis keski- vai huippunopeus?

No talvella huippunopeus oli 56km/h

ja kaupungissa vähän pelkään ihmisten päälle jos osun niin 35km/h riittää

Risto Koivunen
31.01.2011, 18.59
Ovat kyllä ilmoitetut nopeudet sellaisia, että suosittelisin tarkistamaan nopeusmittarin asetukset ja/tai liittymään paikalliseen pyöräilyseuraan (Keravan Zeus).

brewster
31.01.2011, 19.25
aika huumorimies to chopperboy

izmo
31.01.2011, 21.44
Itte en kyllä heikkojalkasena pystyis varmaan 35 kg chopper pyörällä pitää kauaa edes 23km/h vauhtia mutta betonireidet on erikseen... jos painaa 67 kg niin ei watteja riitä viemään noi painavaa pyörää:rolleyes:

ChopperBoY
31.01.2011, 22.28
Ovat kyllä ilmoitetut nopeudet sellaisia, että suosittelisin tarkistamaan nopeusmittarin asetukset ja/tai liittymään paikalliseen pyöräilyseuraan (Keravan Zeus).

Eiku puhuin minun Maastopyörästä CUBE ANALOG ! Sillä mä vedän täysillä talvella ! ja on max huippunopeus 57km/h

mutta mun chopperilla ala mäkeen pääse kyllä selvästi nopeammin ;) :D

ChopperBoY
31.01.2011, 22.31
aika huumorimies to chopperboy

Varmaa ehkä ooon humoristinen ! mut saan sitä toimimaan ja ajaa sillä noin pitkälle ! Tarvii vaan joukkuetta apuaa , ja että joku edes kuului minusta

di luca
01.02.2011, 08.59
Nuo nopeudet todentuvat oikeiksi aikanaan ja noin pitkälle matkalle sinun ois hyvä löytää oikea matkavauhti ja tehdä myös pitkiä 3-5h lenkkejä.
Jos oot kesällä reissussa ja ajat Iisalmen kautta pistä tänne viestiä, voin tulla pätkäks matkaa kaveriks tsemppaamaan ja opastamaan.;)

ChopperBoY
01.02.2011, 09.23
Nuo nopeudet todentuvat oikeiksi aikanaan ja noin pitkälle matkalle sinun ois hyvä löytää oikea matkavauhti ja tehdä myös pitkiä 3-5h lenkkejä.
Jos oot kesällä reissussa ja ajat Iisalmen kautta pistä tänne viestiä, voin tulla pätkäks matkaa kaveriks tsemppaamaan ja opastamaan.;)

haha ! Voisin vaikka kattomaan , mut teidän maantie pyöreillä kyllä matkaa mene vähän sujuvast nopeemin kuin chopperilla ! :D mut mä vedän täysillä ;) :D

ChopperBoY
01.02.2011, 09.25

Mut kai mä meen Pyhäjärvestä 68km Iisalmi-Pyhäjärvi

di luca
01.02.2011, 13.20
Ok ilmoittele, jos oot maisemissa.
Ja tuosta vauhdista, mulla on tekemistä noilla vauhdeillasi, mitä kerrot ajavasi... Minun vauhtienkkakin on reilut 71 km/h maantiepyörällä ja siihen pitää jo polkee pari kertaa, ei tule itestään. Ja matkanopeudet on semmosta 25-30 km/h.
Pitkää matkaa ei kannata ajaa täysillä eikä mulla ole myöskään kiire, ajan mielummin liian hiljaa kuin kovaa.

ChopperBoY
01.02.2011, 16.26
Ok ilmoittele, jos oot maisemissa.
Ja tuosta vauhdista, mulla on tekemistä noilla vauhdeillasi, mitä kerrot ajavasi... Minun vauhtienkkakin on reilut 71 km/h maantiepyörällä ja siihen pitää jo polkee pari kertaa, ei tule itestään. Ja matkanopeudet on semmosta 25-30 km/h.
Pitkää matkaa ei kannata ajaa täysillä eikä mulla ole myöskään kiire, ajan mielummin liian hiljaa kuin kovaa.

kavereiden kanssa kyllä ajaan reilusti ! koska pelkään miten ne ajavat pyöreillÄ :D mutta mä tosi paljon haluaisin osta maantie pyörä ! se on niin täydellinen hyvä !ja aika nopee ! :) mut kyllä jos oon pyörällä meen 3 vaile kuin koulu alkaa ! ja matkaa on 2 kilsaa ja ehtin kunossa tai töihin tai eri kaupoihin mut kyllä tarvii varoitella ! ja mä meen kovaa koskaa treenan matkalle Chopperilla Rovaniemelle :)

Risto Koivunen
01.02.2011, 17.22
Lyhyiden matkojen ajaminen kovaa voi olla kivaa, mutta jos meinaat päästä sinne Rovaniemelle asti, niin kannattaa oikeasti harjoitella myös sitä pitkien matkojen rauhallista ajamista - kuten aiempana jo sanottiin.

Ja jos nuo maantiepyörät kiinnostavat, niin kannattaa ehkä ottaa yhteyttä myös paikalliseen pyöräkerhoon:

http://zeus.sporttisaitti.com/

E.T.
01.02.2011, 23.47
mut kyllä jos oon pyörällä meen 3 vaile kuin koulu alkaa ! ja matkaa on 2 kilsaa ja ehtin kunossa tai töihin tai eri kaupoihin mut kyllä tarvii varoitella ! ja mä meen kovaa koskaa treenan matkalle Chopperilla Rovaniemelle :)
Mää lähe kans aina vaan viittä vaille puol kuus töihin vaikka nyt huono kunto ja meinaa myöhästyä puurolumessa vaikka täysillä painaa kympin...mutta joskus kun olin paremmass kunnossa niin ajanut tommosia ja pikku neuvo nyt sulle nöösi että köröttele vaan hiljaksiin niin voit päästäkin sinne rovanniemeen...:D

Grandi66
02.02.2011, 14.27
Sitähä sanotaan ettei matka tapa vaan vauhti.

ChopperBoY
07.02.2011, 18.08
Tänään olin testanut mun Chopperii ! :D Ja toimi ihan kiva ! :D Tosi hauska oli ! mutta tarvii apuaa että joku antanut lahjaksi renkaita ! Ja sain sponsoreita ! mulle tarvioi vaan renkaita ja vanteita ! :) siinä se on

PeeHoo
10.02.2011, 10.00
Hienoa että joku rakentaa oman fillarin. Nostan kypärää!

Se ajomatka tuntuu tuollaisella fillarilla hurjalta.

ChopperBoY
23.02.2011, 14.36
Hienoa että joku rakentaa oman fillarin. Nostan kypärää!

Se ajomatka tuntuu tuollaisella fillarilla hurjalta.

Jooo ! :) Niin tuntuu ,mutta yritän pyöreilemaan niin kauan kuin pysty ja niin kovaa kuin pystyn :)

brewster
23.02.2011, 15.21
Jooo ! :) Niin tuntuu ,mutta yritän pyöreilemaan niin kauan kuin pysty ja niin kovaa kuin pystyn :)

Mikä kiire. Jos on tollanen fillari ni voisi ajatella että tavoite on ajaa 'niin nautinnollisesti' kuin pystyy. Kovaa ajaminen vaan tuntuu jotenkin olevan ristiriidassa valitun ajokin kanssa. Sanalasku sanoo tokikin 'nuoruus ja hulluus'. Pidä siitä kiinni.

ChopperBoY
24.02.2011, 11.02
Mikä kiire. Jos on tollanen fillari ni voisi ajatella että tavoite on ajaa 'niin nautinnollisesti' kuin pystyy. Kovaa ajaminen vaan tuntuu jotenkin olevan ristiriidassa valitun ajokin kanssa. Sanalasku sanoo tokikin 'nuoruus ja hulluus'. Pidä siitä kiinni.

Haha ! Totta se on erinomainen hulluus ! Mutta jos pystyn ! se on paljon kovempaa kuin maantie pyörällä ja + 15 vuotiaana !

Rickmaple
05.09.2011, 16.48
Nostetaanpa. Mitenköhän tässä hommassa loppujen lopuksi kävi? Mariannat?

Henki Hieveri
06.09.2011, 11.22
Facebookin mukaan on ollut reissussa jo vähän aikaa. Toivottavasti pääsee Rovaniemelle ennen kuin tulee lumet.

Scott Nakatrek
05.10.2011, 22.24
Kohta varmaan tulee ensilumet lappiin.
Mä kun en oo laittanu naamaani kirjaan, ni mitenköhän on Chopperipoitsulle käyny?

Rickmaple
07.10.2011, 06.43
Lärvikirjasta poimittua: "Eli niinkuin moni varmasti tietää chopper matka meni lievästi sanottuna vituiks sillä on vaikeaa löytää teitä missä olisi turvallista ja sallittua ajaa pyörällä varsinkin noin isolla. Myöskin olin matkalla poliisin kanssa tekemisissä sillä ajoin moottoritietä missä ei ole sallittu ajaa pyörällä ja poliisi tietenkin pysäytti."

Eli ei se sitten ihan putkeen mennytkään.

StantheMan
07.10.2011, 08.04
Onhan se yllätys, että kaikilla teillä ei saa pyörällä, isollakaan, ajaa ;) Tsemppiä seuraavaan yritykseen!

yedi
09.10.2011, 18.29
Myöskin olin matkalla poliisin kanssa tekemisissä sillä ajoin moottoritietä missä ei ole sallittu ajaa pyörällä ja poliisi tietenkin pysäytti."

Lähtiköhän kaveri Keravalta heti moottortielle ja loppuikohan matka sitten siihen?