PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kiitoksia tälle foorumille

St0neyNut1
21.08.2010, 22.01
Eli aattelin laittaa tälläsen kiitos ketjun pystyyn kun en hakemalle sellasta löytäny :o

Oma asiani on, että eipä ole tarttenu kysellä oikeastaan mitään täällä, koska kaikki löytyny mitä on tarvinnu löytää. Taustaa: p*skonu elämäni aikana about 14 halpis pyörää tuossa lyhyen elämäni aikana kun ei ole tajunnu ostaa kunnon pyörää tarkoitukseeni aikasemmin (tyhmästä päästä kärsii keho ja pyörä). Vaikka eipä tuo nykynenkään ole kummonen pyörä niin olen hyvin sillä pärjännyt :D

Asiaan eli kiitoksia erittäin valaisevaan ja opettavaan foorumiin (noin tulihan se sanottua) :rolleyes:

MadSpoon
21.08.2010, 22.07
Samoja sanoja irtoilee täältäkin suunnalta. Kaikki tarvittava on löytynyt kun on osannut hakua käyttää. :cool: Hybridi vaihtui crossariin ja sillä on nyt tämä kesä höylätty rattoisasti niin asfalttia kuin metsäautoteitä.

Nyt sitten voi vain fiilistellä mukana ja ihmetellä muiden hurjaa menoa :)

pinna
23.08.2010, 07.31
Olkaa hyvä vaan...:)...ja kiitos.

elasto
23.08.2010, 11.54
Mukava kuulla välillä positiivistakin palautetta. :) Tuntuu kuuluvan suomalaiseen kulttuuriin enempi valittaa siitä mitä ei ole, kuin iloita siitä mitä on.

Raex
29.08.2010, 12.28
Vuosi takaperin oli hybridi ja tuulipuku:o. Sitten löysin tämän foorumin. Nyt on maantiepyörä ja jäykkis maasturi. Ja tietenkin asiaan kuuluvat ajovermeet.

Suurin syyllinen tähän rahapussin keventymiseen on tämä foorumi;)

Että Tänks!:cool:

kmw
29.08.2010, 12.57
Juu-u, pitänee kiittää forumia. Minnekäs muualle olisin voinut työntää kaikki 9784 postausta?

hannupulkkinen
29.08.2010, 13.37
Missään muualla en olisi saanut näin komeaa arvonimeä. Kiitos siitä:)

mutanaama
29.08.2010, 14.15
Täällä myös mun jutut kuulostaa hyvältä:D.

Hoobee
29.08.2010, 14.18
...tana kun ei voi omasta puolesta yhtyy edes tohon, mut kiitos kumminkin:o

St0neyNut1
30.08.2010, 21.36
Minnekäs muualle olisin voinut työntää kaikki 9784 postausta?

Siittä sit miettimään monta näppäimen painallusta tuokin on aiheuttanut :D

majis
31.08.2010, 10.57

Se johtuu ainoastaan siitä että täällä on niin typerää porukkaa. Kokeile jotain 24h keskustelupalstaa niin putoat ihan keskikastiin.

Jazman
31.08.2010, 12.24
Iso kiitos arvon foorumilaisille, että olen kilahtanut pyöräilyyn ja pyöriin.

Ilman teidän suurenmoista apua ja asiantuntemusta, en olisi koskaan luopunut uskollisesta Nishiki 402 Hybridistäni ja ajaisin vieläkin farkuissa ja puuvillaisessa t-paidassa.
Jos ette olisi esitellyt minulle cyclocrossareiden tai maastopyörien saloja, sinkuloiden pelkistettyä toimivuutta tai selittänyt miksi ihminen tarvitsee useamman kuin yhden pyörän, olisin säästänyt tuhansia euroja ja vaimon hermoja, mutta toisaalta en myöskään olisi löytänyt näin hienoa harrastusta ja intohimoa. Enkä varsinkaan olisi hankkinut neljää pyörää, asianmukaisia varusteita tai vaimolle uutta pyörää ja asianmukaisia varusteita.

Kaiken tämän ohessa pudotin yli kymmenen kiloa painoa, sain itseni yhtä hyvään kuntoon kuin joskus lukiovuosina, nautin elämästä paljon enemmän kuin ennen tätä harrastusta ja toteutan itseäni tavalla, jota en olisi aikaisemmin ikinä uskonut mahdolliseksi - minä, jonka lääkärit tuomitsivat jo ikuiseksi selkävammaiseksi, osallistun pyöräkilpailuihin ja olen todistanut itselleni, että selkävamma ei määrää minun elämää enää.

Joten... tänks ;)

EePee
31.08.2010, 12.35
Vuosi takaperin oli hybridi ja tuulipuku:o. Sitten löysin tämän foorumin. Nyt on maantiepyörä ja jäykkis maasturi. Ja tietenkin asiaan kuuluvat ajovermeet.

Suurin syyllinen tähän rahapussin keventymiseen on tämä foorumi;)

Että Tänks!:cool:

Pitäisiköhän etusivulle liittää joku varoitus tyyliin sisältö voi olla vaaraksi tuulipuvuille ja lompakolle. Eteenpäin pääsee vaan jotain "olen ymmärtänyt ja hyväksyn vaarat" nappia painamalla.

Ontopic: Ihan samaan ylistykseen en voi yhtyä (kun foorumin löytäessäni oli jo hiilikuituinen maantiepyörä), mutta paljon hyviä vinkkejä ja monet makeat naurut olen matkan varrella saanut, joten kiitoksia!

petepas
06.09.2010, 20.43
Kiitoksia täältäkin, yhä enemmän aikaa tuntuu menevän täällä :seko:

Munamankeli
06.09.2010, 21.00
Kiitos 1999-2010

St0neyNut1
07.09.2010, 20.10
Tulossa offtopicia :( Olenpa iloinen että tämä aihe poiki oikeasti kiitos aiheen, alun perin aatelin(jostain syystä) että olen ainut joka tähän kirjottaa mut nyttenkun kattoo nii p*rkele vanhatkin hc polkijat kirjottaa tänne :D:D mahtavaa :)

kebne
07.09.2010, 20.59
.......Kiitos ;)

MadSpoon
08.07.2011, 22.32
Kiitokset taas..

Aloitteleva pyöräilijä rupesi vasta jälkijättöisesti perehtymään fillarin huoltoon ja huomasin keskustelupalstan kautta että esim. ketjut olisi voinut vaihtaa jo 4000 kilometriä sitten.

No.. hätä ei ollut tämän näköinen. Palstaa penkomalla löytyi ohjeita ja vinkkejä läjäpäin sekä ketjujen että eturattaiden vaihtamiseen ja parit liikkeetkin suositeltuina joista kyseiset tavarat sain hankittua.

Nyt ketjut pysyvät taas siellä missä pitääkin ja matka jatkuu kohti ääretöntä ja sen yli! :D

Vinkkejä löytyi myös siihen miten tällainen voimansiirtoon kohdistunut katastrofaalinen tila vältetään jatkossa. :o

Grandi66
08.07.2011, 22.47
Lyhyestä virsi kaunis. Kiitos

Iglumies
08.07.2011, 23.22
Kiitos .

Smo
09.07.2011, 01.42
Kiitos vaa ku pilaa mun elämän. Parempaakin tekemistä olis kui roikkuu täälllä

Pave
09.07.2011, 03.44
Tuskinpa pyörisivät porukkalenkit samalla tavalla, jos ei olisi tätä kanavaa niiden organisointiin ja tiedottamiseen.

Josta MTB-Turun (http://www.mtbturku.net/)kin psta Iso Kiitos; Kuusenoksa (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=15486&page=9999) on heilunut tiheään, kohta miljoona lukukertaa! :cool:

Talisker
09.07.2011, 08.55
Tuskinpa pyörisivät porukkalenkit samalla tavalla, jos ei olisi tätä kanavaa niiden organisointiin ja tiedottamiseen.

Josta MTB-Turun (http://www.mtbturku.net/)kin psta Iso Kiitos; Kuusenoksa (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=15486&page=9999) on heilunut tiheään, kohta miljoona lukukertaa! :cool:
+1, Tampereelta. Niin totta!

mutanaama
09.07.2011, 10.00
+2
Setälenkit kuittaa..

ketju44
09.07.2011, 10.49
Ei vituta.................. , p****le tuli väärään topiciin :(
Kiitos 1939...........1945 ! Tämäkin oli väärään paikkaan :o

Otan takkini......................

idah123
09.07.2011, 14.33
Kiitokset täältäkin, lähes päivittäin tulee luettua ja ahmittua tietoa, viime kesänä uuden harrastuksen aloittaminen sujui varsin kivuttomasti, paitsi toki lompakon osalta :D

Fjälle
10.07.2011, 18.42
180 000 kiitosta foorumille :) ja sen käyttäjille.

Koko Lohjan kakkosnelonen sai alkunsa Fillarifoorumin avulla ja kautta.
AM-setä päätti kutsua kavereita hyväntekoon.

Kiitos Teidän kaikkien kavereiden -
reilusti yli wanha miljoona on auttanut lapsia sairaaloissa,
myös omaa junioria.

Archie, Janne, Jukka ja Markku ja muu F-lehden remppa. Olette loistavia.

Ps meinasi ihan unohtua:
Lohjalla paistaa aurinko, ihan totta :D

tommi2
18.09.2017, 09.01
kiitos. missään muualla foorumilla ei saa asiallista ja vähemmän asiallista tietoa lähes aiheesta kuin aiheesta.

LJL
18.09.2017, 09.14
kiitos. missään muualla foorumilla ei saa asiallista ja vähemmän asiallista tietoa lähes aiheesta kuin aiheesta.

Se on totta. Missään muualla ei myöskään voi käydä vastaavalla tavalla henkisesti vessassa. Kiitos ja anteeksi.

HC Andersen
18.09.2017, 09.32
Se on totta. Missään muualla ei myöskään voi käydä vastaavalla tavalla henkisesti vessassa. Kiitos ja anteeksi.

Senkin sika! Käytät tätä pyhättöä vessana.

tommi2
18.09.2017, 09.40
on kirkoissakin vessat. yksi kaveri lukioaikana kävi aina naapurikirkon vessassa isolla asialla. oli kuulema siistimpi kun koulun "kusiputka"

Smo
18.09.2017, 09.43

Ite tuut vaan dokailee tänne

VesaP
18.09.2017, 09.46
on kirkoissakin vessat. yksi kaveri lukioaikana kävi aina naapurikirkon vessassa isolla asialla. oli kuulema siistimpi kun koulun "kusiputka"

Harmi kun ei tässä firman naapurissa ole kirkkoa. Kirkon vessassa tuskin törmää esim siihen että on kourallinen (kirjaimellisti) paskaa rinkulan päällä. Ei voi käsittää miten sen siihen edes saa noin? Jos ei (venäläistyyliin?) pasko seisomalla rinkulan päällä? Kusilammikkoa pöntön edessä/rinkulalla ei edes kannata laskea epäsiistiksi.

Kyllä, miehet on SIKOJA! Vttu.

Edit: Mieltä ylentävää myös tulla ulos vessakopista missä ei ole vesipistettä mutta silti oven kahva on märkä... Tuskin se mitään hienoa hajuvettäkään on siinä kahvassa. Vttu.

Joo, sorry offtopic. Kiitoksia vaan foorumille joo.

HC Andersen
18.09.2017, 09.48
Ite tuut vaan dokailee tänne

Sivistynyt tissuttelu on eri asia kun paskominen :)

fiber
18.09.2017, 09.55
Kiitos minultakin. "Vanhanaikaisen" foorumirakenteen puolesta puhuu se, että täältä on Google-haulla helppo löytää vanhojakin keskusteluja. Koitapa tehdä samaa Facebook-ryhmissä...

Onneksi epäasiallinen irrottelu pysyy lähinnä off-topicissa, ja varsinainen fillarispeksailu ja treeniohjeet pysyvät asiassa.

LJL
18.09.2017, 10.19

Pasilaa siteeratakseni "teidän mattonne on heidän vessansa - kahvia ja pullaa!!"

TERU
18.09.2017, 12.53
Kiitokset täältäkin, lähes päivittäin tulee luettua ja ahmittua tietoa, viime kesänä uuden harrastuksen aloittaminen sujui varsin kivuttomasti, paitsi...
Samat sanat, mukava elää tasaveroisena kaltaistensa joukossa eikä viimeisenä hyvien joukossa.
Aloittaminen on paaljon kauempana...

mk
18.09.2017, 19.24
Joo, kiitti vitusti ;):p mihin sitä oiskaan joutunut ilman forumin horinoita ja satu-setiä sekä tätiä :seko::o