PDA

Näytä tavallinen näkymä : Hi5bikes

Sivut : [1] 2

Heikki K
23.04.2010, 17.22
Kun ei haulla löytynyt kuin joitain esihistoriallisia ketjuja tästä liikkeestä, niin perustetaanpa uusi. On pakko kehua kyllä Tarmon ja kumppaneiden loistavaa toimintaa. Esimerkkinä eilen huomaamani takaiskarin alapuslan välys. Tänään soitto hi5bikesiin ja pusla vaihdettiin odottaessa naurettavan edulliseen hintaan. Myös valikoima runkojen, komponenttien ja ajokamojen suhteen on mielestäni varsin kilpailukykyinen. Asiakaspalvelukin on kohdallaan verrattuna muutamaan muuhun Helsingin maastopyöriin keskittyneisiin liikkeisiin.

Ja ei ollut maksettu mainos, vaan tyytäväisen asiakkaan vuodatus.

ellmeri
23.04.2010, 17.45
. On pakko kehua kyllä Tarmon ja kumppaneiden loistavaa toimintaa.

. Asiakaspalvelukin on kohdallaan verrattuna muutamaan muuhun Helsingin maastopyöriin keskittyneisiin liikkeisiin.

Ja ei ollut maksettu mainos, vaan tyytäväisen asiakkaan vuodatus.

Jep,kengät löyty tuolta q kattelin netistä niin ei q paikalle ja sowittelee ja rahat tiskiin,piru kun oli niin kiiire mulla että jäi sitten satula vielä ostamatta.:(

No joku päivä uudestaan.;)

Tämäkään ei ollu maksettu mainos vaikka olen sieltä Ellswöörtin ostanut :D

Hyvää kevättä henkilökunnalle.

Kontti
23.04.2010, 17.50
Ensi kontakti Hi5bikesiin oli, kun työkaverin kanssa kiroiltiin, että tilaamamme Park Toolin työkalut olisi saanut nopeammin ja halvemmin kotimaisesta kivijalkaliikkeestä kuin CRC:stä.

Vähän aiemmin kun olisi kaupan sivut löytänyt.. No onneksi se virhe ei toistunut.

mutanaama
23.04.2010, 18.17
Jep,kengät löyty tuolta q kattelin netistä niin ei q paikalle ja sowittelee ja rahat tiskiin,piru kun oli niin kiiire mulla että jäi sitten satula vielä ostamatta.:(

No joku päivä uudestaan.;)

Tämäkään ei ollu maksettu mainos vaikka olen sieltä Ellswöörtin ostanut :D

Hyvää kevättä henkilökunnalle.

Katoin samaa paria netistä, ja tulin paikalle 10 min myöhemmin:D.
No, sainpahan ostettua pumpun. Mut tosiaan Parktoolin fillariteline tuli halvemmaks hankkia lähikaupasta.

pötkö
23.04.2010, 18.43
vaimon mielestä tää Hi5-putka on ihan /c:stä. aina kun siellä käy,niin ei rahat riitä herkkuihin joiden tarvetta ei edes tiennyt ennen käyntiä.

sit pitää piilotella uusia juttuja sängyn alle ja fillarikomeroon, ettei tule vain sanomista hallitukselta holtittomasta rahankäytöstä.

Muuten niksinä samassa liemessä oleville, niin joistain maalikaupoista saa "mattaspray"tä jota voi suihkutella uusien hankintojen laatikoiden päälle ja sitten esitellä vaimolle että "kato mitä löyty noiden sun ompelujuttujen alta. tää ihan uus ja käyttämätön xt:takavaihtaja. just tällästä olinkin ostamassa muttei ollut rahaa. mut kato kuin pölynen paketti... kuinkohan kauan tääki on tuolla ollu..."

ellmeri
23.04.2010, 19.03
vaimon mielestä tää Hi5-putka on ihan /c:stä. aina kun siellä käy,niin ei rahat riitä herkkuihin joiden tarvetta ei edes tiennyt ennen käyntiä.

."

Juu eikä siinä kaikki q kengät hankin,ostin klossit ja sain polkimet kaupanpäälle.:rolleyes: hirveetä tavaran hävittämistä,tiiätkö Pötkö mistä sais halawalla SDG-ti satuloita..:seko:

pötkö
24.04.2010, 09.14
eikös tuo hi5 liene sdg:n maahantuoja ja laajamittaista push:austa suorittava liike.

Jazman
24.04.2010, 23.00

sit pitää piilotella uusia juttuja sängyn alle ja fillarikomeroon, ettei tule vain sanomista hallitukselta holtittomasta rahankäytöstä.

Muuten niksinä samassa liemessä oleville, niin joistain maalikaupoista saa "mattaspray"tä jota voi suihkutella uusien hankintojen laatikoiden päälle ja sitten esitellä vaimolle että "kato mitä löyty noiden sun ompelujuttujen alta. tää ihan uus ja käyttämätön xt:takavaihtaja. just tällästä olinkin ostamassa muttei ollut rahaa. mut kato kuin pölynen paketti... kuinkohan kauan tääki on tuolla ollu..."

Huh, onnistuiskohan toi oikeesti?
Mulla on välillä fiilikset ku Bratwurstilla, ku rouva grillaa holtittomasta rahan käytöstä - eritoten fillarisälän kanssa. Nytki reilun viikon sisään tilannu uuden etukiekon, kahdet bib shortsit, sikapäheen fillari-T-paidan, uudet tarrat retrokilpuriin ja remppaständin ja puolet on jääny raportoimatta hallitukselle.
Odotan jo hiki otsalla seuraavaa grillisessiota...

Prestige
25.04.2010, 09.38
Eipäs sotketä nyt parisuhdetta hienoon topicciin, eikös tuolle keskustelulle ollut joku loistava ketju vuodenvaihteen tienoilla?

Komppaan yllämainittuja kokemuksia Hi5bikesistä. Melkeen mitä tahansa fillarikamaa nykyään hankkimassa, niin ensimmäisenä tulee vilkaistua heidän sivut. Loistavaa kampetta ja hyvin kilpailukykyiseen hintaan.

mjpk
25.04.2010, 09.55
Eipäs sotketä nyt parisuhdetta hienoon topicciin, eikös tuolle keskustelulle ollut joku loistava ketju vuodenvaihteen tienoilla?

Oiskohan hän tää:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=35243
:D

Pekka L
25.04.2010, 12.17
Kerran oon tilannu tuolta E13 bashringin, halvemmalla kuin CRC:stä ja pienemmillä postikuluilla.
Lahjoivat vielä meikäläisen (just ennen joulua) sujauttamalla pakettiin kaupan päälle kolmen dvd:n freeride-räppäys videon. Oli vähän wanhaa varastoa (-02) mutta päätöntä menoa yhtä kaikki:)
Kiitos siitä jos henkilökuntaa lukee.

drop
25.04.2010, 14.15
Onhan tuo yksi Suomen parhaimmista kaupoista. Ensimmäisellä kerralla käydessäni ostin e13 ketjuohjurin. Antoi asentaa itse liikkeessä heidän työkaluillaan, ja rotsasi ilmaiseksi keskiön... Samanlaiset kokemukset jatkuivat, ja ihmettelin jo että miten tulevat oikein toimeen. Sittemmin olen kantanut sisään n 6000€, ja sekin puoli valjennut.

Oikeastaan ainut miinus on, että jos joku tilaus odottaa ennakoitua pidempään muita kuin kauppaa itseään ei aiheesta juurikaan mitään väliaikatietoja soittelematta heru.

crcm
25.04.2010, 20.45
Minut tuonne kauppaan houkutteli viime syksynä suhteelisen miellyttävät internetsivut ja hinnat. Hinnat pärjää vertailussa usein ulkomaisille nettiputiikeille varsinkin jos tavaraa on hyllyssä. Itseäni ei haittaa maksaa vähän enempää tavarasta, jonka saa samana päivänä käyttöön. Huvittavaa on, että melkein puolet tavaroista on tarjouksessa koko ajan. En valita. :p

Kaupan sijainti voisi olla parempi. Alppitalohan löytyy helposti, mutta toisen eksyneen ensikertalaisen kanssa meni jonkin aikaa kun löydettiin putiikkiin sisälle. :o Eli kukaan random tallaaja ei tonne vahingossakaan eksy. Toisaalta piilossa oleva sijainti pitää varmaan palvelun hyvänä.

MPI
25.04.2010, 21.02
Joo nyt ollut hinnat Tarmolla kohdallaan. Lähikauppaa voi suositella.

drop
25.04.2010, 21.13
Mitä Tarmon kanssa juttelin, Kalliossa häntä taisi välillä ärsyttää se kuinka helppo kauppaan oli kävellä sisään. Ilmeisesti "jopon renkaan paikkauksen" hintatiedustelut häiritsivät tjsp.

ellmeri
25.04.2010, 21.28
Mitä Tarmon kanssa juttelin, Kalliossa häntä taisi välillä ärsyttää se kuinka helppo kauppaan oli kävellä sisään. Ilmeisesti "jopon renkaan paikkauksen" hintatiedustelut häiritsivät tjsp.

Juu mutta edellisessä mestassa pääsi leipäjonoon samalla ja sitten pääsi kalialle siihen ristyksen baariin kuuntelemaan tarinoita elävästä elämästä.:cool: juu ennen oli ennen mutta nyt on nyt..

Juu ei sitä paljoo hintaa kysellä jos tavaraa on tyrkyllä :D se ollaan kalliossa opittu aikoinaan..:rolleyes:

Niko79
26.04.2010, 11.19
Monien firmojen pitäisi ottaa mallia Hi 5 bikesin toiminnasta =)

ErkkiM
26.04.2010, 16.42
Hyvä liike, hieno palvelu.
Toivomuksena on, että olisivat lauantaisinkin auki vaikkapa huhti-toukokuun jolloin suurin osa tarpeista ilmaantuu.
-E

Mc_Mursu
26.04.2010, 21.20
Kaikki vaan kehuu, mutta mä uskallan sanoa jotain negatiivistäkin. :eek: Mulla on sit kai niin sanotusti hiekkaa p*llussa.

Liikkeen sijainti on aika käsittämätön. Viimeksi kävin ihan extemporeena katselemassa tarjontaa, vaikka liikkeen sijainnista oli vain hatara muistikuva. Oikea ovi löytyi tietenkin viimeisestä tarkastamastani kerroksesta. Mistään en löytänyt mitään opasteita enkä löytänyt firman nimeä edes sisäänkäynnin opastetaulusta.

Liikkeessä on niin ahdasta, että ainakin reppuselässä tulee läheltä piti tilanteita useampikin. Ilman reppuakin saa keskittyä pujottelussa. Vähintään paidan helma tarttuu johonkin ja pudottaa puoli hyllyä tavaraa alas.

Tuoteryhmistä tuntuu joka toinen olevan ilman hintalappua. Kun hintoja tiedustelee, niin 5 min surffauksen jälkeen tatskattu ukko murahtaa tiskiltä jotain summia.

Liikkeessä olen asioinut muistaakseni 4 kertaa ja vain kerran muistan saaneeni palvelua ilman, että on tarvinut huhuilla lippispäisiä jätkiä hommistaan. Sen kerran, kun palvelua olisi tarjottu, niin en sitä valitettavasti tarvinnut.

Mut joo... Tästä huolimatta tulen varmasti asioimaan liikkeessä jatkossakin. Hinnat on Suomen tasolla aika kohdallaan ja välillä näkyy olevan tosi hyviä tarjouksia. Valikoima on ihan jees.

drop
26.04.2010, 21.25
Kyllä se liike on siellä alakerran taulussa mainittu, huonomuistisena joudun aina tarkastamaan missä kerroksessa se onkaan. Totta kyllä on, ettei sitä enään paljon huonommin voisi merkitä.

Mc_Mursu
26.04.2010, 21.30
Kyllä se liike on siellä alakerran taulussa mainittu, huonomuistisena joudun aina tarkastamaan missä kerroksessa se onkaan. Totta kyllä on, ettei sitä enään paljon huonommin voisi merkitä.No puusilmäisyys sitten iski. Kuitenkin hartaasti etsin tuloksetta... :rolleyes:

Nakili
26.04.2010, 22.03
No puusilmäisyys sitten iski. Kuitenkin hartaasti etsin tuloksetta... :rolleyes:

Muistaakseni 2. kerroksesta löytyy :)

olisko ollu oikeen yläreunan tietämillä siinä taulussa viimesen päälle sekavan olosessa taulussa. Mutta hirveen hyvä kauppa on joo.

Natku
26.04.2010, 22.35
Liikkeessä on niin ahdasta, että ainakin reppuselässä tulee läheltä piti tilanteita useampikin. Ilman reppuakin saa keskittyä pujottelussa. Vähintään paidan helma tarttuu johonkin ja pudottaa puoli hyllyä tavaraa alas.
Liian laaja valikoima vai liian pienet tilat?

Liikkeessä olen asioinut muistaakseni 4 kertaa ja vain kerran muistan saaneeni palvelua ilman, että on tarvinut huhuilla lippispäisiä jätkiä hommistaan. Sen kerran, kun palvelua olisi tarjottu, niin en sitä valitettavasti tarvinnut.
Ai, itse olen saanut selkeän tervehdyksen joka kerta paikalle mennessäni, jonka jälkeen on ollut helppo keskustella mahdollisista tarpeistani. Kun en ole apua kokenut tarvitsevani, olen tervehtinyt ja alkanut tutkimaan hyllyjä itsenäisesti. Apua olen toki tämän jälkeen "joutunut" pyytämään, mutta minä olen kai ihmeellinen kun en tykkää, että myyjä seuraa kaupassa joka paikkaan...

Itse olen monta kertaa todennut, etten oikeastaan muita puoteja juuri tarvitsekaan. Mikäli jotain tarvitsemaani tuotetta ei ole ollut hyllyssä tai muuten pian saatavilla, on minut neuvottu toiseen paikkaan, nimeltä.

Kymmenen pistettä Hi5Bikesille Suomen parhaasta fillarikaupasta. Keep up the good work!

Mc_Mursu
26.04.2010, 23.26
Liian laaja valikoima vai liian pienet tilat?Siinä vasta pulma... :rolleyes:

...mutta minä olen kai ihmeellinen kun en tykkää, että myyjä seuraa kaupassa joka paikkaan...No harva tuosta varmaan tykkääkään, mutta toisinaan arvostaisin sitä, että jossain vaiheessa myyjä tiedustelee voiko olla avuksi.

Aika jännä, että mun kokemukset tästä puljusta on vähemmän kehuvia verrattuna muiden. Samapa tuo...:cool:

mutanaama
27.04.2010, 07.58
Se voi olla ikäkysymyskin, vanhempia palvellaan herkemmin. Mutta arvostaisin itsekin sitä, että hinnat olisi paremmin näkyvillä.

ellmeri
27.04.2010, 11.11
Se voi olla ikäkysymyskin, vanhempia palvellaan herkemmin. Mutta arvostaisin itsekin sitä, että hinnat olisi paremmin näkyvillä.

Juu meitä vanhempia palvellaan varmaan paremmin kun tuo talous on kuitenkin paremmalla mallilla q teineillä ellei oo sitten syntyneet parempiin piireihin.;)

Vanahassa paikassa oli joskus kahwiakin tarjolla,pitää varmaan seuraavalla käynnillä viiä tokka mokkaa,kiirettömän kaupankäynnin jälkeen hyvä juoda kahwit ja puhua xtr:ää ja päivän politiikkaa :D ja pyytää tarroja nuorisolle.

Niko79
27.04.2010, 22.14
Hmm joku moittii sijaintia, joku sitä että on ahdasta,joitakin pelottaa tatuoitu kaveri. =) No jumalauta, ei muuta kuin 1000 neliötä liiketilaa Helsingin keskustasta, sinne pullantuoksua ja sliipattu /ylikohtelias/superaktiivinen kaveri myymään tavaraa jotka kaikki hinnoiteltu etukäteen. Haluatko kenties maksaa 100€ vaihdevaijerista??? Tää Stadi kun on sellainen mesta, että 60% asiakkaista nyplää, hiplaa, kyselee ostamatta koskaan mitään ja ilmeisesti se on jokin harrastus?? koska samat jannut luuhaa liikkeissä päivittäin.Puhelimet pirraa ja mailia tulee varmasti jatkuvasti. Tässä syitä minkä takia itse en ole alalla kauppiaana =)) Tarmolla on oma tyylinsä ja hyvä niin!! Kun tämän Elvis lookin omaavan tatuoidun kaverin kanssa pääsee ns sinuiksi niin tulee sieltä suusta muutakin kuin murahtelua =)

Fab
27.04.2010, 22.19
Tästä liikkeestä tuntuu saavan Asiakaspalvelua isolla A:lla, vaikka meneillään on vuoden kiireisin aika. Juuri näin!

ellmeri
28.04.2010, 11.06
Tästä liikkeestä tuntuu saavan Asiakaspalvelua isolla A:lla, vaikka meneillään on vuoden kiireisin aika. Juuri näin!

Täytyy sanoa että on palvelua,ei vastattu soittoon,mailasin :cool: niin melkein heti vastattiin,syy:Tarmo oli ameriicassa caliwöörniassa,kysyin et kait vaan Ellswöörtillä ;) joo vastas Tarmo! No laita mulle kauppakassiin semmonen ja sellanen ja sellanen sitten tuli.:D

No nyt on Semmotis konkelilla ajettu ja ajettu...ei vaan oo syytä vaihtaa.

Raikku
28.04.2010, 12.40
Aika hämäriä firmoja muuten siellä ympärillä...

ellmeri
28.04.2010, 17.35
Aika hämäriä firmoja muuten siellä ympärillä...

Jospa niiltä on sähkölaskut jääny maksamatta ;)....

Vai mitä tarkoitit...:rolleyes: ai jotain rahanpesuloita :cool: vai...

mteebee
28.04.2010, 22.17
Nettikauppana ihan ok, mutta kivijalkamyymäläksi aika syvältä. Tavarat saattaa olla pahvilaatikoissa joista on itse pengottava kamat ja selvitettävä mitä laatikossa on ja mitä kokoa. Hintoja ei näy missään ja palvelu penseää, ainakin jos et kuulu sisäpiiriin. Siis myyjä juttelee mukavia hengailijoiden kanssa ja sille asiakkaalle joka on tekemässä ostoksia todetaan, etsi sieltä laatikoista..en mä muista nyt hintaa..jne. Jotenkin elitistisen oloista meininkiä. Kannataa vältää menemästä jos näytää maantiepyöräilijältä enemmän kuin deehoo kuskilta.
Seuraavalla kerralla menin farkuissa ja T-paidassa ja minun sallitiin ostaa jotain.

Junnuraita
29.04.2010, 21.14
Jos nyt mtb nimimerkillä ottaisi järjen käteen.A) tarviiko kaikki laittaa kätee,moni haluaa pöyhiä itse B) onko se pahe että puhuu/kommunikoi myyjän kanssa C)auttaako se asiaa ja palvelutaso että täällä poraa.Jos on epäsosiaalinen ihminen niin ei kannata tehdä muuta kun hakkaa tilauksen netinkauttaa ja Itellan mies kantaa romut kotiin.Ei siellä Tarmon liikeessä katsota eritavalla vaikka tulisit alasti tai haarniskassa.
Ikinä ei ole asiakkaassa vikaa.
PS.en ole ikinä ostanut mitään kyseisestä liikkeestä.

ellmeri
29.04.2010, 21.54
Ei siellä Tarmon liikeessä katsota eritavalla vaikka tulisit alasti tai haarniskassa.

Prkl! se vaan on sellanen kauppa että siellä ei waattehilla koreilla.

Myyjilläkin on munaa olla vaikka kiltissä.:cool:

whelibob
29.04.2010, 23.48
Nettikauppana ihan ok, mutta kivijalkamyymäläksi aika syvältä. Tavarat saattaa olla pahvilaatikoissa joista on itse pengottava kamat ja selvitettävä mitä laatikossa on ja mitä kokoa. Hintoja ei näy missään ja palvelu penseää, ainakin jos et kuulu sisäpiiriin. Siis myyjä juttelee mukavia hengailijoiden kanssa ja sille asiakkaalle joka on tekemässä ostoksia todetaan, etsi sieltä laatikoista..en mä muista nyt hintaa..jne. Jotenkin elitistisen oloista meininkiä. Kannataa vältää menemästä jos näytää maantiepyöräilijältä enemmän kuin deehoo kuskilta.
Seuraavalla kerralla menin farkuissa ja T-paidassa ja minun sallitiin ostaa jotain.
Itselläni jäi jokunen vuosi sitten samanlainen kuva ko. puljusta. Jos oot tarmon hyvä frendi ni sielä on mukava hengailla ja shoppailla. Jos oot tuntematon janppa niin katotaan hieman vinoon.

mutanaama
30.04.2010, 07.52
Jaa, itekin siellä pari vuotta sitten ensimmäistä kertaa käyneenä, en kokenut sitä noin.

J T K
30.04.2010, 08.38
Nettikauppa on pelannut moitteetta, muusta ei kokemusta.

xtrainer80
30.04.2010, 08.44
nettikauppa on pelannut moitteetta, muusta ei kokemusta.

+1

drop
30.04.2010, 09.17
Itselläni jäi jokunen vuosi sitten samanlainen kuva ko. puljusta. Jos oot tarmon hyvä frendi ni sielä on mukava hengailla ja shoppailla. Jos oot tuntematon janppa niin katotaan hieman vinoon.

Ei mua ole kyllä koskaan vinoon katsottu, mutta ei kyllä kukaan palveluakaan tuputa. Henkilökohtaisesti jos tiedän mitä haluan / ihmettelen valikoimaa on kiva ettei kukaan tule häiritsemään, toisaalta onhan se hyvä saada palvelua jos sitä pyytää.

Tuohon edellä mainittuun järjestyksen puutteeseen, onhan siinä perääkin. Tavarat on järjestelty sinne tänne ympäri kauppaa ja laatikoita piisaa. Periaatteessa se on mulle samantekevää, mutta vähentää huomattavasti impulssiostosten tekoa. Esim. nettisivun "tarjouksia" selatessa näen usein vaatteita joista mietin että pitääpä sovittaa kun seuraavan kerran käyn, mutta eihän siinä kaaoksessa jaksa ruveta niitä etsimään (erityisesti kun ei enään muista mitä ne vaatteet olivat).

bere
30.04.2010, 09.32
Mä ainakin pidän siitä laatikkomeiningistä, saa vaikutelman siitä et kamaa on enemmän kuin mitä hyllyyn mahtuu ja vaihtuvuus on isoa.

Palvelu on penseähköä, tuli sitten missä kledjuissa tahansa ja vaikka ostaisi muutakin kuin sisäkumin. Mut ei se maailmaa kaada. Kysymällä saa kuitenkin lisätietoa kunhan niin kehtaa tehdä.

Hyvät tuotteet, hyvät hinnat ja erikoisliikkeeseen must kuuluukin vähän erikoispalvelu. Samanlaista se oli koko lapsuuden käyntikerrat skeittikaupoissakin. Sekä asiakkaana että myyjänä...

Käytän ja suosittelen.

marco1
30.04.2010, 09.41
Nettisivujen tarjousosio voisi olla jaoteltu vähän selkeämmäksi ja olisi hienoa jos pystyisi pitämään lauantaina auki edes kerran kuussa.
Siinäpä ne kehitystoiveet, muuten homma toimii hienosti.

ellmeri
30.04.2010, 09.56
Tehkää kauppalappu q meette sinne ostoksille,ostoslista Tarmolle kouraan ja perässä kävelyä,ei tarvii arpoo mistä löytyy mitä.

Mä q oon menny liikkeeseen niin reippaalla KUULUVALLA äänellä ilmaissut ostoaikeeni.

Siinä sitten peräkanaa lompsittu tuotteet kassiin ja kassalle.:D

Ei tää sen vaikeempaa ole,aatelkaa mitä se oli venäjällä,ensin maksoit mitä olit ostamassa ja sitten vasta kerättiin tuotteet ..jos löyty.:rolleyes:

M.P.
05.05.2010, 18.37
Tarmon putiikissa tulee asioitua aika satunnaisesti kun speksailut ovat jääneet vähemmälle, mutta kun kivijalkakauppaan on asiaa, tuonnehan sitä mennään. Nyt kun junnupyörää pantiin kasaan, tuli asiaa useampaan otteeseen ...piti puristaa sitä, rotsata tätä, ja ilmata tuota ja mielellään äkkiä kun viivalle piti päästä. Hommat toimi hyvin, viisi tähteä ja iso peukku. :D

spadam
05.05.2010, 19.09
Mulle on jäänyt hyvä kuva tosta putiikista. 3 käynyt ostoksilla. Valikoimaa tullut vilkastua aina netistä et tietää mitä löytyy, sit mennyt paikalle tenttaamaan et mitä kannattaa ostaa ja mitä ei. Joka kerta lähtenyt pois hyvillä mielin, viimeks ohjauslaakeri kädessä. Plussia liikkeelle varsinkin kun on muutama kilsan päässä duunista :)

lansive
05.05.2010, 20.14
Pari kertaa on tullut käytyä. Juuri sopiva paikka yrmyn satakuntalaisen makuun: ei mitään lipevää kauppamiestä tyrkyttämässä ja häiritsemässä. Kysymyksiin vastataan joten mikäs sieltä on ostaessa.

timoe
06.05.2010, 12.30
tosiaan vähän aikaa piti hengailla siellä ennenkuin mut virallisesti huomattiin,

mutta kun kyselin sellaisista pyöristä, joista itse en ymmärrä, niin sain kyllä asialliset vastaukset, jopa että kysymääni tarkoitukseen hypistelemäni pyörä oikeastaan ei ollut paras mahdollinen,

eli ei väkisten yritetty myydä sopimatonta tavaraa, mistä nostan hattua!

ps. tosin NS Analog olis voinut iskeäkin, mutta ei ollut esillä enkä kehdannut kysyä...

puffe
07.05.2010, 11.43
En oikein keksi miten voisin haukkua kyseistä lafkaa, joten kehutaan vaan sitten.
"Löysin" puljun vasta pari viikkoa sitten ja selailtuani nettisivuja huomasin hintojenkin olevan enemmän kuin yllättävän kilpailukykyiset saksalaisiin verkkopuljuihin verrattuna
(esim. Sram XX kammet, Bike24/309+15posti, Hi5Bike/339).
Ei siis muuta kuin rohkeasti astelin kauppaan. Kamaa oli paljon, ei minua ainaskaan ahtaus häirinnyt (tuli kotoinen olo). Mieluummin näin, kuin joku hervoton hehtaarihalli.
Kaverista jonka kanssa asioin (ilmeisesti hän oli Tarmo), ei myöskään löydy mitään narinan aihetta. Eikös K-kaupan mainoksessa ollut joskus, että syntynyt kauppiaaksi? Sopii sama slougani Tarmoon, syntynyt pyöräkauppiaaksi.
Homma toimi kaiken kaikkiaan kuin junan vessa.

ps. en ole itse kyseisessä firmassa hommissa, eikä kukaan heistä ole sukulaiseni.

Smu
11.05.2010, 14.45
Hyvää kokemusta minultakin "etäasiakkaana". Viimeksi panin tavaran tilaukseen ja pyysin ilmoittamaan jos ei toivomaani kokoa ole. Vastaus tuli Tarmolta kuudessa minuutissa. Palvelu oli hyvää, vaikka tällä kertaa jäikin haluamani tavara saamatta.

Jazman
11.05.2010, 23.04
Eilen kävin ekan kerran putiikissa ja asiallista oli meno.
Mestakin oli oikean pyöräliikkeen näköinen ja sopiva UG tunnelma mielestäni toi vaan plussaa.

Kaikkea haluamaani ei löytynyt hyllystä, mutta hyvin asiallisesti kerrottiin mistä kannattaa hankkia ja loput mitä tulin hakemaan, löytyi hyllystä kohtuuhintaan.

Peukkua sinne ja minut nähdään varmasti jatkossakin asiakkaana täällä.

palok74
12.05.2010, 15.06
Multa kanssa hyvät pisteet ko kaupalle. Hyvin pelasi palvelu.

8 1/2
17.05.2010, 23.29
Onko tietoa löytyykö "ylävitosesta" Thomsonin tolppia ja kannattimia??

Nappulakenka
18.05.2010, 07.10
Onko tietoa löytyykö "ylävitosesta" Thomsonin tolppia ja kannattimia??
Katsoitko jo nettisivuilla? Siellä on meinaan samat tuotteet kuin myymälässä.

fiber
18.05.2010, 07.33
Mulla on ajatuksena hommata sieltä satula. Tän ketjun perusteella ei taida onnistua kiinnittää satulaa oman tai myymälän fillarin tolppaan ja koeistua ennen ostamista? Yritin soittaa ja kysyä asiaa, mutta eipä kukaan vastannut.

Heikki K
18.05.2010, 07.56
Mulla on ajatuksena hommata sieltä satula. Tän ketjun perusteella ei taida onnistua kiinnittää satulaa oman tai myymälän fillarin tolppaan ja koeistua ennen ostamista? Yritin soittaa ja kysyä asiaa, mutta eipä kukaan vastannut.

Sen paremmin juuri tästä asiasta kokemusperäistä tietoa omaamatta, minun intuitioperusteinen oletukseni taas olisi, että koeistuminen onnistuu. Ainakin fillareita on voinut koeajaa ilman minkäänlaisia kyseenalaistuksia.

mutanaama
18.05.2010, 08.39
Kannattaa tiedustella sähköpostilla

Jartsu01
18.05.2010, 09.27
Yleensä olen käynyt paikan päällä tekemässä hankintani, mutta nyt olen reissussa ja kokeilin nettitilausta.

Sunnuntai-iltana tilaus sisään ja lähetyksen seurantatiedot tulivat maanantaiaamuna 9:n jälkeen, paketti noudettavissa tiistaina.

fiber
18.05.2010, 09.50
ok, täytyy joku päivä pistäytyä.

fiber
19.05.2010, 22.14
Otin eilisestä lupauksesta mallia, ja polkaisin tänään Hi5 bikesiin. Suunnistin nettisivuilla annettuun osoitteeseen Karjalankatu 2, 2. kerros. Ei näkynyt firmaa. Ei vastannut yrittäessäni soittaa.

Ainoa tieto paikan päällä tuli autoasentajalta, joka sanoi että ainakin sata on häneltä putiikkia kysellyt sinä aikana kun hän on ollut siinä talossa töissä. Sanoi myös, että firmaa ei ole ollut tuossa osoitteessa enää aikoihin.

Joten: missä ihmeessä te olette käyneet ja miten löytäneet perille?

koedi
19.05.2010, 22.20
Joten: missä ihmeessä te olette käyneet ja miten löytäneet perille?

http://tinyurl.com/3a45m9j
Tuosta lastauslaiturilta sisään ja portaita toiseen kerrokseen.

Natku
19.05.2010, 22.21
Olitko B tai C -rapussa?
Joko minä tai asentaja on todella yössä, ei nimittäin kauaa ole siitä kun siellä kävin ja samassa osoitteessa.
Hankala löytää ekakertalaiselle vähän niinku...
No, ohjeet löytyy netistä:eek: :rolleyes:

E. En ole muuten koskaan mennyt lastauslaiturilta. Pitänee kokeilla ensi kerralla.

fiber
19.05.2010, 22.31
Eikös se lastauslaituri ole kolmannessa kerroksessa? Kävin senkin edessä pyörähtämässä ja lukemassa kylttejä. Toisessa kerroksessa oli joku videopaja ja alimmassa autohuolto. Yhdelläkään ovella ei ollut mitään tähän lafkaan viittaavaa. Siinä sitten kellokin ehti kulkea yli kuuden taloa kierrellessä.

Natku
19.05.2010, 22.54
Itse olen mennyt siitä "pihakannelta" rappuun sisään ja kulmaan taakse hissiin.
Hissillä toiseen kerrokseen. Muistaakseni siinä on jopa yrityksen nimeä kantava lappu ovessa heti hissistä ulosastuessa.

juminy
19.05.2010, 22.55
Siinä sitten kellokin ehti kulkea yli kuuden taloa kierrellessä.Mä en meinannu löytää edes Foxcomppia, vaikkei liene yhtä hyvin naamioitunut. Onneksi siis tilasin hi5:sta tavaran postitse ja täytyy kehua, että hinta oli kohdallaan ja sen 7e postikulun maksoi mielellään ettei tarvinnut kiirehtiä, että ehtis hikisesti ennen sulkemisaikaa. Tää nyt on tätä kun töissä käy ja leikkii kotia. Mut erinomaisesti toimi nettikauppa. Näin se pitää.

bere
19.05.2010, 23.07
Eikös se lastauslaituri ole kolmannessa kerroksessa? Kävin senkin edessä pyörähtämässä ja lukemassa kylttejä. Toisessa kerroksessa oli joku videopaja ja alimmassa autohuolto. Yhdelläkään ovella ei ollut mitään tähän lafkaan viittaavaa. Siinä sitten kellokin ehti kulkea yli kuuden taloa kierrellessä.

Tosta sisään (http://tinyurl.com/3xkattd) pihakannen oikealta perältä, kulman taakse hissiin ja toiseen kerrokseen.

drop
19.05.2010, 23.19
Oliko toi lastauslaituri vitsi? Etuovestakin pääsee. :D

supertele
19.05.2010, 23.30
Ensimmäisellä kerralla oli ehkä vähän hankala löytää, mutta ilman suurempaa ihmettelyä paikka löytyi kuitenkin. Ja ihan oikeasta ovesta (siitä kulmasta) olen aina sisään mennyt. Porraskäytävässä on opasteet tai hissillä toiseen kerrokseen. Taitaa olla nimenomaan B-rappu.

8 1/2
19.05.2010, 23.51

Ei löytynyt sieltä valitettavasti. Käväisin paikallisessa Bike Planetissa ja irtosi itse asiassa hyvään hintaan Thomsonin stemmi. Täytyypä kuitenkin käydä muissa asioissa lähiaikoina Hi5:ssa.

Tomi L.
20.05.2010, 01.10
Eikös se lastauslaituri ole kolmannessa kerroksessa? Pirun hankala purkaa rekka jos kerrosväli on esim. 4m. Tarvii jo ihan kohtalaisen kokosen Roclan.

Itse olen mennyt aina lastauslaiturilta sisään, ovesta rappuun, pari pykälää ylöspäin ja ovesta lukenut liikkeen nimen. Toisaalta jos lastauslaituri on kolmosessa niin siinä se homma on varmaan vituiks menny.

JackOja
20.05.2010, 08.42

Se on varmaankin sisäpiirin sisäänkäynti :seko:

koedi
20.05.2010, 09.17

Kerran kun on toimivan reitin löytänyt niin ei se vaihtamalla parane. Ei ollu helppoa löytää ekalla kerralla ja rahvas käyttää muutenkin takaovea :)

drop
20.05.2010, 09.45

Ei muuten aina ole. On siellä välillä ollut Thomssonin tuotteita hyllyllä enkä ole ikinä sivuilla nähnyt (en tiedä oliko poikkeus). Pääosin kaikki kyllä on sivuilla.

twentyniner
20.05.2010, 13.40
Ei muuten aina ole. On siellä välillä ollut Thomssonin tuotteita hyllyllä enkä ole ikinä sivuilla nähnyt (en tiedä oliko poikkeus). Pääosin kaikki kyllä on sivuilla.

Ja loput puhelimella 555-tarmo lähikauppa :) Hinnat ja palvelu kohdillaan .

jo-nas
23.05.2010, 17.17
Muutamia heräteostoksia tuli tehtyä kun kerran halvalla sai. :D Parempi ettei kaikesta puhuta kotona.. Harvinainen kauppa sinänsä, että tarjous/poistotuotteissa on myös reilusti "aikuisten" kokoja! Ja nopea toimitus! Hinnaltaan haastaa hyvin ulkomaiset kaupat.

timoe
23.05.2010, 18.26
Se on varmaankin sisäpiirin sisäänkäynti :seko:

en ollut koskaan käynyt ja kiersin rakennusta...sitten näin että yläkerran ikkunassa roikkui pyöriä... joku hemmo tuli ulos lastauslaiturin ovesta, ja kysyin onks täällä jossain pyöräliike...neuvoi heti lastauslaiturin kautta!

sisällä hämärässä ei edelleenkään ollut helposti havaittavia opasteita, ja toisen kerran uskonpuute iski kun tulin arviokaupalla valitsemassani kerroksessa ulos hissistä, onneksi jälleen tuli joku kaupasta poistuja vastaan...liikkeessä tuntui silti riittävän asiakkaita.

Mutt on se kohtuu huonosti merkitty kyllä mun mielestä. Ihan kuin mun työpaikka...katselen välillä ikkunasta kun asiakkaat haahuilee pihalla ja soitan sitten kännykkään, että tännepäin :->

twentyniner
23.05.2010, 19.04
en ollut koskaan käynyt ja kiersin rakennusta...sitten näin että yläkerran ikkunassa roikkui pyöriä... joku hemmo tuli ulos lastauslaiturin ovesta, ja kysyin onks täällä jossain pyöräliike...neuvoi heti lastauslaiturin kautta!

sisällä hämärässä ei edelleenkään ollut helposti havaittavia opasteita, ja toisen kerran uskonpuute iski kun tulin arviokaupalla valitsemassani kerroksessa ulos hissistä, onneksi jälleen tuli joku kaupasta poistuja vastaan...liikkeessä tuntui silti riittävän asiakkaita.

Mutt on se kohtuu huonosti merkitty kyllä mun mielestä. Ihan kuin mun työpaikka...katselen välillä ikkunasta kun asiakkaat haahuilee pihalla ja soitan sitten kännykkään, että tännepäin :->

Kieltämättä voisi hiukan panostaa opastukseen, mutta kun sen löytää, sitten taivas repeää ;)

freerider70
25.05.2010, 12.29
Tilasin tuolta noin 20min sitten polkimet, nyt on jo lähetyksen seurantakoodi meilissä :) Suhteellisen nopeaa toimintaa.

Siiseli
25.05.2010, 12.42
Olin menossa katselemaan ja kokeilemaan shortseja tuonne. Hyvä kun tulikin kirjoitukseksi pienet tilat. Johtopäättelen sovitusmahdollisuuden puutteen, joten en.

Kyllä siellä sovituskoppi on, jos sä sitä..

Ei ne tilat nyt NIIN pienet ole ja sovituskoppihan löytyy.

No sitte eri juttu.

supertele
25.05.2010, 12.45
Olin menossa katselemaan ja kokeilemaan shortseja tuonne. Hyvä kun tulikin kirjoitukseksi pienet tilat. Johtopäättelen sovitusmahdollisuuden puutteen, joten en.

Kyllä siellä sovituskoppi on, jos sä sitä..

drop
25.05.2010, 12.55
Hyvin siellä hyllyjen välissä sovittelee. :D

Heikki K
25.05.2010, 12.55

Ei ne tilat nyt NIIN pienet ole ja sovituskoppihan löytyy.

ellmeri
25.05.2010, 18.18
Vai että sovituskopit ja kaikki,mää oon paitaakin sovitellu ilman koppia :o ja melkein munasillaankin ollu...

Jaa,juu :rolleyes: tietenkin jos naiset sovittaa hepeneitä niin nuoret pojat on varmalla silmät melkein kiinni ;) siellä.

Oliskohan siellä vielä jotain Ellswöörtti roipetta halavalla.

Vaikkapa se iso Ellsworth lakana,yv:nä sähköpostiin tarjous :cool:*pliiis*

Jazman
03.06.2010, 23.56
Noniin, kiitoksia taas yläfemman suuntaan.

Proggis tuli eilen kasattua jarruja lukuun ottamatta, kun viimeksi mulle myytiin väärä adapteri liikkeessä. Kipasin lounastauolla takaisin liikkeeseen ja adapteri vaihdettiin oikean malliseen ja lisäksi jarrut asennettin paikan päällä, kun taaksekin tarvittiin adapteria. Prikat ja tilpehöörit löyty kanssa hyllystä ja niin saatiin jarrut nätisti asennettua.
Palvelu oli taas hyvin asiallista ja homma toimi just niin kuin pitää.

Tästä putiikista alkaa tulla jo vakkaripaikka :)

MPI
09.06.2010, 15.11
Tänään taas kiitokset hyvästä palvelusta. Annetaan tarvittavat tavarat sovitusta varten eikä jäädä viereen kyttäämään. Saa rauhassa sovitella kopissa tai ilman. Neuvontaa saa kunhan vain kysyy. Ai niin, hinnatkin oli kohdallaan.

Tem
23.06.2010, 18.14
Hienosti toimi nettikauppa. Maanantai iltapäivällä tilaus sisään ja tänään keskiviikkona klo 14 aikaan oli paketti haettavista lähipostista.

Tavarani(guide ring ja parktool bbt-9) olisivat mahtuneet kirjekuoreenkin, mutta sen sijaan ne oli pakattu 20x30x10cm pahvilaatikkoon :p Avasinkin paketin postissa varmistaakseni, että paketti oli varmasti minulle :)

vilu
14.07.2010, 12.09
Tilaus sisään 11:59 ja 12:03 tuli ilmoitus 'lähetetty'. Minuuttia myöhemmin postin seurantakoodi. Ei tuosta paljoa voi parantaa :)

edit: 24h ja paketti noudettavissa postista.

mk
14.07.2010, 12.13
hyvät kokemukset myöskin .. Kyselyihin vastattiin sähköpostilla erittäin nopeasti, tilauksen jälkeen paketti postin kuljetettavaksi seuraavana päivänä .. Ensikokemuksen perusteella jäi hyvä maku palvelun nopeudesta ja tasosta. Ei hirveesti parantamisen varaa ja hinnatkin ihan kilpailukykyiset :)

MikkeT
20.07.2010, 13.45
Täältä iso peukku Tarmolle ja yläfemmalle. Aina on ystävällisesti vastattu kysymyksiinija itse tykkään tuollaisesta rennommasta meiningistä. +++++

VanDamme
22.07.2010, 11.41
Tilaus sisään 11:59 ja 12:03 tuli ilmoitus 'lähetetty'. Minuuttia myöhemmin postin seurantakoodi. Ei tuosta paljoa voi parantaa :)

edit: 24h ja paketti noudettavissa postista.

Tänään aamulla tein pienen tilauksen ihan ekaa kertaa ko. liikkeeseen ja tasan kymmenen minuuttia autom. tilausvahvistuksesta oli jo uusi ilmoitus, että paketti tulossa:eek: Joko siellä ei lomailla lainkaan tai sitten nää kesäapulaiset kannattaa palkata jatkossakin hommiin:D

Oli ensimmäinen, mutta ei varmasti viimeinen tilaus!

St0neyNut1
04.04.2011, 11.09
Eipä voi täältäkään kuin kehua kyseistä kauppaa. Hyvä palvelu, hinnat kohillaan ja kertoivat hyviä niksejä kaikenlaisiin pyörän huolto hommiin. Paikan kun vaan ekaksi löytää ei rahan menoa voi estää :)

Itsok
27.04.2011, 17.14
Kuinkas on porukalla toimineet Hi5bikes lähettämät seurantakoodit?

Pakettin lähtemisestä tuli eilen ilmoitus n. klo 13 ja sen mukana ollut sseurantakoodi ei toimi vieläkään postin sivuilla. Soitin liikkeeseen päivällä ja sanoivat siellä, että on mahdollisesti viety postiin toimitettavaksi vasta tänä aamuna.

mutanaama
27.04.2011, 17.47
Normaalia postin toimintaa, ainoastaan sähköinen ilmoitus on joten kuten ajan tasalla, mutten tiedä onko itellalla moista.

Itsok
27.04.2011, 18.26
No joo, kaipa sieltä joku juoksupoika huomenna (tai perjantaina) tuo perinteisen paperilappusen ja käyn sitten kinuamassa romujani semmosen kanssa.

syklopaatti
27.04.2011, 21.39
Kuinkas on porukalla toimineet Hi5bikes lähettämät seurantakoodit?

Pakettin lähtemisestä tuli eilen ilmoitus n. klo 13 ja sen mukana ollut sseurantakoodi ei toimi vieläkään postin sivuilla. Soitin liikkeeseen päivällä ja sanoivat siellä, että on mahdollisesti viety postiin toimitettavaksi vasta tänä aamuna.
Se rupee toimimaan sit kun se lajitellaan postissa. Elä turhaan odota lippua. Kyllä se koodi on aina toiminut ennemmin tai myöhemmin.

Itsok
27.04.2011, 22.17
Se rupee toimimaan sit kun se lajitellaan postissa. Elä turhaan odota lippua. Kyllä se koodi on aina toiminut ennemmin tai myöhemmin.

Katos peijooni. On alkanut koodi toimimaan puolituntia sitten :D

Muuten ei kyllä pahaa sanottavaa liikkeestä. Jaksavat neuvoa ja vastailla puhelimenkin välityksellä ja tavarakin näyttää olevan sopivissa hinnoissa. Vois melkein vaikka toisinaan käydä oikein paikanpäällä täältä maaseudulta...

Pirkka
27.04.2011, 23.33
Palvelu pelaa hienosti, mutta itte mokasin, kun ilmoitin tilauslomakkeella vahingossa sähköpostiosoitteeni hieman väärin. Odottelin pakettia ja kun ei reiluun viikkoon kuulunut mitään tilauksestani, niin laitoin meiliä kauppaan. Vastasivat salamannopeasti, että paketti on lähtenyt heti tilauksen tehtyäni. Postista ei tullut mitään lappua koskaan. Laittoivat nyt seurantakoodin ja oli ollut jo yli viikon postissa odottamassa, hyvä ettei ollut lähtenyt takaisin. Posti kuulemma lähettää tässä tapauksessa ilmoituksen myös sähköpostilla, mutta sekään ei tullut perille, kun annoin virheellisen sp-osoitteen. Ilmoitin oikean puhelinnumeroni, mutta siihen ei koskaan tullut mitään ilmoitusta ei siis edes tilausvahvistusta. Voisi tietysti toivoa, että lähettäjä tai posti olisivat huomanneet että sähköposti ei pelitä ja hoitaneet ilmoituksen muulla tavoin. Siis ei kannata tehdä virheitä.

Tank Driver
09.05.2011, 14.18
Iski eilen vuosisadan paniikki kun projektifillarin rungosta puuttui vaihtajankorvake. Yön surffailu internetissä tuotti tulokseksi eioota kaikista mahdollisista ko. merkkiä edustavista likimain luotettavista liikkeistä Euroopassa. Fillarilla deadline tulevana sunnuntaina (joo, ei se runko ole vielä kahtakaan vuotta maannut hyllyssä...) Aamulla epätoivoinen soitto Hi5een ja eikö perkele siellä ole varastossa! "Oota hetki, mä päivitän sen nettikauppaan."

Korvake matkalla. Helvetin iso kiitos, taas!

JiiPee
13.05.2011, 12.51
Mä en meinannu löytää edes Foxcomppia, vaikkei liene yhtä hyvin naamioitunut. Onneksi siis tilasin hi5:sta tavaran postitse ja täytyy kehua, että hinta oli kohdallaan ja sen 7e postikulun maksoi mielellään ettei tarvinnut kiirehtiä, että ehtis hikisesti ennen sulkemisaikaa. Tää nyt on tätä kun töissä käy ja leikkii kotia. Mut erinomaisesti toimi nettikauppa. Näin se pitää.

Joo siirryn suosiolla nettitilaajaksi, kaksi kertaa ollut ovi kiinni kun yrittäny käydä eikä kolmatta tule:D

JackOja
13.05.2011, 12.52
Ihana kauppa. Mää yritin taannoin sen kolmannenkin kerran ja kokemus oli hieno.

syklopaatti
26.05.2011, 18.33
Nyt oli kyllä kruunu. Mulla hajos runko viime perjaintaina.http://kalmari.kuvat.fi/kuvat/26052011154.jpg/_medium.jpg
informoin yläfemmaan ja tänään läsähti uus takuuseen. paha vaan kun kerkesin jo ostaa uuden spessun niin tää menee myyntiin joko runkosettinä tai kokonaisena pyöränä.(vink-vink).

SuperD
27.05.2011, 14.16
Yleensä en jaksa verkkotilauksista raportoida mutta nyt on ihan pakko:

-26.05 klo 13:34 tilaus sisään, josta automaaginen mailikuittaus.
-26.05 klo 14:58 'tilaus lähetetty' maili
-26.05 klo 14.59 postin seurantakoodi -maili
-27.05 klo 11.59 Postin saapumisilmoitus pelmahti inboxiin.

Justiinsa kävin hakemassa nyssäkän postista. Tuotteen hinta postikuluineen oli reilut 20% kalliimpi kuin halvimmassa lölytämässäni ulkomaisessa verkkokaupassa (josta tavara olikin loppu).

Megapeukku ylä5pyörän verkkokaupan toiminnasta & hinnoittelusta!
Ja vielä iso papukaija mukaan :p
http://static.howstuffworks.com/gif/how-to-draw-animals-92.jpg

Rickmaple
27.05.2011, 14.44
Yleensä en jaksa verkkotilauksista raportoida mutta nyt on ihan pakko:

-26.05 klo 13:34 tilaus sisään, josta automaaginen mailikuittaus.
-26.05 klo 14:58 'tilaus lähetetty' maili
-26.05 klo 14.59 postin seurantakoodi -maili
-27.05 klo 11.59 Postin saapumisilmoitus pelmahti inboxiin.

Justiinsa kävin hakemassa nyssäkän postista. Tuotteen hinta postikuluineen oli reilut 20% kalliimpi kuin halvimmassa lölytämässäni ulkomaisessa verkkokaupassa (josta tavara olikin loppu).

Megapeukku ylä5pyörän verkkokaupan toiminnasta & hinnoittelusta!
Ja vielä iso papukaija mukaan :p
http://static.howstuffworks.com/gif/how-to-draw-animals-92.jpg

Tota tapausta saattoi vielä eilen hidastaa sekin että mä notkuin siellä jaloissa koko eilisen iltapäivän häiritsemässä ja painostamassa oman fillarin kasausta...

Redfive
28.05.2011, 10.24
Ylävitoselle Etelä-Karjalan suunnalta peukut myös ylös.:) Nettikauppa toimii ja tavaraa löytyy Suomen mittapuun mukaan paljon. Hinnat on kohdillaan ja palvelu on ollut jees. Joskus aikaisemmin firmaan(muutama vuosi sitten) ei meinannut saada puhelinyhteyttä mutta nyt saa. Mutta missä Intenset? Mukava olisi saada myös Ellsworthit takaisin..

supertele
28.05.2011, 12.04
Mukava olisi saada myös Ellsworthit takaisin..

+1
Lupaan ainakin itse tulla rahani tuomaan yläfemmaan, jos näin käy.

ellmeri
28.05.2011, 12.43
+1
Lupaan ainakin itse tulla rahani tuomaan yläfemmaan, jos näin käy.

Minä myös!!;)

ellmeri
28.05.2011, 12.48
Mukava olisi saada myös Ellsworthit takaisin..

:rolleyes:*huokaus* niinpä niin,Ellsworthin Distancekin tullut pikkuhiljaa tiensä päähän niin kuin kuskikin,jotain herraskaista sais olla vanhuuden poluille.:D

JiiPee
28.05.2011, 13.23
:rolleyes:*huokaus* niinpä niin,Ellsworthin Distancekin tullut pikkuhiljaa tiensä päähän niin kuin kuskikin,jotain herraskaista sais olla vanhuuden poluille.:D

Korjaus:
Fillarista ehkä samaa mieltä, kuskista en niinkään:cool:.

drop
28.05.2011, 14.48
Ylävitoselle Etelä-Karjalan suunnalta peukut myös ylös.:) Nettikauppa toimii ja tavaraa löytyy Suomen mittapuun mukaan paljon. Hinnat on kohdillaan ja palvelu on ollut jees. Joskus aikaisemmin firmaan(muutama vuosi sitten) ei meinannut saada puhelinyhteyttä mutta nyt saa. Mutta missä Intenset? Mukava olisi saada myös Ellsworthit takaisin..

Mä luulen että mun Intense takuu-rumbat tais olla piste i'n päälle kun lopettivat, reilusti ongelmia ollut kuulemma ennenkin. Puolisen vuotta meni vaikka hi5 hoiti oman osansa mallikkaasti. Tässä tapausessa kaikki kuitenkin ok, mutta voin kuvitella että toisessa tilanteessa toi voi olla palvelu-alttiille myyjälle kiusallinen paikka.

syklopaatti
28.05.2011, 14.55
Mä luulen että mun Intense takuu-rumbat tais olla piste i'n päälle kun lopettivat, reilusti ongelmia ollut kuulemma ennenkin. Puolisen vuotta meni vaikka hi5 hoiti oman osansa mallikkaasti. Tässä tapausessa kaikki kuitenkin ok, mutta voin kuvitella että toisessa tilanteessa toi voi olla palvelu-alttiille myyjälle kiusallinen paikka.
No ainakin commencalin takuu TOIIIMIII. Runko tuli viikossa:eek: takuuseen.
Tämä kauppa on kyllä semmonen helmi ,että tulen jatkossakin sieltä tarpeeni tilaamaan. Ikinä ei ole ollut mitään hankaluuksia vaan hommat on toiminut kun hyvin öljytty kone. ISO PEUKKU.

Jussi_L
03.06.2011, 16.33
Viime perjantaina kyselin iltapäivällä sähköpostilla toimitustapa-asiaa ja vastaus tuli siihen perjantaina. Maanantaina sit tilaus sisään aamupäivällä töissä ja tiistaina töitten jälkeen tavarat oli lähipostissa haettavissa. Ei pahaa sanottaa näin netin kautta tilanneen ja pari kertaa paikanpäällä käyneenä!

huotah
09.06.2011, 21.50
Asioin tänään ensimmäistä kertaa Hi5Bikesin kanssa, kävin paikan päällä myymälässä. Lyhyestä virsi kaunis: palvelu oli hyvää ellei jopa erinomaista, ja hinnat erittäin kilpailukykyiset.

Minusta taisi tulla juuri uusi vakioasiakas.

Jazman
09.06.2011, 22.00
^yläfemmalla on tapana hankkia vakkariasiakkaita ;)

t. vakkariasiakas

Antti Kuitto
20.06.2011, 09.39
Pojilla näytti olevan muutto käynnissä viimeksi paikanpäällä pyörähtäessä. Tänään, huomenna ja ylihuomenna on kuulemma muuttomyyjäiset, eli tavaraa tosi halvalla. Joutunee mennä penkomaan, kun halvalla voi saada...vaikkei mitään ihmeempää tarvetta kyllä olekaan :D

JackOja
20.06.2011, 09.44
...kuulemma muuttomyyjäiset, eli tavaraa tosi halvalla....

HILJAA!

Mainosta vasta huomenna :D

Nappulakenka
20.06.2011, 10.57
Tulipa jo perjantaina käytyä uudessa myymälässä(ulkopuolella, tosin) hakemassa uusi ohjuri. Jälleen loistavaa palvelua, vaikka muutto onkin käynnissä ja monta rautaa tulessa samaan aikaan. Jos huominen pitää paikkaansa, niin täytyy varmaan tekeytyä kipeäksi, sillä muuten en pääse paikan päälle kun on iltavuoro :D

drop
20.06.2011, 11.00
HILJAA!

Mainosta vasta huomenna :D

Joo, tätä itsekin ajattelin. :D

drop
20.06.2011, 13.45
Käyty.

Aika paljon renkaita halvennuksessa, 5-10€ (Michelin, Syncros, Richey). Muissa tavaroissa alennushintoja ei oltu merkitty kovin selkeästi esille, mutta vaikutti että kaikista normaalihintaisista tuotteista saa sen 10-30% alennusta, ja joistakin jo alennetuista pienen lisä-alennuksen. Kun vaihteli tuotteittain eikä merkitty niin hankala sanoa tarkemmin.

Pyöristä taitaa myös olla se -30% joka on mielestäni hyvä alennus tähän vuodenaikaan.

Shimaani
20.06.2011, 14.59
Taitaa olla turvallisinta harrastaa aitoa Koijärvi -meininkiä ja laittaa ihtensä kettinkillä puuhun kii.

Nimim.
ei, en tarvii mtn

drop
20.06.2011, 15.30
Mäkin olin tarvitsevinani vähän kaikkea, mutta perillä en enään muistanut yhtään mitä. :D

huotah
20.06.2011, 19.31
Höh! Vaikka nykyinen myymälä on tiloiltaan onneton, niin Hertsikka on kyllä vähän turhan syrjässä (ainakin mulle ;)). Just kun kehuin että musta tuli vakkariasiakas. Täytyy vissiin tilata postimyynnillä tästä lähtien.

ellmeri
20.06.2011, 19.39
Höh! Vaikka nykyinen myymälä on tiloiltaan onneton, niin Hertsikka on kyllä vähän turhan syrjässä (ainakin mulle ;)). .

Kerrankin on liike lähellä ajomestoja ;) Tarmo jos oot löytäny sen Ellu-lakanan niin tulisin käymään ostoksillakin.

juu-zo
20.06.2011, 20.18
Oliko ajokamppeissa minkälaisia halvennuksia? Voisi vaatteita käydä vähän katsastamassa.

drop
20.06.2011, 20.39
Oliko ajokamppeissa minkälaisia halvennuksia? Voisi vaatteita käydä vähän katsastamassa.

Vähän epäselvää oli, esim. multa meni täysin ohi mahdolliset euron t-paidat yms. Renkaita oli selkeästi todella halpaan hintaan, mutta muuten oli vähän kaikesta hiottu jotain pois (piti kysyä joka tarvikkeesta erikseen kun ei oltu mihinkään merkitty).

mehukatti
21.06.2011, 16.14
Facebook-ryhmään tulee päivityksiä tarjouksista. Esim. liikkeessä olevat pyörät -30%.

jruots
22.06.2011, 14.39
Joo, pyörät oli tosiaan -30% ja tämä koitui meikäläisen turmioksi :D, mukaan lähti Commencal Meta 55 Team.

jruots
22.06.2011, 21.32
Joo, pyörät oli tosiaan -30% ja tämä koitui meikäläisen turmioksi :D, mukaan lähti Commencal Meta 55 Team.
Voi jösses mikä laite, kylläpä oli äärettömän helppoa ajaa paikkoihin mitä aiemmin pelkäsi Cuben LTD CC:llä joka sekään ei ole sieltä huonoimmasta päästä.

Gibsy
29.06.2011, 00.36
Voi jösses mikä laite, kylläpä oli äärettömän helppoa ajaa paikkoihin mitä aiemmin pelkäsi Cuben LTD CC:llä joka sekään ei ole sieltä huonoimmasta päästä.

No aika erityyppisiä laitteita ovat, niin johtuisko siitä?

Nakili
29.06.2011, 19.34
Höh! Vaikka nykyinen myymälä on tiloiltaan onneton, niin Hertsikka on kyllä vähän turhan syrjässä (ainakin mulle ;)). Just kun kehuin että musta tuli vakkariasiakas. Täytyy vissiin tilata postimyynnillä tästä lähtien.

Rohkenen väittää, että hertsikassa liike on helpommin lähestyttävissä/ löydettävissä, mitä se oli alppitalossa.

dirtyrider
29.06.2011, 20.19

Samoilla linjoilla. Riippuen missä asuu, mutta kyllä tuo on aika jumalan selän takana, jos ei satu asumaan juuri siellä (Itä-Helsingissä).. Olisi tullut aika pitkä lenkki työmatkaan putoilevilla ketjuilla hakemaan halflink ketjua, jos ei olisi Alppilassa ollut tuolloin.. :o

Rohkenen väittää, että hertsikassa liike on helpommin lähestyttävissä/ löydettävissä, mitä se oli alppitalossa.

Tuo on kyllä totta, parkkitilaa löytyy varmaan, mikäli joku autolla paikalle menossa. Toisekseen, Alppilassa, ei ollut juurikaan opasteita tms. kylttejä myymälään, kun ei vielä tokallakaan kerralla ollut varma löytääkö sieltä porraskäytävästä myymälää/pois sieltä.. :D

juu-zo
30.06.2011, 12.28
Aukeaako liike huomenna klo 11? Voisi käydä vilkaisemassa jos jotain avajaistarjousta olisi.

JackOja
30.06.2011, 12.58
Avaamme uusissa tiloissa 1.7. osoitteessa Puusepänkatu 11

Tosta vois päätellä, että juu :rolleyes:

drop
30.06.2011, 15.40
Pitäisköhän ottaa ihan lomaa että ehtii ekana :D

juu-zo
30.06.2011, 15.46
Ajattelin vain tuota kellonaikaa että onkohan uusi liike myös auki klo 11 niinkuin vanha liike? Eli onko aukioloajat samat? Jos heräilee tuossa sopivaan aikaan niin voisihan sitä vaikka piipahtaa.

JTG
30.06.2011, 15.59
Tosta vois päätellä, että juu :rolleyes:

hyvä ettei osoite ole puusepänkatu 25 :rolleyes: :D

Marsusram
01.07.2011, 19.38
Puusepänkatu 11 (http://maps.google.com/maps?q=Puusep%C3%A4nkatu+11&hl=en&ie=UTF8&ll=60.194908,25.042605&spn=0.006815,0.021822&sll=60.194833,25.042691&sspn=0.003381,0.010911&z=16&layer=c&cbll=60.194936,25.0426&panoid=W02A4BIp6cWUibOSZHP_MA&cbp=12,207.51,,0,3.01), entinen Würthin liiketila.

800m kävely Herttoniemen metrolta. (http://pk.hsl.fi/#mapcenter%28point*2557686*6676305%29mapzoom%281%2 9background%28aerial%29to%28point*2558013*6676385% 29from%28point*2557359*6676332%29transporttype%28w alk%29)

Omakohtaisesti huvittavaa olla töissä 100m liikkeestä,
voi tulla hieman useampia käyntejä... Onnea :D, sen verran kaukana meiltä on, etten ilman asiaa viitsi ruuhkaan lähteä.

Olihan se jo auki.
Kadulla parkkitilaa oli reilusti ainakin näin kesällä.
Würthin valomainos oli vaihtunut Hi5 -logoon. Ramirentin edelleen paikallaan. Googlen autoa ei näkynyt.:)
Tilat avarat ja esillelaitto vielä jonkin verran kesken.
Vielä kun olisi tila mihin nostaa oma fillari kadulta shoppailun ajaksi.

Poikkeilin sitten ajelemaan Mustavuoreen kun kerran siellä päin olin käymässä.

lai
03.07.2011, 20.30
Su 26.6 tilattu Tahkolle litkua ja roinaa. Samaan aikaan tilattu Bike-discountista tavaraa DBD:llä
B-D tavara torstaina toimitettuna töihin. Hi5 roina Itellan kalliimmalla toimituksella vielläkin matkalla. Maanataina Iteljooni yrittää tomittaa Tahkotavaraa kotiin.
No kanattaako sinne nettikaupan sivulle pistää ilmoa, että nettikauppa toimii normaalisti. Pitäkää tunkkinne.

jani86
03.07.2011, 20.41
Su 26.6 tilattu Tahkolle litkua ja roinaa. Samaan aikaan tilattu Bike-discountista tavaraa DBD:llä
B-D tavara torstaina toimitettuna töihin. Hi5 roina Itellan kalliimmalla toimituksella vielläkin matkalla. Maanataina Iteljooni yrittää tomittaa Tahkotavaraa kotiin.
No kanattaako sinne nettikaupan sivulle pistää ilmoa, että nettikauppa toimii normaalisti. Pitäkää tunkkinne.

Sivuilla lukee Nettikauppamme palvelee lähes normaalisti kesäkuussa.

HC Andersen
15.07.2011, 21.58
Tuli tänään käytyä ekan kerran uudessa liikkeessä, hieno paikka. Kassillinen sälää ja hyvä mieli tartui sieltä mukaan :).

mutanaama
15.07.2011, 22.16
Mää kipasin siellä eilen. Kohtuuhintasta tavaraa taas tarttui mukaan, paha vaan, että suurin osa rotseista oli L-kokoa.

OMT
16.07.2011, 08.47
Liikkeellä menee näemmä ihan riittävän hyvin ilman niitä asiakkaita, jotka eivät ehdi arkisin ostoksille, kun kauppaa ei tarvitse pitää lauantaina auki. Oman kokemuksen perusteella muut liikkeet myyvät aika paljon kamaa juurikin lauantaisin. Ehkä suhteellisen toimivan nettikaupan on ajateltu kompensoivan tätä, mutta tuntuu hölmöltä, ettei samassa kaupungissa olevaan kauppaan ehdi koskaan.

drop
16.07.2011, 09.58
Toi palaute kannattaa varmaan ohjata suoraan heille, eivät välttämättä tätä ketjua lue aktiivisesti.

juminy
16.07.2011, 10.52
...tuntuu hölmöltä, ettei samassa kaupungissa olevaan kauppaan ehdi koskaan.Joo, mulla on kaikki ajokamat ihan retuperällä kun ei koskaan oikeen ehi kauppoihin. Täytynee alkaa tilata kengät ja vaatteetkin netistä ja palauttaa epäsopivat. Tämä ei sinänsä liity yläfemmaan mitenkään, ettei ole heidän vikansa, ettei kivijalkakonsepti tunnu sopivan meikäläiselle. Heiltäkin olen ostanut, mutta vain nettikaupasta. Vaikka matka oli vähäinen, niin maksoin silti mielelläni postikulut, ettei tarvinnut osua paikalle oikeaan aikaan.

nilsson
17.07.2011, 14.48
Liikkeellä menee näemmä ihan riittävän hyvin ilman niitä asiakkaita, jotka eivät ehdi arkisin ostoksille, kun kauppaa ei tarvitse pitää lauantaina auki. Oman kokemuksen perusteella muut liikkeet myyvät aika paljon kamaa juurikin lauantaisin.

Ehkä heillä on poikkeavat kokemukset kun ovat la aukiolosta luopuneet.

juu-zo
18.07.2011, 13.37
Käväisin tänään uudessa liikkeessä. Esillepano todella hyvä ja tulikin muutama minuutti kierrettyä mitä kaikkea kaupassa on. Siistit tilat ja palvelukin toimi vaikka sanoinkin olevani vain katselemassa liikettä. Mukaan tarttui takahaarukan suoja. Ei muuta tällä kertaa.

Kare_Eskola
24.08.2011, 23.39
On se kun ylävitoskauppa muutti naapuriin. Menin ostamaan hanskoja mutta ostin kahdet. Siellä on ennenkin kai sekä palveltu asiakkaita että käyty kauppaa.

Risto Koivunen
25.08.2011, 13.49
Käväisin tänään uudessa liikkeessä. Esillepano todella hyvä ja tulikin muutama minuutti kierrettyä mitä kaikkea kaupassa on. Siistit tilat ja palvelukin toimi

Käväisin pari viikkoa sitten tuolla ensimmäistä kertaa, ja tilat olivat kyllä oikein siistit ja kivat näköiset. Ulkona tosin lähiympäristö on aika karua, ja pikkaisen sai karttaakin vilkaista kun tuo tienoo ei ole ennestään oikein tuttua.

Etsimäni työkalu oli hyllystä loppu, mutta takahuoneesta sitä onneksi löytyi lisää.

zeizei
21.09.2011, 12.35
Liikkeellä menee näemmä ihan riittävän hyvin ilman niitä asiakkaita, jotka eivät ehdi arkisin ostoksille, kun kauppaa ei tarvitse pitää lauantaina auki. Oman kokemuksen perusteella muut liikkeet myyvät aika paljon kamaa juurikin lauantaisin. Ehkä suhteellisen toimivan nettikaupan on ajateltu kompensoivan tätä, mutta tuntuu hölmöltä, ettei samassa kaupungissa olevaan kauppaan ehdi koskaan.

Tulikos tästä laitettua palautetta, itse laitoin äsken. Ihmetys oli äsken itselläkin suuri, kun tämän huomasin. Oli tarkoitus tulla lauantaina käymään varusteostoksilla siellä päin, mutta että eihän sinne perskule kannatakaan lähteä suljetun oven taakse kolkuttelemaan :( Harmi, kun nimenomaan varustepuolella tuo paikanpäällä sovitettelu ja hiplailu on itselleni tärkeää ja yläfemman valikoimat ja hinnat ovat erittäin hyvät. Eihän tuonne täältä asti pääse arkisin kuin kerran vuodessa kesälomilla.

zeizei
21.09.2011, 12.46
Tulikos tästä laitettua palautetta, itse laitoin äsken. Ihmetys oli äsken itselläkin suuri, kun tämän huomasin. Oli tarkoitus tulla lauantaina käymään varusteostoksilla siellä päin, mutta että eihän sinne perskule kannatakaan lähteä suljetun oven taakse kolkuttelemaan :( Harmi, kun nimenomaan varustepuolella tuo paikanpäällä sovitettelu ja hiplailu on itselleni tärkeää ja yläfemman valikoimat ja hinnat ovat erittäin hyvät. Eihän tuonne täältä asti pääse arkisin kuin kerran vuodessa kesälomilla.

Edelleen käsittämättömän ripeät vasteajat. Palautteeseen vastattiin noin minuutin viiveellä :D Asia on kuulemma asialistalla, mutta talven aikana aukioloaikoihin ei ole tulossa muutoksia. Kesällä mahdollisesti. Tarttee varmaan tilailla vaan vaatteita hiplattavaksi ja sovitettavaksi ja palautella, jos ei sovi tai muuten miellytä.

Pekka L
21.09.2011, 15.54
...Eihän tuonne täältä asti pääse arkisin kuin kerran vuodessa kesälomilla.

Yks huono keino voisi olla se, että ylittää reippaasti omat ajotaitonsa, kuten mä lauantaina. 10 päivää tuli lomaa...
Vaikka olo onkin melko jäykkä ja kaikinpuolin v-mäinen, niin kyllä autolla pystyy ajamaan. Jos yläfemmaan olis asiaa, niin mikään ei nyt estäisi poikkeamista;)

Mä tosin oon vaan netissä roikkunut ja noidenkin valikoimista tehnyt suunnitelmia.

xtrainer80
27.09.2011, 14.08
Tilasin e-tyypin etuvaihtajan Scottiin, mutta ylävitosesta tuli vahingossa suoraan runkoon kiinnitettävä malli. Eipä siinä, reklamoin sähköpostilla illalla, ja heti seuraavana aamuna minulle soitettiin ja pahoiteltiin tilannetta. Hyllystä ei löytynyt e-tyypin vaihtajaa, mutta yhdessä heidän pyöristään oli kuulemma sellainen kiinni, jota tarjosivat tilalle. Aivan iskemätön vaihtaja siis. Suostuin toki, ja vaihtaja lähti heiltä vielä saman päivän aikana postiin. Nyt hain uuden vaihtajan postista, on mitä luvattiin, ja bonuksena paketista löytyi TLD:n avaimenperä. :) Minulle ei hässäkästä koitunut mitään lisäkuluja, eikä juuri vaivaakaan.

Näin toimii asiakaspalvelu!

drop
27.09.2011, 15.24
Mulla kävi joskus samantapainen (ei moka toimituksessa vaan asiakaspalvelukokemus). Sain takuuvaihdosta erilaisen rungon kuin alkuperäinen, uusi salli monia eri takaakseleita, mutta vaati niille sovittimet jotka puuttuivat. Sain pyytäessäni sovittimet, mutta myöhemmin vaihtaessani uusiin kiekkoihin muistin virheellisesti että sain vain 10mm akselin sovittimet. Kyselin 12mm sovittimien perään, ja koska niitä ei löytynyt he irrottivat moiset omasta pyörästään ja antoivat mukaan. Ei varmaan moni kauppa toimis samoin...

Sirkkusofia
30.09.2011, 10.20
Tällä firmalla on kyllä ultranopea toimitus :D

Herkko6
07.10.2011, 15.14
Aivan epätodellisen nopea kaveri tämä Janne, Hi5bikessa! En kerennyt kissaa sanoa, niin jo oli kertomassa Itellan seurantanumeroa tilaukselleni. Ja toinen rengas piti vielä maahantuojalta varmistaa, että löytyy taatusti. Hiljaseks vettää tämmösen edessä...

Antti Kuitto
18.10.2011, 14.38
Hi5bikesille on tullut Mondrakerin edustus! Hinnat vaikuttivat todella hyviltä, taitaa tietää rahanmenoa...

http://www.hi5bikes.fi//product_catalog.php?c=242

timppa_234
18.10.2011, 15.13
Hi5bikesille on tullut Mondrakerin edustus! Hinnat vaikuttivat todella hyviltä, taitaa tietää rahanmenoa...

Mikä listalla olevista malleista on erityisen edullinen? 800 euron pyörässä näyttää olevan halpisosat ja muut mallit maksaa paljon.

drop
18.10.2011, 15.38
Mikä listalla olevista malleista on erityisen edullinen? 800 euron pyörässä näyttää olevan halpisosat ja muut mallit maksaa paljon.

Paljon verrattuna mihin? Mondrakerin hintoihin muissa maissa? Siihen verrattuna mitä olettaisi Mondrakerin maksavan suomessa katsoessa niiden hintoja ulkomailla?

Antti Kuitto
18.10.2011, 15.59

Dune R:ää meinasin mennä hetken päästä katsomaan, tarkoitus oli päivittää nykyiseen AM-fillariin ainakin runko ja keula...

Kare_Eskola
02.11.2011, 15.40
Nostetaas, koska tarunhohtoinen Tikkurilan Ajomies metskaa nyt ylävitosessa ainakin hetkisen.

St0neyNut1
02.11.2011, 21.34
Nostetaas, koska tarunhohtoinen Tikkurilan Ajomies metskaa nyt ylävitosessa ainakin hetkisen.

Ja toivon mukaan pysyy tuossa mahtavassa paikassa ikuisuuden, jotta ei tyypin tietotaito häivy unholaan. :)

ellmeri
02.11.2011, 21.35
Perjantaina olis tarkoitus käydä Tarmoa moikkaamassa,rupee etsimään sitä ELLSWORTH lakanaa tullahan kauboille.

Jahvetti
02.11.2011, 22.32
Olivat näköjään ottaneet Yetinkin valikoimiin. Olihan todella komea SB-66 runko hypisteltävänä.

mutanaama
03.11.2011, 14.38
Oli se vaan nätti. Meinasin ottaa mukaan, mutten sitten viittiny.

Mutta että lamppuja myydään vain pareittain.:cool:

juu-zo
03.11.2011, 14.49
Voisi huomenna poiketa pikku ostoksilla, tupet ja jarruadapteri ainakin listalla jo. Ehkäpä hieno stemmikin.

Shimaani
03.11.2011, 18.55
Siä mtn E-lakanaa näkyny ja ennenvanhaan Hertsikakin oli selkeämpi.

E-dit: ei ollu tyynyliinojakaan mutta muulille syötin viralliset setätarvikkeet eli Emergency Tire Boot:ia.:cool:

ellmeri
03.11.2011, 19.02
Siä mtn E-lakanaa näkyny ja ennenvanhaan Hertsikakin oli selkeämpi.

Ei tiätenkää qu se on mulle jemmassa,viäläx se YETI oli siellä,oliko vaaaan runko vai koko pöörä,tiedän ottaa 4,500€ messiin.

ai *stna* rollossa vai?? no höh.

edvin
22.11.2011, 13.53
-1. Eipä ollut nettiostelu niin sujuvaa kun on hehkuteltu. Varastosaldot mättää ja pitää itse kysellä kamojen perään että saavat lähetetyksi. Kyl on vaikeeta.....

Cyklooppi
09.12.2011, 21.47
Ei meinaa kauppaan ehtiä aukioloaikoina. Piti tilata kotiin. Keskiviikko iltana tilaus sisään ja tänään posti kiikutti kotiovelle. Paketissa oli ne mitä pitikin. Tyytyväinen asiakas todella nopeaan palveluun!

drop
09.12.2011, 23.09
Ennakoin että pyörä menee keskiviikkona hi5'een huoltoon (ohjainlaakerin vaihto, kiekkojen rihtaus) ja tilasin jo sunnuntaina osia crc'stä.

Vein pyörän keskiviikko iltana, torstaina soitettiin töihin että on valmis. Crc ei ole vieläkään lähettänyt pakettia.

blind
10.12.2011, 00.15
Kävin hakemassa tyttärelle kengät spinningiin. Palvelu oli asiallista, kengät edulliset ja liike hieno. Voiko enempää vaatia, ei tarvitse tilailla ulkomailta.

Edeus
10.12.2011, 13.24
Rattaita tilailin parit ja bashin kun oli tarjouksessa.

Laitoin tilauksen sisään, pari päivää myöhemmin ihmettelin että miksei tilausta näy omissa tiedoissa, puhelin kouraan ja kysymään.
Maksu oli hylätty, epäilen ongelmia nordean järjestelmässä kun tuntuikin maksaessa tökkivän. Eli viivästys omaan piikkiin.

Uusi tilaus sisään ja maksu toisen pankin läpyskällä. Noh nyt rokkaa hienosti, tosin minuuttia paria myöhemmin tuli viesti ettei toista ratasta enään valitettavasti ole hyllyssä.
Asiallisella sposti viestittelyllä pohdimme Jannen kanssa kuinka menettelemme tilauksen kanssa. Pääsimme yhteisymmärrykseen ja paketti paria päivää myöhemmin kotona.

Hivenen harmitti kun nettikaupan tiedot eivät olleet aivan ajantasalla, kuten joku muukin on tainnut aiemmin todeta jo.

Positiivinen fiilis kuitenkin jäi palvelun takia, viesteihin saa vastauksen nopeasti ja puhelimeen vastataan.
Lisäksi nopealla kilpailutuksella hintataso ja valikoima miellytti.

Tulen tilaamaan jatkossakin!

Juha Lehtinen
10.12.2011, 13.39
Itsellänikin on hyviä kokemuksia Hi5bikesta. Jatkossakin kannattaa varmaan tehdä niin että soittaa ensin liikkeeseen tuotteista joita on ajatellut tilata ja vasta sen jälkeen menee nettiin valitsemaan tuotteet ostoskoriin.

Pastu
21.02.2012, 13.38
Rakas metsäratsuni teki hiljaista kuolemaa napojen ja vapaarattaan osalta. Asiantuntevan palvelun avulla päädyimme päivittämään kiekot pakkoineen ja rattaineen ja kyllä nyt kelepaa lasetella!!!
Ajomiehen hellin käsin kasaamat rinkulat tekivät figetsosta entistä iloisemman laitteen.

En voi muuta kuin suositella lämpimästi Yläfemman palveluita.

arisaast
21.02.2012, 19.44
Samaa mieltä. Yläfemmasta tulee usein tilattua kun hinnat usein samaa tasoa kuin ulkomailtakin. Kamat aina seuraavana päivänä postissa. Tällä viikolla voimansiirto-osaa ja rengasta. Jos takavaihtaja hajoaa ja haluat sen huomiselle edullisesti niin tää on hyvä.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

St0neyNut1
23.02.2012, 17.31
Kiitoksia kaupalle taas. Hyvää palvelua ja palkasta hävis yli 100e ku menin jarrupaloja ostamaan ;)

alteregoni
04.05.2012, 13.52
On kyllä uskomattoman nopeaa toimitusta! 3.5 klo 15.13 tilaus sisään ja klo 15.25 seurantakoodi sähköpostiin. Paketti on jo saapunut Tampesterin jakelukeskukseen tänä aamuna. Itellaki on ollu nopea (kerrankin).

edittiä: Ja tänään postikonttorissa noudettavissa!

nilsson
04.05.2012, 23.46
Nykyisin näyttää olevan myös lauantaisin auki 10-15.

zort
05.05.2012, 12.19
Hi5bikesille on tullut Mondrakerin edustus

ja onhan siellä noita kivoja Yetejäkin:)

Antti Kuitto
06.05.2012, 00.27
ja onhan siellä noita kivoja Yetejäkin:)

Joo....niinhän niitä tuntuisi tosiaan olevan. Ja rahaa paloi jälleen.. :D

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/574693_3052602998284_1359541872_3206946_1282874295 _n.jpg

ellmeri
06.05.2012, 09.51
Täytyy sanoa että on palvelua,ei vastattu soittoon,mailasin :cool: niin melkein heti vastattiin,syy:Tarmo oli ameriicassa caliwöörniassa,kysyin et kait vaan Ellswöörtillä ;) joo vastas Tarmo! No laita mulle kauppakassiin semmonen ja sellanen ja sellanen sitten tuli.:D

No nyt on Semmotis konkelilla ajettu ja ajettu...ei vaan oo syytä vaihtaa.

Itse itseäni lainaten,vielä mennään samalla,vuodet vierii,keulat vaihtuu,mutta runko on ikuista Kiitos YLÄ-Femmalle hienoja pelejä myytte.

Matti S.
07.05.2012, 18.07
Hi5 :) Kävin ja totesin että käyn toistekin. Hinnat tuotteissa mitä hain erittäin kohdillaan.

Arde1
07.05.2012, 18.21
Onkos tuolla huoltoa? Ainakin joku äijä sielä pyörää kunnosteli, mutta ei nettisivulla huollosta mitään mainita.
Pyöräilylaseja piti käydä tsekkailemassa, mutta eipä sielä ollut kuin Giron muutamat mallit. Ostin five-ten:in popot, että ei sentään turha reissu.
Ihan asiallinen liike.

jani86
07.05.2012, 18.36
Onkos tuolla huoltoa? Ainakin joku äijä sielä pyörää kunnosteli, mutta ei nettisivulla huollosta mitään mainita.
Pyöräilylaseja piti käydä tsekkailemassa, mutta eipä sielä ollut kuin Giron muutamat mallit. Ostin five-ten:in popot, että ei sentään turha reissu.
Ihan asiallinen liike.

Kyllä siellä ymmärtääkseni se tikkurilan ajomiehen kaveri on ollut nykyään pyöriä korjailemassa.

pötkö
07.05.2012, 22.07
Kyllä huoltoa on.

Eikä tekijä ole mikään Tikkurilan ajomiehen kaveri, vaan itse ajomies.

elasto
07.05.2012, 23.06
Jep, tänään just kävin jättämässä Kanjonin ajomiehen hellään huomaan. Se on hyvä, että PK-seudulta löytyy edelleen kauppa jossa tietää huollon pelaavan kuten pitääkin. Muutenkin mainio tämä kyseinen putiikki. Hyvä valikoima laadukkaita tuotteita ja hintataso Suomen parasta.

Suvanto
07.05.2012, 23.50
Tänään tuli käytyä ekan kerran ja oli kyllä hyvä valikoima tavaraa hyllyssä. Tarttui tavaraa mukaankin.

PaH
08.05.2012, 08.42

Loistavaa sigu-ainesta pötkölle : )

JayJ
08.05.2012, 19.16
Ainakin joku äijä sielä pyörää kunnosteli..

Eikä mikään äijä, vaan Aatelispyhimys!

drop
08.05.2012, 21.25
Joo, ei huollossa valittamista. Viimeksi vein kiekot rihdattavaksi niin ajomies huolsi navat, sääti jarrut ja olipa tarkastanut iskareidenkin säätöjä. :)

mutanaama
08.05.2012, 21.27
Kevyttä heh-kuttamista. Mutta hyvää on helppo kehua.

ellmeri
08.05.2012, 22.50
Kevyttä heh-kuttamista. Mutta hyvää on helppo kehua.

Kyllä näin on!!

Petter
12.05.2012, 20.03
Syncroksen taittuvia 26" maastorenkaita näkyi olevan tarjouksessa 5€/kpl

Mihail
02.06.2012, 23.16
Onkos tuo hi5 kauppa wurthin tiloissa mikä näkyy guuglen striit vievissä?
Tässä nyt koko vkl tähän asti tehty listaa hankittavista tarvikkeista maanantaista retkeä varten.

Kare_Eskola
02.06.2012, 23.29
On. Ei ole Wurth enää siinä.

TuH
30.07.2012, 17.57
Kyllä huoltoa on.

Teitkin muuten ihan pirun hyvää työtä käytöstä väsähtäneille Cosmic Carboneilleni. Nyt on vapaaratas niin vimpan päälle huollettu, että kiekot ovat vapaalla rullatessa suorastaan aavemaisen hiljaiset.

Privileged
11.08.2012, 22.02
29eri on nyt parempi, kuin uutena.. siitä kiitokset Epulle! Kaupan puoleltakin pikkuostos tuli tehtyä varsin hyvään hintaan :)

Fjälle
14.08.2012, 21.57
Kiitokset mukavasta palvelusta ja edukkaista renkaista.

p bonk
15.08.2012, 11.28
Liittyy huollon ja kaupan kehujien joukkoon. Kaikenlaista kivaa tarttui eilenkin mukaan. Onko nyt maastolenkillä kaatuminen loppu, kun ostin polvisuojat vai osuuko seuraavaksi joku muu paikka kipeästi?

ilkkaluukkonen
15.08.2012, 13.22
En olekkaan vielä ehtinyt kehua H5Bikesiä. Ehdottomasti parasta palvelua mitä olen saanut nettiostoja tehdessäni. Takuuasioidenkin hoito kokeiltu ja erittäin hyvin pelasi! Varmasti tulen jatkossakin tilailemaan heiltä rompetta.

ellmeri
15.08.2012, 15.33
Sitä vaan sanon jotta onnex lopettivat Ellsworthin tuonnin kun mullakin on 7 vuotta kestänyt kaikki ajot,mieli tekis jo jotain uuttakin.
:rolleyes: mummo sano että vanha on ajettava loppuun ennequin uuwen hankit.
Millanenkohan se olis 29 Ellu?...jos sellaisia olis suomessa.

BadM
16.08.2012, 02.34
Tosi nopea nettikauppa ja sp:n vastataan nopeasti, eli ok kauppa.

Namusetä
10.09.2012, 13.56
Itsekkin liityn tähän kehujien sakkiin, monta vuotta on tullut kyseisessä kaupassa asioitua, eikä ole muuta kun positiivista sanottavaa. Tänään tuli käytyä ostoksilla ja sain vielä satulan koeajoon, ettei tule ostettua /c:lle sopimatonta satulaa. Ei voi kun suositella!

A.B.
13.09.2012, 21.43
Mä oon kyllä täysin eri mieltä, pitäis kieltää tuommoiset paikat! Taas erehdyin käymään kivijalkaliikkeessä tunnottoman nettikaupan sijaan (toki oli ihan oma vika)! Ja kuten aina aikaisemmillakin kerroilla palvelua oli nopeaa, osaavaa ja ystävällistä, sitten kun vielä valikoima on hyvä ellei erinomainen ja hinnat on kohdallaan + hyllyille on laitettu epäreiluja tarjouksia houkuttelemaan kaidalle tielle... Niin taas kerran ostin enemmän kuin alunperin piti ja sain todennäköisesti (taas) myös paremmat osat kuin ne itse yksikseni etukäteen speksaamat, mutta budjetti ei vaan kestä näitä retkiä Hi5Bikeen! :o

MarkoKoo
13.09.2012, 22.14
Erittäin hyvä kauppa, suosittelen.

TuH
13.09.2012, 22.20
Täpäri oli kehittänyt kesän aikana ihan eläimellisen nakseen. Kun se noudatti täsmälleen kadenssia, luulin, että ääni lähti keskiöstä, vaan ei, takalinkun laakerit ne falskasi. Eppu taikoi nakseen päivässä tiehensä ja mielenrauha on taas taattu. Hertsikan Ajomies osaa hommansa!

Nasty76
17.09.2012, 20.54
Joo kyllä tälle kaupalle pitää antaa iso peukku. Lämmin vastaanotto vaikka totaalisesti pihalla oleva kaveri menee katteleen jarrua sinne.
Avid elixier 5 ja ilmaus settihän sieltä lähti mukaan. Aivan mahtava palvelu ja vielä neuvonta päälle. Hinnatkin niin kilpailukykyiset että mielummin ajaa sen 30 km sinne ja takas kuin tilaa netistä ja ehkä säästää muutaman roposen.

ellmeri
17.09.2012, 22.12
Epusta vielä sellanen tapaus kun haarukan laakeri napsu ja olin valmistautunut ostaa uuden laakerin niin eikö mitä!:eek:
Meni ja korjas tilanteen ja siitä on pari vuotta jo..ja vielä toimii.
Vaihtoi kerran laakerit 2kpl takaswingiin,kun käskin vaikka olivat vaan rasvaa vaille ja uuden weroiset.

Ei perjantai sentään,millä se tulee toimeen,täytyy viedä kait syömään ensikerralla.:rolleyes:

ilaril
18.09.2012, 00.33
Kävin tänään toisen kerran kaupassa kun tuli tarve hanskoille. Hanskoissa valikoima ei ollut enää kovin suuri, mutta löytyi sieltä sopivat eikä hintakaan ollut kuin 15e. Lisäksi tuli otettua iskaripumppu ja kyseltyä neuvoa. Loistava kauppa jossa tulen asioimaan jatkossakin!

A.B.
18.09.2012, 22.20
Tähän asti olen asioinnut kaupassa paikan päällä ja aina on kaikki toiminut erinomaisesti, joten eilen päätin kokeilla nettikauppaosuutta pongattuani hyvin kilpailukykyisen tarjouksen... Ajattelin että pakkohan jostain se heikoin lenkki löytyä, mutta ei! Tilauksen jättämisestä ja vahvistus meilin saapumisen jälkeen kesti vain 30min kun posilaatikkoon tiphti jo postin seurantakoodi :rolleyes: Eli kesti alle 24h tilauksen jättämisestä kun postista tuli saapumisilmoitus, ja pääosa ajasta kului Postin logistiikan syövereissä. Vaikka nettipuolikin pelasi erinomaisesti, niin jäin silti kaipaamaan niitä asiantuntevia vinkkeja ja suosituksia, joten jatkossa pyrin raahautumaan paikan päälle!

Kerrassaan hämmentävä hyvä putiikki, kiitoksia!

ellmeri
19.09.2012, 08.43
Samperi kun saisivat vielä willari-lähetit viemään pikku tilaukset lähiosotteihin sellaset mitkä menee postilootasta asiakkaalle pikana tai työpaikkaan.:rolleyes:

St0neyNut1
19.09.2012, 09.08
Samperi kun saisivat vielä willari-lähetit viemään pikku tilaukset lähiosotteihin sellaset mitkä menee postilootasta asiakkaalle pikana tai työpaikkaan.:rolleyes:

Juu siin ois Pötkölle lisä hommaa ;)

MadSpoon
21.09.2012, 21.26
Kesäinen pettymys Helsingin Urheiluvälinehuol (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?40476-Helsingin-Urheiluv%E4linehuolto)lon kanssa tuli nyt kyllä kuitattua Hi5bikesillä moneen kertaan.

Sunnuntaina kamat tilaukseen ja tiistaina oli paketti hyppysissä. Illalla hoksasin että nyt on tullut vääränkokoisia sisureita ja keskiviikkoaamuna pistin kyselyä että mitteees nyt? No sittee että torstaina oli jo uudet oikean kokoiset käsissä (ja väärät sain pitää)!

Ja bonuksena parit Maxxis kuulakärkikynät :D Ei nää nyt niin isoja asioita ole, mutta jättää huomattavasti paremman mielen kuin kolmen viikon odottelut..

Shimaani
21.09.2012, 23.25
Samperi kun saisivat vielä willari-lähetit viemään pikku tilaukset lähiosotteihinEi muuten ihan huono idja. *2mii*

xc-pyöräilijä
22.09.2012, 09.49
Onko kellään tietoa miloin 2013 mondrakerit saapuvat ja hinnat kiinnostas myös. Sinäänsä ei oo kiire, kiva ois vaa tietää tuleeko heti alkuvuodesta vai loppukeväästä. Yritin ottaa hyvin viikolla yhteyttä mutta ei vielä onnistunut.

Polun tukko
22.09.2012, 13.27
Johan on liike.
Soittelin tänään tuonne kun avidin elixir jarruissa ollut ulvomis oiretta.En elo kyllä ihan äsken saanut missään niin hyvää ja kattavaa neuvontaa säätöön kuin tuolta :cool:
Sen kunniaksi piti tilata hieman sälää.

PaH
22.09.2012, 17.55

Niillon jo lähettipalvelu. Tested.

ellmeri
22.09.2012, 22.56
Niillon jo lähettipalvelu. Tested.

*peukku*:rolleyes:

JMJP
26.09.2012, 22.26
Hintavinkki: TLD D2 Superstar FullFace kypärät: tarjoushinta 159€, eikä kassa tainnut edes ihan tuota veloittaa kun kävin shoppaamassa viime pe:na. Siis Hi5bikessa.
Ja YHTÄKKIÄ vilkaisten näyttäisi siltä että täysin sama kypärä CRC:ltä 304,42€:n poistohintaan. Lähtöhinnoissakin lievähkö ero...

ilaril
27.09.2012, 01.05
Tuli taas tänään käytyä liikkeessä ja kyllä tuon palvelun takia kannattaa Espoosta sinne ajaa. Tällä menolla kevääksi tulee rakennettua kokonaan uusi pyörä vielä..

ToniR
27.09.2012, 08.38
Onko kellään tietoa miloin 2013 mondrakerit saapuvat ja hinnat kiinnostas myös. Sinäänsä ei oo kiire, kiva ois vaa tietää tuleeko heti alkuvuodesta vai loppukeväästä. Yritin ottaa hyvin viikolla yhteyttä mutta ei vielä onnistunut.

Maaliskuussa ovat kuulemma tulossa.

Halloo halloo
27.09.2012, 12.29
Jotenkin on sellainen olo, että välittävät asiakkaasta, satsaavat palveluun ja hintoihin. Ei ei, kyllä tässä joku nyt mättää. Taitavat myydä aivan luokattoman huonoa osaa, joka hajoaa käsiin ja huoltokaan ei toi...

saint
27.09.2012, 17.38
Eipä voi muuta kuin myös kehua liikettä. Yritin erään toisen Helsinkiläisen liikkeen kanssa hoitaa hajonnutta XT levyjarrua, mutta eivät saaneet osia kolmessa kuukaudessa, vaikka olisin maksanut. Jimmy taas hoiti asian vajaassa kahdessa viikossa (viive johtui siitä kun Shimanon tyyppi oli lomilla) takuuna ja jarrut oli ostettu liikkeestä joka ei saanut asiaa hoidettu kolmessa kuukaudessa. Muutenkin olen kantanut usein vähiä eurojani tuonne. Aina saa hyvää palvelua ja jos tarvitsee neuvoja niin aina löytyy apu. ISO peukku pojille.

Steni
27.09.2012, 17.44
Yep

Tänään taas Felt kilpurin roudasin tonne, kun keskiö
ilmoitti olemassolostaan.

Kun kesällä sai hyvän huollon ja nopeasti, niin sinne taas.....

Sauli Lumikko
28.09.2012, 00.00
eikä kassa tainnut edes ihan tuota veloittaa
Hi5Bikesin kuiteissa hinnat on tuotteille ALV 0% ja verot ovat omalla rivillään. Luulin kans ite taannoin saaneeni jotain kamaa alennushintojakin halvemmalla, kunnes katoin tarkemmin.

JMJP
28.09.2012, 14.16
Hi5Bikesin kuiteissa hinnat on tuotteille ALV 0% ja verot ovat omalla rivillään. Luulin kans ite taannoin saaneeni jotain kamaa alennushintojakin halvemmalla, kunnes katoin tarkemmin.
Joo ton huomasinkin, ensimmäinen vilkaisu kuittiin aiheutti kyllä WTF!?-reaktion.

reappear
15.10.2012, 21.08
Täytyy kyllä taas vaan kiittää hyvästä palvelusta. Tuli hieman shoppailtua jo viime viikolla ja taas palattiin samoihin merkkeihin tänään. Eikä taida loppua tähän tällä viikolla ;)

Rautaperse
16.10.2012, 16.38
Täytyy liittyä kehujien joukkoon. Kesällä hankitun 29erin takuuhuolto on toiminut loistavasti, vaikkakin se on pariin otteeseen eri syiden takia pajalla käynytkin, eikä siitä ole jäänyt firman kassaan rahaa. Palvelu on ollut erinomaista ja siinä sivussa on saanut ohjeita pyörän säätöjen suhteen. Kaupassa asioidessa on tullut kyllä käytettyä useampi satanen kaikenlaisiin tarvikkeisiin, osiin ja vaatteisiin tämän kesän aikana. Mielellään tukee näin asiallista liikettä myös tulevaisuudessa.

syklopaatti
16.10.2012, 19.10
Jaa.Minun mielestä entiset nettisivut oli kivemmat ja sieltä löytyi paljon enemmän tietoa osista.
Sitäpaitsi enää ei oo niitä älyttömiä tarjouksia niin paljon kun ennen. Tilailen kyllä silti yläfemmasta ja varmaan tulen aina tilaamaan joitain osia.

jalkkis
16.10.2012, 19.54
Multa kanssa yläfemmat Yläfemmalle. Ihmeteltiin itse Epun kanssa takanavan tilannetta ja todettiin, että eipä siitä kalua tule ilman uusia osia, joita ei ollut saatavilla. Päädyttiin uuten tulevaan varavanteeseen sopuhintaan ja katotaan tuonnempana mitä vanhalle tehdään. Ja taas tsykä kiitää.

Jatkossakin tulen tuolta osia ja apuja kyselemään.

Antti Kuitto
06.11.2012, 16.08
FB:n mukaan sisäkumeja olisi lauantaina tarjolla aika halvalla:

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/523568_10151144158367730_571463856_n.jpg

mutanaama
06.11.2012, 16.53
Toi nyt on jo melko edullista.:)

Kare_Eskola
06.11.2012, 17.04
Sitten jos sisurinhakukäynnillä mukaan tarttuu myös talvikengät, kuningaslaakeri ja uuden täysjouston himo, niin eihän se ole keltään pois!

mutanaama
06.11.2012, 17.52
Ai että talvikenkiä hmm.....

Oksanen
06.11.2012, 23.55
Onkohan tuota sisuri tarjousta myös netissä? Ite hiukan tätä epäilen...

ToniR
07.11.2012, 08.55
Vain myymälässä

JackOja
07.11.2012, 09.45
Toi nyt on jo melko edullista.:)

Nyt kannattaa tubeless-miehenkin ostaa sisureita varastoon :D

Jake_Kona
07.11.2012, 09.48
Eihän sinne mahdu sisään. Niin "hirvee tarjous".

kmw
07.11.2012, 20.35
Voi vitsi jos olis pikkupyörä-pyörä niin sitten. Mutmut siellä olisi vitriinissä odottamassa C. Kingin sinkulatakanapa .... Ymmärtääköhän joulupukki ... ?

ellmeri
08.11.2012, 11.57
Mutmut siellä olisi vitriinissä odottamassa C. Kingin sinkulatakanapa .... Ymmärtääköhän joulupukki ... ?

Verraton isänpäivä lahjus!:)

pötkö
09.11.2012, 10.53
Voi vitsi jos olis, niin sitten. Murmur siellä olisi vitriinissä odottamassa C. Kingin sinkulatakanapa .... Ymmärtääköhän joulupukki ... ?

ei ümmärrä joulupukki vihjauksia, kerran yritin mutta en saanut sitä kokonaista fillaria kuusen alle. ei tullut mitään fillareihin liittyvää itseasiassa sinä jouluna.

Tuolla hi-wifesissä eilen taas vietin myymälän puolella pari tuntia ja keksin nopeasti arvioiden 50 ehdottoman tärkeää ja tarpeellista must-have tyyppistä asiaa. Eli saattaapi olla että sisureiden kanssa mukaan lähtee muutakin huomen...

ellmeri
09.11.2012, 11.37
.

. Eli saattaapi olla että sisureiden kanssa mukaan lähtee muutakin huomen...:rolleyes: Ai aikuisten oikeesti!?....

Pastu
13.03.2013, 09.22
Yläfemman visiitti johti kalustotäydennykseen, sillä onhan noista Lähikauppiaan tarjouksista lähes mahdoton kieltäytyä. Eikä asiaa haitannut yhtään myöskään Jimmyn erittäin hyvä asiakaspalvelu.

alteregoni
10.04.2013, 18.23
Nopeeta oli toimitus taas. Sunnuntaina tilaus sisään, ja tänään kamat postikonttorista. Kohelsin maksun kanssa ja laitoin ennakkomaksulla luottokorttimaksun sijaan, eli ei maksusuorite välttämättä edes vielä maanantaina ole näkynyt. Mutta mitään s-postia en saanut, että tavarat on lähetetty. Tuli vaan tekstari että nyt olis saapuneet.

Miuhunen
24.04.2013, 09.30
No kehut ei nyt kyllä jatku tässä kirjotuksessa..Menin käymään liikkeessä tarkotuksena ostaa n. 500€ eestä kaikkee kivaa, mut palvelun totaalisen puutteen takia en sit ostanu mitään..Ensinnäki pyörin tyhjässä kaupassa n.20 min kunnes itse kävin tiskiltä kysymässä josko myyjillä olis aikaa vähän neuvoa..joo-o..hetken aikaa joku kundi jakso siin selittää, mutku lähin housuja sovittaan ja tän piti mennä koneelta kattomaan muita kokoja, niin sille tielle jäi, ja siihen loppu palvelu :D Vein sitte kaikki sovitettavat pois ja myyjä edelleen pyöri hyllyjä täyttämässä eikä jaksanu ees kysyy että oliko sopivia kokoja..No, en sitten ostanut yhtään mitään. Kai tää on tyypillistä suomalaista palvelua..

Sauli Lumikko
24.04.2013, 19.40
Putiikissa on useampi tyyppi, jonka en uskoisi tekevän noin. On kyllä tullut yksi sellainenkin vastaan, jota ei vaikuttanut kiinnostavan. Ehkä sun kohdalle sattui sama henkilö.

Arde1
24.04.2013, 20.06
Kauppa käynyt liian hyvin siellä sitten, koska on varaa polkea asiakaspalvelua alaspäin.
Onneksi rahat voi viedä toiseen puljuun josta saa palvelua tai ostaa netistä.

ahma
27.04.2013, 19.55
Paristi tällä viikolla tuli käytyä, eikä asiakaspalvelussa todellakaan ollut mitään vikaa. Kun vielä valikoima ja hinnat ovat erinomaisia, on nettikauppissa surffailu jäänyt vähemmälle. Suosittelen ja kiitän.

ellmeri
27.04.2013, 20.39
Ihmettelen jos huonosti palveltu,itse olen aina saanut mitä olen ollu ostamassa jne.

Täytyy poiketa salavaatteissa testaamassa lähiaikoina..:rolleyes: varokaa vaan jos ei palwelu pelaa.

A.B.
27.04.2013, 20.53
Kyllä mäkin siellä vähän aikaa sitten kävin ja täytyy kyllä valitettavasti kompata sitä ettei palvelu ollut sitä, mihin olen aikoinaan päässyt tottumaan... Asiantuntemusta riitti kyllä, mutta ostamatta olis jäänyt ellen olisi itse-itselleni jo etukäteen ostopäätöstä "myynyt" :rolleyes:

Mutta edelleen oli valikoima ja hinnat kohdallaan niin, että mielummin laitoin rahat kivijalkaan kuin interwebbiin...

Arde1
28.04.2013, 08.28
mielummin laitoin rahat kivijalkaan kuin interwebbiin...

Aika moni perustelee valintansa juuri tällä, koska saa hyvää asiakaspalvelua, mutta olematon tai huono asiakaspalvelu on sama kuin netistä ostaisi pois lukien tuotteen sovittaminen/hypistely, mutta netissä hinta on aina edullisempi.

kolistelija
28.04.2013, 08.33
Ylävemmassa on tosiaan välillä vähän nuorempi kundi myymässä, silloin tuntuu vähän siltä että myyjä on lähinnä kassatöissä. Muuten kauppa saa kyllä täyden kympin.

J.F
28.04.2013, 08.38
Tuo asiakaspalvelu ja miten kukin sen kokee on varmaan hyvin paljon kiinni siitä mitä odottaa ja mitä pitää hyvänä palveluna. Itse en pidä hyökkäävistä myyjistä vaan haluan rauhassa ihmetellä. Toki jos kysyttävää ilmenee niin haluan myös että saan apua tarvittaessa. Tässä suhteessa ei ikinä ole ollut ongelmia ja useasti olen k.o putiikissa käynnyt.

Ainoa miinus omasta mielestäni on tuotteiden hintamerkintöjen niukkuus. Eli todella usein puuttuu hintatiedot. Muuten kaikki parasta A luokkaa..