PDA

Näytä tavallinen näkymä : Yhteislenkit kotkassa!

Sivut : [1] 2 3

Anttoni]]
09.04.2009, 22.03
Terve!
kaikki kotkalaiset maastopyöräilijät(ei dirt ja DH) mukaan yhteis lenkeille.
Joo eli tarkoitus on kasata kaikki kotkan maastopyöräilijät lenkeille kanssamme. Ajon nopeus ei mitään kovaa,koska en itse ainakaan ole mikään kilpakuntoinen(15km/h)ja itse olen 94syntynyt. Vanhempiakin kyllä kaivataan kanssamme lenkille. Ensimmäinen lenkki tässä lähiaikoina on sunnutaina 19.4.09. kellon aikaa ei vielä ole päätetty! Jos haluat mukaan soita Numeroon:0451376114 tai sitte kirjoittelet foorumille.

Mauku
16.04.2009, 07.34
Nostellaas tätä.

Eli ensi sunnuntaina olisi yhteislenkkiä tiedossa siitä kiinnostuneille. Tarkoituksena tosiaan ajaa polkuja ja muuta vastaavaa metsissä. Itse en oikein tarkkaan tiedä millaista maastoa täältä löytyy.

Anttoni osaa kertoa missä sunnuntaina on tarkoitus kurvailla.

Tarkempaa ajankohtaa sunnuntaille voisi ruveta arpomaan?

Topi
16.04.2009, 16.20
Jeps!

Meikä tossa jo Antonille laittelikin viestiä, et vois lähtä mukaan. Multa kyllä löytyy reittivaihtoehtoja aika paljon, polkua ja metsäteitä. Ajan ja paikan kun tietää et mistä lähetään niin reittiä on sit hyvä miettiä matkalla. Kattoo et millanen ryhmä saahaan liikenteelle. Mun ehdotus ois et lähtö sieltä jostain Ruonalan nurkilta missä se Anttonikin vissiin majailee. Sieltä pääsis kätevästi heti metsään kruisailee. Tai riippuu tietty ihan et mistä suunnasta porukkaa ois tulossa ja onko ketään yleensä ees tulossa!:)

Mauku
17.04.2009, 13.40
Sopisiko porukalle jos muutettaisi sitä puoltapäivää vaikka klo: 13:00 tienoilla?

Aamupäivällä tulee nuo formulat, niin kerkee rauhassa katsoa ne loppuun.

Anttoni]]
18.04.2009, 11.28
Joo mulle käy se klo 13.00
nähää topin kanssa siinä karhuvuoren s-marketilla sillon eli siis 13.00
ja sit lähetään tulee "Maukua" vastaan.
Ja jos muita haluu lähtä lenkille mukaan. tulkaa sinne s-marketille klo13.00

Mauku
18.04.2009, 17.34
Jeah!

Minä lähden noita main, ehkä himpun ennenkin kurvailemaan sinne ruonalan suuntaan ja siis mussalon kautta.

Topi
19.04.2009, 20.59
Nonii, nyt on tän porukan eka lenkki takana ja ihan hyvinhän se meni. Reitistä tuli vähän odotettua pitempi. Pääskö Mauku kotiin vai loppuko bensa? Sehän se on yhteislenkkien päätavoite, että saadaan joku tummumaan:) No ei muuta ku ens kertaan....lisääkin porukkaa letkaan saa tulla, taitaa olla vaan aika vähissä!

izmo
19.04.2009, 21.02
no ei kai sinne lenkille uskalla kukaan lähtee jos siellä alkaa bensa loppuun kesken lenkin;)

Mauku
19.04.2009, 21.39
Kotiin päästiin, ei tullut ihan totaali hyytymistä :D

Hieman jos ensikerralla varaisi enempi juomista matkaan, niin helpottaisi kummasti. Kehtaatko Topi laittaa johonkin nettikarttaan muutaman merkin missä kaikkialla myö oikein käytiin, niin saan sivistettyä itseäni maantieteellisesti. Hienot reitit kyllä löyty Kotkan metsiköistä.

Anttonille kiitokset huoltopisteestä.

Otetaas uusiksi tässä joku kerta. Selvästi tarvitsen lisää treeniä tähän maratoonkestävyyteen. ;)

Anttoni]]
20.04.2009, 12.36
Joo hyvä lenkki eilen,hyvällä porukalla!
joku päivä uudestaan,vaan lisää juotavaa ja jotain pientä energia lähdettä matkaan,mennään sitten vielä pidempi lenkki. Tosiaan lisää porukkaa mukaan ensi kerralla. Voisi Kyllä Nyt porukka ehdotella ajankohtaa seuraavasta lenkistä.

Topi
22.04.2009, 16.39
Nonii, meikä tässä kesken rankkaa koulupäivää sain vähän reittiä hahmoteltua. Tuolta se suurinpiirtein löytyy. Aika isolla pensselillä vedin noi tiepätkät ja mettä pätkis saattaa joku polku mennä väärin mut kumminkin jonku käsityksen saat missä ajeltiin. Toivottavasti toi linkki toimii ja sieltä löytyy reittikin:)

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6708293&x=3492147&lang=FI

A.M.®
22.04.2009, 18.39
Kokkovuorella ja Korvenkalliolla on huimia kalliobaanoja ;) Sitten tuolta Kyyhkylästä pääsee kätevästi Luoviin.

Topi
23.04.2009, 20.44
Ei taida toi reitti näkyä tuolta linkistä, eilen kyl ku tein sinne reitin ja koitin tota linkkiä ni näky. Tänään ei....no ei voi mitään ku ei osaa tai sit ei vehkeet pelaa....

Leku
23.04.2009, 21.11
No tossa on yksi kierros viime kesältä:
http://www.gpsalbum.com/fi/leQ?TrackId=845

Topi
10.05.2009, 14.11
Onkos Anttoni ja Mauku käyny ajelemassa? Ite sinne suunnalle tossa puolentoista viikon päästä ku loma alkaa. Vois sitten käydä jonkun lenkuran ajamassa.

Midnight Walker
14.05.2009, 22.54
Vieläkös täält Kotkast löytyy kiinnostusta lähteä ajelemaan? Piti täs foorumillekin rekisteröityä vihdoin ja kysästä kun yhteislenkit vois olla ihan mukavaa vaihteluu. Vauhdillakaan ei niin väliä, kunhan ei siirtymil, eli teillä tartte täysiä kurvailla. :) Kotkan polutkin on aika hyvin selvillä kyl, kovin montaa paikkaa ei varmast löydy missä ei ois tullu jo käytyä.

Anttoni]]
15.05.2009, 18.48
Itselläni on huono tilanne oikean polven suhteen, sillä se on turvoksissa ja erittäin kipeä. lääkäri kehotti olla pyöräilemättä,ettei polvi rasitu. Lääkäri sanoi myös että se voisi ehkä johtua rasituksesta, tai joku tulehdus. Polveni kuvataan keskiviikkona,selviää polvessa oleva vika. En itse voi mennä ajamaan pariin viikkoon. Tarkoitus metsikköön menosta on heti kuin mahdollista. voidaan sitten huudella lisää porukkaa lenkeille. Ps.onnistuu ne lenkit varmaan ilman minuakin.

Mauku
16.05.2009, 19.09
Topi:
No harmi kun minä olen taas juuri lähdössä helatorstaista eteenpäin Varkauteen.

Anttoni:
Koitahan Anttoni saada paikat kuntoon, niin pääset taas kurvailemaan.

Huomenna olisi hyvä päivä käydä ajelemassa joku 2h lenkki tuossa jossain ennen puoltapäivää? Midnight Walker ja muut?

Midnight Walker
17.05.2009, 00.40
Myöhäseen liikkeellä, mutta huomenna sopis mulle hyvin, tai siis tänään kun toi vuorokaus tais vaihtua puoli tuntia sitten. Jos joku nyt sattuu foorumii viäl ennen puolta päivää lukasemaan. Tarkotus jokatapaukses lähtä fillaroimaan, joten jos halukkuutta löytyy niin ilmottaa tähä foorumille vaan. Tuossa yhdentoista maissa tulee varmaan avattua kone, joten lukaisen silloin, että onko kukaan vastaillut.

Jos nyt ei tänä sunnuntain saada kokoon niin viikon pääst voidaan katella suuremmal varotusajal.

Mauku
17.05.2009, 09.54
Minä lähden kyllä jo nyt liikenteeseen, kun on menoja jo iltapäivästä. Noh ensikerralla sit vissiin. :)

Midnight Walker
20.05.2009, 10.37
Miltäköhän nyt tuleva sunnuntai näyttää? Tulee kyl luultavast fillaroimaan lähdettyä. Eli jos yhteislenkin haluaa vääntää niin aika ja paikka ehdotusta kehiin?

Topi
20.05.2009, 17.15
Sunnuntaina voi katella lenkkiä....viel en ihan varmaa lupaa, mut todennäkösesti voisin olla mukana. Oisko muita? Onks midnight kova pyörittää kampee et pitääkö tästä lähtä treenaa et pysys sit perässä:)

Midnight Walker
20.05.2009, 18.53
Sunnuntaina voi katella lenkkiä....viel en ihan varmaa lupaa, mut todennäkösesti voisin olla mukana. Oisko muita? Onks midnight kova pyörittää kampee et pitääkö tästä lähtä treenaa et pysys sit perässä:)

Kannattaahan sitä vähä käydä treenaamas varmaan ensin :D Ei mut eihän sitä mihinkään kiire oo tollasel lenkil eli vauhdil ei sen suurempaa väliä, eiks se silleen mee aina et vauhti tappaa eikä matka :)

Topi
21.05.2009, 13.15
Juu,näinhän se menee....kait sitä sit joutuu ainakin kerran käydä koittamas ennen sunnuntaita:) Oisko mitään ideoita minne lähtis ajelee? Kuin pitkää? Itellään vähän polvi temppuillu taas vaihteeks ni pitää käydä koittaas täs et miltä se tuntuu, et kuin monta tuntii se kestää ajaa:)

Midnight Walker
21.05.2009, 14.58
Esim. tampsan kautta lentokentän maastoihin vois harkita. Itse asustelen kotkansaarel. Se on aina vähä fiiliksen mukaan et minnepäin sitä tulee lähettyy fillaroimaan. :) Ja tietenkin toi et kuin pitkään sit meinaa mennä ja minkä tyyppisille poluille. Ite täytyy käydä nyt huomenna kattelees uutta kypärää kun toi entinen alkaa olemaan aika entinen, josko sitä jostain jonkinlaisen löytäis. :)

Topi
21.05.2009, 19.11
Jeps. Sieltä vois lähtä hakee jotain reittii, sieltä pääsee sit lentokentältä mihin vaan. Katellaan tarkemmin viel aikaa ja paikkaa, mut aamusta vois lähtä matkaan ja oisko joku n. 3-4h siivu aika sopiva?

Midnight Walker
21.05.2009, 19.58
Kyllähän toi mulle sopii. Tarkemman ajan ja paikan kun vielä kehittää vaan. Jos klo 10.00 on vielä aamua niin se passais mulle hyvin.

Topi
22.05.2009, 19.36
10.00 on oikein hyvä aika. Mä tuun täältä karkkarin suunnalta ni pitää sopii joku paikka missä nähään. Ei oo vissiin oikeen muita lähös mukaan? Anttonilla polvi kipeenä?

Midnight Walker
22.05.2009, 21.19
Oiskohan hyvä paikka lähtä tuosta kyamk:n parkkipaikalta metsolasta eli tekulta. Pääovien edestä. Ja eipä ole muista kuulunut tähän hätään näköjään.

Topi
22.05.2009, 21.55
Jees, kympiltä siihen. Katotaan millanen lenkki saadaan aikaan. Viimeks ainakin oli fooruminpoikien kans ihan lepposa lenkki, vauhtikin pysy hyvin aisoissa. Pitää ilmotella jos tulee jotain esteitä.

Midnight Walker
22.05.2009, 22.21
Ok, tehdään niin.

Anttoni]]
23.05.2009, 15.18
Ootte näköjään tekemässä yhteis-lenkkiä. itekki vois kyl tulla mukaan mut ei ihan viel uskalla tän polven kans lähtä mihinkää, mut ensviikolla aattelin et vois keski viikko iltana kävästä jossai. ilmoittalen kyllä sitte siitä ajan kohdasta kun keskiviikko alkaa häämöttää. Ja onhan tos toi mun numero jos ei ehi foorumilla käväsee(0451376114)

Midnight Walker
24.05.2009, 22.00
];1148999']Ootte näköjään tekemässä yhteis-lenkkiä. itekki vois kyl tulla mukaan mut ei ihan viel uskalla tän polven kans lähtä mihinkää, mut ensviikolla aattelin et vois keski viikko iltana kävästä jossai. ilmoittalen kyllä sitte siitä ajan kohdasta kun keskiviikko alkaa häämöttää. Ja onhan tos toi mun numero jos ei ehi foorumilla käväsee(0451376114)

Lenkki heitettiin juu, mukavan raekuuron kera jne... Mut ihan ok lenkki kuitenkin kait :) Kyl mä ainakin voin harkita fillaroimaan lähtöä jos meinaat esim. keskiviikkon jossain kävästä. Eli ilmottele vaikka tähä foorumille, niin katsotaan sit. Mulla tää alkava viikko kokonaan vapaata eli käy milloin tahansa kyl.

Anttoni]]
25.05.2009, 22.23
Kyl olis tarkotus kaydä vaik santalahes jylläämässä reitit. eli joku 2h lenkki. polvi on viel vähän toipumassa,mutta sen pienen reipastahtisen lenkin voin heittää. jos nähtäis vaik mussalon k-marketin edessä klo16.30. ilmoittelkaa. Ilmoittelen sitten esteistä. Mukaan saa tulla muitakin.

Midnight Walker
25.05.2009, 23.20
Sopiihan toi mulle, säätiedotus tosin lupailee näköjään jonkinlaist vesisadetta toho keskiviikko iltapäivälle. Tosin se sit on eriasia et pitääks noi ennusteet taas paikkaansa. Mä pistän kuitenkin ton mun puhelinnumeron sulle tos yksityisviestil, et jos tarttee saada sitä kautta kiinni niin voi yrittää soittaa tai tekstata.

Anttoni]]
26.05.2009, 17.59
Joo! tehdään näin.

Eli siis klo 16.30 mussalon k-marketille!
muita mukaan?!

Anttoni]]
28.05.2009, 13.08
Noniin, lenkki on tehty ja mukavaa oli. lenkin pituus 2puol H.

Uusi lenkki tiedossa sunnuntaina. 12 aikaan. tapaamis paikasta sovitaan sitten erikseen riippuen mukaan lähtiöstä.

Midnight Walker
28.05.2009, 16.09
];1152913']Uusi lenkki tiedossa sunnuntaina. 12 aikaan. tapaamis paikasta sovitaan sitten erikseen riippuen mukaan lähtiöstä.

Vai pitäisköhän aikaistaa silti hieman eli lähtä klo 11.00. Motogp kun tuleekin näköjään tuossa kolmen maissa niin ehtis hyvin sitä ennen kotia syömään jne. Kun itse ainakin haluan nuo ajot taas nähdä. :)

Mauku
29.05.2009, 10.05
Tulossa mukaan sunnuntain lenkille. Aikainen startti sopii myös minulle, juurikin motoGP:n takia. Tarkennetaan vielä lähtöpaikkaa. Mihinkäs päin meinasitte jos menisi kurvailemaan?

Topi
29.05.2009, 11.22
Meikä ei nyt pääse. Lähen Korsoon heittää lenkin muutaman muun kanssa...siel vissii pitäs yrittää ajaa ihan tosissaan, katotaan kuin tälläsen amatöörin käy:) Jos nyt ei kovin monelle naiselle häviäis. Kuumaa vaan luvassa....voi tulla tuskanen matka!!!

Mauku
29.05.2009, 14.51
No nyt peruuntu sitten minunkin tuleminen, kun pitää lähteä hakemaan uusi kumi mopoon. Pakko saada sunnuntaina se kun muuten menisi ainakin viikon ajot jäihin.

Midnight Walker
29.05.2009, 15.03
Meikä ei nyt pääse. Lähen Korsoon heittää lenkin muutaman muun kanssa...siel vissii pitäs yrittää ajaa ihan tosissaan, katotaan kuin tälläsen amatöörin käy:) Jos nyt ei kovin monelle naiselle häviäis. Kuumaa vaan luvassa....voi tulla tuskanen matka!!!

Noni, sinne sit läkähtymään vaan, tosissaan tai ei niin tosissaan niin silti aivan varmast tulee hieman kuuma :)

No nyt peruuntu sitten minunkin tuleminen, kun pitää lähteä hakemaan uusi kumi mopoon. Pakko saada sunnuntaina se kun muuten menisi ainakin viikon ajot jäihin.

Pitkä kesä viäl edes niin ehtineehän sitä myöhemmin sit.

Itse taidankin tässä tänä iltana lähtä vielä lenkin polkasemaan kun noin upeeta ilmaa pitelee. Tullu kyl nyt viikon sisään ajettua taas tarpeeks, mut ei sitä jaksa sisälläkään olla tälläsel ilmal :)

Anttoni]]
29.05.2009, 21.52
Mulle käy hyvin se klo11.00. Oisko taas siinä mussalon k-marketilla?

Kuumaa kyytiä on luvassa,kun on 25astetta luvattu sunnuntaille. Päälle t-paita shortsit ja paljon vettä mukaan.

Nähää k-marketilla klo11.00

Midnight Walker
29.05.2009, 22.09
Juu, tehdään niin.

Midnight Walker
01.06.2009, 19.16
Oli tuossa sunnuntailenkillä puhetta, että tälläkin viikolla jonain iltana lähdetään varmaan lenkki heittämään. Keskiviikosta oli puhetta, mutta säätiedotus lupaa näköjään sadetta näillä näkymin. Itse lähden luultavimmin huomen illalla sekä torstaina pyöräilemään, joten jos mukaan haluaa lähtä niin ilmotelkaapa. Klo 18.00 on sellanen aika et jonnekin lähettyville ehdin niillä main hyvin.

Anttoni]]
01.06.2009, 20.34
Olihan siitä keski viikosta puhetta,mutta jos kerran sää lupaa sadetta niin?

Itselläni on polvi kipeytynyt ja turvonnut uudestaan,ja lääkäri sanoi että ei kannata rasittaa.sillä siitä voi tulla koko iän mittainen vaiva. Tämän takia joudun poistumaan lenkki taulusta kokonaan joksikin aikaa.

Midnight Walker
01.06.2009, 21.03
No yritähän lepäillä nyt ja saada se polvi kuntoon sit, turha sitä on rasittaa ettei pahemmaks muutu sit. Ilmoittele jossain vaiheessa jos rupeaa näyttämään paremmalta polven kannalta.

Topi
21.06.2009, 15.41
Mites on oisko joku päivä täs lenkille lähtijöitä? Onks Anttonin polvi missä hapessa? Mauku Kotkassa?

Anttoni]]
23.06.2009, 01.37
polvi on Kunnossa,mutta en uskalla heti ainakaan lähteä pitkälle ja raskaalle lenkille.

joku 2h ilta/päivä/aamu-lenkki? kukaa lähös? aikaa vois ehottaa tai soittaa/call?

Midnight Walker
23.06.2009, 14.08
Aika vähälle jääny nyt lähiaikoina omat ajot taas vaihteeksi. Omasta pyörästä takaiskarikin tällä hetkellä irti kun puslat olivat päässeet "hieman" löysiksi. Yritän niitä nyt sitten selvitellä ja hankkia. Mutta jonain iltana tai viikonloppuna voisi kyllä hyvin lenkin lähtä heittämään jos käyn lainaamassa veljeltäni pyörää. Tosin arkisin en paljo ennen ilta seittemää ehdi minnekään kun pitää tuo pyöräkin sitten käydä aina lainaamassa. Ennen kuin nyt saa oman pyörän taas kuntoon. Eli melkein mieluiten viikonlopulle iskee tuon pyöräilyn nyt.

Anttoni]]
24.06.2009, 01.34
Sunnuntaina? Aamulla?

tpertt
24.06.2009, 13.48
Tänään klo. 18.00 lentokentän risteyksestä maantiepyöräilyä. Ihan hiljaa ei ajella. Keskari tulee olemaan kait jotain 33-35 ja matkaa 70-80km

Anttoni]]
26.06.2009, 21.00
Menee ajelut jäihin,jalan takia:(

Anttoni]]
21.08.2009, 15.54
Polvi on kunnossa!!! Oisko lenkille lähteviä? Arki iltoina voi käydä ja viikolloppuna mutta pitää sopii ennen sitä.

Midnight Walker
21.08.2009, 17.35
];1212662']Polvi on kunnossa!!! Oisko lenkille lähteviä? Arki iltoina voi käydä ja viikolloppuna mutta pitää sopii ennen sitä.

Hyvä niin, mulle sopii arki-iltasin edelleen ja viikonloppusinkin. Eli esim. ens viikolla voisi jonain iltana lähtä jonnekin päin käväisemään, oliskohan keskiviikko hyvä? Nyt sunnuntaina finlandia edessä, joten huomenna tulee luultavast heitettyä joku hyvin lyhyt pyörittely karhuvuoren suunnalla, ja alkuviikko meneekin sitten palautellessa :)

Anttoni]]
26.08.2009, 19.36
mulle käy se keskiviikko ihan hyvin jossain 5-4 aikaan jos alotellaan.

Anttoni]]
28.08.2009, 14.19
maanantainakin käy
samoihin aikoihin, olisko ketää kuka lähtee messii???

Midnight Walker
28.08.2009, 16.32
Mulla alkaa nyt opiskelut uudestaan ensiviikolla. Täyttä varmuutta ei ole vielä oikein tuosta minne asti päivät nyt kestävät, mutta näyttäisi että ma ja ti viiteen asti sekä to neljään. Keskiviikko hieman auki vielä että onko kahteen vai neljään. Perjantaina jo puoliltapäivin pois. Eli kauhean aikaisin ei näyttäisi millään ehtivän muuta kuin perjantaina ja ehkä keskiviikkosin. Ensi viikon jälkeen näkee tarkemmin, että minkälaiseksi toi ohjelma nyt sitten menee.

Anttoni]]
30.08.2009, 17.02
Okei. jos soittelet!!

Midnight Walker
31.08.2009, 19.57
Tämän päiväiset lenkit heitetty, seuraavaksi sitten keskiviikkona klo 17:00 Mussalon K-Marketin luokse taas. Suunnaksi kaiketi lentokenttä tällä kertaa.

Anttoni]]
02.09.2009, 15.41
joo tosiaa toissapäivänä tuli lenkki heitettyy. oltiin santa lahdessa pyörähtämässä. tänään lenkki taas luvassa,ja sääkin näyttää lupaavalta. muita jos on lähdössä niin klo17.00 mussalon kaupalla.

Mauku
02.09.2009, 20.50
Pitää soittaa huomenna maahantuojalle ja kysyä vienkö paikalliselle edustajalle tuon keulan, kun on vielä takuut voimassa. 2. vuottahan noissa taitaa olla.

Vedittekös vielä pitkän lenkin sen jälkeen? Maasto oli kyllä vaativaa niin kuskille kuin näköjään tuolle pyörällekkin.

Midnight Walker
02.09.2009, 21.01
Pitää soittaa huomenna maahantuojalle ja kysyä vienkö paikalliselle edustajalle tuon keulan, kun on vielä takuut voimassa. 2. vuottahan noissa taitaa olla.

Vedittekös vielä pitkän lenkin sen jälkeen? Maasto oli kyllä vaativaa niin kuskille kuin näköjään tuolle pyörällekkin.

No soitahan sinne ensin sitten, jos takuuta vielä kerta on voimassa niin sitä kautta tietenkin parasta hoitaa. Kysele multa sitä erään numeroa vaikka yksityisviestillä jos näyttää siltä, että tarvitset sieltä suunnasta apua.

Aika lähelle kolme tuntiahan siinä nyt kait vierähti vaihteeksi, mutta mitäköhän tosta ajasta nyt sitten maastossa... Ihan hyvä lenkki kyllä, vaikka hieman vaikeahkolle spoorille nyt eksyttiinkin siellä myöhemmin :)

Anttoni]]
03.09.2009, 21.02
joo oli kiva lenkki eilen! itse arvion että lenkki olisi ollut joku 35 km. oli kyllä vähän rankkaa fyysisesti että henkisesti siinä mutaisella spoorilla. Pääsikö Mauku eksymättä kotiin?

seuraavaa lenkkiä voisi kuvitella ensi viikolla.

Midnight Walker
07.09.2009, 20.53
Seuraavaksi sitten tämän viikon keskiviikkona eli 9.9 klo 17:00 tekun eli ammattikorkeakoulun edessä olevalle bussipysäkille. Suunnaksi tuonne Karhulan taakse luovi yms.

Anttoni]]
07.09.2009, 21.55
Joo!!! Kaikki mukaan vaan keskiviikkona lenkille klo17.00 siinä ammattikorkekoulun(metsolassa)edessä bussi pysäkillä. hyvää keliä keskiviikolle.

Anttoni]]
17.09.2009, 21.15
Midnight walker lenkille kannssani. ehdottele päivää!!! muita kans megee

Midnight Walker
17.09.2009, 22.29
];1235491']Midnight walker lenkille kannssani. ehdottele päivää!!! muita kans megee

Eipä oo Kouvolan reissun jälkeen saanu aikaseks koskee maastopyörään vielä :) Mutta tuo keskiviikko voisi olla hyvä päivä edelleen eli jos seuraavaksi viimeistään ke 23.9 klo 17:00 siinä ammattikorkean edessä olevalle bussipysäkille?

Jos tuota päivääkin ennen haluaa niin viikonloppuna tulee kyllä varmaan lenkki heitettyä, mutta se menee nyt vähän fiiliksen mukaan että milloin, eli paras olisi toi keskiviikko ainakin mulle. Ei kait tuo pimeyskään iske ihan lähiviikkoina vielä silleen että alkaisi haittaamaan. Eli yleensäkin toi keskiviikko ilta/iltapäivä on hyvä nyt tällähetkellä.

Anttoni]]
19.09.2009, 22.37
joo mulle käy keskiviikkona ihan hyvin. Nähää ait siin ammattikorkean eessä taas. Oliskos kukaa muu lähös?(????lukeekohan kukaan muu tätä kotkanlenkkipalstaa??????)

Midnight Walker
20.09.2009, 12.59
Juuh, pistän vielä keskiviikkona sulle tekstarin että olenko tulossa vai en kun pientä flunssaa puski nyt viikonlopuksi. Eli jos menee siihen mennessä tarpeeksi hyvin ohitse niin sitten kyllä lenkille silloin.

Anttoni]]
24.09.2009, 21.59
joo tossa keskiviikkona oli lenkki. aluksi hyvä sää,mutta se pian vaihtui sateeksi ja ukkonenkin varoitteli mutta ei tullut päälle. lenkki oli: metsolasta pihkooseen ja pihkoosta räskin kauttaú koteihimme.

Ensi keskiviikkoksi sovittiin lenkki, jonka kohteeksi tulee lentokenttä. varmaan jos siinä tekun edustalla olevalla bussipysäkillä taas nähdään klo.17.00

Mites on Mauku? saitko keulan kuntoon? lenkille vaan mukaan jos keula on kunnossa!!!

Anttoni]]
15.10.2009, 13.37
Pyörä on kunnossa. Lenkkiseuraa!!! pistelkää foorumille tai puhelimee kiireelliset

Midnight Walker
15.10.2009, 16.03
Hyvä että pyörä on kunnossa nyt sit. Mutta itsellä jää kyllä lenkit nyt vielä joksikin aikaa väliin. Eli antibiottikuurilla nyt tällä hetkellä, sanotaan että viikon tai parin päästä uskaltaa varmaan lähtä ajelemaan, joten tekstailen joskus silloin jos siltä tuntuu.

Anttoni]]
23.10.2009, 13.14
Hyvä että pyörä on kunnossa nyt sit. Mutta itsellä jää kyllä lenkit nyt vielä joksikin aikaa väliin. Eli antibiottikuurilla nyt tällä hetkellä, sanotaan että viikon tai parin päästä uskaltaa varmaan lähtä ajelemaan, joten tekstailen joskus silloin jos siltä tuntuu.

Jokos oot kunnossa? kaipaisin lenkkiseuraa.

Midnight Walker
23.10.2009, 15.42
];1263350']Jokos oot kunnossa? kaipaisin lenkkiseuraa.

Antibiotit taitaa loppua maanantaina, mut alkaa täs nyt jo jonkinlaises kondikses olemaan, hieman kävelemäs on tullu käytyy jne. Sunnuntai päiväl vois harkita jonkinlaist lenkkii jos keli pysyy kohtuullisena? Voin laitella tossa huomenna eli lauantai iltana sulle tekstaria, jos tuntuu siltä että sunnuntaina jaksaisi lähteä. Muuten menee sitten ensiviikolle.

Midnight Walker
24.10.2009, 17.49
Eipä vielä huomenna sovikkaan, joten menee keskiviikolle tai seuraavaan viikonloppuun. Alkaa vaan tuo pimeyskin jo kohtuu aikaseen viikolla niin pitäisi kohtuu ajoissa ehtiä lähteä liikkeelle. Eli jollei keskiviikkona niin sitten ensi viikonloppuna?

Topi
28.10.2009, 22.57
Oisko sunnuntaille määrämiehiä lähös ajaa pitkää siivuu? Vois lähtä polkasee jokusen tunnin.....

Midnight Walker
29.10.2009, 09.18
Oisko sunnuntaille määrämiehiä lähös ajaa pitkää siivuu? Vois lähtä polkasee jokusen tunnin.....

Anttonin kanssa oli toissa iltana juttua, että lähdettäisiin lauantain yhdentoista maissa tekun edestä. Ehditkö silloin mukaan? Tosin mä voin kyllä sunnuntainakin ehkä lenkille lähteä, eiköhän sitä silloinkin vielä jaksa.

Topi
29.10.2009, 21.57
Joo, kyl mulle käy lauantaikin. Voihan sitä sit ajaa viel sunnuntainakin jos intoa riittää:)

Anttoni]]
31.10.2009, 00.12
Joo!

Huomenna tekun edessä klo 11.00 nähää

En pääse sunnuntaina:(
Katellaa sit ensviikol uutta:)

Topi
09.11.2009, 18.44
Moro!

Oisko lauantaina tai sunnuntaina viel intoa lähtä ajaa, jos kelit vaan on suht siedettävät?
Vai onks teil jo kaikki renkaat ajettu puhki viime viikol?

Anttoni]]
11.11.2009, 22.48
Ite en ainakaan pääse sillä pyörä on hajalla.

Huomasin muuten semmosen jutskan, että pakka kerää ketjuja silloin kuin lopetan polkemisen kovassa vauhdissa.

Ilmoittelen kuin pyörä on kunnossa.

Anttoni]]
25.11.2009, 12.23
Pyörä ois nyt sitten taas kunnossa!!!
LEnkki seuraa kaivataan!

huonoa keliä kyllä luvataan.

Midnight Walker
30.11.2009, 08.46
Nyt alkaa oleen itsekin jo kunnossa eli uskaltaa lähteä varmaan pyöräilemäänkin jo. Jos vain kelit sattuu edes jotenkin kohdallensa niin tän viikon lauanaina eli 5.12 vois olla hyvä päivä?

Topi
01.12.2009, 19.54
Lauantaina sopis mullekin. Mitenhän Hutikka? Onko mies kuulolla, nyt voitas lähtä reittejä kartottaa?

hutikka
01.12.2009, 22.19
Joo, toi lauantai vois toimiakkin! Mun pitäis olla 1700 kaverin ruokapöydässä Loviisassa joten jos saatais ajohommat hoideltua ennen sitä niin hyvä olis. tulee pimeekin aika ajoissa... Tulen täältä Huutjärven suunnasta niin sovitaan joku paikka ja aika missä nähdään.

Anttoni]]
02.12.2009, 14.53
Joo mullekin ois nyt lauantaina hyvä päivä ja ois tarve lenkille!!! Lauantaiksi lupaa ihan hyvää keliäkin. Oisko tapaamispaikalla ehdotuksia!!! Midnight walker tulee kaupungista, minä ruonalasta, topi karhuvuoresta ja hutikka hutikalta, joten tapaamispaikka ois varmaan??? ehottakaa

Anttoni]]
02.12.2009, 14.54
Ois sit varmaan lenkki jossaa 10-11 välissä alotettais ja lopetettais siin jossaa 3-4 välis ku tulee pimee???

Midnight Walker
02.12.2009, 18.40
No esim. klo 10.00 prisman parkkipaikalle siihe bensa-aseman puoleiseen kulmaan? Jää sit hyvin aikaa keretä minne haluaa, tiedä vielä lenkin kestosta sitten, sitä ehtinee katsoa silloinkin kelin ja fiiliksen pohjalta.

Topi
02.12.2009, 22.41
Prisman pihalle 10.00 on hyvä aika. Pidetään siitä kiinni. Anttoni on tainnu laskee tohon lenkki aikaan pari rengasrikkoakin jos pimeeseen asti meinaa ajella:) Eiköhän nyt täl kertaa kestä! No, ei parane manata, iteltää kuitenkin posahtaa.....:)

Anttoni]]
02.12.2009, 23.29
Kyllä se KLO 10.00 prisman benziini aseman kulmalla sopii? Joo toi lenkki pituus on kyl
ihan tuntumasta ja rengasrikoista kiinni, mutta ennen pimeää kyllä pois!!!

Hutikka varmaan ilmoittelee Sitte ku siltä tuntuu!

hutikka
03.12.2009, 22.20
Joo mullekin toi sopii hyvin. Nähään siellä risman penzeeniasemalla klo 10! Pelko perseessä saa kyllä ajella kun ei ole mitään pistosuojauksia...

Anttoni]]
11.12.2009, 20.51
Sovittiin Midnight´Walker: In kanssa yhteis lenkki eli tapaaminen Tekun edessä klo12.00 lauantaina12.12.09.

hutikka mukaan vaan!

Anttoni]]
15.12.2009, 17.50
Onkos Ketään lähdössä lenkille viikonloppuna,Jos kelit ja aikataulut sallii?

Midnight Walker
15.12.2009, 18.56
Tän hetkisten säätiedotusten mukaan lauantaina ja sunnuntaina kohtuu samat lämpötilat eli kymmenen asteen tietämil, sunnuntaina saattais lunta sadella vaan. Sunnuntaihan mulle parempi päivä olis mut sopii lauantainakin, mahollisimman myöhään vaan valosan aikaan tuon remontin eli suihkuongelman takia. :) Tosin noi säätkin ehtii vielä tarkentua tai muuttua eli tuossa torstaina tai perjantaina voisi sitten tarkemmin katsoa vielä.

Anttoni]]
16.12.2009, 19.59
Nostellaas vähä tätä että porukka tajuaa että mukaan tulee lisää porukkaa jos haluaa.
tosiaan lämpötila on aika paha mut semmonen kohtuu pitkä lennki.joku 1h- MAX 3h

Midnight Walker
18.12.2009, 13.38
Tän hetkisten säätiedotusten mukaan näyttäis lauhtuvan lauantai aamusta sinne sunnuntai päivään asti toi sää, eli pitäisköhän se lauantaina nyt lähtä päivällä kokeilemaan ajamista? Mulle kelpais hyvin esim. klo 12.00 tai 13.00 ja paikaks vois taas sopia tuon tekun edustan?

Anttoni]]
18.12.2009, 16.46
Mulle käy!

Eli toi 13 tai 12,molemmat kyllä sopii mulle.
voitais mun puolest mennä mussalon k-kaupale ja santalahtee sielt.
Ei kovin pitkää lenkkiä viitti vetää.

Topi? Ootko tulossa?

Midnight Walker
18.12.2009, 16.50
No jos otetaan suoraan sit klo 13.00 siihe mussalon k-kaupalle? Jää mullekin sit lyhyempi aika venailla taas suihkuun pääsemist.

Anttoni]]
19.12.2009, 01.30
Nähää sitten siinä mussalossa!

Topi ei ole tulos,kun on liian kylmää.

Anttoni]]
16.04.2010, 09.15
Terve!

Kaikki kotkalaiset maastopyöräilijä nyt on talvi jo meilkein ohi,joten seuraavaa yhteislenkkiä suunnittelemaan! :D

Itse ehdottaisin 24.4aamupäivällä tai 25.4valoisan aikaan?
Kaikki halukkaat sitte kirjottelee tälle forumille :D

Midnight Walker
16.04.2010, 19.25
];1377795']Terve!

Kaikki kotkalaiset maastopyöräilijä nyt on talvi jo meilkein ohi,joten seuraavaa yhteislenkkiä suunnittelemaan! :D

Itse ehdottaisin 24.4aamupäivällä tai 25.4valoisan aikaan?
Kaikki halukkaat sitte kirjottelee tälle forumille :D

Sopinee mulle kummin vaan. Maantietä ja hiekkapätkää täs on tullu puoltoist viikkoo sit kasatul fillaril nyt ajeltuu, mut mettään ei oo oikein ollu jakoo. Jos tohon mennes ois jotkuu polutkin jo kunnos :)

Topi
16.04.2010, 19.30
Jees, mä oon kans mukana mikäli oon terveiden kirjoissa ja selviän siihen mennessä Ylläkseltä Kotkaan. Palataan asiaan lähempänä ja sovitaan tarkempi aika ja paikka.

Anttoni]]
17.04.2010, 09.34
Joo!

Voidaan minunkin mielestä käydä heittämässä molempina päivinä.
Ja nyt on jo tarpeeksi valoisaa,että vois arki iltanaki heittää lenkkejä :D

Onkohan "Hutikka" tuolloin maisemissa?

Midnight Walker
21.04.2010, 16.52
Mitenkäs kumpi päivä nyt valitaan ja mihin aikaan? Paikaksi vaikkapa prisman bensa-aseman puoleinen kulma, siitä taitaa olla kätevä lähteä? Sunnuntaille näyttäis täl hetkel varmemmin kohtalaist ilmaa joten pitäisköhän silloin sit?

Anttoni]]
23.04.2010, 16.38
Toi sunnuntai on parempi kelien puolesta.
Tohon kellon ajaksi ajattelin ite ainakin jotain 10-12 aikaan olisi hyvä aloittaa.
Benziini asema sopii oikein hyvin.

Lauantaina aattelin heittää aamusta jonkun vähän lyhyemmän lenkin. jos joku haluaa mukaan nii soittelee tai kirjottelee viestiä.

Midnight Walker
24.04.2010, 11.50
Jospa nyt huomenna sunnuntaina sitte klo 10:00 siinä prisman bensa-aseman luona?

Anttoni]]
24.04.2010, 15.16
Okei! Sopiihan tuo.

Summer rider
25.04.2010, 18.40
kuinkas pitkiä reittejä ajelette ja sopisiko tommoinen felt q220 tohon touhuun! ;D

Summer rider
25.04.2010, 18.50
Ja minkä ikäsiä kaivataan? vastauksia!!!!!

Midnight Walker
25.04.2010, 19.58
Ei mulle feltit paljo mitään sano, mutta eiköhän sillä ihan hyvin etenemään pääse :) Tänään tais 50 kilsaa mennä rikki, mutta siinä tunnista kolmeen tuntiin ollaan yleensä käyty tai josku pidempääkin. Eikä siinä nyt mihinkään niin kiirekään yleensä ole eli pitänee ainakin yrittää kohtuu rauhallisesti.

Iällä ei nyt niin väliä varmaankaan. Itse kuitenkin 27.

Summer rider
25.04.2010, 20.04
Okei! mut aika pitkälle kuulostaa toi 50kilometriä ku en ole ennen ajellut noin pitkii matkoi ajeletteko koskaan noin 20-30kilometrin matkoja tai vähemmän?? :)

Midnight Walker
25.04.2010, 21.29
Kyllähän sitä 20-30 kilometrin lenkkejäkin tulee, etenkin jos tuossa arki-iltoina käydään tai silleen. Eli hieman vaihdellen aina, riippuen siitäkin että minne maastoihin kurvataan.

Topi
28.04.2010, 20.37
Ite pitäs saada nyt kurkku terveeksi ni pääsis ajelee ku kaameet himot päästä ajmaan:)
Eiköhän sitä Feltilläkin pääse, ei niin pahoissa maastoissa yleensä ajella. Tosiaan mitään kaameeta vauhtia ei noilla lenkeillä olla pidelty, et kaikki on pysyny mukana. Missäs päin Feltti on metsäpolkuja kolunnu? Joku kerta vaan mukaan lenkille ni siitä se lähtee:)

Midnight Walker
28.04.2010, 21.57
Ja taas olisi tarkoitus lähteä klo 10:00 prisman huoltoaseman puoleisesta kulmasta nyt sunnuntaina eli 2.5. Ilmotellaan jos muutoksia tulee.

Anttoni]]
28.04.2010, 22.05
Vahvistetaan! Mukana ollaan 2.5...

Anttoni]]
30.04.2010, 16.56
Näillä näkymin sunnuntaina kaunis sää :D
Lisää innokkaita mukaan lähtiötä?!

brankkari
01.05.2010, 18.17
Ooteeko aatelleet minkä mittaista lenkkiä ja minkä tyyppisessä maastossa jos vaikka lähtis mukaan?

Midnight Walker
01.05.2010, 20.05
Ooteeko aatelleet minkä mittaista lenkkiä ja minkä tyyppisessä maastossa jos vaikka lähtis mukaan?

Eihän tuossa mitään suurempia suunnitelmia ole vielä, huomenna aamulla sitten katsotaan että minne suunnalle ja kuinka pitkään. Jos nyt yhtään voisi arvata niin sinne 40 kilometrin paikkeille voi ainakin painua taas. Ihan perus hiekkateitä ja polkua yritetään löytää sen mukaan minne nyt sitten mennäänkään. Mukaan siis vaan.

Anttoni]]
01.05.2010, 22.55
joo! Ehdottomasti kaikki ketkä kynnelle kykenee niin mukaan! Jos joku ei pysy perässä niin kyllä sitä odotetaan :D

Anttoni]]
20.05.2010, 22.31
Nyt kaikki hereille! Oisko ketään kiinnostunut viikonloppuna ajelemaa? La tai Su käy!!

Kaikkivaan jotka pääsee niin mukaan! Eli ilmoittakaa niille ketkä ei tätä viestiä nää.

Midnight Walker
21.05.2010, 17.45
Klo 10.00 prismalta voisi taas sunnuntaina eli 23.5 lähteä?

Anttoni]]
22.05.2010, 09.37
Joo! vois sillon tulla :D

w-a
06.09.2010, 20.25
Onkos Kotkan suunnalla vielä menijöitä?

Tuli mieleen kaivella vähän vanhoja, ja samalla ajattelin nostella tätäkin

Kaveriksi voisin vähän lähteä koluamaan Kotkaa ristiin rastiin muutamaksi tunniksi. Mikään kokenut metsässä menijä en vielä kyllä oo, kai sitä jotenki sentään perässä pysyy ja jos ei pysy ni kotiin sitä osaa aina :D

Kunhan saan tän flunssan alun peloteltua ni oisin vapaa lähtemään ulkoiluttamaan Paksua poikaa.

Asustelen tässä Tekun nurkilla, tästähän pääsee helposti moneenki suuntaan. Ilmeisesti ootte tuolla prisman nurkilla törmäilleet ainakin joskus.

Midnight Walker
07.09.2010, 22.36

Kyllähän täältä muutama menijä löytyy, Haminaan päin suunnistan itse taas huomenna yhteislenkille, mutta jos haluat esim. loppuviikosta tai ensiviikolla lähteä jonnekin päin lenkille niin sopiihan se. Itse asustan Turvalassa eli tekulle on se alle neljä kilsaa.

Topi
13.09.2010, 22.37

Kunhan saan tän flunssan alun peloteltua ni oisin vapaa lähtemään ulkoiluttamaan Paksua poikaa.

Kyllähän täällä menijöitä löytyy. Jokos se on flunssa hukutettu ja Paksu poika rasvattu?

Midnight Walker
23.04.2011, 12.32
Kesä lähestyy ja lumet häipyvät, nostetaanpa topicia ja katotaan löytyykö muita ajajia Kotkasta. Topi taitaa palailla Kotkan suunnalle taas, joten lenkkejä varmaan heitellään, jos löytyy muita innokkaita niin mukaan vaan.

Omasta puolesta voisin vaikka sopia jonkin vakiajankin tuohon jumalniemeen citymarketin parkkipaikalle kylmäaseman puoleiseen päätyyn, saa tulla mukaan lenkille jos haluaa. Melkosella varmuudella maanantaisin klo 18:00 voin pyörähtää sen kautta, 2.5.2011 lähtien. Joten jos haluaa tutustua maastoihin tai muuten vaan kiinnostaa niin sinne silloin :)

Rahka
05.06.2011, 09.03
Onko maanantaina lähtijöitä citymarketille? Koitan ehtiä sinne klo 18.00 ois kiva päästä tutustuun polkuihin.

Midnight Walker
05.06.2011, 10.23
Onko maanantaina lähtijöitä citymarketille? Koitan ehtiä sinne klo 18.00 ois kiva päästä tutustuun polkuihin.

Täytyy katsella huomenna millainen olo oikein on. Tauti rupeaa olemaan sairasteltu, mutta ei uskalla ihan vielä luvata mitään. Voin vaikka puolenpäivän aikaan tänne kirjoitella huomenna tilanteen tai jos laitat yksityisviestillä muita yhteystietoja niin heitän sinne.

Rahka
05.06.2011, 12.47
Tänne kelpaa vastaus hyvinkin, voi tätä puhelimella töissä päivystää :)

JariS
05.06.2011, 22.19
Olis ollut mukavaa liittyä seuraan, mutta valitettavasti en kyllä ensi viikolla ehdi oikein mihinkään. Pitkää päivää töissä ja kotona terassinteon viimeistelyä tiedossa....

Midnight Walker
06.06.2011, 12.56
Ei kyllä onnistu lenkki itseltä vielä tänään, sen verran outo tunne kurkussa vieläkin ja korvaankin hieman säteilee taas... Pakko pitää huilia vaikkei millään haluaisikaan, tekis jo miel ajamaan :) Luultavasti ens viikon maanantaina kykenee kuitenkin ja toivottavasti nyt sitäkin ennen pääsen jo vihdoin lenkille taas.

Topi
06.06.2011, 13.28
Mä en tänään kyllä kerkiä ajamaan. Huomenna voisin lähtä ajamaan jonkun lenkin. Missä ja milloin niin ei mitään väliä, jos joku haluu lähtee mukaan niin ehdotuksia?

Rahka
06.06.2011, 13.41
No enpä sitten sinne citylle tänään eksy... Huomisesta tiedän vasta illalla mutta postailen tänne sitten vaikkapa? Vai?

Topi
06.06.2011, 13.58
Laitappa tänne viestiä kun tiedät....

Rahka
06.06.2011, 15.15
Unohtuikin että huomena iltavuoro, eli no go tilanne...

Midnight Walker
10.06.2011, 11.43
Miltä vaikuttaa ensiviikon maanantai eli 13.6? Luultavasti pääsen itse silloin ajamaan, joten Jumalniemeen klo 18:00 jos vain kukakin kykenee.

Rahka
12.06.2011, 21.05
Vähän on ollu tukkosta oloa mutta jos huomena parempi niin voisin siihen heilahtaa, laitan viestiä vaikka huomena puolenpäivän aikaan viimmeistään tänne.

Rahka
13.06.2011, 09.33
Joo, täällä ei olla vielä lenkkikunnossa. :(

Midnight Walker
13.06.2011, 10.14
Okei, viikon päästä sitten vaikka uutta yritystä.

Rahka
19.06.2011, 12.29
Eli uutta matoa koukkuun, olisiko huomiselle lähtijöitä cityltä?

Midnight Walker
19.06.2011, 20.36
Näköjään pientä kitinää takanavassa tän päivän enskakisan jälkeen, täytynee selvitellä sitä, mutta voisihan huomen yrittää lähteä jäykkäperällä pitkästä aikaa ajamaan. Jos sitä nyt viihtyis sen päällä yhtään... :) Voin siis kuudelta kyllä lähteä jos haluaa.

Rahka
19.06.2011, 21.22
Joo, vois huomena lähteä, jos jotain niin laitan sitten tänne.

Midnight Walker
20.06.2011, 07.52
Sain tässä aamulla näköjään takanavankin fiksattua, joten ei tarvitse edes lähteä jäykkäperällä, Haminastakin tulee mahdollisesti yksi kaveri ajamaan ja Anttonille pitää koittaa soitella kun oli viime viikolla pitkästä aikaa lenkillä, josko tänäänkin lähtisi mukaan.

Anttoni]]
20.06.2011, 17.04
Hehee! Ollaa kaikki citymarketilla klo18! Mä oon mukana!

Anttoni]]
20.06.2011, 21.36
Lenkki heitetty! Ensiviikolla lisää!

Rahka
21.06.2011, 00.05
Kiitos kaikille osallistuneille... Ens viikolla sitten uusiks... :)

Midnight Walker
27.06.2011, 08.42
Tänään sitä ois tosissaan taas tarkoitus lähteä lenkille. Eilen törmäsin lenkillä Venäläisvahvistukseen, joka lupasi tulla myös mukaan.

Anttoni]]
27.06.2011, 16.08
Tulossa! Itse ainakin :D Oisko muita? vielä?

Rahka
03.07.2011, 12.09
Huomiselle lähtijöitä? Itse olisin lähdössä...

Anttoni]]
03.07.2011, 21.53
Joo Lähden huomenna ajamaan Klo 18.00
ja citymarket bensa-aseman puoli!

dungmu
04.07.2011, 09.00
Hienoa että Kotkan seudulla on aktiivista pyöräilyä! Jos kenelläkään on gps-laitetta niin pistäkää jälkeä nettiin parhaista reiteistä niin saadaan kartoitettua parhaita maastoja.

Anttoni]]
05.07.2011, 22.29
Kiva lenkki oli! Reitti oli tampsan ohi pihkooseen,siitä räskiin ja pahalammelle asti, jonka jälkeen räskiin takaisin ja karhuvuoren läpi kyminlinnalle asti!

Ensi viikolla lisää! Aika ja paikka sama!

Anttoni]]
10.07.2011, 10.29
Olisko ketään tulossa huomenna?

Rahka
10.07.2011, 22.01
Itse en pääse, matkoilla :(

Anttoni]]
10.07.2011, 22.48
Sepä harmi! Huomenna menen kuitenkin kykkimään sinne, jos joku vaikka eksyisi! :D

Rahka
14.07.2011, 01.00
Oisko perjantaille innostuneita kuskeja? Ja oisko klo 17 vaikka sopiva aika? Ja paikkana Citymarketin parkki? Laittakaa toki viestiä miten teille sopis :)

Midnight Walker
14.07.2011, 15.55
Anttonin kanssa oli juttua perjantaista, meinattiin mahdollisesti lähteä lenkille silloin. Mun käsikin tuntuu jo kohtuu hyvältä, pitänee huomenna päivällä kuitata tänne vielä että pääsenkö lähtemään vaiko enkö. Tuo 17:00 sopisi hyvin kuitenkin.

Anttoni]]
14.07.2011, 16.28
Moro!
Just sovittiin Rahkan kanssa,että klo 16,00 cityn pihalle! Miten on klo16? vai klo17?

Minulle käy kumpikin ajankohta!

Anttoni]]
14.07.2011, 16.43
Sovitaan, että KLO 16.00 Citylle!

Rahka
15.07.2011, 10.18
Sen verran epävakaalta tää keli näyttää että vettä kestävien vaatteiden puutteen vuoksi joudun jättäytyyn tänään kotiin.

Anttoni]]
15.07.2011, 13.39
Itsekin perun tämän päiväisen lenkin! Voitaisiin huomiseksi sopia aamulenkkiä!

Midnight Walker
15.07.2011, 14.19
Huonolta näyttää sää juu, ei viitsi lähteä rypemään. Taita sadella viikonloppunakin, joten ite en lähe lupailemaan mitään lenkeistä nyt. Ens viikkokin vähä avoinna eli voi olla että en ole maisemissa, mutta jos olen niin maanantaina Jumalniemeen. Pitää kuitata tuosta vielä jossain välissä.

Anttoni]]
17.07.2011, 22.14
Näyttäisi huomenna olevan hyvä keli!
Itse ainakin tulossa jumalniemeen! Myös Rahka tossa viikonlopun aikana viittasi tulevansa maanantain perus lenkille! Eli KLO 18.00 citymarket jumalniemen pihalle!

Rahka
18.07.2011, 11.11
joo klo 18 citylle :)

Anttoni]]
24.07.2011, 22.15
Olisiko huomenna tulossa muita minun lisäksi citymarketille?

Itse olen ainakin menossa, kun lupaa hyvää säätäkin!

Rahka
24.07.2011, 22.19
huomena aamukasista ilta kasiin töitä joten joudun jättään väliin

Midnight Walker
25.07.2011, 09.34
Mä varmaankin tuun tänään ajamaan, palailin eilen taas reissusta. Vähä kiirettä pukkaa kyl täl hetkel, mut jospa sitä ehtis silti illal tulla lenkille.

Anttoni]]
25.07.2011, 16.50
Joo! Pitänee lähtä ajelemaan kohta puolin sinne Citymarketille!

Anttoni]]
06.08.2011, 13.48
Noniin? Olisiko maanantaille lähtiöitä ?

Midnight Walker
06.08.2011, 17.56
Vähän epävakaata kelii lupailee maanantaille, joten katotaan silloin päivän mittaan tarkemmin. Luultavast kuitenkin normiaikaan klo 18:00 voisi lähteä cittarilta.

Anttoni]]
07.08.2011, 14.26
Katselin juuri säätiedotusta, ja näyttää poutaa maanantai iltapäivälle! Itse olen ainakin mukana!

Midnight Walker
07.08.2011, 21.17
Jos ei ihmeitä kelissä tapahdu niin mukana, Ville lupaili tulla myös. Lähetään vaikka vilkasemaan millaseen kuntoon enskat on reitit kuopinu Kymi erikoiskokeella.

Anttoni]]
07.08.2011, 22.05
Selvä peli!

Rahka
08.08.2011, 10.43
Tulen jos töistä pääsee ajoissa ja ehdin laittaa fillarin kasaan.

Anttoni]]
08.08.2011, 16.31
Hyvältä näyttää sää, joten itse tulen ainakin!

Midnight Walker
15.08.2011, 14.21
Ketään lähdössä tänään ajamaan? Mulla vähän kiireitä, mutta jos joku on lähdössä niin saatan mukaan lähteä.

Anttoni]]
15.08.2011, 15.09
Itse voin lähteä ajamaan!½

Midnight Walker
15.08.2011, 15.13
No lähetään vaikka luovi kiertämään niin siinä ei mene turhan kauan, kuudelta sinne cittarille siis.

Anttoni]]
21.08.2011, 19.31
Noniin! Huomenna klo18 citymarket!

Rahka
04.09.2011, 23.18
Onko huomena lenkkiä?

Midnight Walker
04.09.2011, 23.37
Mitä luultavammin cittarilta normiaikaan. Autosta laturi hajalla ja hieman säätämistä muutenkin, mutta koitetaan silloin ehtiä kuitenkin :)

Rahka
19.09.2011, 11.06
Millanen suunnitelma tämän päivän suhteen?

Midnight Walker
19.09.2011, 12.10
Lähdetään jos keli näyttää järkevältä. Tosin lupailee vesisadetta niin voipi hyvinkin jäädä väliin. Näkee varmaan neljän maissa tilanteen paremmin.

Rahka
19.09.2011, 13.14
Itse asiassa multa taitaa jäädä nyt muutenkin väliin kun kävin rokotettavana ja saman päivän ei suositella rankempaa liikuntaa. Tuli vastamieleen. :(

Midnight Walker
25.09.2011, 20.11
Huomenna lähetään 17:30 cittarilta. Tosin jos keli yllättää sateisena niin jääpi sitten varmaankin taas väliin. :)

Anttoni]]
19.04.2012, 13.39
Ensimmäinen lenkki kotkassa 30.4! Eli paikka tuttu Citymarketin parkkipaikka ja bensa-aseman puoli KLO18.00! Katsotaan sitten että kuka pääsee paikalle!

timoes
26.04.2012, 18.16
Moro. Mahtuuko porukkaan vielä yksi pyöräiliä lisää. Muutaman vuoden olen pyöräily ja pari maraton cupin kisaa läpi polkenu.

Anttoni]]
27.04.2012, 17.21
Kyllähän mukaan porukkaa mahtuu! Kivempi se on porukassa ajella kuin yksinään!
Lenkillä nopeus vaihtelee aika paljon ihan fiiliksen mukaan...

timoes
27.04.2012, 22.35
Hyvä homma. Juu kyllä se porukalla on mukavempaa ajella. Maanantaihin siis.

Rahka
30.04.2012, 20.40
Heikkokuntoisin kiittää ja kumartaa :) eikös mullekkin joku 30 km tullut?

Anttoni]]
01.05.2012, 14.23
Kyllähän se 30km tais tulla, kun itsellekkin 38km tuli matkaa!

Ens maanantaina sitten uusi yritys :D

t-man
03.05.2012, 19.52
Moros, täällä huhuilee Kuopion suunnilta väliaikaisesti Kouvolaan muuttanut maastokuski, mutta Kotkassa käyn päivittäin hommissa. Oon maisemissa ainakin tämän kuukauden ja voisin olla joskus halukas liittymään joukkoon komiaan :) Aikaisintaan varmaankin ensi viikolla, jos vapun tapaturmat paranis siihen mennessä...

Anttoni]]
04.05.2012, 14.34
Mukaan vaan! Maanantaina nähdään!

Anttoni]]
14.05.2012, 15.01
Tänään myös yhteislenkki! Cityltä klo 18!

Midnight Walker
15.05.2012, 22.08
Kirjotellaas nyt itekin tänne pitkästä aikaa. Eilen oli taas ihan mukava lenkki. Tosissaan cittarilta yritetään aina lähteä ma ja keskiviikkoisin on Haminassa yhteislenkki klo 18:00 ruissalon uimahallin parkkipaikalta.

Moros, täällä huhuilee Kuopion suunnilta väliaikaisesti Kouvolaan muuttanut maastokuski, mutta Kotkassa käyn päivittäin hommissa. Oon maisemissa ainakin tämän kuukauden ja voisin olla joskus halukas liittymään joukkoon komiaan :) Aikaisintaan varmaankin ensi viikolla, jos vapun tapaturmat paranis siihen mennessä...

Mukaan vaan jos sattuu aikataulut kohdalleen. Jos nyt nimimerkin muistan oikein niin tahkollahan me poljettiin yksi lenkki, oliko se nyt pari vuotta sitten kesällä?

timoes
22.05.2012, 16.40
Onkos huomenna kukaa menossa haminaan polkemaan?

Anttoni]]
01.06.2012, 17.00
Maanantaina itse näillä näkymin ajamassa! Kukaan muu?

Eli klo 18 Cittarilta

Anttoni]]
10.06.2012, 21.30
Huomenna on taas yhteislenkki, eli citymarket klo 18! Itse maanantaina mukana ja myös näillä näkymin haminassa keskiviikkona ajamassa!

Summer rider
10.06.2012, 22.38
Pääsiskö huomen mukaan ajamaan. Ikää on vasta 13. Onko vauhti niin kova et en pysy perässä.

Midnight Walker
10.06.2012, 23.59
Mukana ollaan juu. Mukaan vaan, ei jätetä ketään.

Rahka
11.06.2012, 11.48
En itse pääse tänään kun työnantaja tahtoo selvästi estää harrastamisen laittamalla mut taas yövuoroon tänään... :(

timoes
11.06.2012, 13.57
meitsi tulee tänää jos ei ihan rupee vettä sataa tolkuttomasti.

timoes
11.06.2012, 19.03
perkeleen vesi sade pilas meikän maanantain... mitenkä keskiviikkon onko porukkaa lähös haminaa? mihin aikaa? ja mistä?

Midnight Walker
11.06.2012, 22.37
Myö käytiin satees ajelees. Keskiviikost oli juttua että anttoni ei pääs lähtee haminaan, joten saatetaan ajaa kotkassa lenkki. Olikohan puol seiskalta silleen että ehtis lähtä. Sitä vois huomen iltana katsoa tarkemmin.

Anttoni]]
11.06.2012, 22.47
Juu voitas sopia toi yhteislenkki ke siinä puol 7. Onkos tapaaminen sitten taas siellä cityllä?

timoes
12.06.2012, 10.26
toi keskiviikon suunnitelma käy hyvin. citymarket käy hyvin tapaamis paikaks.

Anttoni]]
12.06.2012, 17.28
Selvä! Onko muita tulossa?

Midnight Walker
12.06.2012, 21.44
toi keskiviikon suunnitelma käy hyvin. citymarket käy hyvin tapaamis paikaks.

Jos huomaat niin yritetään lähteä huomenna siinä 18:15 siitä cityltä. Haetaan anttoni puolelta sen kotoonta ja suunnataan sen jälkeen santalahteen. Jos et satu huomaamaan tätä enään niin venaillaan sua kyllä siihen puoleen sitte :)

timoes
13.06.2012, 06.56
Jos huomaat niin yritetään lähteä huomenna siinä 18:15 siitä cityltä. Haetaan anttoni puolelta sen kotoonta ja suunnataan sen jälkeen santalahteen. Jos et satu huomaamaan tätä enään niin venaillaan sua kyllä siihen puoleen sitte :)

Juu koitan olla 15 yli paikan päällä.

Anttoni]]
17.06.2012, 23.10
Huomenna taas normiaikaan lenkki!

Anttoni]]
24.06.2012, 18.14
Huomenna taas lenkkiä... Vähä kehnoa keliä lupaa! Tullaan jos nyt ei älyttömäst sada

Rahka
25.06.2012, 16.39
Mä en ehdi tänään, joku päivä voitais muuten mennä tällä viikolla.

Anttoni]]
25.06.2012, 16.56
Eipä taida olla ajokeliä! Jätän ite väliin!

Anttoni]]
01.07.2012, 15.53
Huomenna lenkkiä taas cittarilta! Kukaan muu tulossa?

drizztb
02.07.2012, 14.43
Tervehdys! Olisin kans kiinnostunu osallistumaa lenkeille. Tosin pyörä vaatii liki kahen vuoden seisomisen jälkeen vielä huoltoa ja säätöä niin ihan tällä viikolla en taida vielä porukkalenkille päästä saati ehtiä. Mutta semmosta kysyisin että käyttääkö kukaan esim. Sports Trackeriä niin voisin vaikka sen kautta hieman tutkailla lenkkireittejä ja käydä ottamassa tuntumaa ajamiseen pitkän tauon jälkeen?

timoes
02.07.2012, 15.24
];1858793']Huomenna lenkkiä taas cittarilta! Kukaan muu tulossa?
mie tuun ainaki

Rahka
02.07.2012, 15.41
Itse en pääse tänään osallistumaan, viikolla voisi muuten katsoa jotain lenkkiä...

Midnight Walker
02.07.2012, 21.33
Tervehdys! Olisin kans kiinnostunu osallistumaa lenkeille. Tosin pyörä vaatii liki kahen vuoden seisomisen jälkeen vielä huoltoa ja säätöä niin ihan tällä viikolla en taida vielä porukkalenkille päästä saati ehtiä. Mutta semmosta kysyisin että käyttääkö kukaan esim. Sports Trackeriä niin voisin vaikka sen kautta hieman tutkailla lenkkireittejä ja käydä ottamassa tuntumaa ajamiseen pitkän tauon jälkeen?

Mulla oli jokunen gps-jälki vanhalta puhelimelta, mutta kohtuu harvoin tulee otettua talteen noita. Voishan sitä harkita että jonkin lenkin vetäisi jollakin ohjelmalla talteen lähiaikoina. Laittelinkin tuossa jo uudelle puhelimelle muutamat eri ohjelmat ja on ollu tarkotus testata niitä, mutta eihän sitä ole saanut suuremmin aikaiseksi :)

drizztb
03.07.2012, 09.07
Ite tykkään trackata lenkkejä niin voi sitten joskus muistella missä kaikkialla on tullut ajeltua. Samalla pystyy hieman seuraamaan kunnon kehittymistä sekä harjottelumääriä. Ja kaikein tärkeimpänä ominaisuutena voi kahvitaukokeskustelussa vertailla gps:sien tarkkuutta, maksiminopeuksia ja -sykkeitä :)

Anttoni]]
08.07.2012, 19.53
Huomenna taas yhteislenkkiä jos keli sallii!

timoes
09.07.2012, 15.27
Näyttäis keli sallivan ja iltaan kohden pitäis vielä kirkastuakin ennusteiden mukaan. Meitsi siis aineki tulee lenkille.

drizztb
10.07.2012, 08.17
Nyt alkais pyörä oleen jo ajokunnossa :) Oisko kenelläkään mielenkiintoa lähteä keskiviikkona oppaaksi parin tunnin kevyehkölle lenkille? Siis tietysti mikäli sää sallii, nyt ainaki Foreca näyttää hyvää keliä. Lähtöpaikaks käy hyvin toi Jumalniemen cittari mutta voidaan toki sopia joku muukin, tästä Korelasta nyt suhauttaa aika nopeesti melkei minne vaa. Hyvä lähtöaika ois varmaan siinä kuuden tienoilla tai vähän aikasemmin, paljoa myöhemmäks ei oikein viitti siirtää kun pitäs ehtiä nukkumaanki vielä.

Midnight Walker
10.07.2012, 19.32
Ei osaa sanoa vielä juuta eikä jaata kun tuo selkä vähän vaivaa taas. Jos vaikka huomenna päivällä kirjottelen mikä fiilis että viitsiikö lähtä lenkille vaiko eikö? Kuudeks ehdin ite aikaisintaan ja paikkana esim. toi cittari.

drizztb
11.07.2012, 08.44
Joo, seuraan tilannetta tässä päivän mittaan.

Midnight Walker
11.07.2012, 09.46
Otetaan se lenkki klo 18.00 siitä jumalniemestä cittarin kylmäasemalta. Yksi kaverikin tulee mukaan lisäksi myös.

drizztb
11.07.2012, 10.13
Näin tehdään. Oliks se kylmäasema muuten ihan siinä cittarin pihassa vai cittarilta katottuna motarin toisella puolella?

Midnight Walker
11.07.2012, 11.19
Ihan siinä cittarin pihassa.

Anttoni]]
11.07.2012, 11.45
Ite oon nyt tulos jos kerkeän! Vähä riippuu että saako maalaus homman tehtyä...

drizztb
12.07.2012, 08.41
No nyt sitä dataa olis: http://www.sports-tracker.com/#/workout/horkkana/ffi513h7skbn4mle

Oma kunto kyllä yllätti, ihmeen hyvin jaksoin perässä räpiköidä ja lenkin vauhti oli just sopiva ja maastotkin oli loistavia. Kiitokset opastuksesta ja täytyy yrittää tulla mahollisimman usein mukaan noille maanantailenkeille :)

Midnight Walker
12.07.2012, 15.09
Kiva viivahan sinne kartalle oli piirtyny näköjään :) Ja mukava lenkki oli kyllä juu.

Midnight Walker
12.07.2012, 22.05
Alta kahden viikon päästä keskiviikkona pidetään sitte PPP-97 xc kisat Haminassa. Kaikki tervetulleita mukaan. Paikkana siis ruissalon liikuntahallin parkkipaikka (Ruissalontie 12) klo 18:00 ja päivähän on siis ke 25.7. Mulla ei oo tässä vaiheessa viel tarkempaa tietoa kuinka pitkä rata, mutta kuulemma ihan mukavaa pätkää.

Itsellä taitaa olla auto ruostesuojauksessa juuri tolloin joten täytynee kait huitasta fillarilla sinne kisoihin sitte... No tuleepahan lämmittelyt alkuun :)

Anttoni]]
22.07.2012, 15.53
Huomenna taas yhteislenkkiä tiedossa sää varauksen mukaan!

timoes
05.08.2012, 21.17
meitsilt jää huominen lenkki töiden takii välii. hitto ku työt haittaa harrastust. keskiviikkon voisin yrittää lähtä haminaa jos keli sallii.

Summer rider
05.08.2012, 21.39
En mäkään pääse ku ei oo pyörää.

Anttoni]]
05.08.2012, 22.12
Hei! Itse oon huomenna tulossa ainakin ajamaan!!! Lupaa ihan hyvää keliä lenkki aikaan!

timoes
06.08.2012, 12.58
hähää! työt peruuntu siispä meitsi pääsee lenkille..

timoes
06.08.2012, 17.04
taitaa sitte alkaa vettä sataa. jääköhän lenkki sitteki välii.

timoes
20.08.2012, 13.20
se ois taas lenkki päivä, meikä ainaki tulossa ajelemaan.

Anttoni]]
20.08.2012, 14.54
Joo! Keli vaikuttaa hyvältä ja sitärataa eli ite ainakin tulossa ajamaan! Mikkokin ois tulossa ilmeisest...

mutias
21.08.2012, 16.14
Morjesta!

Muutin juuri viime viikolla Kotkaan enkä ole kerennyt muuton ja koulun alkamis hässäkän takia vielä kertaakaan lenkille.
Sellaista kyselisin, että missäs päin täällä olisi hyviä polkuja? Kämppäni on Kotkan saaressa, joten ei ihan läheltä varmaan löydy paljoa mettää.

timoes
22.08.2012, 09.55
Moro. saarelta lähimmät polut taitaa löytyä santalahdesta. mut parhaiten pääset reiteistä selville ku lähet mukaan maanantaisille yhteislenkeille. ja jos kuntoa löytyy enenmän ni keskiviikkosin on haminassa yhteislenkki minne suht koht aina joku karhulan/kotkan suunnalta menee. ite oon tänää menossa haminaan ajelemaan. lähen siinä klo17 karhulasta.

mutias
24.08.2012, 00.41
Ootteko maanantain lenkkejä varten kokoontunu jossaan mistä sitten porukalla lähdettäisiin sotkemaan?

timoes
24.08.2012, 08.48
Jumalniemen citymarketin parkkipaikalta kylmäaseman lähettyvillä on ollu kokoontumis paikka. ajan kohta on klo 18.00. sillee pienellä keli varauksella aina liikkeellä että vettä jos satelee ni lenkille ei oo lähetty.

Anttoni]]
26.08.2012, 22.22
Huomenna olisi taas maanantai lenkkiä tiedossa, mikäli keli sallii!

Vähä jotain sateen uhkaa huomenna mutta tarkemmin katotaan silloin!

timoes
27.08.2012, 09.51
Juu mie lähen tänää polkee jos on poutaa siinä lähtöhetkellä. sää ennusteiden mukaa näin pitäs olla.

mutias
27.08.2012, 16.41
Joo, enköhän minäkin yritä eksyä sinne

Rahka
03.09.2012, 16.43
Jos sää rauhottuu niin ainakin mä oon lähdössä...

Anttoni]]
09.09.2012, 22.49
Ite lähös huomen ajaan, jos keli antaa myöten! Taas kerran lupailee illaks pientä sadetta :D

mutias
09.09.2012, 23.47
Jep jep, huomenna myöskin mukaan mikäli ei sada kissoja ja koiria.