Tilasin rungon tuolta alkukesästä. Putiikissa tunnuttiin arvostavan asiakasta, puhelimessa puhuttiin asiallisesti ja maileihin vastattiin nopsaan. Pakettikin laitettiin postiin heti, kun tavaraa saatiin varastoon. Eipä jäänyt kuin hyvää sanottavaa.
Lisäksi podium pointseilla sai ilmaiseksi valtavan tarpeellista tavaraa rungon mukaan
Itse tilasin tuolloin pyörän joka tuli alkusähläyksien (Visan kanssa) ihan OK. Jarrukahvat olivat vain "väärin" päin. Myöhemmin olen tainnut tilata kerran jotain pienempää ja silloin kaikki toimi hyvin.
Tuossa vähän aikaa sitten tilasin ajolasit ko paikasta. Toimitus oli nopea ja kaikki sujui ihan ok. Yhteyttä ei sen kummemmin tarvinnut pitää, sillä nettitilauksen jälkeen tuli heti ilmoitus, että tilaus käsitellään ensitilassa. Tein tilauksen lauantaina ja maanantaina tuli aamulla sähköposti, että paketti lähtenyt. 4 työpäivää otti paketilta matka Tampereelle normaalissa postissa. Ainut miinus oli se, etteivät lähettäneet paketin seurantakoodia vaikka kirjattuna kirjeenä paketti kulki. Plussana taasen postimaksunveloitus 2,99£ vaikka paketin todellinen lähetys oli maksanut 5,xx£. Toisena plussana voisi mainita varastotilanteen näkymisen nettisivuilla. Kaikin puolin ok maku jäi tästä kaupasta.
Pedal On is an authorised dealer for Giant, Liv, Trek, Scott, Cadex, Endura, Castelli, Bontrager and many more brands. We offer free delivery and finance.
Lisää kokemuksia kyseisestä englantilaisesta putiikista? Itse olen mahdollisesti tilaamassa hyvinkin pian pyörää tuolta. Pyörän rahdille tulisi aikalailla hintaa, melkein 110 euroa, mutta onhan se jo sen kokoinen rahdattava, että ehkä kuljetuspalvelun hinnan voi selittää sillä. Toisaalta saksasta pyörien rahdit voivat olla luokkaa ~30e tai jopa sisältyä pyörän hintaan :O
Tietääkö kukaan Pedalonin sivustolle voimassa olevaa Promotions-koodia, jolla voisi saada jotain etuja?
Kehuja myös täältä. Nopeasti vastasivat sähköposteihin ja hinnat kohdillaan.Tnt toi pyörän töihin. Maanantaina tilasin ja seuraavana maanantaina pyörä kotiin. : )
21. päivä tilasin ja rahojen siirrossa kesti hetken, mutta sitten alkoi TNT:n seurantalokissa tapahtua. Huomenna todennäköisesti paketti asuinpaikkakunnalla
Reilu kuukausi takaperin tilasin Anthem X3:n, postikulut olivat sen vajaa 100 puntaa, mutta olihan se toimituskin nopea. Torstaina tilasin ja tiistaiaamuna kuriiri soitteli, että minne paketti tuodaan.
Noi kahden brittipyörän ostaneena voisin heittää mututuntumalta, että pitävät väärinpäin noita jarrukahvoja briteissä, onhan siellä se väärän puolen liikennekin.
Hyvä pulju, hyvät fibat jäi (postikulut poislukien)
Comment