PDA

Näytä tavallinen näkymä : Fillaritatskoja?

kebne
05.10.2008, 17.12
Onko sinulla fillariaiheisia kuvia ihossasi?
Minkälaisia? Miksi?

Minkä takia tatuoitu kuva on sinun juttusi?
Paljonko tatuoinnin ottaminen sattuu?

Ensimmäistä kertaa elämässäni harkitsen tatuoinnin ottamista...
Mielestäni osuvat, pienet, tyylikkäät, kantajansa näköiset tatuoinnit ovat hienoja. Toisaalta paljon piirustusjuttuja tehneenä aivan paljas/tyhjä iho onn tavattoman kiehtova. Kun taas löysin kuvaidean, joka olisi aivan mun...
Ihan joko-tai fiilis, pikkasen se hakkaaminen ja sen tuntuminen jännittää.

opnykanen
05.10.2008, 17.16
itselläni ei ole, mutta pari klassista taitaa olla rattaan "painauma" pohkeessa ja ketju kiertämässä käsivartta.

en tiedä onko jo entuudestaan tuttu, mutta tällaiseen törmäsin

http://cyclingtattoogallery.blogspot.com/

samooja
05.10.2008, 21.37
Älkää herranjestas ottako tatuointeja!! Sellaset ihmiset on kauhean pelottavia, mitä lie outoja tyyppejä.

Vepa
05.10.2008, 22.08
Mustelmat tulevan kaatuillessa automaattisesti :D Menee kyllä aiheesta ohi, mutta olisikohan viisasta laittaa tuohon kyynärvarren kipeään pattiin jotain geeliä tms.?

holapeelo
05.10.2008, 23.07
Tatska kyllä löytyy, mutta ei fillari-aiheinen. :D Eikä se edes satu, vaikka itsekin sitä pelkäsin. Vähän vaan nipistelee. Mutta varoituksen sanana: noihin jää koukkuun, itsellä jo seuraavan kuvan suunnittelu meneillään. :D

TimoF
05.10.2008, 23.32
Rattaan "painauma" vasemmassa pohkeessa olis hieno.

Verska-Vesa
06.10.2008, 00.50
Rattaan "painauma" vasemmassa pohkeessa olis hieno.
Huumoriarvo menee jos ajaa bmx:ää jossa on voimansiirto vasemmalla.

Sidi
06.10.2008, 09.05
Älkää herranjestas ottako tatuointeja!! Sellaset ihmiset on kauhean pelottavia, mitä lie outoja tyyppejä.

Joskus ennen oli hienoa olla outo ja pelottava tyyppi tatuoinnin kanssa. Nykyään poikkeaa massasta jos ei ole tatuointeja. Ja kun ne on kaikilla niitä samoja, niin ainutlaatuisia tribaaleja... Ja naisille sopii tosi hyvin valtavat käsivarsitatuoinnit.

Ja sehän on tietysti hienoa että: Tää on mulle silleen hirveen tärkee juttu kun mun hamsteri kuoli ja mä haluun muistaa sen ikuisesti ja kunnioittaa sitä.

Kukaan ei ota tatuointia vain sen takia että haluaa näyttää paremmalta tai jotain sellaista.

Tatuoinnit muuten lämmittää samalla lailla kuin isot tis...t.

Kun muilla on vielä päällä toppatakki, niin ne kenellä on uusi tatuointi tai isot tis..t, niillä on päällä T-paita, jopa hihaton sellainen.

TURISTI
06.10.2008, 09.28
Tatuointi löytyy ja lisää tulee, en tosin tiedä koska, mutta varmasti joskus.

Nykyinen ei ole fillariaiheinen, mutta mietinnässä on josko semmoisen vois jonkun nahkaansa hakata. Tosin kuten tuon ylläolevankin linkin kuvista huomaa, on hienon fillariaiheisen kuvan tatuoiminen aika haastavaa. Tai edes hyvän aiheen keksiminen.

Kuvan tekeminen sattui paljon vähemmän kuin luulin, tai olin etukäteen kuullut.
Ei kannata sen kivun takia jättää ottamatta, mutta monien muiden syiden takia kyllä kannattaa.

Eli omat vinkit:
- harkitse oikeasti paljon, kauan ja pitkään
- katso paljon tatuointikuvia, alat huomaamaan laadussa ja tekijöiden taidoissa eroja
- ota selvää paikoista etukäteen ja mene vain hyvämaineisiin paikkoihin joissa on oikeasti osaavia tekijöitä
- älä ota ensimmäistä tatuointia otsaan, kaulaan, kämmenselkään, ranteeseen tai mihinkään muualle mistä sitä kuvaa ei tarvittaessa voi peittää
- jos olet alle 18 tai juuri täyttänyt 18, niin älä ota sitä kuvaa... :)

GTMile
06.10.2008, 10.42
Eli omat vinkit:
Tuohon kannattanee lisätä vielä, että ei kannata ottaa tyttöystävän nimeä tatuointina. Ainakaan kovin nopeasti suhteen alkamisesta. Tai ainakaan kovin näkyvään paikkaan. Tai jos ottaa, niin kannattaa tehdä suunnitelma B eli suunnitella jo valmiiksi, mitä kivaa siihen päälle tatuoidaan, jos homma sittenkin menee poikki. :D

fob
06.10.2008, 11.10
Tarpeeksi kauan kun harrastaa maastossa ajoa, saa ilmaiseksi arpitatuointeja. Itselläni on oikeassa pohkeessa rattaan kuva ja molemmissa säärissä satunnaiskuvioita. Ei satu, mutta voi joutua syömään antibiootteja 7 - 10 vrk....

Näitä on kylläkin jo aika monella, joten katu-uskottavuus ei taida lisääntyä.

p bonk
06.10.2008, 11.27

*tähän joku naurusta kierivä hymiö*

Porcopus
06.10.2008, 11.58
Löytyy, mutta ei fillariaiheista. Sattuuko vaiko eikö on aikapaljon omasta kipukynnyksestä ja paikasta kiinni. Sisäpinnat, esim olkavarressa lähempänä kainaloa tekevät kipiää. Olkapäätatska menee kivasti pilalle, kun ajaa liian läheltä puuta ja oksantynkä raapaisee vekin siihen päälle. Nähty on.

JariV
06.10.2008, 12.25
Hankin n. kymmenen vuotta sitten oikeaan käsivarteen semmoisen tribaalin ja enkä ole katunut. Aluksi kuvan tekeminen sattui aika prkl:sti, mutta helpotti loppua kohden.

Lisää otan heti kun keksin sopivan kuvan ja paikan. Pitäisi keksiä sellainen paikka jossa nahka ei kovastikaan venähdä vanhetessa ja aiheenkin pitäisi kestää aikaa hyvin.

Attitude
06.10.2008, 14.43
Ei ole villariaiheisia, mutta tulossa lienee... Ei satu paljoa - toisaalta sormus oli kyllä aika "raastava" ja kyynärvarren sisäpinta on myös aika muikeeta aluetta...:p

Raakahanu
06.10.2008, 14.57
En niin paljon fillaroinnille lämpene että aiheesta tatuoittaisin. Sen verran kuitenkin tulee rymyttyä, että käsivarret taitavat jäädä ennalleen, mutta toinen kylki voi jossain vaiheessa lähteä työstettäväksi. Pieniä tatuointeja en henk koht ymmärrä.

Teemu Kalvas
06.10.2008, 18.04
Näistä tyttöystävistä puheenollen:

Kaverin vaimo sanoi toista kertaa hukkuneen sormuksen tilalle äijälle uutta ostaessaan, että seuraavalla kerralla tulee tatuointi. Tästä on jo ties kuinka monta vuotta ja sormus on yhä tallella.

Singer
07.10.2008, 00.10
söpö pikku-piru on ollut mielessä monta vuotta, ei hirviöitä kun ne irvistelee ;)

ellmeri
07.10.2008, 10.53
Tossa olen pähkäilly nilkkaan tatskan ottamista,olisi toi meidän Klubi-tunnus mutta hallitus on päättänyt että jos eroaa niin lähtee jalkakin.:o joten,mietitään vielä.;)

samooja
07.10.2008, 19.20
Tatuointi löytyy ja lisää tulee, en tosin tiedä koska, mutta varmasti joskus.

Nykyinen ei ole fillariaiheinen, mutta mietinnässä on josko semmoisen vois jonkun nahkaansa hakata. Tosin kuten tuon ylläolevankin linkin kuvista huomaa, on hienon fillariaiheisen kuvan tatuoiminen aika haastavaa. Tai edes hyvän aiheen keksiminen.

Kuvan tekeminen sattui paljon vähemmän kuin luulin, tai olin etukäteen kuullut.
Ei kannata sen kivun takia jättää ottamatta, mutta monien muiden syiden takia kyllä kannattaa.

Eli omat vinkit:
- harkitse oikeasti paljon, kauan ja pitkään
- katso paljon tatuointikuvia, alat huomaamaan laadussa ja tekijöiden taidoissa eroja
- ota selvää paikoista etukäteen ja mene vain hyvämaineisiin paikkoihin joissa on oikeasti osaavia tekijöitä
- älä ota ensimmäistä tatuointia otsaan, kaulaan, kämmenselkään, ranteeseen tai mihinkään muualle mistä sitä kuvaa ei tarvittaessa voi peittää
- jos olet alle 18 tai juuri täyttänyt 18, niin älä ota sitä kuvaa... :)

Mä olin neljätoista kun ekat leimat löin itse käsin. JA jokaisella kuvalla on oma tarinansa, kuvaavat elämänvaiheita. Vain sivistymätön moukka tai vähä-älyinen ajattelee antisosiaaliasta-ainesta kun näkee tatuoidun henkilön. Moni ex-työkaveri on äimistynyt nähdessään mun vartalon: emnä mä arvannut että sä olet noin värikäs? -minä vastaan, että rasisti.

Ja sitten vitsi, että ei tarvitse koko totuutta kertoa. Nuori kaunis hoitaja tuli tajuttoman potilaan luota vanhemman naisellisen ja oikein hyvin säilyneen hoitajan luokse ja sanoi, että en minä voi pestä sitä tajutonta potilasta kun sen sukupuuttoonestämisvälineessä lukee, Adam, se on varmaan niitä miehiä!? Vanhempi ja huomattavasti mehukkaampi hoitaja, jolla oli mielikuvitusta ja kokemusta, sekä hyvät otteet ja varsin notkea vartalo, meni potilaan luokse ja pesi tämän, ja viipyi vielä hetken kunnes palasi nuoren kaunin hoitajan luokse hiukset auki poskety punaisena todeten, siinä luki Amsterdam.

Mä hurahdin teininä tohon Japaniin, nyt tuhrittuna tuunaan pikkupuita ja solmuja.

Pekka L
07.10.2008, 19.35
Jos ottais Ultegran etuvaihtajan kuvan vasempaan ja takavaihtajan oikeaan käteen. Muistin virkistämiseksi sitte kun on vanha.

samooja
07.10.2008, 21.14
voittehan Te myös tatuoida jalkateriin suksien lukot sekä jalkapohjiin klossit.

JiiPee
07.10.2008, 21.25
Tossa olen pähkäilly nilkkaan tatskan ottamista,olisi toi meidän Klubi-tunnus mutta hallitus on päättänyt että jos eroaa niin lähtee jalkakin.:o joten,mietitään vielä.;)

Sahaaks ne jalan poikki viskarssin retkisahalla...:eek:?

ellmeri
07.10.2008, 21.36
Sahaaks ne jalan poikki viskarssin retkisahalla...:eek:?

Niin ne Pahat-sedät :rolleyes: puhuu.

TURISTI
08.10.2008, 09.57
Mä olin neljätoista kun ekat leimat löin itse käsin.

Niin joo, ja pari asiaa vois lisätä omalle listalleni:
- älä tee tatuointeja itse, tai anna kaverin harjoitella (jos et tykkää peitekuvista)
- ota selvää mitä joku symboli/kuva jossain tietyssä paikassa tarkoittaa esim. eri kulttuureissa tai piireissä. (Eli "tähdet" olkapäihin (siis etupuolelle) tatuoituna en ehkä kävelis venäjällä hihattomassa yms.)

Tottakai tatuoinneilla on usein kantajalleen ihan spesiaalimerkitys, mutta silti ne voivat ulkopuoliselle näyttää tökeröiltä, epäsiisteiltä töherryksiltä, joista tulee ties mitä assosiaatioita erilaisiin ihmisryhmiin. Itse siis olen ennemmin harkinnan ja laadukkaan työn kannattaja, kuin esim. irc-galleriasta lötyvien kotitatskojen fänboy number uno.

Kannattaa etsiä esim. Tattoo Soon ja Karppimies irc-galleriasta ja miettiä kannattaako siitä tatuoinnista, hygieniasta ja ammattitaidosta vähän vaikka maksaakin.

Lisätään omalle listalle:
- älä tingi, sovi etukäteen mitä maksaa ja maksa vaikka ylimääräistä onnistuneesta kuvasta. Se on kuitenkin ikuinen.

samooja
08.10.2008, 16.24
Niin joo, ja pari asiaa vois lisätä omalle listalleni:
- älä tee tatuointeja itse, tai anna kaverin harjoitella (jos et tykkää peitekuvista)
- ota selvää mitä joku symboli/kuva jossain tietyssä paikassa tarkoittaa esim. eri kulttuureissa tai piireissä. (Eli "tähdet" olkapäihin (siis etupuolelle) tatuoituna en ehkä kävelis venäjällä hihattomassa yms.)

Tottakai tatuoinneilla on usein kantajalleen ihan spesiaalimerkitys, mutta silti ne voivat ulkopuoliselle näyttää tökeröiltä, epäsiisteiltä töherryksiltä, joista tulee ties mitä assosiaatioita erilaisiin ihmisryhmiin. Itse siis olen ennemmin harkinnan ja laadukkaan työn kannattaja, kuin esim. irc-galleriasta lötyvien kotitatskojen fänboy number uno.

Kannattaa etsiä esim. Tattoo Soon ja Karppimies irc-galleriasta ja miettiä kannattaako siitä tatuoinnista, hygieniasta ja ammattitaidosta vähän vaikka maksaakin.

Lisätään omalle listalle:
- älä tingi, sovi etukäteen mitä maksaa ja maksa vaikka ylimääräistä onnistuneesta kuvasta. Se on kuitenkin ikuinen.

Mistä kirjasta luit? Arvaa kiinnostaako... Tunnetaanko me? ollaanko me tavattu? Oletko sinä nähnyt minut alasti? Ei et varmaankaan. Ihan kiva kirjoitus, mutta mun mielestä sä koitat laittaa mut johonkin vitun lokeroon.

Snaju Tibja, sabaka!

dt
08.10.2008, 20.46
mun mielestä ehdottomasti nyt kannattaa ottaa hauistribaalit ja piikkilangat ja viivat ja sellaiset, kun ne ovat todettu junteiksi ja urpoiksi julkisesti.. eli muutaman vuoden päästä ne ovat muotia. Samoin kun kaikki tiikerit ja muut elukat.

TURISTI
09.10.2008, 08.50
Mistä kirjasta luit?
En ihan hirveesti lue kirjoja, pitäis kyllä lukea enemmän. Ei vaan ehdi ja jaksa.

Arvaa kiinnostaako...

Arvaus: Ei.
Vastakysymys: Miksi sinua pitäisi kiinnostaa? Ilmeisesti kiinnosti kun kirjoitit "vastineen" viestiin, joka ei edes ollut osoitettu sinulle.

Tunnetaanko me?

Ei kai. Haluisitko tutustua?

ollaanko me tavattu?

En tiedä, mahdollisesti kyllä tai mahdollisesti ei.

Oletko sinä nähnyt minut alasti? Ei et varmaankaan.

Veikkaisin myös että en. Toivottavasti sinäkään et ole minua.

Ihan kiva kirjoitus, mutta mun mielestä sä koitat laittaa mut johonkin vitun lokeroon.

Kiitos. En koita, kirjoitukseni ei ollut osoitettu sinulle. Jokainen tekee omat valinnat ja itsekkin olen sitä mieltä, että tatuoinnit ovat henk. koht. juttu, joita ulkopuolisten ei tulisi liikaa arvioida tai kritisoida. Tuo nono-listani on omia mielipiteitä tatuoinneista, mitä itse en koskaan tekisi ja ajattelin, että alkuperäinen kysyjä saattaisi olla kiinnostunut mielipiteistäni ja ne saattaisivat herättää mietteitä ja pohdintoja oman ihonsa väritysprojekteja varten.

Snaju Tibja, sabaka!

En osaa venäjää, tarkoittaneeko jotain koiraan viittaavaa? Et tajua, senkin koira?

Edit.
Niin siis joo, olit tuon "Venäjä"-sanan lihavoinnut. Nojoo, se on tavallaan "kirjasta" luettu.
Tarkoitus oli vaan viitata, että tietyillä kuvilla ja symboleilla voi olla eri kulttuureissa erilaisia merkityksiä. Näistä kannattanee olla tietoinen jos matkustelee.

freerider70
09.10.2008, 15.22
Santa Cruzin logoa oon harkinnu jalkaan, sillä tavalla hauska kuva että ihan joka jantteri ei kumminkaan tiedä mistä on kyse.

samooja
09.10.2008, 15.37
vähän koiraan...

Raakahanu
09.10.2008, 16.34
Toistaiseksi paras on SomethingAwfulin foorumilla yhdellä gimmalla:
http://img72.imageshack.us/img72/3585/huglifebp8.jpg

Sidewaysin foorumilla oli jäbä jolla "fillarilasit" (pimeässä näkyvällä musteella), mutta hukkasin kuvan johonkin. Erittäin hauska.

jeppe
09.10.2008, 22.43
Nyt kun tuli esille, niin onko jollakulla linkittää kuvaa tatuoinnista, johon on tullut päälle arpi/haava/ruhje/mustelma tms? Kiinnostaisi tietää miten herkästi kuva kärsii.

dt
10.10.2008, 08.18
..ei ole kuvaa mutta kyynärästä on joidenkin pannujen jäljiltä "kulunutta kohtaa".. aikas makeeta, pitää olla vähän elämän merkkejä.

Highlander
05.03.2010, 14.00
Siinähän tuo :) kuva vähän heijastelee..

mutanaama
05.03.2010, 17.31
Törkeen hienohttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

marco1
05.03.2010, 17.37
Törkeen hienohttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

Miksi Highlanderilla on sun kuva pohkeessa?

mutanaama
05.03.2010, 18.59
Se on fani .

VPR
05.03.2010, 19.30
Onks toi Billerin piirtämä?

Highlander
06.03.2010, 01.15
marco1: :D

mutanaama: :)

VPR: kyllä :)

mutanaama
06.03.2010, 02.38
Enivei, ihan törkeen hianohttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

Ei mitään elvistelyä tai urostelua. Jos olisin itse keksiny ton, olisin neítsytnahkani saattanu jopa kuvioida.

TimoF
06.03.2010, 16.42
Siinähän tuo :) kuva vähän heijastelee..

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2489464.jpg

http://www.juhlantaika.fi/images/50620-HG%20vihrea%20pallo%20konfetti%2028g.jpg

Highlander
10.04.2010, 00.10
http://www.juhlantaika.fi/images/50620-HG%20vihrea%20pallo%20konfetti%2028g.jpg
Oho, katos...no se löytyy tuolta mun profiilin albumistakin.

Terwis
09.01.2011, 21.54
Nyt kun tämä fillarointi on ollut useita vuosia harrastuksen lisäksi melkolailla elämäntapa niin ajattelin tatuoittaa jotain siihen liittyvää:

http://fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=249&pictureid=5183

Kuva on vielä pahasti kesken eikä oikein vielä ole muuta kuin ääriviivoja.
Tuo on osa tuota muuta kuvaa ja ei paista niin selvästi valmiissa kuin nyt.
Valmiimpaa näkee 2 viikon päästä.

Highlander
11.01.2011, 10.17
Nyt kun tämä fillarointi on ollut useita vuosia harrastuksen lisäksi melkolailla elämäntapa niin ajattelin tatuoittaa jotain siihen liittyvää:

Päheeltä näyttää jo!! :)

Mari1970
09.02.2011, 20.13
Mulla on tatuointi...ja vieläpä fillariaiheinen...siinä on Suomineidon kuva eli suomen kartta vihreällä ja siinä Suomineidon leveimmällä kohdalla ruskealla tehty polkupyörä....tämän suunnittelin itse,jonka ystävä piirsi paperille ja tautoija teki huhtikuussa 2009...koskee mun omaa tänä kesänä tapahtuvaa pyörämatkaani...

Tank Driver
10.02.2011, 00.01
Tällaset tytöille

http://loyalkng.com/wp-content/uploads/2009/11/biker-tattoo-butt-bicycle-handle-bar-motorcycle-hot-babe.jpg

JohannaKN
10.01.2013, 18.58
Ei mahdu yhteen kuvaan. Tuoreeltaan kuva. Nyt värit ovat jo perusmustaa- ja harmaata.

https://lh5.googleusercontent.com/-IWQLgCiQIec/TqHIasxw2rI/AAAAAAAAAKs/fDB043Dyt7w/s502/tat+001.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-T1F9-D5oq1Q/TqHIaYMQu2I/AAAAAAAAAKk/qLUz22y3mOs/s532/tat+002.jpg

Grandi66
10.01.2013, 20.46
Itseltäni löytyy tällainen. Huono kännykuva, kuvassa kaksi asiaa joista pidän.

https://lh4.googleusercontent.com/-cV6Fua5cCF4/UO78WgRrc4I/AAAAAAAAV7I/irbLJKCadtA/w252-h336-k/IMG_20130110_193715.jpg

Tank Driver
10.01.2013, 23.04
Itseltäni löytyy tällainen. Huono kännykuva, kuvassa kaksi asiaa joista pidän.

https://lh4.googleusercontent.com/-cV6Fua5cCF4/UO78WgRrc4I/AAAAAAAAV7I/irbLJKCadtA/w252-h336-k/IMG_20130110_193715.jpg

Karvat ja pimeys?

Jake_Kona
10.01.2013, 23.33
Joskus näissä asioissa näyttää olevan homma harmittavan hakusessa. Joten laadin tatuoinnin muistilistan mitä tulee muistaa ennenkuin homaan ryhtyy.

Pitäis olla pitkä harkinta-aika ja katsoa viikon päästä minkälainen kuva sitä olisi suunnitteilla nahkaan naputeltavaksi.
Kun totuus on
- kuva on haaleampi kuin suunnittelulehtiöllä
- kaikki tatuointiartistit ei osaa tatuoida kaikenlaisia kuvia. Monesti haukattu liian iso pala
- värikuvat onnistuvat harvoin. Usein haaleita tuhrun näköisiä
- pieni kuva on turha
- iso kuva on vaikea
- liian monta kuvaa on lol
- osta ensin teos piirustuksena seinälle. Jos viikon päästä ällöttää katsella olet oikeassa. Shitti on skeidaa

Jos taas pitäisisanoa mikä on hyvä tatuointi. Japanissa osataan tämäkin paremmin. Yksi aihe ja se isona sekä hyvin tehtynä
Koska tatuointiin ei riitä puolivillainen idea ja toteutus

Chenotte
11.01.2013, 07.50
Onneksi foorumilta löytyy ihan oma tatuointipoliisikin ;)

Tank Driver
11.01.2013, 10.44

Just näin.

Highlander
11.01.2013, 10.45
Joo :D onneksi on aina se vaihtoehto, että nahanpalasta voi tehdä hienon lampun varjostimen feat nazi punks..

http://www.infocenters.co.il/gfh/multimedia/GFH/0000003550/0000003550_1_web.jpg

JohannaKN
12.01.2013, 01.56
Valitsin paikan monien joukosta katselemalla mitä tatuoija on tehnyt aikaisemmin. Sekä sekalaisia sivuja, joissa oli kehuja/haukkuja paikoista.
Onko mainosta, jos laitan tänne linkin?
..olisi Tempokisulle Johny Depp-tatska tuolla galtsussa.

samooja
12.01.2013, 11.06
Tatuointi.

Mustetta ja neuloja tehdään käsin, varotaan työntämästä liian syvälle ettei maksa ala kärsimään.

Koneella voi korjata vanhoja haalistuneita värejä tai peittää tai parannelluttaa tatuointia.

Kaikkia tatuointeja ei ole aina tehty laadukkailla väreillä, ovat käyttäneet mitä saivat raapusteltua.

Tatuointi on osa henkilöä, sen ei tarvitse olla kuin länsirannikkolaisen pyykkärin karvainen luomi joka irvistää minkin vieressä, tai lävistys mikä rikkoo luonnollisen kauneuden, jota varten atomit on syntyneet miljoonien vuosien aikana. Eiku...

En tiedä mikä tuo lamppu on... Mutta tuli mieleen kun länsimaalaisia kristittyjä eksyi australiaan. Tupakkamasseja ja lompakoita tekivät alkuperäisväestöstä. Japanissa esi-isät nyljettiin ja heidän nahka ripustettiin seinälle.

Highlander
12.01.2013, 18.41
En tiedä mikä tuo lamppu on...
Menee jo vähän ohi aiheesta, mutta Ilse Koch aikoinaan harrasti sisustamista.. :rolleyes: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilse_Koch

artzi
12.01.2013, 19.28
Oliskohan se kuulia jos olisi semmoinen tatska jossa on ensin folder... josta tulee sitten mummopyörä ja lopulta tandemi? Hmm... ehkä se vaatii aika paljon tilaa, kannattanee mitata ensin, ettei lopu kesken...

samooja
13.01.2013, 11.10
Menee jo vähän ohi aiheesta, mutta Ilse Koch aikoinaan harrasti sisustamista.. :rolleyes: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilse_Koch

Ehkä vain minusta tuo on hiukan riipivää, selkäpiitä kylmäävää. En tajua mikä hitsi tuossa tuollaisessa historiassa innostaa yhä vieläkin.

Taidanpa soittaa Mustafalle, että lähtistkö lenkille puhumaan vaikka miten perheen kanssa on kiva olla, hän ei soittele tai tekstaile yöllä humalssa, eikä kysele vaimolta mitä kuuluu kun on poistanut mun numeron. Ja aina käsipesun kautta, ennekuin astuu tupaan.

Eilen juteltiin ja naureskeltiin tälle itsemurhapommittaja vitsille. Joka oli siis matkalla tihutöitä tekmään, istui sitten saamelaisen viereen ja saamelainen alkoi heti jutella. Että mihin matka ja semmosta. Itsemurha pommittaja kertoi, olevansa matkalla paratiisiin, ja sinne päästään räjäyttämällä itsensä merkittävässä paikassa. Saamelainen kysyi, että mikä siellä paratiisisa sitte on niin paljon hienompaa ku maan päällä? Itsemurhapommittaja sanoi ylpeästi, 600 neitsyttä odottaa minua. Ja ne on naisia? Innostui saamelainen. En kysynyt itsemurhapommittaja vastasi.

En tiedä miten tarina päättyy, mutta eiköhän kiivaus vaihtunut epäluuloon ja terveeseen kyseenalaistamiseen, ja vanhojen ikävien kuvien unohtamiseen.

Highlander
13.01.2013, 18.53
Ehkä vain minusta tuo on hiukan riipivää, selkäpiitä kylmäävää. En tajua mikä hitsi tuossa tuollaisessa historiassa innostaa yhä vieläkin.

Niin, no en tiedä innostuksesta, mutta ylipäätänsä kun noita tuon aikakauden tapahtumia tutkitaan ja pidetään tulevien sukupolvien tiedossa sen pienemmällä todennäköisyydellä koskaan tulee tapahtumaan samanlaisia kauheuksia. Toivottavasti. Vaikka onhan näitä ollut sen jälkeenkin ja nytkin ja varmaan on niin kauan kuin ihmisiä on olemassa..

Olihan tuo tietysti vähän karskia huumoria. Pyydän anteeksi jos joku loukkaantui.

milan1
23.02.2013, 09.22
No joo minulla on jo vähän pidemmän aikaa tehnyt mieli ottaa jokin fillariaiheinen kuva mutta jotenkin en ole vielä löytänyt mieleistäni kuvaa, joten oisko kenelläkään heittää linkkejä et mistä löytäisi useita kuvia josta voisin saada ideoita... ???

Highlander
26.02.2013, 11.16
No joo minulla on jo vähän pidemmän aikaa tehnyt mieli ottaa jokin fillariaiheinen kuva mutta jotenkin en ole vielä löytänyt mieleistäni kuvaa, joten oisko kenelläkään heittää linkkejä et mistä löytäisi useita kuvia josta voisin saada ideoita... ???
http://cyclingtattoogallery.blogspot.fi/

http://bicycletattoos.tumblr.com/

milan1
26.02.2013, 14.31
Kiitos linkeistä ja lisää saapi laitella jos vielä löytyy...