Näytä tavallinen näkymä : Oletko LOMALLA?
Tämän päivän oon lomalla.
Ollaan oltu jo 3 päivää. Ens maanantaina kyllä pitää mennä takas töihin. Varsinaiset kesälomat ja lomautukset alkaa sitten heinäkuussa....
pööräilijä
04.06.2009, 12.51
jeeep, kesä loma alko 30.5.:p
Kyl... toukokuun viimeinen viikko oli lomautusta ja nyt sitten kesäkuu ihan lomailua. Jämillä vietetty loman alku. Huomenna olisi aika palata taas kotiympyröihin.
xs2jammu
04.06.2009, 14.18
Olen, viime viikollahan tuo yllättäen alkoi. Tuli ihan kuin Jäätteenmäelle aikanaan, mitään en pyytänyt.
zockeroos
04.06.2009, 16.57
Kyllä. Pari päivää ollut ja päälle 2 kuukauttahan sitä vielä on jäljellä. :)
Lomailua ollut jo viikon verran.
Peruskoulu LOPPU ja nyt lomaa pari kuukautta. :eek:
Lomailua vielä seuraavat pari kuukautta mullakin :-)
mutanaama
05.06.2009, 15.23
Tänä vuonna taitaa lomat jäädä aika lyhyeen. Muutama onneton viikko silloin tällöin, ehkä pari pidennettyä viikonloppua. Mutta täytyy sitten nauttia niistä kaksin verroin. Onneksi kesä sattui tänä vuonna viikonlopulle, pääs siitäkin nauttimaan
m e r k s
05.06.2009, 15.45
Kyllä, tänään se alkoi. :)
fratello
05.06.2009, 20.07
En tiedä... ilmeisesti... Jeah. juhannukseen saakka. Kun kelit kuivuu niin Colnago imee asvalttia satoja kilomerejä:) ja jos ei kuivu niin ajetaan Mummo focuksella jossa lokarit;)
Tästä se alkaa nimittäin 6 vkon kesäloma! :)
Proj.nro
18.06.2009, 17.55
Olen, jo kohta parituntia..mitähän sitä tekis?!
Joo, viikon pidän lomaa. Loput myöhemmin.
hannupulkkinen
18.06.2009, 19.19
Joo! Viisi viikkoa.
En, ensiviikolla lomalla pari päivää Kuusamossa, mutta varsinainen loma vasta 3 viikon kuluttua
Lomalla ollaan, tiistaina täytyy heittää lenkki kotona, pitää hakea pyörä ;-)
Nyt saikulla :eek: (toivottavasti pääsen osallistumaan Tahkolle) ja ensi viikosta alkaen kesälomalla :p
Highlander
23.06.2009, 23.12
Jep, tänään alkoi. 5 viikkoa putkeen, huomenna kolmeksi päiväksi Saksaan oluelle ja ensi viikolla Rodokselle grillaamaan ruhoa...siitä se alkaa...
kolmas viikko meneillään ja nyt vasta on sää kohallaan :mad:
karpaasi68
26.06.2009, 12.47
Firman kesälomalle lähtö pipplot alkavat kohta:Dja maanantaina eka päivä lomaa.
StantheMan
26.06.2009, 14.30
Nyt! !
No en, saas nähdä viikon päästä.:)
Kyllä, kun työt eivät lopu tekemällä!
klo 14.28
Nyt!!
klo 14.30
Näyttäs, että loppu parissa minuutissa, saisko nopeuden siirrettyä maantielle;).
Tämä viikko on ollut lomaa, enemmän lomaa sitten elokuussa. Saa taas kokea sen mukavan lomafiiliksen. Onneksi ehdin nyt vähän reppuretkeillä Lapissa, ettei aivan kotitöille mennyt.:o
StantheMan
26.06.2009, 19.57
Näyttäs, että loppu parissa minuutissa, saisko nopeuden siirrettyä maantielle;).
Jäi ikävä kyllä "työt" tekemättä. Hermot menivät. Pitää käydä ensi viikolla muutama tuntia tätä päivää "paikkaamassa".
lynxlynx
27.06.2009, 13.13
Säästä sen huomaa että loma alkoi..
Johan Moraal
27.06.2009, 15.33
Säästä sen huomaa että loma alkoi..
Mitä ihmettä tä enää täällä tekee, korpeen lomailemaan siitä:D
lynxlynx
27.06.2009, 15.36
Mitä ihmettä tä enää täällä tekee, korpeen lomailemaan siitä:D
Tuossa 18-aikaan on lähtö Luumäelle.
Johan Moraal
27.06.2009, 15.48
Vai, Hytisevät Harjut kutsuvat. Muistakee ottaa useemmat vaatekerrokset, ku ne pitää kylmänä mitä lämpimänännii:D
Olen olen, lomakuukausi alkoi juuri :):):D:D.
Iglumies
01.07.2009, 05.10
Olen olen, lomakuukausi alkoi juuri :):):D:D.
Näillä mennään.
En. Viime viikon olin Sveitsissä lomailemassa. Kolmen viikon päästä taas uusiksi lomailemaan. Silloin kolmeksi viikoksi.
En, ei ole näköpiirissäkään. Lomarahat saa ehkä, ei niistäkään mitään varmuutta.
En ole vielä en. Vajaan viikon päästä sitten.
Näillä mennään.
Onnea sinnekin, on tää mukavaa! Pitkät unet ja aurinko paistaa, huomenna reissuun :cool:.
Invisigoth
01.07.2009, 11.49
Lomalla olen.
freerider70
03.07.2009, 05.03
Maanantaina virallisesti... 4 viikkoa siit eteenpäin :)
Peräti 2 päivää. Loput lomasta myöhemmin ja tietysti TDF:n kovempien etappien mukaan.
Pekkasvapaa Pekalla:)
Viikko vielä ja sitten oikea loma.
Kohta alkaa,5 viikkoa vaan..
kanttiinin tollo
03.07.2009, 08.57
Ei, en ole lomalla. Mutta...
I am not a number! I am a free man!
HAHhaHAhahHahahahhahHA.
StantheMan
03.07.2009, 09.17
Joo olen, mutta tulin neitelemään töihin. Täällä on paljon rauhallisempaa harrastaa palstapyöräilyä.
niskahiki
03.07.2009, 12.28
Nooh...
Sairaslomaa on nyt elokuun alkuun ja sitten voi tulla lisää. Riippuen siitä operoidaanko olkapäätä ja kuinka, voihan olla että tulee 2-3 kuukauttakin.
Eiköhän olkapää kestä maantieajoa jo kauan ennenkuin työn tekemistä joten koitetaan tästä nyt ottaa jotain iloakin irti heti kun saa käden kantositeestä :)
Tosin maantiepyörää ei ole ja rahaa vielä vähemmän joten täpärillä sitten vaan!
Veikkaan, että maanantaina virallisesti alkaa...ehkä:seko:. ...tana näitten projektien kanssa.
Toki tähän aikaan vuodesta.
Nappulakenka
04.07.2009, 20.20
En.. Kesät tehdään töitä ja muuten sitten opiskellaan ja tehdään töitä :D Kyllä sitä sitten ehtii lomailla kun pääsee täysin työelämään... :) Tottakai, vapaa päiviä tulee mukavasti yötyössä ja tärkeintä on osata nauttia niistä päivistä :)
Maanantaina pitäs mennä töihi, lomat siis lusittu.
Veikkaan, että maanantaina virallisesti alkaa...ehkä:seko:. ...tana näitten projektien kanssa.
Juu, lomilla ollaan:).
Huomenna alkaa ja sataa...kivat kaikille joita sade ei vaivaa.
Juu huomenna alkaa loma. Heti ilmat viileni kun meikäläinen jää lomalle.
lynxlynx
05.07.2009, 21.33
Viikko jo takana, 4-edessä :D
Tänään eka päivä töissä...:eek:
Joo, kaksi takana, kaksi edessä.
EN. vielä 2 viikkoa töitä.
Joo. Viikko takana ja neljä edessä. Kyllä se vaan on niin, että kesäloma on ihmisen parasta aikaa...
pariviikkoa meni lomailessa, töitä taas pariviikkoa ja TAAS lomille..
sama vaikka satais mummoja taivaalta....
Monta vuotta ehti taas kulua ennenkun vihdoin pääsi lomalle.
Ollut jo tunnin.
Tähänhän voisi melkein tottua. :p
mandello
10.07.2009, 17.43
jep - seuraavat kolme viikkoa!
jep - seuraavat kolme viikkoa!
jep - seuraavat neljä viikkoa!
jep - seuraavat pari viikkoa :)
Asentaja
10.07.2009, 18.37
Tästä hetkestä eteenpäin olen.
Nähdään kolmen viikon kuluttua!
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
Loma
joo olen.
Sirkkusofia
12.07.2009, 17.40
Neljän viikon saikku loppuu tänään. Ensi viikolla pari työpäivää ja sitten kesäloma kutsuu.
Vielä on vähän enemmän lomaa edessä kuin takana :)
Tänään on ensimmäinen lomapäivä. Nyt on aikaa ajella :D
Pari viikkoa olis vielä lomaa jäljellä.... vettä tulee kohtuu kovasti parasta aikaa...
Juu... sairaslomalla!:mad:
Kuusi viikkoa lomaa takana ja hurja määrä työviikkoja edessä:o Tosin tämä päivä on ollut ihan ok ekaksi loman jälkeiseksi työpäiväksi. Ilmeisesti sain lomailla tarpeeksi:)
Ensimmäinen lomapäivä tänään. Viikon tässä ehti olla lomalla kesätöistä. Kesätöillä onkin pituutta 4kk.
Kuukausi lomailtu ja vielä on toinen jäljellä...
ottojussi
13.07.2009, 14.50
Viimeinen lomaviikko aluillaan.
star trek
13.07.2009, 15.38
Juu... sairaslomalla!:mad:
Juu juu... kolmas viikko alko:mad:
Khyl parin viikon brake alko taas, saa nähä jaksaako pitää kelejä ensviikkoon..
Huomenna vielä töitä ja sitten alkaa loma.
lynxlynx
26.07.2009, 14.51
Kääk, enää viikko ja lomat on lusittu.
Sirkkusofia
26.07.2009, 21.23
Loma loppuu kohta - huomenna taas sorvin ääreen... huoh...
VeloGirl
27.07.2009, 08.06
En, kun sellasta ei olekaan, tosin otan parit vapaapäivät ja painun vuorille kun vaan molemmat ehditään.
rantanen
27.07.2009, 08.33
Tilanteessa yksi viikko takana, kaksi edessä...
No koko kesä tässä ollaan jo oltu kesälomalla, meinaan koulusta:D
Viikko takana ja kolme vielä edessä :D
Juu, lomalla.
Ensin viikon talvilomalla siitä saikulle kolmeksi kuukaudeksi ja nyt sitten kesälomalla tämän viikon.
Iglumies
28.07.2009, 14.53
Joo, viimeistä päivää.
Juu... tää viikko viä loppuun...
aloitin tänään kahden päivän sairasloman
Vielä tämän viikon, ensi maanantaihin mennessä pitäisi jostain kerätä innostusta töihin menoon......
Juu, hyvää lomaahan tässä vietetään, mutta koulu jo alkaa parin viikon päästä:((voih)
Kysyn mielipidettänne.:seko: Olen kesälomalla (loppuu 11.8), mutta erittäin rankan jakson ja pian tulevien ylppäreiden vuoksi luen n. 4 tuntia päivittäin manttua.:cool:
Tänään alkoi loma. On kyllä helkkarin hienoa, kun ei nyt iltasella tartte viritellä kelloa soittelemaan aamuherätystä. Huomenna aamulla voi rauhassa juoda aamukahvin, lukea lehden ja lähteä lenkille. :p
Tänään alkoi loma. On kyllä helkkarin hienoa, kun ei nyt iltasella tartte viritellä kelloa soittelemaan aamuherätystä. Huomenna aamulla voi rauhassa juoda aamukahvin, lukea lehden ja lähteä lenkille. :p
Voi v***u :mad: Huomenna alkaa taas työt :( . Olen super kateellinen.
Voi v***u :mad: Huomenna alkaa taas työt :( . Olen super kateellinen.
Tsemppiä! Sitten kun minä olen tämän (ensimmäinen "palkallinen" kesäloma viiteen vuoteen) kesälomani nautiskellut, sinä olet jo päässyt pahimman uitutuksen yli, minulla se sitten vasta edessä. Aatellaanpa näin! :o
Täytyypä pistää ekstrarivit lottoa vetämään - kyllä mulle useamminkin kelpaisi rauhaisat aamukaffit ja sen jälkeen vähemmän rauhaisat aamulenkit. ;)
bartagma
05.08.2009, 11.55
Viimeinen sairasLOMApäivä menossa ja jännittää että onkohan toi polvi vielä kunnos..
Mut huomennahan sen näkee miten se jaksaa.
Kajaanin Lance
08.08.2009, 19.27
Kolmen viikon loma alkoi tänään :cool:
pööräilijä
10.08.2009, 17.51
tänään ja huomennakin sitte takas lukion penkeille
Sama juttu. Viimeinen ilta lomaa ja lukion ovet kutsuu...
Jeee! :D ekapäivä töissä lepäämässä..Hienoa huilata raskaan loman jälkeen.
Päättyi eilen :mad:, mutta joulukuussa kaksi viikkoa Eilatissa :D. Sen voimin jaksaa koko syksyn...
Vielä puolitoista viikkoa. Ja sitten pari viikkoa töitä ja taas pari viikkoa lomaa.... On nämä lomautukset mukavia (tai sitten ei)......
Kolme viikkoa takana ja vielä yksi edessä. Ja sitten töihin lepäämään.
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen takana. Eli seuraava loma on päivän lähempänä:)
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen takana. Eli seuraava loma on päivän lähempänä:)
ERITTÄIN positiivista ajattelua. :)
En oo prklo ja uusista ei oo tietoa.. pätkätyöt <3
Lomat on nyt lusittu, taas työ maistuu......
Toinen työpäivä loman jälkeen kohta takana.
Nappulakenka
11.08.2009, 17.12
Ei ku töissä ollaan, mutta sit tais olla 5 päivää vapaata..
Äh. 6vk lomasta on enää jäljellä tää ja ens viikko. Sen jälkeen on taas pakko raahautia töihin. Onneks tammikuussa on tiedossa taas kuukauden loma.
VauhtiSusi
11.08.2009, 22.31
Joo, pakko sellaisella...
lynxlynx
11.08.2009, 23.30
En, ensi viikolla 3pv sairiksella, hampaita revitään.. :(
kaks päivää vielä töitä, sen jälkeen neljä viikkoa lomaa:) sitte alkaaki taas koulun penkin kulutus...
SaamiBoy
12.08.2009, 07.32
Tämä päivä vielä. Sitte puoltoista viikkoa lomaa! Ja pari viikkoa töitä ja taas alkaa se opintopisteiden haalinta.
lynxlynx
21.08.2009, 15.22
Sairiksella vielä tänään..
Kesänlapsi
23.08.2009, 13.47
Tavallaan oon nyt sitten odotetulla "kesälomalla". :cool: Perstaina aloittelin ja 31.8 asti pidän vapaita.
Huomennia viimeinen päivä ja sen jälkeen luultavasti lomautus odottaa.
Vielä parikymmentä minuuttia jos jaksais painaa duunia, sitten lomaa ja kahdeksi viikoksi Lappiin :p
lynxlynx
25.09.2009, 23.24
Sairaanmoisella lomalla kolmisen viikkoa, voisin olla olemattakin mutta kun en voi.
Kesälomalla eli syyslomalla tämän päivän ja loppuviikon....
En vielä, mut ylihuomenna kyllä. Lämpöäkin on ainakin parikymmentä astetta enemmän seuraavan viikon verran siitä... :p
lynxlynx
14.10.2009, 22.08
Sairaanmoisella lomalla kolmisen viikkoa, voisin olla olemattakin mutta kun en voi.
Ja huomenna mennään töihin taas.:)
Kesälomalla ts syyslomalla ke-pe :cool:
En ole, oon kylläki lomarahoilla. Eli lomarahat vapaaseen vaihtanut olen. Nyt toinen viikko. Toinen viikko sitten joskus kun on lunta ja jäätä.
Lomautuksella joka toinen viikko, nyt lomalla. Rahaa ei ole ollut perjantain jälkeen ja pyöräkuume päällä. Onneks verottajalta tulee takasin useampi satanen.:o
VeloGirl
15.10.2009, 02.03
Lomalla?
Sama kuin sauna kommentti.
Jos vaan ois.
Ei kannata ottaa valituksena, turhaa avautumista vaa.
pööräilijä
15.10.2009, 10.05
Kyllä olen, syysloma nääs
Olen huomenna, ja tänään illalla ihan ööööööööööh
Lasketaanko päivä? Sain luennot pidettyä ja hyppäsin pendolinoon. Yksi tuoppi juotu ja harkitsen toisen hakemista. Kyllähän tämä vähän lomalta tuntuu..
StantheMan
15.10.2009, 17.24
Syysloma kohta kärsitty. Nyt Nykarleby.
Olen. Kaksi päivää, mutta on sekin aika luksusta.
Juu eilisestä alkaen. Nyt pitäisi yrittää saada kaikki irti ens viikosta. Se varmaankin onnistuu maastossa parhaiten:)
Tänään se "kesäloma" alkoi. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
En enää. 9.-16.10 olin Mallorcalla pyöräilemässä.
Ajelimme nautiskeluretkiä. Esim. Cas Pastilla - Deltan mäki - Luostari - Llucmajor - Algaida - Biniali - Santa Maria - Cas Pastilla. Kahvilla Algaida, Biniali bocadillo, Santa Maria kahvi. ;)
Proj.nro
27.10.2009, 07.43
En ole, mutta tuolla oli ulkona aivan samanlainen hernerokkasumu kuin yhtenä loma-aamuna heinäkuussa, paitsi että silloin taisi olla vähän kylmempi :rolleyes:
Ensi viikolla lomalla, JEI!
Loma = lomautus peruuntui tältä viikolta, joten joutuu käymään töissä, ei taaskaan ehdi treenaamaan :( Hyvä puoli on se, että palkka juoksee (minä en) ja voip säästää vaikkapa pyörähankintoihin :)
Nappulakenka
28.10.2009, 21.14
Mikäköhän loma tässä olisi ollut lähiaikoinen.. Koulujen syysloma? Meidän koulussa opiskelijoilla ei ole sellaisia hienouksia, mutta opettajilla on ja pitävät ne vielä porrastetusti.. :mad:
Highlander
24.11.2009, 13.11
Laskuri käy jo 2...1...ja torstaina Egyptiin! :)
http://www.elgouna.com/UploadedGallery/136.jpg
Vielä tämä päivä töissä ja sitten 2,5 vkon loma :)
Samat sanat kuin Ana75:lla :D
Kesänlapsi
18.12.2009, 09.24
Olenhan minä. Tiistaina alkoi joululoma, jonka tarkoituksena on kestää 12.1 saakka, tosin töissähän tää aika menee aika pitkälti. =)
Ollut vasta 12 viikkoa sairauslomalla, kun tohtori vei vasemmasta peukalosta rikkinäisen nivelen, ensi viikko olis vielä vuosilomaa ja sitten vihdoin PÄÄSEE töihin!
Joo, pakkolomalla tammikuun alkuun saakka.
Loma alkaa maanantaina -3 pv eli kokonainen viikko poissa töistä!
Lomalla koulusta mutta taittohommia ja vielä yks kouluprojekti pitäis tehdä.
Lomalle jäin. Töihin taas 28.12. Siinä meni pekkaset, vuosilomaa vielä 21 pv jäljellä.
Äh. 6vk lomasta on enää jäljellä tää ja ens viikko. Sen jälkeen on taas pakko raahautia töihin. Onneks tammikuussa on tiedossa taas kuukauden loma.
Jes, nyt alko loma:D Tosin hieman pidempänä, kuin elokuussa suunnittelin. Töihin raahaudun seuraavan kerran helmikuun alussa. Lomaa edessä siis kuusi vikkoa:D:D:D
Olen OLen OLEn OLEN O.L.E.N
pööräilijä
18.12.2009, 23.39
Jep. Loma alko kun ei enää ma tai ti kerkee kouluun:)
Iglumies
18.12.2009, 23.40
Joo, pakkolomalla tammikuun alkuun saakka.
Jumalauste, olemme kohtalotovereita. :)
Lomalla. Alkoi tänään,
mutta pitää myös osin valmistautua kevään yo-kokeisiin. Arvatkaa paljon motivaatiota?;):)
Mr. Kape
19.12.2009, 20.01
Kyllä. Vihdoin se alkoi, kauan odotettu joululoma.
Hyvää juolua kaikille:).
Lomalla ollaan. 4.1.2010 töihin.
Loma alkoi ja kestää 7.1.2010 asti. Sitten taas koulun penkille.
viikko takana, toinen edessä.
Talisker
01.02.2010, 11.30
Jeps, kolme maata ja maanosaa takana, kaksi vielä edessä.
Kohta alkais lomaviikko :)
Vielä tämä viikko isyyslomaa jäljellä...
Kesänlapsi
22.02.2010, 08.40
Tämä ja ensi viikko koulua, ja sitten on loma. Varmaan tulee lomallakin töitä tehtyä enemmän, mitä nyt, mutta varaan kyllä muutaman päivän ihan lomailuunkin. :rolleyes:
En vielä. Viikolla 12 sitten vasta.
ottojussi
22.02.2010, 09.26
En, mutta JUURI NYT haluaisin olla.
Kyllä vain, koko viikon :) ja eikun pyöräilemään
Olen LUKUlomalla.:rolleyes:
jep titaaniosasarjan asennuslomalla 2-3kk
ei ehdi nyt talvilomaa pitää kun muut pitää lomaa.... ja täytyy nyt tehdä kymmenen ihmisen työt kolmen viikon ajan.
Kiovan Dynamo
22.02.2010, 15.03
Kyllähän vain, taas löi lekuri pari päivää.
Juu, talvilomalla ollaan.
Huomenna tosin pikasesti käytävä töissä, moikkaamassa vierailulla olevaa Italialaista tavarantoimittajaa.
Kyllä olen LOMALLA! Terkut muille samassa jamassa oleville :cool:.
Kausiloma vasta vapun aikoihin, joten onhan tohon vielä aikaa.
Loppui työsopimus niin alkoi loma..kai tän voi ihan hermojen lepuutteluna ottaa ennenkuin jatkuu kuitenkin kesällä jos ei muuta löydy..
konaworld
05.03.2010, 17.55
Hiihtoloma alkoi. Aamulla sian pieremän aikaan kohti Pyhätunturia ja viikko offareilla (telemarkkia) lumivyöryjä väistellen. Karhut saa kyytiä.
Ee oo, kun ei oo kertynnä :(. Ommoo lommoo otan kevväämmällä, jotta piäsis pyörräillemmään lämpimmään.
pööräilijä
05.03.2010, 21.08
kyllä olen, hiihtolomalla
Just olin hiihtolomalla kaks viikkoa, nyt pari viikkoa vielä koulua ja sit pääsiäisloma.
Vielä tänään ja huomenna töissä, mutta sitten viikko lomaa...
Palovamma
18.03.2010, 09.45
Talvilomallahan tässä. Ensi tiistaina vasta töihin
xtrainer80
18.03.2010, 10.38
Olen huomenna kokonaisen päivän lomalla.
Lomaa odottelen, vielä pari viikkoa töitä ja pääsiäisestä alkaa talviloma. Kovasti jo suunnittelen mitä kaikkea kivaa sitä sitten ehtiikään tehdä!:)
freerider70
18.03.2010, 12.06
Olen lomautettuna, ja vissiin elokuuhun asti. Onpahan aikaa pistää kroppa kuosiin ennen 40v päiviä ;)
Olenhan minä. 1 kuukausi sairaslomaa takana. 1-2kk edessä.
thaimonen
18.03.2010, 12.26
En ole..............
Olen ollut alkuviikon vuorolistan mukaisella neljän päivän vapaalla, joka jatkuu vielä tämän päivän ajan. Huomisaamuksi pitäisi mennä töihin, mutta jos (ja kun) tuo ahtaajien lakko jatkuu tänään vielä kello 16:00 jälkeen, niin sitten töihin mennään korkeintaan maanantaina tai joskus epämääräisen ajan kuluttua... :rolleyes:
4vk saikkua takana, 4vk vielä edessä... Sitten pääseekin jo melkein kesä- ja isyysloman viettoon... :)
No EN stna ole!
Toipumista Plussalle & muillekin poteville.
HC Andersen
19.03.2010, 20.01
Iltaloma:), huomenna töihin:(
No en v*ttu enää, viikon olin :(
Jeps... pääsiäisen jälkeen taas töihin.
Kuluneen lomaviikon jälkeen on vielä kaksi päivää jäljellä, tosin töissä sitä ei tiedetty/muistettu.
Aamulla tuli soitto että joutaisitko jo töihin sieltä johon vastasin soittajan ihmetykseksi että en tuu, pidän vielä pari päivää lomaa. No selkishän siinä sitten että varsinainen, nyt myös lomalla oleva esimies oli epähuomiossa merkannut mut töihin tänään, ja tarkistuksen jälkeen sijainen totesi että mulla tosiaan on vielä manantai ja tiistai lomaa.
Tänään on kyllä vapaapäivä? Menköön lomana.
Perjantaina vasta lomaillaan:p:p
Kolmen viikon päästä ollaan kivasti talvilomalla..tai eikö tuo nyt mene jo kevätlomana jee!
Pariviikkoo vaan..:rolleyes:
Viimeinen yövuoro ennen lomaa meneillään. Kolme viiikkoa lomaa edessä. Yhteensä kevään aikana 7 viikkoa lomailua. Elämä on ihan mukavaa.
Tavallaan joo. :) Yo-kirjoitukset on osaltani luultavasti ohi ja samantien ei millään kykene aloittamaan pääsykokeisiin lukua, kun hiihtolomakin jäi välistä. Pidetään tässä ainakin tää tuleva pääsiäinen...
Pääsiäislomaa, tiistaina uus jakso koulus.
Kyllä! Maanantaina seuraava työpäivä \o/ :)
pööräilijä
01.04.2010, 22.42
Kyllä!! Pääsiäisloma:)
Pääsiäistä ensin vietellään ja sitten alkaa "talviloma" :)
pööräilijä
10.04.2010, 09.26
kyllä pidennetyllä viikonlopulla. tiistaina vasta jatkuu koulu
Khyyl, intistä lomilla :)
Reilu viikko viekä saikkua jäljellä.
Jonttaxtr
23.04.2010, 12.29
Lomautettu tuotannollisista ja taloudellisista syistä, ensviikon lopulla alkaaki sitte sairasloma....
loma anomus hylätty.... talviloma siirtyy----->>> ?
Loppukuu olis tarkoitus lomailla. Taisiis olla poissa töistä - loma siitä on kyllä kaukana... Kivaa kuitenkin.
Virallisesti s-lomalla, mutta vielä työpaikalla?!? :rolleyes:
Puoli tuntia vielä, sitten alkaa kesäloma. Ja hellettä piisaa.:cool:
No v###u en oo :mad:
Vielä tämän päivän jälkeen 32 työpäivää niin sitten vasta.
Copyfighter
17.05.2010, 11.08
Vielä saa kärvistellä: 12.7. -->
Nappulakenka
17.05.2010, 14.48
HAH HAH!! :D En... :mad:
pööräilijä
02.06.2010, 10.58
No kyllä se periaatteessa alko, enään retkipäivä ja todistuksen haku ja sitten 2.5kk pelkkää treeniä fillarilla :)
jamppa74
02.06.2010, 11.05
En ole, mutta 55 minuutin kuluttua olen! Eiku, 54minuutin kuluttua...
joo sairaus-semmoisella kyllä ##### !
Vielä parikymmentä työtuntia ja sitten lomailen pari viikkoa :) Sitten neljän viikon työputki ja neljä viikkoa lomaa!
tempokisu
02.06.2010, 13.44
Huomena pidän lomaa. :mad:
Jalgratas
04.06.2010, 16.12
Kyllä olen! Ollut jo ainakin viisi minuuttia... Ai että tuntuu hyvältä. Huomenna lähtö Toscanaan pariksi viikoksi - ja pyörä on tulossa mukaan...
Maanantaina alkais loma.
Tänään lopetin työt 17.05 eli vähän niinkuin olis lomalla, vaikka virallisesti alkaa maanantaina!:D
SingleSeppis
07.06.2010, 08.35
Viikko lomalla, elokuussa loput. Pyörän selässä joka päivä lomalla on tavoite.
Loma alkaa perjantaina aamuvuoron jälkeen! Ensi viikolla reissuun, voi tätä matkakuumetta :o
Jep. Viisi viikkoa tästä eteenpäin.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.