PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kuka ajoi silloin siellä?

Sivut : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13

elasto
02.09.2011, 10.36
Kuka seisoi tänään juuri hetki sitten eli noin klo 10.30 Helsingissä Malmin aseman taksitolpalla mustalla Volvo V70 mallisella taksiautolla, jossa isot Focuksen logot ja larunpyörän mainos? Pakko olla fillarimiehiä jos tuollaisella ajaa. :D Pisti kyllä hymyilyttämään.

Risto Koivunen
02.09.2011, 11.07
Bongasin saman taksin keväällä länsi-Vantaalla. Todellakin on näkyvät Focuksen logot.

kolistelija
06.09.2011, 18.08
Nyt ei ole kyse vastaan ajaneesta mutta foorumibongaus.
Juttelinko erään mukavan leppoisan G-miehen kanssa tänään Tikkurilan Ajomiehessä? :)

Shimaani
06.09.2011, 18.28
^Siellähän ne lorviskelee kiljunhakumatkoillaan...:cool:

trauma
07.09.2011, 13.01
Kuka seisoi tänään juuri hetki sitten eli noin klo 10.30 Helsingissä Malmin aseman taksitolpalla mustalla Volvo V70 mallisella taksiautolla, jossa isot Focuksen logot ja larunpyörän mainos? Pakko olla fillarimiehiä jos tuollaisella ajaa. :D Pisti kyllä hymyilyttämään.

Kyllä on fillarimiehiä. Olin kerran kyydissäkin. Siis taksin kyydissä.

trauma

elasto
07.09.2011, 19.30
Kyllä on fillarimiehiä. Olin kerran kyydissäkin. Siis taksin kyydissä.

trauma
TDH:n aikana reitin varrella huomasin muuten myös valkoisen Focus-taksin.

Ossipoika
07.09.2011, 20.33
Tänään tuli pari henkilöä fillareilla vastaan/ohi Kuopion Neulamäessä. Oliko foorumilaisia ja jos oli niin pääsenkö ens kerralla messiin? Olin dementiahiihtämässä (sauvakävelee) movistarin liivi päällä ja mustat (kireet) housut jalassa.

ellmeri
07.09.2011, 21.42
Joku bööna ajeli ALANilla stidilässä aamusta,reipasta menoa.

telliv
07.09.2011, 21.57
Tänään tuli pari henkilöä fillareilla vastaan/ohi Kuopion Neulamäessä. Oliko foorumilaisia ja jos oli niin pääsenkö ens kerralla messiin? Olin dementiahiihtämässä (sauvakävelee) movistarin liivi päällä ja mustat (kireet) housut jalassa.

Kyllähän meitä jokunen siellä tänään oli liikenteessä ja ohessa ohje porukkalenkille. Sunnuntainakin on jonkinnäköistä lenkkiä vaihtelevasti ajettu ja yleensä tuossa "Kuopion Ilmasto - yhteislenkit & treenit"-ketjussa voi kysellä lisää.

Keskiviikkona on paikallisten harrastajien perinteinen maastolenkki klo. 18.00-> ja lähtöpaikkana puijon mäkimonttu. Mukaan mahtuu varmasti ja tässä ois vielä karttalinkki lähtöpaikkaan.

kartta (http://maps.google.fi/maps?f=d&source=s_d&saddr=&daddr=62.908434,27.647061&hl=fi&geocode=&mra=mift&mrsp=1&sz=17&sll=62.908369,27.647299&sspn=0.004608,0.016512&ie=UTF8&t=h&z=17)

IncBuff
07.09.2011, 21.57
Kellä oli uutuuttaan kiiltävä Cannondale CaadX Ultegra persiin alla Oulun Alppilassa tossa vähän ennen kasia. Harmi ettei rahat olleet riittäneet pyörän lisäksi kypärään.

Jani R.
07.09.2011, 22.07
Tänään oli klo 16:20 aikoihin Lahden rautatieasemalla kaksi tiimiasuista (vihreä/musta kuvio, Merida?) maastokuskia.

LJL
08.09.2011, 19.27
Tämä kaiketi kuuluisi "kuka pysäköi silloin siellä" -ketjuun, mutta sen puuttuessa; Sturenkadun ja Mäkelänkadun risteyksessä (Sturenkadulla) bongattu valkoinen liikennemerkkiin lukittu Ridleyn krossari Dura-ace-kiekoilla. Ehdin hetken siinä tutkailla peliä liikennevalojen vaihtumista odotellessa. Aika pieni runko ja matalalla satula, oliskos ollut jonkun nais-foorumilaisen?

-Lauri

lordoosi
10.09.2011, 21.26
Kaksi maantiepyöräurpoa tuli vastaan tänään Seinäjoella Huhtalantiellä Simunan kohdalla. Minä ajoin siis autolla ja nämä ääliöt tulee rinnakkain MOOTTORIAJONEUVOILLE TARKOITETULLA ajokaistalla vastaan.
Mikä siinä on, että vieressä olevalla kevyen liikenteen väylällä ei voi ajaa?
Näitä "moottoripyöriksi" itseään kuvittelevia näkee muutenkin turhan usein.

juu-zo
10.09.2011, 21.29
Kaksi maantiepyöräurpoa tuli vastaan tänään Seinäjoella Huhtalantiellä Simunan kohdalla. Minä ajoin siis autolla ja nämä ääliöt tulee rinnakkain MOOTTORIAJONEUVOILLE TARKOITETULLA ajokaistalla vastaan.
Mikä siinä on, että vieressä olevalla kevyen liikenteen väylällä ei voi ajaa?
Näitä "moottoripyöriksi" itseään kuvittelevia näkee muutenkin turhan usein.

Itse et selvästikkään ainakaan aja maantiepyörällä. Kehotan joskus kokeilemaan. Koitappa mennä sinne kevyen_liikenteen_väylälle ajamaan sitten.

alteregoni
10.09.2011, 21.36
Sehän se onkin, täällä Nokialla on ainakin nuo kevyenliikenteenväylät niin kermasessa kunnossa että melkoiseksi extreme urheiluksi menisi siellä ajella. Ja ei se kovin turvallistakaan ole tollasta viittäkymppiä siellä ajella...Mutta tosiaan välillä tulee kyllä vastaan sellasia häröpalloja että huh huh...

Risto Koivunen
10.09.2011, 21.42
Mikä siinä on, että vieressä olevalla kevyen liikenteen väylällä ei voi ajaa...

Tuossa olisi alkajaisiksi 8000+ syytä:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?28535-Avautumista-vaikeasta-el%E4m%E4st%E4-kevyen-liikenteen-v%E4ylill%E4.

Gaissa
10.09.2011, 21.50
Kyllä nuo maantie miehet ja / naiset kuuluukin tuonne maanteille eikä pyöräteille ajamaan. Kolareita tulis turhan paljon =).

lordoosi
10.09.2011, 22.04
Itse et selvästikkään ainakaan aja maantiepyörällä. Kehotan joskus kokeilemaan. Koitappa mennä sinne kevyen_liikenteen_väylälle ajamaan sitten.

Ajan kyllä maantiepyörällä, mutta minulla ei ole tarvetta treenata ajamista kaupunkiliikenteessä muiden liikkumista häiriten, saatikka, että ajaisin keskellä tietä päästämättä autoja ohitse.
Kaupungissa ajan ihan mielelläni pyörätiellä vaikka se välillä aika hullua onkin. Vauhti on kuitenkin helppo suhteuttaa vallitseviin olosuhteisiin...

hannupulkkinen
10.09.2011, 22.08
Kuka tuli minua vastaan suomenlippu päällä Siilinjärven Hamulassa?

lordoosi
10.09.2011, 22.10
Tuossa olisi alkajaisiksi 8000+ syytä:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?28535-Avautumista-vaikeasta-el%E4m%E4st%E4-kevyen-liikenteen-v%E4ylill%E4.

Riitti kun jaksoi lukea vastaus numero 5:n asti, että tuli ensimmäinen järkevä vastaus. Enempää tuskin tarvitsee lukea.

Hoples110
10.09.2011, 22.55
Seinäjoen valittajalle terveisiä!
Se on aina hauska kuunnella maalaisten valitusta etteivät mahdu kulkemaan autoineen. Tervetuloa pk-seudulle, voisit oppia paljon.

hannupulkkinen
10.09.2011, 23.02
Seinäjoen valittajalle terveisiä!
Se on aina hauska kuunnella maalaisten valitusta etteivät mahdu kulkemaan autoineen. Tervetuloa pk-seudulle, voisit oppia paljon.
Eteläpohojalaaset tattee tilaa palijon Mersuilleen.

keppi
11.09.2011, 11.27
Joku "pro" Specialized kamppeet yllään maantiepyörällään paineli nohevasti Tampereen Hämeenpuistossa Lauantaina noin kolmen aikaan punaisia päin autotiellä, noin 5-10 auton letka takanaan tilannetta todistamassa ja valojen vaihtumista odottamassa. Katseli ensin hienosti trackstandissa tuleeko autoja risteävältä kadulta... HIENOA! :mad:

Vanhapuuma
11.09.2011, 16.02
Riitti kun jaksoi lukea vastaus numero 5:n asti, että tuli ensimmäinen järkevä vastaus. Enempää tuskin tarvitsee lukea.

Minä nyt en jaksanut lukea tuota ketjua lainkaan, mutta itse toimin pääsääntöisesti siten, että "ydin"kaupungissa ajan pyöräteitä ja himmaillen, sitten kun pääsee vähän taajaman ulkopuolelle jossa liikkuu vähemmän autoja siirryn jo ajoradan puolelle. Silloin saa myös kiihdyttää. Syitä en nyt ala tähän luettelemaan, koska näitä voinee lukea juuri muualta ja uskoisin, että omatkin perusteeni on jo joku listannut, todennäköisesti vielä täydellisemmin kuin itse olisin jaksanut kirjoittaa.

Tänään bongattu naispyöräilijä Jyväskylässä ennen Tiituspohjan nousua, sekä pari pidemmän lenkin heittänyttä jotka otti meitin kiinni ennen Vaajakoskea. Paha tappio. Lienettekö foorumilaisia, tunnustakaa? Itsellä tosiaan aika karsea olo krapulasta johtuen, enkä tiedä oliko hyvä idea heittää edes tuota nakkimakkaralenkkiä, mutta ei vain voinut vastustaa kun ei vettäkään tiputellut. No, tulipa himmailtua.

pmw
11.09.2011, 22.32
Kukahan mahtoi ajella suojatien yli kolmenkulman ABC:n viereisessä liikenneympyrässä, joku maantiepyörä oli.. Tulin moottoripyörällä kohti, voisin vain sanoa että parempi mennä kunnolla sinne suojatielle eikä jäädä pohtimaan ja hidastelemaan.

Markku Liitiä
12.09.2011, 10.15
Ketkä kaksi foorumilaista mahtoivat olla täysjousto-Trekkeineen lauantaina iltapäivällä Seitsemisen luontokeskuksessa? Oli tarkoitus vaihtaa muutama sana enemmänkin, mutta ette jääneetkään näköjään kuppilaan sumpille.

cuppis
15.09.2011, 19.16
Mikäs porukka huristeli juuri äsken kaatosateessa Espoon Hirvisuontietä?

rhubarb
15.09.2011, 22.31
Mikäs porukka huristeli juuri äsken kaatosateessa Espoon Hirvisuontietä?

Saatoimma olla me Sellon krossilenkkiläiset, jos väkeä oli jotain 10 luokkaa. Tuollapäin nyt ainakin mentiin.

cuppis
15.09.2011, 22.53
Saatoimma olla me Sellon krossilenkkiläiset, jos väkeä oli jotain 10 luokkaa. Tuollapäin nyt ainakin mentiin.
Suunnilleen sen verran teitä oli. Pitääpä tutkia mikä tämä Sellon krossilenkki on ja laittaa anomus osallistumisoikeudesta vetämään.

Risto Koivunen
15.09.2011, 22.56
Selvyyden vuoksi mainittakoon, että kyseinen Sellon krossilenkki ajetaan virallisen aikataulun mukaan keskiviikkoisin. Tarkemmat speksit tuolla:

http://fillarikalenteri.fi/eventinstance/1031/2011-9-21

Polla
17.09.2011, 17.29
Kuka ajoi tänään Jopolla Tattarinsuolta Malmin hautausmaan kupeeseen? Kuskilla oli sidin kengät, klossipolkimet ja olalla ikean kassi. Vauhti oli ihan mukavaa.

kenaattori
18.09.2011, 20.14
Pariskunta(?) ajeli tänään päiväsaikaan Haltialan suunnalla mielenkiintoisella kulkineella, nojakki-pystypyörä-tandem, (eli nojakki joka on jatkettu pystypyörällä)...

Steni
18.09.2011, 22.48
En ollut minä, mutta kenaattorin kuvaus
viittaa kovasti Hase Pino:n.......
kerran olen yrittänyt perässä pysyä.

tero76
19.09.2011, 07.02
Mikäs jengi jyräsi eilen ltapäivällä veikkolasta kilsa-pari bembööleen päin? Reilu puolenkymmentä kuskia samis-ajokamat päällä ja lapanenkin nousi virkeästi.

kenaattori
19.09.2011, 09.08
En ollut minä, mutta kenaattorin kuvaus
viittaa kovasti Hase Pino:n.......
kerran olen yrittänyt perässä pysyä.

Okke, just Hase Pinon näköinen kulkine oli mikä tuli vastaan, mielessä käväsi että kulkine olis ollut tee-se-itse-miehen tekemä :D

polkadot
23.09.2011, 10.40
Eilen puoli viiden aikaan Töölönlahdelta lähti Vauhtitien suuntaan joku Wilier Cyclocrossilla. Ei ole ennen tullut bongattua Wilierin CX-pyörää. Aamulla Mäkelänkadun valoissa naishenkilö kommentoi Haro Marya, että mulla on samanlainen fillari.

Cyklooppi
24.09.2011, 19.08
Oliko foorumilainen, joka tuli crossarilla tänään viiden hujakoilla vastaan, Haltialan ja Pitkäkosken välisellä peltopolulla iloisesti tervehtäen?

Rosteri79
24.09.2011, 21.33
Moikka Cyklooppi. Tuli käytettyä melko uutta menopeliä koeajossa haltialan pellolla. Joten bongaus tuotti uuden nöösin kirjoittelee palstalle.

Cyklooppi
25.09.2011, 00.11
Moikka Cyklooppi. Tuli käytettyä melko uutta menopeliä koeajossa haltialan pellolla. Joten bongaus tuotti uuden nöösin kirjoittelee palstalle.

Mietinkin, onko uusi rossari alla, kun hymy oli korvissa asti. :D Tervetuloa foorumille! Mitkä renkaat oli alla? Viimeksi kun kävin pellolla, renkaat luikerteli kuin käärmeet. Oli pakko käydä testaamassa toisia renkaita ja pito oli parempi.

Penseilijä
25.09.2011, 19.34
Ketkä lie voorumilaiset ajeli tänään Radonin ja Canyonin jäykkäperillä Tampereella Lamminpäätä kohti :)

abiotic
25.09.2011, 19.42
Liekkö foorumilaisia ollut tänään Sappeessa bongatussa maantiefillareilla liikkuneessa seurueessa? Ainakin muutama Bianchi ja yksi Focus oli ajossa.

Rosteri79
26.09.2011, 08.37
Kiitos Cyklooppi. Rossari oli heräte hankinta työmatka menopeliksi täpärin rinnalle. Ja mennään viel ihan orkkis osilla. Renkaina pyörii Schwalbe Racing Ralph 35. Ei ole muista renkaista vertailukohtaa, mutta kulkihan noi ihan mukavasti märällä pellolla.

Shimaani
27.09.2011, 20.23
Kukahan se ninjapyöräilijä oli kun ajoi Vantaalla 1955 Ylästöntietä itään Tolkinkylän kohdalla ajoradan laidassa, sillä olemattomalla pientareella? Tummat vaatteet, ei heijjastimia eikä mtn valoja, ilmeisesti kippuratankoinen härveli jota ei *piip* vaan nää autonvaloissakaan. Tilastoon taisi olla kiire?

ellmeri
27.09.2011, 20.43
Olisko ollu Grabbe Graanlund ´Grangullan tsykkelboikkarnista ajoiko Ahmalla?

Tua noin,ei kukaan nähny mua aamulla klo 06.00 ku mulla oli willarissa valot hei! ihan oikeesti...

rhubarb
27.09.2011, 21.25
Kukahan se ninjapyöräilijä oli kun ajoi Vantaalla 1955 Ylästöntietä itään Tolkinkylän kohdalla ajoradan laidassa, sillä olemattomalla pientareella? Tummat vaatteet, ei heijjastimia eikä mtn valoja, ilmeisesti kippuratankoinen härveli jota ei *piip* vaan nää autonvaloissakaan. Tilastoon taisi olla kiire?

Aika myöhään kyselet. Tietty valotkin olivat silloin mitä olivat.

Pauli Pallas
30.09.2011, 18.16
^ Hah, hah!
Kuka mahtoi olla se nojapyöräajuri tänään aamupäivällä noin klo. 10.00 Raisiossa Ihalan risteyksen valoissa. Suuntana oli satama/naantali. Pikkusen tuli semmonen olo että ittekki haluaa semmosen kulkupelin.

fiber
02.10.2011, 17.43
Tänään ajelin maasturillani pitkät pätkät cx-kuskin kanssa Keravan Keinukalliosta Tapanilan kulmille Helsinkiin. Ensin pysyttelin parinkymmenen metrin päässä takana, mutta Korson risteyksessä cx-kuski pysähtyi ja ei auttanut kuin mennä eteen. Sitten huomasinkin, että olin saanut varjon, joka nyt vuorostaan pysytteli parinkymmenen metrin päässä. En sitten kehdannut laskea tahtia, kun olin nokkamieheksi joutunut, vaikka vastatuuli oli pirullinen. Kotona katselin, että keskisyke oli 163 (anaer-kynnys Pajulahdessa elokuussa mitattuna 160) :)

Jotta kenen kanssa oli kunnia tempoilla?

OMT
02.10.2011, 18.23
Kuka Ridley-kuski kaatui tänään Herttoniemessä? Säikähdyksellä ja revenneillä vaatteilla taisit selvitä?

Nizcu
02.10.2011, 18.31
Kukas se tänään ajeli maastopyörällä Kullaanvuorelta käsin, siinä hiukan lemmikkieläinhautausmaan jälkeen?
Oltiin siinä koirien kanssa jalkaisin liikenteessä (pyörät hylätty sinne puskaan, että sais noita suppilovahveroitakin kerättyä) :D
Oli sen verran hauskan- ja sottasen näköistä menoa että.. :D

pötkö
02.10.2011, 20.53
ketkä mahtoivat olla ne sankarilliset jotka ajelivat äkäslompolo-maisemissa viikonloppuna 24. ja 25.9.

weirwolfit ja advantaget/uudet mountainkingit näyttivät tietä mahtaviin seikkailuihin ja livakoihin pitkospuihin.

kiitokset kauniit, löysin jälkiänne seuraten hienoja polkuja!

elasto
03.10.2011, 00.32
Kuka ajeli sunnuntaina Pugsleyllä Paloheinän nyppylän päälle? T. Canyon-kuski

ps. pääsin sen metsään menevän alamäen hengissä alas

Highlander
05.10.2011, 08.48
Kiitos vaan sille maasturikuskille joka eilen illalla pysähtyi tarjoamaan apua Teivon raviradan jälkeen. Olin jo saanut kumin vaihdettu, mutta hieno ele :)

Kemmi
05.10.2011, 17.39
Kukahan oli polkaissut Turku-rasteille Spessun Stumpjumpperilla, missä oli melkoisen hienoa palikkaa kines? Nätti pyörä.

VPR
05.10.2011, 21.02
Keskuspuistossa tuli ryhmä maastopyöräilijöitä valojen kanssa vastaan, meitä oli 12 Sellon Pyörän cyclocross-lenkillä.

pötkö
05.10.2011, 21.26
Keskuspuistossa tuli ryhmä maastopyöräilijöitä valojen kanssa vastaan, meitä oli 12 Sellon Pyörän cyclocross-lenkillä.

olitte aika reippaita kun vetelitte trikoissa banaanikallioilla. mutta hyvää teidän menossa oli ettei meidän kimppuun hyökännyt yksikään mistään puskasta, ne jahtas kaikki teitä

Bike Curious
06.10.2011, 10.15
Omituisia ääniä naapurissa... Olen peloissani

Liisu
06.10.2011, 12.20
Kukahan oli polkaissut Turku-rasteille Spessun Stumpjumpperilla, missä oli melkoisen hienoa palikkaa kines? Nätti pyörä.

Tarkoitat varmaan sitä vaaleanpunaista satulatolpan kiristintä ;) joo, minähän se siellä rasteilla olin reippailemassa!

N.N.
09.10.2011, 20.10
Pari kaveria ajeli samaa vauhtia kanssani Lahdentietä Vanhalle Porvoontielle - toinen Vantaalta, toinen Käpylästä. Kiitokset beesistä!

-VsQ-
10.10.2011, 01.38
Ketkäs toimivat yötyöläisen herättäjinä sunnuntaina klo 20 maissa Alppilan Seon klv:n liikennevaloista lähtiessä? Sopivasti satuin kahden kippurasarvisen väliin heti kotipihasta päästyäni, ja sen huomasikin voimavarojen totaalisena puuttumisena jo vajaan kilometrin jälkeen. Edelläni ajeli vaaleansininen sinkula punaisilla renkailla varustettuna, ja tämä kääntyi pois Alppilan paloasemalle päin. Toinen kippurasarvi ampaisi ohitse ennen Tuiran puolelle pääsyä ylämäessä. Valoivoimainen etuvalo takaa tulleella pyöräilijällä ainakin oli, ku tuntu aivan ku ois auto/mopo ollu perässä. Oli pirteä olo töihin päästyäni, vaikka kotona vielä meinasi vähän vätystää :)

Markku Liitiä
24.10.2011, 15.44
Kuka tuli maastopyörällä vastaan sunnuntaina klo 13 Keravan hautausmaan liepeillä? Tulit juuri polulta hiekkatielle ja morjenstit. Kirkkaansininen takki ja päässä ajolasit, pyörän tuntomerkkejä en ehtinyt bongata.

Vähän oli märkä lenkki, mutta kivaa kyllä. Toivottavasti joku muistaa valittaa kaikki oikeusasteet läpi, kun Tuusula joskus saa tehtyä varuskunnan metsiin asemakaavan.

StantheMan
24.10.2011, 15.52
Minäkin kysäisen, kun jäi vaivaamaan: ketkä "hullut" ajoivat pilkkopimeällä Suonenjoki-Pieksämäki -tiellä perjantai-iltana siinä 20-21 aikaan Pieksämäeltä päin. Kaksi ajajaa tuli vastaan. Eivät ajaneet yhdessä, kun väliä oli kymmenisen minuuttia (tai sitten oli "perinteinen" yhteislenkki menossa). Hyvä valo oli molemmilla ja ehkä myös keltainen huomioliivi. Kun oli täysin pimeää, niin en erottanut pyörän mallia ja juuri tuli auto vastaan. Itse olin menossa Pieksämäen ja Varkauden kautta yötä myöten takaisin Kuopioon.

Halloo halloo
29.10.2011, 18.44
Kuka kysyi tänään la valoisaan aikaan avuntarvettani, kun Vuosaaren sillan pielessä olin kääntämässä stemmiä? Kiitos vielä kysymisestä, arvostan.

randall
02.11.2011, 10.49
Kuka tunnustaa... eilen noin 15:15 tuli vastaan Länsiväylällä (!) Kivenlahden kohdalla pyöräilijä Bianchin (?) maantiepyörällä villapipo päässä. Kaveri oli menossa Helsingin suuntaan siinä niiden korkeiden "torni"talojen kohdalla.

Frank
07.11.2011, 09.57
Tuli parikin ryhmää vastaan Lauantaina 5.11 Seitsemisen alueella melkein peräjälkeen Meitä oli kolme äijää ja yksi nainen rinkkojen kanssa vaeltamassa koko alue ympäri. Ekassa ryhmässä taisi olla kolme tai neljä kuskia, toisessa mies ja nainen. Olikohan foorumilaisia?

Rikke
07.11.2011, 19.51
Kekkäs ajeli tänään klo 18 aikaan kaupissa polulla vastaan tokana tuleva jantteri morjestikin,oliko mahdollisesti foorumilaisia?

aautio
10.11.2011, 15.42
Tuli parikin ryhmää vastaan Lauantaina 5.11 Seitsemisen alueella melkein peräjälkeen Meitä oli kolme äijää ja yksi nainen rinkkojen kanssa vaeltamassa koko alue ympäri. Ekassa ryhmässä taisi olla kolme tai neljä kuskia, toisessa mies ja nainen. Olikohan foorumilaisia?

Teillä taisi olla parrat ja punaiset huivit? (Ei naisella) :) Jälkijoukon mies & nainen ovat foorumilaisia kyllä - etujoukoista ei havaintoa...

rhubarb
10.11.2011, 17.17
Oliko joku jättänyt tarkoituksella vihreäkuomuisen, oranssilla viirillä varustetun Croozer-perävaunun tähän vihreän nuolen kohdalle (https://maps.google.com/maps?q=60.222376,24.881155&num=1&t=h&vpsrc=0&z=17)?

Frank
11.11.2011, 08.18
Teillä taisi olla parrat ja punaiset huivit? (Ei naisella) :) Jälkijoukon mies & nainen ovat foorumilaisia kyllä - etujoukoista ei havaintoa...

Sama sakki, jonossa viimeisenä tullut pitkäpartaisin kuittaa.

Painapple
13.11.2011, 13.45
Pakko kysyä että oliko foorumilaisia kun käytti eilen Malmin lentokentän pururataa siirtymäreittinä lenkillä (tulosuunta Itä (Tattiksen eteläpuoli) - menosuunta pohjoinen) noin. 10 hlö, klo. 1300 aikoihin..

Padi
14.11.2011, 17.06
Kuka moikkas minua tänään Kauppaveljet kaupan edessä? En ehtinyt moikata takaisin kun tuli sen verran puskasta, piristi kuitenkin mukavasti päivääni :)

-VsQ-
17.11.2011, 19.14
Kuka ajeli tänään Niittyarossa aamulla vähän ennen kaheksaa Keskustaa kohti kirkas etuvalo keulilla ja näytti siinä olevan takavaloki käytössä. Pyörää en ihmetykseltä nähnyt :D

kuovipolku
17.11.2011, 20.28
Mahtoiko olla joku lajinmukainen krossailija ajamassa Herttoniemen Nöösi-VPCX-lenkkiä tänään eli torstai-iltana noin viiden paikkeilla?

Aivan lenkin alussa on kohta, jossa krossailija ajaa ulkoilutietä, muttei käänny oikealle pellon poikki vaan jatkaa suoraan latupohjantapaista. Itse tulin valottoman juoksijan ominaisuudessa ulkoilutietä Viikin suunnasta ja vaikka huomasin etuvalon lähestymisen vasemmalta nyppylänharjan takaa, oletin pyöräilijän kääntyvän oikealle - mitä hän ei siis tehnytkään!

Tilanne - tai tilanteenpoikanen, sillä todellista törmäyksenvaaraa ei ollut enkä siitä pysähtymistä lukuunottamatta kärsinyt - tuli täytenä yllätyksenä. Jälkeenpäin tuli mieleen oma valottomuus ja uteliaisuus siitä miltä kohtaaminen vaikutti vastaantulijan näkökulmasta.

Nufan
17.11.2011, 22.40
Olikohan foorumilainen uudenkarhealla Meridallaan tänään Kausalan purulla?

putki
20.11.2011, 18.56
Joku Zeuksen kostyymeissä paleli tänään Rusutjärventiellä Nummenharjun kohdalla noin kahdelta.

kuovipolku
21.11.2011, 15.48
Mahtoiko olla joku lajinmukainen krossailija ajamassa Herttoniemen Nöösi-VPCX-lenkkiä tänään eli torstai-iltana noin viiden paikkeilla?

Jos lasken noin 1,4 kertaa noin 1,4 on 2, niin se oli Myllypurosta filmihommista palaava rhubarb, mutta saattoipa olla olematikin.

Mutta kysytäänpä lisää silkasta uteliaisuudesta: kuka oli se cyclocrossari, joka säikytteli aurinkoisen sään ulos houkuttelemia sunnuntaikävelijöitä ja -lenkkeilijöitä levyjarrun(?) vinkunalla puoli yhdentoista hujakoilla? Paikka oli Hallainvuori ja letkassa oli arviolta reilusti toistakymmentä ajajaa.

Raahustaja
21.11.2011, 19.43

Aivan lenkin alussa on kohta, jossa krossailija ajaa ulkoilutietä, muttei käänny oikealle pellon poikki vaan jatkaa suoraan latupohjantapaista. Itse tulin valottoman juoksijan ominaisuudessa ulkoilutietä Viikin suunnasta ja vaikka huomasin etuvalon lähestymisen vasemmalta nyppylänharjan takaa, oletin pyöräilijän kääntyvän oikealle - mitä hän ei siis tehnytkään!

Tilanne - tai tilanteenpoikanen, sillä todellista törmäyksenvaaraa ei ollut enkä siitä pysähtymistä lukuunottamatta kärsinyt - tuli täytenä yllätyksenä. Jälkeenpäin tuli mieleen oma valottomuus ja uteliaisuus siitä miltä kohtaaminen vaikutti vastaantulijan näkökulmasta.

Ajelin torstaina tuota Hertsikan reittiä pienellä kypärävalolla varustettuna mutta en hahmota mutkaa jossa emme törmänneet. Olisiko ollut hyppyrimäeltä tuleva mäki joka loppuu T-risteykseen jossa joutuu muutenkin vetämään jarrut pohjaan? No vastaantulijoita oli aika paljon noilla isommilla ulkoiluteillä joten koitin ajaa kovaa mutta "yleisöystävällisesti".

Varmaankin tällaiset tilanteet tuntuvat jalankulkijasta hurjemmilta kun päin rynnistää fillari kovaa vauhtia pahimmillaan vielä lampulla sokaisten mutta minulle fiilis on sama kuin laskettelurinteessä eli ohitetaan nopeasti mutta hallitusti, ohitettavan liikkeitä tarkkaillen. Jalankulkija on vain liikkuva este, ei sen kummemin moraalisesti tai laillisesti arveluttava entiteetti jolle pitäisi koulutustarkoituksessa osoittaa mieltä hänen pykälien vastaisesta liikkumisestaan- Tai näin ainakin teoriassa, on joskus saattanut muutama ärräpää ärähtää.

drop
21.11.2011, 19.53
Herttoniemestä puheenollen, kuka trial kuski ajeli Herttoniemenrannan kallioilla sunnuntai-aamuna?

Frank
21.11.2011, 20.25
Anteeksi sinulle, joka ajoit tänään Karjakujaa pitkin Jaanintien suunnasta. Tulin autolla parkkipaikalta suoraan eteesi, no jäi siihen nyt jonkun verran väliä, mutta kuitenkin. Pyörää en nähnyt mutta valo oli kunnollinen. Olin menossa lekuriin ja pienessä kuumepöpperössä en huomannut tuloasi.

rhubarb
21.11.2011, 20.58
Tuliko TuH vastaan Pitskuntiellä viiden maissa? Näytti Caissen vermeiltä + maasturilta + kirkkaalta lampulta.

Raahustaja
21.11.2011, 21.33

Eiku nythän mä hokasin. Tulit siis lintutornilta päin ja minä olin menossa nyppylältä suoraan rantaan. Juoksit asetusten mukaisesti oikeaa laitaa ja näin sinut oikein hyvin mutta olit juuri sellaisessa kohtaa kaarretta että en päässyt nätisti edetäsi tai takaasi. Hetken päässäni välähti jarruttaa tai koittaa kommunikoida, että olen menossa suoraan mutta ainoa ajatus oli että nopeasti vaan, vielä ehtii. Kiitos että väistit :)

Mietin myöhemmin itsekin kuinka tuossa tilanteessa olisi voinut ajaa asiallisesti.

Ajanpa tosi ystävällisesti, päin vaan ja muut väistäköön.

jartsuli
29.11.2011, 20.24
Kuka tuli vastaan Hämeenlinnassa 10-tiellä, tuossa kohtaa noin klo 18:40 http://maps.google.fi/maps?q=h%C3%A4meenlinna&hl=fi&ie=UTF8&ll=60.978313,24.498396&spn=0.022486,0.067034&sll=62.593341,27.575684&sspn=10.967832,34.321289&vpsrc=6&hnear=H%C3%A4meenlinna&t=m&z=14

Tuntomerkkejä, sulla oli kirkkaat ajolasit (sekä ilmeisesti maantiepyörä alla) ja hyvä tahti siihen ylämäkeen mitä mä laskin alas.. itellä oli tuplana riistovalot crossarin tangossa sekä heijastinliivi päällä sekä samasta kankaasta tehty viimasuoja kypärän päällä.

Olmi
29.11.2011, 22.56
Kuka tuli vastaan Hämeenlinnassa 10-tiellä, tuossa kohtaa noin klo 18:40 http://maps.google.fi/maps?q=h%C3%A4meenlinna&hl=fi&ie=UTF8&ll=60.978313,24.498396&spn=0.022486,0.067034&sll=62.593341,27.575684&sspn=10.967832,34.321289&vpsrc=6&hnear=H%C3%A4meenlinna&t=m&z=14

Tuntomerkkejä, sulla oli kirkkaat ajolasit (sekä ilmeisesti maantiepyörä alla) ja hyvä tahti siihen ylämäkeen mitä mä laskin alas.. itellä oli tuplana riistovalot crossarin tangossa sekä heijastinliivi päällä sekä samasta kankaasta tehty viimasuoja kypärän päällä.
Täytynee tunnustaa, lenkin loppuvaiheet oli päällä. Crossarilla tulin vastaan ja lenkkiä oli takana vajaa parituntinen. Mä melkein sokaistuin sun valoista ja meni aika kauan, ennen kuin selvisi, että vastaan tulee fillari. :)

yrittelijäs
04.12.2011, 23.40
Nyt tulee utelu pikkasen viiveellä. Kuka olit Sinä vaalea tuulahdus, joka hymyillen tervehdit meitä kahta pyöräreissuilijaa Turun rautatieaseman edessä suojatietä ylitettäessä. Ajankohta oli melko varmasti 11.8.2011. Pyöräreissulla taisit olla myös, koska fillarissasi oli kiinni perävaunu. Olin juuri saattamassa kipeäksi tullutta kaveriani maitojunaan kotia kohti. Siitä sitten lähdin jatkamaan itsekseni puoli suomea takaisin kotiin. Mihin suuntaan sinun tie vei?

Premnas
10.12.2011, 10.05
Olikohan foorumilaisia eilen, ennen Raisionlahtea tuli vastaan mies ja sanoi että tie poikki, meri tulvinut tehokkaasti tielle. Mulla kun on kolmipyörä niin en lähtenyt sitä raijaamaan ajoradan varteen. Juteltiin siinä hyvä tovi aiheesta pyöräily talvella. Mies jatko Naantaliin ja mä yritin päästä takas kotiin Raisioon, piti kiertää mutkan kautta mut pääsin lopulta.

Teppo
13.12.2011, 21.46
Kukas morjensti mua tänään nupurissa nuuksiontien risteyksen lähellä? Cyclolla olit sinäkin liikkeellä, ajoit pyörätiellä länteen päin kun minä väänsin maantien puolella kohti itää. Huomasin tervehdyksen viime tipassa. Entäs kuka prkl sokaisi minut hetken kuluttua eli noin klo 19:30 kypärävalollaan finnoontien pyörätiellä? Punainen ajotakki näytti olevan kun valosaasteesta toivuttuani katsoin taaksepäin. Sulla oli tangossakin valo, joten miksi helvetissä pidit kypärävaloakin päällä hyvin valaistulla väylällä?

Tassu
17.12.2011, 17.52
Joku muukin urhoollinen oli lähtenyt lenkille vesi- ja räntäsateeseen. Poljit tietä pitkin klo 15.30 Sepänkylässä Kauniaisista päin kohti Turunväylän ylitystä. Minä tyydyin KLV-ajeluun. Ajovarustus näytti siinä pimeydessä menevän urheilulliselta. Suht märkä lenkki tuli tehtyä.

Niksupalkki
17.12.2011, 21.48
Kukas tuli vastaan siinä 12 korvilla? Ajoitte alas mäkeä Myllypuron sillalta alas Herttoniemen ulkoilualueella (siis se mäki jossa on erikseen varoitus, että vaarallinen lasku). Edellä ajavalla oli oranssi kypärä (Rabobank vai Euskaltel) ja CC pyörät oli mustia tai tummia, tähän vuoden aikaa ei ees päivälllä nää kunnolla. Mulla punainen kypärä ja punainen Konan CC, jolla pyörittelin hiljaksiin mäkeä ylös pienellä vauhdilla kotiin päin.

N.N.
20.12.2011, 22.29
joku ajoi klo 17:40 Rautatientorilta ensin edelläni, Pasilaan tultaessa jäljessäni Pasilan aseman alittavalle tunnelille saakka, josta itse jatkoin Länsi-Pasilaan. Minulla Night Vision keltainen takki selän vilkkuvalolla, fillarilaukku + sählymaila selässä. Aika harva ajaa yli 35 km/h Helsingissä.

rhubarb
21.12.2011, 06.51
^ Olisikohan vilkkuvalo ajanut kauheaan apinanraivoon ja yritti murhanhimoisesti saada kiinni?

N.N.
21.12.2011, 08.44
Tähän aikaan vuodesta on ikävä beesata, kun saa kaivaa tappajasepeliä hampaiden väleistä

cuppis
23.12.2011, 19.59
Tänään yritin ajaa Espoossa Turuntiellä klo 15-16 välillä kiinni henkilöä, jonka kulkine näytti kauempaa Haro Marylta. Tosin normaalisetupista poiketen droppitangolla ja lokasuojilla varustettuna. Juuri kun olin saamassa kiinni käännyit Auroran suuntaan ja itsellä matka jatkui Bemböleä kohti. Lähinnä olisi kiinnostanut nähdä fillari lähempää kun itselläkin on Mary ja olen usein ajatellut kokeilla droppistongaa. Joten jos tunnistit itsesi niin laita ihmeessä kuvaa fillarista vaikka Mary-lankaan.

Mirkku21
28.12.2011, 16.47
Hei sinä kilpapyöräilyvaatteisiin pukeutunut pyörälijä olitko elvyttämässä sairaskohtauksen saanutta isääni Espoon Bembölen ST1 huoltoasemalla sunnuntaina 24.7.11 noin klo 14?

Isäni Risto selviytyi tehokkaan ensiavun ansiosta! Haluaisimme kiittää sinua. Jos olet kyseinen henkilö tai tunnet hänet niin voitteko ottaa yhteyttä minuun.

Ystävällisin terveisin,
Mirva
p.0407376650

Cyklooppi
30.12.2011, 22.22
Kuka eteni tänään vauhdikkaasti Hämeentien ajorataa, Arabian kauppakeskuksen kohdalla, noin klo 16.30-17.00 välillä valko-punaisella Ridley X-Firellä? Nimimerkki sporapysäkillä ihmetellyt.

pmw
03.01.2012, 16.05
Ketkähän mahtaa käydä aika usein tampereella Ullan grillillä aina aamukahdeksan aikaan? Tänäänkin oli kaksi villaria ja herrat siinä..

Premnas
04.01.2012, 11.10
Maanantaina iltapäivällä tuli Turussa Kaskentien ja Uudenmaantien risteyksen lähettyvillä vastaan tadpoletrike. Enpä ole aikaisemmin törmännyt liikenteessä kuin kakspyöräiseen nojakkiin. Mahtoiko vastaantullut olla peräti scorpion? Oli jo pimeää joten en ehtinyt kauheesti nähdä. Oli varmaan hauskan näköistä kun kaksi samantyylistä ohittivat toisensa :cool:.

TaitettaVille
08.01.2012, 15.16
Hyvinkään Sveitsin laskettelupyhätön takana jäljitin läskipyörää, jonka tassun painaumassa oli nappuloita nuolen muodossa. Oliko jäsen MtM asialla vai mahd. joku muu foorumilainen? Varmasti kivaa oli ollut, sillä pienimmätkin polut oli koluttu. Itse olin ajelemassa laskettelupyhättöön kuvailemaan blogiin BikePacking-varusteltua pyörää.

Jarppake
08.01.2012, 18.50
Hyvinkään Sveitsin laskettelupyhätön takana jäljitin läskipyörää, jonka tassun painaumassa oli nappuloita nuolen muodossa. Oliko jäsen MtM asialla vai mahd. joku muu foorumilainen? Varmasti kivaa oli ollut, sillä pienimmätkin polut oli koluttu. Itse olin ajelemassa laskettelupyhättöön kuvailemaan blogiin BikePacking-varusteltua pyörää.

Tänään ajelin aamupäivällä Puksulla™ niillä nurkilla. Renkaina Endomorphit joissa on tosiaan nuolen muotoisia nappuloita.

Shimaani
10.01.2012, 16.51
Kukahan se tänään ajeli valkoisella Feltillä kirkkaankeltainen huomioliivi yllään Ylästöntien kelviä itään noin kello 1100? Muuten meni hyvin mutta kun etelään valuva autoilija pysäytti ajoneuvonsa kärkikolmion taakse Pakkalan Puistotielle (niinkuin autokouluissa opetetaan) niin mitä se tämä pyöräilijä tekee - pysäyttää fillarinsa ja viittoo autoilijat menemään ensin.:seko:
Turha kainostelu on ihan turhaa.

kolistelija
10.01.2012, 18.23
Tänään tuli musta Canyomiinimaasturi vastaan Vanhalla Porvoontiellä. Voimia uupuneen näköiselle kuskille. :)

Jahvetti
10.01.2012, 18.41
Kukahan ajeli tänään Muklukilla Herttoniemessä Ylävitoseen päin niin täpinöissään että meinasi tulla volkkariin keulakoristeeksi? Tarkkuutta näillä keleillä!

pötkö
10.01.2012, 22.43
Taisin olla mää mulk**a hertsikassa tänään. Punaista takkia oli mulla päällä. Pahoitteluni!

Volkkarissa taisi olla vasemman puolen eteenpäinnäkyvät vilkut hajalla. Ryhmittyminen ja vauhdin hidastaminen risteykseen paljasti kuitenkin kääntymisaikeet ja uskaltauduin jarruttamatta risteykseen.

ensi kerralla lupaan olla varovaisempi!

Jahvetti
10.01.2012, 23.12
Taisin olla mää mulk**a hertsikassa tänään. Punaista takkia oli mulla päällä. Pahoitteluni!

Volkkarissa taisi olla vasemman puolen eteenpäinnäkyvät vilkut hajalla. Ryhmittyminen ja vauhdin hidastaminen risteykseen paljasti kuitenkin kääntymisaikeet ja uskaltauduin jarruttamatta risteykseen.

ensi kerralla lupaan olla varovaisempi!

Eipä hätiä, olen tottunut ottamaan tuossa risteyksessä varovasti kun kukaan ei tunnu arvaavan että sieltä shelliltä päin tulee autoja. Muutenkin se pätkä on hanurista kun sen autokaupan romuja pitkin poikin sitä kujaa. Tarkoitus oli ite asiassa mennä suoraan mutta en kehdannut lähteä perässä ajelemaan vaikka aika lujaa menitkin:)

VesaP
12.01.2012, 15.37
Kuka meinaa reenata tosissaan Klaukkalassa nyt talvella? Meinaan maanantaina postissa käydessäni bongasin lattialla noutoa odottavan jonkun Eliten trainerin tehdaspaketissaan! Joku kurja siis tilannut sisäharjoittelulaitteen!! "Mitään en oo reenannu..." mut kuitenkin tuolla Elitellä sisällä viiden tunnin peekoota vetänyt läpi talven!! Tämmösille ajokoirille heti porttikielto Klaukkalan jo legendaarisen (nopeasti loppuneille) yhteislenkeille jos ne joskus taas saatas käyntiin uudelleen...

polkadot
20.01.2012, 00.36
Kohtalaisen hevistä ajokelistä huolimatta, aamulla n. 8.30 aikaan Pasilassa joku puski vastaan lastenkuljetuskärry (+muksu) perässään. Siinäpä isän mallia ja asennetta muillekin.

VPR
20.01.2012, 00.50
joku puski vastaan lastenkuljetuskärry (+muksu)
Muksulla? :)

Mr.Auer
20.01.2012, 21.33
Kuka meinaa reenata tosissaan Klaukkalassa nyt talvella? Meinaan maanantaina postissa käydessäni bongasin lattialla noutoa odottavan jonkun Eliten trainerin tehdaspaketissaan! Joku kurja siis tilannut sisäharjoittelulaitteen!! "Mitään en oo reenannu..." mut kuitenkin tuolla Elitellä sisällä viiden tunnin peekoota vetänyt läpi talven!! Tämmösille ajokoirille heti porttikielto Klaukkalan jo legendaarisen (nopeasti loppuneille) yhteislenkeille jos ne joskus taas saatas käyntiin uudelleen...

Kuka hullu treenaa sisällä nyt kun ulkona on extravastus-treenikelit parhaimmillaan!

gallodepelea
21.01.2012, 16.56
Tiistai aamulla (n. klo 08) tuli joku vastaan läskipyörällä Meilahdentiellä, siinä sillan kohdalla. Pyörä saattoi olla Mukluk, vaikea nähdä siinä säässä ja ilman laseja. Koirakin veti eri suuntaan. Mutta hieno nähdä että noita alkaa olla ihmisillä työ-/koulumatkoilla..varmaan kätevä Suomen talvessa..

JuusoH.
21.01.2012, 23.41
Ketkäs ajoivatkaan tällä viikolla luultavasti keskiviikkoiltana Karakallio/Viherlaakso alueella Espoossa? Kolmen hengen porukka, jokaisella kunnon lamput, ainakin yksi cyclokrossari ja yhdellä oli erittäin vakuuttavaa kaliiperia olevat renkaat.

VPR
22.01.2012, 01.01
Ketkäs ajoivatkaan tällä viikolla luultavasti keskiviikkoiltana Karakallio/Viherlaakso alueella Espoossa? Kolmen hengen porukka, jokaisella kunnon lamput, ainakin yksi cyclokrossari ja yhdellä oli erittäin vakuuttavaa kaliiperia olevat renkaat.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?15602-Espoon-lenkit&p=1767432#post1767432

HC Andersen
22.01.2012, 11.07
Tiistai aamulla (n. klo 08) tuli joku vastaan läskipyörällä Meilahdentiellä, siinä sillan kohdalla. Pyörä saattoi olla Mukluk, vaikea nähdä siinä säässä ja ilman laseja. Koirakin veti eri suuntaan. Mutta hieno nähdä että noita alkaa olla ihmisillä työ-/koulumatkoilla..varmaan kätevä Suomen talvessa..

Aika ja paikka täsmää meikäläiseen.

Rantakylän Raketti
26.01.2012, 18.23

Ei taida Vesa kukaan muu kuin sinä koko Suomessa ajaa viiden tunnin peekoolenkkejä rainerilla :D

Sanna04
26.01.2012, 23.08
Tour de Päijät-Häme (http://www.eirikuva.fi/kuvien-takaa/kuvaustarinat/tour-de-paijat-hame), kesä 2009. Ketkä ajoivat silloin siellä, ovatko Antti ja Mikko foorumilaisia? Pakko olla..?

VPR
13.02.2012, 23.17
Tänään ajelin ja juttelin jonkin matkaa Munkkiniemessä keltatakkisen Focus Super Bud -kuskin kanssa, oliko foorumilaisia?

Rikke
17.02.2012, 09.26
Kekkä 3 jamppaa ajeli eilen vastaan klo17.30 kaupin rantapolulla..foorumilaisia?

pinohiiri
17.02.2012, 09.28
Kekkä 3 jamppaa ajeli eilen vastaan klo17.30 kaupin rantapolulla..foorumilaisia?

Foorumilaisia kyllä, täältä ilmoittautuu yksi. :)

Highlander
18.02.2012, 23.43
Kukas ajoi Särkänniemen mäkeä ylös tänään puolenpäivän aikaan? Maasturi ja Continentalin takki...kevyen näköisesti meni putkelta..

skott
19.02.2012, 00.21
Tänään ajelin ja juttelin jonkin matkaa Munkkiniemessä keltatakkisen Focus Super Bud -kuskin kanssa, oliko foorumilaisia?

Juu, juu kovasti ollaan... Pakkaan välillä jututtaan vakkarityömatkalla tapaamaani porukkaa. Matka sujuu aina ne kilsat rattoisasti.

Pauli Pallas
23.02.2012, 19.31
Kukas tänä aamuna meni hirween, hirween kovaa jollain vaihteellisella Raisiossa Tikanmaan kohdalla autotiellä? Kerkesin nähdä vain punaisen repun... Itse taluttelin fiksiä kaljuliukkaalla pyörätiellä.

jartsuli
25.02.2012, 14.45
Joku (kuka) maasturikuski tuli vastaan parolannummen - parolan välillä tänään siinä puolenpäivän paikkeilla?

TaitettaVille
27.02.2012, 17.03
Hyvinkäällä havaittu Bromptonautti. Ajoi keskustaa kohti Hämeenkatua pitkin. Punainen M3 ilmeisesti dynamovalolla. Huomioliivikin taisi olla päällä. Oletkohan foorumilaisia?

jive
27.02.2012, 18.30
Hyvinkäällä oon nähnyt meidän nurkilla 3 bromptonauttia. Kahta oon nähnyt Munckinkadun tienoilla, vesitornin kohdilla. Yksi kuvaamasi kaltainen jää samaan aikaa aamuisin junasta kun mä taas nousen siihen.

Mustanmännistön Dahonomi

TaitettaVille
27.02.2012, 18.47
Minä ja rouva pyöritään Bromptoneilla juuri Munckinkadun tietämämillä.

jive
27.02.2012, 21.22
Heh...no joo, sittenhän mää teidät oon nähnyt. Pitää morjenstaa seuraavalla kerralla. Valtsulla käyn kyllä yleensä jollain noista meidän normisinkuloista. Maantiepyörällä en siitä yleensä mee, ja jos meen niin vauhtia on jo liikaa pyörätielle. MTB:llä ja Syklarilla yleensä kierrän lentokentän takaa.

fiber
04.03.2012, 18.12
Tattariharjuntiellä iltapäivällä yhden aikoihin tuli ajorataa pitkin vastaan nelikko, jonka huomasin vasta viime hetkessä. Ehdin nostaa lapaa, mutta en havainnoida keitä siinä ajoi. Itse ajelin pyörätiellä, mahdoitteko huomata. Teidän junanne oli kuin kevään ensimmäinen leskenlehti :)

Kemmi
06.03.2012, 11.48
Kuka oli käynyt Pyhän Katariinan poluilla testaamassa hankikantoa ilmeisesti tavallisella maasturilla tai muulla kapearenkaisella härpäkkeellä.
Nim. Tahtoisin tietää tuliko hiki?

skott
06.03.2012, 21.50
Kukas täällä huristeli:

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/uhkarohkea_pyorailija_polki_jaan_reunalla-katso_kuva/

N.N.
11.03.2012, 11.08
Helsingissä pe 9.3. keltatakkinen (huomioväri) maastopyöräilijä pysytteli cyclocrossarin vauhdissa n. 17.30 Panimotie-Vanha talvitie-Hermannin rantatie -osuudella, josta käännyin Arabianrantaan, hän jatkoi Kumpulan/Vallilan siirtolapuutarhan suuntaan. Minulla musta B'Twin ajotakki jonka selkätaskussa takavilkku, ja keltainen Ortlieb satulalaukku.

-Lane-
13.03.2012, 12.46
Puistolasta ajoin aamulla kohti keskustaa samaa tahtia On Onen fixillä ajelevan herrasmiehen kanssa. Vedin lipat Malmin kohdalla ja putosin kyydistä (laiskuuttani en kehtaa muutaman päivän jääkelien vuoksi vaihtaa nastarenkaita alle). Hienosti kyllä tämä herrasmies piti fillarin pystyssä ihan tolkuttoman liukkaalla ja muhkuraisella jäätiköllä (oli nastarengas vain edessä)!

VesaP
13.03.2012, 13.19
Kuka myöntää ajaneensa eilen valoitta(?) pimenevässä illassa kello 18.20 Nurmijärven eteläpuolella tiellä 130 kohti Helsinkiä Cofidis(?) asusteet päällä? Just tuli auto vastaan pyörän kohdalla niin ei kerennyt tarkempia speksejä itte sisäistää... Itse ajoin autolla kohti kuntosalia nokka pohjoiseen päin.

kolistelija
22.03.2012, 10.47
Tänään aamulla ajelin silmäilyetäisyydella cyclocrossarin perässä Tattariharjuntiellä noin 8 aikaan aamulla. Pari asiaa sai miettimään että saattaa olla foorumilaisia: musta cyclocrossari napavaihteilla, Sidit jalassa ja tangonpäässä taustapeili.
Epäilyttävää piiloharrastuneisuutta...

kuovipolku
22.03.2012, 13.50
Kuka mahtoi ajaa lauantaina ennen aamuseitsemää kuunnellen Radio Vegaa?

Entä kuka mahtoi ajaa keskiviikkona Fastholmasta Hiihtomäentielle päin punaisella Spessulla (MTB) ja silminnähden nauttia kuraisen ylämäen nousemisesta kipuamisesta?

Eri
24.03.2012, 15.03
Kuka ajoi autolla Cervelon mustavalkoinen maantiekiituri autonkatolla Perjantaina Tampereen Härmälässä n. klo viiden maissa? kyseinen laite aiheutti huomattavaa kateutta ja omistus haluisuutta vastaan tulleissa lenkkeilijöissä :D

Sanna04
31.03.2012, 16.16
Juuri ohitettiin 25-tiellä ennen Hyvinkäätä varmaan kymmenen fillaristin porukka. Ensin ohitettiin yksi pro-kuski ja sitten tuli selkä eellä vastaan monenlaisilla pyörillä ajavaa tyyppiä. Märkiön grillillä oli ilmeisesti huoltoauton virkaa toimittava asuntoauto ja muutama kuski. Olikohan tuolla käynnissä jokin aika-ajo ja tietyn ajan jälkeen käännytty takaisin, siltä se hieman vaikutti.

vema60
31.03.2012, 17.04
Juuri ohitettiin 25-tiellä ennen Hyvinkäätä varmaan kymmenen fillaristin porukka. Ensin ohitettiin yksi pro-kuski ja sitten tuli selkä eellä vastaan monenlaisilla pyörillä ajavaa tyyppiä. Märkiön grillillä oli ilmeisesti huoltoauton virkaa toimittava asuntoauto ja muutama kuski. Olikohan tuolla käynnissä jokin aika-ajo ja tietyn ajan jälkeen käännytty takaisin, siltä se hieman vaikutti.

Oiskohan ollu HyPy.n (http://www.hypy.fi/page.php?id=727) porukkaa

tipsu
02.04.2012, 20.36
Kukas ajeli Länsiväylällä Lapinlahdensillalla Lauttasaaren suuntaan äskettäin?

Hyvin varustautuneen oloinen maastopyörällä ajelija lienee vähän eksynyt reitistä. Toivottavasti ei sattunut mitään ja pääsi pois motarilta mahdollisimman pian.

Tassu
02.04.2012, 22.48
Eilen sunnuntaina klo 14 jälkeen tuli kaiketi joku retkiporukka vastaan Westendintiellä ihan siinä rannan tuntumassa. Porukassa oli 7-9 kuskia.

EePee
04.04.2012, 21.18
Kukas ajeli tänään kakskyt vaille kuus Helsinginkatua pitkin punavalkoisella Ridleyllä? Hämmentävä näky, kevään ensimmäinen kilpuri, kaupungissa, vielä lumisessa maisemassa.. Kaikkein hämmentävintä näyssä oli, että kuski oli nätti nuori nainen. Yleensä ekat kilpurihavainnot on maantienlaitaa kihnuttavia väsyneitä vanhoja äijiä.. Tällaiset havainnot tulevat myöhemmin, jos ovat ylipäätään tullakseen.. :)

tkl
04.04.2012, 22.05
Mä olin koeajamassa punavalkosta Ridleyä Hesarilla tuohon kellon aikaan. Mietin onks koko oikea ja ajelin ees taas siitä liikkeen ohi, jotta myyjä näkis mut pyörän päällä ja vois kommentoida näyttääks koko ja asento sopivalta. Naurattaa ku aattelen, että mun koeajosuhailut on pongattu :)

EePee
04.04.2012, 23.54
^Hah haa! Mikään ei jää näkemättä. :) Ajattelinkin, että Tomin pyöriä siinä koeajetaan, ei kukaan lenkkiä Hesarilla kinosten välissä ajele. Sen takia eroitutkin kohtuullisen hyvin ympäristöstä. No, syntyikö kaupat? :)

tkl
05.04.2012, 00.28
No todennäkösesti syntyy.. sen verran pahasti polttelee kyllä nyt. (Tomi tuskin lukee näitä.. ;)
Ongelmana nyt vaan se, että haluamassani mallissa ei ollut oikeeta väriä saatavilla, eli pitää ajatella paketti vähän uusiks.

EePee
06.04.2012, 09.18
^ väri on tärkeä. :) (vaihdoin just omaan pyörään vaijerit, kun piti saada uuden satulan väriin sopivat valkoiset kuoret) kunhan ei osta itselle sopimatonta pyörää värin vuoksi..

pmw
12.04.2012, 13.16
Kukas ajoi keltanen takki päällä ja kypärä päässä Tampereen Petsamon kulmilla..Tulin takaa vihreällä nissanilla ja huidoit jotain vihasen näköisenä...Miksi?

Highlander
12.04.2012, 14.56
Kukas ajoi keltanen takki päällä ja kypärä päässä Tampereen Petsamon kulmilla..Tulin takaa vihreällä nissanilla ja huidoit jotain vihasen näköisenä...Miksi?
Petsamo...tuo luonnonläheinen omakotialue alle kahden kilometrin säteellä Tampereen keskustasta. Itse vietin siellä elämäni ensimmäiset 20 vuotta. Kunnes armeija ja lopulta tuleva vaimoni erottivat minut tästä idyllisestä asuinalueesta. Onneksi saan vielä vieraillessani lämpimänä kesäpäivänä nauttia huurteisen kauniissa puutarhassa.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Kaupinkatu%2C_Petsamo%2C_Tampere.jpg/300px-Kaupinkatu%2C_Petsamo%2C_Tampere.jpg
Kaupungiosa on saanut nimensä Tarton rauhassa saadusta Petsamon alueesta. Petsamon eteläistä aluetta eli Saukonmäkeä kutsuttiin aikanaan "Pellavapetsamoksi" koska siellä sijaitsi ent. Tampereen Puuvillan nyk.ent. Tampellan työntekijöiden asuinalue. Alueen asemakaava vahvistettiin 1921. Ensimmäiset talot rakennettiin 20-luvun alussa. Näistä loputkin purettiin 1960-luvun lopulla Saukonmäen toiminta- ja ostoskeskuksen sekä kerrostalojen alta.

Suurin osa Perä-Petsamon omakotitaloista rakennettiin 30-luvulla.Petsamossa toimi parikin kauppaa aikanaan. Kuuluisimmat olivat Vainionkadun Voima sekä Tuotanto. Nykyään omaa lähikauppaa ei ole. Ensimmäinen yleinen sauna avattiin 1926 ja toinen 1939. Petsamon maineikas höntsykenttä tehtiin vuonna 1936. Talvisodan pommitukset koettelivat myös Petsamoa - tiettävästi ainakin yksi pommi tippui Kulmakadulle. Ensikoti valmistui Mutkakadulle 1951.

Kekkosentien rakentaminen löi kiilan Petsamon alueeseen. Sen alta jouduttiin purkamaan 11 taloa sekä 11 siirtolapuutarhamökkiä. Kekkosentie avattiin 1989.

Poika, haluaisitko yhden rieseneistäni?
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSSFplBeoRASozkBVaXz3pEu8A_xbXgS twkiJkfO40kq6uI_kNm

Häh..mitä kysyttiin? KANADA!!

J_K
12.04.2012, 15.29
Täällä päin harvinaista, että lenkillä tulee kukaan vastaan, no poikkeuksen Johan ;)
Sunnuntain maantielenkillä yksi kuski samaan suuntaan maastopyörällä maantiellä ja hetki juteltiinkin ja sitten myöhemmin Kulennoisten jälkeen todennäköisesti puna-valkoisella krossarilla vastaan toinen kuski.

Johan Moraal
12.04.2012, 15.44
Täällä päin harvinaista, että lenkillä tulee kukaan vastaan, no poikkeuksen Johan ;)
.
Eiköhän ne ala heräämään talviunesta nyt.
Tänäänkään ei tullut mitään muuta vastaan kuin tuuli

hannupulkkinen
12.04.2012, 17.27
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Kaupinkatu%2C_Petsamo%2C_Tampere.jpg/300px-Kaupinkatu%2C_Petsamo%2C_Tampere.jpg
Kekkosentien rakentaminen löi kiilan Petsamon alueeseen. Sen alta jouduttiin purkamaan 11 taloa sekä 11 siirtolapuutarhamökkiä. Kekkosentie avattiin 1989.

Minä aloitin opiskelijan urani Koljontie seiskassa alivuokralaisena vuonna 1969. Tuli nostalginen olo tuosta kuvasta. Siksi minä vain...

Jani R.
12.04.2012, 17.55
Sain kevään ensimmäisen morjestuksen lajitoverilta n. klo 17 Lahdessa rautatiesillan eteläpuolella vastaantulleelta maasturikuskilta. Olin liikkeellä punaisella Radonin jäykkäperällä.

Iglumies
12.04.2012, 18.06
Olisit pysähtynyt kysymään.

pmw
12.04.2012, 21.10
Petsamo rules, terveisiä vanhan Petsamon alueelta (rajapyykkinä kaupinkatu) ketkä nyt tietävät.

Alunperin tarkoitus oli ajaa vierelle ja kysyä, mutta tuntui kun ukko olisi tarkoituksella karannut kun yhtäkkiä ampasi sivulle yli risujen ja männynkäpyjen ja katosi sivuviistoon mihin ei autolla pääse.

MUSTA mies
13.04.2012, 10.25
Joku paineli vastaan Lohjanharjuntietä eilen.. käsikin nousi morjestuksen merkiksi :)

Posankka
13.04.2012, 11.59
Joku paineli vastaan Lohjanharjuntietä eilen.. käsikin nousi morjestuksen merkiksi :)

Jos oli Focus alla ja keltainen takki niin se olin minä. Ainakin jotain siellä suunnalla morjestin.

kervelo
16.04.2012, 11.56
...Petsamon eteläistä aluetta eli Saukonmäkeä kutsuttiin aikanaan "Pellavapetsamoksi" koska siellä sijaitsi ent. Tampereen Puuvillan nyk.ent. Tampellan työntekijöiden asuinalue.

Korjataan nyt tuo pieni typo, jonka muutkin varmaan huomasivat: Tampellahan oli alunperin Tampereen Pellava jne., ei Puuvilla jne....

Viikate74
16.04.2012, 18.14
Kakskerrassa tuli sunnuntaina 15.4 pari herrasmiestä vastaan.

VesaP
19.04.2012, 09.57
Rusutjärvellä eilen illalla joku sinisellä maantiepyörällä ajanut huom, kyllä sen katseen voisi nostaa ojasta vähän ylöspäin ja käden tangosta jos vastaantuleva fillaristi morjestaa reilusti... :rolleyes:

kmw
19.04.2012, 13.35
Eilen pauttia 14.30 Nurmijärven kirkolla Aleksis Kiven tieltä kääntyi vastatuuleen aikas räyhäkkään näköinen Spessu kovin koreilla ja kirjavilla kiekoilla. Kenhän lienee?

tipsu
19.04.2012, 15.57
Kuka viiksekäs suht vanha mies tuli tänään vastaan Kuusisaaresta Munkkiniemen suuntaan Pikkuniementietä vähän ennen puolta kolmea vaaleanpunaisella Spessun cc:llä? Iloisen värinen pyörä:)

nuubiainen
19.04.2012, 16.13
Kuka viiksekäs suht vanha mies

Tuskin uskaltaa myöntää, jos "suht vanhaksi" herjaat ;)

tipsu
19.04.2012, 16.27
Tuskin uskaltaa myöntää, jos "suht vanhaksi" herjaat ;)

Olen ollut siinä uskossa, ettei tuo ikäasia ole miehille niin suuri ongelma:D Arvioisin herran olleen siinä kuudenkympin kieppeillä, mutta pyörä kiinnitti huomioita enemmän, niin ajajaa ehti vain pikaisesti vilkaista, joten pahoittelut mikäli meni metsään:) Pirteän värinen pyörä ainakin erottuu mukavasti porukkalenkeillä ja liikenteessä.

juu-zo
20.04.2012, 08.44
Kuka ajoi eilen länsiväylällä? Voihan sitä fillaria noinkin kuljettaa.... Pyörän merkki oli focus.

https://lh4.googleusercontent.com/-jU7NPLNI7g8/T5D3f_zAutI/AAAAAAAAA1I/068ypVIB_5Y/s640/kuva.JPG

Highlander
20.04.2012, 08.58
Kuka ajoi eilen länsiväylällä? Voihan sitä fillaria noinkin kuljettaa.... Pyörän merkki oli focus.

Ei herranen aika mikä valopää :rolleyes: Onko nuo uudemmat "tila-autot" tosiaan sellaisia, että niihin ei mahdu edes fillari sisään jos ottaa etupyörän pois? Mulla on 2x 2-ovista autoa. Toisessa joutuu kaatamaan takapenkin, mutta kiihkeämmässä ei tarvi kuin avata takalasi ja maantiepyörä ilman etupyörää mahtuu suoraan. :cool:

miku80
20.04.2012, 11.47
no kukin tyylillään tietenki ... mut silti .. voi ziizus ..

YocceT
20.04.2012, 17.16
Rusutjärvellä eilen illalla joku sinisellä maantiepyörällä ajanut huom, kyllä sen katseen voisi nostaa ojasta vähän ylöspäin ja käden tangosta jos vastaantuleva fillaristi morjestaa reilusti... :rolleyes:

Hitsi, hetken jo säikähdin että moitteet osui minuun mutta eilisen eilisenä en ollut tuollapäin. Mutta eilen olin. Huoah. Yritän kyllä moikata kaikkia kypärää käyttäviä fillariin katsomatta jotka havainnoin

Yytsei
21.04.2012, 03.10

Hyvin mahdollista jotta kyseinen juntti olin minä. Taisi olla juuri keskiviikko, kun iltasella suhailin Kolistimen-, Rusutjärven- ja Siippoontien kautta sinisellä cc:llä. Huomasin ainakin yhden kuskin liian myöhään ja lapaseni nousi vasta kohdalla - taisi olla putkinäkö päällä arjen murheita pähkäillessä. Pidän itseäni suht innokkaana moikkailijana, mutta aina ei näköjään niin sanotusti onnaa.

Pahoitelut nyt kuitenkin aiheutetusta mielipahasta ja merkataan miinus tilastoon. No ei sentäs, pidetään hauskaa polkiessa ja moikkaillaan kun nähdään! :)

Human Traffic
22.04.2012, 18.38
Sellainen vahva intuitio että tänään keskuspuistossa vastaan tullut muklukkikuski oli kmw? Ittellä musta nonius ja seuralaisella lime summer season.

Ripa523
22.04.2012, 18.40
Vanhan Tuusulantien varressa, Maisalantien ja Kulomäentien risteyksen välillä tuli vastaan - siis etelään päin - luultavasti jonkiasteinen ryhmä, vaikkakin ajoivat melko pitkillä väleillä. Ilmeisesti Maisalantieltä tulossa. 5-6 kuskia ja kaikki moikkasivat :):):)

Muutenkin maantiekuskit moikkailivat erittäin ansiokkaasti. Rohkenin moikata myös yhtä hypriiti-kuskia, mut hän katsoi sen verran "pahalla silmällä", että en tehnyt samaa virhettä toistamiseen. ;)

kmw
23.04.2012, 08.39
^^ Jepjep :) Muutamia muitakin vastaantulijoita oli ja kuminjälkeä paljon! Hyvässä kunnossa baanat. Paikoin oikein mukavan mutaista.

ristopee
23.04.2012, 08.47
Sunnuntaina 12 aikaan joku oli juuri lähtemässä Lauttasaaressa maantiepyörällä jehovien läheltä lenkille. Mahtoiko olla foorumilaisia?

VesaP
23.04.2012, 10.30
Pahoitelut nyt kuitenkin aiheutetusta mielipahasta ja merkataan miinus tilastoon. No ei sentäs, pidetään hauskaa polkiessa ja moikkaillaan kun nähdään! :)

Juu, en menettänyt yöuniani tapauksen johdosta! :D Eilen itse rullasin pientä rinkiä Rusutjärvellä kolmen tunnin ajan niin kyllä loppuajasta jo itsekin aloin olemaan "sika" ja en jaksanut enää morjestaa kaikkia vastaantulijoita. Korkeintaan sormia vähän kohotin kahvoilta. Aattelin kun samaa rinkiä kierrän niin tulee vielä samoja sällejä vastaan 10 kertaa ja nehän nauraa pihalle jos aina morjestan. Ja pyöräilijöitä oli ekaa kertaa tälle vuodelle aivan PIIIIP paljon liikenteessä. Olisi saanut ajaa lapa pystyssä koko ajan.

Ja joo, mieltä ylensi eilen kun sai jopa ohittaa muutaman oikealle pyöräijälle näyttäviä sällejä. Tekee itsetunnolle gutaa kun voi ajaa rinnalle ja huutaa moi ja morjestaa kädellä ja samalla kadota horisonttiin. :D No, ei sitä vajaata 800 wattia tietysti olis kovi pitkään jaksanut satulasta käsin "ei tunnu missään" ulkonäöllä pitääkään... Joten syytäkin oli äkkiä karata horisonttiin niin sai pistää kammen suoraksi ja rullata vähän matkaa rykien about verta. :D Tekee gutaa kun sohvaperunaa vähän tälleen rääkätään! Tarkoitan siis itseäni!

Viikonloppuna voisi yrittää rääkätä lisää 300 kilsasella. Näin vähällä reenillä jos 300K saisi ajettua hengissä läpi niin se olisi jo jotain!

Kivelae
24.04.2012, 20.11
Just äsken hieman ennen Laajasalon siltaa ajeli Herttoniemen suuntaan herrasmies valkealla jäykkäperällään, ilman kypärää, puhelimeen puhuen, rööki huulessa ja Karhu-kasipäkki sarvessa. Olikohan lie foorumilaisia?

JohnFr
24.04.2012, 20.23
Olikos joku foorumilainen, kun eilen miekkonen varttia vaille viiden aikaan palaili suunnistusreitiltä reipasta vauhtia täpäri-Giantilla?

E: Siis Seinäjoella tietenkin, Hallilanvuoren juurella.

hannupulkkinen
24.04.2012, 21.30
Just äsken hieman ennen Laajasalon siltaa ajeli Herttoniemen suuntaan herrasmies valkealla jäykkäperällään, ilman kypärää, puhelimeen puhuen, rööki huulessa ja Karhu-kasipäkki sarvessa. Olikohan lie foorumilaisia?
G-miehiä :)

Mannavelli
25.04.2012, 11.34
Juuri näin. Tällainen koordinaatio ei vasta-alkajalta onnistu! Respect!

maudicel
26.04.2012, 09.50
Kukas ajeli eilen noin puoli neljän aikoihin Bodomin Länsipuolta kohti pohjoista?
En nähnyt pyörän merkkiä ohitustilanteessa, mutta näin äkkiseltään näytti olevan hieno retrompi teräskiituri. Kuskilla oli oranssit liivit.

Jäi mietityttämään, huomasiko tervehdykseni pienen pään nyökkäyksen muodossa.

Chenotte
26.04.2012, 12.38
Mä ainakin olin samalla suunnalla samoihin aikoihin, alla vihreä teräscyklo valkosilla kiekoilla...

Mitä tervehtimiseen tulee, mielestäni lähes kaikki vastaantulijat tervehti eilen :D

Kyrdis
28.04.2012, 14.53
Siilinjärven kumpusella mieshenkilö ajeli musta puna takkinen olisko giant ollu fillarina, puolen päivän tuntumissa. Onko foorumilaisia..

ristopee
28.04.2012, 17.02
Nyt on pakko kysyä ohitinko jonkun hepo-lenkin tai vastaavan tänään Velskolan mäissä klo 12 aikaan? Siinä vaiheessa (alku)matkaa allekirjoittaneella vielä riitti vauhtia. :P

fiber
28.04.2012, 18.14
Sitä ajoi keskipäivällä kaksikin HePon porukkaa. Itse olin siinä viiden pyöräilijän porukassa, joka ajoi pohjoisesta etelään. Vastaan tuli muutama pyöräilijä, joiden kanssa moikattiinkin. Tietääkseni vähän hitaampi Maunulasta lähtenyt porukka ajoi vastakkaiseen suuntaan.

karhile
28.04.2012, 23.50
Fiberin mainitseman hitaamman 25km/h ryhmän (5 ajajaa siinä vaiheessa) ohitti pari ajajaa juuri Velskolan pisimpien mäkien tienoilla noihin aikoihin, joten eiköhän meistä ole kyse.

Eli Ristopee voi nyt laittaa pyöräänsä tarran merkinnällä: "5xHepo 25" meidän päänahkojen nappaamisesta:).

Wacky
29.04.2012, 06.28
Tunnustaako kukaan moikanneensa nojapyöräilijää lauantaina n. 19.25 myllypuron kenttien vieressä itiksen takana? En kiireessä tunnistanut ihan tutuksi.

M-K
29.04.2012, 12.13
Kukas peesaili eilen vaivihkaa uudella Porvoontiellä alkuillasta? Ei siinä muuten mitään, mutta kun autoilijan takia jouduin tekemään äkkijarrutuksen, niin peesailija meinasi ajaa päin. Silloin vasta huomasin että joku oli siinä takana.

JohnFr
29.04.2012, 14.56
Mikäs Wilier-seura paineli tänään vastaan Vuoritiellä, Halliskan kioskin kohdalla? Kello oli ehkä 13.05.

H.Å
29.04.2012, 21.52
Kuka meni kolmostiellä tänään Bianchilla punainen ajotakki päällä Parkanosta Jalasjärven suuntaan?

AD-
30.04.2012, 00.31
Kuka meni kolmostiellä tänään Bianchilla punainen ajotakki päällä Parkanosta Jalasjärven suuntaan?
Todennäkösesti sama punatakkinen kuski tuli meidän Kihniön neitsytryhmää vastaan ekalla ohituskaistapätkällä.

VesaP
02.05.2012, 09.41
Eilen joskus puolen päivän pintaan Nurmijärven kohdalla tiellä 130 joku nainen (ponihännästä päätellen) ajoi peesireeniä musta Tojota Auriksen puskurissa kiinni. Näytti olevan 60 km/h vauhtia kun perässä vähän ajoin. Auto ajoi hätävilkut päällä. Olisko btw parempi vetää noi vetoreenit prätkän perässä? Muut tiellä liikkujat pääsisivät ohi helposti? Ei, itsellä ei ollut ongelmaa eilen, tarkoituksella hiljensin perään jotta näin kuinka kovaa menitte. :)

Ja itte tulin melkein samaa vauhtia ilman peesiä etelään päin muutama tunti myöhemmin ja ohitin jonkun parivaljakon vähän Hyvinkään eteläpuolella. No, ei kuuttakybää siinä ylämäessä ollut mutta reilut 45 kuitenkin. Peesasin sivumyötäistä tuulta. :D Riihimäki-Klaukkala P liittymän keskari vissiin reilut 40. Enemmänkin olis ollut mutta alussa en vielä aatellut ajaa "kovaa". Voi jeesus kun ON eroa ajaako vastatuuleen vai myötäiseen! Suoralla >50K vauhtia ja lievässä alamäessa 65... :/

lansive
02.05.2012, 10.47
Eilen joskus puolen päivän pintaan Nurmijärven kohdalla tiellä 130 joku nainen (ponihännästä päätellen) ajoi peesireeniä musta Tojota Auriksen puskurissa kiinni. Näytti olevan 60 km/h vauhtia kun perässä vähän ajoin. Auto ajoi hätävilkut päällä.

Samanlaisen tapauksen olen nähnyt useasti, liekö sama tyyppi kyseessä? Ensimmäisen kerran joskus 5 vuotta sitten. Auton merkkiä ja mallia en ole jaksanut painaa mieleen kun on muuten niin hämmästyttävää toimintaa.

VesaP
02.05.2012, 12.31
Samanlaisen tapauksen olen nähnyt useasti, liekö sama tyyppi kyseessä? Ensimmäisen kerran joskus 5 vuotta sitten. Auton merkkiä ja mallia en ole jaksanut painaa mieleen kun on muuten niin hämmästyttävää toimintaa.

Varmaan sama tapaus. Itsekin joskus aikaisemminkin huomannut vastaavan yhdistelmän jyystämässä 130 tien vartta. Kerran se oli pahimpaan ruuhka aikaan kello 16.30 vähän Keimolan Nesteen pohjoispuolella. Silloin täytyi kyllä jeesustella että missä järki... Tulla sinne tukkimaan tie pahimpaan ruuhka-aikaan!

No, nyt sentään oli "juhlapäivä" ja suht tyhjät tiet eilen puolenpäivän pintaan :)

Edit: Ainiin, neidillä taisi siinä olla vielä tempopyörä alla --> kädet tempokahvoilla --> aika varma tapa ajaa auton perseeseen jos se jostain syystä joutuu edes vähän jarruttamaan? Kyllä minä ajaisin 60km/h peesiä sormet tiukasti jarrukahvoilla jos ajaisin. No, en aja.

VesaP
04.05.2012, 09.51
Eilen illalla ajelin autolla hieronnasta kotia kohti ja oli joku helvetillisen iso lössi polkijoita just kääntymässä Klaukkala P liittymästä Klaxiin päin. Joskus kello 19.10 pintaan. Vaikka iso kööri oli, hienosti ajoitte reunassa. Kurvasin teitin ohi just sinne Klaxiin päin ennen teitä. Ette kuitenkaan tulleet ajamaan Klaukkalan Galibieria vaan jatkoitte sinne Shell Expressille vissiin kun ei teitä enää peileissä näkynyt tuolla takalenkillä?

lansive
04.05.2012, 09.57
Kuka ajoi eilen 16.05 Niittykujalta Niittykadulle ja talutti yli juniorin kanssa? Huomion kiinnitti hieno punainen 20" Isla juniorilla.

fiber
04.05.2012, 12.28
Eilen illalla ajelin autolla hieronnasta kotia kohti ja oli joku helvetillisen iso lössi polkijoita just kääntymässä Klaukkala P liittymästä Klaxiin päin. Joskus kello 19.10 pintaan. Vaikka iso kööri oli, hienosti ajoitte reunassa. Kurvasin teitin ohi just sinne Klaxiin päin ennen teitä. Ette kuitenkaan tulleet ajamaan Klaukkalan Galibieria vaan jatkoitte sinne Shell Expressille vissiin kun ei teitä enää peileissä näkynyt tuolla takalenkillä?
HePon torstailenkki oli kyseessä. Jäi Galibier tällä kertaa, vaan jatkettiin tosiaan suoraan. Shellille vievät mäkikiritkin jäivät vähän vajaiksi, kun vastaan tullut pakettiauto esti koko baanan hyödyntämisen.

IncBuff
04.05.2012, 17.09
Kellä oli uus hieno 29er alla Koulukadulla tänään? Niin hieno että piti vetää hirmuvauhtia jalkakäytävällä jalankulkijoista välittämättä. Eikä se kypäräkään ois pahitteeksi.

Sarpale
04.05.2012, 20.00
Hienoa aloittaa foorumipostailu näin bongailuketjuun, mutta en voi olla tempautumatta mukaan tähän!

Työmatkapyöräilijänä välillä Tre-Ideapark tulee vastaan niin paljon polkupyörää että jonkun heistä on oltava myös foorumilaisia :)
Koetan visusti kyttäillä pyöriä ja vermeitä jotta saisin sitten tiedustella ketä olen vastaan ajanut kauniissa ylämäkialamäkiolosuhteissa.

Pyydän syvästi anteeksi, mikäli väsynyt eteenpäinvenkurointini työpäivän jälkeen on haitannut jonkun ajolinjaa ja ajotranssia, koetan pysyä visusti klv:n oikeassa reunassa vaikka koivista puurot loppuukin :D

jaiksi
04.05.2012, 21.17
Kellä oli uus hieno 29er alla Koulukadulla tänään? Niin hieno että piti vetää hirmuvauhtia jalkakäytävällä jalankulkijoista välittämättä. Eikä se kypäräkään ois pahitteeksi.
Liekö viereisestä pyöräliikkeestä joku ollut kokeilemassa uutta pyörää.

drop
06.05.2012, 12.43
Kukas 3 kerroksen naapuri ajelee Herttoniemenrannassa mustalla Pivotilla? :D

Viikate74
06.05.2012, 18.26
Tku-Lieto-Hepojoki-Tammisilta-Kaarina-Turku pätkällä tuli useita polkijoita tänään vastaan, 14-16 välillä.

hannupulkkinen
06.05.2012, 19.17
Kukas pariskunta tuli yllättäen takaa Pataskilla tänään. Kiva, että Siilissä näkee nuoria maastopyörän selässä.

ristopee
07.05.2012, 08.01
Tänä aamuna bongattu Espoon Matinkylästä kaveri kikkailemassa auton kanssa maantie-Trek sylissä cosmic carbonin kiekoilla. Foorumilaisia?

E_K
07.05.2012, 09.33
Kukas pariskunta tuli yllättäen takaa Pataskilla tänään. Kiva, että Siilissä näkee nuoria maastopyörän selässä.

Minä olin 8v poitsun kanssa pojan uutta maasturia koeajamassa puolenpäivän jälkeen, mutta tuskin meitä tarkotat :) joku kyllä pääs meidät vasemmalta yllättämään yhessä vaiheessa.

Kugelschreiber
07.05.2012, 10.08
Mun ajoura näkyy kuvassa oikealla, mutta kenenköhän jälki tulee vasemmalta? Kuva on Turun ohitustien takaa, lähellä oli joku lentoaseman kieltokyltti. Samalla reissulla tuli myös maastopyöräilijöitä vastaan, joista ainakin yhden olen varmasti jossain nähnyt.

http://i575.photobucket.com/albums/ss193/kyttyra/puksu/DSCN0006.jpg

apuapu
07.05.2012, 10.48

Nyt tuli niin hyvät koordinaatit, että kyseessä on pakko olla meikäläisen Pivot...

JohannesP
07.05.2012, 14.29
Ei voi sanoa et pyöräili, mutta mahtoko olla joku herra täältä Tampereen Sokoksen takana Cervelo R3:n kanssa?

R.A.
07.05.2012, 21.51
Tänä aamuna bongattu Espoon Matinkylästä kaveri kikkailemassa auton kanssa maantie-Trek sylissä cosmic carbonin kiekoilla. Foorumilaisia?

I confess.

Keevo
07.05.2012, 22.25
Kukas perkule ohitti mut tänää työmatkalla SINKULALLA :/ itellä oli kumminkin +26 keskinopeus, niin ei se sinkulakaan ihan hiljaa tullut. Oli muuten eka joka tuli ohi. Vanhalla turuntiellä siis tänään iltapäivällä. Ja tietenkin otti heti seuraavan liittymän, pois, etten päässy kuittaamaan takasin..

Urho
07.05.2012, 23.47

Nyt tuli niin hyvät koordinaatit, että kyseessä on pakko olla meikäläisen Pivot...

Onpas näitä mustia pivotteja herttoniemenrannan 3. kerroksissa. Täälä yksi siis lisää.

Jneed
08.05.2012, 10.13
Tämä kaveri ei liene foorumilainen, mutta jos on, niin moro.
Eilen Oulussa Limingantiellä Automuseon kohdilla kaveri addyraitacollegeissa, hupparissa, reppu selässä vääntää upouudella Trekin maantiepyörällä. Ei liennyt pöllitty vaikka oli suspekti outfit kuskilla. Tyypillä oli kuitenkin kypärä ja lukkikset.
Ite henkihieverissä väänsin keskustaa kohti tolkun lenkin jäljiltä. Heppu iskeyty beesiin, hinkutti siinä 200m ja väänsi väen väkisin ohi. Huutaa rinnalla vitun isosti JIPPPIIIII ja kääntyy äkkiä karkuun seuraavasta risteyksestä. Oikia meininki! Episodin jälkeen tuli itellekin voimia. Tsemppiä, olet voittaja! :)

drop
08.05.2012, 15.19

Onpas näitä mustia pivotteja herttoniemenrannan 3. kerroksissa. Täälä yksi siis lisää.

Hah, no jommalla kummalla on naapurin neljännen kerroksen parvekkeella hopeinen Uzzi (pihan puolella tosin) :D

cuppis
08.05.2012, 15.29
Kukas perkule ohitti mut tänää työmatkalla SINKULALLA :/ itellä oli kumminkin +26 keskinopeus, niin ei se sinkulakaan ihan hiljaa tullut. Oli muuten eka joka tuli ohi. Vanhalla turuntiellä siis tänään iltapäivällä. Ja tietenkin otti heti seuraavan liittymän, pois, etten päässy kuittaamaan takasin..
Pakko tarkentaa: ajoitko Vanhaa turuntietä vai turuntietä?

Velogi
08.05.2012, 15.33
Työmatkapyöräilijänä välillä Tre-Ideapark tulee vastaan niin paljon polkupyörää että jonkun heistä on oltava myös foorumilaisia :)
Koetan visusti kyttäillä pyöriä ja vermeitä jotta saisin sitten tiedustella ketä olen vastaan ajanut kauniissa ylämäkialamäkiolosuhteissa.

Saatan aina joskus tuolla välillä (osuudella Ideapark- Sääksjärvi) tulla vastaan celesten värisellä Bianchilla.

IncBuff
13.05.2012, 14.00
Kuka oli se mustalla crossarillla ajanut sankari jonka piti tunkea itsensä ja pyöränsä siihen juuri ja juuri pyörän mentävään väliin minun ja Erkkolansillan kaiteen välissä Myllyojalta päin tultaessa, kun jouduin hidastamaan varoakseni pikkulapsia. Kuinka pitkään lie salapeesasit ennen iskuasi. Ei muuta kuin hieno suoritus ja terveisiä perseestä.

Keevo
13.05.2012, 17.07
Pakko tarkentaa: ajoitko Vanhaa turuntietä vai turuntietä?

Vanhaa turuntietä ajoin.

cuppis
13.05.2012, 21.15
Vanhaa turuntietä ajoin.

Kysyin siksi kun Espoo/Kauniainen alueella on Vanha turuntie, Turuntie ja Turun väylä. Usein kaksi ensimmäistä sekoitetaan keskenään.

timoe
13.05.2012, 21.27
Joo on mutkin ohitettu sinkulalla muutamakin kerta... tänään muuten näin niin pahasti punaista kuusisaari- munkkiniemi välillä ettei ole tosikaan.

kaverin sinkulassa näytti olevan kaikki punaista, vanteet, pinnat, satulatolppa, satula, kumit, varmaan venttiilin hatutkin!! Oli toisella puolella tietä pysäyksissä joten en nähnyt kunnolla, ja arvaan että hemmo pyörii enempi siellä hipsterifoorumi.net puolella, mutta respektiä tuosta johdonmukaisesta värityksestä !!

John McCurve
14.05.2012, 11.13
Kuka oli se (ilmeisesti) PeNolainen, joka hiilikuitukiekot humisten ajoi Sulkavan Heikkurilan kylän ohitse eile noin kello 11:30. Äidin luokse menossa varmaankin?

Takamisakari
14.05.2012, 11.49
Aika paljon oli porukkaa liikkeellä Bodominjärven ympäri eilen äitienpäivänä n. klo 15 nurkilla. Mä olen tuota sahannut enemmän tai vähemmän 15 vuotta (!!) ja "siihen aikaan" oli ihme jos sattui näkemään toisen sukkiksen lenkin aikana. Nyt taisi tulla vastaan yli 20hlö reilun tunnin lenkillä joten ilm harrastajamäärät on kasvussa ja hyvä niin.

adelaine
14.05.2012, 23.47
Aika pitkän ajan takaa huutelen perään mutta vieläkin naurattaa. Ehkäpä vastapuolikin muistaa =)

Kesäkuussa 2011 ajoin hopeanharmaalla hyrbidilläni Kehä I:n vartta Keilaniemestä Leppävaaraan. Otaniemen paikkeilla peesiin liimautui toinen pyöräilijä ja sehän tietenkin harmitti kovasti. Päätin karistaa kaverin. Painelin kohtuu reipasta vauhtia menemään, mutta kaveri ei tuntunut luovuttavan. Kaiken hyvän lisäksi Laajalahden kohdalla mokoma kehtasi vielä ohittaa - taittopyörällä, selkä pystyssä, farkut jalassa, lippis päässä ja virnuili vielä ohittaessaan. Eka meinas harmittaa mutta pian alko naurattamaan niin, ettei vastaiskuun kyennyt. GPSsään tallentui keskinopeudeksi ko. ylämäkiosuudella melkein mopolukemat 36,2 km/h.

Ripa523
16.05.2012, 17.30
Laitanpa tähän ketjuun, kun ei oikein muutakaan sopivampaa ole tarjolla... Tänään olin puolenpäivän aikoihin ajelemassa nelinumeroista tietä keskisellä Uudellamaalla (paikkaa en viitsi tarkemmin paljastaa, ettei kuvarasti paljastu ;)) ja vastaan tuli poliisiauto. Auto hidasti ja kuski moikkasi ihan "isolla eleellä". Olikohan foorumilaisia? Tuli oikeasti hyvä mieli :)

SSGT-92
19.05.2012, 18.14
Tänään Koria - Myllykoski välillä tuli vastaan 3 hemmoo maantiepyöril,ens yks ja sit siel pitkäs kurvis kaks.Kaikki vastasivat morjestuksiin,siin ennen klo. 12:sta.Oisko ollu palstalaisii,itel yllä Euskaltellin pitkähihainen ajopaita,Orbealla kun ajelen.

snowfake
19.05.2012, 20.33
Ketkä olivat syömässä räiskäleitä Turun Kuralan kylämäellä tuossa päivällä? Molemmilla pojilla mätsäävät gramin kervelo -kuteet, mutta ilmeisesti cervelot olivat jääneet kotiin? Toisella oli vaaleanvihreä bianchi ja toisella musta canyon :)

Nyybi
19.05.2012, 21.16
Oltiin kaverin kanssa tänään lauantaina (19.5 ) Karhunpolulla ja meitä vastaan tuli n.10hengen ajoporukka.... Vaihdettiin myös kuulumiset porukan kanssa pikaisesti...
Liekkö kukaan palstalaisia?

Viikate74
20.05.2012, 13.05
Turku-Lieto-Hepojoki-Tammisilta-Kaarina-Turku pätkällä tuli tänään 0930-1130 useitakin pyöräilijöitä vastaan...

Eekku
20.05.2012, 21.42
Päinvastaiseen suuntaan olin liikkeellä, Turku-Kaarina-Piikkiö jne. Hiukan yhdentoista jälkeen oli about Tuorlan kohdilla....

pmw
22.05.2012, 01.12
Ketkä olivat eilen (21.5.) tuossa iltamyöhään, joskus kympin aikaan Vaakon nakilla? Tuli mies ja nainen, täysjoustot ja lukkopolkimet.....Nauttimaan rasvaa.

kassu_
22.05.2012, 11.06
Eilen riihimäellä talteentiellä joku ajeli maasturilla ekokemin takana klo 19. Tunnustaako kukaan? :) (olin ite aidan toisella puolen, niin ei varmaan osannut kiinnittää huomioo)

Vesku1
22.05.2012, 20.52
Haukiputaalla tälle iltaa kaheksan nurkilla polkaisit vastaan Annalankankaalta Santaholmalle päin ja ilmeisesti tervehditkin samalla, sinäkin valkoisella Spessun maantiepyörällä. En olekaan vielä toista vastaavaa tällä kylällä nähnyt. :)

tipsu
22.05.2012, 20.56
Jollain oli aamulla samanlainen punainen Focus cc alla Seurasaarentiellä joskus ennen kahdeksaa. Aika harvoin näen samanlaista pyörää, vaikka ei mikään harvinaisuus olekaan. Joka tapauksessa hienon värinen, vaikka itse sanonkin:)

goljat
23.05.2012, 11.56
Kuka tuli vastaan Raisionlahden lintutornin kohdalla mutkaisella tieosuudella tuhatta ja sataa tänään klo 8:30?
Oli aika fiksua oikaista mutkaa suoraksi siinä kohtaa missä on pusikkoa, eikä yhtään näe tuleeko joku vastaan. Kuulin vaan kun poljin raapaisi asfalttia kun tuli kaverilla kiire väistää takaisin omalle puolelleen kun vastaan tulin mutkan takaa. Lähellä oli ettei tämä hurjapää mennyt nurin. Ei tosiaan ehtinyt kuin vilauksen nähdä.

Sanna04
23.05.2012, 18.05
Tänään Koria - Myllykoski välillä tuli vastaan 3 hemmoo maantiepyöril,ens yks ja sit siel pitkäs kurvis kaks.Kaikki vastasivat morjestuksiin,siin ennen klo. 12:sta.Oisko ollu palstalaisii,itel yllä Euskaltellin pitkähihainen ajopaita,Orbealla kun ajelen.

Me taidettiin olla seuraavana päivänä sunnuntaina tuolla samalla välillä. Hirveetä vastatuulta oli lähes koko lenkki, mutta Elimäeltä Anjalaan oli aika hyvää ja Anjalasta Korialle hyvinkin vauhdikasta. Anjalassa meni keskustassa toisella puolella pyörätiellä joku pron näköinen puna-asuinen mies toiseen suuntaan, se ei varmaan kehdannut moikata kun sillä oli joku suoratankoinen menopeli alla. =) Korialle lähdettäessä tuli parikin tyyppiä vastaan, ne sentään uskalsi moikatakin.

Saintnoaim
23.05.2012, 20.12
Ajelin eilen, Espoo-lohja-Espoo lenkin Siuntion kautta ja tuli monennäköistä fillaria vastaan. Kaikki moikkasi, itsellä oli päällä neonkeltainen tuuliliivi.

ToniR
23.05.2012, 21.00
Me taidettiin olla seuraavana päivänä sunnuntaina tuolla samalla välillä. Hirveetä vastatuulta oli lähes koko lenkki, mutta Elimäeltä Anjalaan oli aika hyvää ja Anjalasta Korialle hyvinkin vauhdikasta. Anjalassa meni keskustassa toisella puolella pyörätiellä joku pron näköinen puna-asuinen mies toiseen suuntaan, se ei varmaan kehdannut moikata kun sillä oli joku suoratankoinen menopeli alla. =) Korialle lähdettäessä tuli parikin tyyppiä vastaan, ne sentään uskalsi moikatakin.

Ja minä moikkasin teille Kausalan ja Kouvolan välillä :)

tpertt
23.05.2012, 21.52
Se olin varmaan minä, Saeco-Cannondale asu. Ei ollut suora- vaan aika-ajotanko, enkä vaan ehtinyt moikkaamaan. Huomasin just kun olitte melkein kohdalla.

ToniR
23.05.2012, 22.06
Tänään tuli neljä maantiepyöräilijää eri aikaan vastaan Koria-Myllykoski välillä joskus klo 18 molemmin puolin. Kaikille tuli moikattua ja kaikki moikkasivat takaisin.
Sinipaitainen pyöräilijä tuli vielä uudestaan vastaan Myllykosken rantatiellä klo 19 jälkeen.
Itse olin liikkeellä punaisella Spessulla musta-valko pääkalloajopaita päällä.

Sanna04
23.05.2012, 22.19
Ja minä moikkasin teille Kausalan ja Kouvolan välillä :)

Joo huomasin kyllä. Siinä kioskin kohdalla jo meinasin, että Kai on ajanut pusikkoon kun ei takana näkynyt missään, mutta se olikin vain jäänyt suustaan kiinni. :)

Se olin varmaan minä, Saeco-Cannondale asu. Ei ollut suora- vaan aika-ajotanko, enkä vaan ehtinyt moikkaamaan. Huomasin just kun olitte melkein kohdalla.

Vähän mä sieltä toiselta puolelta koitin vilkuilla, että huomaako tuo, moikkaako tuo, mutta ei niitä kaikkia vastaantulijoita aina vain huomaa ajoissa. Että moi nyt vaan. :)

JohnFr
27.05.2012, 12.11
Kukas ajoi tänään Seinäjoella Itikan risteyksessä noin 11.20. valkoisella Rosen maantiepyörällä?

Oatmeal Stout
27.05.2012, 19.02
Kuka ajoi tänään vähän jälkeen yhdentoista Barona-areenan luona?

Halloo halloo
27.05.2012, 19.04
^ hih... hih.

mkpaa
01.06.2012, 08.00
http://twitpic.com/9rhyxc Tuollainen meni hetki sitten Pasilan aseman vieressä. Herralla oli työmatkatempovälineet kohdallaan.

Kuka tunnustaa? :)

lansive
01.06.2012, 08.40
Kuka ajoi tänään (ja eilenkin) kello 7 aikoihin Rajamäentiellä Nurmijärven kirkonkylästä Rajamäkeä kohti mustalla täpärillä? Sama henkilö bongattu myös eilen paluumatkalla kello 16 jälkeen.

polkadot
01.06.2012, 10.22
Kukas Ritari Ässä latasi eilen puoli kuuden aikoihin melkoista kyytiä pitkin Mannerheimintien bussikaistaa. Alla musta maantikonkeli.

japimon
01.06.2012, 12.04
Hienoa aloittaa foorumipostailu näin bongailuketjuun, mutta en voi olla tempautumatta mukaan tähän!

Pyydän syvästi anteeksi, mikäli väsynyt eteenpäinvenkurointini työpäivän jälkeen on haitannut jonkun ajolinjaa ja ajotranssia, koetan pysyä visusti klv:n oikeassa reunassa vaikka koivista puurot loppuukin :D

sääksjärvi tampere lempäälä väliä tulee ajeltua valkosella cubella, joko työmatkaa tai ihan muuten vaan :)

JohnFr
02.06.2012, 10.59
Eilen oli Pohjankaaren Käyttöauton varustelupuolella (B29) musta Focuksen crossari ja valkoinen Stumpjumper. Foorumilaisia?

Niksupalkki
03.06.2012, 18.08
Kukas peesasi tänään mustaa mersua n. klo 14 kieppeillä? Ajoitte Helsingin suuntaan Sköldvikin kohdalla meidän ohitse (valkoinen ja keltainen sadetakki).

JohnFr
04.06.2012, 15.36
Jälleen oli musta Focus Käyttöautolla. Seuralaisena esiintyi yhtä tummahipiäinen Nishiki Race Carbon, olisko ollut viime vuoden mallia. Kenenkään teistä?

piiska
04.06.2012, 17.01
Kukas tuli eilen vastaan maantiepyörällä keltaisessa takissa Korialla pioneeripuiston kohdassa?

Mkone
04.06.2012, 22.21
Tänään joku oli käynyt nostamassa tubelesskuminsa vanteelle Espoon Viherlaakson St1:llä, oli jäänyt sen verran iso lammikko litkua kompuraletkun viereen. Itse olin samoissa hommissa maantiekiekon kanssa illalla, itse selvisin vähemmällä :)

JVi
05.06.2012, 15.13
Olikos joku foorumilainen, kun eilen miekkonen varttia vaille viiden aikaan palaili suunnistusreitiltä reipasta vauhtia täpäri-Giantilla?
E: Siis Seinäjoella tietenkin, Hallilanvuoren juurella.
Tuo täyttää foorumilaisen speksin. Keskustelee Yhteislenkit/Seinäjoki-ketjussa Anssitervonen-nimimerkillä, jos oli sinivalkoinen giantti.

Mikäs Wilier-seura paineli tänään vastaan Vuoritiellä, Halliskan kioskin kohdalla? Kello oli ehkä 13.05.
Oliko mitään seuraan viittaavia varusteita, kuten sininen ajopaita jossa valkomusta pystyraita?

Kukas ajoi tänään Seinäjoella Itikan risteyksessä noin 11.20. valkoisella Rosen maantiepyörällä?
Seuran puitteissa ei tule kyllä mieleen ruusuratsastajaa, mutta enpä tiedä kaikkien maantiejamppojen kalustoa.

Iisiraireri
05.06.2012, 19.51
Kukas se 5.6. ajeli aamulla seittämän kieppeillä Holstinmäen teollisuusalueella Mustalla Cännärin maantiekoneella ja huusi kahden pohjanpystykorvan "kusettajalle" "Moro!"

Halloo halloo
05.06.2012, 21.23
Kenelle näytin tänään 5.6. peukkua Itäväylän alussa? Minä olin menossa remontissa olevaa kelviä (Suvilahden alue sumputettu jonkin tapahtuman vuoksi), kun ajokaistaa tuli pyöräilijä ylämäkeen. Hyvä meininki.

El-Carpaso
05.06.2012, 22.21
Kukas oli se punapaitainen suoratankoinen peesailija leppävaaran ja munkkiniemen välisellä rannikkoreitillä. Häpeä!
Mun PK-lenkki muuttu jokski aivan muuks kilpailuhengen noustessa :D

Mul oli harmaa paita ja valkopunamusta cyclocrosseri alla.

Viikate74
06.06.2012, 05.58
Mikäs porukka oli eilen (5.6) Kakskerrassa tempoilemassa? Ajoin kellonsuuntaan lenkkiä vastaan.

TetedeCourse
06.06.2012, 08.00
Kuka ajoi aamulla klo 6.57 työmatkatempoa erittäin isopyöräisellä yksipyöräisellä Munkan venekerhon kohdalla ??? :)

Johan Moraal
06.06.2012, 19.26
Piankimies tänään sulkavan tiellä oli uusi ilmestys, kuka oi kuka