PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kuka ajoi silloin siellä?

Sivut : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13

Väiski
21.04.2014, 19.05
Vanhalla ykköstiellä eli 110 tie ja yksin olin liikenteessä. Tulossa turusta saloon päin ja siitä perniöön.
No sitten ei kohdattu, sauvontiellä moikkasin paria pyöräilijää kun ohitin ja Kasnäsissä tuli pari vastaan...

Pate@
21.04.2014, 19.08
Kiitos Gir'sillä (?)

Gir'silläpä hyvinkin. Harmillinen vaurio sulla. Katriinantien kelvillä rapisee sen verran, että on parempi ajella ajoradan puolella.

Frosty
22.04.2014, 18.49
Gir'silläpä hyvinkin. Harmillinen vaurio sulla. Katriinantien kelvillä rapisee sen verran, että on parempi ajella ajoradan puolella.
Jeps. Kylläpä siinä taas rapisee, ja kesän edetessä yleensä siihen kulkeutuu vielä lisää hiekkaa. Vaikea tuota tietä on välttääkään. Siinä määrin otti kyllä helpohko rikko päähän, että piti pistää Continentalia tilaukseen. GP4000s on osoittautunut hyväksi kompromissiksi rullaavuuden ja kestävyyden suhteen, en usko että olisivat ainakaan noin helposti menneet.

Mukavia kilometrejä!

IncBuff
23.04.2014, 17.55
Kenen uuden karhea Canyon Grand Canyon AL SLX oli tänään lukittuna erään eteläoululaisen ostoshelvetin edustalle? Ihan pienenä vinkkinä niin kannattaa miettiä miten sen pyöränsä lukitsee.

pmw
28.04.2014, 19.40
Kuka nainen ajoi punanen asu päällä fixillä tampereella kalevan puistotietä aina koljontielle asti Petsamoon? Opettele ajamaan, vieressä meni koko matkalta pyörätie ja spedeilit keskellä ajoväylää ajaen aivan sekasia ajolinjoja.

-VsQ-
28.04.2014, 20.39
Joku arkipyöräili maastohenkisissä vetimissä miehisen värisellä (vaaleenpunasella) On-One maastopyörällä tänään kolmen jälkeen Postin terminaalilta linja-autoasemalle asti vuoroin eellä ja vuoroin perässä, kunnes päätti jatkaa jalkakäytävää pitkin kohti keskustaa Tampereella. Kuka olit? Itse oli liikkeellä mustalla Steamrollerilla.

Vastapainona eilisen ja tämän aamun aikana jo kuuden jälkeen vastaantullut useita maantiepyöräilijöitä succiksissa välillä Kalkku-Pispala-Hämeenpuisto-Ratina-Nekala. Sekä joku vanhempi naishenkilö Tesoman valtatien ja Nokiantien risteyksessä punasessa takissa ja succiksissa pyörätienjatkeella vastaan varttia vaille neljän maissa.

JackOja
30.04.2014, 08.58
Kylläpäs ajeli fiberin näköinen hemmo Colnagolla eilen ~seitsemän aikaan Kuninkaantietä Bembölestä itään...

Premnas
30.04.2014, 09.46
Mahtaako olla foorumilaisia kun eilen Kaarinassa tuli viereen ajamaan, juteltiin siinä aika pitkät pätkät peräkärryistä, klosseista ja muusta pyöräilyyn liittyvästä. Oli menossa Hirvensaloon DH:ta harrastamaan :).

Fuuga
30.04.2014, 09.59
Ei varmaankaan ollut foorumilaisia, mutta saisi olla se lady, joka eilen ajeli steissin editse mikonkadulle ja kääntyi siltä yliopistonkadulle. Jos olisin kehdannut olisin kaivanut kameran taskusta ja ottanut kuvan vaan kun en. Pellavaiset kiharat kutrit, musta paita/takki, mustat lappushortsit, mustat sukkahousut, black so high heels ja filo vanhaa tyyliä kromatuilla lokareilla etc. Täyttä PPP-kamaa.

Korjaus: ei mitään PPP-kamaa, tässä oli Tyyliä.

ellmeri
30.04.2014, 12.21
Ei varmaankaan ollut foorumilaisia, mutta saisi olla se lady, joka eilen ajeli steissin editse mikonkadulle ja kääntyi siltä yliopistonkadulle. Jos olisin kehdannut olisin kaivanut kameran taskusta ja ottanut kuvan vaan kun en. Pellavaiset kiharat kutrit, musta paita/takki, mustat lappushortsit, mustat sukkahousut, black so high heels ja filo vanhaa tyyliä kromatuilla lokareilla etc. Täyttä PPP-kamaa.

Korjaus: ei mitään PPP-kamaa, tässä oli Tyyliä.

Eikös tuollainen ole aika riski liikenteessä ja vielä keväällä. Näekkö niingu hidastetussa wilimissä?

Kuntoilija
30.04.2014, 12.40
Kuvaus niin oli hyvä, jotta minun verkkokalvolle piirtyi sellainen ihanuus, jotta en olisi ohittanut työmatkatempossa vaan olisin tyytynyt peesaajan osaan. :p

Fuuga
30.04.2014, 14.23
Kuvaus niin oli hyvä, jotta minun verkkokalvolle piirtyi sellainen ihanuus, jotta en olisi ohittanut työmatkatempossa vaan olisin tyytynyt peesaajan osaan. :p

Siis, peesaajana ei saanut kuin kalpean aavistuksen kokonaispaketista, mutta kun en edes kehdannut sillä lyhyellä matkalla mennä ohi ja kuitenkin ajaa joku mummeli nurin kun ei saa katsetta irti. Toisaalta halusin säilyttää illusion, koska eihän sitä tiedä miten etupää kontribuoi vaatimuksiini ja oliko korrelaatio etu- ja takapään kanssa lähelle 1. Silti, kuva paloi verkkokalvolle.

Korostaisin sanaa Tyyli ja Kokonaisuus ilman mitään tyypillisiä miehisiä(?) vivahteita.

H.Brooks
30.04.2014, 15.26
Joskus on niinkin, että edestä kuin Esa Pakarinen ja takaa kuin Marilyn Monroe. Mutta kuitenkin, onnittelut hienosta hetkestä. Se olisi voinut olla alku jollekin kauniille!

Reflector
03.05.2014, 14.26
Tänään Vanhalla Tapanilantiellä 9:30 aikoihin komea kokonaisuus hiveli silmiä ja läskin tunnusomainen kumea suhina korvia, olipa värikoodit kohillaan, olin näkevinäni Spessun Fatboyn. Harmitti ihan että olin autolla ettei KonaWo:ni päässyt nuuskimaan lajitoveria...kuka tunnustaa?

toripolliisi
03.05.2014, 16.34
Tänään oli ruuhkaa alakylä-kiiminkijoentie-haukipudas-keskusta välillä. Olikohan foorumilaisia joita moikkailtiin? T: Kelta- ja punatakkiset felt kuskit

Sent from my iPhone using Tapatalk

rjrm
03.05.2014, 16.38
Tuli siellä väkeå vastaan pari porukkaa. Me oltiin keskustan kohdalla Haukiputaalla pyörätiellä. Taisitte tulla vastaa just silloin.

fiber
03.05.2014, 16.52
Kylläpäs ajeli fiberin näköinen hemmo Colnagolla eilen ~seitsemän aikaan Kuninkaantietä Bembölestä itään...
Kuuden jälkeen lähdin tiistaina töistä Kirkkokadulta, mutta en ihan mennyt Kuninkaantietä, vaan Turuntietä. Eli joko tahi sitten ei... mutta joo, Colnaakkelilla olin silloin liikenteessä. Sotkin kohden Eltsun Bianchi-cupia.

toripolliisi
03.05.2014, 20.33
Tuli siellä väkeå vastaan pari porukkaa. Me oltiin keskustan kohdalla Haukiputaalla pyörätiellä. Taisitte tulla vastaa just silloin.

Oliko teitä kolme kuskia ja ajoitte kelvillä? Tietöiden takia ajauduttiin tielle, sillä tiellä vielä oltiin :)

rjrm
03.05.2014, 20.51
Jep. Jep

KriHa
03.05.2014, 22.13
Tietoa herrasta joka pyöräilee ilmeisesti päivittäin 110-tiellä Paimion ja Salon väliä? Ajaa kohti Paimiota klo 7-8 aikoihin, ja iltapäivällä kohti Saloa 14-16 maissa. Aikaisemmin keväällä fillariin oli asennettu etumaski, samantyyppinen kuin pappatuntureissa ja tavaraa näkyy olevan tarakalla aina mukana. Autolla suhatessa tulee useita kertoja viikossa vastaan ja on mallia huomiota herättävä.

Jousi
04.05.2014, 11.17
Porvoon Brusaksessa nähty eilen Batmanpukuinen täpärikuski..?

ratikka
04.05.2014, 11.24
Porvoon Brusaksessa nähty eilen Batmanpukuinen täpärikuski..?

Mä kuulin kanssa tästä. Huhut kiirii ja pyöreet paukkuu!

PedroK
07.05.2014, 00.49
Tänään illalla oltiin kaverin kanssa Bodom järven kierroksella ja monikin tuli vastaan. Kaikki vastaantulevat tervehti ja siitäpä jäikin hyvä fiilis. Näissä maisemissa tulee harvoin pyöräiltyä. Hyvää vaihtelua verrattuna omiin seutuihin.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

hannupulkkinen
07.05.2014, 09.47
Maanataina tuli muutama kilometri Kuusamosta etelästä päin pari maantiepyöräilijää sakeassa lumisateessa vastaan kun tulin mökiltä. Samanlaiset asut oli molemmilla, joten varmaan myös sama seura. Jos olisi ollut kamera lähellä niin olisi saanut hienon kuvan suomalaisesta kevätpyöräilystä.

tempokisu
07.05.2014, 13.09
Kuka ihme pyöräili eilen 6.5. Naistenmatkantiellä, vähän Lidlistä Pirkkalaan päin, kello 16.40, tumma tuulipuku, iso reppu ja Bianchi turkoosi muistaakseni? Kyllä Naistenmatkantiellä voi pyöräillä - esimerkiksi aamulla neljän aikaan - mutta juuri tuohon iltapäiväneljän aikaan ihan älytöntä. Kevyen liikenteen väylät on molemmin puolin, ja kyllä niillä voi kilpamallisella pyörälläkin ajella. Kun hemmo ei miltään kisakuskilta näyttänyt.
Minä kyllä annoin pienen äänimerkin ja näytin kädellä että -> pyörätielle. En ilkeyttäni, mutta järkevää olisi pyöräillä työmatkaruuhkassa pyörätiellä.

duris
07.05.2014, 15.37
Tänään joku nojakki Espoon mäkkylässä. Ilman kypärää, punasia päin ja risteyksestä käännös vähintään mielenkiintosilla ajolinjoilla ilman suuntamerkkiä. Ei varmaan kauaa aja tolla menolla.

IncBuff
07.05.2014, 18.35
Kuka veteli hienolla sinisellä maantiepyörällä Isokatua väärään suuntaan jalkakäytävää pitkin vähän ennen viittä?

elasto
07.05.2014, 19.40
Tää linkki täytyy näköjään laittaa joka sivulle:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?49653-Kuka-t%F6rtt%F6ili-silloin-siell%E4

tempokisu
07.05.2014, 20.54
^ ai tuommoinenkin on. Tätäkin topiccia on ollut vaikea löytää! En meinaa muistaa, että missä tää on, kyselyissä vai missä...

M1nd3
11.05.2014, 16.06
Eilen lauantaina klo 12 jälkeen tuli Aurantiellä Salon Märynummella vastaan kaksi maantiekiituristia kohti Saloa "Märynmäessä". Täällä "huutelee" toinen daameista, jotka kituutivat kyseistä mäkeä ylöspäin.

RullAlla
11.05.2014, 21.23
Tänään Rajasalmen sillalla, iltapäivällä noin kahden aikaan, olimme perheen kanssa jonossa pyöräilemässä Pirkkalaa kohti. Meidät ohitti pyörällään siniseen takkiin pukeutunut mies, joka nosti peukkua kärjessä polkeneelle pojalle ja sanoi hänelle "hyvin menee". Iso kiitos ja peukku sinulle, teit pojan todella onnelliseksi! :) Hän on maaliskuussa oppinut ajamaan ilman apupyöriä ja tämä oli hänen ensimmäinen pitempi lenkkinsä.

-VsQ-
13.05.2014, 23.06
Kukas ajeli tänään neljän maissa läskillä Pitkäniemen nurkilla Turuntien yli? Hauskan näkönen kapine livenä. Yritin esittää F-tervehdystä, ilmeisen huonolla menestyksellä.

Justiina
16.05.2014, 08.35
Kuka sinitakkinen kikkaili äsken Hämeentien-Mäkelänkadun risteyksessä Canyonilla pysähdellen klossit kiinni? Minä olen se joka töllötti uteliaana ratikasta :D

mutanaama
16.05.2014, 09.16
Tänään Rajasalmen sillalla, iltapäivällä noin kahden aikaan, olimme perheen kanssa jonossa pyöräilemässä Pirkkalaa kohti. Meidät ohitti pyörällään siniseen takkiin pukeutunut mies, joka nosti peukkua kärjessä polkeneelle pojalle ja sanoi hänelle "hyvin menee". Iso kiitos ja peukku sinulle, teit pojan todella onnelliseksi! :) Hän on maaliskuussa oppinut ajamaan ilman apupyöriä ja tämä oli hänen ensimmäinen pitempi lenkkinsä.

Heitin vastaavan kommentin eilen maastossa pienelle pojalle, jota isä piti pystyssä. Viestistäsi tuli hyvä mieli, kuin muistuttamaan siitä, että pienillä jutuilla voi olla toiselle paljonkin merkitystä.

Rickmaple
16.05.2014, 20.12
Ei ehkä ollut foorumilaisia, mutta kokeillaan: kuka ajoi tänään k-rauta 75:sen pihalta fillarilla, missä oli lastenvaunujen rungosta tehty peräkärry? Tuntomerkkeinä kaksi kuorikatesäkkiä siellä lastenvaunukärryssä ja kaksi samanlaista tarakalla. Kärry oli vähintäänkin hauskan näköinen hökötys kulkiessaan tavallaan takaperin, mutta nerokas ratkaisu tuo toki oli.

Markku Lehikoinen
17.05.2014, 19.12
Kysytäänpäs näin päin, kuka ei ajanut tänään missään?
Ainakin maantiellä kova vilske, varmaan metsissäkin.
Kevään paras keli, maantiekauden avajaiset.

Markku Lehikoinen

Oatmeal Stout
19.05.2014, 11.57
Minä en ajanut lauantaina, sunnuntaina kylläkin. Lauantai meni pyöriä huoltaessa.

Auli77
20.05.2014, 21.56
kukas ajeli espoossa kuunkadun ja friisinkalliontien risteyksessä sinertävällä maantiepyörällä merkiltä merida? jos oisin kerenny, oisin huikannu, että hei, mulla on samanmerkkinen pyörä, eikö ookin kiva juttu. :)

HarMi
21.05.2014, 09.24
http://kartat.espoo.fi/IMS/?layers=Osoitekartta&lon=Ilmakuva%202011&cp=6674781,25483097&z=2&title=alaskalliolta
Toivottavasti en näyttänyt huonoa mallia kallion laella empineelle naiskuskille, kun itsekin ajoin ekaa kertaa alas sitä kalliorinnettä ;)

tempokisu
21.05.2014, 12.07
Kysytäänpäs näin päin, kuka ei ajanut tänään missään?
Ainakin maantiellä kova vilske, varmaan metsissäkin.
Kevään paras keli, maantiekauden avajaiset.

Markku Lehikoinen

! No mä ajoin ISOMAZDALLA Turkuun ja takas.
Maantiekausi ja Ferrarikausi on avattu ajat sitten, Turku-projektiin tarvittiin ehdottomasti juuri tämä täysaurinkoinen päivä, lauantai oli sellainen.
Ehkä inasen harmittelin kun olisi ollut lenkkikeli..mutta lenkille pääsee muinakin päivinä.

Mutta:

Kuka supertempoilija ajoi eilen 20.5. Hatanpään valtatiellä Tampereelta poispäin, iltapäivällä noin 17.20?? Musta ajoasu, tehosteina valkoista ja neonkeltaista, korkealaippaiset hiilikuituvanteet ja muistaakseni valkoinen maantiefillari ( ei tempo). Jos olisin ollu autolla, olisin antanu äänimerkin, koska siinä kohtaa ei ole lainkaan järkevää ajella hienolla fillarilla, voi sinne tempopaikalle ajaa kelviäkin. Senverta autoja, että ainahan jotain voi vaikka käydä. Ja ei käy autolle, vaan sille hienolle fillarille. Juuri tuollainen ylimielisyys "minä olen hieno maantiepyöräilijä enkä mene kelville" nimittäin ärsyttää autoilijoita kaikkein eniten, ruuhka-aikaan pyöräilijä tunkee autokaistoille vaikka hyväkuntoinen kelvi on vieressä ( joskus rauhalliseen aikaan 01 yöllä ei ehkä niinkään ärsytä).

VesaP
22.05.2014, 11.27
..ajoin ekaa kertaa

Ai, Virpin kissa alkanut ajaa maastossa. :)

(Sori, pakko oli ku toi otus tuli heti mieleen kun näin tuon nimimerkin nyt ekaa kertaa)

Istumatyöläinen
22.05.2014, 15.07
Ken mahtoi ajaa kolmipyöräisellä tänä aamuna Malminkaarta pitkin kohti Malmin asemaa? Juuri kun olin päässyt pyörästä ohi, kuulin takaani paukahtavan suhahduksen. Taakse katsoessani kolmipyöräilijä kurkki huolestuneen näköisenä takarengastaan. En jäänyt auttamaan, koska minulla ei ollut mitään millä olisin voinut auttaa. Ja kukahan peesasi ohitukseni jälkeen Vanhalla Lahdentiellä etelään mentäessä Nikinmäen jälkeen useamman kilometrin verran? Heppu huikkasi kiitokset vedosta kun erkanimme Hakkilan paikkeilla.

Nizcu
24.05.2014, 18.09
Mikäs maantieporukka ajeli tänään klo 12 paikkeilla Naantalin suunnilla, Vantontietä pitkin Aurinkotieltä päin?
Tultiin avomiehen kanssa vastaan ja nostin lapasta ilmaan ja aika moni nosti takas :)
Tänään muutenkin oli aika ruuhkaa kelveillä ja maanteiden varsilla maantiepyöräilijöistä :cool:

MTS
25.05.2014, 21.08
Vähän myöhässä, mutta 21. päivä joskus 20:30 olin kaverin kanssa Förin laiturilla. Päädyttiin hetkellisesti rupattelemaan perusmukavia Turusta ja pyöräilystä keltaisella Meridan maastopyörällä liikkeellä olleen tuntemattoman kanssa. Jos kuulostaa tutulta, kiitän juttuseurastasi; oli mukava päätös pyörälenkille.

Tuhat1000
25.05.2014, 22.47
Kuka maasturikuski ajeli Kalkkivuorentiellä (Vanhaan Porvoontien alikulkutunnelissa) vastaan kalkkivuorelle päin ajellen? Itse tulin vastaan Cubella.

Odottakaa
31.05.2014, 21.34
Tänään tuli taas joku maastokuski vastaan kuonomäentiellä (Klaukkala) noin 19.30 aikoihin. Oltiin vaimon kanssa liikenteessä tänään. Viimeksi vaimo ja juniori mukana. Mulla Trek jossa slicksit alla, musta paita ja shortsit. Jos tulet vielä vastaan niin pakko moikata kun alkaa jo "tavaksi" tulla ;-)

kuovipolku
02.06.2014, 00.01
Vanhan Lahdentien kelvillä Keravasta etelään näin iltapäivällä seura-asuisia isiä ja junioripyöräilijöitä kai enemmän kuin viimeisen kolmen vuoden aikana yhteensä.

Sipoon kirkon tienoilla sivuutimme aamupäivällä pienen rinnakkain ajavan porukan; katseenvangitsijana toimi tuulitakki joka selässä olevan tekstin mukaan oli ilmeisesti matkamuisto Zoncolanilta.

paskalokki
05.06.2014, 18.50
Kuka tuli Talvikkitien alta siinä Poppelitien eteläpuolella radan puolelta Talvikkitien länsipuolelle noin klo 17.15 ja lähti pohjoiseen päin kevliä? Pitkähkö mies bibseissä ja repussa, joku maastopyörä tai sen tapainen alla. Mistä noita tunnistaa. Oli hyvänä jäniksenä Rekolan pohjoispuolelle asti kunnes putosin pidemmälle ja kääntyi metsän siimekseen tielle, jatkoin itse radan vartta. Kiitokset vetoavusta. :cool:

Cata
08.06.2014, 09.09
Kiitos kannustuksesta eilen, useampikin vastaantulija eilisellä Vantaalta Rusutjärven ympäri ja takaisin - lenkillä hymyili, tervehti ja kannusti (viimeksi mainittua kun pusersin naama punaisena ylämäissä, taisin näyttää siltä että kannustus on tarpeen :D). Tuli hyvä mieli ;).
Nimimerkillä se kirpun kokoinen nainen mustalla Konan cyclocrossilla, sisulla jos ei hyvällä kunnolla ;)

Sent from my iPad using Tapatalk

Nizcu
08.06.2014, 14.57
Eilen tuli Kullaanvuorella, absilta päin joku maastokuski vastaan, joskus noin 17.30-18.30 maissa.
Yllätyin vähän kohtaamisesta, kun oli ainoa maastokuski liikenteessä mun lisäksi, vaiks kiersin pernon ja pansion polut, sekä haunisten altaan ja kullaanvuoren :D

Smo
09.06.2014, 14.30
Muutama maastokuski Liesjärven Kyynäräharjulla ja myöhemmin Ilvesreitillä matkalla Räyskälään lauantaina ja sunnuntaina Poronpolun kautta Riihimäelle, oliko foorumilaisia?

LJL
10.06.2014, 09.46
Eilen illalla kahdeksan aikaan tavattu puoli-alakuloinen Banshee-kuski jolla oli taka-akseli katkennut. Toivottavasti kotimatkaan ei mennyt koko yötä ;) Terveisin xc-mies

kuovipolku
12.06.2014, 11.05
Kuka oli eilen ajanut Sääksjärven uimarannalle Canyonin maantiepyörä katolla? Pirkasta tulossa ja Vätterniin menossa?

Kuka ajoi illalla Katariinantien kelviä triathlon-Cervelolla ja viihdytti lenkiltä palailevaa maantieporukkaa ja sen pirteäjalkaisimpia ajajia?

Kuka ajoi numerokyltillä varustettu maastopyörä katollaan Ylästöntietä? Kalenterista ei löytynyt kilpailua eikä harrastaton edes arvannut alalajia.

Tank Driver
17.06.2014, 22.01
Lukeeko Tempokisun pyörän kyljessä Hed?

Jhelen
18.06.2014, 14.58
Sattuiko olemaan foorumilaisia mieshenkilö jonka kanssa oltiin samaan aikaan liikennevaloissa Satakunnantien ja Tampereentien risteyksessä. Tuntomerkeiksi mainittakoon On-One:n Fatty, punainen takki ja Giron harmaanmusta kypärä. Itse olin Canyonin kanssa liikenteessä.

Ripa523
19.06.2014, 16.24
Olin ajelemassa "minding my own business" -flowssa mielestäni kohtuullista vauhtia (mittari tais näyttää 32 km/h) Sysmä-Hartola tiellä 413 tänään kai puol kahden aikoihin, kun joku hurautti Look'in maantiepyörällä ohi sillai heittämällä... Sen hetkisellä jalalla ei ollut toivoakaan ees yrittää moiseen vauhtiin. :o Olitkos foorumilaisia?

ristopee
20.06.2014, 16.03
Tänä aamuna Espoossa Jorvin lähellä Glimsintiellä taksitolpan lähellä tuli kaksi maantiepyöräilijää vastaan klo ~9 aamulla. Itse rullailin alamäkeä kahvitupaa kohti. Nyt on pakko mielenkiinnosta kysyä olivatko foorumilaisia ja kävivätkö he tekemässä hyvin aikaisen aamulenkin?

JiiPee
21.06.2014, 18.50
Olikohan Smo se herrasmies jota tervehdimme tuossa (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=tossanoin&srs=EPSG%3A3067&y=6734590&x=348705&lang=fi) tänään noin klo 13? Meillä keltaisia ajopaitoja päällä

Smo
21.06.2014, 19.36
Olikohan Smo se herrasmies jota tervehdimme tuossa (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=tossanoin&srs=EPSG%3A3067&y=6734590&x=348705&lang=fi) tänään noin klo 13? Meillä keltaisia ajopaitoja päällä

Ajeleeko täällä muutkin .. tänää uskaltanu ulos lähtee ku rakeita tulee taivaalta ja sähkötkin pätkii :rolleyes:
.. no enempi tulee Liesjärven suunnalla liikuttua toi alkaa olee siinä rajoilla siirtymien suhteen mökiltä ..

JiiPee
21.06.2014, 20.03
Ajeleeko täällä muutkin .. tänää uskaltanu ulos lähtee ku rakeita tulee taivaalta ja sähkötkin pätkii :rolleyes:
.. no enempi tulee Liesjärven suunnalla liikuttua toi alkaa olee siinä rajoilla siirtymien suhteen mökiltä ..

Aaa ok, oli muu mies :)

Frosty
22.06.2014, 20.27
Nurmijärven Palojoella tuli tänään iltapäivällä vastaan neljän pyöräilijän ryhmä, josta mies huusi meille "forza, forza!". Liekö porukassa foorumilaisia? Ihan kivasti piristi lenkkiä, oltiin liikkeellä systerin kanssa, molemmat puna-mustissa kamppeissa.

kmw
23.06.2014, 16.05
Hieno valkoinen Soma tänään kekipäivällä Larussa. Joku täältä?

Juha Lehtinen
04.07.2014, 21.39
Olikohan foorumilaisia tämä Espoosta lähtenyt fillaristi Canyonilla ja Reynoldsin vanteilla joka jatkoi matkaansa Euran R-Kioskilta...olikohan se nyt Luvialle.

Liikuttava
05.07.2014, 21.00
Lassilassa tänään iltapäivällä maantiefillaristi, jolla jonkun seuran paita päällä. Mahdatko kirjoittaa tänne foorumille?

TANUKI
06.07.2014, 19.18
Ketkä kaksi maastokuskia tulivat mua vastaan Haunisten altaan nurkalla tänään iltapäivästä? Olin se Cubella ajanut heppu.

PedroK
06.07.2014, 19.40
Oltiin tänään Kullaanvuori-Rusko-Hauninen akselilla, mutta meitä oli kolme ja en nähny mun mielestä yhtään Cubea. Kuuma päivä kylläkin metsässä.

MacKonte
07.07.2014, 18.42
Ajeltiin kaverin kanssa sunnuntaiaamuna Cannondalella ja Nishikillä Pennalasta Orimattilaan yhdessä uutukaisella punaisella Specializedilla polkeneen herrasmiehen kanssa. Oli puhetta yhteislenkeistä, mutta yhteystiedot jäi vaihtamatta. Mahtaako Yoko-paitainen herra lueskella foorumia?

29er
08.07.2014, 18.31
Pe-la (27.-28.6.) Viking Line Gabriella Hki - M:hamn. Kyydissä pari pyöräilijää; taisi olla maasturi ja joku toinen (tangossa action cam). Ainakin maasturi jäi Åålannissa pois lauantaina aamuyöllä klo 4:25. Lähti maihin päästyään polkemaan määrätietoisesti ja reipasta vauhtia. Toisesta ei havaintoa; jatkoi ehkä Ruotsiin.

-VsQ-
08.07.2014, 22.56
Pari Kanuunaa tuli vastaan kotimatkalla klo 22 jälkeen Tampereen valtatien ja Lempääläntien risteyksessä (Lempäälän sekottaja). Hienovaraisesti lapaa nostin fiksin puikoista.

Jakke81
12.07.2014, 20.32
Mukavan oloinen vanhempi herrasmies pongattu eilen Kaakkurin cittarin kulmilla kohti metsokangasta paineltiin maantie pyörin minulla oli se pyöränkärry muutamat sanat vaihdeltiin, lieneetkö foorumilaisia. About 18,45-19,00 nurkilla.

*Antti*
13.07.2014, 20.46
Kiitokset 13.7.2014 Oulu Kalimenojalla maastopyöräilleelle pari(skunnalle/valjakolle). Sain apua kun onnistuin ajamaan pitkospuulta eturenkaan pois (onneksi naama pehmensi iskua :)). Kiva oli saada haavanpuhdistus apuja ja opastuksen avulla pääsin hyvin lenkkipolulle ja poljeskelemaan 11km kotia (loppujen) haavojen puhdistukseen! Sen verran turposi ja jomotti pikkurilliä et senki kävin näyttää ja sain kivan kipsin muistoksi murtumisesta! Et nyt on 1kk aikaa tuunata pyörää kipsin kanssa ja harkita tapaturma vakuutuksen ottamista :D

-Antti

Amatööri67
21.07.2014, 09.35
Kuka mahtaa pyöräillä hiitteenharjun maisemissa harjavallassa. Ketään en ole nähnyt, mutta maastopyörän jälkiä kyllä:).

Fuuga
22.07.2014, 00.21
Olikohan foorumilaisia Cannondale-kuski, jonka kanssa jolkoteltiin hissukseen kehä III:n vartta Lahdenväylältä Vihdintielle yhteistä matkaa?

Kemizti
22.07.2014, 20.17
Mahtoiko olla foorumin käyttäjä, joka oli ensin parkissa kangasalla pizzerian pihassa lidlin takana musta canyon tila-auton koukussa kiinni ja hetkeä myöhemmin meinasi taittaa niskansa nattarin liikennevaloissa, kun apparin paikalta katsoi piiiiitkään kun jumitin liikennevaloissa oranssilla läskilläni.. apaut kello 14:14..

TANUKI
22.07.2014, 21.04
Ketä mahtoivat olla kolme maastofillaristia, jotka pitivät taukoa hieman litsan yleisestä laiturista parkkipaikalle päin? Olin se cube-kuski vihreässä paidassa.
Sent from my GT-I8750 using Tapatalk

Jhelen
25.07.2014, 08.29
- Mieshenkilö On-one:n Fattyn kanssa Skanssin K-Raudan edustalla eilen kello n. 20:15. Vihreä runkolaukku, punainen kypärä ja ilman paitaa. Kenties foorumilaisia?
Ajoin juuri valoristeyksestä punaisella Volvolla peräkärry perässä. K-Raudasta tulossa.

- Keltapunainen ajopaita päällä Itäharjun Prisman ABC -aseman tuntumassa. Pyöräsi mattavihreä Kona:n täpäri Pike? keulalla. Kello oli karvan yli viisi, joten varmaan odottelit lenkkiseuraa torstailenkille?
Satuin juuri olemaan tankkaamassa yllämainittua ajoneuvoa.

koshui
27.07.2014, 22.17
Kukahan mahtoi olla tämä mukavan oloinen retkeilijänainen jonka kanssa tuli jutusteltua Oulun Myllojan lintutornilla tovin aikaa eräilystä ja pyöräilystä? Viisaampi olisi hoksannut pyytää mukaan kapulalossia katsomaan.

lansive
27.07.2014, 22.23
Oliko foorumilta tänään Kona Wo:lla ajellut kaveri joka pitit taukoa 7-veljeksen reittiä ajellessaan Rajakaaren nurmikolla? Pysähdyin valkoisen hybridin kanssa juttelemaan kauppareissulla. Ei tällä kylällä liian usein läskejä näy.

kuovipolku
30.07.2014, 12.34
Kuka ajoi eilen ennen puoltapäivää Myllypuron halki De Rosalla?

fiber
30.07.2014, 20.14
Isompi jengi tuli tänään jokseenkin kuuden aikaan vastaan kolmesti Maisalantiellä aivan Tuusulan motarin kulmilla. Vaikutti siltä, että ajatte vielä pienempää ympyrää kuin minä, joka siinä vaiheessa sahasin muutamaan kertaan Vanhan Tuusulantien ylämäkeä ja siitä länteen Maisalantielle, http://www.strava.com/activities/173070364/segments/4035138964

Mikä juttu teillä oli menossa? Miksi mikkihiirirataa niin isolla porukalla?

mnph
02.08.2014, 18.09
Oukulla on vissiinkin parhaillaan jotain häppeninkiä, koskapa SantaSportin pihassa on viime päivinä näkynyt paljon järeähköjä pyöriä...?

ppikkupe
02.08.2014, 18.48
Oukulla on vissiinkin parhaillaan jotain häppeninkiä, koskapa SantaSportin pihassa on viime päivinä näkynyt paljon järeähköjä pyöriä...?

Onkos siellä mitään kisoja, en tiedä, mutta ainakin Moskovan TsSKA on parin viikon leirillä ja olisikohan tuo HPK:kin jo tullut. Siinä ei välttämättä mikään hepponen hilavitkutkin alla kestä, kun +120kg venäläispakki lähtee runttaamaan.

Mutta oli tänään kyllä maantiellä kaikennäköistä kanssafillaristia. Oli ihan pientä junioria, kisakireämpää mimmiä, käsipyöräilijää, vähän kokeneempaa herrasmiestä...

Keevo
02.08.2014, 21.00
Hieno valkoinen Soma tänään kekipäivällä Larussa. Joku täältä?

Pikkaisen myöhässä, mutta sporttracker tietää minun olleeni lenkillä tuolloin larun suunnalla :)

PedroK
02.08.2014, 21.02
Ainakin neljä miestä maantiepyörineen nähty Gröna Uddenin leirintäalueella Maarianhaminassa.

slow
05.08.2014, 22.48
Keltarunkoinen fatbike kohteliaine kuskeineen bongattu tänään Pirkkolassa hieman ennen kahdeksaa illalla.

Lojuimme parkissa Pirkkolantien yli johtavan sillan pohjoispuolella.

Pyörällä ja autolla
06.08.2014, 10.07
Oliko foorumilaisia hän joka ajoi läskipyörällä minua vastaan tänään 06.55 Kauniaisten keskustassa. Olin se CC kuski jolla oli kypäräkamera ja puna, musta valkoinen paita päällä ja ruskea reppu selässä.

puffe
08.08.2014, 07.51
Eilen 15.45 Ylästöntien kevyen liikenteen väylällä Vantaalla luulin hetken, että kyseessä on muslimin rukoushetki, mutta erehdyin. Polkupyörä oli parkkeerattu väylän sivuun ja nuori mies nyppi asfaltilta lasipalasia - itsekkin olin sadatellut jo pari päivää kyseistä lasimiinaa, mutta eipä tullut mieleen, että voisin tehdä asialle jotakin.

kuovipolku
08.08.2014, 09.18
En ollut minä, vaikka pari kertaa olen lenkin siirtymävaiheessa ja kiireettömässä tilanteessa vastaavaan puuhaan ryhtynytkin. (Mä olen sen verran egoisti että siivoan lasinsiruja vain paikoista joista tiedän itse ajavani uudestaan ja usein.)

Pieni varoituksen sana kuitenkin: pienimmät niistä voivat olla aivan h-tin teräviä eikä valkoisia tankonauhoja käyttävän välttämättä kannata ruveta noukkimaan niitä paljain näpein. (Pitäisikin oikeastaan lisätä satulalaukun varustukseen vanha juuresharja tms...)

Kuka muuten ajoi to ppa Myllypurontien kelviä Liikuntamyllyn suuntaan succispellepyörällä ja -asussa ja jolla ilmeisesti oli jotain ongelmia sen kanssa että vastaantuleva jalankulkija kulkee kelvin vasenta laitaa? (En mä vaan viittis leikkiä "kuka väistää" -leikkiä rollilla liikkuvan kanssa...)

MacKonte
08.08.2014, 16.54
Pennala - Orimattila - välillä oli perhe lenkillä kolmella maantiepyörällä. Morjestettiin ohimennen.

Sundo
09.08.2014, 01.14
Joku tuossa Helsingin Arabiankadulla tänä iltana tutustui läheisesti katuun sporakiskojen ystävällisellä myötävaikutuksella. Vähän tuntui olevan pihalla ensimmäiset pari minuuttia, mutta lähti sitten ajelemaan kotiapäin eikä ilmeisesti tarvinnut tarjottua kyytiä tai paikkausapua haavoille. Toivottavasti kotimatka sujui eikä kylkiluut, sormi tai mikään muukaan ollut kovin pahasti rikki.

Jorppa
09.08.2014, 13.12
Puna-valkoinen Cervelo bongattu Suoramalla Kangasalantien alikulkutunnelin luona klo 12.36. Kävelin juuri mäkeä alaspäin puhelin korvalla kun käännyit tunneliin, pirun ǩomee pyörä!

Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk

tempoilija
10.08.2014, 09.11
Propsit sille kaverille, joka lauantaiaamuna kampesi kolmella lapsella lastatun laatikko-Bullittin Malminkartanon huipulle :D

ArtoR
10.08.2014, 19.05
Mikäs porukka ajoi tänään n. klo 10.50 Palojoelta kolmostien suuntaan?

LJL
10.08.2014, 19.14
Propsit sille kaverille, joka lauantaiaamuna kampesi kolmella lapsella lastatun laatikko-Bullittin Malminkartanon huipulle :D

Olisiko ollut sama kaveri kun hinasi intin helkama jääkärillä epäkuntoon mennyttä Pasi-miehistönkuljetusajoneuvoa tuossa Itäväylällä, satuin menemään autolla ohi. Vauhtia oli tasaisella varmaan lähempänä 25km/h

Grr
10.08.2014, 21.14
Mikäs jengi ajoi Lopella Luutalammin vastarantaa tänään? Itse keskityin uupuneena kaatuiluun ja kiroiluun enemmän kuin etenemiseen. :/

paskalokki
12.08.2014, 18.24
Kenellä oli pyörä nurmikolla nurinpäin ja vaihtoi takarengasta vaaleaan Bianchiin Itäisellä Tuusulanväylällä klo 17.25 tänään? Toivottavasti sait kumit kuntoon ja pääsit minne olitkin menossa!

Jorppa
13.08.2014, 11.03
Klo 10.00 tumman harmaa Santa Cruz täpäri tuli vastaan Kangasalan Suoramalla Nesteen jälkeisen alikulkutunnelin paikkeilla. Olin valkosen puudelin kanssa kävelyllä, punanen 99 lippis päässä.

Olaff
15.08.2014, 16.25
Ketkäs kaksi kuskia tulivat noin klo 16.00 aikaan Hämeenlinnan Aulangolla vastaan? Toisella taisi olla kypäräkamerakin mukana. Itse ajelin maastokuvioiduilla shortseilla ja valkoinen kypärä päässä. Kuritettavana oli valkoinen commencal meta 5.0vip.

Tank Driver
15.08.2014, 21.55
Pari Kaupin Kalkkunaa peesasi eilen Kurisrventiellä mun traktoria. Muuten jees homma, mutta ens kerralla en ajelisi ihan metsäperävaunun renkaan takana. Niiden renkaan ripojen väliin tarttuu välillä melko isoja kivenmosia ja irrotessaan 40km/h vauhdissa tulevat tangentin suuntaan sangen rivakasti.

toripolliisi
15.08.2014, 21.59
Oliko palstalaisia keltakamppeinen maantiekuski, joka raskaasti huohottaen paineli urkuauki Juvaninmutkassa Kempeleessä? Perheen kanssa oltiin fillaroimassa.

twentyniner
15.08.2014, 22.13
Itäisellä Tuusulanväylällä .

Missäs tämmöinen väylä kulkee? :)

paskalokki
15.08.2014, 22.27
Missäs tämmöinen väylä kulkee? :)
Tai Tuusulan itäväylällä. :D Sinäkö se olit?

twentyniner
15.08.2014, 22.29
Taisi olla joku muu. Kävi vain silmään "uusi" ajamaton väylä :)

paskalokki
15.08.2014, 22.34
Taisi olla joku muu. Kävi vain silmään "uusi" ajamaton väylä :)
Okei, ei tuota koskaan meinaa muistaa oikein vaikka ihan vieressä asun ja paljon siitä kuljen.

Smo
16.08.2014, 09.26
Keskiviikkona Seitsemisessä ainakin Koverolta Kirkaslammelle jälkeä, en saanut kiinni mutta sateen jäljiltä tuore jälki oli :)

MacKonte
16.08.2014, 14.03
Uusikylä- Vierumäki maantiepyöräilevä nuoripari, pari sanaa vaihdettiin ja uudelleen moikattiin Willähteellä vesisateen rajalla. Tuliko sopivan pitkä lenkki?

appmot
16.08.2014, 17.09
Ketkäs kaksi naista ajelivat tandemilla Valkeakoskentietä Lempäälän suunnasta tänään noin klo15:50? Kerkesitte tervehtimään ennen mua niin iloisesti ja reippaasti, että kävi jo mielessä heittää uparit...

kuovipolku
18.08.2014, 10.33
Kuka mahtoi eilen Hinthaarassa ppa kantaa Corrateciaan aitoon cyclocrosstyyliin kypärä jo riisuttuna - eli sen näköisenä että päivän lenkki oli siinä ja että auto odotti tai autoa odoteltiin (eikä siis sen näköisenä että varasisuri oli unohtunut, pumppu ei toiminut tai ketjutyökalu puuttui matkasta ja lenkki olisi muuten kernaasti saanut jatkua)?

Kuka mahtoi olla se huono-onninen ajaja Uudella Porvoontiellä jolta oli mennyt molemmat tuubirenkaat Söderkullan paikkeilla - tai kai ne joltain olivat menneet kun näkyivät tienpientareelle poisheitetyn?

Kumpi mahtoi olla paha ja kumpi hyvä tyylipoiliisi siinä maantiepyöräilijäparissa joka sunnuntaina ajoi Pornaisista Hinthaaraan päin ilman sen paremmin kypärää kuin pyöräilylakkia?

lansive
18.08.2014, 11.55
Kuka ajoi eilen Kiljavantietä Rajamäeltä Röykän suuntaan punaisella läskillä, jossa oli edessä ja takana oli saman väriset tarakat?

adelaine
21.08.2014, 15.44
Kuka ajoi syyskuussa 2011 osoitteessa Vanha Turuntie 433, Vihti? Google Streetviewistä bongattu pyöräilijä kädet dropeilla, kaamee vauhti päällä (rullaten).

JohannesP
21.08.2014, 17.37
Kuka ajoi syyskuussa 2011 osoitteessa Vanha Turuntie 433, Vihti? Google Streetviewistä bongattu pyöräilijä kädet dropeilla, kaamee vauhti päällä (rullaten).
Laita nyt edes linkki mukaan jos tosissas tälläsiä kyselet. :seko:

adelaine
21.08.2014, 19.01
Laita nyt edes linkki mukaan jos tosissas tälläsiä kyselet. :seko:Foorumilla yleensä näihin vastataan "KVG".
Todellisuudessa oli meininki laittaa linkki mukaan, koska itsekin laiskana FAQ-idioottina tiedän miten raskasta hakujen käyttäminen on. Ongelma oli, että copy-peistaamani osoite vei aivan väärään paikkaan (johonkin aikaisempaan hakuuni). Selaimen välimuistin nollaus näköjään auttoi. Eli tässä linkki kaikille, jotka eivät saa streetviewhun osoitetta syötettyä tai keksi mikä osoite pitäisi hakea.
https://www.google.fi/maps/@60.301175,24.350464,3a,75y,8.08h,65.82t/data=!3m4!1e1!3m2!1soCqdzFYVKdayEvKXjcFZeg!2e0

Oulunjulli
21.08.2014, 20.30
Jos tässä olisi sellainen ärsyttävä peukalonkuvatuspainike niin nyt käyttäisin sitä.
(tarkennuksena että en se ainakaan mää ollu)

IncBuff
22.08.2014, 18.58
Musta Volvo VT20:llä katollaan kaksi läskipyörää, joista toisessa ilmeisesti Bluto, kun joustohaarukka näytti olevan. Kuka tunnustaa?

FillaRilla
22.08.2014, 22.51
Hausjärveltä Hyvinkään suuntaan Ridsjärvelle kääntyvästä risteyksestä hiukan pohjoiseen (minä autolla) tuli pari heppua maastureilla, ehkä täysjäykillä, matkavarusteet päällä vastaan. Näytti kantamuksista , että selkeesti samalla reissulla, mutta eroa veikkosilla melkein kilsa. Oliko menny puhevälit matkan aikana, kun ei yhdes ajeltu?

Johan Moraal
23.08.2014, 17.50
Oliko voorumilainen jonka kanssa juttelin tänään joroisten kotkanpolulla?

toripolliisi
24.08.2014, 11.45
Osalon shellin lähistöllä bongattu Ovaskat ja tuntematon maastopyöräilijä (JTK?) :) kovasti oli kolmikolla asiaa toisilleen ku ohititte meidät. Terveisin: lenkkeivä perhe

TANUKI
24.08.2014, 13.45
Oliko joku foorumilainen, joka ajeli maasturilla haunisten altaalta raisioon päin menevää hiekkatietä. Olin se ohi ajanut moikannut Cube - heppu.

Sauli Lumikko
24.08.2014, 21.12
Viikissä ennen seitsemää bongattu Lynskey-maastosinkula ruskeaksi teipatulla maastodroppitangolla. Hieno vekotin! Palstalaisia?

puffe
29.08.2014, 12.38
Eilen kello kuudentoista pintaan Tapaninkylän- ja Kirkonkyläntien kohdilla vastaan körötteli kaksi läskiä. Olin jo nostamassa räpylää, kun muistin, että en olekkaan liikkeellä läskillä vaan maasturilla. Onneksi sain korjattua tilanteen kesken liikkeen ja koukistin sormista neljä nyrkkiin ja pystyyn jääneen etusormen työnsin nenääni.

2cka
29.08.2014, 13.48
Eilen kello kuudentoista pintaan Tapaninkylän- ja Kirkonkyläntien kohdilla vastaan körötteli kaksi läskiä. Olin jo nostamassa räpylää, kun muistin, että en olekkaan liikkeellä läskillä vaan maasturilla. Onneksi sain korjattua tilanteen kesken liikkeen ja koukistin sormista neljä nyrkkiin ja pystyyn jääneen etusormen työnsin nenääni.

Kahvit pöydällä, kiitos tästä [emoji23]

stumpe
29.08.2014, 15.24
Kuka ajoi tänään n. puoli kolmen aikaan Turun Länsikeskuksessa? Kalju hoikka mies, musta maantiekiituri, mustat ihonmyötäiset pyöräilyvaatteet, mutta ei kypärää päässä? Jäin jotenkin ihmetteleen, or is it just me... Tai sit sen kypärä oli juur pöllitty tms.

Gman
30.08.2014, 23.11
Kuka ajoi tänään n. puoli kolmen aikaan Turun Länsikeskuksessa? Kalju hoikka mies, musta maantiekiituri, mustat ihonmyötäiset pyöräilyvaatteet, mutta ei kypärää päässä? Jäin jotenkin ihmetteleen, or is it just me... Tai sit sen kypärä oli juur pöllitty tms.

Sama mies pyöräilee aktiivisesti Ruissalossa. Varsinkin alamäkien nopeissa vauhdeissa tuo kypärättömyys yllättää kerta toisensa jälkeen.

Smo
30.08.2014, 23.56
Muutama punavalko-tiimiasuinen pikkuparkamentin-eduskuntatalon kevlillä klo 18-19 kieppeillä .. pääs yllättämään kun tuli niin vauhdilla jalankulkijoiden selän takaa risteykseen..

Takamisakari
31.08.2014, 18.47
Mä kuulin näistä veijareista kanssa. Kuuleman mukaan jalkakäytävällä neljättä kymppiä tiimiasut päällä, punaista ja valkoista. Oma veikkaus löytyy mutta milläs suomalaisella seuralla on punavalkoiset ajoasut??

Smo
31.08.2014, 19.49
En tiedä mutta putkelta runttas pikkuparlamentin edessä ja aika ylimielinen ilme naamalla .. kaveri pelkääjän paikallakaan ei huomannut niitä .. piti sit polkasta jarrua kunnolla, ei kukaan ajanu perään.

mkpaa
31.08.2014, 19.58
En tiedä mutta putkelta runttas pikkuparlamentin edessä ja aika ylimielinen ilme naamalla .. kaveri pelkääjän paikallakaan ei huomannut niitä .. piti sit polkasta jarrua kunnolla, ei kukaan ajanu perään.

Olisko ollu TdH:sta kotiin matkaavia virolaisia?

Smo
31.08.2014, 21.20
Ehkä TdH:hon menossa .. lauantaina.

mkpaa
31.08.2014, 21.35
Ehkä TdH:hon menossa .. lauantaina.

Kas. En huomannut viestin aikaa ennen kuin avasin suuni. No. TdH on silti hyvä veikkaus. :)

Smo
31.08.2014, 23.07
https://www.maratoni.lv/en/team/team/ :) ..

mkpaa
31.08.2014, 23.28
https://www.maratoni.lv/en/team/team/ :) ..

Vielä piti mennä yhtä maata pidemmälle. :)

miskama
03.09.2014, 00.49
Oletko foorumilaisia Sinä, joka ajoit Talvikkitiellä Malminiityn kohdalla ohitseni valkoisella kinnerillä ti-iltana noin klo 23.30? Moikattiin samalla metodilla kuin pohjoisen poliisi pysäyttelee autoilijoita eli "käellä heiluttamalla".:) Vauhtisi ja erityisesti sen tasaisuus sai epäilemään, ettet edennyt pelkällä kauramoottorilla, mutta hienosti kulki.

Lauttis
03.09.2014, 07.11
Veikkaan, että oli Petja, Vantaan vuoden pyöräilijä 2013 (http://www.vantaa.fi/ajankohtaista-arkisto/vantaa_fi/101/0/petja_wagoner_on_vuoden_2013_vantaalainen_pyoraili ja). Ihan kauravoimalla kinneri kulkee. Noita llinkin kuvassa olevia teippauksia ei pyörässä nykyään ole.

pmw
04.09.2014, 05.06
Olitko se sinä to iltana tampereella joka kaatui itsenäisyydenkadun ja kalevan puistotien liikennevaloissa jakajan kohdalla (ts. sampolan edessä). Kävikö mitään? Näytti siltä että yritit ehtiä punasilla valoilla mutta autot säikäytti ja kaaduit.. Toivottavasti olen väärässä.

Jekkujätkä
04.09.2014, 08.09
Eilen Tammiston A-Katsastuksen lähistöllä tuli vastaan Whiten läski niin aamulla töihin mennessä kuin iltapäivällä sieltä palatessa. Ja taisi olla eri kuski molemmilla kerroilla.

Alottelia-14
05.09.2014, 07.49
Sattuuko olemaan foorumilaisia, ken ajelee 170-tiellä Kulloon-Boxin kohdilla aamuviiden jälkeen? Kalustosta ja varustuksesta arvaillen ainakin harrastaja.

Sitä vaan, että laita nyt hyvä mies eteenkin valo. Itse ehkä näet ajella pimeälläkin, mutta autosta sinua ei kyllä näe kun takaapäin.

(että sori vaan, kun tulin pihatieltä aamulla eteesi :( )

Grr
05.09.2014, 09.27
Kukas vetää työmatkatempoa 2-tiellä tuosta pohjoiseen: http://goo.gl/maps/awgna
Pelimiehen reitinvalinta. :)

maudicel
05.09.2014, 18.10
Kukas se oli, joka tänään aamulla ajeli baanaa pitkin stadiin päin klo 8.00 tienoilla?
Tuli oikein piristävä huomenta -toivotus, johon allekirjoittanut ei valitettavasti ehtinyt reagoida milläänlailla.

Huonoksi selitykseksi huonoon käyttäytymiseeni, kukaan ei ole koskaan moikkaillut, kun olen liikkeellä työmatkavaatteissa ja -kalustolla.

Lupaan jatkossa parantaa tapani.

t. Se mustiin pukeutunut heppu mustalla pyörällä :D

-VsQ-
06.09.2014, 10.12
Eilen tuli parivaljakko vastaan Pirkkalassa Wigrenin lihaliikkeen kulmilla Tampereen kiertotien alituksen tuntumassa fätillä ja cyclocrossilla. Onko foorumilaisia?

Jhelen
07.09.2014, 21.08
Oliko foorumilaisia tänään kuuden jälkeen Pattilassa? Piti lenkki käydä heittämässä Luolavuoren alueella, mutta jäin sitten katselemaan kuitenkin hyppypyäräilyä.
Terveisin "turisti" valkoisella Canyonilla.

LJL
10.09.2014, 17.48
Lienikö voorumilainen (veikkaan että lieni) tänään mäkkylässä siinä huoltaria vastapäisellä puolella tietä liikennevalojen kohdalla maantiepyörällä noin klo 17:15. Olin menossa Espooseen päin. Morjenstettiin.

fiber
10.09.2014, 20.54
Lienikö voorumilainen (veikkaan että lieni) tänään mäkkylässä siinä huoltaria vastapäisellä puolella tietä liikennevalojen kohdalla maantiepyörällä noin klo 17:15. Olin menossa Espooseen päin. Morjenstettiin.
Lienee ollut useitakin voorumilaisia liikenteessä niillä kulmin noihin aikoihin. Minäkin siinä morjestin, vaan en maantiepyörällä vaan erehdyttävän samankaltaisella cyclocross-lajikkeen ajoneuvolla. Jos sinua morjesti henkilö jolla oli HePon vanha neonvihreä paita ja mustat housut, niin lienen se ollut minä.

Ja että pitikin pysähtyä valoihin, kun se autokin oli siinä uhkaavasti melkein kuin liikkeelle lähdössä...

LJL
10.09.2014, 21.00
Ei siinä tainnut muita tulla Mäkkylän mäessä vastaan, ja avatar sekä cross-checkaus lähimuistin syövereihin asian vahvistaa :) Autoilija sai pitkän nenän kun joutui jäämään siihen vielä toviksi odottomaan. Jaa se oli krossari, näytti maantiepyörältä mutta tarkempaa analyysiä en ehtinyt tehdä. Itse olin Canyonin krossarilla liikenteessä.

tempoilija
11.09.2014, 00.09
Keskiviikkoiltapäivällä ajeli Tapaninvainiolla naisihminen tukka hulmuten tämmösellä pöörällä
http://www.aumueller-korbwaren.com/website/images/stories/homepage%2011_975_5%20fahrrad-tierkorb.jpg
Näin se kööpenhaminalaistuminen etenee Helsingin kaupungin rakennusvirastosta huolimatta.

PeteF
11.09.2014, 10.47
Oliko foorumilaisia jotka tuli Knutersintiellä (Sipoonkorpi) keskiviikkona iltapäivällä viiden aikaan maastureilla vastaan. Sen verran ehdin nähdä että yksi näytti peukkua kun kaasutin oranssilla KTM Adventurella perä viipottaen nyppylän yli. Toivottavasti ei tullut soraa niskaan... :p

TANUKI
11.09.2014, 14.39
Oliko foorumilaisia tänään kuuden jälkeen Pattilassa? Piti lenkki käydä heittämässä Luolavuoren alueella, mutta jäin sitten katselemaan kuitenkin hyppypyäräilyä.
Terveisin "turisti" valkoisella Canyonilla.

Olivat varmaan turun dh-porukan kuskeja. Niitten foorumista päätellen olivat paikkalla tolloin...

pmw
12.09.2014, 00.14
Joku taisi tulla tampesterissa kaupinojan rannalla vastaan maastopyörällä iltasaikaan? pidettiin pientä nevvottelutaukoa kolmen pyörän voimin..

miskama
12.09.2014, 08.42
Kuka oranssipaitainen cc-kuski tankolaukkuineen ajoi noin miljoonaa ohitseni reilu tunti sitten Koivukylässä? TMT-tappio ei kirvellyt yhtään väsynyttä ja nälkäistä yötyöläistä, pääasia että pääsin kotiin suihkuun ja syömään. Ja nyt nukkumaan. :)

29er
12.09.2014, 12.25
Eilen töiden jälkeen Hkissä Munkinpuistossa suuntana länteen. Vasemmalle kääntyäkseni viittasin kädelläni. Ohittava pyöräilijä (cc?) pyyteli kovasti anteeksi juuri samaan aikaan tapahtunutta ohitustaan. Mielestäni ihan turhaan. Olisin voinut viittoa aiemmin ja vilkaista paremmin taakseni. Eihän siinä oikeastaan ollut edes osuma lähellä. Terkkuja

Mazza
12.09.2014, 16.19
Oulussa koulumatkalla tuli vastaan useampia harrastajan näköisiä kippurasarvisia ja maastopyöriä. Takalaanilan ja välivainion seutuvilla joku maasturikuski heitti harrikkakuskimaisen tervehdyksenkin. Olin se härövarustettu kadenssireeniä vetävä maasturikuski.
Sent from my menneen talven Lumia 520 using Tapatalk

Kyrdis
12.09.2014, 17.40
Olikohan vw tai opel kuski jonka katolla maasturi ja peräkoukussa whiten läski. Ekakertaa livenä valkoisen läskin näin :o

Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla

N.N.
12.09.2014, 23.37
Osmo Soininvaaran näköinen heppu pyöräili lujaa Pohjoisrantaan Hakaniemen suunnasta Helsingissä tänään puoli kuuden aikaan, päällä Cycle Centerin tai CCH:n paita. Veikeä näky.

Frosty
13.09.2014, 09.20
Osmo Soininvaaran näköinen heppu pyöräili lujaa Pohjoisrantaan Hakaniemen suunnasta Helsingissä tänään puoli kuuden aikaan, päällä Cycle Centerin tai CCH:n paita. Veikeä näky.
Varmaan kyseinen herra itse. Hänhän on aktiivipyöräilijä, eikä mitenkään tavaton näky Helsingissä. Hienoa muuten, että näkyvästi pyöräileviä päättäjiä alkaa olla useammassakin puolueessa.

LJL
13.09.2014, 09.24
Eikö Soininvaara oo jo aika vanha..? Vai tekeekö se parta vaan

N.N.
13.09.2014, 09.51
Varmaan kyseinen herra itse. Hänhän on aktiivipyöräilijä, eikä mitenkään tavaton näky Helsingissä. Hienoa muuten, että näkyvästi pyöräileviä päättäjiä alkaa olla useammassakin puolueessa.

Ihan rock-pappa se oli! Risuparta ja pyöreät silmälasit + kilpapyöräilijän asu on kyllä pirteä yhdistelmä.

Hääppönen
13.09.2014, 13.37
Ihan rock-pappa se oli! Risuparta ja pyöreät silmälasit + kilpapyöräilijän asu on kyllä pirteä yhdistelmä.

Osmosta on kyllä rock aika kaukana. Bluegrass/blues lähempänä. Muistellaan iloisia bileitä ja seuraavaksi ketä sitten poltti sen talon ja ketkä kuolivat palossa...

ArtoR
13.09.2014, 15.51
Eikö Soininvaara oo jo aika vanha..? Vai tekeekö se parta vaan

Vuonna 1951 syntynyt eli ihan ikäloppu vissiin? :D

Frosty
13.09.2014, 15.52
Oli muistaakseni 2011 mukana TdH:ssä.

LJL
13.09.2014, 16.06
Vuonna 1951 syntynyt eli ihan ikäloppu vissiin? :D

Ai niin nuori. Olisin veikannut syntymävuodeksi 1897

MacKonte
13.09.2014, 17.05
Mahtoiko olla foorumilaisia tänään Kausala - Kimola - Vuolenkoski - suunnalla liikkeellä? Ainakin (olettaisin) RCT:n yhteislenkki tuli vastaan, mutta lisäksi lukuisa joukko yksittäisiä tai pareittain pyöräileviä. Yhteinen nimittäjä oli yllättäen se, että kaikkien kanssa morjestettiin. Ei tuollaista tapahdu Bay Cityn länsipuolella :)

Jake_Kona
13.09.2014, 18.08
Iloinen maantieporukka suhahti ohi avohärdellissä. Pitkälle menossa? Ja sieltä takaisin, hä?

Jenkkakahva
13.09.2014, 22.09
Mahtoiko olla foorumilaisia tänään Kausala - Kimola - Vuolenkoski - suunnalla liikkeellä? Ainakin (olettaisin) RCT:n yhteislenkki tuli vastaan, mutta lisäksi lukuisa joukko yksittäisiä tai pareittain pyöräileviä. Yhteinen nimittäjä oli yllättäen se, että kaikkien kanssa morjestettiin. Ei tuollaista tapahdu Bay Cityn länsipuolella :)

RCT morjenstaa aina...oltiin siis noilla(kin) nurkilla :p

Hub
13.09.2014, 22.16
Ai niin nuori. Olisin veikannut syntymävuodeksi 1897

ei taida Osmo olla IFK:n miehiä.

LJL
14.09.2014, 08.56
En gång Osmo, alltid Osmo

Liikuttava
16.09.2014, 18.10

Saattaa myös olla YleX:n Parasta Ennen tyyppi Matti Airaksinen. Ainakin hänellä on tuuhea parta ja silmälasit.

Tänään tuli vastaan heppu Ruskeasuolla siinä Ortonin alamäessä Siwan kohdalla (valkoisella) Whiten läskillä. Itse olin Siwan edustalla ihmettelemässä uusia pyörätelineitä (paksuja U-mallisia putkia, maahan pultattuja!!!).

LJL
16.09.2014, 18.31
Tunnustaako joku ajaneensa tänään pitäjänmäessä maantiepyörää, jossa oli pizzalaatikko tempotangon päällä..? Valkosipulin tuoksu leijaili vielä aseman kohdalla kun alikulun kohdalla oli kohtaaminen.

_ava_
16.09.2014, 18.41
^ Saattoi olla brevet-kuski, kun syyskelit vielä suosivat pidempiä lenkkejä :cool:

Smo
16.09.2014, 19.58
Korsolainen Espoossa .. tarkemmin Olarin tarjoustalossa? Kaiku MTB ..

mutanaama
16.09.2014, 21.46
Joku partasuinen oli kovin iloisella tuulella, kun vaimon kanssa hyrräiltiin Fäteillä vastaan vanhalla hämeenlinnantiellä ennen keimolaa.

Henley
21.09.2014, 13.55
Eilen (20.9) illalla seiskan aikaan Viikintiellä minua lähestyi Viikin suunnasta hyvällä temmolla ajanut kuski, jolla näytti olevan jotain jaloissaan. Innoissani ja jännittyneenä siitä mahdollisuudesta, että pääsisin todistamaan turvasokkatarranauhapolkimien käytön täydessä toiminnassa en ehtinyt panna merkille muita yksityiskohtia. Mutta toden totta, jonkinlainen nauha, ehkäpä juurikin tarranauha oli vedetty jalkaterän yli polkimen navasta toiseen. Sokkia en nähnyt, ehkä kengän alla piilossa

p bonk
21.09.2014, 17.50
Kukas (http://www.hs.fi/paivanlehti/21092014/kaupunki/Nelj%C3%A4+syyt%C3%A4+menn%C3%A4+Keskuspuistoon/a1411183265694) ajeli päivän Hesarin Keskuspuistoartikkelissa läskipyörällään?

JackOja
21.09.2014, 18.05
^se oli svheebo.

Jhelen
26.09.2014, 16.59
Tänään aamulla Uudenmaankatua Teboilin kohdalla (Kaskenkadun risteyksessä) joku mieshenkilö ajeli notkuRosella. Granite Chief? Kello oli suurinpiirtein 7:30.

TANUKI
27.09.2014, 20.22
Tänään tuli Littoistenjärven lintutornin lähellä (pariskunta?) vastaan maastopyörillä. Vaihdettiin muutama sana. Foorumilaisia? Olin siis se Cubella ajellut kuski...

JaSaar
27.09.2014, 20.47
Viime tiistaina 23.9-14 tahkokankaan (Oulu) pururadalla valkosella spessulla ajeli joku. Kaverin kans ilmaittii iskareita valotolpan juuressa. Foorumilaisia?

stumpe
28.09.2014, 00.09
Tänään Turussa tuli vastaan Haunisten altaalla maastokuski, joka antoi tietä ahtaassa paikassa. Kullaanvuorella tuli vastaan toinen maastokuski cubella, jossa oli nähdäkseni limenvihreää väriä...? Mulla oli se punainen 29er täpäri.

ristopee
28.09.2014, 09.41
Kuka ajoi maantiepyörällä eilen Sipoossa uutta porvoontietä pyörätiellä Helsingin suuntaan noin klo 19 Gumbontien kohdilla?
Kuskilla oli värikäs takki, pinkkejä ja vihreitä ympyröitä mustalla pohjalla, tai jotain sinnepäin. Mistä tuollaisia saa? :P

svheebo
28.09.2014, 12.29
Olikohan foorumilaisia kaveri joka vietti yötä Pilkuttimen laavulla? Hetken juttelimme niin olit menossa Ilvesreittiä Riihimäestä Hämeenlinnaan.

Velogi
28.09.2014, 17.43
Toinen Infinito-kuski tuli tänään klo 11 maissa vastaan Vesilahden länsipuolella reippaasti morjestaen. Sori, jäi oma vastine vähän myöhäiseksi pään nyökäytykseksi - oli nin kauhee vauhti siinä alamäessä :)

Premnas
29.09.2014, 13.22
Kenes kanssa juttelin tänään Piikkiöstä Turun suuntaan ajaessa n. varttia vaille yksi :)?

kiMMMe
29.09.2014, 17.06
Oliko foorumilainen kun eilen sunnuntaina 28.9 noin 15 aikoihin veteli turun torin läpi mustalla läski pyörällä? En pyörän merkkiä siinä muun pyörän ihailtelussa kerennyt kattomaan. Hienon näkönen läski oli :)

LauriMan
29.09.2014, 21.36
Tänään pysähdyin jonkun pyöräilijän kohdalle Kyläjoentien risteykseen Nurmijärvelle auttaakseen häntä, mutta kävikin ilmi että hän vain vastasi saamaansa tekstiviestiin.
Ja valottomana ajo johtui kyllä ihan lenkin liiallisesta venymisestä, niinpä kävelin pimeällä polulla kotiin enkä ajanut enempää.
Kiitos neuvosta vielä, täytyy hankkia tähänkin pyörään valo :).

Halloo halloo
30.09.2014, 00.11
^ Hyvät aikeet LauriManilla. 5€ valo ei paljoa paina, vaikka olisikin kokoajan tangossa kiinni.

To_Ok
30.09.2014, 09.03
Joku tummiin pukeutunut trikoosetä suhasi niin iloisen pirteän kirkkaalla neon punaisella maasturilla ohitseni tuossa kahdeksan pintaan aamulla Ymmerstan ja Kauniaisten välissä. Foorumilaisia? Haluan sen pyörän :)

JaSaar
02.10.2014, 19.40
Tänään klo17:15oulussa mäntylän kivikon alapäässä porisi pari miestä. Toinen läskillä ja toinen tais olla täpäri. Morjestin heitä ku olin ensin liukastellu kivikon alas.

lehtijussi
03.10.2014, 19.11
Kukas ajanu "mun" polkuja Oriveden Huppionvuorella? Tuoreet jäljet...
Hirvikärpäsiä erityisen paljon liikkeellä tänään, paitti Kannuksenvuorella sai/saa ajella ilman pikkukavereiden seuraa.
Sielläkin oli joku käyny...

EeTee80
04.10.2014, 02.18
Tänään illalla täällä Keilankannan nurkilla siinä Messukadun risteyksessä oli sellainen vitsin siisti 29(?) jäykkis omistajineen. Pisti silmään, liekkö vielä sinkula ollut..?

Henley
07.10.2014, 21.02
Keravan Prisman edessä hämärtyvässä illassa viritteli vakavasti otettava punapaitainen maastokuski lähtökuntoon Gianttia ja itseään mm. heijastinliivein (olikohan asicsin juoksumali ehkä kyseessä...)

okahkonen
08.10.2014, 14.33
Löytyi sovellus joka tekee tämänkin ketjun tarpeettomaksi: http://labs.strava.com/flyby/

lansive
10.10.2014, 16.57
Oliko kenties foorumilaisia hän, jonka jälkikasvu näki tulevan poispäin Rokokalliolta eilen illalla? Kerrottujen tuntomerkkien perusteella vahva epäilys, että jäsen Grr on ollut siellä pyörää ulkoiluttamassa.

LauriMan
10.10.2014, 23.17
Oliko kenties foorumilaisia hän, jonka jälkikasvu näki tulevan poispäin Rokokalliolta eilen illalla? Kerrottujen tuntomerkkien perusteella vahva epäilys, että jäsen Grr on ollut siellä pyörää ulkoiluttamassa.

Juuh , olin itsekin paikanpäällä ( en siis ole etsimänne henkilö ) ja voin kertoa lisätuntomerkkeinä kypärän, joka oli siis tällainen -> http://varuste.net/Crazy-Stuff+Eagle+Helmet%2C+Adult?_tu=47195

Muuta en miehestä kerennyt nähdä kun viiletti sellaista vauhtia :)

petev
11.10.2014, 19.42
Tänään oli oikein ruuhkaa Kullaanvuorella Raisiossa, ketähän te kaikki olitte ja varsinkin hän joka ajelin mun edellä monta kilometriä

p bonk
12.10.2014, 20.32
^ Itse ajoit kuitenkin ;-)

https://m2dynamique.files.wordpress.com/2012/12/ornoir29.jpg

Väiski
12.10.2014, 20.53
Tänään oli oikein ruuhkaa Kullaanvuorella Raisiossa, ketähän te kaikki olitte ja varsinkin hän joka ajelin mun edellä monta kilometriä

Varmaan minä, jos olet se kaveri kenellä oli whiten läski.
Onko kylki kunnossa?

hannupulkkinen
12.10.2014, 20.57
Kuka oli tänään ajellut Pyhällä latupohjaa pitkin Astelin suuntaan ja takaisin. Luultavasti läskillä. Minä kävin hiihtämässä.

petev
12.10.2014, 20.59
No niin mukava tavata näin virtuaalisestikin, tais mennä pari kylkiluuta murteelle, mutta eiköhän ne siitä parane...

Väiski
12.10.2014, 21.30
No niin mukava tavata näin virtuaalisestikin, tais mennä pari kylkiluuta murteelle, mutta eiköhän ne siitä parane...

Paranemisia vaan, eipä niille oikein mitään voi tehdä, aika parantaa...

Grr
14.10.2014, 17.26
Juuh , olin itsekin paikanpäällä ( en siis ole etsimänne henkilö ) ja voin kertoa lisätuntomerkkeinä kypärän, joka oli siis tällainen -> http://varuste.net/Crazy-Stuff+Eagle+Helmet%2C+Adult?_tu=47195

Muuta en miehestä kerennyt nähdä kun viiletti sellaista vauhtia :)

Hihii, aika vahvat tuntomerkit juu. Mikäs siinä alamäkeen viilettäessä kun sai upeasti tilaa kapealla polulla. Oli oikeastikin vähän hoppu, lamppu unohtui kotiin eikä hämärän laskeutumiseen ollut enää kauaa. :)

paskalokki
14.10.2014, 17.43
Kuka olit sinä miekkonen tänään Tuusulan Würthin kohdalla tulossa etelästä päin klo 16:27 tarkalleen ottaen, neonkeltaisessa ajotakissa, tummissa housuissa ja oliko pyörä tumma hybridi vai maasturi tmv.?

Sanoisin, että tuohon aikaan ei tartte vielä kirkasta huomiovaloa osoittamaan eteenpäin, sai siristellä kohtaamisen jälkeen silmiä hetken. http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/kahvi3.gif

kkolja
15.10.2014, 19.51
Tänään noin 16.30 Rovaniemellä kirkonmäkeä kiipesi White-läski kärry perässään. Autolla tulin vastaan, muuten olisin pyrkinyt juttusille (ja koeajolle).

jojo^^
17.10.2014, 21.32
Viesti sille joka tuli tänään Turussa Itäistä Rantakatu keskustaan tuplavaloilla. Suuntaa ne kiinanvalot alaspäin. Harittaa aika pahasti ylöspäin ja häikäisee aika v-mäisesti. Sammuta vaikka ihmisten ilmoilla se toinen ja suuntaa toinen selvästi maahan. Meinasin jopa sanoa kohdalla, mutta jätin valitettavasti sanomatta..

polkadot
19.10.2014, 15.03
Joku ajeli Mootsin crossarilla Vantaanjoen vartta tänään susikoiranilmalla. No, ei ainakaan tarvitse ruostumista pelätä.

kuovipolku
19.10.2014, 22.42
Yellow Fluo Teamista tuli mieleen: kuka mahtoi ajaa lauantai-iltapäivänä kello kolmen maissa Nikkilästä Paippisiin päin? Neonkeltainen väri takissa ja kengänsuojuksissa oli niin kirkas ja heijastava että se näytti aurinkoisena päivänä jotenkin oudolta ja väärään paikkaan eksyneeltä.

29er
23.10.2014, 10.20
Pikkulinnut bongasi Suomen eteläisimmän läskin Utössä viime viikolla/vkloppuna. Joku täältä?

Antsa112
23.10.2014, 10.35
Paikallinen saarelainen kyseessä.

TANUKI
23.10.2014, 19.34
Ketäs ajeli Whiten läskillä tänään about puol viiden aikoihin Hirpparin sillan tienoilla? Olin itse se lamppu kypärässä ajellut spessukuski, joka tuli mäkeä alas.

LauriMan
24.10.2014, 17.59
Kuka ajoi 5 minuuttia sitten maasturilla Forssan linja-autoaseman ohi, paljoa en kerinnyt tyypistä painaa mieleeni, mutta kypärä taisi olla vaalean värinen ?

Lieköhän foorumilaisia ?

pontus
24.10.2014, 20.50
Hep Forssa. Jos Giantin maasturi ja reppu selässä? Jokioisten kuntosalilta matka kotia. Ajankohta ja kypärän väri ainakin täsmää :)

LauriMan
26.10.2014, 15.36
Hep Forssa. Jos Giantin maasturi ja reppu selässä? Jokioisten kuntosalilta matka kotia. Ajankohta ja kypärän väri ainakin täsmää :)

Reppu kyllä oli, mutta maasturin merkkiä en nähnyt. Silti uskon sen ollen sinä :) . Itse olin linja-autossa, koska en jaksanut/ehtinyt polkea 180 kilometrin päähän ja takaisin viikonlopussa.

Mazza
26.10.2014, 20.43
Joku teräsmies mankeloi täpärillä Levitunturia ylös tuossa viikko sitten. Liki huipulla laskettelin autolla vastaan.

puffe
27.10.2014, 08.47
Vantaan Tammiston pääväylää pitkin on huristellut parina aamuna kuuden pintaan elmeri jolla on punaista vilkkuvaloa taakse, noin 600 lumenea eteen, kypärää ja heijastinliiviä.
Ihan uteliasuuttani kyselen, jos olet kuulolla mikä on filosofiasi, kun annat painaa autoille tarkoitettua väylää etkä käytä esim. jommalla kummalla puolella olevaa kevyen liikenteen väylää? Pyöräsi ei kuitenkaan ole mikään anoreksia gummeilla varustettu maantiekilpuri.

asb
27.10.2014, 10.51
Vantaan Tammiston pääväylää pitkin on huristellut parina aamuna kuuden pintaan elmeri jolla on punaista vilkkuvaloa taakse, noin 600 lumenea eteen, kypärää ja heijastinliiviä.
Ihan uteliasuuttani kyselen, jos olet kuulolla mikä on filosofiasi, kun annat painaa autoille tarkoitettua väylää etkä käytä esim. jommalla kummalla puolella olevaa kevyen liikenteen väylää? Pyöräsi ei kuitenkaan ole mikään anoreksia gummeilla varustettu maantiekilpuri.

Aihe "Kuka törttöili silloin siellä?" on luotu kaltaisiasi itkijöitä varten.

Munarello
29.10.2014, 20.31
Tänään puolen päivän aikaan Savonlinnassa Savontiellä bongattu hemmo keulimassa fatbikella. :)

crcm
30.10.2014, 22.17
Ketkäs pari täpärikuskia oli Vuosaaren huipulla tuikkujensa kanssa tänään torstaina 30.10 kello 20 aikaan? Odotin mainiota valoshowta kun lähditte kurvailemaan alas. Mutta penteleet menittekin melkein pystysuoraa rinnettä ja valoshow jäi tyngäksi. Alueella oli myös peuraperhe. Itse olin läskillä ja kirkkaalla punaisella takavalolla liikenteessä.

LauriMan
31.10.2014, 21.01
Kukas ajoi tänään noin 14.20 - 14.30 välisellä ajalla Röykän Thermisol tehtaan ohi (kuitu?)maantiepyörällä? Tekisi mieli nähdä pyörä hieman lähempää ;)ja päästä hieman juttelemaan. Joskus aiemminkin muistan saman pyörän nähneeni lähettyvillä.

Lieköhän foorumilaisia ? :)

slow
01.11.2014, 23.57
Isä ja poika valoineen ajelivat tänään vastaan Paloheinän poluilla. Pimeää oli vaan mainio ajokeli.

ooppari
02.11.2014, 10.28
Tänään noin 16.30 Rovaniemellä kirkonmäkeä kiipesi White-läski kärry perässään. Autolla tulin vastaan, muuten olisin pyrkinyt juttusille (ja koeajolle).

Tunnustan, mie taisin olla tässä tapauksessa asialla. Olin tytön kanssa timelapseja kuvaamassa pitkin Rovaniemeä. Vasta nyt huomasin tämmöisen täältä vakoilupalstalta ;).

Fat Man Sam
02.11.2014, 12.01
Isä ja poika valoineen ajelivat tänään vastaan Paloheinän poluilla. Pimeää oli vaan mainio ajokeli.

Saatoimme olla me, tai sitten emme. Eilen perheen nuorimmaista tutustuttamassa valoajelun saloihin Paloheinä - Niskala akselilla. Yhdelle kuskille annoimme tietä pitkospuilla ja toinen tuli vastaan. 5-vuotiaan mielestä valoajelu pesi Halloweenin kummitustarinat 10-0. Ja totta, pimeää oli.

slow
02.11.2014, 16.43
Annoin kulkijoille tietä kosteassa notkossa. Isä jatkoi edellä ja poika perässä. Kenties siis tapasimme.

Fat Man Sam
02.11.2014, 17.13
Annoin kulkijoille tietä kosteassa notkossa. Isä jatkoi edellä ja poika perässä. Kenties siis tapasimme.

Kyseessä ollut sitten toinen parivaljakko. Meidän vauhtimme oli sen verran verkkaista, että katsoimme parhaaksi antaa tietä kaikelle liikkuvalle :)

LauriMan
02.11.2014, 18.10
Ketkä kaksi forssalaista läskipyöräilijää mainittiin uusimmassa Erätulilla-ohjelmassa(30.10)? Erätulilla-ohjelma areenassa katsottavissa vielä toistaiseksi. (Katso kohdasta 12.40)
Olitte jättäneet hienon viestin ja suorittaneet kunnioitettavan haasteen :).

Lievätköhän foorumilaisia ?

HHH
03.11.2014, 19.18
Saatoimme olla me, tai sitten emme. Eilen perheen nuorimmaista tutustuttamassa valoajelun saloihin Paloheinä - Niskala akselilla. Yhdelle kuskille annoimme tietä pitkospuilla ja toinen tuli vastaan. 5-vuotiaan mielestä valoajelu pesi Halloweenin kummitustarinat 10-0. Ja totta, pimeää oli.

Tais olla meitsi jolle annoitte tietä pitkospuilla. Jos näin, niin päädyitte videolle sillä GoPro pörräsi siinä vaiheessa.

fanatic
06.11.2014, 10.13
Eilen Lahden Pesäkallion maastossa n. puoli kuuden aikaan illalla musta pun specialized(?) kuski vastaan, lieköhän foorumilaisia?

Fat Man Sam
08.11.2014, 17.19
Tais olla meitsi jolle annoitte tietä pitkospuilla. Jos näin, niin päädyitte videolle sillä GoPro pörräsi siinä vaiheessa.

No niin näköjään olimme :) Bongasin tuosta MTB video-ketjusta. Hyvä video!

Tyylipoliisi ei ehkä anna anteeksi kuopuksen heijastinliivejä. Ajattelemattomasti kuvittelin pimeyden peittävän tyylirikkeen, mutta kärähdys kävi välittömästi.

CamoN
08.11.2014, 21.36
Havaitsin tänään Vanhalla Lahdentiellä Keinukallion kohdalla herrasmiesparivaljakon maantiekiitureilla. Ilmeisesti oltiin liikkeellä vahvasti rakkaudesta lajiin & lihaa säästämättä -asenteella, ainakin toisella herralla luki pyörässä Lightweight ja 3T, päässä oli aika-ajopotta. Ja lämpömittarissa kuitenkin ruhtinaalliset +2°C.

kervelo
09.11.2014, 17.43
Eilenhän oli ihan hieno sää maantielenkille. Tänäänkin melkein yhtä hyvä, vaikka hiukan kosteampaa olikin. Katselin tänään ajaessani, että lehmät ja golffarit ovat vielä laitumella eli kesä siis jatkuu.

Istumatyöläinen
10.11.2014, 14.01
Poljeskelikohan joku palstalainen tänä aamuna hieman ennen kahdeksaa radanvartta Malmin suunnalta keskustaan päin? Käpylän asemalaiturin kohdalla jossain pikku pompussa pyörästäsi putosi takavalo irti ja katuun. Huusin ja vislasin perään mutta hämmästyksekseni et reagoinut millään tavalla. Poljin sinut uudelleen kiinni ja nyt sain läheltä huutamalla huomiosi heräämään. Kerroin mitä oli käynyt ja että lamppu jäi kelville parin sadan metrin päähän. En ymmärrä miten ihmiset uskaltavat ajaa liikenteen seassa luurit korvilla.

S.S
14.11.2014, 19.56
Oliko foorumilaisia, kuka tänään vähän jälkeen neljän kihnutti läskillä Viinikkalassa(?) VM Karting Centerin kohdalla? Olisikohan sama kaveri, kenet huomasin myös alkuviikosta Myllykylässä samoihin aikoihin...

LauriMan
14.11.2014, 21.52
Kukas, tai pikemmin ketkäs polki keskiviikkona seitsämän aikaan illalla Nummelan parantolan ohi ja katosivat järvelle päin vievään niemeen? Oli komio valoshow, kun sitä kaverini kanssa kattelin toiselta puolelta lahtea :D .
Lievätköhän Foorumilta®? :)

SykkeListi
14.11.2014, 22.03
Aihe "Kuka törttöili silloin siellä?" on luotu kaltaisiasi itkijöitä varten.Pitäisit sinäkin v*tun pelle pääsi kiinni, jos ei mitään asiallista lisättävää aiheeseen ole. Uups, taitaa päteä myös tähän omaan postaukseeni. No, shit happens...

Rautaperse
14.11.2014, 22.53
Aihe "Kuka törttöili silloin siellä?" on luotu kaltaisiasi itkijöitä varten.

Pitäisit sinäkin v*tun pelle pääsi kiinni, jos ei mitään asiallista lisättävää aiheeseen ole. Uups, taitaa päteä myös tähän omaan postaukseeni. No, shit happens...

Vakavaa puuhaa tää pyöräily.

TANUKI
15.11.2014, 17.53
Kuten jokaisessa lajissa, myös palstapyöräilyssä näkee erinäisiä tunteenpurkauksia kilpailijoiden kesken. ;) Nojoo, mutta nyt asiaan. Kenen ohi poljin tänään about puol kahentoista aikoihin Turun entisen telakan uusien kerrostalojen pihassa? Moikattiin, mutta ei sen kummempia juteltu, oliko foorumilaisia? Olin se musta-valkoisella spessun maasturilla ajanut, sulla oli harmaa-vihreä(?) täpäri.

JaSaar
15.11.2014, 21.59
Jahas. Tänää tuli viiden aikaa tahkiksella oulussa kaks läskipyöräilijää vastaan sielä kunnon kivikossa. Naisia tais molemmat olla. Tervehdittii pikasee vaa sielä pimeässä nii nähny ketä oli ratissa. Ollaanko sitä foorumilaisia?

Fragu
19.11.2014, 13.18
Noin tunti sitten Myllypuron korkeudella kehä1 suuntaisesti kevyenliikenteen väylällä sain morotuksen pinkkitakkiselta kanssapyöräilijältä. Olin aika ajatuksissa ja hieman tämän jälkeen tajusin epäkohteliaisuuteni..joten moikkelis näin jälkikäteen.

TANUKI
22.11.2014, 15.30
Ketkä kaksi maastokuskia mahtoivat tulla vastaan about tuossa (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Tuossa&srs=EPSG%3A3067&y=6705776&x=236825&lang=fi)? Me kolme avattiin polkimia siinä polun tukkona ja moikattiin. Foorumilaisia?

VesaP
24.11.2014, 08.51
Eilen sunnuntaina noin kello 13.30 Klaukkalan "takalenkillä" tuli vastaan joku ~10 tyypin cyclocross porukka. Teillä kaikilla oli joku räikeän värinen liekki(?)kuvioinen ajotakki päällä, eli saman seuran jengiä kaikki tyyni. Käännyitte just asfalttitieltä jollekin sivupikkutielle joten tarkemmat speksit jäi näkemättä. Meinasin aukasta vastaantulleesta autosta ikkunan ja työntää pään ulos ja huutaa että "hyvä meininki!" mutta olisitta kuitenkin luulleet että jotain valitan vaan ja olis jostain juomapullosta lentänyt päähän kuitenkin. Joten en aukassut ikkunaa enkä huutanut mitään. Mikä seura oli kyseessä? Miksi työ siellä loskapaskassa ajatte kun voi hinkata vaatekaapin seinää katsellen kotonakin rainerilla? :seko:

VPR
24.11.2014, 10.32
Mikä seura oli kyseessä?
IK-32.

http://img.photobucket.com/albums/v77/IndyVille/2014-11-23_animal_trip_zps6e99101b.jpg~original

VesaP
24.11.2014, 11.22
IK-32.

Jeps! Näyttää tutulta! Olisin varmaan identifioinut jengin jos olisin kerennyt paremmin siihen ennenkuin kääntyivät nenän edestä sivutielle.

pay_z
27.11.2014, 11.16
Olitko se kenties sinä? Eilen n. klo 10 aikaan Helsingissä Radiokadulla valkoisella Trekin aika-ajopyörällä sadekamat päällä, reppu selässä ja kisanumerolappu satulaputkessa liehuen..

Mazza
27.11.2014, 22.11
Tänään n. klo 20 Oulussa Kemiraa kiertävää metsäpolkua päästeli joku pyörällä, riistolamppu otsassa. Pyörää en nähnyt, mutta vauhdista ja reittivalinnasta päätellen jotain muuta siellä meni kuin Teppo Työmatkatempoilija markettihybridillään. Foorumilaisia?

kuovipolku
10.12.2014, 21.51
Kuskia en nähnyt mutta pyörän Myllypuron ostarilla: punainen Bianchi, taisi olla Rekord 83, alkuperäisen näköinen Selle Italian satula, Campagnoloa, vipuvaihtajat ja kaikki. Hyvin yhteensopivat punaiset renkaat taisivat olla ainoa moderni lisä. (Ja jokin musta boksi ja runkoa kiertävä johto, joiden tarkoitus jäi epäselväksi koska sateessa ei viitsinyt seistä sen pitempään.)

läskisami
11.12.2014, 21.04
tänään 11.12. noin klo 0640 sturenkatu - hämeentie risteys ravintola westminsterin edessä. jonkin sortin maastopyörä ja valaistus oli sellasta työkoneluokkaa. katteltiin kumpikin ohimennen pyöriä ja ohi mentiin. oli siinä pyörässä vissiin sks:n etulokari mutta muuta ei pimeydessä nähny

Greycap
14.12.2014, 17.45
Harvinainen näköhavainto, läskipyörä tiellä, tuli vastaan Kouvolan ja Kuusankosken välillä tänään jossain kahden jälkeen. Runko ehkä musta, vanteet pirteän keltaiset, jos kuski tunnistaa itsensä niin minä olin se kirkkaanpunainen maasturimies.

Fuuga
14.12.2014, 19.48
Mikä porukka ajoi Kehä IIIa itään tänään 15:45 Kauklahden kohdalla? N. 10 maasturia näytti olevan.

VPR
14.12.2014, 23.51
Mikä porukka ajoi Kehä IIIa itään tänään 15:45 Kauklahden kohdalla? N. 10 maasturia näytti olevan.
IK-32.

stumpe
20.12.2014, 20.17
Kukas ajoi tänään Turussa asentajankadulla iltapäivällä kahden maissa ilmeisesti 29 jäykkäperällä, olisko ollu punaista ja valkoista väriä, sekä kaksipuoliset lukkopolkimet? Kuskilla kypärähuppu päässä.

Farina
27.12.2014, 12.53
Joku fillaristi oli tullut punaisella Focuksen cyclolla Lempäälän tykkilumiladulle. Suksipussista päätellen myös hiihto käy. Lieneekö foorumilaisia?

IhanSamuliVaan
27.12.2014, 14.30
Tänään kahdentoista aikoihin viiskulmasta tarkk'ampujankatua ylös läskiladalla? Olin just duuniin lähdössä omalla mulkuttimella enkä ehtinyt porttikongista huutelemaa moroja.

Ei tää tästä

OKS
28.12.2014, 16.56
Napapiirin läskeilijä oli Tapaninpäivänä joskus puoleltapäivin jalkaisin liikkeellä Helsingin Merisatamasta Ullanlinnan suuntaan. Olisiko ollut Kapteeninkatu, jota pitkin tuli White-läski kohti rantaa? Valitettavasti ei ollut tilaisuutta ottaa kontaktia.

Antti H
02.01.2015, 20.33
Läski bongattu Klaukkalassa. Olikohan voorumilaisia ku tänään ajeli läskiladalla n. klo 13:30 kirkkotietä? Ite olin koiran kanssa liikenteessä.