PDA

Näytä tavallinen näkymä : Minkä leffan katsoit viimeeksi?

Sivut : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26

tempokisu
20.12.2012, 11.06
Hobittista kiitos arvostelua ja kommentteja! Tuumaisin itse että liian pitkä, ja varsinkin niillä 3D-laseilla. Lisäksi mukana ei ole yhtään sillee kiinnostavaa hahmoa kuten Tarussa Aragorn! Tai mitä Thorin siellä hommailee? En taida ihan teatteriin asti inspiroitua.

Mutta, kuten Aamulehden kriititokkokin totesi niin Once Upon a Time in Mexico on niin viihdyttävä leffa että se kansii? näyttää neljännen kerran telkkarissa tänä vuonna. No ehdottomasti kannattaa!
Ostin ja katsoin sen levyn juuri enne ekaa esityskertaa niin olen katsonut sen nyt 5 kertaa.
Loppu on tosi "hieno".
Voisi ne kyllä jonkun muun JD-elokuvan ottaa asiakseen.

VesaP
20.12.2012, 11.59
Uusin BOND. Ihan jees mättöä.

Tämmöselle joka ei käy pahemmin elokuvateattereissa tuo äänen voimakkuus tulee aina yllätyksenä (lue: kauhistuksena) päin kasvoja. Korvat huusi piiiiip pitkälle seuraavaan päivään leffan jälkeen. No, kivahan se on tietysti kun penkit tärisee kun räjähtelee leffassa. :)

miku80
20.12.2012, 13.06
The A-Team @Viaplay...

artzi
20.12.2012, 18.34
Häjy.. eikun siis Hobitit tuli katsottua. Se nopee 3D (http://www.finnkino.fi/News/Finnkino-tiedottaa/2012-11-22/2414/Finnkino-tuo-elokuvateattereihinsa-uuden-HFR-3D-tekniikan/), ihan mielenkiinnosta, vaikka en ole 3D-tyyliin tykästynytkään. Voisi olla parempi jos malttaisivat vähän rajoittaa sitä 3D:tä, ainakin joissain paikoissa johon se ei sovi. Liikaa kaikkea... ehkä siihen tottuu, jos tuo yleistyy, niinkuin areenassa näkyvässä (http://areena.yle.fi/tv/1738945) dokumentissa meinataan. Tai ainakin osa meinaa. Mää tykkään siitä (ja mistä tahansa) heti jos saan pari/kolme Red-kameraa lainaksi...

Jollain tavalla erilainen kuin aikaisemmat samaa sarjaa. Ei niin kaunista ja herkkää(?). Karjut on enempi sieltä rumemmasta päästä, ja heikompaa hirvittää kun ne sitten taas kuitenkin halailee toisiaan kun pahikset on saatu päättömiksi tai jotain :rolleyes:

Minä en juuri koskaan lue arvosteluja ennen elokuvaa, koska onhan se paljon kivempaa ihan itse nähdä ja kokea leffa... jälkeenpäin voipi sitten halutessaan ihmetellä että miten ne kaikki muut tykkäs tuostakin paskasta. Kummaa jengiä!

pinna
21.12.2012, 07.36
Gone baby gone- Piti hyvin otteessaan loppumetreille asti vaik oli vähän liikaa pitkitetty.8-

miku80
21.12.2012, 10.06
Tower Heist (http://www.imdb.com/title/tt0471042/) ja Johnny English Reborn (http://www.imdb.com/title/tt1634122/)...

tempokisu
25.12.2012, 22.52
Ai, mä tykkään arvosteluista, koska olen tosi usein kuitenkin eri mieltä!, mutta tietää vähän asiasta ja ehkä jotain sen vierestä. Tänään katsoin ihan vähän ylistettyä muka maailman joku ihanin suurinkaunein "Ihmeellinen on elämä"- en ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on, en jaksanu katsoa ollenkaan. Public Enemieskin arvostettiin 5-tähden elokuvaksi, ja siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä kun Johnny vaan. Muuten kamala.

* Fanny ja Alexander, vihdoinkin sain katsottua. Olipa pelottava! Huomasi muuten miten on niin kodikasta kun on kämpässä puuta, punaista, kultaa ja paljon kaunista tavaraa - kun kaikki on valkoista ja ankeeta kantti-kertaa-kantti -kalustustetta niin on se ankeeta. Postikorttialusta arvaa että kauhuksi tämä muuttuu, sitten oli pakko saada tietää miten tässä käy!
* Niskavuoren Loviisa ( tai nuori emäntä) ja nyt Niskavuoren Heta! Näistä on kans kuullu niin paljon että pakko katsoa mikä tää Niskavuori-juttu on. Oliko torppariaikana oikeasti tommoisia ämmiä? Loviisalla oli homma jämäkästi hanskassa ja sydänkin siellä, mutta Heta!! Teki mieli..tai siis monta kertaa sanoinkin että nyt ämmä suu kiinni! Onkohan yksi toinen rouva katsonu siittä käytösmallia? Sydämetön kylmä ämmänkäkkäräkomentoora. Lopussa muka "suri miestään": totesin siihen että sä mitään miestäsi sure, vaan sitä että ny et olekaan enää valtiatar ja sut nujerrettiin. Ähäkutti!
* Spirit- villi ja vapaa. IHANA!
* Äskö Harry Potter ja Azkabanin vanki. No kun ei muutakaan tullut, aika mitäänsanomaton, parempiakin Pottereita on ollut.
Odotellut tässä nimittäin saksikäsi Edwardia, mutta en taida jaksaa millään katsoa. Olen nähnyt alun, ja oli tosi pitkästyttävä. Halusi tietää että miten siinä käy? Tätäkin on kamalasti ylistetty Tim Burtonin paras...ja mun mielestä tosi höhlä. Jos laitan herätyskellon loppuosaa varten soimaan?

tempokisu
26.12.2012, 00.43
No, katselin Edwardin sitten kokonaan, ja hyvä niin.
Tämähän oli just ihan äärimmäisen ihana :o ai että sai kunnolla itkeskellä semmoisia hyviä itkuja.
Ja maailman on heti vähä parempi paikka :)

kuovipolku
26.12.2012, 01.41
"Anthony Zimmer". Ranskalainen, melko tyhjänpäiväinen ja juonikäänteiltään arvattava trilleri, mutta olihan siinä Sophie Marceau...

miku80
26.12.2012, 08.15
John Carter @Viaplay...

A.M.®
26.12.2012, 12.32
Wolfman

oli ihan kohtuuhyvä raina

Iglumies
26.12.2012, 15.04
John Carter @Viaplay...

Sama.

Tank Driver
26.12.2012, 21.02
Kannattaskos ottaa ihan kirja käsiin ja lukea se Hobitti? Vois aueta inasen paremmin.

Ai että mitä se Thorin siellä hommailee? No ei paljon mitään...

[Silmienpyörittelyhymiö]

haedon
26.12.2012, 21.17
Total Recall uusintaversio ja The Dark Night Rises. Molemmat bd:nä teknisesti korkeatasoista katsottavaa ja pimeissä kohtauksissa tumman pään erottelu todella loistavaa ("hiilikellari" tosin vaatisi jo D-ILA tasoista mustaa projulta) . Yön ritari tarinana vähän pintaa syvempää ja elokuvana muutenkin jonkin verran parempi.

kolistelija
26.12.2012, 23.18
Hobitti. Aiheestä tykkäävänä aika meni kuin siivillä. Tykkäsin.

Ja se 48fps toisto. Sen hyvyydestä voisin paasata liiankin pitkään... :)

tempokisu
27.12.2012, 01.28
Kannattaskos ottaa ihan kirja käsiin ja lukea se Hobitti? Vois aueta inasen paremmin.

Ai että mitä se Thorin siellä hommailee? No ei paljon mitään...

[Silmienpyörittelyhymiö]

Ai kun nätisti taas vastattu. Jos ei tiedä, kannattaako edes vastata, nyt kerroit vain miten fiksuton olet ite, mutta vastata et osannut? vaikea kysymys?
Luulet etten ole lukenut kirjaa, no toki olen joskus lapsena 38vuotta sitten, kuten Silmarillionin ja Thorinin lapset . Myöskään Taru Sormusten Herrasta ei ollut ihan samanlainen kun kirja, siittähän oli paljon poijeskin otettu, joten ihan asiallinen kysymys mun mielestä.
Mä en oikein enää jaksa lukea, kun ei näe ilman laseja. Enkä jaksa muutenkaan keskittyä enää noin mammuttimaisiin opuksiin. Luku-kiintiö täyttyi lukion jälkeen aika tasan.Olin jossain vaiheessa innokas TSH fani, mutta ei nyt enää oikein erityisesti inspiroi.

Onko Thorin Oakenshieldin rooli isokin? onko elokuva pelkkää örkkitaistelua jne...mä kun en niistä taistelu-jutuista tykännyt. Myöskään Bilbo Reppuli ei ole suosikkini, Frodo oli mukavampi ja ne muut pojat. Sekä Aragorn varsinaisessa Sormusten Herrassa.

Mutta koska joutuisin 3 tuntia pitään niitä raskaita 3D laseja, en ajatellut elokuvaa teatteriin mennä katsomaan. En muutenkaan tykkää 3D:stä.
Tulossa on joku luonto-elokuva suomalaisesta metsästä? Se me kaverin kanssa mennään katsomaan! ja Lone Ranger ens vuonna, oli arvostelu mitä tahansa!

VesaP
27.12.2012, 09.12
Pixarin Brave. Hyvä oli. Kuten yleensä kaikki ko firman tuotokset.

miku80
27.12.2012, 12.45
The Town (http://www.imdb.com/title/tt0840361/).. Ei leffasta klassikoksi ole mut mielestäni parhaita 2010 tulleita pätkiä..

MV
27.12.2012, 12.59
Onko Thorin Oakenshieldin rooli isokin? onko elokuva pelkkää örkkitaistelua jne...mä kun en niistä taistelu-jutuista tykännyt. Myöskään Bilbo Reppuli ei ole suosikkini, Frodo oli mukavampi ja ne muut pojat. Sekä Aragorn varsinaisessa Sormusten Herrassa.

Thorinia kuvataan aina hidastettuna sellaisen samanlaisen suotimen läpi, millä Hitchcock kuvasi Grace Kellyä. Taistelua on, mutta jäykistelyä enemmän. Bilboa esittää yksi brittien eturivin kooomikoita (tosin komiikan kannalta huonosti), joten hahmo on LOTRin hobitteja humoristisempi ja mukavampikin. Itse asiassa paljon mukavampi, katsoin juuri nuo leffat ja niissä, mielestäni, todellinen sankarihahmo on Sam. Frodo on pelkkä matkatavara . Örikkitappeluita on muutama, enemmän taisi olla muita vaaratilanteita. 3D:tä en käynyt kokeilemassa. En näe pointtia.

pinna
27.12.2012, 13.54
Amos & Andrew- panttivankihupailu 7,5
Saapasjalkakissa- piirrettyä äksöniä,ihan hyviäkin heittoja.8-

miku80
28.12.2012, 10.42
Hit and Run (http://www.imdb.com/title/tt2097307/).. tulipahan katsottua osastoa tämäkin leffa..

FRE_A_K
31.12.2012, 00.03
Armageddonista tuli toi Deep Impact mieleen niin olihan se tsekattava.

Kivelae
31.12.2012, 01.40
Hobitti...

miku80
31.12.2012, 09.27
The Cabin in the Woods (http://www.imdb.com/title/tt1259521/).. Yllättävän hyvä kauhupätkä vaikka odotin olevan enemmän tusinatavaraa..

VesaP
31.12.2012, 13.22
Madagascar 3. Vähän kaksijakoiset fiilikset. Periaatteessa hyvä mutta... No, oli kait se hyvä. Sai ainakin nauraa välillä aina ihan kunnolla. :)

haedon
01.01.2013, 10.36
The Grey - Suden hetki. Toimii sellaiselle joka ei ole koskaan selviytynyt talvisessa luonnossa tai tiedä suden todellisesta käyttäytymisestä mitään. Muille täyttä skeidaa. Liam Neesonin roolisuoritus ainoa katsomisen arvoinen.

Niin ja Nicolas Cagen tähdittämä Stolen. Perussettiä.

miku80
01.01.2013, 12.11
Magic Mike (http://www.imdb.com/title/tt1915581/).. Luulenpa että vaimo tykkäs leffasta enempi.. jostain kumman syystä ;)

JackOja
01.01.2013, 18.48
Eilen kun muut dokasivat:

Moonrise Kingdom
Killer Joe
My Week With Marilyn

Loistavia kaikki! Viimeksimainittua en ihan täpöllä usko vaikka perustuukin tositapahtumiin :)

pinna
02.01.2013, 07.23
Ice age 4- 3D. olipas se pläjäys,taas. Ihan mukava tollee 3D :näkin katsottuna.
Salattu rikos- ennalta arvattavissa mutta katsomisen arvoinen oli kuitenki.

miku80
02.01.2013, 10.16
Unstoppable @Viaplay...

miku80
10.01.2013, 08.28
Paul @Viaplay.. Osu ja uppos omaan makuun.. Loistava komediapätkä..

Jake_Kona
10.01.2013, 09.17
Juoppohullun Päiväkirja. Hauska, hyvä, säväyttävä ja ajatuksia herättävä. Niin yllätyksellinen, että sanoisin jopa mestarillisemmaksi kotimaiseksi elokuvaksi. Minulle entuudestaan tuntematon päänäyttelijä roolissaan erittäin uskottava. Jopa siinä määrin, että hän on se hahmo eikä näyttelijä.

pinna
10.01.2013, 10.04
Kovasikajuttu- Piiiitkästä aikaa sai nauraa oikein kunnolla.rehellisintä punkkia tällähetkellä..?!!! paskat housussa ennen keikkaa,kirjaimellisesti!PerttiPertti...

Kemmi
10.01.2013, 10.52
Juoppohullun Päiväkirja. Hauska, hyvä, säväyttävä ja ajatuksia herättävä. Niin yllätyksellinen, että sanoisin jopa mestarillisemmaksi kotimaiseksi elokuvaksi. Minulle entuudestaan tuntematon päänäyttelijä roolissaan erittäin uskottava. Jopa siinä määrin, että hän on se hahmo eikä näyttelijä.

Mä katsoin viimeksi saman leffan ja mun mielestä se ei ollut pätkääkään hauska, hyvä, säväyttävä, eikä ajatuksia herättävä. Tuli vähän sellainen tunne, että ei oikeen ollut tiedetty kumpaa ruvetaan tekemään. Komediaa vai inhorealistista kuvausta alkoholistin arjesta. Oli sitten yritetty tehdä vähän kumpaakin, onnistumatta kummmasakaan. Leffa ei juuri naurattanut, eikä toisaalta tullut sellainen olo, että "en koske viinaan enää ikinä" (vrt. trainspotting...).
Ainut mikä herätti ajatuksia oli lopun laulukohtaus ja hyvä niin, sillä sen jälkeen tulivat lopputekstit ja pääsi pois leffateatterista.

tempokisu
12.01.2013, 01.05
Vihdoin sain katsottua "Inglorious Basterds" ( toivottavasti meni nimi oikein) ! voi nolous, ja mä ostin Hans Landa-nuken - mutta sillä on hieno univormu. Polttelee piippua tuossa ylikessu Barnesin ja sotamies Chris Taylorin kanssa. Aldo Raine -tyyppi olisi pitäny ostaa, ihana levee puhetyyli.
Kamala elokuva. Aika monessa kohtaa joutui http://serve.mysmiley.net/scared/scared0016.gif (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/freesmiley.php?smiley=scared/scared0016.gif)

Mutta huomena tulee Kill Bill1, on jääny vaivaamaan mikä homma tämä oli? Huomena se selviää. Kakkososan olenkin nähnyt, mutten muista miten se tarkalleen loppui.

MV
12.01.2013, 01.14
Harry Potterit tuli väijyttyä putkeen, tai siis n 1.5 leffaa illassa. Aika sekavaa. Varmaan helpompaa jos on lukenut kirjat. Mutta päin vastoin kuin Game of thrones, ei juurikaan innostanut kirjojen lukemiseen.

miku80
12.01.2013, 10.42
The Departed @Viaplay.. Aiemminkin jo tämän katsonut mutta kyllä tämä leffa kestää uusintakerran jos toisenkin..

*J*
13.01.2013, 04.18
The Raid Redemption.. tuota ennen tuli katsastettua Oscar ehdokkaat. Lincolnin jo ennen tuota listaa; uh, olipas se hidas leffa. Ja yleensä tykkään poliittisista draamoista/henkilökuvista, mutta kyl toi oli kuraa... Amour oli ihan katselun kestävä.. Argo.. joo, enemmän odotin. Django Unchained tuli ihan puun takaa (tuonkin tsekkasin ennen kuin näin listan) ja en yhtään ihmettele parhaan miessivuosan voittajaa sillä se tulee tästä leffasta! Mark my words! Loistava suoritus! Leffakin oikein katsottava lopun "Black Dynamite" meininkiä lukuunottamatta. Joo, ja ennen tuota Raidia illalla katsoin ton Silver Linings Playbookin... taas täytyy ihmetellä kuinka päästä Oscarlistalle!? Ei vaan ummarra tuotakaan leffaa sillä listalla. Hakemista hakemista ja peruskauraa; 13 tusinassa näitä tarinoita. Ja lopuksi vielä kommentti Zero Dark Thirty -pläjäykseen liittyen. Voevoe. Ei ole vaikea ymmärtää miksi se on tolla amerikaanojen listalla..... mutta, että leffana. Uh.

Beasts ja Lifen oon jättänyt jo genrejensä puolesta kahtomatta ja Miserables on seuraava leffa minkä katson... So far toi japsipaukuttelukin (Raid) on ollut keskimääräistä Oscarehdokasta rautaisempaa menoa! LoL. Mutta jo katsotuista voittajaksi Amour. Django runner up...

tempokisu
13.01.2013, 05.56
Eeppinen "Kill Bill1" pääsin ainakin vähän jyvälle. Tykkään Uma Thurmanista.

Djangon menisin muuten katsomaan jos siinä olisi erilainen roolitus. Ei mahda nyt mitään että ajattelen näin.

Katsoin KillBillin jälkeen sitten kaikki elokuvat mitä senjälkeen tuli, koska nukkumisesta ei tule mitään.

miku80
13.01.2013, 10.36
A Good Old Fashioned Orgy @Viaplay.. En muista nähneeni samanlaisella juonella olevaa elokuvaa vaan silti koko leffan ajan oli olo et "tää on niin nähty".. Todellista tusina tavaraa..

tempokisu
14.01.2013, 01.34
"Good Old Fashioned.." => tämä on nähty? Mikä on tuo @Viaplay?

AHAA! KillBill2 loppuikin noin! Muistin ihan että tytteli valuttaa kämpän täyteen vettä ja ukkeli saa sähköiskun? Missä elokuvassa on tällainen loppu, jossain on.
Menin välillä ihan ??? kun elokuvassa oli senverran takautumia, jäi vieläkin ihan sekavaksi että mikä se perusjuttu oli? Ainoastaan Lucy Liun esittämän hahmon toiminta tuli perustelluksi 1-osassa, mutta nää muut hahmot - Born to Kill? jäi häiritsemään, ne vaan yhtäkkiä oli supertappajia jotka kääntyy yhtä yksilöä vastaan.
Tuli mieleen musiikista Ennio Morriconen länkkärit, tai joku nykylänkkäri muutenkin. Lainsuojatonta menoa täysin.

*J*
14.01.2013, 01.38
Johnny Mad Dog.. Liberian sekasorrosta ja lapsisotilaista. Alkoi olemaan jo otetta... päivällä tsekkasin Les Miserablesin, musikaali ja 2,5h.. Russell Crowe laulamassa vuorosanojaan tappelun lomassa kertonee jo kaiken. A piece of dung... Onneksi pystyi kelailemaan, koska muuten olisivat aivot sulaneet kallon sisään.

miku80
14.01.2013, 10.58
Vantage Point @Viaplay...

tempokisu
14.01.2013, 18.27
Kertoisitteko ystävälliseti mikä on tuo " xxx@Viaplay"??? joku maksukanava?

miku80
14.01.2013, 19.47
http://viaplay.fi/ elokuvia ja sarjoja striiminä netistä kuukausimaksulla tai kertavuokralla.. voi katsoa tietokoneella, pelikonsolilla, puhelimella, tabletilla jos on tuettujen laitteitten listalla..

freerider70
14.01.2013, 20.15
Jack Reacher käytiin katsomassa. Cruise on vähän pieni tähän rooliin, mutta selviää silti osastaan ihan kohtuudella. Tässä leffassa muuten aseet kuulostaa siltä miltä niiden olettaakin kuulostavan, tuli mieleen tästä pikku detaljista Heat.

JohannaKN
15.01.2013, 00.02
Serve you right....! God bless america.

pinna
15.01.2013, 07.14
Aparecidos-Unohdetut. aavekauhua...juu.ihan hyvä.

miku80
15.01.2013, 09.24
Repo Men.. Omalaatuinen juoni ja ihan hyvä toimintapätkä..

JohannaKN
19.01.2013, 02.54
Hellbenders.
Joku kehtasi kuorsta salissa jo 23.45 aikaan!

miku80
19.01.2013, 10.41
Django Unchained.. Taattua Tarantinoa eli sadistista verellä mässäilyä ja omalaatuiset dialogit.. Näille Tarantinon elokuville on kyllä oma katsojakuntansa ja todellakin ymmärrän ettei uppoa ihan jokaiseen..

Verska-Vesa
19.01.2013, 11.49
Django Unchained.. Taattua Tarantinoa eli sadistista verellä mässäilyä ja omalaatuiset dialogit.. Näille Tarantinon elokuville on kyllä oma katsojakuntansa ja todellakin ymmärrän ettei uppoa ihan jokaiseen..
Kyllä se Tarantinokin tekee aika vaihtelevanlaatuisia elokuvia, Kill Billit on aivan turhia mutta Pulp Fiction ja Inglorious Basterds mielestäni mestariteoksia. Jackie Brown ja Reservoir Dogs jotain siltä väliltä. Mitäs muita se on tehnytkään?

miku80
19.01.2013, 12.06
Jackie Brown ja Grindhouse: Death Proof ainakin ja tais sillä olla näppinsä pelissä tuossa Sin City:ssä myös..

Lasol
19.01.2013, 15.32
Extracted ja Surveillance. Ensiksi mainittu kelvollinen, katsottava. Surveillance oli hyvä. Hidastemponen mutta palkitsee kun jaksaa katella.

majis
20.01.2013, 00.52
Pedro Almodovarin Volver Netflixistä. Yllättävän hyvä, suorastaan upea. Penelope Cruz on ehkä ihaninta ja parasta maan päällä.

miku80
20.01.2013, 09.34
Moneyball @Viaplay..

freerider70
20.01.2013, 10.06
Uudet Universal Soldier ja Resident Evil, molemmat olivat höyryävä kasa sitä itseään...

Oz
20.01.2013, 12.11
Inglorious Basterds@thekovalevyofmyToppari. On se vaan aina yhtä komeaa ja viihdyttävää.

Jousi
20.01.2013, 12.12
Inglorious Basterds@thekovalevyofmyToppari. On se vaan aina yhtä komeaa ja viihdyttävää.
+1

Eilen boksilta, loistava raina!

pinna
21.01.2013, 07.23
Rampart- poliisi draamaa.7,5 (kaivannu pikkasen toimintaa enempi,muuten hyvä)
Bad ass- asiaa! 8
poolboy- jaahas....niinpä.

miku80
21.01.2013, 08.21
Conan the Barbarian (http://www.imdb.com/title/tt0816462/)... ehdoton pohjanoteeraus vähään aikaan..

Markku Liitiä
21.01.2013, 10.25
Uuden Les Miserables -leffan. Aika hyvä. Tallinnassa asti piti käydä katsomassa, kun tulee Suomessa ensi-iltaan vasta kuukauden kuluttua. Tallinnassa lippu 2,5 tunnin leffaan maksaa muuten 6,5 euroa.

En siis itse ole noin armoton Les Mis -fani, mutta muu mukana ollut porukka on. Yksi tuli paikalle jopa minibussilla Pietarista, ei kestänyt kuulemma kuin kuusi tuntia.

tempokisu
21.01.2013, 13.37
Conan the Barbarian (http://www.imdb.com/title/tt0816462/)... ehdoton pohjanoteeraus vähään aikaan..

:o mä muuten tykkään tästä, mulla on myös se DVD. Ns. "laatuelokuvat" ei yleensä olekaan suosikkejani, juuri tuli "Kolme väriä- Punainen" ylistetty kiitetty 5tähden...en ymmärtänyt yhtään, enkä tykännyt eli en katsellut.
Tykkään että elokuvaa katsellessa ei tarvis rasittaa aivojaan :D

FRE_A_K
21.01.2013, 21.55
Eilen tuli vilkaistua Tomb Raider. Tällä hetkellä menossa toinen osa.

Iglumies
21.01.2013, 22.00
Brave .

miku80
24.01.2013, 09.22
Rampart, Poseidon, Intruders...

pinna
24.01.2013, 09.48
Otis(2008) - Komediakauhua. eipä kummone.6,5

BONK
24.01.2013, 11.23
A Lonely Place To Die (http://www.imdb.com/title/tt1422136/?ref_=sr_1). 8 1/2

Poikkeuksellisen hyvä jännäri ilman mitään järkyttäviä erikoistehosteita. Ja mitkä maisemat.... uhhhuh!

tempokisu
25.01.2013, 01.57
Tässä aina välillä Sweeney Toddia. Toi lauluhommeli on ihan kamalaa, enkä mä voi kurkunviiltelyjäkään katsoa.
Ja suomentajalle erikoiskarkeita pyyheitä - se on JOANNA - ei Johanna!

pinna
25.01.2013, 07.39
Adele Blanc-Secin uskomattomat seikkailut (2010) L.Bessonin viihdyttävä mut pikkasen "sekava" seikkailupätkä.8-

Asetyylikoliini
25.01.2013, 08.53
A Serious Man. Ei mielestäni Coenin veljesten parhaimmistoa, omaperäinen ja mustaa huumoria sisältävä toki kuten odottaa saattaa.

miku80
25.01.2013, 08.57
Your Highness @Viaplay...

kmw
25.01.2013, 20.29
Jääkarhu-elokuva @La Geode

miku80
26.01.2013, 20.51
The Double (http://www.imdb.com/title/tt1646980/?ref_=fn_al_tt_1)... Ei tuonu mitään uutta genreen mutta ihan katsottava pätkä..

Oz
26.01.2013, 21.30
Django unchained. Jälleen mestariteos Tarantinolta.

miku80
27.01.2013, 09.41
The Avengers (http://www.imdb.com/title/tt0848228/?ref_=sr_1).. Oisko ollu kolmas katselukerta mutta toimiivaa sarkastista huumoria ja toimintaa.. Ehdottomasti yksi viime vuoden parhaita leffoja..

TeKu
27.01.2013, 10.19
Vares - Pimeyden tango.
Lolan näyttelijänlahjat eivät ihan oscarin arvoiset olleet, eikä leffa muutenkaan maailmoja muuttanut. Mielenkiintoa piti enemmänkin yllä tuttujen kuvauspaikkojen bongaaminen.

majis
28.01.2013, 00.46
No en viimeksi, mutta lauantaina kävin katsomassa Lincolnin ja voin suositella
lämpimästi. Daniel Päivä Lewis oli jälleen erinomainen.

Jake_Kona
28.01.2013, 01.22
Tappajahai tuli tweestä

pinna
28.01.2013, 07.35
Yksinäinen paikka kuolla- Kyllä,ihan katsottavaa meininkiä.8+
Salakuljettaja- Mark W. taas seikkailee....7,5

miku80
28.01.2013, 09.18
In Time (http://www.imdb.com/title/tt1637688/)... Ihan katsottava ja omanlainen leffa..

Markku Silvenius
28.01.2013, 09.40
http://collider.com/wp-content/uploads/jamie-foxx-django-unchained-wallpaper-600x337.jpg

Jake_Kona
28.01.2013, 09.44
Django taitaa olla erittäin fiktiivinen lännenelokuva. Mitähän olisi käynyt 1800-luvulla tummalle aseenkantajalle?

Markku Liitiä
28.01.2013, 17.09
Veronika Vossin kaksoiselämä.

Olikohan sillä joku syvempi merkitys, että kahden sekunnin ajan ajan kuvassa vilahtanut juristi oli lyhytkasvuinen? Tyylikäs elokuva joka tapauksessa, tuli vanhat elokuvakerhoajat mieleen.

Mihail
28.01.2013, 17.32
Red lights, oli oikein katseltava alusta loppuun. Loppuratkaisu yllätti ainakin meikäläisen.
Vares-pimeyden tango, ei enään kyllä oikeen saanut mitään uusia väristyksiä aikaan.
Korttelivahdit, aikas ben stiller komedia, katseltava.

tempokisu
28.01.2013, 22.25
heh..mä muistan että joskus 80-luvulla oli semmoinen elokuva kun "Django - Kostaja" ja mehän mentiin kaverini kanssa katsomaan kun oli Terence Hill ( meidän idoli!!) pääosassa. Päästiin sisään, ei miellä kyllä ikää ollut kun 13 vuotta. Ja herra Isopääkin oli siellä ( ilmeisesti myös Terence Hill -fani, oli aina samoissa elokuvissa meidän kanssa ja usein se iso pää meidän pienten edessä)
Olisin ollut tuosta uudesta kiinnostunut - mutta kun honasin että pääosassa on tummaihoinen pyssysankari!! niin senverta rasistia olen että ei kertakaikkiaan käy laatuun, ei. EI.

Matti!
Vastaa niin sitä kuvaa Matista mitä on saanut lehdistä lukea. Tai mitä on sen yhden kerran tavannut. Muuten mukava ja ujohko, herrasmies ehdottomasti, mutta sitten jos on sitä alkomahoolia..Ihan nappiin noi roolitukset!
Oliko Matin mystinen "katoaminen" nyt sitten suunniteltu just leffan esitykseen? Matin vaiheista saisi kyllä ihan hyvin jatko-osankin.
Kyllä vaan teki, ja tekee pahaa noi Matin elämänvaiheet...Teki hyvää nähdä Matti niin hyvässä kunnossa vastikään Vuoden Urheilija-gaalassa, ja nyt sitten taas on jotain murheita! Tsemiä ja kaikkea hyvää Matille!

Kyllä se noin oli: "mä olin mäkikotka enkä mikään haarapääsky" -Matin kommentti V-tyylistä! Eikä niitä mitaleita Suomen Kansalle voitettu, ite sieltä hyppyristä alas tultiin!

Typical Nerd
29.01.2013, 02.11
Vuonna 85.
Oli kyllä hieman pettymys.
Tuli vahvasti mieleen Salatut Elämät, jonka taustalla soi Eppu Normaali.

kuovipolku
29.01.2013, 10.36
Otto Premingerin "Laura".

Ei semmoisia enää osata tehdä (eikä kenties katsoakaan). Mutta kyllä siinä jaksettiin käryyttää tupakkaa...

miku80
29.01.2013, 11.23
Carnage @Viaplay...

miku80
30.01.2013, 12.25
- Priest
- Battle of Los Angeles
- Machine Gun Preacher

pinna
31.01.2013, 07.04
Shameless,brittisarja netflixistä. Suositellaan.(2 jaksoa katsottu)

miku80
31.01.2013, 10.38
The Trouble With Bliss (http://www.imdb.com/title/tt1483756/).. Komedia jonka komediallisesta osuudesta en juurikaan saanut otetta..

BONK
31.01.2013, 22.14
Shameless,brittisarja netflixistä. Suositellaan.(2 jaksoa katsottu)

Jenkkiversio on kukaties vielä parempi, valitettavasti ei vain netflixillä. Ihan hyviä sarjoja siellä muutenkin: Breaking Bad, Sons of Anarchy, Klovni, Blue Mountain State...

miku80
03.02.2013, 08.51
Argo (http://www.imdb.com/title/tt1024648/?ref_=fn_al_tt_1).. Loistava leffa ja Affleck:n ohjaamat elokuvat tuntuu paranevan vaan kerta toisensa jälkee..

tempokisu
04.02.2013, 21.06
jees, tulihan se kuva sieltä!

No vaikka tämä on telkkarista niin on kuitenkin mulle tärkeä. Miami Vicen "Viimeinen Keikka" tuli (taas) lauantaina, ja taas oli haikee tunnelma. Nauratti jo kun otin sen näin, mutta
tästä se auto(luukkulamput)-inspiraatio alkoi. Toi on maailman ihanin auto! Voi vitsit, onneksi mulla on juuri tuo kohta DVD:llä! ( Stone´s War)
JOS pitäisi valita kyyti Ferrari Testarossa vs. Black Pearl, niin en kyllä tiedä!

http://www.imcdb.org/i002105.jpg (http://www.fillarifoorumi.fi/url?sa=i&rct=j&q=miami+vice+ferrari&source=images&cd=&cad=rja&docid=L6HyD0-nRi3VJM&tbnid=iFj_7LekalCrQM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.imcdb.org%2Fvehicle_2105-Ferrari-Testarossa-1986.html&ei=wPYPUaXPI4_R4QSVxYDYDw&v6u=http%3A%2F%2Fs-v6exp1-ds.metric.gstatic.com%2Fgen_204%3Fip%3D84.250.89.2 25%26ts%3D1360000626867246%26auth%3Dgcaxvpejv7dbd7 e27xyzwogmz3aikcbh%26rndm%3D0.599746972208383&v6s=2&v6t=79230&bvm=bv.41867550,d.bGE&psig=AFQjCNH4-ORYmblD7PsFzJAQjcvwl1eynA&ust=1360087026917794)

pinna
05.02.2013, 07.13
Ted- nallekarhu se vaan pössyttelee....7,5
Hit & Run- makee kaara ja muutenki meno ihan leppoisaa...8

miku80
05.02.2013, 08.39
Big Fat Gypsy Ganster... Cyrus... Playdate... @Viaplay

haedon
09.02.2013, 17.33
The Flowers of War. Hienoa kuvausta, kamera-ajoja, tehosteita, sopivaa henkilöhahmoihin syventymistä ja raakaa tarinaa. Jotain pieniä kummallisuuksia, liian yksipuolista kuvausta japskeista ja heikkoutta Shun näkökulmassa pudottivat yhden tähden täydestä viidestä: 4/5.

pinna
11.02.2013, 07.08
Chronicle- tavikset supermiehinä.8pist.
Miss Bala- missillä ei menny kaikki putkeen...säälix kävi. 8
Dredd- mukavaa toimintaa."3D kohtauksia" oli selvästikkin lisäilty,harmittavasti vain 2D katseltavana. 8

miku80
11.02.2013, 09.20
Loosies, The Hunter, Son of No One @Viaplay...

pinna
13.02.2013, 08.14
Blues Brothers.

miku80
13.02.2013, 09.27
Unelmien pelikirja..

Markku Liitiä
13.02.2013, 09.50
Donnerin Perkele, kuvia Suomesta. Tuli telsusta muutama päivä sitten.

Menneet vuosikymmenet tuppaavat omassa päässä häipymään unohduksen arkistoihin, joten oli virkistävää nähdä, miltä Suomessa näytti vuonna 1970. Ankeampaa oli kuin muistin. Leffassa oli sellaista "meneehän teillä huonosti, meneehän" -makua, mutta ihan hupaisaa oli kuulla kansan syvien rivien mielipiteitä. Varmaan nykypäivä näyttää 40 vuoden kuluttua samalta.

Markku Liitiä
14.02.2013, 10.35
Taide-elokuvalinjalla edelleen: Mies ja alaston ase

Rituli
16.02.2013, 18.57
Coro Miyazaki: Kukkulan tyttö, sataman poika

Jake_Kona
17.02.2013, 01.43
Platoon-Nuoret sotilaat

Smo
17.02.2013, 05.56
Once upon a time in the west traileri netistä .. pakko oli musaa kuulla.

miku80
17.02.2013, 07.55
Shelter, Predators, Shark Night @Viaplay...

sianluca
17.02.2013, 08.44
No Country for Old Men

Jio
17.02.2013, 12.35
Skyfall, ihan suosikki Bondini takia. Tarinakin parempi kuin edellisessä.

random5
17.02.2013, 13.00
Sofi Oksasen raapustusten pohjalta väsätty Puhdistus/Puhastus/Purge. Aika sekamelska maallikolle, joka ei ole kirjaa koskaan lukenut.

majis
17.02.2013, 13.49
Uutta Anna Kareninaa mut houkuteltiin katsomaan. Tosi surkea. Kiera Knightley oli onneton Anna, kuten myös joku
nobody Kreivi Vronskyna. Positiivista elokuvassa oli Kostja ja erityisesti Kittyä näytellyt Alicia Vikander.
Myös venäläisen maalaismaiseman kuvaus oli hienoa.
Kun Anna Karenina jäi junan alle tokaisin tyttärelleni että nyt kärsimyksistään pääsi Anna ja Katsojat.

FRE_A_K
17.02.2013, 16.42
Carlito's way tuli katsottua.

Cnd
17.02.2013, 17.11
Drive, tyylikäs pätkä lajissaan.

haedon
17.02.2013, 17.47
Kolme Muskettisoturia (2011). Vähän liikaa tuotu tähän päivään samaan tyyliin kuin useita leffoja viime vuosina (kuten Sherlock Holmes 2009) ja muutenkin katsomisen arvoinen lähinnä toimintapläjäyksenä. muutama vähemmän istuva rooli, kuten ranskalaista esittävä, mutta perienglantilaisesti rooliaan tekevä Porthoksen palvelija (James Corden) ja jälleen kerran roolinsa reilusti yli vetävä Christoph Waltz. Muutenkin roolivalinnat tuntuivat jostain syystä olevan yksi leffan suurimmista kompastuksista.

Jake_Kona
17.02.2013, 18.40
Tänään vuorossa Oliver Stone: Aleksanteri

miku80
17.02.2013, 21.20
The Impossible.. Todella karu kuvaus yhden perheen selviytymistarinasta tsunamissa..

Concorde
17.02.2013, 21.34
Eilen Skyfall ja Varasto.

Kelpo rainoja molemmat :)

dT_
17.02.2013, 22.07
A Good Day to Die Hard (2013) (http://www.imdb.com/title/tt1606378/?ref_=hm_inth_t1) just tovi takaperin. En edes pettynyt :D Onneksi on amerikkalaiset, koska terrorismi, joukkotuhoaseet ja nuket. Lasia (muun ohessa) särkyi melko paljon.

pinna
18.02.2013, 07.18
Looper- kyllä katsoi.8
Taken 2- Liamin perhe taas vaarassa,Istanbulissa.7,5

miku80
18.02.2013, 08.59
The Prestige @Viaplay...

cigant
18.02.2013, 11.07
Miehet jotka vihaavat naisia

Markku Liitiä
18.02.2013, 12.02
Matkalla

Siis Kerouac-klassikon On The Road pohjalta tehty leffa. Alkuun päähenkilöt eivät oikein vastanneet kirjasta aikoinaan syntynyttä mielikuvaa, vaan olivat kuin yli-ikäisiä teinejä, joilta oli mopo karannut käsistä, mutta sitten homma syveni ja Matkalla oli loppujen lopuksi ihan katsottava, jopa hyvä.

Joku Tuuve Aro -niminen kriitikko luonnehti dvd:n kansiteksteissä leffaa mm. romanttiseksi. Melko erikoinen käsitys tyypillä romantiikasta, joka oli tästä filmistä kyllä totaalisen kaukana.

Virpi
18.02.2013, 12.31
Viikonlopun aikana tuli kaksi kertaa käytyä leffassa. Ekana kävin tyttökaverin kanssa katsomassa kotimainen uutuus, 21 tapaa pilata avioliitto. Ja toisen leffan kävin katsomassa kummitytön kanssa ja se oli uusin Rölli :) Kivoja kummatkin.

miku80
19.02.2013, 09.17
The Experiment @Viaplay...

Human Traffic
21.02.2013, 22.34
The expendables 2. "Track 'em, find 'em, kill 'em".

kolistelija
21.02.2013, 23.45
Hmmm... tossa oli Bruce Willis ja se on uus leffa. Loopers tais olla nimi. Vähän katsojaa aliarvioiva tekele, mutta menihän se kun aivot sammutti.

JackOja
22.02.2013, 09.04
Mestari

- kerrassaan erinomainen leffa ja mainiota kun Joaquin palasi näyttelijän hommiin
- kerrassaan omituinen tarina

miku80
22.02.2013, 09.17
Red Dawn.. 10 teiniä Vs. Pohjois-Korean armeija... jep jep.. toimintaa ainakin oli riittämiin mikäli on genren ystävä..

cigant
22.02.2013, 10.34
1408-Stephen Kingin kirjaan? perustuvaa käuhua.Puolessa välissä oli pakko lopettaa.Stephen Kingin filmatisoinnit järestään roskaa.

Avekkis
22.02.2013, 11.19
Dredd3D (ihan 2D läppärilta) tosi positiivinen ylläri, tunnelma loistavan dreddmäinen, musiikki kohdillaan (DUMDUMDUMDUMDUMDUMDUM). Toki toivoisi että 800 miljoonan ihmisen roskakaupungissa liikkuttaisiin muuallakin kun yhdessä rapussa. Cersei Lannisterilta hyvä rooli.

Stolen, aika roskaa, taitaa Nicholas Cagen tili olla edelleen miinuksella kun tarvii tollasessa näytellä.

Looper piti mua tyhmänä, mutta yllättävä loppu.

Man on a ledge, no joo ihan jees, olipahan silmänruokaa.

Dark Knight Rises, pidin enemmän tokasta mutta silti tosi hyvä. Gary Oldman omia suosikkeja. Bane puhui hassusti.

Hangover 2, nauratti kuin myös eka :)

Lockout, aika perusaktionia.

Source Code, tarina jees, ei mitenkään yllättävä kuitenkaan.

tempokisu
23.02.2013, 13.49
^kääk! mulla tuottaa tuskaa yksikin "istunto".
No katsoin "Yön Painajainen" ( Play "Misty" for Me) Clintin jännärin. No jännähän tämä oli, ja kun en muistanu yhtään miten se meni, niin riitti mielenkiintoa että miten tässä käy.
Ihanan nostalginen ja todentuntuinen, ilman nykyvuohotusta - tekniikkaa tai kaikkea hörselötoimintaa ja erikoistehosteita.

Tänään tulee muuten vitoselta "Turisti". Alku on maailman tylsin. Tai siis tylsähän tää on, ainut syy katsella on Johnny, ja Angelina Jolie yhdessä.
Vanessa Paradis ei halunnut tähän elokuvaan "suihkukohtausta" niin ei ole sitten sitäkään.
Kansii silti katsoa loppuun asti, mun mielestä paras oli loppukommentit Angelina- Eliseltä ;)

miku80
23.02.2013, 14.12
Hannu ja Kerttu: Noitajahti.. Toiminnantäytteinen ja visuaalisesti hieno elokuva 3/5..

haedon
23.02.2013, 20.20
Lawless tänään. Tositapahtumiin perustuva viinatrokarileffa, joka juoneltaan on turhan ennalta-arvattava. Juroon miehiseen maalaistarinaan tuo sopivaa pehmeyttä Jessica Chastain ja Mia Wasikowskan roolit. Shia LaBeouf jää pääroolissaan vähän ohueksi eikä Tom Hardyn ylinäytelty suorituskaan herätä innostusta, mutta silti katsomisen arvoinen pätkä 3 1/2.

Eilen Skyfall uusintana kotiteatterissa ja samalla sai huomata että oma matalien taajuuksien toiston ei tarvitse yhtään häpeillä Finnkinon leffateatterin vastaavaa. Sen verran hyvin välittyi metron putoaminen katon läpi niin äänellisesti kuin fyysisenä tärinänä 2x12 tuumaisista bassoista että lähes rytmihäiriön aikaan sai;). Muuten leffana välillä laahaava ja jollain tavalla väsynytkin. Onneksi toimintakohtaukset nostivat sopivasti intensiteettiä, vaikka niihinkään ei ole mitään suurempaa kekseliäisyyttä käytetty (paitsi alun moottoripyöräkaahailu katoilla). Ehkä pahin floppi oli minusta Naomi Harrisin pinnallinen suoritus. Vaikutti muutenkin siltä että näyttely yhdessä Daniel Craigin kanssa ei ollut kaikkein luontevinta. Loppu kertoo hyvin leffan ja yleensäkin Bondien miehisestä maailmankuvasta alleviivaamalla Even paikka. Bond-asteikolla leffa on kuitenkin selvästi keskimääräisen yläpuolella 3/5.

tempokisu
24.02.2013, 00.20
TURISTI! :) Mitä tämä ollut ollenkaan tylsä, päinvastoin! IHANA! Älykäs juoni, ei turhaa ( vain tarpeellista) vähän väkivaltaa, huumoria, ja kaunista romancea, siis ihanaa. Tuttuja brittinäyttelijöitä mukana!
Angelina Jolie on ihan jumalaisen kaunis, varsinkin mä tosta allaolevasta juhlatyylistä tykkään. Ai että tykkäsin tästä tosi paljon. Kymmenen plus.
http://pegasusnews.com/media/img/photos/2010/12/08/thumbs/the_tourist_05.jpg.728x520_q85.jpg

(http://www.fillarifoorumi.fi/url?sa=i&rct=j&q=the+tourist+ball&source=images&cd=&cad=rja&docid=dfRds0BtWV8wdM&tbnid=UM4V6Xoq9YnLhM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.pegasusnews.com%2Fnews%2F2010 %2Fdec%2F10%2Fmovie-review-tourist%2F&ei=pTApUZimGs3bsgaHloDYAw&bvm=bv.42768644,d.Yms&psig=AFQjCNEo-WkWymgbagmkV2LMUlpDuk3Vdg&ust=1361740261387072)

kolistelija
24.02.2013, 00.28
Die Hard 2 töllöttimestä. Ennen vaan osattiin paremmin. :D Ei sillä että se olisi lähelläkään ykkösen tasoa...

Hymtilytti leffan uuteen teknologiaan liittyvä "Hey, it's the nineties!" läppä. Nykyään uutta härpätintä puskee niin tiuhaan tahtiin ettei tuollainen oikein toimi tänä päivänä. Mutta hei, ysäri oli varsin hyvää aikaa.

HC Andersen
24.02.2013, 00.52
G . I . JOE Dvdeeltä

miku80
24.02.2013, 08.44
Titaanien raivo (http://www.imdb.com/title/tt1646987/)..

freerider70
24.02.2013, 19.13
John Carter sinisädekiekolta, miellytti edelleen samaan tapaan kuin elokuvissa. Tämähän ei ole mitään nykytyylin adhd-rymistelyä vaan enempi perinteinen seikkailuelokuva alkuperäisten tarinoiden tyyliin, ilmankos jonnet ei tykänneet (eivät varmaan edes tiedä kuka on John Carter...).

haedon
24.02.2013, 20.53
Ohjaaja Doug Aarnikosken takia lähinnä tuli otettu uusin ohjaus eli The Day, mutta eipä tuo suuremmin häikäissyt. Takakannessa tuota kehuttiin tehdyksi Mad Max-hengessä, mutta eipä tuo tarjonnut lainkaan samanlaista kevyesti psykedeelistä emootiota vaan realistisella kuvauksella edettiin. Lisäksi sisältää monia pieniä typeryyksiä ja oikeastaan vain Ashley Bell jaksoi viehättää roolissaan 2/5.

haedon
24.02.2013, 21.38
Sitten tuli katsottua myös trilleri Pappi lukkari talonpoika vakooja. Tämä kannattaa katsoa jo pelkästään Gary Oldmanin lähes täydellisen tyylikkään roolityön takia vähäeleisenä ja alakuloisena Smileyna. Sama tyyli ja 70-luvun tunnelma on saatu istutettua koko elokuvaan ja hidastempoisen etenemisen vastapainona värikkäämmät takaumat jaksottavat elokuvaa sopivasti. Ei siis mikään vauhdikas toimintajännäri, eikä kovin mieleenpainuva, mutta ehdottomasti katsomisen arvoinen brittiläisen hienostuneena kuvauksena kylmän sodan tiedustelupalvelusta 4/5.

tempokisu
25.02.2013, 03.09
Alice in Wonderland, tämä Tim Burtonin versio. No ihana tietysti! Jos elokuvassa on Johnny ja PUPUJA niin mitä muuta voi olla? Liisan kasvutarina oli ihana juttu.

Mutta Valkoinen Kunkutar olisi saanut olla nätimpi ja suloisempi,tällä oli kamalat tummat huulet. Punainen kunkutar vasta karmea oli, mä olisin tehnyt näistä kunnolla hienot naishahmot.
Sekä edellisestä Turistista, että tästä elokuvasta löytyy hyllystä myös nuket, osa näköis. Ja punainen kunkutar-nukke on juurikin kaunis ja upea.

TeKu
25.02.2013, 05.41
Netflixistä on tullut katsottua nyt viisi norjalaista Varg Veum rikosleffaa ja saman verran on suunnilleen vielä katsomatta.

Virpi
25.02.2013, 16.29
Les Miserables käytiin miehen kanssa katsomassa viikonloppuna Hämeenlinnassa. Vaikuttava ja tylsä.

Juice
25.02.2013, 17.10
Jämes bönd

miku80
25.02.2013, 17.16
Safe House @Viaplay...

crcm
26.02.2013, 00.41
Sitten tuli katsottua myös trilleri Pappi lukkari talonpoika vakooja. Tämä kannattaa katsoa jo pelkästään Gary Oldmanin lähes täydellisen tyylikkään roolityön takia vähäeleisenä ja alakuloisena Smileyna. Sama tyyli ja 70-luvun tunnelma on saatu istutettua koko elokuvaan ja hidastempoisen etenemisen vastapainona värikkäämmät takaumat jaksottavat elokuvaa sopivasti. Ei siis mikään vauhdikas toimintajännäri, eikä kovin mieleenpainuva, mutta ehdottomasti katsomisen arvoinen brittiläisen hienostuneena kuvauksena kylmän sodan tiedustelupalvelusta 4/5.

Tossa taannoin tuli katsottua "Låt den rätte komma in (http://www.imdb.com/title/tt1139797/)", joka on muuten saman ruotsalaisohjaajan (Tomas Alfredson) tekele kuin Pappi Lukkari talonpoika vakooja. Låt den rätte komma in -pätkä valittiin aikoinaan jenkeissä Empire lehden toimesta parhaaksi vuoden elokuvaksi, joten ei ihme, että ohjaaja sai breikata Hollywoodiin.

Leffa oli niin hyvä, että harvemmin tulee yhtä pysäyttäviä tapauksia vastaan. Jos joku kerkesi kurkata juonikuvauksen (jota en suosittele) niin kyseessä ei todellakaan ole mikään lastenelokuva. Elokuva sisältää kauhua ja draamaa niin tyyllikäässä paketissa, että teki heti mieli katsoa se uudelleen.

VanDamme
26.02.2013, 00.56
30 minutes or less. Danny McBride rules :)

dirtyrider
26.02.2013, 01.01
Clint Eastwoodin Gran Torinon toistamiseen, 1080p laadulla. On se vaan hyvä leffa/näyttelijä.

pinna
26.02.2013, 07.15
^ ois kannattanut olla clintin vika leffa,ni ois lopettanu "huipulla".(näillä näkymin...)

City of men- Rio de janeiron jengimeininkejä,aidon oloista kuvausta...kyl 8- arvoinen.

miku80
26.02.2013, 08.31
Demoted @Viaplay..

BONK
26.02.2013, 10.25
Härmä. Seiskamiikka. Ei ole klassikkoainesta...

Ihmetyttää vaan, että kaikissa uudemmissa suomalaisissa elokuvissa menee sama asia pieleen kerta toisensa jälkeen eli äänitys ja näyttelijöiden puheet. Repliikit esitetään semmoisena muminana ettei tosikaan, eikä normaali puhe tahdo millään kuulua. Jos laitat kovemmalle, niin muut äänet räjäyttää ikkunat pihalle.

haedon
02.03.2013, 18.56
Eilen Medusan perintö. Sellaista perustoimintaa, ei mitään suurempaa valittamista eikä hehkutustakaan. Ei parhaimpia Medusa-sarjasta, mutta kannattaa katsoa ainakin jos on aiemmat elokuvat katsonut. Niin ja vaatii melkeinpä Medusan sinetin katsomisen ekana, koska tapahtumat ovat seurausta siitä ja osittain samanaikaisesti tapahtuvia. Muuten esimerkiksi tarinan motiivi saattaa jäädä vähän ontoksi.

Kolme bd-levyä odottaa, joten eikun leffaluolaan.....

cigant
02.03.2013, 19.53
Miehet jotka vihaavat naisia.

pinna
04.03.2013, 07.28
Paremmuusjärjestyksessä:
Skyfall
Raakalaiset
Laittomat

miku80
04.03.2013, 09.08
- Unensieppaaja
- Cloverfield
- The Strangers
- The Cave
@ Netflix

Asetyylikoliini
04.03.2013, 18.50
Onnen maa. (Viesti on kuulemma liian lyhyt. Höh, lyhythän se elokuvakin oli. :D)

Tank Driver
04.03.2013, 23.03
Vuonna 85. Pakotettiin. Aivan mielettömän paska.

BONK
04.03.2013, 23.05

Teatterissa nähtynä se oli ihan jees. Viikonloppuna pitäis käydä katsomassa tuo itsekin.

HC Andersen
04.03.2013, 23.07
Die Hard 5. Tykkäsin, ei välttämättä samaa tasoa kun esim. 3 mutta muuten hyvä.

miku80
05.03.2013, 10.38
The 41-Years-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It @Viaplay

Olipas nimihirviö, mutta jos on hirveä nimi leffalla niin leffa itsessään vielä hirveämpää.. Yhtä huonoa parodiakuraa nähnyt koskaan..

BONK
05.03.2013, 14.51
The 41-Years-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It @Viaplay

Olipas nimihirviö, mutta jos on hirveä nimi leffalla niin leffa itsessään vielä hirveämpää.. Yhtä huonoa parodiakuraa nähnyt koskaan..

Katsopa Breaking Wind (http://www.filmtown.fi/elokuvat/komedia/2011/breaking-wind) niin voit toistaa tuon viimeisen lauseesi uudestaan.

haedon
05.03.2013, 18.13
Eli taattua Timo Koivusaloa? E i hetkinen on Koivusalolla yksi hyvä leffa: Kalteva torni. Tosin sen hyvyys ei välttämättä ole Koivusalosta lähtöisin, hän kun ei esiintynyt kameran paremmalla puolella, onneksi.

Taisi olla viimeisin Taken 2. Juuri muuta tuosta ei voi sanoa kuin Liam Neeson. Kovasti odotin Rade Serbedzijalta jotain suurempaa suoritusta, mutta liekö käsiksen heikkoutta sekin.

haedon
05.03.2013, 21.35
Puhdistus. Visuaalisesti todella upeaa ohjausta Antti J. Jokiselta ja muutenkin vain muutama pienempi kauneusvirhe. Liisi Tandefeltin näyttelytyö huikean hieno heijastuma nuorempaa Aliidea esittävästä Birnistä. Muutkin näyttelijät ovat hyvin sisällä rooleissaan. Varmaankin yksi vaikuttavimpia kotimaisia elokuvia viime vuosilta 4/5.

miku80
06.03.2013, 09.03
Katsopa Breaking Wind (http://www.filmtown.fi/elokuvat/komedia/2011/breaking-wind) niin voit toistaa tuon viimeisen lauseesi uudestaan.

Taidan suosiolla passata tuon :)

ja asiaan:

Sherlock Holmes: A Game Of Shadows.. aikasemminkin jo katsonut eikä uusintakierros juurikaan muuttanut sitä mikä muistikuva leffasta oli.. Robert Downey Jr. rooli ehdottomasti elokuvan kantava voima, mutta ei riitä tekemään elokuvasta hyvää.. Visuaalista kikkailua ja reilusti toimintaa, mutta itse pidin enemmän ensimmäisestä osasta..

pinna
11.03.2013, 07.11
Up- kohti korkeuksia 3D - erihyvä!

miku80
11.03.2013, 08.27
- The Babymakers
- Playdate
- Transit
- The Grey
@Viaplay

Grandi66
11.03.2013, 09.01
Spiderman, eile telkkarista olikohan 5kanava

Sent from my E350 using Tapatalk 2

cigant
11.03.2013, 10.29
Millenium trilogia-tyttö joka leikki tulella.

tempokisu
11.03.2013, 17.14
"Taas tapaamme Suomisen perheen" tuli tänäpä. Ihana, kertakaikkiaan hyvän mielen suoraselkäinen ja hauska suomifilmi! :)

haedon
11.03.2013, 18.30
Toissapäivänä The Raid: Redemption. Ei sisältänyt minusta mitään sellaista joka perustelisi filmin hypetyksen, vaikka sitä yritti kuinka katsoa mäiskintäfiltteri päällä.

Eilen sain inspiraation katsoa toimiiko amerikanversio ruotsalaisesta Millenium-trilogian ensimmäisestä osasta. The Girl with the Dragon Tattoo oli hieman vaikea lähteä katsomaan ilman ennakko-oletuksia yms koska muistissa oli vielä hyvin alkuperäinen filmatisointi. Osittain toimi, mutta samanlaista aitoa ruotsalaista tunnelmaa ei leffaan saatu aikaiseksi ja varsinkaan Daniel Craig minusta istunut Blomkvistiin kuten Michael Nyqvist. Rooney Mara onnistui huomattavasti aidommin, mutta en sanoisi välttämättä kokonaisuutena paremmaksi kuin Rapacen versio.

pepper
11.03.2013, 18.38
Puhdistus, oli ihan katseltava leffa.

haedon
12.03.2013, 18.04
Eilen The Dictator. Sanoisinko että huumori vaihteli todella hölmöstä vedet silmissä nauramiseen. Satiirin tosin olisi voinut viedä välillä vähän syvemmälle tai hienostuneemmalle tasolle 3/5.

pepper
12.03.2013, 18.25
Iron sky, katteltavahan tuo oli vaikkei nyt niin naurattanutkaan...

miku80
12.03.2013, 19.06
Big Miracle @Viaplay..

cigant
12.03.2013, 23.55
Miesten vuoro.

Lasol
13.03.2013, 00.01
In time. Justin Timberlake. Hyvä idea, huono toteutus. 2/5 tms.

pinna
13.03.2013, 07.07
Sirocco ja korsoteoria , mukavat pikkuleffat.Areenasta näkyy.

miku80
13.03.2013, 08.26
Transformers @Netflix.. Tämähän on ainut hyvä pätkä tästä trilogiasta, niinkuin monesti se ensimmäinen osa on..

Tctic
13.03.2013, 18.29
Hobbit. Jotenkin ei iskenyt ollenkaan. Lotr trilogian fani olen, mutta tuo ei tuntunut miltään.

pinna
15.03.2013, 07.48
Titaanien taistelu- eipä niin huono kuin pelkäsin.

pinna
15.03.2013, 14.31
Big Miracle @Viaplay välillä näitä perhe-elokuvia vastapainoksi kaikille kauhu ja toiminta -pätkille..

siis katoit jo uudestaan? (edellinen sivu) oliko niin hyvä?

JackOja
15.03.2013, 14.46
Machete

Tuohan oli vallan mainio viihdepläjäys. Tosin ihan uskottava se ei koko ajan ollut ja pahikset oli turhankin tyhmiä.

pepper
15.03.2013, 17.52
Triangle, ehkä maailman paskin elokuva...

haedon
15.03.2013, 18.08
Eilen Safe. En tiedä mitä muut on mieltä, mutta minusta vähän heikko pohja tarinalle että Kiinasta roudataan muistinero pikkutyttö ameriikoihin opettelemaan ulkoa numerolista, joka sisältää kassakaapin koodin. Ehkä jutun olisi voinut helpomminkin tehdä, mutta siitä ei olisi syntynyt elokuvaa. Ei tylsä, mutta ei jää suuremmin muistiinkaan, joten toimintaelokuvien harmaata massaa 2 1/2.

Toissapäivänä Underworld: Awekening. Sellainen perustoimintafantasiajatko-osa, jossa ei ole mitään suurempaa juonellista ansiota vaan veri lentää ja päitä putoilee. Ihan katsottava kuitenkin varsinkin jos Underworld on muuten tuttu. Kate oli tietty nätti jne;) 2 1/2.

Tctic
15.03.2013, 19.31
Bond Skyfall. Oli parempi kuin odotin, voin suositella.

miku80
16.03.2013, 09.32
Platoon tuli eilen katsottua pitkästä aikaa.. Vietnamin sodasta on leffoja joka sormelle, mutta kyseinen kyllä ehdottomasti kärkipäätä genressä..

haedon
16.03.2013, 09.49
Rampart eilen. Melko tiukkaa tarinaa itsetuhoisesta ihmisyydestä ja tyhjästä kuoresta, joka mädättää ihmisiä myös ympäriltään. Kuvaus tukee hienosti tarinan kaoottisuutta ja Woody Harrelson on juuri sellainen vahva ja vaikuttava persoona jollaiseksi hän on kasvanut vuosien saatossa. Ainut huono puoli minusta on että käsis on vähän liian tasapaksu eikä loppua kohden tule mitään suurempaa eskaloitumista tai ratkaisua 4.

cigant
16.03.2013, 11.40
Tyttö joka leikki tulella 2/2 (pidennetty versio)

haedon
17.03.2013, 22.24
The Cold Light of Day. En kyllä keksi oikeastaan mitään syytä miksi kannattaisi katsoa tämä toimintaleffa . Tarina ja toteutus skeidaa, kuvaus sekavaa, näyttelijät eivät onnistuneet kukaan säväyttämään jne... 1/5.

juminy
17.03.2013, 23.49
The Kite Runner (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Kite_Runner_%28film%29)

pinna
18.03.2013, 07.26
Poliisit (end of watch) piti hyvin otteessa.8
We Were soldiers- gibson taas niiiin saaankaria että....7+

miku80
18.03.2013, 22.57
Seitsemän psykopaattia.. Yliampuvaa väkivaltaa ja mustaa huumoria.. Pidin kyllä enemmä Martin McDonagh:n ensimmäisestä elokuvasta In Bruges, mutta ehdottomasti katsomisen arvoinen ja viihdyttävä pätkä oli tämäkin..

JackOja
21.03.2013, 09.36
Django Unchained

En paljoa odottanut valtaisan Inglorious Bastards -pettymyksen jälkeen, mutta täähän oli hyvä!

miku80
24.03.2013, 09.39
A Nightmare on Elm Street 1 - 6 @Viaplay .. Nuo tuli kahden illan aikana katottua ..

cigant
24.03.2013, 10.50
Pilvilinna joka romahti 1/2

tempokisu
24.03.2013, 21.40
Wimbledon.
Sattui silmään, ja aloin seurata että miten tässä käy? En ole tasan yhtään kiinnostunu tenniksestä enkä ymmärrä siittä mitään, mutta tässä alkoi kiinnostaa.
Ja kaiken jännäämisen jälkeen onnellinen loppu niin - minä kovasti tykkään :):). Turhan yöaikaan tämä elokuva oli sijoitettu, ihan koko perheen elokuva.
Pieni yksityiskohta kyllä parahdutti, sillä tennispelaajan veli ajeli maantiepyörällä, ja heitti vaan hienon musta-keltaisen Colnagon kahvilan ovenpieleen, ja pyörä kaatui katuun.

pinna
25.03.2013, 07.29
Kulman pojat- yllätti positiivisesti.

BONK
25.03.2013, 08.03
Kulman pojat- yllätti positiivisesti.

Kulman pojat ylitti omatkin odotukset. Hauska!

pinna
26.03.2013, 07.21
^ akustinen versio litti-laulusta,toimi..:D

Black swan- paletista viisveisaan mut tämähän oli hyvä.8

miku80
26.03.2013, 08.38
American History X eilen pitkästä aikaa tuli katottua.. Ehdottomasti yksi omista suosikkielokuvista ja on kestänyt useemmankin katselukerran..

pinna
02.04.2013, 06.24
Avengers- sankarit kimppakivassa.Huumoriakin joukossa.8-
Argo- erilaista scifiä tässä.8+

miku80
02.04.2013, 07.44
Jack and Jill ... Sandlerin leffatkin tuntuu huononevan vuosi vuodelta..

Wanderlust ... Äskeistä hieman katsottavampi komedia..

Markku Liitiä
02.04.2013, 23.34
Anna Karenina

Mielenkiintoinen ohjausratkaisu, sillä osa leffasta oli pistetty tapahtumaan ikäänkuin teatterilavasteissa. Onko Keira Knightley ollut koskaan missään leffassa, joka olisi sijoittunut ns. nykyhetkeen?

MV
03.04.2013, 00.00
Onko Keira Knightley ollut koskaan missään leffassa, joka olisi sijoittunut ns. nykyhetkeen?

Parempi kuin Beckham. Rakkautta vain. Domino. Onhan noita: http://fi.wikipedia.org/wiki/Keira_Knightley

cigant
03.04.2013, 10.48
Maailmojen sota,kuraa..

miku80
04.04.2013, 06.54
Deadfall.. Perus trilleri, ihan katottava oli.. Ei mitään niin kauheen huonoa joskaan hirveän hyvääkään..

cigant
04.04.2013, 22.58
Ruusun nimi,sean connery,ihan niin hyvä kun muistin ensimmäiseltä katselukerralta olevan.

artzi
04.04.2013, 23.04
Olisiko kenelläkään Kuutamosonaatti vhs leffaa? Voisin samalla digitoida lainaajallekin.

www.leffatykki.com/elokuva/kuutamosonaatti

miku80
05.04.2013, 06.47
The Adjustment Bureau.. Ihan hyvä pätkä uudenlaisen juonen takia tai ei ainakaan tule mieleen että olisi vastaavaa/saman tyylistä nähnyt..

tempokisu
09.04.2013, 23.05
Beatrix Potter, ihan kirjojensa näkönen ja värinen pala mennyttä satumaailmaa. Tykkäsin oikein tosi paljon!

http://welcome.poppin-games.com/wp-content/uploads/2012/06/PK_0022.png (http://www.fillarifoorumi.fi/url?sa=i&rct=j&q=peter+rabbit&source=images&cd=&cad=rja&docid=jjNoTEl-no0wjM&tbnid=FZyEwKRaavZe8M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwelcome.poppin-games.com%2Fpress-release-new-social-game-announcement-peter-rabbits-garden&ei=MXNkUf2HEci54AT314H4Dw&bvm=bv.44990110,d.bGE&psig=AFQjCNGwel80gB8mV8_0xgVn_TcSn4fQ9g&ust=1365623861114304)

Yritän tässä katsella myös Yhdeksättä Porttia, mutta kun sen on nähnyt jo niin ei jaksaisi enää kiinnostaa..

...mutta jaksoi kuitenkin, ja hyvä! sillä olikin tosi kiva ja sillee ..jännää satua, jos voisi luonnehtia.

pinna
10.04.2013, 06.06
Paperboy- eipä hääppönen mut onhan siinä kuumakissa kidman.

miku80
10.04.2013, 06.36
Unstoppable.. Tämänkin jo aikasemmin kattonut pari vuotta takaperin mutta eipä haitannut.. Todella tiivistunnelmainen ja jännittävä jopa ylilyövästikkin välillä mutta kokonaisuutena ihan viihdyttävä kun oikeassa mielentilassa katsoo..

waariz
10.04.2013, 09.39
Premium Rush. Kyllä nyt viimeistään täytty tehdä omasta sinkulasta kunnon kaupunkifixi. Ja ajettiinhan siinä maantiepyörälläkin kaupungin vilskeessä. Ei mikään huippuleffa, mutta pyöräteema nosti sen pisteitä huomattavasti.

VesaP
10.04.2013, 09.52
Toissailtana katselin uusinta Bondia tunnin ajan. Loput herkut jätin jollekin toiselle illalle. Eilen piti ajaa reeniä ja katsoo bondia sit illalla. Teinkin sen sijaan töitä ja söin pitsaa. Stna.

cigant
10.04.2013, 10.11
Jesse jamesin salamurha pelkuri roberet fordin toimesta.Realistisempaa länkkäriä hyvällä soundtrackilla (nick cave & warren ellis)

cigant
14.04.2013, 19.50
Mustanaamio

tempokisu
14.04.2013, 21.53
Piti katsoa joku länkkäri ...McCabe ja Mrs Jones..mutta nukahdin, ja herättyäni katsoin sitten Lancelot -ensimmäinen ritari.
Ah, Sean Connery on ihan täydellinen, karismaattinen, ihana, viisas kuningas Arthur. Richard Gere oli Lancelot. Siinä sitä Guineverelle mietittävää, mutta sattuma ratkaisi asian. Merliniä ei ollu ollenkaan?
No vähän tylsä, mutta kyllä mä lopussa itkin silmät taas päästä. Ukkojen takia jaksoi katsella tän.

pinna
15.04.2013, 06.14
Zombie-hälytystila Lontoossa. ihan kelpo tsompileffa.8----
Koskemattomat- Hauskakin tarina,suositellaan.8,5pist.

miku80
15.04.2013, 07.58
Jack Reacher.. Kyllähän tämänkin katsoi paremman puutteessa..

JackOja
15.04.2013, 09.29
The Paperboy

-aivan loistava, oliko Nicole Kidman noinkin hyvä näyttelijä?
-kiva nähdä näitä puppelipoikia Matthew McConaghey*, John Cusack tuollaisissa kusipäärooleissa!

Seitsemän psykopaattia

-eka puolisko toimi ja vaikutti lupaavalta, mutta loppu olikin ihan skeidaa ja kokonaisuus lässähti

*ihan ykkönen @Killer Joe

tempokisu
15.04.2013, 09.35
Eilen telkkarista tullut Die Hard, en tiedä monesko osa. Mä tykkään näistä, aina "viime tipassa" ja lopussa konna saa ansionsa mukaan, ja se naurattaa. Ja Tony Halmekin mukana tässä.
Paras Die Hard on kuitenkin se missä on jänis talvimetsässä ja lopussa soitetaan Finlandiaa.

Nää on niin vanhoja, että muistan kun me pikkutyttönä ihmeteltiin miksi englannikielisen sanan eteen on laitettu saksankielinen Die ( siis Der, Das, Die...) oltiin niin pumpulissa kasvaneita ettei tiedetty pahasta maailmasta mitään.

Kemmi
15.04.2013, 19.50
Skavabölen pojat. Olipaha surkea raina. Pakko oli silti katsoa loppuun, että mitä siinä sitten tapahtuu ja eihän siinä sitten tapahtunut yhtään mitään. Hyi hitto miten huono elokuva.

tempokisu
16.04.2013, 00.05
..ja Puoliverinen Prinssi. !! Pitkästyttävin ja tylsin Harry Potter mitä on, ja oon nähny nyt kaikki paisti viimeisen jakson osan 1/2.
Kolme tuntia! Puolitoista tuntia liikaa tyhjää jauhantaa. Eikä silti selvinnyt ainakaan mulle mitä "hirnyrkit" on?? yhtäkkiä kovasti niitä pitää tuhota, mutta ei sen enempi selvitetty. Vai nukuinko juuri sen kohdan yli, nimittäin nukahdin välillä.

Nyt oikeasti nukkuun!

miku80
16.04.2013, 09.58
127 Tuntia (http://www.imdb.com/title/tt1542344/) @Viaplay...

BONK
16.04.2013, 16.53
Defendor, semmoinen seiskaplussan draamakomedia. Olipahan tosin Woody Harrelsonille hienosti sopiva rooli.

pepper
16.04.2013, 18.19
Ameriikan raitti, loistava suomalainen leffa joka jostain syystä on aikanaan jäänyt näkemättä.

Juha Lehtinen
16.04.2013, 19.20
Tora tora tora Netflixistä.

pinna
17.04.2013, 06.21
Skavabölen pojat- eipä pääse kehumaan,hyvätkin näyttelijät men hukkaa.....

miku80
17.04.2013, 06.27
Salakuljettaja (http://www.imdb.com/title/tt1524137/) .. Paremman puutteessa menee tämäkin pätkä..

JackOja
18.04.2013, 15.10
Zero Dark Thirty

- olipas jännä juttu vaikka aihe onkin tavallaan epäkiinnostava ja lopputulos oli tiedossa
- mielenkiintoista jos tuo projekti tosiaan eteni noin. Piti kyllä otteessaan eikä kelloa tarvinnut vilkuilla.
- hyvää näyttelijäntyötä kautta linjan.

Trailblazer
18.04.2013, 15.20
Syvä joki

Ei ollut leffasta muuta oikein muistissa, kuin ne "vingu kuin sika" kohtaukset. ;)

pinna
19.04.2013, 06.46
^ Aivan loistoleffa,bluureissä kuvanvärit sekoilee välillä "hauskasti".

Texasin moottorisahamurhat (2003) saha tekee pahaa jälkeä....

miku80
19.04.2013, 08.08
Warm Bodies.. Eipä ole romanttiset komediat itselle kulutustavaraa eikä tämäkään herättänyt suurempia tunteita genreen vaikka pariin otteeseen hieman onnistui naurattamaankin..

BONK
19.04.2013, 12.58
Syvä joki

Ei ollut leffasta muuta oikein muistissa, kuin ne "vingu kuin sika" kohtaukset. ;)

Tämä on toinen klassikkokohtaus:

http://www.youtube.com/watch?v=myhnAZFR1po

OnT: Gangsterisota käytiin katsomassa. Leffana - no joo - olisi voinut kyllä odotella DVD-julkaisuakin...

Trailblazer
19.04.2013, 13.10
Jooh! ;) On muuten jotenkin hyytävän näköinen tuo poika.

cigant
19.04.2013, 16.24
Gangsterisota ei oikein lämmittänyt.Yllätyksetön.

miku80
19.04.2013, 17.05
A Good Day to Die Hard.. Olihan tuo oikeesti aika hirvee tekele, mut piti silti kattoa..

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/484845_10151475013688433_191239191_n.jpg.webp

pinna
22.04.2013, 06.10
3Simoa- aivan katsomisen arvoinen.

miku80
22.04.2013, 07.20
Stolen... Underworld: Awakening... @Viaplay

Trailblazer
22.04.2013, 09.56
Kadotettu @ Netflix

Oli kyllä Denzeliltä paska leffa. :<

JackOja
22.04.2013, 09.58
007 Skyfall

- katsoihan tuon, ihan toimiva viihdepläjäys

cigant
22.04.2013, 10.19
Robin Hood by ridley scott,toiminta ohjaajalta,toiminta-elokuva.

random5
22.04.2013, 10.24
Piin elämä.

Olipa pajauttavan hyvä raina, 10/10. :eek:

Markku Liitiä
24.04.2013, 09.45
Alaska Highway

Mainio dokumentin ja road movien sekoitus. Hyviä ihmisiä, lähimmäisen auttamista, toveruutta ja muita perinteisiä hyveitä, jotka nykyaikana ovat usein hukassa.

HC Andersen
26.04.2013, 22.09
Juoppohullun päiväkirja, mielestäni aika paska.

CLX
27.04.2013, 21.49
Argo, sinänsä ihan kelpo raina mutta paras elokuva Oscar 2012??

pinna
29.04.2013, 06.16
Killing them softly- ihan kiva.8,5

Grandi66
29.04.2013, 07.00
Hobitti eilen dvd. Takuu varmaa fantasiaan tyyliin Taru sormusten.......

Sent from my B1-A71 using Tapatalk 2

miku80
29.04.2013, 08.29
The Oranges (http://www.imdb.com/title/tt1313139/?ref_=sr_1)...